Danas je: 21.10.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

HYUNDAI GETZ 1,6 i. - POTROŠNJA ULJA, LUPANJE

Datum objave: 23.09.2011 22:31:26
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Hyundai Getza 1.6 ccm s 105 KS iz 2003. g., imam 2 pitanja za Vas: 1. troši mi oko litru ulja na 4000 km. da li je to normalno, ili ne bi smio uopće trošiti ulje? točim unutra 5W40, da li je to u redu? 2. Nešto kao da mi lupa naprijed kod kotača kada kočim, i to kada usporim do kraja već, i kod skretanja pod jakim kutem u oba smjera. Molim Vas za savjete. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je povećana a najčešći uzrok su vodilice ventila . Rješenje je uređenje glave motora. Lupanje koje čujete može stvarati kočnica ( disk - disk pločica ) , istrošenje nekog dijela ovjesa, homokinetički zglob . Točan uzrok Vam mogu reći nakon pregleda Vašega vozila.

na vrh Povratak na vrh

VOLVO V70 D5 - UDARI U MJENJAČU

Datum objave: 24.09.2011 09:15:36
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Imam Volvo V 70 D 5 motor, 2003 godina. Problem mi je sa mjenjacem, automatik je i presao cca 260000 km, voznja kroz grad, tada osjetim udare u mjenjacu i ne prebacuje na vrijeme a kada prebaci u neku drugu brzinu onda osjetim udar, voznja van grada je sve u redu. Sta mi je najbolje uraditi u ovoj situaciji, jel se moze generalno uraditi ovaj mjenjac ili sta je najbolje, sta vi savjetujete. Drugi problem mi je nastao prije 10 dana, odjdnom je auto isgubilo na vuci i slabo skroz vuce i ubrzava, ne cujem vise turbinu da se cuje, sta smatrate da je problem u ovoj situaciji, kome se obratiti za ovaj slucaj, molim vas za savijet... Unaprijed hvala Zoran

ODGOVOR:

Kada postoji problem s mjenjačem kao što ste i Vi naveli najprije se provjerava količina ulja u mjenjaču i kvaliteta ulja . Ako to nije uzrok tada se radi dijagnostika mjenjača koja daje odgovor što je neispravno . Moguće neispravnosti su ; električna instalacija mjenjača, konektori, elektrohidraulični ventili, računalo mjenjača, sam mjenjač. Gubitak snage može nastati radi brojnih razloga a nejčešći su : tlačne cijevi turbine, regulacija turbine, senzor tlaka zraka, MAP senzor, senzor tlaka goriva, regulacija količine goriva, EGR ventil, filteri, dize.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 - SERVIS NAKON KUPNJE

Datum objave: 23.09.2011 22:22:18
Slika
PITANJE:

Kako sam nedavno kupio polovni C4 (2005god. 35000 Km ),trebao bih napraviti servis.Pošto nebi radio u Citroenovom servisu,molim savjet koju vrstu (marku) ulja i rashladne tekućine uzeti.Također me zanima uljni filter,jer vidim po forumima da nije svejedno koji uzeti (koji Vi preporučujete).Što bih još trebao uzeti za redovan servis.Vaša preporuka.Inače sam iz Osijeka,ako znate neku trgovinu za preporuku.Puno hvala Lp Zlatko

ODGOVOR:

Kada se radi servis na vozilu koje ste kupili tada se ne kupuju pojedini dijelovi na pamet . Najprije se napravi probna vožnja , nakon toga se detaljno pregleda vozilo na servisnoj dizalici . Tom prilikom se dolazi do saznanja što se sve mora raditi  i zamijeniti . Marka ulja nije bitna , bitna je oznaka ACEA/API i gradacija ulja . Za filtere važi što skupli to bolji ( kneckt, Mann, Frad, Bosch ). Nije loše zamijeniti sve tekućine na vozilu i napraviti servis klima uređaja.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,8 i. - PODEŠAVANJE PREDPALJENJA

Datum objave: 23.09.2011 22:20:08
Slika
PITANJE:

Postovani g.Meicu pozdrav iz Sarajeva.Javljam vam se opet u vezi podesavanja ugla pretpaljenja na svom automobilu,koje me izludzuje.Auto je golf3-1,8. snage 66kw-93 god.monomotronik.Imam obicnu bljeskalicu bez stupnjeva za podesavanje paljenja,pa me interesuje jeli isto 6 stepeni na stroboskopu i 6 milimetara koje sam ja obiljezio prije crte na bloku koja oznacava gmt,i koliki bi trebeao da iznosi broj obrtaja na ler gasu kod ovoga auta na radnoj temperaturi.Razvodnik paljenja je inace Valeo,bez vakuma,svijecice su Beru 14gh-7dtu-r,da li kod ovoga auta ima knock senzor ili razvodnik sam pomice paljenje u zavisnosti od broja obrtaja.U naprijed vam hvala na odgovoru,izvinite sto puno pitam ali ovo me izludi.Pozdarav.

ODGOVOR:

Stupnjevi i milimetri nisu isti . U grubo možete staviti 6-8 mm u plus . Broj okretaja na leru je 850 . Ako se i dalje budete bavili automehanikom dobro bi bilo da nabavite stručnu literaturu a nakon toga i nešto profi alata.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN QASHQAI 1,5 DCI - ČUDAN ZVUK MOTORA

Datum objave: 23.09.2011 22:17:50
Slika
PITANJE:

nissan qasqai 1.5 dci zvuk motora sličan zvuku raštimanih vrntila,auto ima godinu dana malo preko 10000 km u servisu su rekli da je to specifičan zvuk tog 9k9 renaultovog motora.dali ti motori imaju problema sa prevelikim tlakom prednabijanja ili sa sistemom ubrizgavanja, kad ide ide a na maloj uzbrdici čim se malo ispusti gas gubi snagu i nemože je lako povratiti a kad prođe turbo rupu sve ok. pozdrav

ODGOVOR:

Sve što ste nabrojili nije normalno ni uobičajeno . Zvuk motora mora biti jednoličan i uglađen . Turbo rupa ne smije postojati na ovom motoru. Vaše vozilo bih trebao pregledati i vidjeti o čemu se radi . Ovom prilikom ne bih bez potrebe navodio moguće neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 D - BUKA U ZADNJEM DIJELU

Datum objave: 23.09.2011 22:11:44
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Imam pitanje za mercedes 190d. Pri brzini od 60-70kmh u autu se cuje neka buka. mislim da je u zadnjem djelu automobila. U čemu bi mogao biti problem? hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : ispušni sustav, ležajevi kotača, ležajevi diferencijala, kardansko vratilo, pojedini dijelovi zadnjeg ovjesa.

na vrh Povratak na vrh

KIA SEPHIA 1,5 i. - PROBLEM PRVOG PALJENJA

Datum objave: 23.09.2011 22:09:08
Slika
PITANJE:

poštovani, imam problema sa prvim paljenjem automobila (kia sephia 1,5 gtx.97 god). auto je benzinac, a prvo paljenje izgleda kao da je dizelaš kojem ne rade grijači. dok se ne zagrije trokira(samo poslije prvog paljenja). iduče paljenja su noramalna i vožnja je bez trokiranja.

ODGOVOR:

Točan odgovor mogu dati nakon neposrednog uvida na vozilu . Moguće neispravnosti su : ECT senzor, MAP senzor, aktuator minimuma, injektori, leptirasti ventil, TPS senzor, ventil rezervoara EVAP, mehaničko stanje motora, slaba iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, propuštanje na usisnom kolektoru, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - NE RADI GRIJANJE

Datum objave: 23.09.2011 22:05:21
Slika
PITANJE:

Ovako radi se o fiat punu starijeg modela 98godina, sam sam vadio instrumet koji pokazuje kilometrazu,brzinu,broj okrtaja i kad sam ga vratio vise nije radila kilometraza i jos nesto neradi mi grijanje u autu stalno puse hladan zrak? pa bi vas molio za pomoc. Unaprijed hvala. Lijep pozdrav!

ODGOVOR:

Ako ne radi brzinomjer ili brojač kilometara nije dobro spojena ili nije uopće spojena kilometar sajla . Loš spoj može biti na samoj instrument ploči ili na mjenjaču. Ako ne radi grijanje uzrok može biti termostat, ventil grijača, nedovoljno rashladne tekućine , zrak u rashladnom sustavu, neispravan radijator grijača.

na vrh Povratak na vrh

BMW 316 i. - NITKO NE ZNA ŠTO MU JE ?

Datum objave: 23.09.2011 22:00:56
Slika
PITANJE:

BMW 361I, E-30, 75 kW, 1989 godište. Zanima me zašto ima nemiran rad motora, guši se i nema snage. sve je zamjenito na njemu a prešao je samo 100.000 km. Nitko nezna šta mu je. Pa ako mi vi možete pomoći.

ODGOVOR:

Nije točno da nitko nezna što je neispravno na Vašemu vozilu , niste bili u pravom servisu koji zna otkriti kvar i isti otkloniti. Moguće neispravnosti opčenito su : mehanički sustav motora, sustav dobave goriva, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav za upravljanje motorom. Detaljnije bih mogao nabrojiti više od treidesetak mogućih neispravnosti ali od toga ne bi imali koristi. Na Vašem vozilu najprije napravite stručnu dijagnostiku motora .

na vrh Povratak na vrh

KIA CEED 1,4 i. - ZVUK BRUJANJA

Datum objave: 23.09.2011 21:53:27
Slika
PITANJE:

Kupio sam vozilo Kia Ceed,1,4 benzin,80 kw,pređena kilometraža 24000 km. Vozilo je kupljeno kod ovlaštenog prodavača i ja sam druga ruka jer je neka osoba mijenjala Ceeda po sistemu zamjene staro za novo. Problem koji mi se javlja je taj što kad se auto ugrije,kad idem u rikverc i polako puštam kvačilo pojavi mi se nekakav čudan zvuk brujanja,kao da nešto struže,to se javlja samo prilikom one vage kad auto treba da krene...kad se pusti skroz i ide se unazad tog zvuka nema. Išao sam u servis,tamo su navodno podmazivali druk ležaj i taj zvuk se nije javljao otprilike 10 dana a onda opet isto. Nakon toga sam ga opet odvezao i rekli su da lamela i potisna ploča nisu ravni i treba ih pustiti da nalegnu jedno o drugo ili da mijenjam kompletan set kvačila koji nije u garanciji. to mi je pomalo čudno jer auto ima vuču,ništa ne smrdi iprešao je malo kilometara...pa vas molim da mi probate dati svoje mišljenje o ovome...hvala...

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu a bez mogućnosti da pregledam Vaše vozilo i ja bih posumnjao u set spojke. Zatražite mišljenje još jedne stručne osobe. Tada ćete sigurno znati da li je uzrok spojka ili nešto drugo.

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 320 D - PROMIJENITE SERVIS

Datum objave: 23.09.2011 15:29:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam BMW e46 2002 320d 150 konja. Auto redovno održavam ali je pre 3 nedelje nešto počelo lupati ispod haube. Lupa i na leru i u vožnji. Kada se poveća broj obrtaja brže lupa. Odmah sam ga odvezao u ovlašćeni servis i naredne tri nedelje su pokušavali seldeće: Menjali set kvačila i zamajac...i dalje lupa Menjali remenicu radilice...i dalje lupa Menjali 2 ležeća ležaja radilice... i dalje lupa Menjali su menjač.... i dalje lupa ( menjač su menjali jer kada su zamenili ležajeve upalili su auto o lupanje se čulo iz pravca menjača i kardana) Planiraju pogledati da li je do usisne grane i dizni... Da li vi imate neki predlog?

ODGOVOR:

Moj prijedlog je da promjenite servis jer ovaj ne može nikako riješiti osnovni problem a to je da točno obavi defektažu motora .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO SX 75 - LAMPICA U OBLIKU DIZE

Datum objave: 23.09.2011 11:10:12
Slika
PITANJE:

vozim Fiat punto SX 75 1995 god mozete li mi objasniti u cemu je problem pali mi se lampica na kontrolnoj tabli koja je u obliku dizne za ubrigavanje goriva ali se pali samo kad motor radi neko vrijeme na ler gasu cim krenem voziti ona se ugasi. mjenjao sam lambdnu sondu, senzor na radilici, senzor leptir gasa i ponovo se isto desava cak i u voznji gdje kad idem malo duze vrijeme bez gasa u 5 brzini ili slicno ponovno se lampica pojavi.

ODGOVOR:

Navedena lampica se pali kada postoji greška u sustavu ubrizgavanja goriva, u sustavu paljenja , u mehaničkom sustavu motora . Nakon dijagnostike motora točno se može znati što je neispravno . Najčešći uzroci su : tlak goriva, regulator tlaka , injektori, potenciometar leptirastog ventila, mjerač mase zraka, MAP senzor, IAT senzor , ECT senzor, EVAP ventil rezervoara, probijanje visokog napona , filteri, kompresija, električna instalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 2 - PREGLED VOZILA

Datum objave: 23.09.2011 11:07:31
Slika
PITANJE:

Poštovani, zanima me koja bi bila cijena kompletnog pregleda vozila (radi se o Mazdi 2 iz 2008. god., model Ce Pro, 55kw, benzinac, uključujući izmjenu ulja (ako je potrebna) i svih potrebnih filtera. Hvala unaprijed na odgovoru!

ODGOVOR:

Ako ćete raditi servis vozila ( to može biti i mali servis ) , pregled Vašega vozila obaviti ćemo besplatno. Javite kada Vam je to aktuelno.

na vrh Povratak na vrh

LANCAI KAPPA 2,0 TURBO - NITKO NE ZNA RIJEŠITI

Datum objave: 23.09.2011 00:52:53
Slika
PITANJE:

Moje postovanje,imam lanciju kappa 2.0 turbo 16.ventila 151. KW,imam problem koji mi niko nije znao rijesiti,zato se nadam da cete mi makar okrenuti prema resenju problema.Naime u toku voznje ili na leru,ponekad mi se smanje svjetla kao da je u kratkom spoju ,te mi se tada temperatura u motoru odmah podigne do crveno,ali ako upalim klimu onda se vrati temperatura nekad na normalu a nekad do kraja na nulu.Takodje sam nekada kad se to desi smanjio u manju brzinu i po gasu te se i tada zna vratiti temperatura.Svi mi kazu da je negde neki spoj mase ali niko da da odredjeno misljenje.Unapred hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : akumulator, alternator, regulator napona, električna instalacija, kontakti i konektori električne instalacije . Kvar se može pronaći i otkloniti samo treba stručnosti, želje i motiva da se to napravi.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 D - KVAČILO HVATA PRI KRAJU

Datum objave: 23.09.2011 00:50:24
Slika
PITANJE:

Imam Mercedes 190D 2.0, 55kW, 89.god. cca 330tkm. Kad je hladnije vrijeme, kod kretanja, pri puštanju kvačila auto "zadrhti". Također, u vožnji, pri mijenjanju brzine iz više u nižu, kada se malo brže pusti kvačilo auto nakratko zacvili. Kvačilo hvata pri samom kraju, ali jos nista ne proklizuje. Mehaničar kaže da treba promijeniti cijeli set kvačila novim, da se polovno ne isplati, a to i nije isplativo ulaganje u ovaj auto. Koje je vase misljenje o kvaru, i postoji li neka jeftinija opcija?

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da spojka mora biti ispravna . Činjenica da je vozilo staro ne znači da zbog toga morate imati neispravnu spojku . Neispravna spojka uništava dijelove u mjenjaču i nosače motora, uz to imate problema sa šaltanjem brzina. Najjeftinjia opcija je ugraditi novu spojku.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 3,0 V6 - ZAMJENA ZUPČASTOG REMENA

Datum objave: 23.09.2011 00:47:35
Slika
PITANJE:

Poštovani molio bih vas da mi kažete kolko košta izmjena zupčastog remena za Citroen C5 , 3.0 , v6 iz 2001 g. Imam problema s tim svaki servis ima neku drugu cijenu kod mene u Vrbovcu je oko 5000 kuna al to je okvirno kažu a u Zagrebu traže oko 9000 kuna za isti posao . unaprijed hvala !

ODGOVOR:

Cijena ugradnje razvodog mehanizma kod mene je 1.000,- kn . Cijena meterijala ovisi o kvaliteti koju želite . Potrebni meterijal je : zupčasti remen, natezač, klizač prednji, klizač zadnji, klizač gornji, pumpa za vodu . Sve navedeno može biti oko 4.000,- kn . Točnu cijenu mogu navesti nakon pregleda Vašega vozila.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASCONA 1,8 i. - AUTOMATSKI MJENJČ I POTROŠNJA

Datum objave: 23.09.2011 00:45:44
Slika
PITANJE:

Poštovani,zaista svaka pohvala za ovu vrstu pomoći.Nedavno sam kupio Asconu 1,8i,1986 gp.sa automatskim mjenjačem i neznam dali je normalno da troši od 10-12 lit/100km.Meni je to previše s obzirom da sam prije vozio Asconu sa manuelnim mjenjačem i potrošnja je iznosila od 7-9 lit./100km.Molim vas da mi kažete dali je normalno da taj motor toliko troši i jeli moguće da je u pitanju neki kvar.Napominjem da se osjeća miris sagorelog benznina na izduvnoj cijevi(kao da dobro ne sagorjeva).Hvala puno i želim vam puno uspjehe u radu.

ODGOVOR:

Vozilo s automatskim mjenjačem troši nešto više goriva . Međutim uzrok može biti i loše stanje motora . Najčešći uzroci su : loša kompresija, greška u sustavu ubrizgavanja, neispravni pojedini senzori motora, neispravna lambda sonda, neispravan sustav za stvaranje iskre na svjećicama. Napravite dijagnostiku motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 1,6 HDI - OTEŽANO ŠALTANJE

Datum objave: 23.09.2011 00:43:57
Slika
PITANJE:

Posjedujem Citroen C4 1.6 HDI kuplen u 10 mjesecu 2010.godine do sada sam prešao 13000 km i od nedavno imam jučer prije par dana ručica mjenjača ide teško u brzine pogotovu 1 i 3 iako i u drugim brzinama nije puno bolje.Bio sam u Citroen servisu gdje su ga i oni probali i na kad su ga stavili na dizalicu rekli su da nema propuštanja ulja i da ima ulja u mjenjaču i samo su kako su rekli malo s doljnje strane podmazali sajle(polužje)ručice i rekli su da je sada bolje.Danas sam imao isti problem i ne primjećujem poboljšanja ,pa vas molim za savjet.

ODGOVOR:

Ako je šaltanje otežano u sve brzine tada uzrok nije mjenjač ni ulje u mjenjaču nego spojka ( kvačilo ) . Probajte šaltati brzine bez da upalite motor . Ako je šaltanje lagano uzrok je spojka . Ako je šaltanje i dalje otežano uzrok je mehanizam za šaltanje brzina.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - ZAMJENA ANTIFRIZA

Datum objave: 22.09.2011 19:59:39
Slika
PITANJE:

Ovih dana spremam se zamijeniti antifriz na svom passatu iz 2000godine ( linija 3b2 ). to sam planirao napraviti tako ta jednostavno maknem cijev sa donje strane kilera i da pustim da tekućina iscuri van. Ali, čitao sam po internetu da će ipak jedan dio tekućine ostati nakon tog procesa u bloku motora pa me zanima da li bi mi mogli savjetovati kako da taj dio ispustim van? ili će u bloku ostati neki zanemarivi dio tekućine koji neće bitno utjecati na svojstva novog antifriza? na koji način da isperem cijeli sistem nakon ispuštanja antifriza, da jendostavno u ekspanzionu posudu nalijem obične vode i da pustim da ona opet jednostavno iscuri van na gore opisanoj cijevi ili? trebam li nakon ulijevanja novog antifriza odzračiti sistem ili ne i ako trebam možete li mi opisati kako? zahvaljujem na odgovoru

ODGOVOR:

Uz donju cijev hladnjaka treba odspojiti i cijevi na termostatu i na pumpi za vodu , tada će iscuriti kompletna tekućina. Sustav možete isprati tako kao ste rekli a ispuštanje obavite isto na cijevima koje sam spomenuo.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 i. - GRIJANJE SE POVREMENO NE MOŽE UGASITI

Datum objave: 22.09.2011 19:57:47
Slika
PITANJE:

Prije svega pozdrav....!!! Imam fabiju 1.4 8v 50kw javlja mi se problem sa grijanjem ponekad mi se desi da kad upalim grijanje da se ono ne može više ugasiti vratim šalter na hladno al opet grije, pokušavao sam i klimu upaliti al opet grije. Sutra kad upalim auto radi normalno šta bi mogao biti problem grijanje dobro samo što ga po nekad ne mogu ugasiti....!!! Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Ako se grijanje povremeno ne može ugasiti uzrok može biti ventil grijača ili komande grijača . Česti uzrok su i zaklopke koje reguliraju strujanje zraka na radijator grijača. Pregledajte sustav za regulaciju strujanja zraka i ventil grijača ( ako isti postoji na Vašem vozilu) .

na vrh Povratak na vrh