Danas je: 11.12.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL VECTRA 1,8 i. - NEPRAVILNO RADI MOTOR

Datum objave: 16.10.2011 18:26:17
Slika
PITANJE:

Opel Vectra1.8 2002 godina upali normalno a kad se ugrije počinje nepravilno raditi i to na oko 1500 okretaja. Upada u safe mode.Grešaka ima više, od leptira gasa, programiranje ECU,a stalna je MAF senzor. Kada se auto ohladi i resetira normalno radi i onda ponovo.Motor je X18XE, ECU Siemens.Molim za pomoć. Unaprijed Hvala.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu greške koje ste naveli su stalne i iste ne možete riješiti brisanjem iz memorije računala ( resetiranjem ) . Rješenje je zamjena ili dorada neispravnih dijelova . Na taj način ćete trajno otkloniti probleme nepravilnog rada motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,9 TDI PD - ZAMAŠNJAK S DVIJE MASE

Datum objave: 16.10.2011 15:36:49
Slika
PITANJE:

Postovani imam jedno pitanje za vas.Skoro sam kupio audi a3 tdi crveno i,131 ks,2002 godiste presao 168000 km.Pitanje je sledece:kad upalim motor i kad ugasim motor se zatrese.Posle paljenja motora nakon jedno 4-5 minuta motor krene da vibrira sve jace i cuje se neko lupanje oko motora.Kad se doda malo gasa sve se vrati na normalu.Motor i turbina su ispitivani pc dijagnostikom i svi parametri su uredu,cak sta vise.Sto se tice spoljnog izgleda turbina je suva i oko nje ne postoji ulje,kao ni ispod poklopca motora.U voznji ne postoji nikakav problem sto se tice rada motora ili turbine.Moj serviser kaze da je posledica povecane vibracije i zvuka plivajuci zamajac koji je istrosen i koji se menja na 150000 koliko propisuje fabrika.Pa bi ovim putem zamolio vas za misljenje oko tog lupanja koje da napomenem ne postoji uvek pri duzem cekanju nakon paljenja motora u leru,znaci pri duzem praznom hodu. Unapred hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok lupanja može biti zamašnjak . Neposrednim uvidom na vozilu i slušanjem zvuka lupanja , stručnjak može prepoznati da li je to zamašnjak ili nešto drugo. Po potrebi zatražiter još jedno mišljenje stručnjaka . Nakon demontaže mjenjača jednostavnim postupkom se može utvrditi stanje dvomasenog zamašnjaka.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 2,0 T.S. - FAZA MOTORA I VARIJATOR FAZE

Datum objave: 16.10.2011 14:07:26
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiču,puno vam hvala na prošlom odgovoru i dodao bih još ovo,da se i ja potpuno slažem sa riječima, koje je neko napisao o vašim savjetima , vrjede zlata.A sada bih imao tri pitanja u vezi sa alfom 156 TS.Uskoro ču zameniti zubčasti kaiš na tim kolima,imam sav specialni alat i sve što je potrebno u vezi toga.Sve mi je jasno, samo ne razumem,zašto je potrebno odvrtanje sva četiri vijaka na usisnoj bregasti osovini odnosno na variatoru i ponovno zavrtanje, kada se menja zubčasti kaiš.Kakav je bit u tome. DRUGO PITANJE, dali se mora bregasta osovina izvaditi iz motora, kada se menja variator faze, ili je moguče to uraditi i tako, da ostaje ugrađena u motoru,se zablokira,i tako varijator odvije.I još, sa čime namazati navrtanj varijatora prije montaže u bregastu osovinu, dali je to uopšte potrebno.TREČE PITANJE je predpaljenje na alfi 156.Glede stavljanja motora u fazu, mi je sve jasno, samo mi nije jasno, kako se šteluje predpaljenje, ili to uopšte nije potrebno pri tem kolima,je samo stavljanje u fazu bitno. puno vam hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Vijci na usisnoj bregastoj osovini se popuštaju radi točnosti namještanja faze motora s novim zupčastim remenom . Na taj način je lakše i točnije namjestiti fazu motora. Bregasta osovina se mora demontirati kada se mijenja varijator faze motora. Na navoj varijatora faze se stavlja kemijski osigurač protiv odvrtanja . Predpaljenje se ne podešava . Bitno je da faza motora bude potpuno toča a dalje se o svemu brine senzor GMT i upravljačko računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 16V - STALNO SVIJETLI REZERVA

Datum objave: 15.10.2011 22:27:06
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI IMAM PEUGEOT 307 1.6 16V I NEKI DAN SAM NATOČIO GORIVO U NJEGA I NAKON 10 MINUTA KADA SAM OPET UPALIO AUTO UPALILO SE UPOZORENJE DA JE AUTO BEZ GORIVA. OTIŠAO SAM JOŠ JEDNOM NATOČITI GORIVO ISTI DAN I DALJE ISTI PROBLEM POKAZIVAČ GORIVA U AUTU MI JE STALNO NA NULI I SVIJETLI LAMOPICA A GOORIVA IMA. ŠTA JE MOGUĆI PROBLEM. PROMIJENIO SAM AKUMULATOR JER JE BIO PRI KRAJU. DA LI JE TO ZBOG TOGA ALI SAD SAM STAVIO NOVI AKUMULATOR A ON I DALJE POKAZUJE DA GORIVA NEMA ?

ODGOVOR:

Neispravna je komanda pokazivača goriva u rezervoaru . Istu treba pokušati popraviti a ako popravak ne uspije treba ugraditi novu komandu pokazivača goriva. Akumulator nije uzrok .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI AUTOMATIC - PROBLEMI S DSG MJENJAČEM

Datum objave: 15.10.2011 22:21:34
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine, Posjedujem audi a4 1.9 TDI Avant, 2003. god. koji ima automatski odnosno DSG mjenjac. Nedavno mi se desilo da je u voznji auto izbacilo iz brzine a potom ponovo ubacilo da bi poslije izbacilo i nije htjelo vise u brzinu. Kad sam ugasio vozilo, pri kontaktu je izbacilo natpis BREMSE - zakočeno i nije htjelo da pali a pri tom na displaju nema skale sa brzinama: P R N D S. Nakon par pokusaja auto je upalilo sve je bilo ok i nastavio sam s voznjom. Na displaju vozila ostala je zuta lampica koja oznacava motor. U voznji auto prebacuje sasvim normalno. Sutradan lampica od motora vise nije radila i sedam dana sve je bilo ok da bi se ponovila ista situacija. Lampica se potom ugasila. Prije dva dana bio sam kod ovlastenog servisa gde su mi dijagnostikom rekli da je u pitanju senzor u procesoru mjenjaca te je potrebno zamijeniti kompletan procesor. Medjutim posto je greska jos uvijek sporadicna, bolje da i dalje vozim ovako. Danas mi se desava isto u voznji i auto palim tek nakon nekoliko pokusaja da bi poslije imo potpunu blokadu duze vremena nije htio palit i osto je blokiran. Zanima me Vase misljenje jer nemam bas povjerenje u ovlastene servisewre koji su samo monteri novih zamjenskih dijelova a ne automehanicari. Što mi Vi savjetujete i dal je moguce zamijeniti samo senzor ili je fakat u pitanju kompletan procesor koji kosta nekih 1.400,00 EUR. Voznjom ovakvog auta osjecam se totalno nesigurno jer nikad nisam siguran kad ce sve zablokirat i dal ce htjet ponovo se pokrenut. Lijep pozdrav,

ODGOVOR:

Kada postoji problem s mjenjačem tada se najprije provjerava količina ulja u mjenjaču i kvaliteta ulja u mjenjaču . Zamjena ulja u mjenjaču i filtera mjenjača obavlja se svakih 60.000 km ili svake dvije godine. Nakon toga treba posumnjati u slijedeće : električna instalacija mjenjača, hidraulični ventili mjenjača, računalo mjenjača, istrošenje u samom mjenjaču . Ako sumnjate u dijagnostiku i tvrdnju servisa da je neispravan kompjutor mjenjača , svakao obavite pregled vozila i u drugom servisu od povjerenja.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 1,1 i. - GREŠKA PROFESIJE

Datum objave: 15.10.2011 22:10:58
Slika
PITANJE:

Peugeot 106; 1,1; Ležajevi ili...? Pstovani gospodine Meiću u potrazi za profesionalnim odgovorom na moje pitanje naletio sam na Vašu stranicu i vjerujem da cu dobiti adekvatan odgovor. Nedavno sam kod 'mehanicara od povjerenja' zamijenio sljedeće: zadnje doboše, sajle ručne, zadnje ležajeve, pakne i kočione cilindre. Zamjena je islja sljedećim redosljedom: oba ležaja, oba dobosa, sajle ručne, pakne i lijevi kocioni cilindar (desni nisam zamjenio na nagovor mehanicara, jer je on navodno još bio OK). Nakon nekog vremena osjetio sam da mi zadnji lijevi točak osjetno koči vozilo. Kod doticnog mehaničara je ustanovljeno da je sajla ručne nepravilno montirana te da struže od gumu. To struganje dovelo je do ostećenja izolacije te je zbog ulaska vode u sajlu ručne doslo do korozije i sajla se nije vraćala u prvobitni položaj. Kupnjom i montažom nove sajle riješio sam taj problem. U međuvremenu je pri kočenju auto pocelo da trza. Prvo sam sumljao da imam bubreg na gumi ili da su se iskrivili diskovi na prednjim točkovima. Međutim kočenjem isključivo ručnom primjetio sam da te trzaje pri kočenju izaziva zadnji desni točak. Moram napomenuti i da se pri naglim promjenama smijera pri brzinama većim od 50 km/h čuje brujanje zanjeg desnog ležaja. To brujanje ili hučanje ležaja se pojavljuje pri promjenama smjera ali isključivo kad motam u desno. Pored svega moram reći da mehaničar prilikom montaže nije na ležajeve stavio nikakvo mazivno sredstvo, što je meni apsurdno. U međuvremenu sam kod istog mehaničara zamjenio i desni kočioni cilindar (zbog kapanja ulja iz kočionog)što nije riješilo problem trzanja pri kočenju. Pri zamjeni desnog kočionog mehaničar nije ozračio sistem i par sati nakon toga mi je propala papučica kočnice. Usput rečeno prvih 3000 km, prema preporuci mehaničara, vozio sam oprezno i nisam imao naglih kočenja. Moja pitanja su sljedeća: da li se profesionalnim mehaničarima dešavaju navedeni previdi i sta je po vasem mišljenu dovelo do nepravilnog kočenja mog vozila odnosno šta treba zamijeniti na zadnjem desnom točku (ležaj, doboš, pakne)da vozilo opet koči bez trzanja?

ODGOVOR:

Greške se događaju u svim zvanjima i profesijama . Neke greške su dramatične , neke su smrtonosne . Na sreću to nije slučaj i kod Vas . Vi samo trebate zamijeniti zadnje kočne bubnjeve, kočne cilindra i kočne papućice i problem će biti riješen .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,5 i. - MOTOR POVREMENO NE UBRZAVA

Datum objave: 15.10.2011 21:51:46
Slika
PITANJE:

Postovani, kupio sa auto hyunda accent 1996g.p. preslo je 201000km,kupio sam ga kada je bio presao 150000km.Do sada me je slusalo uvjek nikada se nije pokvario samo redovan servis sam radio. Pocelo mi se desavati da kada se vozim i hocu da ubrzam auto primi gas,ali nastavlja da se krece istom brzinom i motor se pocinje cuti kao da nije u brzini.Pa bih vas zamolio da mi pomognete,ja mislim da je lamela jer se ponekad osjeti dim kao da je lamaela u pitanju.To mi se nedesava cesto,samo ponekad.Ali nisam siguran sta bi moglo biti,jer kada putujem i idem vecom uzbrdicom i preko planinskih prevoja auto se ponasa sasvim normalno.Znaci to mi se desava povremeno,sad bih vas samo zamolio da mi pomognete

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba samo zamijeniti set spojke ( lamela, potisna ploča , potisni ležaj ) i vozilo će opet super funkcionirati .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT PARTNER 1,4 i. - POMOĆ NE PALI

Datum objave: 13.10.2011 16:18:19
Slika
PITANJE:

Poštovani, Malo sam se iznenadio kada jutros nisam uspio upaliti Peugeot Partner 1,4 benzinca koji sam jučer kupio, naravno rabljeni. Jučer sam ga normalno koristio, natočio gorivo ( bio je praktično prazan pri preuzimanju ), ali danas ništa - nije htio zavrtiti. Iako su se popalile sve kontrolne lampice na ploči, nije htio. Spojio sam se s drugim autom na kablove, ali ni tada nije bilo promjene - čuje se KLIK, ali ne vrti. Pomisao i preporuka je da je akumulator koji sam imao totalno prazan te sam ga stavio na punjenje. Pokušao sam spojiti drugi akumulator, puno veće amperaže, ali se ništa nije promjenilo, osim što mi se učinilo da sam vidio nekakvo iskrenje, ali ne znam na kojem mjestu ( više se nije pojavilo ). Vratio stari akumulator koji nije pokazivao stanje istrošenosti ( djeluje relativno novo ), auto se ponašao kao prije, ali je odjednom počeo vrtiti s time da "nije htio baciti iskru". Znači vrti, ali se neće upaliti, osjeti se lagano smrad benzina, ali neće upaliti. Što bi moglo biti, bio bih Vam zahvalan na bilo kakvom smjeru što da radim ? Čak sam pomislio da postoji kakva zaštita ako ostane bez struje... S poštovanjem B.M.

ODGOVOR:

Uvijek treba početi s najjednostavnijim ispitivanjem i tako nastaviti dalje prema složenijim sklopovima i sustavima . Na Vašem vozilu treba ispitati akumulator i elektropokretač. Akumulator mora imati kapacitet veći od 60% . Ako je to tako akumulator je ispravan i može se ispitati elektropokretač. Prilikom startanja mjeri se pad napona na akumulatoru . Ako je pad napona veći od 3 V potrebno je napraviti servis elektropokretača. Loš akumulator i loš elektropokretač imaju za posljedicu veliki pad napona na pojedini senzorima, davačima , aktuatorima . Kada je to tako motor ne može upaliti ili će upaliti jako teško . Ako ima kakvih nejasnoča javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN MICRA - MOTOR SE POVREMENO UGASI

Datum objave: 13.10.2011 11:39:29
Slika
PITANJE:

imam nissan micru 1991.godište imam dva pitanja. 1.u vožnji mi se upali odjednom lampica za ulje i lampica za akumulator u isto vrijeme i onda mi se auto ko da ugasi..i kad stanem i auto ugasim i upalim i onda vozi opet normalno..neznam u čemu je problem 2.zanima me koliko koštaju pakne za navedeni auto hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Navedene lampice se upale jer se ugasio motor . Motor se može ugasiti radi brojnih razloga a moguće neispravnosti su : električna instalacija i konektori, senzor radilice, relej ECU centrale, ECT senzor , aktuator minimuma, prekid i nestanak iskre na svjećicama, nestanak goriva na injektorima, regulator tlaka goriva, ostali netipični uzroci . Točan uzrok bi mogao navesti nakon pregleda i ispitivanja na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,6 i. - ZAŠTO SE GASI

Datum objave: 13.10.2011 11:01:50
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Vozim škodu feliciu 1.6 mpi, 1997. godiste...naime, dešava se sljedeće: auto super pali, radi između 850 i 900 obrtaja, ali u posljednjih nekoliko dana u vožnji, pri promjeni brzine i stajanja auto se ugasi i pri zagrijavanju motora obrtaji spadnu gotovo na 800...ponovno paljenje je sasvim normalno. nema druge promjene u vožnji, ne trza, ne guši je. znači samo pri stajanju auto se ugasi i mora se ponovo paliti. Molim da ukažete na mogući problem. Hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : filter goriva, nečisti injektori, senzor temperature motora, aktuator minimuma, propuštanje na usisnom kolektoru, TPS senzor zaklopke, mehaničko stanje motora, sennzor radilice. Neposrednim uvidom na vozilu lako se može utvrditi što je neispravno i otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 807 2,0 HDI - TEŠKO SE ŠALTA

Datum objave: 13.10.2011 08:13:09
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić vlasnik sam Peugeot 807 2,0 hdi,nakon ustanovljenog uzroka mješanja ulja sa rashladnom tekućinom tj.pucanja glave motora i isto tako izmjene nove glave,prilikom čega se motor vadi van i po izmjeni vraća imam problema sa jako teškim upravljanjem ručicom mjenjača idu sve brzine uredno za koje treba primjeniti veliku silu,naglašavam da prije tog popravka mjenjać odlično radio. I sada nema problema sa papućicom i odvajanjem nego treba mi osjetno puno veća sila kod prebacivanja svih brzina.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu mjenjač i spojka su i dalje u potpunom redu a uzrok su samo mehanizam za šaltanje brzina . Mehanizam treba samo dobro podesiti da dođe u isi položaj kao što je bio i prije i tada ćete imati opet lagano šaltanje.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA PREMACY 2,0 DITD - ZAŠTO NEMA SNAGE

Datum objave: 12.10.2011 18:23:45
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Vlasnik sam (sretni) Mazde Premacy 2.0 DITD 2004 godina prešla 160000km. Već jedno određeno vrijeme mi se pali i konstantno gori lampica simbola motora. Auto slabo vuče , ne čujem turbinu i mogu ga samo u 1 i 2 brzini natjerati malo preko 5000 okretaja. Turbinu niti ne čujem a u te dvije brzine na određenom stisku na gas motor radi neravnomjerno , malo ubrza no oppet se vrati na staro. Ponekad ga uspijem "oživjeti" tako da ga ispušem u 1 i 2 do crvenog i tada mi se i ta lampica ugasi no to opet nije to. Zamjenio sam jednom regulator protoka zraka no stvar je ista. Savjet i pomoć molim i još pitanje da li se na kompjutoru vidi da je problem u EGR ventilu? Hvala unaprijed i pozdrav.

ODGOVOR:

Kada motor nema snage kao što je i u ovom slučaju mogućih neispravnosti može biti puno . Točan odgovor mogu dati tek nakon dijagnostike motora . Ovom prilikom ću nabrojiti moguće neispravnosti a to su : propuštanje na tlačnoj strani turbine, neispravan intercooler, filteri, suženje na usisnim kanalima glave motora, faza motora, senzor pedale gasa, dize, MAF senzor, regulacioni ventil turbine Wastegate, turbina, senzor tlaka zraka, EGR ventil, regulator količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja, senzor položaja pedale kočnice, ECT senzor, senzor temperature goriva, senzor radilice, djelomično začepljenje auspuha, električna instalacija , kontrolni modul visokotlačne pumpe, mehaničko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 16V - MOTOR PREKIDA

Datum objave: 12.10.2011 12:39:15
Slika
PITANJE:

Postovani,imam problem sa Cliom 1.2 16v 2002god auto po nekad trzaka u intervalu od 1000 do 2500 obrtaja a posle radi normalno i u leru po nekad trzne i ponovo nastavi da radi,na uaspuhu se cuje kao da zatrokira i kad ga u mestu turim do 2500 obrtaja kao da trokira,zamenio sam svecice i ocistio dizne,na dijagnostici nema gresaka a ni auto nije upali check,da li moze da ima veze sa bombinom i kablovima ovakvo ponasanje i sta bi jos moglo da bude?

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : sustav paljenja ( svjećice, kablovi, bobina ) , propuštanje na usisnom kolektoru , regulator tlaka goriva, filteri, dobavna pumpa, velika razlika u kompresiji motora, električna instalacija i konektori ( povećani prelazni otpor i pad napona ) , lambda sonda, MAF senzor, MAP senzor, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,4 16V - LOŠE PALI NA BENZIN

Datum objave: 12.10.2011 12:31:18
Slika
PITANJE:

FIAT Bravo 2007g 1,4 16v. Nakon ugradnje plinskog uredjaja AC, auto je prešao oko 45.000. Sve je bilo normalno, no pre mjesec dana počeli su problemi sa jutarnjim palenjem na benzin. Kako je vrijeme postajalo hladnije, startanje je bivalo sve teže. Startanje motora na plin prolazi bez problema. Čišćene su benzinske dizne, menjanje svijećice, ECU ne javlja griješke, potrošnja je normalna, benzinski pritisak je normalan, svijećice nove... Dečki iz servisa tipuju na parametre ECUa, ali nitko ne ume da riješi problem. Imate li kakav prijedlog? Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Uzrok radi kojega motor teško pali na benzin moguće je otkriti nakon detaljnog pregleda i pojedinačnog ispitivanja elektronskog sustava ubrizgavanja i sustava za stvaranje iskre na svjećicama . Najčešće nispravnosti su : električna instalacija i konektori ( pad napona ) , propuštanje na usinom kolektoru, regulator tlaka goriva, injektori, niski tlak goriva, dobavna pumpa, senzor temperature ECT, senzor tlaka zraka, TPS senzor položaja zaklopke, senzor radilice, senzor bregaste osovina, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V 2,0 TDI - TOPI TEŽE PALI

Datum objave: 12.10.2011 12:22:35
Slika
PITANJE:

Postovani, Imam dva pitanja. U pitanju je vozilo Golf V 2.0 TDI Sportline, 2004. godina proizvodnje. 1. Problem prilikom paljenja - Kada palim auto, a topal je motor, znaci vozio sam ga u skorijem periodu od prije pola sata ili manje, motor vergla nekih 5-6 sekundi i nakon toga upali. A recimo, kad se ohladi motor, ako recimo auto nije vozen nekih sat-dva, auto pali iz prve, bez ikakvih problema, ne vergla motor uopste, i nema nikakvih smetnji prilikom paljenja. Jos sam i primjetio, kada auto ne bude vozen nekih 10-ak sati, motor pali iz prve ali prilikom paljenja kada motor "sastavi" prvi put, poprilicno motor ima jak trzaj kad "sastavi" da upali, to mi se obicno desava ujuto kad palim motor "prvi put" u toku dana... Pretpostavljam da je vjerovatno u pitanju alnaser, kod mene je alnaser marke Valeo. Kontaktirao sam VW-ov servis telefonskim putem i traze mi da zamjenim citav alnaser i da im dam svoj stari... Da li postoji mogucnost, ako je do alnasera, da se samo zamjene istroseni dijelovi u njemu... 2. Kada naidjem na neku neravninu na kolovozu lupka mi nesto u desnom prednjem tocku, imam osjecaj kao da tocak ima lufta i propada kad naidjem na udubljenje ili neravninu. Telefonskim putem sam kontaktirao VW-ov ovlasceni servis, rekli su mi da su seleni 90% u pitanju... Obzirom da poprilicno puno novaca uzimaju za ruke u ovlascenom servisu odlucio sam se da to zamjenim u nekom servisu koji nije ovlascen. pa me sad interesuje ima li kakva razlika u selenima za model trendline, confortline i sportline. Da li mi mozete reci kakvog su kvaliteta dijelovi Njemackog proizvodjaca SWAG??? Hvala i srdacan pozdrav...

ODGOVOR:

Otežano paljenje toplog ili polutoplog motora može se događati radi slijedećih neispravnosti : akumulator , elektropokretač, zrak u gorivu, dobavna pumpa, relej pumpe, mehaničko stanje motora, senzor temperature motora, dize, električna instalacija motora, ECU centrala. U večini slučajeva elektropokretač se može servisirati odnosno mogu se mijenjati pojedini dijelovi . Delen blokove možete zamijeniti i u nekom samostalnom servisu a možete ugraditi selen blokove od firme koju ste naveli .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,5 TDI QUATTRO - ZAŠTO MOTOR IZGUBI SNAGU

Datum objave: 12.10.2011 11:43:41
Slika
PITANJE:

AUDI A6 2,5 TDI QUATTRO 150KS 2000g saltgitriba Imam problem sa audijem kada izadjem na autuput, pri ubrzavanju npr. 140km/h papucica od gasa je stisnuta a motor usporava, ne vuce nikako, to traje nekih 20-ak sec. i onda sve normalno. nekada se to desi na 150km/h, nekad na 160km/h. Molim vas za savjet sto da cinim da to prestane. Nekada me pusti i tada mogu voziti i preko 200km/h.

ODGOVOR:

Postoji mnogo razloga radi kojih motor ostane bez snage kao što ste Vi to opisali . Mogući uzroci su : filteri, mehaničko stanje motora, senzor pedale gasa, dize, mjerač mase zraka, ventil turbine Wastegate, sustav za regulaciju turbine, senzor tlaka zraka, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja pumpe, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, djelomično začepljenje katalizatora, električna instalacija motora, kontrolni modul visokotlačne pumpe. Točan uzrok mogu navesti nakon dijagnostike motora. Pojedine dijelove nemojte mijenjati na pamet  bez ispitivanja.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ATOS - ZAŠTO SE PRAZNI AKUMULATOR

Datum objave: 12.10.2011 11:33:14
Slika
PITANJE:

Na automobilu mi se preko noći isprazni akumulator.Nakon toga ga upalim na guranje ili na kleme.Auto je bio u dva servisa,gdje su rekli da je sve ispravno što se tiče elektrike,u međuvremenu su izmijenjene svjećice i kablovi od svijećica zbog dotrajalosti,akumulator je star godinu i pol.Ako išta znači regler je mijenjan prije 2 godine.Koji su mogući uzroci navedenoga?Inače auto je Hyundai Atos,99 godište...

ODGOVOR:

U ovom slučaju mogu postojati samo dva razloga radi kojih se prazni akumulator . Prvi razlog je ispravnost akumulatora koji nema sposobnost zadržati potrebni kapacitet. Drugi razlog je da neki od potrošača nekontrolirano vuče struju dok je vozilo u stanju mirovanja. Ovaj drugi razlog se također može ispitati . Postupak traje nešto duže ali je moguće otkriti neispravan potrošač i otkloniti uzrok .

na vrh Povratak na vrh

LANCIA KAPPA 2,5 TD - KAKO UZUBITI ZUPČANIKE ZA FAZU

Datum objave: 12.10.2011 10:02:15
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine imam jednu molbu za vas.Posjedujem automobil lancia kappa u koju je ugradjen motor 2.5 td od crome. ZANIMA ME DALI MI MOZETE POMOCI OKO UFAZENJA RAZVODNIH ZUPCANIKA OD RADILICE,MEDJUZUPCANIKA,PUMPE VOLANA MEDJUZUPCANIKA I BOS PUPE ISPOD AL.DEKLA SEMA ILI SLIKA. VELIKO HVALA POZDRAV SARAJEVO

ODGOVOR:

Postoji samo jedan način kako staviti zupčanike u fazu . Prednji poklopac motora mora biti demontiran kako bi svi zupčanici bili dobro vidljivi odnosno sve oznake na zupčanicima . Na mehanizmu postoji pet zupčanika a najdonji zupčanik ne mora biti u fazi . Drugi i treči zupčanik s estave u fazu tako da oznake stoje točno jedna prema drugoj ( drugi zupčanik ima dvije točke a treći ima samo jednu točku ) , ostali zupčanici se namještaju na isti način tako da su oznake uvijek jedna prema drugoj . Dakle uvjek se namješta tako da zupčanik s jednom točkom stoji tako da ta točka bude između dvije točke drugog zupčanika . Ako upotrebite logiku vidjeti ćete da je to vrlo jednostavno namjestiti .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - NE TREBA RADITI NEPOTREBNO

Datum objave: 12.10.2011 09:39:34
Slika
PITANJE:

Imao sam problem sa benzinom koji mi se pojavio u karteru.To se dogodilo na Fabiji.Vi ste mi rekli da se radi o injektorima ili brizgalici.Dao sam auto na servis i pri dijagnostici motora su rekli da nema kvara.Na moje inzistiranje su pregledali motor još jednom i ustanovili da drugi i treći cilinder propuštaju.Konzultirali su se sa centralom i rekli mi da moram mijenjat glavu motora da gubi kompresiju na ventile.Sada me zanima da li če promjena glave riješiti onaj prvi problem.Unapred zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Glava motora nije uzrok radi koje gorivo ulazi u karter i tako razrijeđuje motorno ulje . Zamjenom glave motora ( bez razloga ) neće se riješiti navedeni problem . Uzrok je sustav ubrizgavanja goriva i time se traba baviti . Ako motor ima slabiju kompresiju radi propuštanja na ventilima , glava motora se ne mijenja nego se ista obrađuje i uređuje ( tako mi to radimo ) . Ako ima kakvih nejasnoća možete se javiti i telefonom .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,2 i. - PUNO TROŠI - 2

Datum objave: 12.10.2011 08:58:47
Slika
PITANJE:

slučajno sam otkrio vašu stranicu i shvtio da stemnogima dali korisne savjete. Moj problem je potrošnja goriva Škode fabije 1,1 mpi. naime kupio sam auto prije mjesec dana 2003 god. 155000 km , uredan očuvan relativno povoljno. na povratku kući prešao sam 590km i potrošio oko 35 l goriva iza čega mi se upalia lampica goriva.napunio am pun rezervar ui u režimu gradske vožnje 7 km u jednom smijeru sa tri semafoa otprilike 10 min vožnje auto troši na 350 km 41 lgoriva .To mi se učinilo puno pa sam auto odvezao mehaničaru na pregled. Na testeru mu je javilo gešku prekida struje na prvom cilindu i halov davać . meštar je zamijenio svijećice jer je rekao kako nisu odgovarajuće .Međutim i slijdeće toćenje goriva nakon palenja lampice pokazuje otprilike istu potrošnju 41 l na 360km stim što sam u tom periodu manje koristio klimu.Nakon toga mi je majtor provjerio fazu kod namještenih oznaka na remenicama u nulu oba ventila na prvom cilindru bila u nuli što bi trebao biti znak da je faza uredu.Napominjem da mi auto postigne tek nakon 5-6 km postigne radnu temperaturu.na autu je prije mijesec dana napravljen servis na 155000 km (lanac , lančanici,semering, brtve , ulje ,filteri ,rashladna tekučina). Molim vas da mi date savijet dali je potrebno vršti dodatnu provjeru faze na lancu i lančanicima ,ili je jednostavnije promjeniti davače koji daju grešku . unaprijed zahvaljujem na savjetu u najboljoj namjeri

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje sam već odgovorio . Vi ste u vašim pitanjima naveli dva različita podatka za vozilo . U prvom pitanju ste naveli da je to motor 1,4 i. a u drugom ste naveli da je to motor 1,1 i. a takvog motora nema . Potrošnju goriva ne možete testirati u gradskoj vožnji s hladnim motorom. Ovom prilikom ću spomenuti što utječe na potrošnju goriva : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, predpaljenje, zabrtvljenost usisnog kolektora ) , elektronski sustav ubrizgavanja ( senzori motora, davači, aktuatori, lambda sonda , tlak goriva, injektori ) , sustav paljenja ( kvaliteta iskre na svjećicama ) . Sva što sam naveo sigurno je poznato i Vašemu mehaničaru .

na vrh Povratak na vrh