Danas je: 26.09.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FORD FOCUS 1,6i. 16V - NAKON UGRADNJE PLINA , MOTOR ČUDNO RADI ?

Datum objave: 16.12.2012 10:43:17
Slika
PITANJE:

Pozdrav,stranica vam je ekstra dobra,svaka cast samo tako nastavite.Imam jedan problem sa ford fokusom 1.6 74kw g.p.2001.Poslje ugradnje plina auto je pocelo da radi jako cudno,tacnije u toku voznje kada auto stavim na ler obrtaji motora ne padaju ispod 1800 dok god se auto u potpunosti ne zaustavi.Isto se desava i na plinu i na benzinu.Prvo sto sam uradio,zamjenio sam motoric ler gasa i nista se nije promjenilo,zatm sam promjenio senzor brzine i opet nista,prije nego sto cu to sve zamjeniti auto sam vozio na dve razlicite dijagnostike koje su pokazale te kvarove i pored toga lamda sondu.Kada sam ga odvezao na trecu dijagnostiku,pokazalo je da je kvar na elektronici(racunaru) ali ja sumnjam da je to u pitanju.Moram reci i to da kad iskopcam u potpunosti senzor brzine auto radi normalno.Zahvaljujem vam se na paznji.

ODGOVOR:

Dijagnostika pomoću servisnog kompjutora ne može otkriti većinu grešaka . Za to je potrebno raditi pojedinačno ispitivanje pojedinih komponenata i dijelova . Kao što vidite i nakon nepotrebne  zamjene nekih dijelova kvar je i dalje prisutan . U ovom slučaju bi trebalo isključiti plinski sustav i obaviti testiranje i ispitivanje svih dijelova benzinskog sustava . Kada se postige da motor dobro radi na benzin, može se provjeriti i ispravnost plinskog sustava . Moj zaključak je da niste obavili stručno i detaljno dijagnostiku motora i zato je rezultat izostao . Moguće neispravnosti su : propuštanje na usinom kolektoru, pad napona na pojedinim konektorima električne instalacija motora, niski napon punjenja i akumulatora, upravljanje motorićem minimuma, senzor položaja zaklopke snage, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 1,9 JTD - LUPANJE OVJESA ?

Datum objave: 16.12.2012 10:25:44
Slika
PITANJE:

Radi se o Alfi 156 sw 1.9jtd 2005.g. Prije mjesec dana mjenjao sam prednje gornje,donje vilice,stabilizatore balans štange te selena blokove balans štange zbog lupanja ovijes. Lupanje se znatno smanjilo ali se i sada povremeno čuje udarac sa prednje vozačeve strane. Npr.na 10 km iste relacije gdje ima i ležečih pol.lupit če 1-2 puta,a ponekad neče nikako. Na volanu ne osječam luft,na letvi nema tragova ulja. Šta bi po Vašem cjenjenom mišljenju moglo biti uzrok lupanja? Kako provjeriti krajnik i sponu volana da one ne lupaju?

ODGOVOR:

Zamjenom pojedinih dijelova znatno ste smanjili lupaje ovjesa , međutim još postoje neki dijelovi koji mogu lupati . Zato treba ispitati : aksijalne ležajeve amortizera, hvatišta amortizera, krajnike spona , spone volana, klizni ležaj zubne letve, zračnost na zubnoj letvi , selen blokve prednjeg mosta, amortizeri  i sve dijelove na koje se prenose dinamički udarci s kolnika . Uzrok je lako otkriti kada je on evidentan i lako vidljiv . Međutim to nije uvijek tako i nekada treba obaviti demontažu nekih dijelova kako bi se utvrdio kvar .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,4 i. - PROBLEM ZBOG KOJEGA BIH BACIO AUTO ?

Datum objave: 15.12.2012 09:48:30
Slika
PITANJE:

postovanje, javljam se sa problemom zbog kojeg bih najradije bacio auto u otpad !!! naime radi se o renault meganu 1,4 clacic . u voznji pocme da trza kao da nestaje struje zatim neprima gas te kad stisnem kvacilo obrtaji padnu na nulu i ugasise , ponekad primjetim da motor promjeni zvuk kao da radi na manje od 4 klipa nakon sto se to desi stanem upalim auto i nastavim dalje neko vrijeme dok se isto ne dogodi ponovno ,u zadnje vrijeme sve cesce i primjetijo sam da ponisti sat na nulu kao da sam skidao akumulator , do sada sam promjenijo kompijuter , bobinu , akumulator i senzor radilice ali problem je i dalje isiti . srdacno se nadam da cete imati nekakav odgovor u vezi mog problema stoga se unaprjed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da ste nepotrebno mijenjali neke dijelove . Isto tako mislim da niste obavili stručni pregled motora niti radili dijagnostiku . Sada bi najveća greška bila da opet na pamet nešto mijenjate bez da provjerite ispravnost pojedinih dijelova . Testiranje i dijagnostiku na Vašem vozilu treba napraviti na slijedeći način : ispitivanje mehaničkog stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru ) , ispitivanje sustava za stvaranje iskre na svjećicama ( kablovi, bobina, ulazni napon na bobinu ) , ispitivanje sustava elektronskog ubrizgavanja ( filter goriva, čistoća rezervoara, tlak goriva, injektori, regulator tlaka goriva, MAP senzor, IAT senzor, ECT senzor, senzor položaja zaklopke snage, mjerač mase zraka, lambda sonda, električna instalacija motora , EVAP ventil rezervoara ) . Detaljnim ispitivanjem koje sam spomenuo , stručna osoba uz pomoć servisno dijagnostičke opreme , sigurno može orkriti kvar i isti otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - TEŠKO PALI NAKON POPRAVKA MOTORA ?

Datum objave: 14.12.2012 18:47:58
Slika
PITANJE:

IMAM ŠKODU OCTAVIU 19TDI 66KW GOD 2003 POJAVILO MI SE DA NA PRVOM PALJENJU NE PALI MORAM JE DUGO VERGATI -PROMJENIO SAM GRIJAČE I DAO ISPITATI DIZNE ,BOŠISTA MI JE IZMJERIO PROPUSNOST NA VENTILIMA-TAKO DA SAM SREDIO GLAVU -PROMJENIO VOĐICE VENTILE BRTVU GLAVE,A USPUT SAM PROMJENIO I LEŽAJE TE KARIKE MOTORA-OVALNOST CILINDRA BILA JE U DUPUŠTENIM GRANICAMA.PONOVO SE SADA JAVLJA ISTA SITUACIJA NA PRVOM PALJENJU TREBA DUGO VERGLATI A KAD UPALI MOTOR TRESE I DAJE ZNAK KAO DA JEDAN CILINDAR NE RADI.DA BI IKAKO UPALIO MORAM ISKOPČATI KONEKTOR DA BI SE UPLILI GRIJAČI.VOZILO IMA 220000KM.UNAPRIJED ZAHVALAN ŽELJKO

ODGOVOR:

U ovom slučaju je najvažnije da je dobra kompresija motora ( niste naveli koliki su tlakovi kompresije ) . Kompresija treba biti veća od 26 bara . Ako je kompresija dobra onda neispravnost treba tražiti na drugim mjestima . Ispitajte : prisutnost zraka u gorivu, relej grijača, senzor temperature motora, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, EGR ventil, električna instalacija motora, ECU centrala motora . Podrazumijeva se da je motor točno u fazi i da ispušni sustav nije začepljen.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 D - KAD JE ZIMA NEĆE DA UPALI ?

Datum objave: 13.12.2012 23:12:50
Slika
PITANJE:

E pa ovako ovo je malo poduži problem... Kupili smo Golf 3 1996g CL 1.9 D sve super ali problem se javio prve zime neće palit ispod nule a dok je toplo normalno pali?? idemo okolo kod raznih mehaničara/električara kažu kompresija je u pitanju. Tako da napravimo generalku( jer inaće radimo traktore i automobile ali ne puno) i sve sredili čak i glava išla na ravnanje i ventili vođice ventila itd...NIŠTA!! nije pomoglo ali baš nikakva promjena auto ide ko blesav netroši ulje uopće i motor je super....tako smo nosili pumpu na repariranje i to je neuspješno jer on sada opet to isto radi znaći mjenjali smo i grijaće i sve moguće.. Znaći ugasi se lampica od grijača i on vergla i vergla i vergla i fali mu jako malo da upali ali ništa a prijašnji vlasnik je pokazao da kod paljenja treba izvući neki prekidać i toga smo se sjetili i ništa a taj prekidač je spojen na termostat vode....neznamo ćemu služi? ćim je malo toplije pali na dodir a ispod nule neće čak i elektronski čok radi nije niti to bio bih vam i više nego zahvalan da mi date neki savjet što da probam još što se tiće elektronike jer mehanika nije..samo dize nisu dirane ali to je bošist reko da netreba.. pa sad da li ima neki relej ili nešto što je moglo riknut? HVALA UNAPRIJEDVW GOLF III

ODGOVOR:

Točan uzrok zbog kojega motor Vašega vozila ne pali kada je hladno mogao bih znati nakon pregleda i dijagnostike motora . Ovom prilikom mogu samo navesti što sve treba ispitazi  to je slijedeće : faza motora, kompresija, predpaljenje, grijači dize, visokotlačna pumpa, dobava goriva do visokotlačne pumpe . Drugi uzroci ne postoje .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO II 1,9 D - I NAKON VELIKOG POPRAVKA PROBLEMI ?

Datum objave: 10.12.2012 14:26:53
Slika
PITANJE:

Cijenjeni g.Meić radi se o renault Clio II 2000 g. 1,9 D sa prijeđenih 308 tkm.Naime prije dvije godine nakon tankiranja auto je počeo u vožnji trokirat da bi se ugasio i zatim jako teško upalio, nakon trećeg gašenja više se nije dao upalit, vozio sam auto kod auto električara koji nije mogao kompjuterski dijagnosticirati kvar rekao da je do mehaničkog kvara. Automehaničar je rekao da je loš motor te da je potrebno uraditi generalku jer nabija kompresiju u karter ,urađena je polu generalka ali drugi dan motor upali iz petnaestog pokušaja odvezao nazad kod mehaničara koji je ugradio nepovratne ventile jer je pumpa ostajala bez goriva i to je tako funkcioniralo do sad kad se pojavio ponovno problem sa paljenjem motor jako teško upali i ako upali izbaci veliku količinu gustog crnog dima i nejednako radi kao da radi pod čokom s time da nema funkciju gasa i gori lampica o grijača tad moram ugasiti motor i ponovno upalit i tad sve normalno funkcionira motor kasnije u toku dana pali bez problema jedino što ga ponekad kod paljenja moram nazad gasit zbog ne funkcije gasa,isto tako u zadnje vrijeme ponekad tijekom vožnje u drugoj i trećoj brzini počinje prilikom ubrzavanja podrhtavat.Grijači ispravni, filter goriva mijenjan. Bio sam kod više majstora kao i ovlaštenog renaultovog servisa a svi oni nisu imali konkretne odgovore kompjuterska dijagnostika nije registrirala nikakve kvarove. Molim za Vaše stručno mišljenje o kakvom se kvaru radi i od čega da krenem, hvala.Srdačan pozdrav!

ODGOVOR:

Postoji nekoliko razloga zbog kojih motor može teško paliti , izbacivati crni dim , i prekidati u vožnji . Osnovni razlozi su : mehaničko stanje motora ( faza motora, podešenost ventila, kompresija, začepljenje na usisnoj grani, začepljenje auspuha ) , sustav za dobavu zraka u motor ( filter zraka, usisni kanali na glavi motora ) , sustav za dobavu goriva ( filter goriva, zrak u sustavu goriva, ragultor količine goriva, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja goriva, visokotlačna pumpa , dize, EGR ventil, električna instalacija motora ) . Kao što vidite ima toga puno . Stručnim i sistematskim ispitivanjem može se otkriti kvar . Ispitivanje treba započeti točno po redoslijedu koji sam naveo u tekstu . Na kraju mogu jedino zaključiti da pojedini servisi ili nisu znali ili nisu mogli obaviti temeljito ispitivanje koje bi dalo odgovor ŠTO JE NEISPRAVNO .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 D - PUCANJE VISOKOTLAČNIH CIJEVI ?

Datum objave: 10.12.2012 12:00:00
Slika
PITANJE:

postovani gospodine mene zanima jedna informacija. desava mi se cesto da mi pucaju crijeva visokog pritiska. na golfu 2. mjenjao sam bossh pumpu, nove dizne, odkako sam to zamjenio malo manje pucaju ali opet mi se to desava. pa vas molim za strucni savjet. unaprijed hvala

ODGOVOR:

Visokotlačne cijevi izložene su velikim hidrauličnim tlakovima i vibracijama . Uzrok pucanja je rijetko kada hidraulični tlak . Česti uzrok pucanja su obujmice ( stege koje fiksiraju visokotlačne cijevi . Obično ima tri obujmice : jedna obujmica fiksira  visokotlačne cijevi prvog i drugog cilindra , druga obujmica fiksira visokotlačne cijevi trečeg i četvrtog cilindra , treča obujmica fiksira sve četiri visokotlačne cijevi .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. - UOPČE NEMA GRIJANJA ?

Datum objave: 11.12.2012 13:08:42
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem sa grijanjem kabine, Polo 1.4 benzin, 2002 godište. Dakle problem je; Motor postigne radnu temperaturu i kad otvorim mlaznice za grijanje kabine, temperatura motora naglo padne sa 90 na 70, a od jučer u kabinu puše samo ledeni zrak, dakle uopće nema grijanja u kabini, ne radi mi 1,2 i 3 -a brzina mlaznice,odnosno ventilatora. Nadam se da sam uspio objasniti, molim vašu pomoć. Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Prvo i osnovno što morate napraviti je da zamijenite termostat . Kada zamijenite termostat , temperature motora će biti 90°C . Nakon toga provjerite stanje filtera kabine i ako treba isti zamijenite . Nakon toga ćete obaviti popravak elektromotora ventilatora . Kvar je nejvjerovatnije ne elektronskom modulu elektromotora ventilatora . Navedeni modul se može zamijeniti . Nakon svega što sam naveo grijanje i upravljanje grijanjem će postati normalno .

na vrh Povratak na vrh

SEAT CORDOBA 1,9 D - NAKON GENERALKE , TEŠKO PALI ?

Datum objave: 09.12.2012 13:57:47
Slika
PITANJE:

seat cordoba 1,9d 1998.godina ne pali pri nižim temp. znači imam problema ujutro sa paljenjem, iako pustim da odrade grijači 2 puta. auto vergla i treba mi dugo da upali. što bi moglo biti problem? u petom mjesecu ove godine sam napravio ful generalku na motoru: (druge košuljice, karike , ležajevi, ulje filteri, grijači) bosch pumpu nisam nosio na reglažu, pošto nije slinila nigdje, a ni sada ne slini. kad smo presložili motor, auto je palio super, i nije bilo problema, do sada, kad su temp pale oko nule. tad sam nosio i injektore na pregled, rekli su da su u redu. kolega mi je provjerio grijače, rekao je da svi rade. kad auto upali, baci sivi dim. od generalke sam napravio nekih 9tkm, od tada je potrosio oko 0.5 L ulja, (10w40). auto normalno vuče i ne trza kad je hladan. muči me samo paljenje, što mi je činiti? hvala

ODGOVOR:

Ako je kompresiaj motora dobra ( veća od 29 bara ) onda nema razloga za veliku zabrinutost . Moguće neispravnosti su : akumulator, elektropokretač, prisutnost zraka u gorivu, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine , visokotlačna pumpa . Dize i grijače nisam spominjao jer ste rekli da su ispravni .

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 TDS - IZGUBIO JE MOTOR SNAGU ?

Datum objave: 09.12.2012 13:52:16
Slika
PITANJE:

Bmw 318 tds e36 1998g. Ovako problem je sto je bmw izgubio snagu. Prvo su mi ukazivali na problem s katalizatorom koji je izrezan promjenjen je filter za gorivo te je automobil pri promjeni filtera kod jakog turiranja majstora izbacio poveci sloj cađe na sto je auto dozivio određeno poboljsanje ali jos nema onaj osjecaj na gasu kao prije. na autu je 2 puta rađena komplatna diagnostika i automobil ne pokazuje apsolutno nikakvu gresku prije i poslije zamjene filreta i vađenja katalizarora. Diagnostika je rađena samo motora i kada nije nista pokazalo cijelog automobila kazem nije pokazalo nikakvu gresku pa bi vas zamolio da mi kazete koji bi bio najbolji iduci korak na koje djelove obratiti paznju i koje djelove promjeniti. Hvala

ODGOVOR:

Najgore što možete učiniti je da mijenjate pojedine dijelove na pamet , bez da znate da li su isti stvarno neispravni . Najbolje što možete učiniti je da omogučite da se Vašim vozilom bavi struka . Tada bi stručna osoba obavila kompletnu dijagnostiku motora ( provjera mehaničkog sustava motora, prvjera sustava za dobavu zraka u motor, provjera sustava za dobavu goriva, provjera sustava za upravljanje motorom ) , nakon toga bi se znale sve neispravnosti i cijena popravka . Ovom prilkom mogu nabrojiti moguće neispravnosti : začepljenje usisnih kanala, začepljenje auspuha, niski tlak turbine, senzor tlaka zraka, ventil turbine Wastegate, senzor pedale gasa , dize, MAF senzor, MAP senzor, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine , solenoid vremena ubrizgavanja, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, RPM senzor, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 290 TD - OTKLANJANJE KVARA

Datum objave: 07.12.2012 12:04:03
Slika
PITANJE:

Cijenjeni gospodine Meić. Ovim putem, htio bih vam se još jednom zahvaliti na brzom i stručnom otklanjanju kvara na svom automobilu Mercedes E 290 Turbodiesel. Ulje više ne curi, zadovoljan sam a ujedno i ponosan na činjenicu što sam upoznao čovjeka koji tako srdačno i profesionalno pristupa klijentima i njihovoj (našoj) problematici u vremenu kada većina servisera prvenstveno gleda na zaradu a ne na napravljeni posao. Hvala još jednom...

ODGOVOR:

Poštovani, hvala na lijepim riječima . Drago mi je da ste zadovoljni mojom uslugom . Ja sam samo radio svoj posao . Pozdrav za Vas .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,9 DTI - POPRAVCI BEZ REZULTATA ?

Datum objave: 07.12.2012 09:48:38
Slika
PITANJE:

Evo imam jedno pitanje u svezi mog renaulta meganea 1-9 dti 72 kw Imao sam na njemu kvar nisu valjala dva ventila i auto je počeo trokirati kvar je riješen i poslan sam da odem naštelati bosch pumpu bosch pumpa je naštelana i auto je radio dva sata i stao.Opet kod majstora pukla remenica bosch pumpe nabavljena polovna i otada auto kao da uvijek radi u safe modeu.Kad se lampica ugasi auto ide ko metak kad se upali izgubi 70 posto snage.Bio sam i u renaultovom servisu i opet kod majstora za pumpu ali nitko ne zna kvar.Kad se spoji na kompjuter pokaziva kvar bosch pumpe i jutros sam opet išao u servis i rekli su mi da je moguće da je to zbog nekog ventila ispod bosch pumpe pa više ne znam što da napravim.Evo obratio sam se vama čuo sam da ste najbolji majstor hvala unaprijed

ODGOVOR:

U ovom slučaju servis koji će se baviti Vašim vozilom treba najprije jednoznačno ( točno ) defektirati kvar . Nakon toga treba predložiti rješenje , navesti cijenu popravka i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar . Kada otkloni kvar garantirati će za obavljeni popravak . Ja mogu sada samo reći da uzrok može biti visokotlačna pumpa ali i još neke druge neispravnosti . Ovom prilikom ne bi bilo koristi ako bih Vam nabrajao na desetke mogućih neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 1,6 i. 16V - PALI SE LAMPICA " SERVICE " ?

Datum objave: 07.12.2012 09:29:43
Slika
PITANJE:

Postovani, U Svicarskoj sam kupio Citroen C4 1.6i,16v, 2005 god, 80 kw .Povremeno mi se pali na bord tabli SERVICE, a na malom displeju, inzand cd playera pise ENGINE MENAGAMENT FAULTY, to samo kad palim auto. Nekad to pise nekad ne.... do servisa mi pise da imam jos 13 000 km, a promijenio sam mu ulje i filtere prije 3 dana. Motor je sada presao oko 72 000 km...Sta mi savjetujete da uradim.Zupcasti remen je presao oko 100000 km, u citreonovom servisu su mi rekli da imam jos 20 000 km da predjem sa njim. Auto je uredno servisiran u Svicarskoj. Unaprijed zahvalan

ODGOVOR:

Činjenica što ste radili servis i zamijenili ulje u motoru i filter ne znači ništa jer time niste utjecali na grešku koja je prisutna na motoru i zbog koje se pali navedeni natpis . Engine Management Faulti znači greška u sustavu za upravljanje motorom . Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, lambda sonda, senzor zaklopke snage, EGR ventil, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, električna instalacija motora, greška u sustavu za stvaranje iskre na svjećicama . U ovom slučaju najprije treba napraviti dijagnostiku motora, otkriti kvar , otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 TDS - TLAK TURBINE STOJI NA 0,87 BARA ?

Datum objave: 06.12.2012 16:49:32
Slika
PITANJE:

Dode do 120 i dalje ne vuce 318 tds 96 godina, auto je bio spojen na dijagnostiku i tlak turbine stoji na 0,87 bara, davanjem gasa ne povecava se nista, stoji na toliko bara. Javlja se greska pod imenom "osjetnik tlaka punjenja, prekid/plus"... Sto bi trebalo promjeniti? Hvala.

ODGOVOR:

Prije nego što se odlučite da nešto mijenjate morate biti potpuno sigurni da je taj dio neispravan . Nitko ozbiljan Vam neće na osnovu Vašeg nepreciznog opisa reči da nešto mijenjate . Točan uzrok radi kojega motor nema snage treba otkriti i nakon toga predložiti rješenje . Ako je Vaš serviser siguran da je neispravan osjetnik tlaka punjenja , neka preuzme odgovornost i neka zamijeni taj dio . Ako time ne dobije nikakav rezultat podrazumijeva se da Vi ništa ne plačate . Ovime sam htio reči da svu odgovornost prepustite servisu . Ovom prilikom nisam namjerno navodio dvadesetak i više mogućih neispravnosti jer bi Vas time samo zbunio .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 1,8 i. - TROŠKOVI ZA USTANOVITI KVAR ?

Datum objave: 06.12.2012 12:36:38
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam Mazdu 626,1.8 na plin. Auto je redovno servisiran u ovlastenom servisu do 220000km, te sad ima 243000km. Naime problem je nastao kad je auto povremeno znao izgubiti snagu, bez obzira da li je bio na benzin ili plin. Promijenio sam svjecice, kablove ( navodno je jedan kabel cesce radio probleme prijasnjem vlasniku, pa je mjenjao jednom godisnje), bobinu, te ocistio dizne- sto je stvorilo dodatne probleme( jedna dizna je propisala, pa je bio oblak dima, zamijenio sam sve 4, pa sad zadimi kad upalim auto, na sto mi je moj mehanicar rekao da su karike u pitanju te da se tako vozim dalje. A drugi kolega mi je rekao da su to samo gumice na ventilima? . Vezano za gubljenje snage- to je i dalje povremeno prisutno, te tokom voznje cujem lagano peckanje ispod volana, kao da je neki kondenzator u pitanju, pa kad se napuni- zaiskri ili sto vec. Jedan mehanicar je primjetio da mi se ne pali kontrolna zarulja za zracni jastuk prilikom kontakta prije paljenja. Posto nemam izbora kupiti nesto bolje, a dosta mi je lutanja, zamolio bih vas za savjet, te ako mislite da mojim dolaskom mozete bez vecih troskova ustanoviti kvar, rado bih navratio? Zahvaljujem, Drazen

ODGOVOR:

Kada bih mogao s minimumom rada i bez detaljnog ispitivanja i za novac koji Vama nije veliki , obaviti defektažu i popravak vozila onda bih bio jako bogat čovjek . Na žalost to u praksi nije tako . Do rezultata se može doći smo maksimalnim zalaganjem , stručnošću , upotrebom brojnih dijagnostičkih, mjernih i ispitnih uređaja . Trajane samog ispitivanja neka traje i više dana . Međutim nakon detaljnog ispitvanja kakvo sam spomenuo , sigurno mogu znati što je neispravno, predložiti rješenje, navesti cijenu popravka i otkloniti kvar . Na kraju bih volio znati , što su to za Vas veći troškovi ? Ja mislim da su veći troškovi oni koje Vi platite a da ne znate točno što je neispravno i oni troškovi koje platite za popravak a kvar i dalje nije otklonjen .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A 140 1,4 i. - MOTOR KAO DA RADI NA TRI CILINDRA ?

Datum objave: 05.12.2012 15:49:01
Slika
PITANJE:

poštovani Imam mercedes a 140 benzinac 2001. godina. Normalno sam se dovezao sa posla, slijedeće jutro upalio je bez problema ali kao da radi na tri cilindra. Stvarno tako i zvući. Promjenio sam svječice i bobinu ali stvar je ista. broj okretaja je konstantan ne zaletava se. Ukopča čok kad je hladan i pušta ga normalno. vožnja je nemoguća jer nema snage. gorivo je točeno tjedan dana prije kvara. Jel možda kvar na ECU modulu ili negdje drugdje.

ODGOVOR:

Nije dobro unaprijed predviđati što je moguće u kvaru i što bi moglo biti . U ovom slučaju treba krenuti od činjenice koju ste rekli a to je da motor čudno radi i da nema snage . Kada je to tako uvijek se radi dijagnostika motora , točno se defektira kvar , predloži se rješenje i otkloni se kvar . U ovom slučaju osnovni uzroci mogu biti : mehaničko stanje motora ( ventili, kompresija , faza motora ) , sustav elektronskog ubrizgavanja goriva ( pojedini senzori motora, tlak goriva, injektori, davači impulsa, aktuatori ) , sustav za upravljanje motorom i sustav paljenja .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. 16V - ŠTO DA RADIM S KOČNICAMA ?

Datum objave: 05.12.2012 12:47:19
Slika
PITANJE:

Poštovani! Supruga mi je vlasnica Renaulta Twingo 1,2 16v Dinamique starog 4 godine, sa 78000 prijeđenih km. Na zadnjem tehničkom pregledu 30.11. na kočionom sistemu su zabilježeni slijedeći rezultati: a) točka isparavanja kočione tekućine - 195°C b) 1. osovina - radna kočnica lijevo 1600 N, desno 1900 N, razlika 16% 2. osovina - radna kočnica lijevo 1300 N, desno 1000 N, razlika 23% 2. osovina - pomoćna kočnica lijevo 1100 N, desno 800 N, razlika 27% Rezultati jesu u granicama dopuštenih, ali su granični, pa su me zabrinuli, tako da sam već idući dan ponovio test kočnica u AMK Siget. Tamo je razlika na prednjoj osovini bila 6%, ali na stražnjoj su rezultati identični onima izmjerenima dan prije na stanici za tehnički pregled u Ivanić-Gradu. Kada su mjerili svaki kotač pojedinačno postignute sile su bile praktično identične. Znači koči i jedan i drugi kotač, samo što lijevi koči prije. Kočiona tekućina u sistemu je još originalna. Manometri za mjerenje tlaka u kočnicama bi se još nekako i sklepali, ali pošto nemam dinamometar nisam u mogućnosti napraviti testiranje hidrauličkog sustava. Budući da su odstupanja praktično ista i za nožnu i za ručnu kočnicu logika me upućuje na kočione obloge (zadnje kočnice su doboš). Originalne koštaju kod Baotića 625 kn, a u ZMD autodijelovima imaju one tvrtke REMSA za 250 kn. Zanima me Vaše mišljenje o navedenom problemu. Sustav kočenja na Twingu ima ABS senzore na sva četiri kotača. Početkom ove godine sam rasklapao stražnje kočnice i svi su dijelovi vizualno ispravni. Nigdje nije bilo nikakvog traga masnoćama niti je bilo pojave korozije. Sajle ručne kočnice su plastificirane i pokretne bez otpora. Nakupljenu prašinu sam ispuhao kompresorom. Kod montiranja kočnica natrag prvo sam tridesetak puta pritisnuo nožnu kočnicu da se aktivira mehanizam za samopodešavanje, a tek sam onda na vijku za podešavanje ručne kočnice napeo sajle i podesio je. Moram napomenuti da su slični rezultati na tehničkom postignuti i pred godinu dana što me je i navelo na kontrolu zadnjih kočnica. Kočione obloge nisam mjerio što se tiče debljine, ali izgledale su kao nove, kao i doboši. Prigušenje svih amortizera je između 75 i 80%. Da li mijenjati zadnje kočione obloge ili ne. Zadovoljavaju li one REMSINE ili uzeti original, ako se možda i taj original ne radi u istoj tvornici. Ili možda mislite da bi bilo nešto drugo. Srdačan pozdrav i unaprijed zahvaljujem na odgovoru!

ODGOVOR:

Na svakom vozilu je najvažnija tzv. AKTIVNA sigurnost a u to spada i kočni sustav . U ovom slučaju nema puno filozofije i sve je jasno . Efekt kočnog sustava ste provjerili na valjcima i učinak je takav kakav je . Vi ste taj koji će odličiti da li će se i dalje koristiti postojeće kočnice ili ćete napraviti da efekt kočenja bude bolji . Naravno da za to treba potrošiti novce . Ako želite da Vaša supruga vozi automobil s odličnim kočnicama onda ćete morati ići u investiciju . Tom prilikom nećete razmišljati o cijeni pojedinih dijelova nago ćete na prvo mjesto staviti kvalitetu . Kada bih ja dobio zadatak da na nekom vozilu napravim kočni sustav na najkvaliteniji način onda bih birao najbolje i najskuplje materijale . Ako bi to bilo Vaše vozilo , na njemu bih zamijenio diskove , disk pločice, kočne bubnjeve, kočne papučice, kočne cilindre. obavio bih i reparaturu kočnih kliješta, zamijenio bih i visokotlačne fleksibilne cijevi kočnice. Po potrebi bih provjerio glavni kočni cilindra i sajlu ručne . Po potrebi bih zamijenio i gume .To bi bio kriteriji kako dobiti najbolji efekt i učinak kočnog sustava .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II - RUČNA KOČNICA ?

Datum objave: 04.12.2012 13:38:49
Slika
PITANJE:

Uvazeni gospodine Meicu, citajuci vase savjete pun sam divljenja, pa se nadam da cete i meni pruziti jedan, nadam se mali savjet. Na automobilu Megan II, 2003 god., imam problem kod rucne kocnice, jer mi ZUB za osiguranje NE drzi rucicu. Interesuje me da li se do mehanizma moze doci skidanjem plastike iza rucice, jer pretpostavljam da se ZUB zaglavio. S POSTOVANJEM

ODGOVOR:

Točno je , do spomenutog mehanizma ručne kočnice se može doći kada se demontiraju plastični dijelovi koji zaklanjaju pristup . Kada se oslobodi pristup mogu se osloboditi sajle ručne kočnice i može se demontirati spomenuti mehanizam .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO TICO 0,8 i. - ISPLATI LI SE POPRAVAK ?

Datum objave: 04.12.2012 12:16:08
Slika
PITANJE:

Postovani, imam Tico 2000 godiste. Pri voznji motor kao da se gusi. U voznji te kod gašenja automobila se osjeti miris benzina u kabini. Unazad mjesec dana prosao je na tehnickom te eko testu bez problema. Na pregledu auspuha nije pronadjen nikakav moguci uzrok. Pregledani su svi filteri, dovodi goriva i svjecice -sve je u redu. Što bi bio mogući kvar -te obzirom na njegovu vrijednost isplatili se popravljati? Unaprijed hvala na odgovoru Srdacan pozdrav

ODGOVOR:

Vozilo uvijek treba biti ispravno bez obzira da li je starost vozila 1 godinu ili 30 godina . Vaše vozilo ima i dalje svoju funkcionalnu i upotrebnu vrijednost i ne vidm razlog zbog čega isto ne bi trebalo popraviti . Točan odgovor što je neispravno i cijenu popravlka mogu navesti nakon pregleda i dijagnostike motora . Moguće neispravnosti su ; sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničke greške motora, sustav za upravljanje motorom .

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 320 D - MOTOR NE VUČE IZNAD 3.000 o/min

Datum objave: 03.12.2012 15:39:34
Slika
PITANJE:

šaljem vam čestitke jer uistinu pomažete sa vašim odgovorima.Imam bmw e 46 320d 150ks,auto vuče do 3tisuća okretaja onda prestane, ali zvuk motora mi se čini kao da je začepljen i prilikom otpuštanja papučice gasa i ponovnog dodavanja, auto izbaci crni dim i počinje vuč. zamjenio sam mjerač zraka,sad sam dao ispitivat dizne i rekli su da su one uzrok.A mnogi mi govore da provjerim vakume, jer je auto stajal 6mj.prije nego sam šta sam ga kupio .zahvaljujem se unaprjed na odgovoru.

ODGOVOR:

Ako motor nema potrebnu snagu i odgovarajuće ubrzanje , uzrok se može otkriti samo kompletnom dijagnostikom motora . To znači ispitivanje : mehaničkog sustava motora, ispitivanje sustava za dobavu zraka u motor, ispitivanje sustava za dobavu goriva, ispitivanje upravljačkog sustava motora . Moguće neispravnosti su : začepljenje usinog kolektora, začepljenje ispušnog kolektora, suženje usisnih kanala, EGR ventil, senzor pedale gasa, dize, sustav za regulaciju turbine, turbine, senzor tlaka turbine, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh