Danas je: 26.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ZAFIRA 2,0 DTI - NE PALI KADA STOJI RAVNO

Datum objave: 20.09.2011 23:14:06
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem sa zafirom 2.0 dtl 2000 god. Naime, auto neće upalit kada stoji ravno, jedino kada kada je nagnut prema napred u laganom brijegu. Čuo sam da to može biti navodno zbog gumica na diznama. Možda je problem u bosch pumpi ili nešto. I nekad zapali na ravnom ali gasi kao da osteje bez goriva. Kada jednom upali u brijegu poslije nema problema dok se opet sutradan ne pali. Molim Vas za mišljenje. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

U ovom slučaju uzrok je zrak koji uđe u sustav goriva . Kritična mjesta su sve cijevi dovoda goriva, filter goriva, visokotlačna pumpa , prelivne cijevi, brtve na dizama. Mora se ispitati sve što sam nabrojio i otkloniti uzrok.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - VENTILATOR U KABINI

Datum objave: 20.09.2011 23:12:03
Slika
PITANJE:

Postovani, imam renault twingo 1996g s klima uredajem. Prije nekoliko dana sam primjetio da mi ventilator u kabini radi samo kada preklopnik za reguliranje brzine puhanja stavim u krajnje desni polozaj, tj. na maksimum. Procitao sam da se vrlo vjerojatno radi o potenciometru koji regulira brzinu vrtnju. Da li je taj potenciometar ugraden u kontrolnu plocu na kojoj se nalaze svi ostali gumbi za kontrolu klime, smjera puhanja... (modeli twinga bez klime imaju odvoje potenciometar) Koliko je kompliciran popravak navedenog kvara ili kolika bi bila cijena? Da li je moguce napraviti popravak u vasem servisu? Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Najčešći uzrok je elektronski modul ( otpornik s hladnjakom ) koji se nalazi na samom motoru ventilatora . Navedeni modul se može sam za sebe mijenjati . Dakle nije potrebna zamjena kompletnog ventilatora s motorom. Naravno da je moguć popravak u našem servisu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 DCI - ANTIFRIZ

Datum objave: 20.09.2011 23:07:50
Slika
PITANJE:

Poštovani, u ovlaštenom servisu su mi usuli antifriz G11. Da li je trebalo da uspu G12 koji je u njemu prije zamjene bio?. Koja je razlika između njih? Radi se o renault laguni II 2.2 dci 2003 god. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Razlika u ova dva antifriza je što se G 12  mijenja nakon 3 godine a G 11 nakon dvije godine . Radi toga se smatra da je G 12 nešto kvalitetniji.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 207 1,4 HDI - PROBLEM SA DISKOVIMA

Datum objave: 20.09.2011 23:06:11
Slika
PITANJE:

Postovani! Imam problem sa diskovima na Peugeotu 207 1.4 HDI iz 2008. godine. Naime, prilikom laganog pritiska na kocnicu tjekom voznje volan automobila jako trese. Prvi puta se to pojavilo nakon nekih godinu dana odnosno 11000km. Diskovi su zamjenjeni u garantnom roku, ali uz napomenu da sam vjerovatno za to sam kriv jer sam sa vrucim kocnicama presao preko lokve vode(!!!?). Nakon zamjene sve je funkcioniralo oko 8-9 mj. kad se pojavio isti problem. Kilometraza je bila oko 21000km i tada je nastalo natezanje da to vise ne ulazi u garanciju jer auto ima vise od 20000. Auto je tada bio jos uvijek pod tvornickom 2 godisnjom garancijom i nakon jako puno natezanja ipak mjenjaju diskove i plocice. tada sam opet bio ja kriv jer sam kod pranja vozila poprskao diskove hladnom vodom.(!?). 21.04. ove godine problem se ponovo pojavio.37000km Od tada traje moje natezanje s koncesionarom i Peugeot Hrvatska. Oni su auto imali 2 puta u razdoblju od 4 mjeseca na testiranju i tvrde da sa njime nije nista sporno, odnosno da je sve u redu osim diskova. Problem je sada josni veci. Auto sada trese i kod vecih brzina cak i bez kocenja. Iznad 90kmh lagano tresanje je konstantno. Uz to prilikom okretanja volana na njemu se osjeca lagano pucketanje. Kad sam u 4.mj. ove godine prijavio ponovni kvar na diskovima toga svega nije bilo, no sad kako vrijeme odmice, stanje je sve losije. U servisu kod ovlastenog koncesionara me ne zele niti slusati i kazu da to nema nikakve veze s diskovima i na tome sve staje. Imate li kakav savjet posto sam totalni laik sto se tice automehanike?

ODGOVOR:

Postoji više razloga radi kojih prilikom kočenja može dolaziti do vibracija volana i vozila. Moguće neispravnosti su : diskovi, disk pločice, kočna kliješta, hidraulka kočnice, gume felge . Ako osjećate vibracije na volanu i vozilu i kada ne kočite tada uzrok nisu ni diskovi ni kočnice nego debalans na gumama ili na felgama. Najprije bih balansirao gume i felge a nakon toga bih zatražio drugo mišljenje u vezi kočnica.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KLASSA 220 CDI - ESP SUSTAV

Datum objave: 20.09.2011 23:01:33
Slika
PITANJE:

postovanje, imam mercedesa c klasu karavan 2003 godina 220 cdi, prije nekoliko dana upalila mi se lampica ESP i pise da trebam to da provjerim u servisu. Medjutim, kada naglo startujem auto pali mi se lampica koja inace signalizira da se aktivira esp zbog slajdranja. Sad ne znam da li to znaci da mi esp radi i da on prijavljuje istovremeno kvar i interesuje me da li je neko imao slicna iskustva. Volio bih kada bi mi mogli odgovoriti sta bi moglo da bude u pitanju i da je popravka kosta mnogo, unaprijed hvala

ODGOVOR:

ESP lampica se pali kada postoji greška u sustavu za proklizavanje kotača . Sustav radi u kombinaciji zajedno s ABS sustavom , ima svoje senzore i upravljački kompjutor. Neispravno može biti : pojedini senzori za bočno proklizavanje , senzori ABS-a, električna instalacija, senzor brzine vozila, ostale greške u sustavu. Naravno da nitko bez ispitivanja na vozilu ne može na pamet znati što je neispravno i kolika je cijena popravka. Za to postoji dijagnostika nakon koje ćete znati što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - ESP SUSTAV

Datum objave: 20.09.2011 22:59:26
Slika
PITANJE:

pozdrav gos, meić!! vozim passat 1,9tdi 2000god,povremeno mi se pali na kontrol tabli žuta lampica,žuti krug i u njemu mali trokut!!! pa vas molim ako znate da mi pomognete,unaprijed hvala

ODGOVOR:

Žuti krug s trokutom se pali kada dolazi do proklizavanja jednog ili obadva pogonska kotača . To je tzv. sustav ESP protiv proklizavanja . Sustav se može kompjutorski dijagnosticirati.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 2,0 DITD - ULJE OKO ERG VENTILA

Datum objave: 20.09.2011 22:57:35
Slika
PITANJE:

Imam Mazdu 626, 2.0 DITD, 74 kW, 2000 godina. Auto ima 190 tkm. Prije nekih 5000 km počelo mi je dosta mastiti oko EGR ventila i cijevi turbine i intercoolera. Teško mi je skužiti što točno ne valja jer je sve navedeno masno. Jedino mogu reći da kod naglog ubrzanja (broj okretaja od nekih 2500-2800) osjetim miris ulja. Molim vas za savjet. Što bi to prema vašem iskustvu moglo biti? Ventil ili cijev? Mnogi spominju čišćenje usisne grane. Da li je to i kod mene potrebno raditi?

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu ulje može doći u tlačne cijevi za zrak samo na dva načina . Prvi način je preko sustava za odušak za ulje a drugi način je preko turbine. U prvom slučaju obično su istrošeni klipni prstenovi a u drugom slučaju istrošeni su ležajevi turbine i osovina turbine . Provjerite najprije količinu uljnih para na odušku za ulje , nakon toga po potrebi provjerite i turbinu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 i. - UZDIGNUT ZADNJI KRAJ VOZILA

Datum objave: 20.09.2011 22:54:10
Slika
PITANJE:

Vozim Renault Lagunu 1996 godište (limuzina,1,8 monopoint):Zadnji kraj vozila mi je malo uzdignutiji u odnosu na druge iste lagune.Neki majstori mi kažu da Laguna ima mogućnost podizanja i spuštanja na zadnjoj osovini .Da li je to tačno ili je podignutiji zadnji kraj zbog amortizera.pozz

ODGOVOR:

Vaše vozilo može biti podignuto ako su oslabile prednje opruge pa Vam se čini da je zadnji kraj viši . Točno je da se na zadnjoj strani nalaze torzione poluge koje se mogu pomicati na nazubljenju i tako dizati ili spuštati zadnji kraj vozila.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,0 TDI - BROJ OKRETAJA NA LERU OSCILIRA

Datum objave: 20.09.2011 22:52:28
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam odnedavno audi tiptronic,A6 motor TDI 2,0 dizel,godište prosinac 2007g prešao 98.000 km. Auto je super, ali imam problem na "leru" nakon pokretanja hladnog motora pa sve dok ne dosegne bar 70-tak stupnjeva Celzijusa temparature motora.Naime nakon starta 4 - 5 sekundi broj okretaja na leru počinje da oscilira (opadne- vrati se,pumpa)u ritmu oko jedne sekunde do nazivnog broja okretaja.Ponekada se desi da dok zatvorim vrata garaže motor se ugasi.Ovaj problem nije toliko uočljiv kod vožnje.Inače kada motor dosegne radnu temperaturu ovoga pepanja sa okretajima nema,radi savršeno.Kakve su vaše preporuke ,šta bi trebao poduzeti? Zahvaljujem vam na vašem trudu oko odgovora.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba napraviti dijagnostilu motora i sva potrena ispitivanja kako bi se otkrio kvar. Moguće neispravnosti su : filteri, zrak u sustavu goriva, neispravan neki od grijača, razlika u tlakovima kompresije, dize, ECT senzor, EGR ventil, senzor radilice, električna instalacija od motora do ECU centrale, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - NE PSLI BEZ GASA

Datum objave: 20.09.2011 22:49:45
Slika
PITANJE:

POZDRAV imam fjesticu 2007 god auto vozi sve ok ali neće da upali bez gasa kada dodam malo gasa upali i držim 15 sekundi onda sve ok radi .ali bez gasa neće da upali ni hladan i topao motor kada je .šta bi moglo bit .POZDRAV .

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, potenciomatar leptirastog ventila, aktuator minimuma, senzor temperature zraka u usisnoj grani, senzor tlaka zraka u usinoj grani, nečisti injektori, ostali netipični uzroci koji se mogu otkriti direktno na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,9 TDI PD - KLIMA RADI NA PREKIDE

Datum objave: 20.09.2011 09:25:52
Slika
PITANJE:

Zdravo,Seat Ibiza 2003 1.9 TDI crveno I,74kW,101 ks. Klima nije uredu,napunjena radi ali na prekide tj.ne puse konstanno nego na intervale i propeler jedan ne okrece. I jos jedno pitanje na instrument tabli gdje pokazuje obrtaje ispod na dnu nekada pokazuje potrosnju nekada, vrijeme tj.casovnik,a nekada zadnji predjeni put.

ODGOVOR:

Nije dovoljno samo napuniti klima uređaj s plinom i očekivati da isti uredno radi . U ovom slučaju treba obaviti i ispitivanje : dehidratora, ekspanzionog ventila, kondenzatora, cijevnih vodova, presostata, kompresora, upravljačke elektronike . Da li ste znali da se dehidrator može začepiti i radi toga se isti treba povremeno mijenjati. Probleme koje imate na instrument ploči mogu nastati radi neispravnosti na električnoj instalaciji , radi neispravnosti BSI računala , radi neispravnosti same instrument ploče.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 1,6 TD - CRNI DIM

Datum objave: 20.09.2011 09:23:34
Slika
PITANJE:

MOJE POSTOVANJE IMAM PROBLEM SA AUDIJEM 16TD 59KW PRI SVAKOM STARTOVANJU MOTORA VELIKA KOLICINA CRNOG DIMA DALI BIJO HLADAN ILI ZAGRIJAN MOTOR PRI SVAKOM PREBACIVANJU U BRZINU CRN DIM NA SVAKOM USPONU IZGUBI SNAGU I UZASNO PUSI A NA PREDJENIH DVE HILJADE KILOMETARA POLA LITRA ULJA MI POTROSI VOZILO JE BILO GARAZIRANO DVE GODINE KAD SAM GA KUPIJO CAK GA NIJE NIKO NI PALIJO

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu što prije napravite kontrolu i ispitivanje mehaničkog stanje motora . To znači da treba napraviti slijedeće : izmjeriti kompresiju, provjeriti fazu motora , ispitati dize, ispitati stanje turbine, ispitati tlak turbine , ispitati tlačne cijevi turbine, ispitati intercooler . Nakon što ispitate sve što sam vam napisao znati ćete točan uzrok radi kojega motor crno dimi i radi kojega motor nema snage .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 200 1,4 i. - TROŠI 17 L PLINA

Datum objave: 20.09.2011 09:21:53
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam pitanje vezano uz svoj automobil, rover 200, 1.4 benzinac, 75ks, 1999.god. Naime, prije 5 godina ugradio sam plin u auto, jednom sam zamijenio membrane i to je sve. Ubrizgavanje plina je preko usisne grane. Od ugradnje sam prevalio 50 000 km. Problem je to što u zadnje vrijeme auto jako puno plina troši, nekih 17 litara. Zanima me u čemu je problem i kako to riješiti te da li je to skupa investicija. I kako mogu naručiti nove hidropodizače? Unaprijed zahvaljujem. I

ODGOVOR:

Uzrok prevelike potrošnje plina je stanje samog plinskog sustava i to pervenstveno isparivača , mješača, cijevnih vodova, elektroventila, emulatora. Cijena velikog servisa plinskog sustava uglavnom nije velika . Tada se obavlja kompletna revizija isparivača i mijenjaju se sve brtve , membrane i ventili isparivača. Kada se to napravi potrebno je obaviti još završno podešavanje tlaka i količine plina. Ako sami nabavljate hidropodizače iste možete nabaviti u širokoj mreži dučana s autodijelovima . Ako to nije moguće onda možete naručiti preko ovlaštenog skladišta dijelova ROVER .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 i. - IZNENADNO GAŠENJE

Datum objave: 20.09.2011 09:19:49
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Ford Escorta,1.6 ajnspric (Boschova pumpa), 1992. godiste. Problem je u iznenadnom gasenju automobila. Npr., dok radi nekih 5 minuta u mirovanju sam se ugasi i poslije nekog vremena nece da se upali, ili, nekad se moze preci i vise kilometara sa njim, ali ako se ugasi, nece da se odmah upali, dok se malo ne ohladi Zamolio bih Vase strucno misljenje u vezi ovoga? Da li je mozda ajnspric pumpa u pitanju ili nesto drugo?

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : nečist rezervoar, filteri, injektori, regulator tlaka goriva, tlak goriva, senzor temperature motora, aktuator minimuma, MAP senzor, TPS senzor položaja leptirastog ventila, električna instalacija motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, senzor radilice, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 i. - OBRTOMJER NE RADI

Datum objave: 20.09.2011 09:17:33
Slika
PITANJE:

Peugeot 307 1,6 benzin godina proizvodnje 2002. Obrtomjer neradi odnosno radi neko izvjesno vrijeme a zatim kazaljka ode do kraja ili na pola kako kada kada ugasim motor izvadim kljuc kazaljka obrtomjera ostane u maksimalnom polozaju skidao klemu sa akumulatora isto poslije nekog vremena pocne se postepeno vracati i zatim radi normalno pa opet neradi itako stalno dali mozete predvidjeti odakle ide ta greska. Hvala

ODGOVOR:

Moguće greške su : regulator napona ( velike oscilacije u naponu ) , električni konektori na instrument ploči, RPM senzor broja okretaja , sama instrument ploča ( puknuće hladnog lema ) .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - VENTILATOR GRIJAČA

Datum objave: 19.09.2011 23:12:42
Slika
PITANJE:

Imam problem sa golfom IV 1.9 tdi 1998 god. kada pojacam ventilaciju u kabini do kraja cuje se neki tupi zvuk i malo vibrira auto a gas kao da se gusi. samo kad se pojaca do 4 onda se cuje i trese pomalo auto i kad je klima upaljena i kad nije. sto se dogada?

ODGOVOR:

Sve što ste opisali ukazuje na neispravnost ventilatora grijača. Ventilator treba demontirati i ispitati njegovu ispravnost . Najčešći uzrok vibracija je puknuće jedne ili više lopatica ventilatora te zračnost na ležajevima motora ventilatora.

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA YARIS 1,3 VVTi - SERVIS NA 90.000 KM

Datum objave: 19.09.2011 23:08:10
Slika
PITANJE:

moim pomoc radi se o toyoti yaris 1.3 vvti 2006 god,blizi se servis na 90 000 km, pa me zanima sta se sve mijenja na toj kilometrazi,osim ulja i filtera,da li se mijenja mikro remen,stelaju ventili,mijenja ulje u kocnicama i sl.? unaprijed hvala!1

ODGOVOR:

Na servisu 90.000 km mijenjaju se svi filteri, po potrebi i tekućine koje nisu mijenjane na 60.000 km, svjećice . Ostale stvari po potrebi. Prije takvog servisa osobno uvijek pregledam vozilo i stanje pojedinih dijelova i sklopova . Nakon toga točno znam što treba zamijeniti i što treba raditi . Uz to navedem i cijenu potrebnih dijelova i cijenu rada . Baz takvog pregleda možete i Vi i ja samo pretpostavljati . Cijena takvog pregleda je kod nas besplatna.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO 1,4 i. - CURI KROV

Datum objave: 19.09.2011 23:06:05
Slika
PITANJE:

Poštovani ! Posjedujem citroen berlingo 1,4 multispace sa panorama krovom, benzin 2002 god, problem je u curenju krova ,sve gume izmjenjene u auto stakla radionici - 5 stakala i obodna guma, ali problem ostao, zanima me da li se uopče može skidati tapacirung sa krova obzirom da je on od tvrde krute plastike sklone pucanju i nigdje se ne vide nikakva vidljiva mjesta gdje bi taj tapacirung bio pričvrščen jer izgleda kao da je lijepljen.Ukoliko imate neko iskustvo sa takvim slučajem molim vaš savjet za otklanjane problema . Zahvaljujem na vremenu koje ste odvojili za čitanje ovga maila - pozdrav Eduard Matić

ODGOVOR:

Do sada nisam imao slučaj da se bavim problemom koji ste opisali . To su karoserijski radovi i njima se bave autolimarske radionice . Njima je to svakodnevni dio posla . Bez neposrednog uvida ne mogu dati ni savjet kao demontirati krovnu oblogu . Vjerujem da Vaš problem možete riješiti u boljoj autolimarskoj radionici.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,6 XR-3 - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 19.09.2011 23:03:51
Slika
PITANJE:

Postovani,vozim forda escorta 1.6xr3i 91.god imam problem sa paljenjem kada je auto vruce, tj.ne mogu da upalim kada je ventilator od hladnjaka ukljucen, mislim da mi vuce previse struje a kada se on ugasi, normalno ga palim...Pa bih vas zamolio da mi date neki savjet sta da radim sa tim?

ODGOVOR:

Motor ne može paliti samo iz tri razloga a uzroci su : mehaničko stanje motora, sustav dobave goriva , sustav za stvaranje iskre na svjećicama . Moguće neispravnosti su : akumulator, elektropokretač, alternator, električna instalacija i konektori ( pad napona ) , loša iskra na svjećicama ili izostanak iskre , probijanje visokog napona, niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, MAP senzor, potenciometar gasa, ECT senzor . Ako ste Vi u stanju obaviti kontrolu svega što sam nabrojio dobro za Vas.  U servisnim uvjetima uz stručnu osobu , kvar se može vrlo brzo otkriti i otkloniti.

na vrh Povratak na vrh

AUDI COUPE GT - UDARAC PRI MOTANJU U LIJEVO

Datum objave: 19.09.2011 23:01:18
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav.Imam problem na Audi Coupe GT 1987 godiste,b2,.Konkreto pri motanju u levo ili desno cuje se jedan udarac u desnom tocku nalik necemu sto je nategnuto pa onda tako da kazem opali,neznam kako bi drugacije opisao.To mi se desavali i pri kretanju u rikverc kada tockovi pravo stoje medjutim to je nestalo ostalo je samo pri motanju,na pravcu se necuje.Da napomenem da je na predjem trapu sve komplet zamenjeno sem zglobova a oni koliko ja znam nemogu takav zvuk da daju.Molim vas da mi pomognete ako znate u cemu je problem.Svako dobro vam zelim

ODGOVOR:

Bez obzira što je sve zamjenjeno treba ponovno posumnjati u sve dijelove ovjesa . Ispitajte i slušajte opisani zvuk na ; aksijalnim ležajevima amortizera, na oprugama, na kuglastim zglobovima, na sponama, na zubnoj letvi, na hvatištima ovjesa, na balans štangi .

na vrh Povratak na vrh