Danas je: 19.11.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FORD FOCUS 1,6 TDCI - KONDENZAT

Datum objave: 18.10.2011 18:43:14
Slika
PITANJE:

Poštovani, nedavno sam kupio rabljeni Ford Focus 1.6 TDCI 80kW, 109ks. Godina proizvodnje je 2008. i automobil sada ima 53 000km. Uočio sam da iz topa auspuha nakon dužeg stajanja vozila od cca 8h kroz 4 rupice koje su postavljene uzdužno na donjem dijelu topa auspuha iscuri nekoliko kapljica guste zelene tekućine koju je teško identificirati. Automobil je prema knjižici uredno servisiran u ovlaštenom Ford servisu. Kod zadnjeg servisa u motor je stavljeno ulje 5W40 Valvoline. Možete li mi objasniti u čemu bi mogao biti problem i zašto ta tekućina curi iz topa auspuha? Hvala.

ODGOVOR:

Tekućina koju vidite je kondenzat i to je normalna pojava . U ispušnim plinovim aima i vodene pare koja je u plinovitom stanju kada je ispušni sustav zagrijan. Kada se ispušni sustav ohladi od vodene pare nastaje kondenzat koji može u obliku kapljica koje ste opisali izlaziti iz ispušnog lonca ili iz auspuh cijevi .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,9 D - ZRAK U VISOKOTLAČNOJ PUMPI

Datum objave: 18.10.2011 16:28:15
Slika
PITANJE:

Mijenjo sam filter goriva i pumpa mi je povukla zrak. molim Vas recite mi kako se ozračuje . Radi se o škodi feliciji 1.9D iz 1997g.

ODGOVOR:

Najbolje bi bilo da filter goriva napunite s gorivom , nakon toga opet spojite priključke. Slijedeći korak je otpuštanje visokotlačnih cijevi na dizama ( holender otpustite za dva kruga ) . Elektropokretačem startajte motor sve dok ne vidite da na otpuštenim holenderima ne šprica gorivo . Startanje ne smije trajati duže od 10 sek. da se ne pregrije elektropokretač . To znači da to možete ponoviti i nekoliko puta dok se ne pojavi gorivo na holenderima diza . Kada se gorivo pojavi , fiksirajte holendere na dizama i normalno upalite motor . Pričekajte da motor radi još koju minutu na leru ( nemojte uopče davati gas ) da iziđe i preostali zrak iz sustava.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI LANTRA 1,5 i. - PROMJENJIV BROJ OKRETAJA

Datum objave: 18.10.2011 16:17:30
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam jedno pitanje. Ovako, imam auto hyundai lantra karavan, 1.5, 65KW, 98g. Od nedavno se pojavio sljedeći problem. U vožnji kad dodajem gas, auto normalno vuče, i sve je ok. Kad pustim gas, i stavim u neutralnu brzinu, okretaji stanu na 2000, pa stoje 10 - 20 sekundi, pa padnu na 1500, pa na kraju padnu na 1200 - 1000. I tako svaki put. Počistio sam usisni leptir za zrak, ali nije pomoglo. Papučica gasa normalno klizi. Okretaji na leru nisu baš mirni, lagano variraju ( što se prije nije dešavalo ). Molim Vas za pomoć. Hvala, lijep pozdrav, Milan Grabar

ODGOVOR:

Točan uzrok mogu navesti nakon pregleda vozila  a mogući faktori utjecaja su : senzor položaja leptirastog ventila, MAP senzor, ECT senzor, IAT senzor, EVAP ventil rezervoara, regulator tlaka goriva, propuštanje na usisnom kolektoru, loše stanje ventila, mehaničko stanje motora. Najprije bih provjerio mehaničko stanje motora ( kompresija , podešenost ventila zabrtvljenost usisnog kolektora ), ECT senzor z atemperaturu motora, senzor položaja leptirastog ventila.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 DTI - TEŽE PALI

Datum objave: 18.10.2011 15:35:11
Slika
PITANJE:

Molim Vas.ako je moguce da mi sto prije odgovorite!Od nedavno sam vlasnik Opel Astre 2.0dti,01.g.p.Hladan motor ukluci grijac i odlicno upali,takodje dobro pali i kad je vruc motor,mada se tad ne ukljucuje lampica grijaca.Moj problem je u tome sto jako dugo vergla i tesko upali kad je motor ni vruc ni hladan,tj nakon prvog paljenja,u tom slucaju isto ne upali lampicu grijaca.

ODGOVOR:

Lampica grijača je povezana sa senzorom temperature motora . To znači kada je motor polutopli ili topli ne pale se grijači niti kontrolna lampica grijača i to je normalno . Uzroci težeg paljenja kada je motor polutopli su : slabija kompresija motora, zrak u sustavu goriva, ECT senzor, MAP senzor, dize, lošiji akumulator, elektropokretač, filteri, električna instalacija motora, relej dobavne pumpe, dobavna pumpa.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - RIJEČI PODRŠKE

Datum objave: 18.10.2011 14:03:06
Slika
PITANJE:

Htijeo bih se nadovezati,na gospodina koji nije zadovoljan vasim strucnim misljenjem.Ja vas osobno postujem,i mislim da nama amaterima mnogo znaci kad nam neko tj.u ovom slucaju vi pojednostavite problem,radite to besplatno i jos na temelju nicijeh zapazanja dajete tacne odgovore,s toga morate biti opceniti,niti ste vidjeli auto niti znate u kakvom je stanju.Ja isto vozim mondeo kao gospodin koji vas je kritikovao,nekada se desava kad je hladan da tako cupka ali nista strasno.Samo hocu da vas podrzim i da vam se zahvalim na vasoj strucnosti,meni ste pomogli kao i mnogim drugim ljudima i zaista ne shvatam ljude koji se jos zale na vase odgovore a dobijaju ih besplatno,skoro 100% tacnosti.Ako se nekome ne svidjaju savijeti Gosp.Meića onda nemojte se javljati za savijete,nego idite u ovlastene servise pa nek vam oni vrse diagnostike,i predlazu rijesenja koja ni sami oni ne zmaju.

ODGOVOR:

Poštovani , hvala Vam na lijepim riječima i podršci . Zapravo ste Vi sve rekli i više nemam što komentirati . Odgovarati na sva ta mnogobrojna pitanja je jako zahtijevno i oduzima puno vremena, pa mi je drago kada to netko razumije i cijeni. Dnevno odovorim na 25-30 pitanja, ponekad i više, samo je manji dio objavljen. Naravno da često odgovor mora biti općenit, jer vozilo ne dođe u servis.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KLASSA - POLOŽAJ VOLANA

Datum objave: 18.10.2011 10:59:35
Slika
PITANJE:

postovani, nakon uradjene spure na mercedesu c-klasa 2003 godina volan mi je ostao nakosen na lijevu stranu, pa me interesuje sta mogu da uradim kako bi stajao ravno dok vozim pravo, da li se volan moze odvrnuti i centrirati i na koji nacin s obzirom da ima airbag, a ako ne moze na taj nacin sta mi preporucujete, hvala

ODGOVOR:

Korekciju položaja volana možete napraviti samo na jedan način  i to na uređaju na kojemu ste radili optiku ( geometriju ovjesa - špur ) . Tu činjenicu bi trebao znati i radnik koji je radio optiku na Vašemu vozilu . Kada se radi optika , kotač volana se fiksira i onda se radi fino podešavanje na lijevoi i desnoj sponi volana. Na taj način položaj kotača volana je potpuno simetričan i pravilan .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,0 i. - LAMPICA OD ULJA

Datum objave: 18.10.2011 10:22:26
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Posjedujem audi A4 2.0,2000.g, presao 72000 km, pocela mi se javljati lampica od ulja,ali kad izvadim sipku za provjeru ulja i opet vratim alarm nestane,i nepojavljiva se opet za nekoliko dan(3-4 dana),pa opet isto.U servisu kad su ga spojili na kompjuter nisu nasli nista.Mene zanima posto sam imao takav slican problem ne na auto motoru nego na generatoru da nam se javljao alarm od ulja iako ga je bilo,pa smo nasli da se odusnik od kartera zacepio i stavrao tlak u karteru,a kad bi izvadili sipku radi provjere tlak bi odusio i sve bi bilo u redu,pa me zanima da li je moguce da se to dogadja i na auto motoru. Hvala

ODGOVOR:

Kontrolna lampica od ulja se najčešće pali kada je neispravan jedan od dva idikatora ulja, kada nedostaje ulja , kada je tlak ulja niži od dozvoljenog . Iz toga razloga bih najprije izmjerio tlak ulja i ako je isti u granicama normale onda bih posumnjao u indikatore ulja . Kada bi odušak od ulja bio začepljen onda bi motor izbacivao ulje na šipku od ulja ili na neki semering motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 1,9 - TDI KLIMA UREĐAJ

Datum objave: 17.10.2011 23:51:31
Slika
PITANJE:

Poštovani, ponosni sam vlasnik golf-a V 1.9 tdi 2007. god. Zanima me kada se treba nadopuniti klima na autu,auto je presao 90.tkm.pošto sam bio u servisu di se pune klime i pitao za pregled da mi nadopune klimu u autu dobio sam odgovor da ako klima hladi nemora se nista dirati ni puniti kima dok se sve nepokvari sto mislim da nije bas tako,jel sam u protivnom cuo da je boljka golfovima da odlazi kompresor klime itd..ako se ne pazi. Ja do sada jos nisam nadopunjavao klimu u autu od kad sam ga kupio,bojim se da nebi riknulo sve pa da nebi jos imao veci torosak od samog punjenja klime. Što da radim ? Unaprijed se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Po preporuci mnogih proizvođača vozila , servis klima uređaja se redovno radi svake dvije godine. Kada se radi servis klime obavljaju se slijedeće radnje : kontrola količine plina u sustavu, provjera stanja i eventualna zamjena ekspanzionog ventila, provjera dehidratora, punjenje ulja za kompresor, dopuna plina, provjra tlakova u sustavu, čišćenje i dezinfekcija ventilacijskih kanala, zamjena filtera kabine. Ostale kontrolna radnje po potrebi . Mjerenje temperature zraka  na ventilacijskim kanalima . Na ovaj način kompresor i ostali dijelovi sustava klime će biti pouzdani i dugo će trajati.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT IV 1,9 TDI - PROBLEM NA 3000 O/MIN

Datum objave: 17.10.2011 23:37:38
Slika
PITANJE:

Imam problem sa passatom 4 1998 god. 1.9 tdI 81 kW...u 4 i 5 brzini kad ubrzavam kada obrtaji krenu preko 3000 auto samo potone i nema snage...u 4 ide to neki 120-130 km/h a u 5-oj 130-140 km/h...? Sta mislite sta moze bit ?? pozz

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : senzor tlaka zraka, preveliki tlak turbine, ventili za regulaciju tlaka turbine, ventil za rasterećenja turbine Wastegate , blokada statorskih lopatica turbine, začepljenje na usinom kolektoru, mjerač mase zraka, regulator količine goriva.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - NEMIRAN NA LERU

Datum objave: 17.10.2011 23:24:57
Slika
PITANJE:

Najprije da vas pozdravim i pozdravim Vas na ovom nacinu kojim pomazete nama, koji imamo probleme sa autima. Imam peugeot 307 2.0 hdi, 2004 g.prvi problem je tokom rada u u mjestu mijenja rad,malo lagano zatrese i smiri i opet tako. drugim problem je taj sto je jako bucan unutra.ponekad mi lici na one stare mercedese. veliko hvala.

ODGOVOR:

Uzroci nemirnog rada motora mogu biti : zrak u sustavu goriva, filteri, nečist rezervoar za gorivo, dize, ECT senzor temperature, EGR ventil, senzor radilice, dobavna pumpa, senzor talaka goriva, solenoid za kontrolu tlaka goriva, mehaničko stanje motora, visokotlačna pumpa, električna instalacija, ECU centrala. Za pojačanu buku koju čujete u kabini treba posumnjati u : nosače motora, ispušni sustav, sustav za dobavu zraka u motor, neki od ležajeva na alternatoru, servo pumpi, kompresoru klime, pumpi za vodu .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,0 TDI - CRNI DIM I TEŽE PALI

Datum objave: 17.10.2011 20:35:37
Slika
PITANJE:

Molim vas za pomoć,imam audi a4,2005.g,2.0 tdi,ima 108236 pređenih km,kad je hladan lijepo pali,a kad se ugrije uvjek vergl po 3 sekunde,zamjenio sam senzor tipline i ništa.Dalje isto,a sad mi je poćeo dimiti jako crni dim.Kad se vozim ponekad ide lijepo ništa ne dimi,a ponekad neprimi gas i jako crno dimi i ko da nema snage.Ato mi se zna desiti između 1000 i 2000 okretaja,tada i znam osjetiti podrhtavanje motora,

ODGOVOR:

Nakon dijagnostike motora mogao bih točno navesti neispravnosti i dati prijedlog rješenja. Moguće neispravnosti su : zrak u sustavu goriva, akumulator, elektropokretač, relej dobavne pumpe, filteri, dize, električna instalacija motora, senzor pedale gasa, EGR ventil, MAF senzor, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor radilice, senzor tlaka zraka, sustav za regulaciju tlaka turbine, regulator količine goriva, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DCI - TEŠKO PALI KADA JE ZAGRIJAN

Datum objave: 17.10.2011 20:08:59
Slika
PITANJE:

Imam Renault Scenic 1.9 dci 2002. god. proizvodnje. Kada je automobil hladan pali bez problema, no međutim kada se temperatura motora podigne treba mu cca 10-15 sekundi da upali i to iz drugog pokušaja, a kada se motor ohladi opet normalno pali. Auto sam odvezao na dijagnostiku gdje nisu utvrđeni nikakvi kvarovi, osim što sam popreporuci majstora repariraoi očistio sve brizgaljke, no međutim problem se ponavlja.Molim Vas za vaše mišljenje, i uputu što mi je dalje činiti. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : akumulator, elektropokretač ( veliki padovi napona prilikom startanja ), zrak u sustavu goriva, nepovratni ventil za gorivo, filteri, dobavna pumpa, relej dobavne pumpe, senzor tlaka goriva, FRP senzor na Rail-u, solenoid za kontrolu tlaka goriva, ECT senzor temperature motora, električna instalacija motora, VT pumpa, ECU centrala . Potrebno je ispitati sve što sam spomenuo .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO - ODGOVORI PREOPĆENITI ?

Datum objave: 17.10.2011 09:28:53
Slika
PITANJE:

poštovani mislim da su odgovori u svezi ford mondea (benzinac)na temu: "auto nekad pocukava, trokira, kao da mu nešto na kratko zaustavi gorivo il neki od cilindara ne dobi na vrijeme iskru, preopćeniti s obzirom da se to velikoj većini vlasnika automobila događa. osobno sam barem 10 puta probao rješavati problem. i ništa. mora postojati konkretan i jedinstven odgovor. ovako samo plaćam servise i mijenjm dijelove koje ste spomenuli a opet isto.ford mora znati u čemu je kvaka. hvala D.R.

ODGOVOR:

Poštovani, moji se odgovori baziraju na mojoj dugogodišnjoj praksi. Vaš problem sigurno ima konkretan odgovor, ali do njega treba doći ispitivanjem i dijagnostikom koja nije samo spajanje na dijagnostički uređaj. Dijagnostika je najzahtjevniji posao. Vozilo se ne može popraviti dopisnim putem, već je to zahtjevan i stručan posao za koji osoba koja to radi mora proći dugogodišnje školovanje kroz teoriju i praksu. Ako želite da Vam riješimo Vaš problem dovezite vozilo i omogućite nam da se Vašim vozilom bavimo koliko to bude potrebno dok problem ne riješimo.

 

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,8 i. - NEPRAVILNO RADI MOTOR

Datum objave: 16.10.2011 18:26:17
Slika
PITANJE:

Opel Vectra1.8 2002 godina upali normalno a kad se ugrije počinje nepravilno raditi i to na oko 1500 okretaja. Upada u safe mode.Grešaka ima više, od leptira gasa, programiranje ECU,a stalna je MAF senzor. Kada se auto ohladi i resetira normalno radi i onda ponovo.Motor je X18XE, ECU Siemens.Molim za pomoć. Unaprijed Hvala.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu greške koje ste naveli su stalne i iste ne možete riješiti brisanjem iz memorije računala ( resetiranjem ) . Rješenje je zamjena ili dorada neispravnih dijelova . Na taj način ćete trajno otkloniti probleme nepravilnog rada motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,9 TDI PD - ZAMAŠNJAK S DVIJE MASE

Datum objave: 16.10.2011 15:36:49
Slika
PITANJE:

Postovani imam jedno pitanje za vas.Skoro sam kupio audi a3 tdi crveno i,131 ks,2002 godiste presao 168000 km.Pitanje je sledece:kad upalim motor i kad ugasim motor se zatrese.Posle paljenja motora nakon jedno 4-5 minuta motor krene da vibrira sve jace i cuje se neko lupanje oko motora.Kad se doda malo gasa sve se vrati na normalu.Motor i turbina su ispitivani pc dijagnostikom i svi parametri su uredu,cak sta vise.Sto se tice spoljnog izgleda turbina je suva i oko nje ne postoji ulje,kao ni ispod poklopca motora.U voznji ne postoji nikakav problem sto se tice rada motora ili turbine.Moj serviser kaze da je posledica povecane vibracije i zvuka plivajuci zamajac koji je istrosen i koji se menja na 150000 koliko propisuje fabrika.Pa bi ovim putem zamolio vas za misljenje oko tog lupanja koje da napomenem ne postoji uvek pri duzem cekanju nakon paljenja motora u leru,znaci pri duzem praznom hodu. Unapred hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok lupanja može biti zamašnjak . Neposrednim uvidom na vozilu i slušanjem zvuka lupanja , stručnjak može prepoznati da li je to zamašnjak ili nešto drugo. Po potrebi zatražiter još jedno mišljenje stručnjaka . Nakon demontaže mjenjača jednostavnim postupkom se može utvrditi stanje dvomasenog zamašnjaka.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 2,0 T.S. - FAZA MOTORA I VARIJATOR FAZE

Datum objave: 16.10.2011 14:07:26
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiču,puno vam hvala na prošlom odgovoru i dodao bih još ovo,da se i ja potpuno slažem sa riječima, koje je neko napisao o vašim savjetima , vrjede zlata.A sada bih imao tri pitanja u vezi sa alfom 156 TS.Uskoro ču zameniti zubčasti kaiš na tim kolima,imam sav specialni alat i sve što je potrebno u vezi toga.Sve mi je jasno, samo ne razumem,zašto je potrebno odvrtanje sva četiri vijaka na usisnoj bregasti osovini odnosno na variatoru i ponovno zavrtanje, kada se menja zubčasti kaiš.Kakav je bit u tome. DRUGO PITANJE, dali se mora bregasta osovina izvaditi iz motora, kada se menja variator faze, ili je moguče to uraditi i tako, da ostaje ugrađena u motoru,se zablokira,i tako varijator odvije.I još, sa čime namazati navrtanj varijatora prije montaže u bregastu osovinu, dali je to uopšte potrebno.TREČE PITANJE je predpaljenje na alfi 156.Glede stavljanja motora u fazu, mi je sve jasno, samo mi nije jasno, kako se šteluje predpaljenje, ili to uopšte nije potrebno pri tem kolima,je samo stavljanje u fazu bitno. puno vam hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Vijci na usisnoj bregastoj osovini se popuštaju radi točnosti namještanja faze motora s novim zupčastim remenom . Na taj način je lakše i točnije namjestiti fazu motora. Bregasta osovina se mora demontirati kada se mijenja varijator faze motora. Na navoj varijatora faze se stavlja kemijski osigurač protiv odvrtanja . Predpaljenje se ne podešava . Bitno je da faza motora bude potpuno toča a dalje se o svemu brine senzor GMT i upravljačko računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 16V - STALNO SVIJETLI REZERVA

Datum objave: 15.10.2011 22:27:06
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI IMAM PEUGEOT 307 1.6 16V I NEKI DAN SAM NATOČIO GORIVO U NJEGA I NAKON 10 MINUTA KADA SAM OPET UPALIO AUTO UPALILO SE UPOZORENJE DA JE AUTO BEZ GORIVA. OTIŠAO SAM JOŠ JEDNOM NATOČITI GORIVO ISTI DAN I DALJE ISTI PROBLEM POKAZIVAČ GORIVA U AUTU MI JE STALNO NA NULI I SVIJETLI LAMOPICA A GOORIVA IMA. ŠTA JE MOGUĆI PROBLEM. PROMIJENIO SAM AKUMULATOR JER JE BIO PRI KRAJU. DA LI JE TO ZBOG TOGA ALI SAD SAM STAVIO NOVI AKUMULATOR A ON I DALJE POKAZUJE DA GORIVA NEMA ?

ODGOVOR:

Neispravna je komanda pokazivača goriva u rezervoaru . Istu treba pokušati popraviti a ako popravak ne uspije treba ugraditi novu komandu pokazivača goriva. Akumulator nije uzrok .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI AUTOMATIC - PROBLEMI S DSG MJENJAČEM

Datum objave: 15.10.2011 22:21:34
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine, Posjedujem audi a4 1.9 TDI Avant, 2003. god. koji ima automatski odnosno DSG mjenjac. Nedavno mi se desilo da je u voznji auto izbacilo iz brzine a potom ponovo ubacilo da bi poslije izbacilo i nije htjelo vise u brzinu. Kad sam ugasio vozilo, pri kontaktu je izbacilo natpis BREMSE - zakočeno i nije htjelo da pali a pri tom na displaju nema skale sa brzinama: P R N D S. Nakon par pokusaja auto je upalilo sve je bilo ok i nastavio sam s voznjom. Na displaju vozila ostala je zuta lampica koja oznacava motor. U voznji auto prebacuje sasvim normalno. Sutradan lampica od motora vise nije radila i sedam dana sve je bilo ok da bi se ponovila ista situacija. Lampica se potom ugasila. Prije dva dana bio sam kod ovlastenog servisa gde su mi dijagnostikom rekli da je u pitanju senzor u procesoru mjenjaca te je potrebno zamijeniti kompletan procesor. Medjutim posto je greska jos uvijek sporadicna, bolje da i dalje vozim ovako. Danas mi se desava isto u voznji i auto palim tek nakon nekoliko pokusaja da bi poslije imo potpunu blokadu duze vremena nije htio palit i osto je blokiran. Zanima me Vase misljenje jer nemam bas povjerenje u ovlastene servisewre koji su samo monteri novih zamjenskih dijelova a ne automehanicari. Što mi Vi savjetujete i dal je moguce zamijeniti samo senzor ili je fakat u pitanju kompletan procesor koji kosta nekih 1.400,00 EUR. Voznjom ovakvog auta osjecam se totalno nesigurno jer nikad nisam siguran kad ce sve zablokirat i dal ce htjet ponovo se pokrenut. Lijep pozdrav,

ODGOVOR:

Kada postoji problem s mjenjačem tada se najprije provjerava količina ulja u mjenjaču i kvaliteta ulja u mjenjaču . Zamjena ulja u mjenjaču i filtera mjenjača obavlja se svakih 60.000 km ili svake dvije godine. Nakon toga treba posumnjati u slijedeće : električna instalacija mjenjača, hidraulični ventili mjenjača, računalo mjenjača, istrošenje u samom mjenjaču . Ako sumnjate u dijagnostiku i tvrdnju servisa da je neispravan kompjutor mjenjača , svakao obavite pregled vozila i u drugom servisu od povjerenja.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 1,1 i. - GREŠKA PROFESIJE

Datum objave: 15.10.2011 22:10:58
Slika
PITANJE:

Peugeot 106; 1,1; Ležajevi ili...? Pstovani gospodine Meiću u potrazi za profesionalnim odgovorom na moje pitanje naletio sam na Vašu stranicu i vjerujem da cu dobiti adekvatan odgovor. Nedavno sam kod 'mehanicara od povjerenja' zamijenio sljedeće: zadnje doboše, sajle ručne, zadnje ležajeve, pakne i kočione cilindre. Zamjena je islja sljedećim redosljedom: oba ležaja, oba dobosa, sajle ručne, pakne i lijevi kocioni cilindar (desni nisam zamjenio na nagovor mehanicara, jer je on navodno još bio OK). Nakon nekog vremena osjetio sam da mi zadnji lijevi točak osjetno koči vozilo. Kod doticnog mehaničara je ustanovljeno da je sajla ručne nepravilno montirana te da struže od gumu. To struganje dovelo je do ostećenja izolacije te je zbog ulaska vode u sajlu ručne doslo do korozije i sajla se nije vraćala u prvobitni položaj. Kupnjom i montažom nove sajle riješio sam taj problem. U međuvremenu je pri kočenju auto pocelo da trza. Prvo sam sumljao da imam bubreg na gumi ili da su se iskrivili diskovi na prednjim točkovima. Međutim kočenjem isključivo ručnom primjetio sam da te trzaje pri kočenju izaziva zadnji desni točak. Moram napomenuti i da se pri naglim promjenama smijera pri brzinama većim od 50 km/h čuje brujanje zanjeg desnog ležaja. To brujanje ili hučanje ležaja se pojavljuje pri promjenama smjera ali isključivo kad motam u desno. Pored svega moram reći da mehaničar prilikom montaže nije na ležajeve stavio nikakvo mazivno sredstvo, što je meni apsurdno. U međuvremenu sam kod istog mehaničara zamjenio i desni kočioni cilindar (zbog kapanja ulja iz kočionog)što nije riješilo problem trzanja pri kočenju. Pri zamjeni desnog kočionog mehaničar nije ozračio sistem i par sati nakon toga mi je propala papučica kočnice. Usput rečeno prvih 3000 km, prema preporuci mehaničara, vozio sam oprezno i nisam imao naglih kočenja. Moja pitanja su sljedeća: da li se profesionalnim mehaničarima dešavaju navedeni previdi i sta je po vasem mišljenu dovelo do nepravilnog kočenja mog vozila odnosno šta treba zamijeniti na zadnjem desnom točku (ležaj, doboš, pakne)da vozilo opet koči bez trzanja?

ODGOVOR:

Greške se događaju u svim zvanjima i profesijama . Neke greške su dramatične , neke su smrtonosne . Na sreću to nije slučaj i kod Vas . Vi samo trebate zamijeniti zadnje kočne bubnjeve, kočne cilindra i kočne papućice i problem će biti riješen .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,5 i. - MOTOR POVREMENO NE UBRZAVA

Datum objave: 15.10.2011 21:51:46
Slika
PITANJE:

Postovani, kupio sa auto hyunda accent 1996g.p. preslo je 201000km,kupio sam ga kada je bio presao 150000km.Do sada me je slusalo uvjek nikada se nije pokvario samo redovan servis sam radio. Pocelo mi se desavati da kada se vozim i hocu da ubrzam auto primi gas,ali nastavlja da se krece istom brzinom i motor se pocinje cuti kao da nije u brzini.Pa bih vas zamolio da mi pomognete,ja mislim da je lamela jer se ponekad osjeti dim kao da je lamaela u pitanju.To mi se nedesava cesto,samo ponekad.Ali nisam siguran sta bi moglo biti,jer kada putujem i idem vecom uzbrdicom i preko planinskih prevoja auto se ponasa sasvim normalno.Znaci to mi se desava povremeno,sad bih vas samo zamolio da mi pomognete

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba samo zamijeniti set spojke ( lamela, potisna ploča , potisni ležaj ) i vozilo će opet super funkcionirati .

na vrh Povratak na vrh