Danas je: 23.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT MEGANE SENIC 1,5 8V - NE MOGU UPALITI

Datum objave: 15.09.2011 16:12:21
Slika
PITANJE:

poštovanje imam renault megane senic 1.6i 8v 1997g problem je taj kad ga hoću upaliti dam kontakt i motor neće da starta a lampice se negube svjetle normalno to mi se dešavalo par puta i nekako upali ali sada više neće

ODGOVOR:

Najprije ispitajte da li je ispravan akumulator. Ako je akumulator dobar uzrok je elektropokretač . Na Vašemu vozilu elektropokretač se može servisirati.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,9 D - ŠKRIPI U RIKVERC

Datum objave: 15.09.2011 15:52:49
Slika
PITANJE:

pozdrav,sve pohvale na ovim besplatnim odgovorima. Imama FIAT Punta 2003 1.9 dizel 63 kw,kupljenog polovnog kada ga ubacim u rikverc nekad zaškripi mjenjač kao da nisam do kraja kvačilo stisnuo,a ustvari je stisnuto do kraja,to su šamse da zaškripi od 10 pokušaja jedanput ili dvaput; Auto je prešlo ~150.000 km unapred hvala za odgovor

ODGOVOR:

Kada šaltate u rikverc to morate radili polako . Stisnete pedalu spojke , pričekate 3 do 5 sekundi i onda šaltate u rikverc . Na taj način omogućite da se zaustave zupčanici u mjenjaču . Ako i nakon takvog šaltanja čujete škripanje , neispravna je spojka.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,4 12V - MOTOR SE PREGRIJAVA

Datum objave: 14.09.2011 10:07:56
Slika
PITANJE:

imam fiat bravo 1.4 12.v 1996 god. odjedanput mu se pocela penjat temperatura i grijat se motor i baca vodu na cep poklopca hladnjaka a ventilator se pali i vrti pa neznam u cemu bi mogao biti problem hvala

ODGOVOR:

Odmah provjerite ispravnost termostata i po potrebi ga zamijenite . Ako i dalje postoji problem s pregrijavanjem mogući uzroci su : začepljenje hladnjaka, pumpa za vodu, cijevi rashladnog sustava , zrak u sustavu . Nakon ovoga ostaje samo brtva glave motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT B3 1,8 GL - TEŠKO PALI

Datum objave: 14.09.2011 09:55:20
Slika
PITANJE:

imam pasat B3 1990.god, 1,8 GL sa ugradjenim plinom, oznaka motora PB snage 82 KW. Imam sledeci problem:prilikom startovanja motora posle voznje jedva upali kao da je akumulator prazan, prveverio sam struju punjenja i akumulator i OK je sve. A kad startujem motor pre voznje u bilo koje doba dana upali bez problema iz prve. Unapred zahvalan na odgovoru.

ODGOVOR:

Ako ste ispitivali akumulator onda sigurno znate koliki je trenutni kapacijtet akumulatora i koliki je pad napona akumulatora prilikom startanja . Ako je akumulator stvrno dobar ( kapacitet iznad 60% , pad napona do max. 9,8 V ) tada uzrok može biti elektropokretač . Kada nastane pad napona veći od dozvoljenog pojedini senzori, davači, aktuatori na motoru nemaju dovoljan radni napon i to može biti uzrok otežanog paljenja.

na vrh Povratak na vrh

BMW E36 328 i. - KUPITI ILI NE KUPITI ?

Datum objave: 14.09.2011 08:22:07
Slika
PITANJE:

Poštovani, budući planiram kupiti BMW E36 coupe, 328i, 142 KW / 193 KS, manualni mjenjač, 1997. god., sa prijeđenih 197.000 km, molio bih Vas da mi kažete Vaše mišljenje o tom modelu, prednosti i mane. Na što bih trebao obratiti pažnju prije kupnje. Također bih Vas zamolio da mi kažete kako bih riješio jedan problem na tome automobilu ukoliko bih ga uzeo. Naime, auto posjeduje digitalnu klimu, no display često gubi kontakt (nestane cjelokupnog osvjetljenja) tako da klimom - ventilacijom ne mogu uopće upravljati. Da li se to može lako napraviti? Saznao sam da takav display košta nov poprilično velikih 500 EUR, a polovna ne mogu nigdje naći. Unaprijed se zahvaljivam na Vašim odgovorima i srdačno Vas pozdravljam!

ODGOVOR:

Ovo vozilo je vrlo kvalitetno i to u svim svojim segmentima ( motor, mjenjač, diferencijal, podvozje, unutrašnjost , .... ) . Jedina mana mu je cijena servisiranja i održavanja. Ako postoji neki nedostatak na motoru, mjenjaču, sustavu za upravljanje , popravak može biti skuplji nego cijena vozila. Ako želite izbjeći takve neugodnosti najprije obavite stručnu analizu i detaljni pregled stanja vozila i to na profesionalnom nivou a ne na amaterskom . Već ste spomenuli i prvi kvar na vozilu i naveli cijenu rezervnog dijela . Takvo vozilo ne možete popravljati s dijelovima s otpada.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i. - VIJAK RADILICE

Datum objave: 13.09.2011 23:57:20
Slika
PITANJE:

Pozdrav gosp. Mejić. Moj upit je vezan za demontazu remenice radilice na Hyundai accentu 1.3 benzinac (75 HP) iz 1997 godine. Naime, odličio sam urediti glavu motora, zamjeniti gumice ventila i urediti ventile, ali nikako ne mogu skinuti remenicu radilice tako je tu cijeli posao stao. Glavni vijak koji drzi remenicu je pre jako stegnut. Zanima me dali postoji možda neki sistem kako na ovom motoru blokirati radilicu pa da onda pokusam otpustiti vijak i imate li vi mozda neki savijet kako riješiti ovaj problem. Hvala vam unaprijed Pozdrav

ODGOVOR:

Najjednostavniji način za odviti vijak na remenici radilice je pomoću pneumatskog udarnog čekića  . Ako imate komprimirani zrak udarni čekić možete i posuditi. Drugi način je da demontirate karter i da blokirate radilicu.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 2,0 DTI - MUKE S EGR VENTILOM

Datum objave: 13.09.2011 23:50:54
Slika
PITANJE:

Ako Vas previse pitam oprostite mi, ali mi je Vasa pomoc i sugestija znacajna vise nego pregled "nekih" majstora u Sarajevu. Ipak sam se pogresno izrazio u proslom pitanju. Naime NE blindirati EGR ventil, vec ga eliminisati, to jest pustiti da ispusni plinovi slobodno i stalno idu na usisnu granu, ali ne znam sta sa cijevcicom od vakuma. Napon punjenja alternatora sam provjerio sam i on iznosi 14 V. Opel Zafira 2.0 DTI 2002 god.

ODGOVOR:

Ako demontirate EGR ventil i omogućite da ispušni plinovi idu stalno u usinu granu i motor to neće biti dobro jer motor neće imati ni minimum snage . Kada je EGR ventil ispravan istim upravlja računalo motora ECU . Tada je EGR ventil uglavnom zatvoren i ispušni plinovi ne idu u motor. Računalo motora smo povremeno i vrlo kratko u pojedinim režimima rada motora otvara EGR ventil kako bi se smanjila temperatura izgaranja dizel goriva i kako bi emisija dušikovih oksida bila manja. Ako ventil potpuno izvadite , računalo motora će prepoznati da je EGR izvan funkcije i opet će smanjiti snagu motora. Pokušajte eksperimentirati , vozilo je Vaše a rezultat ćete vidjeti.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,6 16V - TEŠKOĆE S HIDROPODIZAČIMA

Datum objave: 13.09.2011 23:11:31
Slika
PITANJE:

postovani gospodine meicu jaljam vam se po ko zna koji put jer nemam nimalo srece sa automobilima.Imam golfa IV max odrzavanog i cuvanog nesiljenog 1.6 16v benzinca 77kw i prije par dana pri jutarnjem plenju dok je hladan poceli mi se cuti podizaci po mom uhu samo jedan jel je zveckanje zanemraljivo slabo a pre toga sam nasuo castrol magna tec 10 40w da li je to nesto do ulja ili je neki od podizaca ili vise njih lose i molim vas razumijem se malo oko mehanike posto imam taj peh sa kvarovima intereuje me da li mogu mjenati hodropodizace pojedinacno po principu otvorim poklopac motora razubim skinem bregaste prtiskom na podizace u lezistu provjerim drze li ulje ako propadau pod pritiskom u mjenjam novim tako sam radio na opelu dva puta i uvjek sam otkrivo lose hidropodizace i posle se rad vraco u normalu da li su ti motori konstrukcijski slicni i nalezu li od ovog golfa zubi bregaste na hidropodiazace kao na opelu ili je nesto drugacije.Ni jedan majstor nece to da mjenja pojedinacno hoce svih 16 sto je malo i poskupo pa sam ja kupio fazon od majtora koji mi je to radio pojedinacno.Napominjem motor ne trosi ni kapi ulja na 15000 tj jest od zamjene do zamjene.I koliko je dobro skinuti katalizator i zamjeniti ga prosirenom ziduvnom cjevi posto mi auto slabije vuce pa mislim da je on poprilicno zaceplje busio sam rupu na njemu busilicom i 6 burgijom po savjetu majstora za izduv i crna garez ispada iz njega ima je dosta pa sumnjam da je do njega auto slabije vuce gubi snagu pete brzine nece ni da okusi od 80 do 100 petom mu treba citava vjecnost kao nekom starom dizelu iz osamdesetih nesto mu nevalja po meni on bi trebao da ide mnogo bolje.molim za pomoc isao na dijagnostiku ne pokazuje nista

ODGOVOR:

Možete zamijeniti samo neke podizače ( neispravne )  na način koji ste opisali . Princip je rada hidropodizača je uvijek isti i na Vašem vozilu na njega direktno djeluje bregasta osovina . Ispušni sustav možete djelomično zamijeniti i to onaj dio koji je začepljen. Međutim uzrok začepljenja nije ispušni sustav  to je samo posljedica neispravnog rada  sustava ubrizgavanja, lošeg rada sustava za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL FRONTERA 2,3 TD - UVIJEK TEŠKO PALI

Datum objave: 13.09.2011 14:38:35
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Opel Fronteru 2.3 TD Intercooler 1993 god. Imam problem da vozilo otežano pali. Kako se kaže auto dugo vergla nekih cca 5-6 sekundi i onda upali sa crnim dimom iz auspuha. Provjerio sam osigurače, grijače, automat osigurača, struju na osiguračima (čak sam probao i direkton spojiti grijače) ali uvijek isto. Nije važno da li je vozilo toplo ili hladno. Znači neka ga izgasim na radnoj temperaturi i probam upaliti za 10 sekundi opet isto. Jedino kada ga probam upaliti "na guranje" nizbrdo odmah upali. Što se tiče auta kada se upali ono radi normalo bez ikakvih promjena u zvuku, dobro vuče kao da mu ništa nije. Probao sam čak i da rezervoar ne pravi vakum pa sam očistio ozraku na rezervoaru i ugradio nepovratne ventile na dovod i odvod goriva, ali ne pomaže. Pitao sam dosta mehaničara za pomoć, ali nitko mi nije konkretno rekao u čemu je problem. Svi bi mjenjali dijelove pa ako upali - upali. Mislim to mi je rješenje financijski neprihvatljivo. Ipak je ovo sasvim jednostavan motor bez neke pretjerane elektronike na kontroli paljenja. Motor je isti kao i u Omege A 23 TD.

ODGOVOR:

Kada motor teže pali uvijek gledamo i tražimo jednostavne kvarove koje nije teško otkloniti . To znači najprije obavimo test akumulatora i provjeru elektropokretača . Ako je s time sve u redu radilica motora će se prilikom startanja okretati s više od 140 o/min . Ako je to tako može se preći na slijedeće ispitivanje a to je provjera kvalitete goriva, čistoće rezervoara , ispravnosti filtera goriva, ispravnosti cijevi za dovod goriva, prisutnost zraka u sustavu goriva . Nakon ovoga slijedi demontaža diza, ispitivanje diza, ispitivanje grijača, mjerenje kompresije . Na kraju kao uzrok ostaje samo visokotlačna pumpa . Ovo je logičan redoslijed kako mi to radimo i uspijeh nikada ne izostane.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 D - LUPANJE U MJENJAČU

Datum objave: 13.09.2011 14:28:00
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine meicu,imam audi 80 1.6 diesel iz 1991 godinu,vec duze vreme cuje se lupanje u menjacu,tj tandrce,kada nagazim kvacilo prestane,a kada ga pustim nastavi da lupa,zamenio sam 4 menjaca,korpu,lamelu i druk lager,medjutim isto,voleo bih da mi kazete svoje misljenje.Unapred hvala.

ODGOVOR:

Lupanje koje čujete u mjenjaču nastaje radi istrošenosti pojedinih ležajeva , osovina i zupčanih parova . Lupanje se obično ne čuje u vožnji nego samo u leru kada zupčanici nisu u zahvatu . Ugradnjom dotrajalih mjenjača ne možete riješiti problem . Potrebno je obaviti reviziju mjenjača i zamijeniti dotrajale dijelove.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 16V - NEMIRNO RADI NA LERU

Datum objave: 12.09.2011 16:06:05
Slika
PITANJE:

Posedujem Megan I 1.6 16v 2002.god.koji sam nedavno kupio i primetio sam da kada auto upalim da radi sa 500 obrtaja i trokira.Zamenio sam nove svećice i kupio jednu novu bobinu 'voleo'i menjao umesto svake koje su bile na motoru/sažem/i opet isto.Kada auto vozim ujednačeno pod malim gasom trokiranje se oseća a kod veće brzine ne. Na dijagnostici je pokazalo da je sve u redu osim drugog cilindra gde nije paljenje dobro. Inače auto ima dobru vuču ali me ovo počelo nervira i verovatno da je potrošnja goriva veća.U nadi da će te mi pomoći savetom šta da preduzmem zahvalan Zoran.

ODGOVOR:

Ako ste sigurni da paljenje na drugom cilindru nije dobro tada poduzmite potrebne radnje da to ispravite. Mogući uzroci su : svjećica, kabel, bobina, injektor, usisni ili ispušni ventil, niski tlak kompresije . Kao zadnju mogućnost naveo bih i ulazak minimalne količine rashladne tekućine u cilindar ( brtva glave motora ) .

 

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,0 E - LAMPICA OD ULJA

Datum objave: 12.09.2011 15:45:48
Slika
PITANJE:

Dobar dan do sada ste mi dosta puta pomogli i na tome vam zahvaljujem. imam audia 100 2.0 E 100 KS 1994 godina, imam problem nekad mi kad radi na leru upali lampicu od ulja ( radi na nekih 850 okretaja) kad pogledam kazaljku od pritiska ulja bude na nuli cim dam gasa podigne se, pa me sad zanima koliki pritisak mora biti kad radi na leru i kako ga uštelati da bude normalno. Hvala

ODGOVOR:

Tlak ulja treba bit na leru 1,0 bar , kod 2000o/min treba biti 2,0 bara . Kada se obavlja mjerenje motor mora biti potpuno zagrijan. Ako je tlak ulja nizak najprije posumnjajte u filter ulja. Nakon toga provjerite ležajeve radilice ( istrošenje ) .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - BRAVA SE SAMA OTVARA

Datum objave: 12.09.2011 14:09:41
Slika
PITANJE:

škoda octavia 1.9 tdi 98.g. imam problem da mi se auto samo otključava a pri tom se i stakla sva spuste , dok zaključavam daljinskim vrata suvozačeva se zaključaju i opet otključaju a tako i ostane, a nakon nekog vremena(nekad više nekad manje) sve se samo otključa i otvore se stakla,unaprijed hvala na savjetu i odgovoru.lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su brava vozačevih vrata a neispravno može biti mehanički dio brave ili mikroprekidač na bravici za centralno zaključavanje. Vrijedi pokušati pažljivo demontirati bravicu , istu očistiti, razraditi , podmazati , provjeriti mikroprekidač . Drugi uzrok može biti računalo komforne elektronike ( BSI računalo ) preko kojega radi funkcija zatvaranja i otvaranja vrata.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 - TEŠKOĆE S GAŠENJEM MOTORA

Datum objave: 12.09.2011 13:58:04
Slika
PITANJE:

Pozdrav!Imam C3-kabrio i već 6 mjeseci sa autom imam problema,naime problem je što mi se pali pahuljica na kontrolnoj tabli,gdje stoji AUTO,i često se auto ugasi neće da upali,poslije hlađenja ponovo upali i radi normalno,na citroenovom servisu nisu u mogučnosti da utvrde kvar,PO NJIHOVOJ DIJAGNOZ PROBLEM JE NEKI SENZOR,a navodno nisu u mogučnosti da odvrnu svijeće.Molim Vas za savjet i hvala na odvojenom vremenu....

ODGOVOR:

Mogući uzroci radi kojih motor ne može upaliti je izostanak iskre na svjećicama ili prekid u dovodu goriva do injektora. Kvar je najlakše otkriti kada motor ne može upaliti . U tom momentu se vrlo brzo dolazi do saznanja ima li iskre na svjećicama ili nema . Ako iskre na svjećicama ima ispituje se sustav za dobavu goriva i to : tlak goriva, filter goriva, pojedini senzori motora, injektori, davači, aktuatori. Ako iskre na svjećicama nema ispituje se sustav za stvaranje iskre i to : svjećice, kablovi, bobine, elektronika paljenja, senzor radilice, upravljačko računalo motora. Ukoliko u prvom servisu niste dobili adekvatnu uslugu trebate potražiti servis koji može odraditi dijagnostiku motora , predložiti rješenje i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,0 HDI - BIJELI DIM I TROŠI VODU

Datum objave: 11.09.2011 12:57:09
Slika
PITANJE:

CITROEN C5 DiMI PLAVO TROŠI ANTIFIZ ILI VODU Poštovani. posjedujem Citroen C5 II 22 hdi 16 v automatik 2004 god. 100.000 km prvi vlasnik te sam imao prometnu nezgodu sa istim. Nakon popravka limaruje auto mi troši vodu ili antifriz iz posude za rashladnu tekućinu te dimi plavo. U ulju nema tragova vode a u posudi za vodu se ne vide tragovi ulja. Nivo ulja je isti a na prijeđenih svakih 50 km moram nadoljevati vodu jer istu izbaci kroz ispušnu cjev u obliku dimate mi raste temperatura motora. Prvi savjet majstora je bio probio diftung glave motora ali da se o istome radi mješalo bi se voda i ulje te bi se to vidjelo u posudi za vodu ili u kvaliteti ili nivou ulja. Automobil ljepo vuče ima kompresiju ali u vožnji osjetim da se zagrcne i u tom času bjelo zadimi i dalje nastavi ko da ništa nije bilo. Nakon toga nema vode u posudi za vodu a kada ga ujutro zapalim konstantno bjelo dimi te ne prima gas pa se gasi sve dok se ne ustabili i izbaci svu vodu kroz auspuh. Pitanje kako voda ulazi u auspuh ili u motor te daljnom vožnom dali če se oštetiit motor te koji dio je u pitanju i koliko dio košta otprilike. Na displeju mi ne očitava nikakovu grešku što je zanimljkivo jer displej piska na svaku sitnicu koja nije u redu.

ODGOVOR:

Nije točna Vaša tvrdnja da ako je oštećena brtva glave mora se miješati ulje i voda , isto tako ne mora biti ni ulja u ekspanzionoj posudi . U ovom slučaju i prema Vašem opisu oštećena je brtva glave i to na način da kompresija probija u rashladni sustav . Tom prilikom se u rashladnom sustavu stvara tlak i radi toga se grije motor jer se dio rashladne tekućine gubi kroz čep ekspanzione posude a mali dio ulazi i u cilindar ( bijeli dim ) . Rashladna tekućina koja je ušla u cilindar pretvara se u vodenu paru i to se vidi kao bijeli dim ili kapljice na auspuhu. U ovom slučaju se ne smije voziti dalje dok se ne obavi popravak motora. Svako daljnje paljenje izaziva velika oštećenja na klipu i cilindru . Nadam se da još uvijek do takvog oštećenja nije došlo .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,8 16V - NEZNAM ŠTO S KLIMOM

Datum objave: 11.09.2011 18:15:12
Slika
PITANJE:

Postovanje gdin meic zamolio bih vas za pomoc : rijec je o opel vectri b 2000g 1.8 16v benzin .Neki dan smo razgovarali o kompjuteru motora,citacu kodova ,imobilajzeru itd,ako se sijecate vasa mi je strucna pomoc jako pomogla i hvala vam puno taj sam problem rijesio a sad me zanima drugo vezano za ukljucivanje klime dakle:posto mi je kompresor dozivio mehanicko ostecenje vjerovatno radi prijasnjih vlasnika koji nisu marili za klima sistem a htjeli su se ohladiti kad je vruce morao sam ga zamijenuti drugim medjutim kad sam sve postavio odvezao vozilo na punjenje,nakon zavrsenog punjenja majstor klima je ustanovio da se kompresor pali ali se ne pali normalnim putem na prekidac ,i isto tako je ustanovio da nedostaje plus pol na dovodu za kompresor ,sta mi je ciniti pomagajte molim vas svi osiguraci su zdravi relej koji ukopcaje elektromagnetnu spojku je ispravan,prekidac za poljenje klime je ispravan ja ne znam kud dalje zato vas lijepo molim da mi malo detaljnije objasnite koji obicno budu kvarovi i gdje da trazim kvar ja imam onaj klasicni elektronski multimeter sa kojim pokusajem mesto napravit ali nakon sto vidim vas odgovor hvala vam puno unaprijed pozdrav.

ODGOVOR:

Kompresor klime se pokreće mehanički preko kanalnog remena a uključivanje se obavlja putem elektromagnetske remenice ( na nju dolaze dvije žice i napon od 12 V ) . Kompresor klima uređaja se može upaliti kada su ispunjeni slijedeći uvjeti : elektromagnetska remenuca mora biti ispravna, kompresor mora biti ispravan, sustav klime mora biti napunjen s plinom, gornji tlak u sustavu klime mora biti od 13 do 15 bara, tlačna sklopka ( presostat ) koja spaja minus do elektromagnetske remenice mora biti ispravan, ekspanzion ventil ispravan, dehidrator ne smije biti začepljen . Sve što sam naveo treba znati svaki serviser koji se bavi klima uređajima na vozilu .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,6 16V - NEMA SNAGE AKO NEMA PUNO GORIVA

Datum objave: 11.09.2011 18:13:11
Slika
PITANJE:

Imam Forda focusa 1,6,16v,1999g,problem - sve dok se u rezervoaru nalazi veća kolićina goriva(pola rezervoara)auto radi,kada se kolićina goriva spusti na prvu četvrtinu pokazivača goriva auto ne prima gas,teško pali,nema vuću itd.Napominjem da je majstor promjenio benzinsku pumpu ali opet isto. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Sve što ste spomenuli i opisali ukazuje na neispravnost sklopa pokazivača goriva u kojemu se nalazi i dobavna pumpa za gorivo. Sklop je potrebno demontorati , ispitati i otkloniti neispravnost. Tom prilikom se može i očistiti rezervoar.

na vrh Povratak na vrh

VW CADDY 2,0 SDI - KAKO ODABRATI RABLJENO VOZILO

Datum objave: 11.09.2011 12:19:59
Slika
PITANJE:

Želio bih kupiti vw caddy putnički 2,0 sdi, 2005 godina linija 2004. oko 170000km vaš savijet oko čega obratiti pažnju prilikom kupnje, dosada sam vozio samo benzince pa mi baš ovi pojmovi sdi i tdi bas nisu jasni odnosno po Vama što je bolje? U ovom slučaju se radi o sdi motoru pa ako mi ga možete pobliže objasniti nako 170000 km što bi me moglo očekivati. hvala pozzz

ODGOVOR:

Prilikom nabavke rabljenog vozila treba obratiti pažnju na sve a naročito na stanje motora , mjenjača, ovjesa, podvozja, klima uređaja. S amaterskim znanjem Vi možete obaviti jedino vizuelni pregled vozila a za drugo je potrebna stručna usluga u servisu jer se tada mogu obaviti pojedina mjerenja i kontrole pojedinih sklopova vozila. Takve pregleda radimo često i vrlo su korisni jer daju uvid u stanje vozila. Oznaka TDI  ( turbo-direct-injection ) ovo je turbo motor . Oznaka SDI  ( saugh-direct-injection )  ovo je usisni motor bez turbine . Motor 2,0 SDI ima 51 KW a motor 1,9 TDI ima 77 KW . Kvaliteta i jednog i drugog motora je jako dobra jedino se treba odlućiti da li želite ječi ili slabiji motor . Ako izaberete vozilo s navedenom kilometražom svakkao treba napraviti tzv. nulti servis jer prodavač to sigurno neće obaviti to za Vas .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 2,0 TDI PD - LOŠE RADI NA LERU

Datum objave: 11.09.2011 11:59:41
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Mejic,imam audi A3 2,0 TDI iz 2004 g,sa 203000 km,auto podrhtava na leru dok je klima upaljena,te ujutro dok je hladan radi veoma nemirno,auto izgubi otprilike 0,5 dc vode na 2-3 tisuce km,i prilikom dodavanja gasa poprilicno dimi,dim je crno plavkast,,auto vuce normalno i ne trosi ulje,dali je moguce da je pukla glava i dali je rijec o vec istrosenom motoru? Hvala puno unaprijed

ODGOVOR:

Najprije bih obavio mehaničko ispitivanje motora a to znači slijedeće : mjerenje tlakova kompresije, kontrola stanja bregaste osovine, mjerenje količine HC ( ugljikovodik ) u ekspanzionoj posudi , kontrola i otkrivanje propuštanja rashladne tekućine. Nakon toga bih obavio i drugo ispitivanje koje bi obuhvatilo : kontrola svih filtera, kontrola prisutnosti zraka u gorivu, ispitivanje diza, ECT senzor, EGR ventil, senzor radilice, električne instalacije od motora do ECU centrale. Na kraju ostaje samo visokotlačna pumpa i ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F - MOTOR STALNO PREKIDA

Datum objave: 11.09.2011 18:09:17
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Imam opel astru F 1997g. Problem: Nemiran rad motora na leru, a prilikom jednolične vožnje stalno trza, kod ubrzanja ne trza ali nema snage, sporo ubrzava.Zamijenio sam svjećice i kablove. Majstor mi je u servisu pregledao i očistio dizne koje su uglavnom i bile dobre. adaijagnostikom je pregledao,nema nikakve greške, u tri servisa nemogu da otkriju problem. Šta je mogući uzrok.

ODGOVOR:

Ipak ćete morati potrežiti kvalitetniji servis koji će moći pronaći kvar i isti otkloniti. Mguće neispravnosti su: nečist rezervoar, filter goriva, tlak goriva, potenciometar leptirastog ventila, MAP senzor, EVAP ventil rezervoara, mjerač mase zrka, lambda sonda, senzor radilice, električna instalacija motora, propuštanje na usisnom kolektoru, ECT senzor , aktuator minimuma, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh