Danas je: 19.12.2018

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT MEGANE 1,6 i. 16V - ČUDAn MIRIS ?

Datum objave: 27.05.2018 12:48:00
Slika
PITANJE:

bok .imam problem na renault megane 2 1,6 16 v 150 000 km . Konstantno u autu i oko auta se osjeti slicno kao paljena guma pogotovo kad dam gas u 4 ili 5 brzini. Mislim da nije kvacilo jer automobil povlači ravnomjernoi ne gubi obrtaje. Bio sam kod par majstora njima to ne smrdi jako cak neki i neosjete smrdat ( postoji mogucnost da je puno posla za malo novaca i neda im se kopat po autu..) . Auto malo pusta ulje na deklu ventila majstor mi je savjetovao da nemjenjam dok nebudem remene mjenjao,nevidi nigdje kapanje ulja na auspuh.Antifriz mi se počeo malo "prljati" ima nekakvih naslaga u njemu kaze isto mastor da je sve uredu. Pogotovo kada dode ljeto mirisi budu jači majstor mi ne savjetuje pranje motora.Vozim tako auto skoro 2 godine bio na moru ,auto normalno radi ali uvjek taj cudan miris u pozadini s osjeti sto mene zabrinjava..hvala na ofgovoru

ODGOVOR:

U ovom slučaju najbolje je obaviti pregled vozila u uglednom servisu i tako dobiti još jedno mišljenje. Prema Vašem opisu najprije i odmah trreba riješiti curenje ulja iz motora jer se to ne smije događati. Moguće je da će tada nestati problem koji ste opisaali. Drugi mogući uzroci su curenje rashladne tekućine ili curenjje goriva koji se na prvi pogled ne vide a mogu postojati . Dakle ništa ne radite dok se točno ne dektira uzrok. Ako u Vašem mjestu nema dobrog servisa u Samoboru ga sigurno ima.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI PD - NE MOGU MI PRONAĆI KVAR ?

Datum objave: 27.05.2018 12:28:59
Slika
PITANJE:

Pozdrav.. U pitanju je golf 4. Ovako kada vozim auto pri velikim brzunama preko 80km/h cuje se brujanje i pri malim brzinana u kruznom toku. Auto je bilo na novim zimskim gumama. Auto bilo kod majstora promjenjen kompletan prednji trap krajnice seleni i ostalo uradjen mali servis (sto znaci da ulazem u auto i odrzajem ga maximalno). Majstor privjeravao lezajeve kaze ne cuju se dobri su. Kaze moze biti do guma. Imao sam ljetne gume i odem si kupit nove da bi bio 100% siguran jer auto prelazi dosta kilonetara. Medjutim auto opet bruji i opazio sam da za svoju snagu 1.9 85kw 115ks izgubio je i na snazi. Da jos uz to cuje se lupkanje kada pri niskom broju obrtaja dodam gas do poda cuje se to lupkanje. Majstor kaze otisao ti nosac motora ali oticu xe o5 jer upje na karteru pusta sto se vidi a kaze da ga je sad steta mjenjat jer je ulje u njemu novo.. Ja vise ne znam sta da radim pocinjem sumnjat da nema vise pravih majstora kod nas. Spajan na dijagnostiku kao senzor protoka zraka ali to nije mjenjan je prije 5 mjeseci i sada je skidan kada su mjenjalu jednu racvu za vodu. auto je trzalo ali vodu su isorasili i vise ne trza. Ali imaju ta gore dva problema. Molim vas pomozite. Da li he u pitanju lamela ilu nesto slicno... Ako moze odgovor na mail...VW GOLF

ODGOVOR:

 Prava je šteta što Vaše vozilo nije pregledao iskusni stručnjak ( automehaićar ) u renomiranom servisu . Tada bi odmah znali od kuda dolazi zujanje i zašto motor nema potrebnu snagu. Na žalost spomenuti mehanićar ( navodno majstor ) nezna raditi dijagnosiku a kvarove traži metodom slučajnog pogađanja . Spomenute neispravnosti se moraju otkriti ( defekktirati ) neposredno na vozilu a ne na daljinu . Navesi ću Vam koji bi mogli biti uzrocu ; ležajevi diferencijala, ležajevi mjenjača, ležajevi kotača .  Moguće neispravnosti zbog kojiim motor nema potrebnu snagu su ; filteri, nečist rezevoar, pojava zrakau gorivu, dize, EGR ventil, začepljenjee na usisnom kolektoru, začepljenje auspuha, bregasta osovina, pojedini senzori motora, VAF davač protoka zraka, osjetnik tlaka zraka, ECT osjetnik temperature zraka, regulacioni ventil turbine, turbina, senzor radilice, električna instalacija, mehaničko stanje motora , ECU centrala.  Kao što vidite sve ovo što sam naveo treba stručno ispitati i tada će se otkriti sve neispravnosti . Zato je najbolji savjet koji mogu dati , potražite ugledni servis i tamo obavite dijagnostiku i popravak . Isplati se ići i u servis koji je udaljen od Vašeg mjesta zbog kvalitetne usluge koju ćete dobiti . 

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 1,8 i. - LUPANJE ???

Datum objave: 22.05.2018 12:55:25
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam mazdu 626 1.8 2000g. problem je u vezi potiska kvačila. kada počmem stiskat kvačilo čuje se lupkanje između motora i mjenjača. prvi puta je promjenio set kvačila (exedy) i sastavito mada se opet isto ćuje lupkanje prilikom stiska kvačila, drugi puta kada smo skinuli promjenili smo drugi mjenjač i pregledali stari set kvačila i novi set kvačila da li ima razlike mada je sve isto. kada smo sve sastavili i dalje se čuje prilikom stiska kvačila. kada se kvačilo pusti motor radi normalno. problem je kada se stisne kvačilo čuje se lupkanje između motora i mjenjaća. LP.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu logičan zaključak je da postoji aksjalna zračnost na radilici. prilikom stiskanja pedale kvačila railica sepommiće premanapred i tako nastaje lupanje. provjerite aksijale ležajeve radailice i istrošenje na radilici. Drugi neki uzrok mi nije logičan ( mjenjač ili zamašnjak ) . Ako ste blizu Samobora dođite da Vam defektiramo kvar .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. SX - LUPANJE NAKON ZAMJENE ZUPČASTOG REMENA ?

Datum objave: 15.05.2018 14:21:55
Slika
PITANJE:

Lijepi pozdrav, Imam Fiat punto sx 1.2 2001 godiste. Prije par dana napravljen je velik servis ulje,filteri novi amortizeri i slicno. Međutim u vožnji se povremeno čuje zveckanje odnodno zvonjenje pretpostavljam ventila. Taj isti majstor koji je radio servis kaže da je to normalno za njih da lupkaju ventili odnosno da zvone. Kod skretanja uljevo cuje se u kotaču ko blago struganje,kad se volan ispravi to nestaje? Molim Vas za malu pomoć odgovorom.HVALA

ODGOVOR:

Na samom početku moramo rasčistiti činjenicu u vezi lupkanja ( zveckanja ) u motoru . Ako prije zamjene zupčastog remena taj zvuk nije postojaao onda se može zaključiti da faza motora nije točno namještena. Bilo kavo odstupanje od točnog položaja faze motora dovodi do promjene u radu motora. Nekada je to lupkanje kao što ste i Vi naveli a nekada motor nepravilno radi i nema potrebnu snagu. Dakle ne odgovara istini da ovaj motor mora lupaati ili loše raditi. Struganje koje čujete stvaraju disk pločice i diskovi .Najčešći uzrok su pojedina istrošenja. Detaljnija objaašnjenja o pojedinim stvarima može na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - PROBLEM S DIJAGNOSTIKOM KVAROVA ?

Datum objave: 05.05.2018 12:10:51
Slika
PITANJE:

Postovanje Renault clio 1.5.dci 2002 65w prijesjeni kilometetri 257000 Auto je bilo na servisu prije mjesec dana zbog toga sto se cuo neki tupasti zvuk i nebi primio gas pri prvom pokusaju startanja,auto je palilo uredno. Napravljen je servis promjenjeni leteci lwzajevi,remenja,promjena ulja. Prije servisa auto nije dimilo. Nakon servisa auto je vraceno gdje smo odmah pri samom pocetku primjetili da je auto znalo bacit ceni dim pri naglom dodavanju gasa...naima ima par dana kad smo upalili klimu auto uopcw nije imalo snage vuci i pri tome bibacalo uzasno crni dim koji je bio abnormalan. Pri uzbrdici nije imalo snage uopce vuci i dimna zavjesa naravno...ugasili smo klimu odmah al i dalje auto nije imalo snage vuci. Radjena je dijagnostika: sklop svjecica pregrijaca;otovreni sklop-trajan Fubkcija regulacije tlaka zraka;tlak iznad maksimima-povremen Funkcija regulacija tlaka vode,nizak protok truje iznad maksimuma-povremen Senzor protoka zraka;kratki spoj pri uzemljenju-povremen Da napomenem kada je bio na dijagnostici gospodin je pita kada je minjano ulje jer se uzasno crni i da bi ga teibalo mibjat pa kad smo rekli da je minjano ima mjesec dana nije nista na to rekao.... receno nam je da uzmemo sprej za ciscenje i da probamo s tim. Napravili smo i to al i dalje uzasno dimi pri malo jacem dodavanju gasa i pri uzbrdici. Na ravnom i nizbrdici mozes dodat gas kako god zelis nece zadimi. Pomagajte sta da radimoo

ODGOVOR:

Servis u kojemu ste radili dijagnostiku nije ni točno ni stručno defektirao neispravnosti . Kvarovi se ne mogu otkriti samo tako da se prikopča neki dijagnostički uređaj i da se pročitaju greške s displeja toga uređaja . Kada bi to bilo tako lako onda bi dijagnostiku motora mogao raditi svaki kućni majstor ili amater. Prema Vaašem opisu navesti ću moguće uzroke zbog kojih se pojavljuje crni dim ( nepotpuno saggorjevanje dizel goriva )  a to su : mehaničko stanje motora, fazamotora, začepljenje na ussinom kolektoru, začepljenje auspuha,  EGR ventil, niski tlak zraka u usisnom kolektoru, mjerač mase zraka, regulacioni ventil turbine, ventil za rasterećenje turbine, niski tlak turbine, senzor temperature motora, senzor temperature zraka. Česti problem zbog kojega motor ne prima gas kada je hladan je pojava zraka u gorivu, dize, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva. Na kraju bih dao još jednu korisnu informaciju u vezi dijagnostike . Dijagnostiku treba raditi u renomiranom servisu koji može točno otkriti svaki kvar na motoru i te iste kvarove otkloniti. Nataj način bi dobili kvaalitetno obavljen popravak , ispravno vozilo i garanciju na ugrađene dijelove i obavljene radove.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,9 JTD - POVEČANA POTROŠNJA ULJA I CERAMIC POWER

Datum objave: 05.05.2018 11:49:07
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim Fiat punto JTD 2002. godište, prešao 210000 km. U posljednje vrijeme povećano troši ulje. Do sada je potrošnja bila minimalna odnosno u granicama normale, oko 1/2 litre na 10000 km. Sada to već iznosi preko 1 litre i povećava se.Ulje nigdje ne curi. S obzirom na prijeđenu kilometražu pretpostavljam da bi trebalo obaviti vjerojatno veće zahvate na motoru. Kako to, s obzirom i na starost vozila nemam namjeru, zanima me koliko bi u ovom slučaju pomogao Ceramic power liquid, odnosno da li bi se ova potrošnja ulja mogla zaustaviti te motor dovesti u eventualno bolje stanje ? O kakvom se sredstvu radi ? Da li je u pitanju obični aditiv ili sredstvo koje zaista produžuje vijek trajanja motora kako se reklamira budući da se od mnogih mehaničara može čuti da se radi o bacanju novca. Molim za vaše objektivno mišljenje. Zahvaljujem

ODGOVOR:

Gospogine Frane, puno pitanja ali ću ipak pokušati dati koristan odgovor. Ako Vam odgovori ne budu jasni najbolje bi bilo da me nazovete na onaj broj tel. za savjete gdje mogu puno detaljnije odgovoriti na svaki Vaš upit. Motor Vašega vozila je vrlo kvalitetan i pretpostavljam da na njemu nema još značajnijih mehaničkih istrošenja. Postoje tri osnovna uzroka zbog kojih može nastati povećana potrošnja ulja a to su ; istroženje vodilica ventila, istrošenje ležajeva turbine, istrošenje koipnih prstenova. Neposrednim uvidom može se utvrditi stanje motora i uzrok povećane potrošnje ulja. Ceramic Power je najbolji proizvod koji mnogosruko koristi motoru tako da ne dijeliim mišljenje "mnogih mehaničara" . Ako se budemo čuli navesti ću Vam mnogo detalja u vezi toga kao i brojne povratne informacije iz moje prakse .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - LOŠIJI RAD MOTORA ?

Datum objave: 02.05.2018 10:09:41
Slika
PITANJE:

Pozdrav g. Mejić, imam pitanje vezano uz Megane 3 iz 2013.g., 1.5 dci, 110ks. Ove zime sam ujutro imao problema sa lošijim radom motora. Problem sam imao svega 4-5 puta kada su bila najhladnija jutra (temperature niže od -7, -8 stupnjeva). Znači, kada bi upalio auto, prvih minutu-dvije nema nikakvih problema (dok motor sam radi na povišenim okretajima), a onda kad motor automatski spusti povišene okretaje, motor kao da će se ugasiti te sam istome sam dodavao okretaje na cca. 1.200 - 1.400 kako se motor nebi ugasio i kako bi radio manje nepravilno. S druge strane, problem vrlo brzo nestane - već nakon minutu-dvije, kada se motor još malo ugrije. Negdje sam pročitao da bi uzrok mogao biti zrak u gorivu - molio bih vas da mi potvrdite da li sam na dobrom tragu i da mi kažete kako eliminirati zrak iz goriva? Napominjem da je prije zime stavljen novi filter goriva - da li postoji mogućnost da neko od crijeva na filteru goriva nije dobro sjelo / kliknulo? Ili bi problem mogao biti u samom filteru - filter je marke Mann - da li da ga ponovo mijenjam? Unaprijed hvala na pomoći! Lp, Davor

ODGOVOR:

Moguće je da je uzrok zrak u gorivu ali ne nužno . Ima puno drugim mogućih uzroka ka ao što su ; pojedini senzopri motora, regulator tlaka goriva, senzor rdailice, EGR ventil, dize, VT pumpa, električna instalacija, konektori i drugi netipični uzroci. Bez pregleda vozila ne mogu tvrditi da je uzrok zrak ili nešto drugo. Zrak u gorivu možete primjetiti ako promatraate prozirne cijevi za dovod i odvod goriva . U tom slučaju ako zraka ima mijenja se kompletan set cijevi za gorivo .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TD - RADILICA MOTORA

Datum objave: 30.04.2018 15:24:50
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam passat 1.9 td iz 1995 god. U zadnje vrjeme je počeo malo teže paliti i u leru radi jako nemirno. Išao sam provjeriti fazu i primjetio da se je pomaknula remenica zupčastog remena na radilici. Kupio sam novu remenicu sve sastavio i auto sad radi kako treba. Mene brine to što je dosjed na radilici prilično loš i neznam koliko dugo to bude dobro, probao sam to izravnati i uspio dobiti da remenica sjeda cca dvije trečine na radilicu i to mi ne djeluje baš sigurno. Mene zanima da li je na taj motor moguče staviti radilicu od TDI motora jer na njemu je taj dio puno bolje izveden.Da li su klipnjače i sami blok motora isti na ta dva motora? (TD i TDI). Uglavnom ovu remenicu na TD motoru su izveli katastrofalno loše. Nadam se da ste razumjeli moj upit i da budete našli vremena da mi odgovorite i date neki savjet kako to rješiti. Unaprjed hvala Lp! Danijel!

ODGOVOR:

Radilica i klipnjače od TDI motora nisuu iste kao na TD motoru. Radilicu ne morate mijenjati jer tu istu radilicu možete doraditi tako da ona bude kao na TDI motoru. Te dorade rade pojedine radionice koje se bave strojnom obraom motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES VANEO 1,7 CDI - TURBINA I SERVO VOLAN ?

Datum objave: 22.04.2018 14:23:29
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić. Sve pohvale za vaše savjete.Uistinu rjetki su takvi stručnjaci.Bog da vas blagoslovi u svemu što radite.Posjedujem Mercedes Vaneo 1,7CDI,2004 godina.Auto je prešao 200000 km.Ja sam drugi vlasnik i prešao sam 50000 km sa njim bez problema.Prije par mjeseci drastično i naglo mi se povećala potrošnja ulja 1 litra na tisuću kilometara,do tad je trošio oko 1 dcl.Turbina mi je prožviždala i ulje kaplje ispod nje,naoko kad auto stane par kapi.Ne čini mi se puno.Prilikom paljenja auto izbaci nešto sivoplavkastog dima ali ne uvjek .Par dana ništa pa onda dan dva prilikom paljenja opet malo zadimi.U vožnji nema dima nikakvog.Auto je neznatno malo izgubio na snazi.Nema trzaja radi normalno dobro pali,ne gubi vodu.Mirno radi i u leru.Tako ga vozim već 15 tisuća.Sve uredno mjenjam ,ulje motora filtere.Servo ulje sam mislio mjenjati ali mi je majstor rekao da se na njemu ne treba mjenjati servo ulje,što mi je čudno.Inače digao sam poklopac i vidio da ga ne fali ,malo je smeđe prljave boje bez pjene.Želio bih o svemu čuti vaše cjenjeno mišljenje.dali toliko ulje nestaje na turbini i ovo u vezi servo ulja.Zahvaljujem i veliki pozdrav velikom stručnjaku.pozdrav iz Omiša.

ODGOVOR:

Poštovani evo odgovora na Vaša pitaja. Motor može trošiti ulje : kroz turbinu, kroz vodilice ventila, kroz klipne prstenove. Vi ste spomenuli jedan vrlo bitan detalj u vezi turbine ( turbina je promijenila zvuk ) . To bi bio razlog da najprije obavite pregled i popravak turbine jer ona mora raditi nečujno. Kada riješite kvar turbine obavite i druge potrebne kontrole. Možete izmjeriti tlak turbine i tlakove kompresije. Tlak nove ili repariraane turbine mora biti veći od 0,8 bara a tlakovi kompresije ne smiju biti manjii od 18 bara . Novi motori imaju kompresiju 28 do 32 bara . Ulje u servo volanu se po tvrdnjama servisa ne mijenja, međutim jako je korisno mijenjati to ulje svakih 80.000 km . Na taj način sklop hidraulike volana puno duže traje.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 - MOTOR TROŠI ULJE ?

Datum objave: 22.04.2018 13:23:14
Slika
PITANJE:

Postivani. Imam audija a6 ,99... auto na 1000 km potrosi oko 3 dcl ulja... s autom nikad nije bilo problema nedugo u voznji se upalila lapmica ulja ,I poceo glasnije raditi.. temperatura I sve je bilo ok...drugo jutro auto pali normalno I normalno ide...prosla sam puno mehanicara svako ima svoje misljenje od prstena pa na dalje...jedino koje sam dobila je da na sipku podize malo ulja...bila bi vam zahvalna na vasem misljenu..hvala I srdacan pozdrav.

ODGOVOR:

Postoje tri osnovna razloga zbog kojih motor troši ulje . Uzrok su pojedina istrošenja u motoru i na motoru a to su vodilice ventila, klipni prstenovi i turbina ( ako motor ima turbinu ) . Stručnim pregledom vozila može se točno utvrditi uzrok povećane potrošnje ulja. Ako vozilo ima više od 150.000 km najčešći uzrok su istrošenost  turbine i istrošenost vodilica ventila. Najmanji troškovi popravka su na turbini a zatim na vodilicama ventila. Naravno da uzroci mogu biti i turbina i vodilice ventila.  Vi trebate odabrati servis od povjerenja i u tome servisu obaviti potreban popravak. Za obavljene radove i ugrađene dijelove servis treba dati garanciju.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 1,9 JTD - STALNO RADI GRIJANJE ?

Datum objave: 11.04.2018 12:54:59
Slika
PITANJE:

Nedavno sam kupio Alfu 156 , motor 1,9 jtd sa prijeđenih 215 000 kilometara, problem je što mi grijanje radi cijelo vrijeme iako je nedavno napunjena klima prije dva dana problem je isti. Možete li mi reći o kakvom kvaru se radi i koliko bi koštao popravak. Napominjem kada je ventilacija uključen apuše samo vrući zrak u automatskom i ručnom modu rada ventilacije. Hvala i srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Klima uređaj je poseban sustav a grijanje je također poseban sustav. Ako grijanje stalno radi mogući uzroci su ; ventil grijača, zaklopke za usmjeravanje zraka kroz grijač, električni aktuatori koji pomiću zaklopke, upravljačka komanda sustava grijanja, električna instalacija, BSI računalo komforne elektronike. Najprije treba pregledati sve navedeno, točno defektirati kvar i onda se može znati i cijena popravka.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - UPALILA SE LAMPICA MOTORA ???

Datum objave: 10.04.2018 23:26:27
Slika
PITANJE:

Postovanje! Htjeo sam vas vec zvat na telefon za savjete, al nemoze iz inozemstva. Imam Ford Mondeo MK4 2009.godina, 2.0 tdci. Auto ima 280 000 km. Radi se o sljedecem: ovaj mjesec imam TUV,a pojavio mi se skoro nerijesiv problem. Upalila mi se lampica motora, odmah sam otisao na dijagnostiku, i izbacilo mi je gresku: P0101 -Luftmassenmesser unplausible sto bi otprilike znacilo senzor protoka zraka neuvjerljiv. Kupio sam novi senzor marke Hela, zamjenio ga, izbrisao grfesku ali za 5 minuta se opet lampica pali. Vec sam vodio u Fordov servis, a oni isto neznaju o cemu bi se radilo pa bi morali trazit gresku, a sat rada naplacuju 96 Eura, a kazu da bi to moglo bit i 2 dana posla dok gresku ne nadju tako da si to stvarno ne mogu priustit. U manjim servisima ni neznaju o cemu bi se moglo radit. Inace auto radi normalno,nisam zamjetio nikakvu razliku spram vremena dok se lampica nije pojavila. Nadam se da bi vi barem okvirno mogli znati o cemu se radi. Da napomenem, otvorio sam filter zraka i sa te strane nista nije zacepljeno, sve je cisto, stari LMM senzor je kompletno cist. Unaprijed zahvalan- Hrvoje. Lijep pozdrav!

ODGOVOR:

Kada se radi dijagnostika motora onda se u pojedinim slučajevima ne može znati koliko će vremena biti potrebno da se otkrije kvar. U ovom slučaju može se zaključiti da dijagnostički uređaj koji je očitao grešku P0101 nije dovoljno pametan da točno otkrije svaku neispravnost. Nakon kompjutorske dijagnostike koju ste radili sada bi trebalo napraviti dijagnostiku koja se zove "pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelova i sklopova" . Ovaj način podrazumjeva mjerenje električkih, hidrauličnih, pneumatskih i ostalih mjernih veličina. Precizni podaci se nalaze u tehničkoj bazi podataka koju mora imati svaki bolji servis . Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su ; prekid u električnim vodovima od mjerača mase zraka do ECU centrale, konektor ECU centrale, regulator napona, ECU centrala, pojedini senzori motora, sustav za regulaciju dobave goriva, sustav za regulaciju dobave zraka. Možda ipak možete pronaći servis koji ima manje i prihvatljivije cijene . 

 

na vrh Povratak na vrh

BMW X1 1,8 D AUTOMATIC - CIJELI AUTO TRESE ?

Datum objave: 29.03.2018 12:17:28
Slika
PITANJE:

Pozdrav Posjedujem bmw x1 1.8d s drive automatic, 178tkm presao U manualnom mijenjaju brzina u 3 i 4 brzini na 2500 okretaja cijelo auto treska kao da gubi dotok goriva to treskanje nije puno ali se osjeti Ukoliko se vozi brže nikakvo treskanje se ne osjeti Kada se vozi u drive modu ponekad zatrza na navedenim okretajima Molim savjet hvala

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu nebi se moglo reči da je uzrok automatski mjenjač. Mogući uzroci su ; dvomaseni zamašnjak, dize, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, mjerač mase zraka, EGR ventil, senzor tlaka goriva, reulator tlaka goriva, pojava zraka u gorivu, senzor radilice, VT pumpa, električna instalaacija, ostali netipični uzroci . U vezi navedenog naprije treba napraviti dijagnostiku i točno otkriti kvar .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - MOLIM DA MI POMOGNETE

Datum objave: 19.03.2018 12:30:33
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić, Molim Vas da mi pomognete u svezi otklanjanja kvara na Cliu 1.2 8v iz 2000 godine.Trese se u leru te mu padaju okretaji i čuje se pucketanje na auspuhu. Na njemu smo promijenili svjećice, kablove, senzor bregaste, klapnu gasa, bobinu, set remenja sa vodenom pumpom, brtvu glave ali je kvar ostao. Molim Vas da mi pomognete sa savjetom. Bila sam u nekoliko mehaničara te nitko nije uspijo otkloniti kvar. Napominjem da se ovo događa kada je auto zagrijano. Hvala,

ODGOVOR:

Bez mogućnosti da obavim kontrolu Vašega vozila mogu samo nabrojiti moguće neispravnosti . Treba pregledati slijedeće : fazu motora, kompresiju, propuštanje na ventilima, injektore, tlak goriva, električnu instalaciju od motora do ECU centrale, probijanje visokog napona, kablove, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, motorić minimuma, EVAP ventil rezervoara, EGR ventil, senzor radilice, ECU centralu . Svaki navedeni dio se može i treba pojedinačno ispitati. Mjerni podaci za ispitivanje nalaze se u tehničkoj bazi podataka .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI PD - OTEŽANO PRVO PALJENJE NA HLADAN MOTOR ?

Datum objave: 12.03.2018 12:07:18
Slika
PITANJE:

Postovanje.. radi se o golfu 4 1.9 tdi 85 kw, pd motor 2000godina oznaka motora je ajm... auto je osao u turazu u voznji turbo se razletio... turbina je zamjenjena, nakon toga auto kada odstoji ili kada je hladan tj prvo paljenje duze vrti i izbaciva na auspuh bjelo plavi dim i radi nemirno.. dam mu gasa malo i pocne lijepo radit... nakon toga dok se motor ugrije radi normalno i normalno pali... motor ne trosi ulje, skidana je glava te je ona komolet sredena, dizne su skidane bile kod bosiste i one sredene sve super... napominjem glava je sredena naravljeni sicevi i sve uz to sta ide... vracena nazad sve slozeno motor isto radi kak je i bilo.. opet prvo paljenje nevalja .. poslje dok se ugrije normalno je.. tandem pumpa je prmjenjna motor je u fazi.. auto je bio kod bosite da vidi da slucajno negdje ne vraca gorivo.. no medutim i to je sve u redu.. ali auto i dalje prvo paljnje nevalja... grijaci ispravni i dobivaju struju.... filter goriva mjenjan i senozr temp goriva promjenjen... al on i dalje isto.. na dijagnostici auto nema ni jednu gresku... pa ako mozete mi reci sta bi moglo biti.. unaprjed zahvaljujem....

ODGOVOR:

Uzroci otežanog paljenja mogu biti brojni , nabrojiti ću ih po logičnom redoslijedu ; akumulator, elektropokretač, niski tlakovi kompresije, veliki pad napona prilikom startanja motora, pojava zraka u gorivu, EGR ventil, senzor temperature motora, ECU centrala , ostali netipični uzroci . Motor Vašega vozila je relativno jednostavan i nije velika nauka otkriti i otkloniti neispravnost .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF - NE RADI GRIJANJE NA DESNOJ STRANI ?

Datum objave: 09.03.2018 11:50:03
Slika
PITANJE:

Poštovanje...imam problem sa grijanjem u golfu 7...auto ima digitalnu dvozonsku klimu...vozačeva strana normalno grije dok na suvozačevoj strani puše konstantno hladan zrak, bez obzira na koju se temperaturu postavi grijanje. S obzirom da su mi u servisu rekli da je problem u malom kileru kabine, malo sam sumnjičav. Zar nije jedan kiler kabine preko kojeg ide grijanje za obje strane (auto mena 2 kilera odvojeno za svaku stranu)? Zar je moguće da se zar je moguće da se zaštopa dio kilera koji je zadužen za suvozačevu stranu? Od čega se može zaštopati? Auto je ipak relativno mlad (2013 god) da bi bilo nečistoca i mulja u antifrizu...dali će raditi klima ukoliko se ne odlučim na taj popravak i koje su moguće posljedice ukoliko taj kvar ne otklonim? Jer cifra za zamjenu tog malog kilera i ispiranja sistema je abnormalno velika, a nisam do sada čuo da je netko na golfu 7 do sada imao taj problem. Dali se kod izmjene malog kilera mora vaditi kompletna armatura kad je već toliko skupo ili ne? Ja sumnjam na klapnu, koja otvara i zatvara sistem grijanja i hladjenja, da je ostala zaglavljena a u tom slučaju znam da cijela armatura ide van...oprostite na dužem postu i puno hvala na odgovoru...Lp.

ODGOVOR:

Ako su u servisu defektirali da je uzrok mali hladnjak onda nakon zamjene toga hladnjaka grijanje mora raditi ispravno . Ako se i nakon toga ne postigne zadovoljavajući rezultat Vi tada niste dužni ništa platiti. Moje mišljenje je da uzrok nije mali hladnjak ( postoji samo jedan ) nego zaklopke za usmjeravanje zraka kroz grijač. Osim toga mogući uzrok je najčešće električni aktuator koji otvara i zatvara zaklopku . Moj prijedlog je da obavite dijagnostiku u drugom servisu. Moguće je da ćete dobiti drugi nalaz u vezi kvara. Ako ovako vozite dalje neće nastati nikakvo oštećenje ili neki drugi kvar.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 1,1 i. - IZBACUJE ULJE IZ MOTORA ?

Datum objave: 28.02.2018 14:41:00
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic Molim Vas odgovor na moju mail adresu Imam peugeot 106 1.1 benzin 2002 god auto je kupljen novi do sad ima 247000 km i vozi se svaki dan bez problema ali danas prilikom voznje s posla kuci osjetio sam u kabini vozila nekakav smrad kao da gori ulje kada sam stao pred zgradu i otvorio haubu vidio sam da mi je izbacio ulje na deklu motora iz cista mira ne znam u cemu je tu problem,da li je to kvar na uljnoj pumpi ili je nesto sasvim drugo molim Vas odgovor

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu došlo je do zaleđivanja odnosno do začepljenja sustava za odušak za ulje. Ovaj sustav treba oćistiti i osposobiti da uljne pare slobodno dolaze do usine grane motora. Detaljnije objašnjenje može na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 i. - PROBLEM JE NISKA KOMPRESIJA ?

Datum objave: 27.02.2018 13:17:24
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Problem: Slaba kompresija, 4.5-5 bara po cilindrima Motor: BMW m20b20 (6cil, 1987 e30 320i) @290 000km Bok, evo imam jedan dosta cudan problem na koji za sada nitko nema rijesenje... Motor je najednom stao raditi, nakon sto sam eliminirao struju i gorivo, isao sam mjeriti kompresiju... pokazalo je na svim cilindrima oko 5 bara a na trecem cilindru 7.5 bara. Odlucio sam polako rastavljati pa naci problem. Motor je bio u fazi, ventili glave jesu slinili ali nista strasno, brtva glave citava nit je puhao u posudu vode niti mjesao ulje s vodom... #3 cilindar je imao najgore ventile, dok #2 cilindar savrsene. Karike su bile u istom stanju kao i cilindri a nekako je cilindar #2 imao znatno losiju kompresiju, oko 2 bara manju. Kod vadjenja klipova van sve su karike bile citave, sa zazorom kompresione karike u prosijeku 0.95mm. Promjer klipa je 80mm, te po manualu od ovog motora, zazor karika bi trebao biti od 0.3mm min do 0.5mm max. Na cilindrima se jos uvjek poznaju tragovi honanja, te sam pozvao tokara da mi premjeri ovalnost cilindara i izmjereno je 2 stote. Tokar je rekao da su cilindri odlicni. Nista ovdje mi nije imalo smisla za ovako nisku kompresiju te se je sa tim slozio i tokar koji radi, slaze motore te vozi i brdo. Nismo mogli naci glavni uzrok tolikog pada kompresije. Pitao sam i nekoliko mehanicara... no nisam nasao problem. Odlucio sam posto je blok odlican, napraviti polugeneralnu. Prvo sto sam napravio je da sam probao slomiti stare karike, pucale su odmah. Nove karike koje sam stavio, goetze, zazor im je bio od 0.45 do 0.55mm na jednom cilindru.. Znaci stvarno nije toliko lose... Karike nisu prije zapekle te kao i nove sada, rotiraju se s lakocom na klipu. novo remenje, brtva glave, kompletna obrada glave blabla... Auto je upalio i vozio sam ga svega 10ak dana kad je poceo dimiti jako,plavo, pa je jedan dan upalio na 2-3 cilindra, pa drugi dan vise nije htjeo upaliti uopce.. opet nakon eliminacije sam dosao do mjerenja kompresije. 4.5 do 5 bara po cilindru. Motor je i dalje u fazi bio. Tlacio sam cilindre sa skinutim poklopcom ventila da vidim da su ventili zatvoreni, i kad je klip u gmt. te nisam primjetio ikakav propust na ispuh ili usis.Propusta je bilo u karter, sto bi znacilo karike/klip/cil... Ulio sam ulja u cilindar, te odmah nakon izmjerio porast kompresije na 9 bara. Mjerio sam kompresiju sa iskopcanim injektorima te sa potpuno otvorenom klapnom gasa. Posto sam ostao bez ideja, nakon nekoliko raznih pokusaja, odlucio sam opet rastaviti nanovo slozen motor. Nisam nasao nigdje problem, jedino sto sam uocio je da su se zazori karika na nekim klipovima priblizili unutar 30stupnjeva (gornje dve karike), a na jednom il dva klipa su bili na oko 90 stupnjeva.. Karike sam ispravno okrenuo. pored oznake "top" gledao sam da nije slucajno krivo stampana strana u tvornici, ali nije. unutarnji, zakoseni dio kompresione karike gleda na gore. Srednja ima dodatni zubic te se nemoze krivo okrenuti, a donja uljna navodno nije bitna kako se okrene. Alat za mjerenje kompresije je ispravan, testiran na drugom autu. Ulje koje sam novo stavio bio, nakon 300+km postalo je rijetko ko voda te smrdi po benzinu... Blok je citav, nema pukotina. Da li sam ista propustio, sto bi mogao pregledati jos? Koji bi bio razlog da karike stanu dihtati?

ODGOVOR:

Kompresija motora ovisi samo o ventilima i zabrtvljenosti cilindara a to su klipni prstenovi, klip, cilindar. Kada je cilindar ispravno obrađen i kada su novi klipovi , klipni prstenovi i kada nema nikavog propuštanja na ventilima onda su tlakovi kompresije od 10 do 12 bara. U vašem slučaju najvjerovatnije dolazi do propuštanja na sklopu klip-cilindar. Uz to imate prevelliku količinu goriva na injektorima ( predugačko vrijeme otvorenosti injektora ) . Zato je ulje rijetko jer gorivo kroz cilindre i klipove ( koji ne brtve ) ulazi u karter. Moje mišlljenje je da trebate ugraditi nove veće klipove i napraviti prema njima strojnu obradu bloka motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. 16V - PROBLEM SA SPOJKOM ?

Datum objave: 27.02.2018 11:28:00
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić. Imam Renault Megana 1.6 16V iz 2008g. kojem je prije deset dana promijenjen kompletan set kvačila. Stavljen je Luk-ov set. Od tada imam i probleme sa lamelom. Nemoguće je poć na uzbrdici, pod opterećenjem (više osoba u vozilu) ili se lagano popeti na ivičnjak, a da se lamela ne zapali. Serviser je probao pokrenuti vozilo pod istim uvjetima, ali je isto zapalio lamelu. Možda ste se susretali sa sličnim problemom, pa Vas molim za savjet u rješavanju problema. Što bi mogao biti uzrok? Treba li ponovno mijenjati kompletan set ili se može zamijeniti samo lamela? Srdačan pozdrav. Zoran Crnčević

ODGOVOR:

Ako je ugrađen odgovarajući set spojke onda mora biti sve normalno . Ovaj problem svakako reklamirajte servisu koji je nabavljao set spojke i koji je taj set ugrađivao. jedino što mi pada na pamet je neodgovarajući set spojke, greška u potisnoj ploči spojke, naopako okrenuta lamela spojke. U svakom slučaju treba opet demontirati mjenjač i tada se može točno vidjeti koji je problem. Prema tome se može znati i koje je trajno rješenje .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,4 i. - KAKAV JE MOTOR ?

Datum objave: 26.02.2018 10:50:30
Slika
PITANJE:

Pozdrav,kupio sam Ford Eskort 1.4 55kw 1997. benzin.174000km Zanima me kakav je motor(koje su mu mane i prednosti)sto bi trebalo provjeriti ili promijeniti na toj kilometraži,Dali se treba mijenjati remen i radi manje potrošnje goriva senzor zraka? Hvala

ODGOVOR:

Mehanički sustav motora je vrlo kvalitetan. Mana je električna instalacija i ploča s osiguračima ( često dolazi do oksidacije kontakata ) . Na vozilu koje je staro 20 godina treba provjeriti baš sve i nakon toga ćete znati što sve treba napraviti i zamijeniti. Pregledava se ; mehaničko stanje motora, sustav dobave goriva, svi senzori davači, aktuatori, eko-test, lambda sonda, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, električna instalacija, sve tekućine, razvodni mehanizam, kompresija, podvozje, ovjesi, kočioni sustav, karoserija .

na vrh Povratak na vrh