Danas je: 25.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA 1,4 16V - BIO KOD RAZNIH MEHANIČARA

Datum objave: 24.09.2011 09:28:38
Slika
PITANJE:

Problem sa astrom g 1.4 16V 2001. god. Počelo je prije više od godinu dana, za vrijeme vožnje motor sam oduzme gas i drži okretaje na 1500 okr. Za to vrijeme ne prima gas. Ugasim auto, odmah upalim, radi normalno i tako nekoliko puta za vrijeme vožnje.Dan, dva dana dobro a onda opet ista priča.Uz to kad se zagrije slabo vuče (ali nije pravilo),sam skida okretaje kad dođu blizu 4000 i vraća ih do 3000 i to neprestano radi kad je u leru, nije u brzini (papučica gasa pritisnuta je do daske). Kompjuter kaže egr ventil, senzor bregaste, senzor položaja pedale. Sve zamijenili, opet isto. Prošla je godina dana od tada, sada se još i gasi u leru, trokira, kad se motor zagrije neće upaliti, vergla i do pola sata i onda u čudu kao da ništa nije bilo upali. Naravno, lampica za grešku motora svako malo svijetli,danima,pa se ugasi, i ponovo upali. Sada na dijagnostici pokazuje i do 12 grešaka ( prigušna leptir zaklopka, servo motor zaklopke,senzor bregaste,egr ventil,senzor položaja pedale,senzor temp. usisanog zraka, senzor tlaka klima uređaja, različiti cilindri prekidanje paljenja ...) Bio kod raznih mehaničara, čak i u opelovom servisu(auto bio na promatranju 3 dana, ispitali svu instalaciju, padove napona, sve u redu). Kažu, možda je kompjuter, ali nitko sa sigurnošću ne zna. Ispričavam se na dugom izlaganju, ali to je ukratko. Molim Vas ako imate kakvu dijagnozu za ove boleštine, pomozite.

ODGOVOR:

Postoje kvarovi kao i ovaj koji ste opisali kod kojih se treba maksimalno angažirati, utrošiti dosta vremena na pojedina testiranja i ispitivanja . Nekada takvi kvarovi prelaze tehničke i stručne mogućnosti pojedinih servisa . Obzirom na sve što ste nabrojili nema svrha da sada i ja navodim pojedine moguće neispravnosti. Jedino što mogu reći da bih imao volju bavit se Vašim vozilom.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 309 1,9 D - REPARIRANJE PUMPE

Datum objave: 24.09.2011 09:25:28
Slika
PITANJE:

postovanje:imam jedno pitanje tice se bos pumpe peugeot 309 1.9 d 47kw,problem je sljedeci:auto pali i radi super na leru u voznji sam kao da uzme gas,pocne ubrzavat a nije dodavan gas posle par sekundi se normalizuje.u tim momentima vuce bolje.to mi se desavalo i na leru digne obrtaje na neki 1300 i sam vrati,bosista je to rijesio popustanjem poluge gasa prema nazad,od tad se ne desava na leru al u voznji i dalje.upitanju je lukasova pumpa,da li je do pumpe i da li se isplati reparirat ista.hvala i lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Točno je da povećanje broja okretaja motora dolazi radi neispravnosti pumpe . Lukas pumpa se može servisirati i popravljati . Servis pumpe se po mojem mišljenju isplati više nego nabavka nove pumpe.

na vrh Povratak na vrh

BMW 316 i. - NEMIRAN RADI SMRDI BENZIN

Datum objave: 24.09.2011 09:21:46
Slika
PITANJE:

Zanima me zašto motor nemirno radi i stalno smrdi benzin kao da ne sogorijeva. Radi se o modelu BMW 316I, 1989 godište, 75 kW serija E30. Ima samo prijeđenih 100.000 km. Mijenjati su inekšeni, vakum pumpa na inekšenu, pumpa benzina u rezervaru, nove svjećice, razvodna kapa, hidraulični izvizaći ventila, gumice ventila, filter benzina i još dosta toga. Pa me zanima zašto neravnomjerno radi. Kao da ne radi jedan klip. Tako prekida Motor se zalijeće, pa se kao ugasi pa opet se zaleti i tako stalno. Jel imate kakav savjet da mi pomognete oko toga.

ODGOVOR:

Točan odgovor na vaše pitanje nije problem dati ali tek nakon pregleda Vašega vozila. Sve što ste naveli vjerovatno nešto od toga i nije trebalo mijenjati bez točne defektaže. Ako ne radi jedan cilindar najprije treba ispitati mehaničke uzroke a to su : faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru , propuštanje na bilo kojem priključku na usisnoj grani. Drugi uzrok je sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( izostanak paljenja ne jednoj od svjećica ) , treći uzrok je prisutnost goriva na svakom od injektora . Prema Vašem opisu sumnjao bih u prva dva uzroka ( mehaničko stanje motora i iskra na svjećicama ) . Vašim vozilom se treba baviti stručnjak a ne amater.

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 i. E90 - NA LERU RADI NA 600 OBR./MIN

Datum objave: 23.09.2011 22:28:07
Slika
PITANJE:

Molim Vas da mi isti sadrzaj posaljete i na email adresu u slucaju da ne vidim odgovor na vasem sajtu! Postovani, imam jedan problem sa zvukom motora! Rec je o BMW-u 318i E90, 2008/9 godiste! Na leru radi na 600 obr/min. i samim tim proizvodi isti zvuk kao jedan dizelski motor! U BMW-ovom servisu kazu da je to normalno za te motore ali ja ne verujem jer oni zapravo ne zele da uzmu problem u svoje ruke iako ja imam jos uvek garanciju na motoru! Auto je presao samo 60000km od toga 30000km su moji km.! Auto ude super i trosi svega 6lit. na otvorenom putu! Molim za pomoc! Pozz!

ODGOVOR:

Prema tvorničkim podacima broj okretaja na leru treba biti 725 o/min s tim da to može ići u plus i minus za 125 o/min . To znači da je 600 o/min još uvijek na donjoj granici normale. Broj okretaja se ne može podešavati jer je definiran u programu upravljačkog računala motora. Može se jedino mijenjati program u kompjutoru a to može raditi ovlašteni servis.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,6 i - PRI SMANJIVANJU BRZINE SE UGASI

Datum objave: 24.09.2011 09:17:57
Slika
PITANJE:

fiat punto 1996 g motor 1.6 pri voznji i stajanju na semafore ili parkin zavoj znaci pri smanjenju obrtaja i brzine auto mi se samo ugasi majstor ga je spojio na komp.. i nasao da je kvar senzor bregaste medjutim kad je zamjenio auto se ponasa isto gasi se a kompjuter ne pokazuje nista vidljivo da li znate sta bi to moglo biti majstor mi je rekao mogucnost da je kvar senzor brrojila vozila ili regulator minimuma

ODGOVOR:

Motor se može gasiti radi brojnih razloga a kvar se može otkriti samo detaljnim pojedinačnim ispitivanjem pojedinih dijelova i sklopova . Moguće neispravnosti su : mehanički sustav motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnoj strani motora ) , sustav ubrizgavanja goriva ( senzori motora, potenciometar leptirastog ventila, aktuator minimuma, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, tlak goriva, električna instalacija, ventil rezervoara EVAP, ECU centrala ) , sustav paljenja ( svjećice, kablovi, bobina, elektronika paljenja ) .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI GETZ 1,6 i. - POTROŠNJA ULJA, LUPANJE

Datum objave: 23.09.2011 22:31:26
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Hyundai Getza 1.6 ccm s 105 KS iz 2003. g., imam 2 pitanja za Vas: 1. troši mi oko litru ulja na 4000 km. da li je to normalno, ili ne bi smio uopće trošiti ulje? točim unutra 5W40, da li je to u redu? 2. Nešto kao da mi lupa naprijed kod kotača kada kočim, i to kada usporim do kraja već, i kod skretanja pod jakim kutem u oba smjera. Molim Vas za savjete. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je povećana a najčešći uzrok su vodilice ventila . Rješenje je uređenje glave motora. Lupanje koje čujete može stvarati kočnica ( disk - disk pločica ) , istrošenje nekog dijela ovjesa, homokinetički zglob . Točan uzrok Vam mogu reći nakon pregleda Vašega vozila.

na vrh Povratak na vrh

VOLVO V70 D5 - UDARI U MJENJAČU

Datum objave: 24.09.2011 09:15:36
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Imam Volvo V 70 D 5 motor, 2003 godina. Problem mi je sa mjenjacem, automatik je i presao cca 260000 km, voznja kroz grad, tada osjetim udare u mjenjacu i ne prebacuje na vrijeme a kada prebaci u neku drugu brzinu onda osjetim udar, voznja van grada je sve u redu. Sta mi je najbolje uraditi u ovoj situaciji, jel se moze generalno uraditi ovaj mjenjac ili sta je najbolje, sta vi savjetujete. Drugi problem mi je nastao prije 10 dana, odjdnom je auto isgubilo na vuci i slabo skroz vuce i ubrzava, ne cujem vise turbinu da se cuje, sta smatrate da je problem u ovoj situaciji, kome se obratiti za ovaj slucaj, molim vas za savijet... Unaprijed hvala Zoran

ODGOVOR:

Kada postoji problem s mjenjačem kao što ste i Vi naveli najprije se provjerava količina ulja u mjenjaču i kvaliteta ulja . Ako to nije uzrok tada se radi dijagnostika mjenjača koja daje odgovor što je neispravno . Moguće neispravnosti su ; električna instalacija mjenjača, konektori, elektrohidraulični ventili, računalo mjenjača, sam mjenjač. Gubitak snage može nastati radi brojnih razloga a nejčešći su : tlačne cijevi turbine, regulacija turbine, senzor tlaka zraka, MAP senzor, senzor tlaka goriva, regulacija količine goriva, EGR ventil, filteri, dize.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 - SERVIS NAKON KUPNJE

Datum objave: 23.09.2011 22:22:18
Slika
PITANJE:

Kako sam nedavno kupio polovni C4 (2005god. 35000 Km ),trebao bih napraviti servis.Pošto nebi radio u Citroenovom servisu,molim savjet koju vrstu (marku) ulja i rashladne tekućine uzeti.Također me zanima uljni filter,jer vidim po forumima da nije svejedno koji uzeti (koji Vi preporučujete).Što bih još trebao uzeti za redovan servis.Vaša preporuka.Inače sam iz Osijeka,ako znate neku trgovinu za preporuku.Puno hvala Lp Zlatko

ODGOVOR:

Kada se radi servis na vozilu koje ste kupili tada se ne kupuju pojedini dijelovi na pamet . Najprije se napravi probna vožnja , nakon toga se detaljno pregleda vozilo na servisnoj dizalici . Tom prilikom se dolazi do saznanja što se sve mora raditi  i zamijeniti . Marka ulja nije bitna , bitna je oznaka ACEA/API i gradacija ulja . Za filtere važi što skupli to bolji ( kneckt, Mann, Frad, Bosch ). Nije loše zamijeniti sve tekućine na vozilu i napraviti servis klima uređaja.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,8 i. - PODEŠAVANJE PREDPALJENJA

Datum objave: 23.09.2011 22:20:08
Slika
PITANJE:

Postovani g.Meicu pozdrav iz Sarajeva.Javljam vam se opet u vezi podesavanja ugla pretpaljenja na svom automobilu,koje me izludzuje.Auto je golf3-1,8. snage 66kw-93 god.monomotronik.Imam obicnu bljeskalicu bez stupnjeva za podesavanje paljenja,pa me interesuje jeli isto 6 stepeni na stroboskopu i 6 milimetara koje sam ja obiljezio prije crte na bloku koja oznacava gmt,i koliki bi trebeao da iznosi broj obrtaja na ler gasu kod ovoga auta na radnoj temperaturi.Razvodnik paljenja je inace Valeo,bez vakuma,svijecice su Beru 14gh-7dtu-r,da li kod ovoga auta ima knock senzor ili razvodnik sam pomice paljenje u zavisnosti od broja obrtaja.U naprijed vam hvala na odgovoru,izvinite sto puno pitam ali ovo me izludi.Pozdarav.

ODGOVOR:

Stupnjevi i milimetri nisu isti . U grubo možete staviti 6-8 mm u plus . Broj okretaja na leru je 850 . Ako se i dalje budete bavili automehanikom dobro bi bilo da nabavite stručnu literaturu a nakon toga i nešto profi alata.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN QASHQAI 1,5 DCI - ČUDAN ZVUK MOTORA

Datum objave: 23.09.2011 22:17:50
Slika
PITANJE:

nissan qasqai 1.5 dci zvuk motora sličan zvuku raštimanih vrntila,auto ima godinu dana malo preko 10000 km u servisu su rekli da je to specifičan zvuk tog 9k9 renaultovog motora.dali ti motori imaju problema sa prevelikim tlakom prednabijanja ili sa sistemom ubrizgavanja, kad ide ide a na maloj uzbrdici čim se malo ispusti gas gubi snagu i nemože je lako povratiti a kad prođe turbo rupu sve ok. pozdrav

ODGOVOR:

Sve što ste nabrojili nije normalno ni uobičajeno . Zvuk motora mora biti jednoličan i uglađen . Turbo rupa ne smije postojati na ovom motoru. Vaše vozilo bih trebao pregledati i vidjeti o čemu se radi . Ovom prilikom ne bih bez potrebe navodio moguće neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 D - BUKA U ZADNJEM DIJELU

Datum objave: 23.09.2011 22:11:44
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Imam pitanje za mercedes 190d. Pri brzini od 60-70kmh u autu se cuje neka buka. mislim da je u zadnjem djelu automobila. U čemu bi mogao biti problem? hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : ispušni sustav, ležajevi kotača, ležajevi diferencijala, kardansko vratilo, pojedini dijelovi zadnjeg ovjesa.

na vrh Povratak na vrh

KIA SEPHIA 1,5 i. - PROBLEM PRVOG PALJENJA

Datum objave: 23.09.2011 22:09:08
Slika
PITANJE:

poštovani, imam problema sa prvim paljenjem automobila (kia sephia 1,5 gtx.97 god). auto je benzinac, a prvo paljenje izgleda kao da je dizelaš kojem ne rade grijači. dok se ne zagrije trokira(samo poslije prvog paljenja). iduče paljenja su noramalna i vožnja je bez trokiranja.

ODGOVOR:

Točan odgovor mogu dati nakon neposrednog uvida na vozilu . Moguće neispravnosti su : ECT senzor, MAP senzor, aktuator minimuma, injektori, leptirasti ventil, TPS senzor, ventil rezervoara EVAP, mehaničko stanje motora, slaba iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, propuštanje na usisnom kolektoru, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - NE RADI GRIJANJE

Datum objave: 23.09.2011 22:05:21
Slika
PITANJE:

Ovako radi se o fiat punu starijeg modela 98godina, sam sam vadio instrumet koji pokazuje kilometrazu,brzinu,broj okrtaja i kad sam ga vratio vise nije radila kilometraza i jos nesto neradi mi grijanje u autu stalno puse hladan zrak? pa bi vas molio za pomoc. Unaprijed hvala. Lijep pozdrav!

ODGOVOR:

Ako ne radi brzinomjer ili brojač kilometara nije dobro spojena ili nije uopće spojena kilometar sajla . Loš spoj može biti na samoj instrument ploči ili na mjenjaču. Ako ne radi grijanje uzrok može biti termostat, ventil grijača, nedovoljno rashladne tekućine , zrak u rashladnom sustavu, neispravan radijator grijača.

na vrh Povratak na vrh

BMW 316 i. - NITKO NE ZNA ŠTO MU JE ?

Datum objave: 23.09.2011 22:00:56
Slika
PITANJE:

BMW 361I, E-30, 75 kW, 1989 godište. Zanima me zašto ima nemiran rad motora, guši se i nema snage. sve je zamjenito na njemu a prešao je samo 100.000 km. Nitko nezna šta mu je. Pa ako mi vi možete pomoći.

ODGOVOR:

Nije točno da nitko nezna što je neispravno na Vašemu vozilu , niste bili u pravom servisu koji zna otkriti kvar i isti otkloniti. Moguće neispravnosti opčenito su : mehanički sustav motora, sustav dobave goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav za upravljanje motorom. Detaljnije bih mogao nabrojiti više od treidesetak mogućih neispravnosti ali od toga ne bi imali koristi. Na Vašem vozilu najprije napravite stručnu dijagnostiku motora .

na vrh Povratak na vrh

KIA CEED 1,4 i. - ZVUK BRUJANJA

Datum objave: 23.09.2011 21:53:27
Slika
PITANJE:

Kupio sam vozilo Kia Ceed,1,4 benzin,80 kw,pređena kilometraža 24000 km. Vozilo je kupljeno kod ovlaštenog prodavača i ja sam druga ruka jer je neka osoba mijenjala Ceeda po sistemu zamjene staro za novo. Problem koji mi se javlja je taj što kad se auto ugrije,kad idem u rikverc i polako puštam kvačilo pojavi mi se nekakav čudan zvuk brujanja,kao da nešto struže,to se javlja samo prilikom one vage kad auto treba da krene...kad se pusti skroz i ide se unazad tog zvuka nema. Išao sam u servis,tamo su navodno podmazivali druk ležaj i taj zvuk se nije javljao otprilike 10 dana a onda opet isto. Nakon toga sam ga opet odvezao i rekli su da lamela i potisna ploča nisu ravni i treba ih pustiti da nalegnu jedno o drugo ili da mijenjam kompletan set kvačila koji nije u garanciji. to mi je pomalo čudno jer auto ima vuču,ništa ne smrdi iprešao je malo kilometara...pa vas molim da mi probate dati svoje mišljenje o ovome...hvala...

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu a bez mogućnosti da pregledam Vaše vozilo i ja bih posumnjao u set spojke. Zatražite mišljenje još jedne stručne osobe. Tada ćete sigurno znati da li je uzrok spojka ili nešto drugo.

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 320 D - PROMIJENITE SERVIS

Datum objave: 23.09.2011 15:29:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam BMW e46 2002 320d 150 konja. Auto redovno održavam ali je pre 3 nedelje nešto počelo lupati ispod haube. Lupa i na leru i u vožnji. Kada se poveća broj obrtaja brže lupa. Odmah sam ga odvezao u ovlašćeni servis i naredne tri nedelje su pokušavali seldeće: Menjali set kvačila i zamajac...i dalje lupa Menjali remenicu radilice...i dalje lupa Menjali 2 ležeća ležaja radilice... i dalje lupa Menjali su menjač.... i dalje lupa ( menjač su menjali jer kada su zamenili ležajeve upalili su auto o lupanje se čulo iz pravca menjača i kardana) Planiraju pogledati da li je do usisne grane i dizni... Da li vi imate neki predlog?

ODGOVOR:

Moj prijedlog je da promjenite servis jer ovaj ne može nikako riješiti osnovni problem a to je da točno obavi defektažu motora .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO SX 75 - LAMPICA U OBLIKU DIZE

Datum objave: 23.09.2011 11:10:12
Slika
PITANJE:

vozim Fiat punto SX 75 1995 god mozete li mi objasniti u cemu je problem pali mi se lampica na kontrolnoj tabli koja je u obliku dizne za ubrigavanje goriva ali se pali samo kad motor radi neko vrijeme na ler gasu cim krenem voziti ona se ugasi. mjenjao sam lambdnu sondu, senzor na radilici, senzor leptir gasa i ponovo se isto desava cak i u voznji gdje kad idem malo duze vrijeme bez gasa u 5 brzini ili slicno ponovno se lampica pojavi.

ODGOVOR:

Navedena lampica se pali kada postoji greška u sustavu ubrizgavanja goriva, u sustavu paljenja , u mehaničkom sustavu motora . Nakon dijagnostike motora točno se može znati što je neispravno . Najčešći uzroci su : tlak goriva, regulator tlaka , injektori, potenciometar leptirastog ventila, mjerač mase zraka, MAP senzor, IAT senzor , ECT senzor, EVAP ventil rezervoara, probijanje visokog napona , filteri, kompresija, električna instalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 2 - PREGLED VOZILA

Datum objave: 23.09.2011 11:07:31
Slika
PITANJE:

Poštovani, zanima me koja bi bila cijena kompletnog pregleda vozila (radi se o Mazdi 2 iz 2008. god., model Ce Pro, 55kw, benzinac, uključujući izmjenu ulja (ako je potrebna) i svih potrebnih filtera. Hvala unaprijed na odgovoru!

ODGOVOR:

Ako ćete raditi servis vozila ( to može biti i mali servis ) , pregled Vašega vozila obaviti ćemo besplatno. Javite kada Vam je to aktuelno.

na vrh Povratak na vrh

LANCAI KAPPA 2,0 TURBO - NITKO NE ZNA RIJEŠITI

Datum objave: 23.09.2011 00:52:53
Slika
PITANJE:

Moje postovanje,imam lanciju kappa 2.0 turbo 16.ventila 151. KW,imam problem koji mi niko nije znao rijesiti,zato se nadam da cete mi makar okrenuti prema resenju problema.Naime u toku voznje ili na leru,ponekad mi se smanje svjetla kao da je u kratkom spoju ,te mi se tada temperatura u motoru odmah podigne do crveno,ali ako upalim klimu onda se vrati temperatura nekad na normalu a nekad do kraja na nulu.Takodje sam nekada kad se to desi smanjio u manju brzinu i po gasu te se i tada zna vratiti temperatura.Svi mi kazu da je negde neki spoj mase ali niko da da odredjeno misljenje.Unapred hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : akumulator, alternator, regulator napona, električna instalacija, kontakti i konektori električne instalacije . Kvar se može pronaći i otkloniti samo treba stručnosti, želje i motiva da se to napravi.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 D - KVAČILO HVATA PRI KRAJU

Datum objave: 23.09.2011 00:50:24
Slika
PITANJE:

Imam Mercedes 190D 2.0, 55kW, 89.god. cca 330tkm. Kad je hladnije vrijeme, kod kretanja, pri puštanju kvačila auto "zadrhti". Također, u vožnji, pri mijenjanju brzine iz više u nižu, kada se malo brže pusti kvačilo auto nakratko zacvili. Kvačilo hvata pri samom kraju, ali jos nista ne proklizuje. Mehaničar kaže da treba promijeniti cijeli set kvačila novim, da se polovno ne isplati, a to i nije isplativo ulaganje u ovaj auto. Koje je vase misljenje o kvaru, i postoji li neka jeftinija opcija?

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da spojka mora biti ispravna . Činjenica da je vozilo staro ne znači da zbog toga morate imati neispravnu spojku . Neispravna spojka uništava dijelove u mjenjaču i nosače motora, uz to imate problema sa šaltanjem brzina. Najjeftinjia opcija je ugraditi novu spojku.

na vrh Povratak na vrh