Danas je: 19.11.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CITROEN BERLINGO 2,0 HDI - NESTAJE RASHLADNA TEKUĆINA

Datum objave: 10.11.2017 20:20:29
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Imam Citroeti Berlingo 2.0 HDI 2005g.U zadnje vrijeme kad sam u koloni ili kad je auto upaljen i stoji događa se da mu temperatura vode ode skoro na 100c.Kad upalim ventilaciju prvo mi puše hladno makar je temperatura skoro 100c, onda počinje puhati toplo i tem. počne padati.Kad otvori haubu voda u eks.posudi koda da ključa puna je pritiska.Kad odvrnem čep čuje se ispuh zraka.Znao sam i naliti vode,kao da je gubi... ali nisam primjetio da negdje nešto pušta.Mene interesira koji bi bio to kvar i gdje nestaje voda iz posude? Hvala vam na odgovoru i vašem vremenu

ODGOVOR:

Rashladna tekučina iz ekspanzione posude može nestajati kroz čep ekspanzione posude , kroz pumpu za vodu ili ne neka druiga mjesta rashladnog sustava. To se događa kada je neispravan termostat, hladnjak ili brtva glave motora. Tada u rashladnom sustavu poraste pritisak iznad normale i nastaje propuštanje na čepu ekspanzione posude koji je ujedno i sigurnosni ventil.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,6 i. - MIJENJA BROJ OKRETAJA ?

Datum objave: 07.11.2017 20:29:08
Slika
PITANJE:

Postovani gosp. Meic posjedujem audi a4 1.6 benzin 1995 god te mi u leru podize i spusta obrtaje kao da sam naizmjenicno dodaje i otpusta gas

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, motorić minimuma, regulator tlaka goriva, ECU centrala, ostali netipični uzroci. Najbolje bi bilo da napravite dijagnostiku motora i da ispitate dijalove koje sam naveo.

na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA 1,4 i. 16V - PALI SE LAMPICA MOTORA ?

Datum objave: 01.11.2017 13:32:58
Slika
PITANJE:

Postovani imam problem na seat cordoba 1.4 16v pali mi se lampica motora,Odem kod mehanica ponisti grsku motora i nakon 1 dana opet se upali.Molio bi vas da mi objasnite sta se tu dogada

ODGOVOR:

Greška ili kvar na motoru se NE MOŽE riješiti brisanjem nego popravkom ili zamjenom neispravnog dijela. Vi trebate otići u ozbiljan servis i tamo zatražiti da vam obave kompletnu dijagnostiku motora a to podrazumijeva pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova. Na Vaše pitanje  " Što se tu događa " odgovor je jednostavan. Kvar može biti na mehaničkom sustavu motora, na sustavu elektronskog ubrizgavanja goriva, na sustavu za stvaranje iskre na svjećicama, na sustavu za upravljenje motorom. Točan uzrok sigurno se može znati nakon što se obavi dijagnostika koju sam u gornjem tekstu spomenuo.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA CX-7 2,3 D - NEISPRAVAN MJENJAČ

Datum objave: 31.10.2017 10:32:35
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam Mazde CX7, 2.3 turbo disi sa 191 kw. Vozilo je prešlo 100 000 km i proizvedeno je 2010. godine. Od prvog dana vozilo je servisirano u jednom od ovlaštenih Mazdinih servisa u Zagrebu, tako da je sve rađeno i provjeravano po intervalima održavanja vozila 15000 km ili 1 godišnje. Problem je nastao na autocesti Zagreb-Rijeka kada je vozilo ispalo iz 6.brzine i više se u njoj nije moglo voziti. Sve ostale brzine rade normalno, jedino se čuje zvuk grebanja unutar mjenjača što je i posljedica kvara zupčanika. Došao sam u ovlašteni servis Mazde gdje su vozilo pregledali i utvrdili kvar zupčanika na mjenjaču,provjerili ulje u mjenjaču i ponudili sljedeće: - novi mjenjač 49560 kuna - otvaranje mjenjača i detekcija kvara u smislu izmjene zupčanika 6.brzine ( set zupčanika 6.brzine = 6500 kuna )te ostali potrebni zahvati ukoliko se otkriju. Naravno,trebam napomenuti kako će vozilo biti minimalno 15 dana u servisu, tako su mi rekli !? Moje pitanje je,ili vaš savjet, s obzirom da se radi o skupom popravku na vozilu,da li mjenjač skinuti i otvoriti pa ustanoviti šta je pokvareno ili uzeti polovan mjenjač koji je naravno bez garancije jer cijena montaže i demontaže u slučaju neisparavnog mjenjača snosim sam. Isto tako problem je što mehaničari ne vole da vozilo dugo stoji na dizalici ili u radioni jer se dijelovi čekaju dugo,a i nabavka samog mjenjača ukoliko se otkrije da je reparacija previše skupa. Lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da je najbolje da se postojeći mjenjač otvori , da se točno defektiraju sva istrošenja i da se zamijene istrošeni dijelovi. Treba očekivati da su neispravni samo zupčanici , vilica 6 brzine i neki od ležajeva mjenjača. Ako se nabavlja rabljeni mjenjač pitanje je da li ćete ga naći i u kakvom stanju je takav mjenjač . Varijantu s novim mjenjačem ne bih uzeo u obzir jer je previše skup. Nakon popravka postojećeg ( originalnog ) mjenjača preporučio bih da ulje u mjenjaču mijenjate svakih 50.000 km ili svake 2 godine.

na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA 1,9 D - NE MOGU OKRENUTI VOLAN ?

Datum objave: 28.10.2017 12:31:28
Slika
PITANJE:

Poštovani. Imam Seat cordobu 1.9 dizel 1999 g.i ne mogu okrenuti upravljač (volan) u livu stranu,a u desno ide.Kad ga okrenem u desno ikad ga vračam nazad dođu kotaći do sredine znači poravnaju se ravno i ne mogu ga smotati u lijevo,ulja u servu ima.Šta bi to bilo. Hvala.

ODGOVOR:

Prema vašem opisu uzroci su mehanički a ne hidraulični ( servo volana ) . Moguće neispravnosti su ; zubna letva volana, pojedini dijelovi prednjih ovjesa. Vozio treba staviti na servisnu dizalicu i odspojiti spone volana . Tada se može utvrditi da li su uzrok ovjesi ili zubna letva volana.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - TEŠKO PALI HLADAN ?

Datum objave: 26.10.2017 12:17:59
Slika
PITANJE:

Opel Astra 2.0 dti 2001g. Problem sa paljenjem kad je temperatura zraka između 10 i 25 stupnjeva c. Teže upali ( nakon 5 ili 10 sekundi ) vrti i onda upali i izbaci bijeli dim...sve poslje toga pali na zub..kad se motor malo ohladi cca sat ili dva ista situacija se ponavlja. Promijenio sam senzor zraka,senzor radilice, senzor pritiska zraka u motoru...sto bi sad jos mogao zamijeniti...čak sam stavio i nepovratni ventil na dovod goriva. Dali ima kakve veze senzor vainjske temperature zraka sa samim paljenjem. Hvala unaprijed. Pozdrav

ODGOVOR:

Senzor vanjske temperature nema utjecaja na paljenje. Mogući uzroci su ; akumulator , elektropokretač, mehaničko stanje motora, nski tlakovi kompresije, grijači, relej grijača, pojava zraka u gorivu, EGR ventil, ostali netipični uzroci. najjeftinije rješenje je da ovaj kvar defektirate u uglednom servisu.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI - VIBRACIJE U VOŽNJI ?

Datum objave: 20.10.2017 11:58:14
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meiću. Molim vas za savjet i vaše mišljenje o problemu kojeg imam sa audi a4 b5 98 god.1.9 tdi. Zamijenio sam nosače motora koji su orginal audi ali i dalje se prenosi vibracia na šasiju auta. Dali je u pitanju zamašnjak ili je nešto drugo u pitanju. auspuh ne dodiruje pod auta. najviše se čuje buka kada je vožnja od 50 km do 80 i tu vibraciju najviše prenosi auspuh. hvala vam na vašem odgovoru i želim vam svako dobro. Lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Nosači motora nisu uzrok jer ste ugradili nove originalna. Velika vjerojatnost je da je uzrok auspuh . Pogledajte sve nosače auspuha i dobro provjerite ispravnost fleksibilne pletenice auspuha koja također kompenzira vibracije. Na zadnje mjesto bih stavio dvomaseni zamašnjak.  napravite test u probnoj vožnji ; vozite brzinom kada se pojavljuju najvećevibracije, stavite mjenjač u ler i ugasite motor, nakon toga ćete osjetiti da li su vibracije prestale ili nisu. Tako ćete zaključiti da li su uzrok vibracija motor i auspuh ili transmisija .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - POVREMENO SE GASI ?

Datum objave: 15.10.2017 16:11:26
Slika
PITANJE:

postovanje.. imam fiat punto xs 2001godiste motor 1.2. imam problem auto normalno radi i onda mi se dogadja da kada stojim na stopu kada trebam krenuti auto mi se ugasi upali se lampica ulja i sve druge lampice. ja ga ponovno upalim radi normalno. to mi se je dogodilo vec par puta..jednom prilikom je i pri spustanju iz 3 u 2 se tako dogodilo.upalila se prvo lampica ulja i sve druge i pao mi skroz na rezervu a bio je tek pred rezervu.prije toga sam mjenjala gornju i donju sondu i novi akomulator.inace auto radi ok. bila sam kod elektricara on nevidi problem i kod mehanicara koji isto tako kaze da nevidi sto je tu. kod njih auto radi normalno. u 12.mj imam registraciju i planiram promjeniti filter ulja i ulje.ulje m ne curi i ne trosi bas puno ulja motor radi kao singerica inace. molim vas za savjet. sto bi tu moglo biti? sto da pogledam i ucinim. i dali smijem uopce vozit auto u tom stanju. majstor mi je rekao da vozim da mu nece nista biti.. unapijed vam hvala..

ODGOVOR:

Ako vjerujete u stručnost Vašim majstora onda poslušajte njihov savjet jer su oni ipak imali priliku obaviti stručni pregled Vašega vozila. Ukoliko mislite da spomenuti majstori nisu stručni onda potražite drugi servis za koji ste saznali da je kvalitetan. U tom servisu napravite dijagnostiku i recite da se motor povremeno gasi. Nakon toga ostavite vozilo na popravku . Moguće neispravnosti su ; mehanički sustav motora, pojedini senzori motora, motorić ler gasa, zaklopka snage, injektori, regulator tlaka goriva, kablovi , bobina, električna instalacija , ostali netipični uzroci. Ako se motor povremeno ugasi možete i dalje ( zbog toga ) koristiti vozilo.

 

 

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - NESTAJE RASHLADNA TEKUĆINA ?

Datum objave: 10.10.2017 16:17:40
Slika
PITANJE:

Poštovani Imam peugeot 2.0 hdi 2004.god Prije mjesec dana počeo je da gubi vodi Odveo sam ga u servis i stavili su sistem vode pod tlakom cijeli dan i tlak nije padao nikako U vožnji svakih 2 dana pali se senzor da nema vode i moram nadoliti otprilike 2 decilitra. Nakon toga kada nadolijem 2dl vode senzor vode se više ne pali otprilike 2 dana. Molim vašu pomoč Hvala

ODGOVOR:

Točan uzrok zbog kojega motor gubi rashladnu tekućinu može se defektirati neposredno na vozilu i to na način da se provjere svi dijelovi rashladnog sustava. Ispitati / provjeriti slijedeće : pumpu za vodu, hladnjak, cijevi rashladnog sustava, kućište termostata, čep ekspanzione posude, radijator grijača, brtve motora. Ispitivanje koje ste spomenuli nije dovoljno da se defektira ovaj kvar. Detaljnije objašnjenje na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 123 D - MOTOR BACA ULJE NA IBERLAUF ?

Datum objave: 05.10.2017 11:23:45
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić. Vozim mercedese 123,več dvadesetak godina i trenutno sam u posjedu jednog sa motorom 300D,1983.Prije nekog vremena primjetil sam da na iber laufu,poklopca ventila jako masti i dimi i pokušao sam to riješiti tako da sam maknuo spojno crijevo sa istog ,koje ide na usisnu granu i stavi drugo,tako da to ulje ne ide na usis i zatvorio sam rupu na usisnoj grani.Međutim desilo se nešto sa ćim se dosad nisam susreo.Pri paljenju motora,koji je kao i uvijek upalio od prve,motor je prestao raditi nakon desetak sekundi i poćeo dizati ulje na šipku za mjerenje ulja.Znam da je motor star i ima nekih 600 000 kilometara i da je to ,ajmo reći normalno da dimi na to crijevo ali me interesira zakaj diže ulje iako sam stavio drugo crijevo i pustio da taj uljni dim ide satrane,jedino ako unutarnji promjer tog crijeva nije pre mali pa vrača tlak u karter.Da li bi pomogla izmjena karika ili se mora napraviti kompletna reparatura motora.Hvala.

ODGOVOR:

U ovom slučaju koji ste opisali sigurno je začepljen sustav za odvod uljnih para koje dolaze iz kartera. Vi ste dobro zaključili da u karteru nastaje preveliki pritisak ( tlak ) i da zato motor diže ulja koje izlazi na mjernu šipku. Pokušajte detaljno očistiti sustav za odušak ulja iz motora i onda vidjeti da li to dobro funkcionira. Rješenje ovoga problema nije jeftino jer s izmjenom klipnih prstenova nećete postići rezultat. Razlog tome je što nisu istrošeni samo klipni prstenovi , istrošeni su i cilindri . Zbog toga treba raditi pravi generalni popravak motora. To znači da se moraju obrađivati cilindri i ugrađivati novi odgovarajući klipovi .Detaljnije objašnjenje možete dobiti na tel. 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

VW CRAFTER 2,5 TDI - ISPUŠNI PLINOVI I NEPOTPUNO IZGARANJE ?

Datum objave: 29.09.2017 10:13:23
Slika
PITANJE:

Poštovani RADI SE O VOZILU VW CRAFTER 2,5 TDI,100 KW, 5 CILINDARA,DPF. ISPUŠNI PLINOVI IZ AUSPUHA IMAJU VRLO JAKI NEUGODAN MIRIS,KAKO BI SE SLIKOVITO REKLO GRIZE ZA NOS. VOZILO PREVOZI PUTNIKE TE KADA SE OTVORE BILO KOJA VRATA A VOZILO RADI VRLO NEUGODAN SMRAD UĐE U KABINU. MOTOR RADI NORMALNO I IMA SNAGE,DIJAGNOSTIKA NE NALAZI NIKAKVU GREŠKU ČAK NI DPF-A,NAPRAVLJENA JE DIJAGNOSTIKA INJEKTORA NA TLAKOVE I TU SU PRIBLIŽNI TLAKOVI NA SVIMA,TJ.NEMA VEĆIH ODSTUPANJA.VOZILO JE PREŠLO SAMO 140.000 KM.POTROŠNJE ULJA NEMA.NEDAVNO JE OČIŠĆEN AGR VENTIL. PO MOJEM ISKUSTVU SA PRIJAŠNJIH STARIJIH DIZELAŠA ISTI SLUČAJ SAM IMAO I PROBLEM JE BIO RIJEŠEN ZAMJENOM DIZNI,NO TA KOMPJUTERSKA DIJAGNOSTIKA JE POKAZALA DA SU INJEKTORI KAO U REDU. ZANIMA ME VAŠE STRUČNIJE MIŠLJENJE U ČEMU BI MOGAO BITI PROBLEM I ŠTO MI SAVJETUJETE? PUNO HVALA LP.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu dizel gorivo ne sagorjeva u motoru u potpunosti. To znači da nedostaje zraka u motoru i da je količina goriva u odnosu prema količini zraka prevelika. Kompjutorska dijagnostika koju ste radili nije dovoljna da se otkrije kvar. S njom se može otkriti samo mali broj kvarova a za sve ostalo treba se raditi pojedinačno ispitivanje dijelova i sklopova. Redoslijed ispitivanja je slijedeći ; mehanički sustav motora ( faza motora, tlakovi kompresije, začepljenje na usisnom kolektoru, začepljenje na ispušnom sustavu ), Sustav za dobavu zraka ( tlak zraka, senzor temperature zraka, mjerač mase zraka,  EGR ventil, senzor detonacija, senzor temperature zraka ), sustav goriva ( senzor temperature motora,  senzor tlaka goriva, regulator tlaka gortiva, dize, dobavna pumpa, ECU centrala ), sustav za upravljanje motorom ( električna instalacija, ECU centrala ) . Posjetite servis koji može raditi ovakva ispitivanja odnosno testiranja .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H 1,4 i. 16V - EASYTRONIC MJENJAČ - KVAR ?

Datum objave: 25.09.2017 17:05:01
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine, Vlasnik sam Astre H iz 2007 godine 1.4 66kw sa easytronic mjenjačem.Vozilo je prošlo 220.000 km i redovito je održavano. Jučer mi se na display-u pojavila greška s oznakom "F". Pošto nisam mogao pokrenuti vozilo odšlepano je ovlašteni auto Opelov servis. Nakon kompjuterske dijagnostike rekli su mi da je otišao sklop mjenjača (s elektronikom), ali da moraju prvo skinuti kompletan sklop dijagnosticirati kvar i predložiti konačno riješenje. Na moje pitanje prema njima koja su moguća riješenja, odgovorili su mi da je to ugradnja novog sklopa koji bi koštao cca. između 10.000 i 13.000 kn, ili ako bude moguće reparacija postojećeg gdje bi cijena tog zahvata bila između 3.000 i 5.000 kn. Pošto je auto staro već skoro 11 godina i s tom kilometražom mislim da mi je prva opcija neprihvatljiva. Čitajući malo po internetu iznesene probleme koji su vezani za ovu problematiku , pročitao sam mogućnost da se ovaj mjenjač preradi na normalni mehanički mijenjač. Zato Vas molim kao iskusnog stručnjaka za savjet, da li radti reparaciju easytronica ili prebaciti na mehaniku i da li je to opće financijski isplativo. Naglašavam da je automobil redovno održavan i što se tiče voznih svojstava ja do sada nisam imao ozbiljnih problema s tim vozilom, da pače u zadnjih 25 godina promjenio sam 4 Opela (Vectra A, Vectra B, Zafira i sada Astra H)i ovo mi je prvi ozbiljniji kvar. s poštovanjem, Dinko Perković dipl.ing.

ODGOVOR:

Ovakvi kvarovi se često događaju na mjenjačima EASYTRONIC. Logično je da se najprije jednoznačno defektira kvar a onda da se obavi potreban popravak. Mehanika ovoga mjenjača je potpuno ista kao kod klasičnog manuelnog mjenjača osim što je izbačena pedala spojke imehanizam za šaltanje brzina. Umjesto toga dograđena je automatika s kompjutorom koja obavlja automatsko šaltanje brzina. U ovom slučaju treba obaviti popravak sklopa ( dijela ) koji je neispravan i tako opet imate originalno rješenje.  Prelazak na manuelni mjenjač bi bio skuplji i mnogi detalji ne bi odgovarali ni estetski ni funkcionalno . Pokušajte doći do saznanja u servisu da točno defektiraju kvar i da Vam navedu troškove popravka. Moram reči da je popravak automatskog mjenjača uvijek vrlo skup , naroćito ako u vozilu imate hidraulični DSG mjenjač ( tada bi popravak bio oko 3.000 eura ) . Popravak Easytronic mjenjača je uvijek puno jeftiniji . Ako Vam je cijena popravka u spomenutom servisu neprihvatljiva, možete popravak obaviti u nekom od samostalnih servisa koji se time bave. Najčešći kvarovi  Easytronic mjenjača su pojedini dijelovi : elektromotor pumpe, hidraulična pumpa, električna instalacija, pojedini konektori ( pad napona ), istrošenje lamele, senzori položaja komande za šaltanje, upravljački kompjutor mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,4 i. QUATTRO - DIFERENCIJAL ?

Datum objave: 21.09.2017 10:47:37
Slika
PITANJE:

Postovani, Kao prvo zelim vam zahvaliti jer citajuci vase savjete dista si pomognem u otklanjanju kvarova,(mladi sam mehanicar) Imam pitanje za vas,naime..audi a6 c5 2.4 quattro,primjetio sam cudan zvuk iz diferencijala,ne uvijek ,samo na krivinama i na manjim obrtajima u npr 3-4 brzini,pitanje je jel se moguce da je bez ulja ,jer ne vidim nigdje da se moze nasuti, Zahvaljivam

ODGOVOR:

Ako ste mehaničar onda vam je najjedenostavnije obaviti kontrolu nivoa ulja u diferencijalu.. Ako je nešto sumnjivo možete ispustiti ulje u čistu posudu i vidjeti ima li u ulju metačnih strugotina i možete ocijeniti kvalitetu ulja. U zadnji diferencijal ide 1,5 l ulja. Zvuk koji čujete može stvarati ležaj kotača ili bočni ležaj diferencijala. Zato morate biti oprezni kod defektaže.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 270 CDI - POVEČALA SE POTROŠNJA ULJA ?

Datum objave: 17.09.2017 15:27:48
Slika
PITANJE:

Poštovani, svaka čast na Vašem trudu za pomoć drugima ljudima. Imam jedno pitanje, na vozilu w211 e270 cdi imam 370000 km i sada mi se prvi puta javila poruka da trebam nadoliti 1 litru ulja. Automobilu svakih 10000 km mjenjam ulje i sve filtere, prije 5000 km je radjen veliki servis mjenjan je lanac vodena pumpa sve gumice i semerinzi, uredjivana glava. I sada mi je vozilo nakon tih 5000 km javilo da moram naliti litru ulja, malo me zabrinula ta poruka, imate li ideju sto bi moglo biti? Ulje u vozilo ide uvijek isto Castrol 5w40 i kupuju se svi mahle filteri, lanac je INNa znaci gledam da su uvijek kvalitetni dijelovi. Unaprijed hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Moguće je da je na potrošnju ulja utjecalo baš to što ste radili na motoru odnosno glavi motora. Prije je kompresija motora bila slabija jer su bile istrošene vodilice ventila, ventili i sicevi ventila. Sada sve to bolje brtvi i veliki dio kompresije može prolaziti kroz klipne prstenove u karter. U karteru se stvara povećani tlak zbog kojega je povečana količina uljnih para koja ide u usisnu granu i clindre. U cilindrima zajedno s dizel gorivom izgara i u vidu ispušnih plinova izlazi iz motora. Provjerite još jednom potrošnju  ulja i javite se ponovo. Bolje bi bilo da to sve skupa prokomentiramo telefonom ( 060/6060-44 ) .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA PREMACY 2,0 DITD - ISKAČE IZ TREĆE BRZINE ?

Datum objave: 16.09.2017 12:43:59
Slika
PITANJE:

Postovani imam mazdu premacy 2.0d,2002g,74kw imam 250000km,problem je iskace mjenjac iz 3 brzine,sta bi moglo bit i dali bi popravak toga bio skup.hvala.poz

ODGOVOR:

Popravak ne bi bio skup ako je uzrok na polugama za šaltanje brzina ( istrošenje ) . Ako je uzrok istrošenje u samom mjenjaču onda popravak može biti skup. Prvi korak je točna defektaža gdje je kvar izvan mjenjača ili u mjenjaču.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,4 i. 16V - POČELA JE NEMIRNO RADITI ?

Datum objave: 07.09.2017 11:31:41
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Astru G iz 2007 1.4 16v twinport i u zadnjih nekoliko dana mi je počela nemirno raditi pri nižim okretajima i naglom oduzimanju gasa. Nema mirnog smanjenja okretaja nego nekoliko trzaja i onda smanjuje okretaje i gas kako treba. Ista situacija je i kada prebacujem brzine pogotovo niže auto jako nemirno prolazi proces šaltanja. Uz sve to nisam primjetio gubitak prijašnjih performansi vožnje. Napomena auto je napravio 140000 km i još nisam mijenjao lanac motora. Molm Vas zabsavjet što pregledati i popravljati ili mijenjati. Unaprijed zahvaljujem Lijep pozdrav

ODGOVOR:

Iako vozilo ima 140.000 km ne mora nužno uzrok prekidanja biti razvodni lanac. Isti se može pregledati i utvrditi da li je istrošen-rastegnut ili nije. Drugi mogući uzroci su ; nečisti injektori, filteri, nečist rezervoar, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, aktuator minimuma, zaklopka snage, zaklopke u usisnom kolektoru, EGR ventil, senzor  radilice, propuštanje na ventilima, električna instalacija, probijanje visokog napona , bobina, svjećice, mehnaičko stanje motora, ECU centrala. Moj savjet je da najprije napravite dijagnostiku a zatim da obavite potreban popravak.

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA AVENSIS 2,0 D-4D - MOTOR PONEKAD IZGUBI SNAGU ?

Datum objave: 29.08.2017 13:33:59
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, Imam Toyotu Avensis iz 2004 godine D-4D, 2000 cm3,85kw(250000km). Na autu se često događa da ide u takozvani safe mode i na ekranu se javlja greška motora. Auto u tom režimu radi na pola snage. Kompjuterka dijagnostika pokazuje grešku P0488/greška EGR ventila/. Kad se motor izgasi i malo pričeka, ponovno upali signalizacija greške na ekranu ostane i auto ide normalno kao da mu ništa nije. Ne trese, nema čađe i sličnih nepravilnosti. Nakon dan dva nestane i greška sa ekrana. Nakon dan dva ponovno se pojavi greška na ekranu i auto ide u safe mode. Auto ponovno ide smanjenom snagom, ne trza i ne dimi ali te se pojave izmjrnjuju iz dana u dan. Promijenio sam egr ventil ali problem nije riješen. Možete li dati neki savjet ili prema broju greške reći o čemu se radi. Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Šifra greške P0488 se odnosi stvarno na rad EGR ventila. Neispravno može biti ; konektor EGR ventila, električna instalacija EGR ventila, konektor na ECU centrali ( samo pinovi sa kojih ide struja do EGR ventila ), začepljenje na usisnoj grani, sam EGR ventil, ECU centrala. Vi ste zamijenili EGR ventil i pretpostavlja se da je on ispravan. Sada preostaje da provjerite i ostalo , ovo što sam naveo. Osim ovoga uzroci mogu biti i neki drugi a prije svega, senzor tlaka turbine, sustav za regulaciju turbine.Ostali netipični uzroci.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. 16V - ZAŠTO MI SE GASI MOTOR ?

Datum objave: 25.08.2017 15:16:46
Slika
PITANJE:

Pozdrav majstore Meic.. evo moze jedno pitanje.. Vozim opel astru 1.6 16W 2001g.. problem je to sto mi se pocelo desavati,da mi se auto gasi u voznji pri saltanju vece brzine u manju.. I vecinom se to desava pri voznji priko 100 km na sat,i kad smanjivam brzinu,saltam u manju ona se gasi.. i kad se ugasi dva tri put moram zaverglati, i opet upali i normalno vozi.. I onda naravno opet isto.. Probao sam ici kod dosta njih,svak ima svoju pricu ali nitko da napravi nesto.. pa eto vase misljenje sto bi moglo biti.. hvala vam

ODGOVOR:

Najprije treba reči da se kvar defektira neposredno na vozilu jer se tada mogu ispitivati pojedini dijelovi i sklopovi.  Neznanje Vaših servisa ne bih komentirao. Ispitati treba slijedeće ; mehanički sustav motora, propuštanje na ventilima, kompresiju, propuštanje na usisnom kolektoru, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja zaklopke snage, zaklopku snage, tlak goriva, EGR ventil, lambda sondu, mjerač mase zraka, injektore, električnu instalaciju motora, EVAP ventil rezervoara, bobinu, probijanje visokog napona, ECU centralu. kada se obavi ispitivanje svi navedenih dijelova onda se sigurno može otkriti kvar. Samim nagađanjem ŠTO BI MOGLO BITI ne postiže se nikakav rezultat.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA1,9 TDI CR - PRIMJETIO SAM NEKE NEISPRAVNOSTI ?

Datum objave: 22.08.2017 10:49:01
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, molim Vaše mišljenje. Vozim Škodu Octaviu 2010. 1.9.TDI, 105KS, nije karambolirana. Imam problem s njom, pri brzini između 120 i 130km/h lagano vibrira volan. Ne vuče u stranu niti dere gume. Zamjenjen je set kvačila Seleni na vilicama, nosači motora, amortizeri preko 70% ispravnosti, kugle i krajnici ispravni. Kada dođe na 140km/h, volan totalno miruje. Drugi problem je kada motor vrti 2800-3000 obrtaja, čuje se dosta rezonantni zvuk, a kada pređe 3000, taj zvuk nestaje. Isto tako, kada je palim toplu, u trenutku paljenja motor frkne slično kao kad je auspuh šupalj. Lonci i cijevi su čitavi. Molio bih za Vaše mišljenje o tome. Zahvaljujem na Vašem odgovoru,lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Vibracije volana uvijek nastaju zbog debalansa na dijelovima ili sklopovima koji se nalaze u rotirajučem gibanju. Najčešči uzroci su ; gume, felge, dosjedi između felgi i glavčina kotača, glavčine kotača, ležajevi glavčina i u pojedinim slučajevima amortizeri i aksijalni ležajevi prednjih amortizera. Rezonantni zvukmože stvarati turbina a mogući uzroci su ; istrošenja na ležajevima turnine, propuštanje zraka na tlačnoj strani turbine, strujanje zraka kroz usisni kolektor. Zvuk koji čujete prilikom turbine može stvarati elektropokretač a uzrok je pogonski zupčanik elektropokretača ili dotrajalost dijelova za uključivanje elektropokretača. U ovom slučaju pomaže servis elektropokretača koji se inače radi svakih 100.000 km.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - MOTOR LUPA PRILIKOM PALJENJA ?

Datum objave: 06.08.2017 23:00:55
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim Golf V 1.9 tdi, 66kw, 2006. godište, prešao oko 187tkm. Prije 1,5 godine u CIAK-u sam mijenjao zamašnjak (ugrađen dvomaseni Sachsov) nakon što je postojeći počeo jako lupati. Međutim, uz probleme sa zamašnjakom pojavili su se problemi kod paljenja i to takvi da se prilikom "toplog" paljenja - dakle nakon dugih/autoput ili kraćih/gradskih vožnji - čuje zvuk motora koji se strese. To je bilo relativno rijetko i nije me toliko smetalo. Isto sam već bio prijavio na redovnom servisu u CIAK-u prošlo ljeto i tada su rekli da bi trebalo očistiti alnaser što su i napravili. Međutim, problem nije nestao i na red. servisu ove godine zamolio sam ih za trajnije rješenje. Zamijenili su alnaser, ja sam stari ponio kući...i tada kreću novi problemi. Ovo s paljenjem kad je motor topao se drastično pogoršalo - postalo je učestalije. Trešnja kod paljenja postala takva da izgleda kao potres izpod haube i iskreno ne da vam se sjesti u takav auto. Kad je motor hladan isto se ne pojavljuje i auto upali kao od šale! Bio sam malo zbunjen i otišao do CIAK Šibenik. Serviser po zvuku motora zaključi da je jedna dizna otišla, treba je brtviti itd. Nakon toga ipak odem u ovlašteni VW servis i tamo mi otkriju kvar bregaste osovine (izlizana skoro 5 mm na jednom dijelu; ovo je valjda čuo serviser u Šibeniku), savjetuju mi i da repariram original alnaser i vratim ga jer ovaj koji je sad ugrađen nije odgovarajući. Iskreno, sve to mi je malo zbunjujuće i kao da svi nešto nagađaju, a naši novci za popravke samo cure. Smatrate li da je interakcija alnaser i zamašnjak izvor problema? Sigurno ću reklamirati sve radove koji su napravljeni prilikom ugradnje alnasera u nadi da će to nešto pomoći. Hvala unaprijed na odgovoru.cv

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu tu postoje nekoliko detalja koje treba razjasniti a to su ; paljenje  motora kada je topli, stanje elektropokretača, stanje bregaste osovine. U vezi bregaste osovine treba odmah reči da se istrošenost brijega ili brijegova može utvrditi jedino kada se skine poklopac motora i zato se može vjerovati da na bregastoj osovini postoji istrošenje kako su Vam rekli u VW servisu. Takvu bregastu osovinu treba odmah zamijeniti. Uzroci vibracija ( trešnje ) motora mogu biti ; akumulator, elektropokretač, dvomaseni zamašnjak, veliki pad napona prilikom startanja motora, ostali netipični uzroci. Uz sve navedeno treba obaviti svakako i kontrolu diza  zbog mogućeg velikog odstupanja u količini goriva na pojedinim dizama. Ujedno se treba provjeriti i kompresija motora. Sve navedeno treba raditi u servisu koji ima kvalitetu i reputaciju . U takvom servisu če vam isporučiti ispravno vozilo i dati garanciju na obavljene radove.

na vrh Povratak na vrh