Danas je: 26.09.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT MEGANE 1,6 16V - ELEKTROPOKRETAČ

Datum objave: 18.09.2011 21:26:48
Slika
PITANJE:

imam reno megan 2001 godište benzinac 1,6V prije nekoliko dana poćeo je da zeza prvo više nije htjeo upaliti od prve nego nakon nekoliko pokušaja a zatim se desilo dasam se normalno vratila kući ali pri ponovnom polasku nije htjeo upaliti,čak ni zaverglati.mislili smo da je akomulator pa smo zamijenili ali opet ništa. šta je?

ODGOVOR:

Ako je akumulator sada ispravan onda je uzrok elektropokretač. Na vašemu vozilu se elektropokretač može demontirati i popraviti . Svi potrebni dijelovi za servis elektropokretača se mogu nabaviti . Važno je samo da popravak elektropkretača radi stručna i odgovorna osoba.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 i - U VOŽNJI SE GUŠI I NEMA SNAGE

Datum objave: 18.09.2011 21:24:30
Slika
PITANJE:

Imam opel Corsu 1993 g. normalno pali i u ler gasu normalno radi ,ali u vožnji kad dodam jaći ga guši se i nema snage. Molim Vas da mi pomognete. Napomenna: Lamba sondu sam nedugo mijenjao.

ODGOVOR:

Najgora varijanta je da bez ispitivanja i provjere mijenjate pojedine dijelove jer tako nećete doći do rješenja . Nakon dijagnostike motora točno možete znati što je neispravno i cijenu popravka. U ovom slučaju najprije se ispituje mehaničko stanje motora, nakon toga sustav dobave goriva ( tlak goriva , injektori ) , zatim pojedini senzori motora, dvači, mjerač mase zraka, električna instalacija motora . na kraju po potrebi treba ispitati i sustav za stvaranje iskre na svjećicama.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,4 16V - ZAGRIJAN NEMA SNAGE DO 3000 OKRETAJA

Datum objave: 18.09.2011 21:20:53
Slika
PITANJE:

Postovanje. Imam astru g 1.4 16v 90ks kad motor postigne radnu temperaturu imam osjecaj ko da vucem kamion iza sebe dok mi obrtaji ne predju 3000 rmp i onda prokine i vuce normalno i kad krecem dok je zagrijan motor od 1000-3000 rmp nema snage trokira i onda opet poslije 3000 prokine stavljene su nove GM svijecice. I da dok je hladan motor vuce od 0-7000rmp bez ikakvi problema. hvala unaprijed

ODGOVOR:

Točan i jednostavan odgovor ne Vaše pitanje mogu dati nakon dijagnostike motora. Moguće neispravnosti su : filteri, tlak goriva, injektori, MAP senzor, mjerač mase zraka, senzor temperature motora, lambda sonda, senzor TPS leptirastog ventila, senzor radilice, sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( loša iskra na svjećicama ) , električna instalacija od motora do ECU računala, mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje na usinoj grani ) , začepljenje ispušnog sustava.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 HDI - LUPANJE U GETRIBI

Datum objave: 18.09.2011 21:16:01
Slika
PITANJE:

Dobar dan! Prije svega Vam želi reći svaka Vam čast što svojim savjetima pomažete svima nama koji imaju problema s autom. Već gotovo dvije godine imam Peugeot 307 SW 2.0 Hdi 110 Ks iz 2004 godine, sa 125000 km (tako piše na satu). Posljednih nekoliko mjeseci imam problema sa getribom. Naime, zbog kvara na originalnoj getribi bio sam prisiljen staviti drugu polovnu getribu koja je jedno vrijeme radila dobro. No nakon nekog vremena (3-4 tkm) počelo se čuti klapanje (lupkanje) u gatribi, ali samo dok je auto u leru. Čim se u leru stisne kvačilo, lupkanje prestane. Za vrijeme vožnje nema nikakvih čudnih zvukova ni čudnog ponašanja automobila. U firmi rabljenih djelova gdje sam kupio navedenu getribu, uspio sam dogovoriti da mi daju drugu gatribu (koju sam čekao par mjeseci). U dogovoru sa mojim mehaničarima sam uz getribu promjenio i lamelu, korpu te zamašnjak (umjesto dvomasenog stavili smo fiksni). Nažalost nakon samo nekoliko dana ponovo se počeo čuti isti zvuk klapanja/lupkanja iz getribe ..opet samo dok je auto u leru, te je ovaj put taj zvuk osjetno tiši. Kao i prije čim se stisne kvačilo zvuk klapanja prestane. Također u vožnji u bilo kojoj brzini nema nikakvih zvukova ni problema. Molim Vas Vaše mišljenje u navedenom kvaru, te naravno i Vaš savjet. Unaprijed zahvaljujem!!

ODGOVOR:

Zvuk koji ste opisali nastaje radi istrošenosti u samom mjenjaču . Istrošenje su na osovini snopa, na pojedinim zupčanim parovima, na kliznim ležajevima , na kugličnim i valjkastim ležajevima mjenjača . Zvuk čujete samo u leru jer su tada svi zupčanici slobodni , nisu u zahvatu . Kada stisnete pedalu spojke zvuk prestaje jer se tada zupčanici prestaju okretati . Istrošenja o kojim je riječ nastaju radi nepravovremene zamjene ulja u mjenjaču . Najbolje bi bilo da se obavili kvalitetan popravak svog originalnog mjenjača . Na kraju moj savjet . Stavite u mjenjač kvalitetno ulje , stvite po mogućnosti i dodatak ulju koje smenjuje trenje u mjenjaču . Nakon toga vozite dalje ali redovito mijenjajte ulje ( svakih 60.000 km ili svake dvije godine ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE II 1,6 i. - ISPITATI ALTERNATOR

Datum objave: 18.09.2011 21:11:48
Slika
PITANJE:

PITANJE- Renault Megane 2 1.6 2007, problem sa kontrolkom akumulatora,nedavno sam morao promijeniti akumulator te je u meduvremenu detektiran kvar i na alternatoru ili regulatoru,autoelektričar je otklonio kvarove na alternatoru,stavio drugi regulator,sve uredno ispitao,punjenje je bilo 14,09,no nakon 20-tak min.voznje opet se pali kontrolka akumulatora,ponovnim gašenjem i paljenjem motora lampica se gasi i opet ispočetka,molim vas za savjet i unaprijed hvala

ODGOVOR:

Prilikom zamjene regulatora napona nije do kraja odrađeno ispitivanje alternatora . Mogući uzroci su : diodni most, pobudne diode, nešto netipično što se može otkriti direktno na samom vozilu. Sada je potrebno ispravno dijagnosticirati kvar, otkloniti kvar, obaviti ispitivanje nakon toga.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - MOTORNO ULJE

Datum objave: 18.09.2011 21:09:26
Slika
PITANJE:

Poštovani, već neko vrijeme primjećujem da na policama raznih trgovačkih centara ima kupiti motornih ulja poznatih proizvođaća po zaista niskim cijenama (oko 40kn/l za 10 w 40)a taj trend čini mi se prelazi i u dučane auto dijelova. Obzirom da ja ulje 10 w 40 plačam u servisu oko 70-80 kn po litri zanima me Vaše mišljenje ima li između njih razlike u kvaliteti. Osim toga zanima me da li za svoje automobile Twingo 1.3,55 ks, 1996 god, i Fiesta 1.3,60ks, 2001 god mogu koristiti ulje ina delta sint 10 w 40 za koje mnogi tvrde da nije manje kvalitetno od ulja stranih proizvođaća, a cijenovno je također vrlo povoljno. Hvala!

ODGOVOR:

Ulje u trgovačkim centrima je upitne kvalitete  i rizično je za upotrebu . Kupovinom navedenog ulja ne dobivate nikakvu garanciju o njegovoj kvaliteti. Osobno ga ne bih nikakda kupovao jer je kvaliteta ulja toliko važna za motor da to ne treba posebno objašnjavati.  Ulje Ina Delta koje ste naveli možete koristiti za vaše vozilo.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - OBRADA GLAVE MOTORA

Datum objave: 18.09.2011 21:17:49
Slika
PITANJE:

Pozdrav gospdine Meicu. Imam pitanja koja vrujem da ce zanimati veci broj servisera.Pošto sam i ja jedan od njh. Evo ukratko o problemima sa kijima se sve cesce susrećem: U mom kraju pa i siroj okolini nemamo odgovarajucu masinsku radionicu za reparaciju glava motora novijih generacija: a to su glave sa hidro podizačima i dvema bregastama. Cesto mi previše obrade nalegajucu povrsinu ne skrate stabla ventila i tu nastaju muke. Kada ih pitam dali uopšte poseduiju teh.karakteristike za obradu, do koje granice moze da se vrsi obrada, kolko mogu da se skrate ventili, kako da izvrsim proveru tj. izmerim. Njihov odgovor je "pa slušajte to je relativna stvar ne može to da se uradi odjenom". A ja moram to da namortiram i da nosim na doradu. Pokušao sam da promenim više majstora i priča je priblizno ista. Dali mozete i ako mozet da me uputite gde da na nadje TEHNIČKA UPUSTVA tj.mere, da bi proverio pre montaze. Unapred hvala.

ODGOVOR:

Bitne kote kod obrade glave motora su udaljenosti od vrha ventila do vrha glave motora ili do bregaste osovine . Te kote možete i sami izmjeriti i zapisati prije nego glavu motora odnesete na obradu . Nakon toga nije teško skratiti ventile na potrebnu mjeru jer ste ranije izmjerili navedenu udaljenost. Svaka bolja firma koja se bavi strojnom obradom motora ima bazu podataka i potrebne mjere za pojedine motore. Ovoga časa mi nije poznato gdje su nabavili potrebne podatka za koje pitate . Možda od firme AutoData .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO 2,0 HDI - VIBRIRA KAROSERIJA

Datum objave: 18.09.2011 21:06:09
Slika
PITANJE:

Poštovani! Vozim Citroen Berlingo 2.0 HDI. Problem koji se javlja je slijedeći. U toku vožnje pri brzini 70-90 km/h dolazi do prilično neugodne vibracije vozila. Probala sam tu brzinu proći u različitim stupnjevima prijenosa ali se uvijek dešava isto. Na vozilu je napravljena optika, izbalansirane su gume, promjenjeni nosači motora i ležaj na poluosovini, međutim problem nije riješen. I dalje se događa isto možda samo malo slabijim intenzitetom. Molila bi Vaše mišljenje što bi mogao biti uzrok toj vibraciji vozila prilikom koje imam osjećaj da se više trese karoserija vozila nego volan. Unaprijed hvala na odgovoru! Veliki pozdrav!

ODGOVOR:

Uzrok su sigurno rotirajuće mase transmisije vozila . Pojednostavljeno rečeno to bi bilo  : kotači, homokinetički zglobovi, poluosovine, bočni ležajevi diferencijala, sam diferencijal . Neposrednim uvidom i ispitivanjem na samom vozilu može se otkriti što stvara vibracije.

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA AVENSIS 2,0 i. - DO 3000 OBRTAJA NEMA SNAGE

Datum objave: 17.09.2011 21:17:26
Slika
PITANJE:

Gospodine Meic, 1. Posjedujem toyotu avensis 2,0 SD mnuel 150ks,kada dajem gas obrtaji motora polako se pvecavaju do 3000, a auto nema snage. Kada broj obrtaja predje 3000 motor naglo dobije snagu i fakticki pojuri. 2. Moze li kriv disk da izazove vibracije tocka pri voznji iako su sve 4 gume prije toga balansirane? Mnogo pozdrava i unaprijed Vam se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, filteri, tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, lambda sonda , mjerač mase zraka . Vibracije kotača može izazvati deformirani disk ili deformirana felga.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI PD - NE IDE VIŠE OD 180 KM/H

Datum objave: 17.09.2011 21:15:26
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, Posjedujem GOLF IV T DI 85kw AJM 2001 god, problem sa kojim se susrecem jeste taj sto na autoputevima ne mogu razviti brzinu vecu od 180 km/h i pored toga sto mi je obrtomjer malo vise od 3000rpm, takodje pri toj brzini ni vracanje iz 6 brzine u 5-u sa punim gasom ne mijenja nista, apsolutno je nemoguce pomjeriti kazaljku na vise bez obzira koliko gas dugo drzao. Kazaljka obrtomjera bukvalno zakucana na toj brzini i u 5 i u 6-oj brzini. Inace ubrzanje do 170-180 je odlicno...Sto se tice ostalih brzina sve normalno ide...Interesuje me da li je u pitanju neki kvar i o cemu se radi, sta bi moglo biti u pitanju. Unaprijed zahvaljujem u nadi da cete rijesiti moje nedoumice.

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih motor ne ma potrebnu snagu a vozilo veću brzinu. Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora ( djelomično začepljenje na usisnoj grani i suženje usisnih kanala, začepljenje ispušnog sustava , kompresija, oštećenje bregaste osovine ) , sustav dobave goriva ( pojedini senzori motora, mjerač mase zraka, davač impulsa bregaste osovine, tlak turbine, sustav za regulaciju turbine, regulator količine goriva, električna instalacija motora, ECU upravljačko računalo motora ) , predimenzionirane gume.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 i. - LAMPICA ZRAČNOG JASTUKA

Datum objave: 17.09.2011 21:12:27
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam škodu fabiu 1.4, 2000 g. 50 kw, već tjedan dana mi se pri paljenju auta upali lampica airbag i konstantno je upaljena u toku vožnje.Molim vas za savjet i uputu. Hvala!

ODGOVOR:

Upaljena kontrolna lampica znači da sustav zračnog jastuka nije u funkciji. Moguće neispravnosti su : električni konektori na instalaciji zračnog jastuka, spiralni modul ispod kotača volana, zatezači pojaseva, neispravnost nekog zračnog jastuka, upravljačka centrala zračnog jastuka. Dijagnostikom sustva može se otkriti što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

BMW E46 320 D - BRUJANJE

Datum objave: 17.09.2011 21:09:52
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine, imam problem sa brujanjem kod BMW E46 320d 2000god. Naime dešava se da pri postepenom povećanju brzine u 3 i 4 stepenu dolazi do jakog brujanja otprilike na sredini vozila. U posljednje vrijeme to je iščeznulo ali su se javljali jaki udari na istom mjestu ali u 2 stepenu prenosa. Nakon pregleda ustanovljeno je da je otišao zadnji križni ležaj kardana. Nakon njegove zamjene, udaranje u 2 stepenu je prestalo ali se vratilo brujanje u 3 i 4 stepenu. Daljim pregledom je ustanovljeno i da je otišao jedan od nosača motora, koji je takođe zamjenjen. Međutim, brujanje u 3 i 4 stepenu i dalje ne nestaje. Takođe da napomenem da su zamjenjeni i nosači na auspuhu. Možete li pomoći i imate li iskustva sa ovim? Unaprijed zahvalan.

ODGOVOR:

Zvuk koji ste spomenuli može dolaziti od ispušnog sustava ili od kardanskog vratila. Svaki bolji mehaničar će nakon pregleda Vašega vozila točno znati zašto i gdje nastaje opisani zvuk.

na vrh Povratak na vrh

HONDA ACCORD 2,2 i-CTDI- SAM MIJENJA GAS

Datum objave: 17.09.2011 21:07:27
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim hondu accord 2.2 i-ctdi, proizvedenu 2006.godine.Drugi sam vlasnik automobila i posjedujem ga godinu dana. Prije dva mjeseca javio se problem da auto kada lagano, minimalno držim papučicu gasa u drugom stupnju prijenosa sam dodaje i oduzima gas(jako neugodno). Isto se ponavlja i u ostalim stupnjevima prijenosa, 3.i 4. dosta osjetno,a u 5.i 6. se osjeti, ali ne toliko. To je trajalo nekoliko dana i onda prestalo, da bi se sada opet javili isti problemi i traju nekih desetak dana. Dijagnostika ne otkriva nikakvu grešku, ovlašteni serviseri također ne znaju o čemu se radi,kažu da se s tim treba duže igrati, pokušavati mjenjati djelove. Ne znam što napravit, molim vas za savjet. Unaprijed hvala, Goran Valentić

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : senzor temperature ECT, senzor tlaka MAP, senzor bregaste osovine, senzor radilice, senzor temperature goriva, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize, EGR ventil, električna instalacija od motora do ECU centrale, senzor položaja pedale kočnice, ostali netipični uzroci . Vozilom se treba baviti i raditi sva potrebna pojedinačna ispitivanja.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,4 16V - GORE LAMPICE EPC I AIR BAG

Datum objave: 17.09.2011 21:05:04
Slika
PITANJE:

Imam seat ibizzu 2003 godina 1.4 16v prilikom paljenja vozila upale se kontrolne lampice na momenat da bi se potom ugasile, medutim lampica za air bag ostaje upaljena zajedno sa kontrolnom lampicom EPC i ne gase se nikako. . zanima me do cega bi moglo da bude

ODGOVOR:

Lampica za zračni jastuk ostaje upaljena kada na sustavu postoji bilo koja greška a to mogu biti : električni kontakti i konektori na električnoj instalaciji zračnog jastuka, zračni jastuk, spiralni modul ispod kotača volana, električna centrala zračnog jastuka, senzor bočnog pomicanja vozila, zatezači sigurnosnih pojaseva. EPC ( electronic power control ) se pali kada postoji greška u sustavu za upravljanje motorom . Najčešće neispravnosti su pojedini senzori motora, lambda sonda, mjerač protoka zraka , MAP senzor .

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 520 i. - DA LI SE MOTOR OŠTETIO?

Datum objave: 17.09.2011 21:00:45
Slika
PITANJE:

postovani,imam bmw e39 520i 2002g,u toku voznje na 150km/h upalila se crvena lampica ulje je bilo na min ,dodao sam nekih 600ml i sada je sve ok.Zanima me da li se motor mozda malo ostetio i kako mogu to da proverim,po meni radi normalno.Hvala.

ODGOVOR:

Za tako kratko vrijeme ne dolazi do oštećenja motora. Siguran način za provjeriti ima li oštećenja je mjerenje tlaka ulja ili još bolje demontaža kartera i provjera svih ležajeva radilice.

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA 1,4 16V - TROŠI VODU,TRZA,GASI SE

Datum objave: 17.09.2011 20:57:11
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić,imam problema s opel tigrom 1,4 i 16v (1997.) koju sam kupila prije tri mjeseca.Kod kupoprodajnog pregleda kod mehaničara,sve je izgledalo u redu,sim onih uobičajenih stvari (promjena tekućina,crijeva za gorivo i još nekih sitnica). No onda prilikom registracije nije prošla eko-test, pa sam ju odvezla na servis,gdje su promjenjuene svijećice i crijevo za gorivo i kompjutorska dijagnostika nije našla neke kvarove.Uspjela sam ju registrirati,pa sam na preporuku muškog dijela obitelji promijenila zupčasti remen i pumpu za vodu.U međuvremenu mi se tijekom vožnje počela paliti narančasta lampica i auto je trzalo u svim brzinama , a znalo bi se i gasiti prilikom stajanja na semaforu.Serviser mi je rekao da se radi o ventilu ( RPG ili nešto slično) nešto vezano za ispušte plinove,kojeg sam promijenila.Jedan dan je sve bilo ok, a onda se trzanje nastavilo isto kao i paljenje narančaste lampice.Ali to nije sve-u posljednje vrijeme tigra troši puno vode,malo manje od litre dnevno,pa ju stalno moram nadolijevati.Što mislite,ima li šanse da se tigra popravi kako mi više ne bi pravila probleme?

ODGOVOR:

Vaše vozilo se sigurno može popraviti tako da dugoročno bude dobro i pouzdano. Prilikom posjeta servisima nije odrađena detaljna dijagnostika motora koja je trebala biti napravljena . Prema Vašem opisu , sada bi trebalo najprije pregledati mehaničko stanje motora i otkloniti nedostatke u koje spada i gubitak rashladne tekućine . Nakon toga treba detaljno ispitati sve komponente sustva elektronskog ubrizgavanja goriva i otkloniti pronađene neispravnosti. Na kraju isto tako treba provjeriti ispravnost sustava za stvaranje iskre na svjećicama . Nisam nabrajao moguće pojedine greške jer od toga na bi imali koristi . Na kraju ću opet ponoviti da najprije treba napraviti dijagnostiku motora ( mehaničk sustav motora, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav paljenja ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,6 i.- UGASIO SE U VOŽNJI

Datum objave: 17.09.2011 20:51:19
Slika
PITANJE:

Dobar dan! Posjedujem Opel Kadett 1,6 91.g i na kojem je prije 1,5 godinu mijenjan motor i ubačen Vectrin (93.g.).Naime, danas sam krenula na posao i u blagom zavoju i nizbrdici ugasio mi se automobil te se upalila lampica motora i kad sam ga htjela ponovno upaliti, nije htio.Vergla ali neće upaliti.Ostavila sam ga da malo odstoji,te sam ga pokušala ponovno upaliti,no bezuspješno.Znam da mi se ta lampica i prije palila pri kontaktu ali se odmah i ugasila i tek tada sam okrenula ključ.Ali danas je gorila skroz.Majstor(stara škola) je rekao da bombina ne baca struju.Šta to znači i što vi mislite što je problem i koliko će me to koštati?Naime, u taj auto mi ne vrijedi ulagati neke silne novce ako će se konstantno kvariti.Molila bih Vas brzi odgovor jer mi auto stoji pokraj ceste, pa da što prije nađem nekog da me "odšlepa":-) Unaprijed Vam hvala

ODGOVOR:

Ako bobina ne stvara iskru za svjećice onda kvar nije veliki jer uzrok može biti bobina ili senzor radilice . Zatražite od servisa koji će pregledati Vaše vozilo da ispitaju što je neispravno i da kažu kolika će biti cijena popravka.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 1,5 DCI - LIJEVA STRANA BOLJE HLADI NEGO DESNA

Datum objave: 17.09.2011 20:48:19
Slika
PITANJE:

Pozdrav Imam problem sa Renault Scenic 1,5 dci iz 2006g. Kada upalim klimu cijela lijeva strana vozila mi bolje hladi nego desna. Probao sam razne kombinacije uvijek isto iz lijevih otvora izlazi hladan zrak dok s desnih izlazi mlak zrak.. Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Servis klima uređaja se radi svake dvije godine . Moguće neispravnosti su : količina rashladnog plina, ekspanzioni ventil, dehidrator, kondenzator, tlakovi u sustavu .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 308 1,6 HDI - PROBLEM S DISKOVIMA?

Datum objave: 17.09.2011 20:45:46
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Peugeot 308 1.6HDi 2007 i u zadnje vrijeme imam probleme sa diskovima. Prije 2 mjeseca sam promjenio diskove skupa sa pločicama jer su stari bili istrošeni. Odlučio sam se za ATE(preporuka drugih ljudi) i to mi je napravio servis na Trešnjevci. Kod kojih imam povjerenja i dečki uvijek super naprave. Nakon nekih 2.000km osjetio sam da na brzinama većim od 110 km/h diskovi jako tresu kod kočenja. Otišao sam do servisa i rekli su mi da mogu reklamirati i dobio sam ponovo novi set diskova i pločica. To je sve fino opet promjenjeno i sve je bilo OK. Da bi opet prije 2 tj. osjetio da diskovi tresu. Gume sam provjerio i sa njima je sve OK. Malo sam čitao po forumima i saznao da su materijali od kojih se rade diskovi sve lošiji i da nema pravila. Kupili originalne, Brembo,Ate ili neke druge jednostavno kvaliteta nije vrhunska i dolazi do deformacije diska prilokom kočenja. Htio bih Vas pitati što bi trebao raditi. Istokariti diskove, kupiti druge ili nešto drugo?Iskreno Već mi je dosta problema s time. Unaprijed Vam se zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

U ovom slučaju mogući uzroci su : fleksibilne gumene visokotlačne cijevi cijevi kočnica, nosači kočnih kliješta, kočna kliješta-hidraulika, glavni kočni cilindar , ostali netipični uzroci koji se moraju otkriti na samom vozilu. Ako ne riješite problem javite se .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 2,0 HDI - DALJINSKO ZAKLJUČAVANJE

Datum objave: 17.09.2011 20:39:50
Slika
PITANJE:

Imam Xsaru 2,0 HDI 66 kw 2003 godina, nisam je davno kupio pa sam primjetio neke nedostatke i to: sirena ne radi kada je dat kontakt kada je auto bez kontakta radi daljinsko otključavanje kada zaključam ako duze ostavim auto 5-6 sati neče da otvori daljinskim, kada otključam dam kontakt ponovo probam daljinsko onda radi.ključ je u kompletu da daljincem može li se daljinski razdvojiti od ključa i ima li uzeti zasebno oklop za daljinski, jer ključ ne može da se preklopi, iako je to predviđeno on neće da ostane u preklopljenom položaju. pozz i unaprijed hvala na odgovoru!!

ODGOVOR:

Mogući uzroci radi kojih ne radi sirena je električna instalacija, kutija osigurača, BSI računalo . Problemi s daljinskim mogu biti : transponder u ključu, prijemnik u instrument ploči, mikroprekidač u bravi vozačevih vrata . Postoji set za centralno zaključavanje univerzalni koji je pristupačan po cijeni . Umjesto originalnog rješenja može se ugraditi spomenuti univerzalni sustav za centralno zaključavanje.

na vrh Povratak na vrh