Danas je: 11.12.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW POLO 1,2 i - ŠTO JE NEISPRAVNO?

Datum objave: 25.09.2011 20:08:26
Slika
PITANJE:

vozim wv polo 2003.god 1.2benzin,pre mesec dana mi ucitao gresku i juce sam isao na diijagnostiku i izbacilo je sledece greske:glavni relej napajanja, signal 1 grupa 1, krug grejanja, senzora niz 1. sta mi je ovde ustvari nispravno?

ODGOVOR:

Ako ste išli na dijagnostiku logično bi bilo da Vam je detaljno objašnjenje o tome dao servis koji je radio dijagnostiku . Tom prilikom Vam je trebao reći što je neispravno, predložiti rješenje i navesti cijenu popravka. Prema Vašem opisu to može biti lambda sonda.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - VELIKA POTROŠNJA ULJA

Datum objave: 25.09.2011 11:30:27
Slika
PITANJE:

Molim Vas pojašnjenje problema kod Renault Clia 1,5 dci, 2004 g. Motor troši 2 litre ulja na 300 km i jako dimi, već drugi put su dizne i pumpa bili na servisu i ugrađeni su novi ventili na diznama,nakom 100 km ponovo su dizne zacrnjene ( u rezervoaru i filteru nafte nema prljavštine)i jedna je zablokirala.Znači nakon drugog popravka auto je vozio cca 100 km i opet isto.Dizne su ponovo reparirane i spremne za ugradnju. Molim savjet.

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je izuzetno velika i s takvim motorom nije moguće dalje vozili . To znači da je odmah potreban odgovarajući popravak. Na Vašem vozilu potrošnja ulja može nastati na tri načina i to : preko vodilica ventila , preko klipova i klipnih prstenova, preko turbine. Pregledom motora najprije treba utvrditi što je istrošeno , nakon toga se može predložiti rješenje . Prilikom popravka motora ne smije biti improvizacija a svi radovi se moraju obaviti vrlo stručno. Po potrebi javite se opet, ako želite da Vam mi to riješimo javite se telefonom.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - DIJAGNOSTIKA

Datum objave: 25.09.2011 11:26:15
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meić.evo ovako zanima me nesto vezano uz auto dijagnostiku, pa bi vas htio upitati za savjet za brain bee f box dijagnostiku?jer je imam u planu kupovati, pa me zanima vase misljenje.ili imate vi neku koju mi možete preporucit.

ODGOVOR:

Nije mi poznata dijagnostika koju namjeravate kupiti . Osobno imam nekoliko dijagnostičkih sustva . Za preporuku bi bila dijagnostika Bosch koja je i najskuplja i najzahtijvnija za održavanje . Vi se odlučite prema vlastitom interesu i mogućnostima jer se na dijagnostiku uvijek može potrošiti jako puno novaca.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO II 1,2 i. - NE PALI NA BENZIN

Datum objave: 24.09.2011 17:50:19
Slika
PITANJE:

Imam fiat punto II 1.2 8v 2002 god. i ugrađen plin Landi Renzo. Problem je tijekom godina sve teže paljenje auta na benzin jer mu se poslije paljenja smanjivao broj obrtaja i to traje već skoro dvije godine s tim da ga je na benzin sada gotovo nemoguće upaliti. Iako ima 192 000 km ugrijan radi besprijekorno a na plin pali odmah(iako to nije preeporučljivo). Dijagnostika je napravljena kod Karić automobili i pokazuje grešku na drugom cilindru jer svijetli žuta lampica motora. Rečeno je da glava treba ići dole jer su možda oštećena sjeddišta ventila ali je moj mehaničar izmjerio kompresiju i ona je 11 bara što znači da je motor potpuno ok. Majstor je ugradio novi senzor temperature rashladne tekućine i motor je nekio vrijeme palio dobro ali slabije prihvaća gas. Motorić ler gasa u kompletu sa senzorom otvaranja leptira također zamijenjen.Opet teško pali na benzin i ne prima gas kako treba.Molim Vaše mišljenje. Zahvaljujem se unaprijed. Goran ,Petrinja

ODGOVOR:

Spomenuli ste puno toga ali niste spomenuli u kakvom stanju su injektori. Često puta je dovoljno skinuti injektore i iste ultrazvučno očistiti . Uz to treba ispitai sustav paljenja i kvalitetu iskre na svjećicama, tlak goriva, MAP senzor, ventil rezervoaraEVAP, aktuator minimuma, električnu instalaciju od motora do ECU centrale, propuštanje na usisnom kolektoru .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B 1,5 TD - TOPAL NEĆE UPALITI

Datum objave: 24.09.2011 17:47:26
Slika
PITANJE:

Opel Corsa b 1.5d turbo ;Motor je dobar,ne trosi ulje,pali kao mina.Problem nastaje kad dostigne radnu temperatu,tada nece da upali.Prilikom verglanja motor pokusava da pali ali nikako da sastavi.Mislio sam da je oslabio rotor na bosh pumpi ,pa sam pokusao da vodom ohladim pumpu ali i posle toga isto nece da upali.Kada se malo ohladi opet pali

ODGOVOR:

Najčešći uzrok je slaba kompresija . Kada je motor hladan rade grijači i motor normalno upali . Kada je motor topli grijači ne rade, kompresija je slaba i ne može doći do zapaljenja dizel goriva. Izmjerite kompresiju, provjerite dali ima zraka u sustvau goriva.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,6 i - MOTORIĆ OD CENTRALNOG ZAKLJUČAVANJA ZUJI

Datum objave: 24.09.2011 14:19:27
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam jedan problem na mom audiju A3 1.6 2002g. Kad otkljucam auto motoric od centralne,bar ja mislim da je on,mi i dalje zuji (radi) neko vrijeme i onda se ugasi. To se desava i pri otkljucavanju i zakljucavanju auta..

ODGOVOR:

Moguće je da ne radi ispravno brava vozačevih vrata. Na toj bravi postoji mikroprekidač za centralno zaključavanje. Bravicu bi trebalo za početak očistiti i podmazati možda će biti uspjeha.

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,6 16V - OČITATI GREŠKU

Datum objave: 24.09.2011 14:17:16
Slika
PITANJE:

Postovani vozim fiat stila 1.6 16v sa plinom i danas mi se na semaforu ugasio sam od sebe nakon toga sam ga upalio i nije mi htio primit gas nego je (zaguseno)zvucao i ler gas mi je varirao do 1500 okretaja nakon par pokusaja paljenja na benzinu i turiranja malo, napokon je nastavio normalno raditi ali mi je ostala greska motora (zuta lampica)i engine failure dali mogu sam uklonit tu gresku i sto bi to moglo da bude? Hvala.

ODGOVOR:

Ako motor sada dobro radi ne treba poduzimati za sada ništa osim što treba očitati grešku s memorije upravljačkog računala motora . Na taj način ćete znati radi čega se motor ugasio. Nakon toga možete izbrisati grešku pomoću servisnog računala.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,6 16V - ZDROBLJENI HIDROPODIZAČI

Datum objave: 24.09.2011 09:34:36
Slika
PITANJE:

postovni gospodine meicu imam pitanje u vezi ne resivog problema u pitanju je golf IV 1.6 16v 2003 142000 originalna kilometraza ali problem je sledeci prolupaju mi hidropodizaci dva put vec razubljivo skido bregaste nadjem neispravne zamjenim ispravnim i posle radi lepo i nakon nekog vremena opet prolupaju pa opet otvorim prvi put sam stavljo Ina podizace 5,5 evra komad a drugi put neki topran hans njemacki neki 4,5eura po komadu ih placo a ja samo vozim auto ne forsiram ga nikad preko 3500rpm..Pa me interesuje da li su ovi podizaci ne kvalitetni ili zasto mi se polupaju tako brzo prvi put kad sam mjenjo ti sto su se polupali jedan je bio zdrobljen skroz a na ovim novim ona sredisnji dio podizaca unutra se odvoji od ostalog djela ne znam vise sta da radim zasto mi motor tako brzo polupa 2-3 podizaca i koju marku da kupim hidropodizaca a da ce trajat

ODGOVOR:

Sigurno mogu reći da uzrok nisu hidropodizači nego nešto drugo. Na Vašem vozilu sigurno je bila obrađivana glava motora i sicevi ventila . Radovi na glavi motora nisu obavljeni stručno i zato dolazi do oštećenja hidropodizača. Uzrok može biti da su ventili preduboko u sjedištima ventila.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 16V - BIO KOD RAZNIH MEHANIČARA

Datum objave: 24.09.2011 09:28:38
Slika
PITANJE:

Problem sa astrom g 1.4 16V 2001. god. Počelo je prije više od godinu dana, za vrijeme vožnje motor sam oduzme gas i drži okretaje na 1500 okr. Za to vrijeme ne prima gas. Ugasim auto, odmah upalim, radi normalno i tako nekoliko puta za vrijeme vožnje.Dan, dva dana dobro a onda opet ista priča.Uz to kad se zagrije slabo vuče (ali nije pravilo),sam skida okretaje kad dođu blizu 4000 i vraća ih do 3000 i to neprestano radi kad je u leru, nije u brzini (papučica gasa pritisnuta je do daske). Kompjuter kaže egr ventil, senzor bregaste, senzor položaja pedale. Sve zamijenili, opet isto. Prošla je godina dana od tada, sada se još i gasi u leru, trokira, kad se motor zagrije neće upaliti, vergla i do pola sata i onda u čudu kao da ništa nije bilo upali. Naravno, lampica za grešku motora svako malo svijetli,danima,pa se ugasi, i ponovo upali. Sada na dijagnostici pokazuje i do 12 grešaka ( prigušna leptir zaklopka, servo motor zaklopke,senzor bregaste,egr ventil,senzor položaja pedale,senzor temp. usisanog zraka, senzor tlaka klima uređaja, različiti cilindri prekidanje paljenja ...) Bio kod raznih mehaničara, čak i u opelovom servisu(auto bio na promatranju 3 dana, ispitali svu instalaciju, padove napona, sve u redu). Kažu, možda je kompjuter, ali nitko sa sigurnošću ne zna. Ispričavam se na dugom izlaganju, ali to je ukratko. Molim Vas ako imate kakvu dijagnozu za ove boleštine, pomozite.

ODGOVOR:

Postoje kvarovi kao i ovaj koji ste opisali kod kojih se treba maksimalno angažirati, utrošiti dosta vremena na pojedina testiranja i ispitivanja . Nekada takvi kvarovi prelaze tehničke i stručne mogućnosti pojedinih servisa . Obzirom na sve što ste nabrojili nema svrha da sada i ja navodim pojedine moguće neispravnosti. Jedino što mogu reći da bih imao volju bavit se Vašim vozilom.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 309 1,9 D - REPARIRANJE PUMPE

Datum objave: 24.09.2011 09:25:28
Slika
PITANJE:

postovanje:imam jedno pitanje tice se bos pumpe peugeot 309 1.9 d 47kw,problem je sljedeci:auto pali i radi super na leru u voznji sam kao da uzme gas,pocne ubrzavat a nije dodavan gas posle par sekundi se normalizuje.u tim momentima vuce bolje.to mi se desavalo i na leru digne obrtaje na neki 1300 i sam vrati,bosista je to rijesio popustanjem poluge gasa prema nazad,od tad se ne desava na leru al u voznji i dalje.upitanju je lukasova pumpa,da li je do pumpe i da li se isplati reparirat ista.hvala i lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Točno je da povećanje broja okretaja motora dolazi radi neispravnosti pumpe . Lukas pumpa se može servisirati i popravljati . Servis pumpe se po mojem mišljenju isplati više nego nabavka nove pumpe.

na vrh Povratak na vrh

BMW 316 i. - NEMIRAN RADI SMRDI BENZIN

Datum objave: 24.09.2011 09:21:46
Slika
PITANJE:

Zanima me zašto motor nemirno radi i stalno smrdi benzin kao da ne sogorijeva. Radi se o modelu BMW 316I, 1989 godište, 75 kW serija E30. Ima samo prijeđenih 100.000 km. Mijenjati su inekšeni, vakum pumpa na inekšenu, pumpa benzina u rezervaru, nove svjećice, razvodna kapa, hidraulični izvizaći ventila, gumice ventila, filter benzina i još dosta toga. Pa me zanima zašto neravnomjerno radi. Kao da ne radi jedan klip. Tako prekida Motor se zalijeće, pa se kao ugasi pa opet se zaleti i tako stalno. Jel imate kakav savjet da mi pomognete oko toga.

ODGOVOR:

Točan odgovor na vaše pitanje nije problem dati ali tek nakon pregleda Vašega vozila. Sve što ste naveli vjerovatno nešto od toga i nije trebalo mijenjati bez točne defektaže. Ako ne radi jedan cilindar najprije treba ispitati mehaničke uzroke a to su : faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru , propuštanje na bilo kojem priključku na usisnoj grani. Drugi uzrok je sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( izostanak paljenja ne jednoj od svjećica ) , treći uzrok je prisutnost goriva na svakom od injektora . Prema Vašem opisu sumnjao bih u prva dva uzroka ( mehaničko stanje motora i iskra na svjećicama ) . Vašim vozilom se treba baviti stručnjak a ne amater.

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 i. E90 - NA LERU RADI NA 600 OBR./MIN

Datum objave: 23.09.2011 22:28:07
Slika
PITANJE:

Molim Vas da mi isti sadrzaj posaljete i na email adresu u slucaju da ne vidim odgovor na vasem sajtu! Postovani, imam jedan problem sa zvukom motora! Rec je o BMW-u 318i E90, 2008/9 godiste! Na leru radi na 600 obr/min. i samim tim proizvodi isti zvuk kao jedan dizelski motor! U BMW-ovom servisu kazu da je to normalno za te motore ali ja ne verujem jer oni zapravo ne zele da uzmu problem u svoje ruke iako ja imam jos uvek garanciju na motoru! Auto je presao samo 60000km od toga 30000km su moji km.! Auto ude super i trosi svega 6lit. na otvorenom putu! Molim za pomoc! Pozz!

ODGOVOR:

Prema tvorničkim podacima broj okretaja na leru treba biti 725 o/min s tim da to može ići u plus i minus za 125 o/min . To znači da je 600 o/min još uvijek na donjoj granici normale. Broj okretaja se ne može podešavati jer je definiran u programu upravljačkog računala motora. Može se jedino mijenjati program u kompjutoru a to može raditi ovlašteni servis.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,6 i - PRI SMANJIVANJU BRZINE SE UGASI

Datum objave: 24.09.2011 09:17:57
Slika
PITANJE:

fiat punto 1996 g motor 1.6 pri voznji i stajanju na semafore ili parkin zavoj znaci pri smanjenju obrtaja i brzine auto mi se samo ugasi majstor ga je spojio na komp.. i nasao da je kvar senzor bregaste medjutim kad je zamjenio auto se ponasa isto gasi se a kompjuter ne pokazuje nista vidljivo da li znate sta bi to moglo biti majstor mi je rekao mogucnost da je kvar senzor brrojila vozila ili regulator minimuma

ODGOVOR:

Motor se može gasiti radi brojnih razloga a kvar se može otkriti samo detaljnim pojedinačnim ispitivanjem pojedinih dijelova i sklopova . Moguće neispravnosti su : mehanički sustav motora ( faza, kompresija, propuštanje na usisnoj strani motora ) , sustav ubrizgavanja goriva ( senzori motora, potenciometar leptirastog ventila, aktuator minimuma, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, tlak goriva, električna instalacija, ventil rezervoara EVAP, ECU centrala ) , sustav paljenja ( svjećice, kablovi, bobina, elektronika paljenja ) .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI GETZ 1,6 i. - POTROŠNJA ULJA, LUPANJE

Datum objave: 23.09.2011 22:31:26
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Hyundai Getza 1.6 ccm s 105 KS iz 2003. g., imam 2 pitanja za Vas: 1. troši mi oko litru ulja na 4000 km. da li je to normalno, ili ne bi smio uopće trošiti ulje? točim unutra 5W40, da li je to u redu? 2. Nešto kao da mi lupa naprijed kod kotača kada kočim, i to kada usporim do kraja već, i kod skretanja pod jakim kutem u oba smjera. Molim Vas za savjete. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Potrošnja ulja koju ste naveli je povećana a najčešći uzrok su vodilice ventila . Rješenje je uređenje glave motora. Lupanje koje čujete može stvarati kočnica ( disk - disk pločica ) , istrošenje nekog dijela ovjesa, homokinetički zglob . Točan uzrok Vam mogu reći nakon pregleda Vašega vozila.

na vrh Povratak na vrh

VOLVO V70 D5 - UDARI U MJENJAČU

Datum objave: 24.09.2011 09:15:36
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Imam Volvo V 70 D 5 motor, 2003 godina. Problem mi je sa mjenjacem, automatik je i presao cca 260000 km, voznja kroz grad, tada osjetim udare u mjenjacu i ne prebacuje na vrijeme a kada prebaci u neku drugu brzinu onda osjetim udar, voznja van grada je sve u redu. Sta mi je najbolje uraditi u ovoj situaciji, jel se moze generalno uraditi ovaj mjenjac ili sta je najbolje, sta vi savjetujete. Drugi problem mi je nastao prije 10 dana, odjdnom je auto isgubilo na vuci i slabo skroz vuce i ubrzava, ne cujem vise turbinu da se cuje, sta smatrate da je problem u ovoj situaciji, kome se obratiti za ovaj slucaj, molim vas za savijet... Unaprijed hvala Zoran

ODGOVOR:

Kada postoji problem s mjenjačem kao što ste i Vi naveli najprije se provjerava količina ulja u mjenjaču i kvaliteta ulja . Ako to nije uzrok tada se radi dijagnostika mjenjača koja daje odgovor što je neispravno . Moguće neispravnosti su ; električna instalacija mjenjača, konektori, elektrohidraulični ventili, računalo mjenjača, sam mjenjač. Gubitak snage može nastati radi brojnih razloga a nejčešći su : tlačne cijevi turbine, regulacija turbine, senzor tlaka zraka, MAP senzor, senzor tlaka goriva, regulacija količine goriva, EGR ventil, filteri, dize.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 - SERVIS NAKON KUPNJE

Datum objave: 23.09.2011 22:22:18
Slika
PITANJE:

Kako sam nedavno kupio polovni C4 (2005god. 35000 Km ),trebao bih napraviti servis.Pošto nebi radio u Citroenovom servisu,molim savjet koju vrstu (marku) ulja i rashladne tekućine uzeti.Također me zanima uljni filter,jer vidim po forumima da nije svejedno koji uzeti (koji Vi preporučujete).Što bih još trebao uzeti za redovan servis.Vaša preporuka.Inače sam iz Osijeka,ako znate neku trgovinu za preporuku.Puno hvala Lp Zlatko

ODGOVOR:

Kada se radi servis na vozilu koje ste kupili tada se ne kupuju pojedini dijelovi na pamet . Najprije se napravi probna vožnja , nakon toga se detaljno pregleda vozilo na servisnoj dizalici . Tom prilikom se dolazi do saznanja što se sve mora raditi  i zamijeniti . Marka ulja nije bitna , bitna je oznaka ACEA/API i gradacija ulja . Za filtere važi što skupli to bolji ( kneckt, Mann, Frad, Bosch ). Nije loše zamijeniti sve tekućine na vozilu i napraviti servis klima uređaja.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,8 i. - PODEŠAVANJE PREDPALJENJA

Datum objave: 23.09.2011 22:20:08
Slika
PITANJE:

Postovani g.Meicu pozdrav iz Sarajeva.Javljam vam se opet u vezi podesavanja ugla pretpaljenja na svom automobilu,koje me izludzuje.Auto je golf3-1,8. snage 66kw-93 god.monomotronik.Imam obicnu bljeskalicu bez stupnjeva za podesavanje paljenja,pa me interesuje jeli isto 6 stepeni na stroboskopu i 6 milimetara koje sam ja obiljezio prije crte na bloku koja oznacava gmt,i koliki bi trebeao da iznosi broj obrtaja na ler gasu kod ovoga auta na radnoj temperaturi.Razvodnik paljenja je inace Valeo,bez vakuma,svijecice su Beru 14gh-7dtu-r,da li kod ovoga auta ima knock senzor ili razvodnik sam pomice paljenje u zavisnosti od broja obrtaja.U naprijed vam hvala na odgovoru,izvinite sto puno pitam ali ovo me izludi.Pozdarav.

ODGOVOR:

Stupnjevi i milimetri nisu isti . U grubo možete staviti 6-8 mm u plus . Broj okretaja na leru je 850 . Ako se i dalje budete bavili automehanikom dobro bi bilo da nabavite stručnu literaturu a nakon toga i nešto profi alata.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN QASHQAI 1,5 DCI - ČUDAN ZVUK MOTORA

Datum objave: 23.09.2011 22:17:50
Slika
PITANJE:

nissan qasqai 1.5 dci zvuk motora sličan zvuku raštimanih vrntila,auto ima godinu dana malo preko 10000 km u servisu su rekli da je to specifičan zvuk tog 9k9 renaultovog motora.dali ti motori imaju problema sa prevelikim tlakom prednabijanja ili sa sistemom ubrizgavanja, kad ide ide a na maloj uzbrdici čim se malo ispusti gas gubi snagu i nemože je lako povratiti a kad prođe turbo rupu sve ok. pozdrav

ODGOVOR:

Sve što ste nabrojili nije normalno ni uobičajeno . Zvuk motora mora biti jednoličan i uglađen . Turbo rupa ne smije postojati na ovom motoru. Vaše vozilo bih trebao pregledati i vidjeti o čemu se radi . Ovom prilikom ne bih bez potrebe navodio moguće neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 D - BUKA U ZADNJEM DIJELU

Datum objave: 23.09.2011 22:11:44
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Imam pitanje za mercedes 190d. Pri brzini od 60-70kmh u autu se cuje neka buka. mislim da je u zadnjem djelu automobila. U čemu bi mogao biti problem? hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : ispušni sustav, ležajevi kotača, ležajevi diferencijala, kardansko vratilo, pojedini dijelovi zadnjeg ovjesa.

na vrh Povratak na vrh

KIA SEPHIA 1,5 i. - PROBLEM PRVOG PALJENJA

Datum objave: 23.09.2011 22:09:08
Slika
PITANJE:

poštovani, imam problema sa prvim paljenjem automobila (kia sephia 1,5 gtx.97 god). auto je benzinac, a prvo paljenje izgleda kao da je dizelaš kojem ne rade grijači. dok se ne zagrije trokira(samo poslije prvog paljenja). iduče paljenja su noramalna i vožnja je bez trokiranja.

ODGOVOR:

Točan odgovor mogu dati nakon neposrednog uvida na vozilu . Moguće neispravnosti su : ECT senzor, MAP senzor, aktuator minimuma, injektori, leptirasti ventil, TPS senzor, ventil rezervoara EVAP, mehaničko stanje motora, slaba iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, propuštanje na usisnom kolektoru, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh