Danas je: 11.12.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SAVJETI - TAJNI PREKIDAČ

Datum objave: 16.09.2011 22:56:42
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, molio bih vase cijenjeno misljenje o ugradnji " zastitnog (tajnog ) mehanickog prekida goriva - nafte" ugradnjom slavine sa kuglastim ventilom. Naime, interesuje me koja je pozicija pogodna za ugradnju ove "spravice" na cdi motorima /da li je postaviti na cijevi odvodne ili dovodne grane filtera za gorivo ?/

ODGOVOR:

Nije praktično ugraditi ventil ( slavinu ) za zatvaranje dovoda goriva jer cijevi za dovod goriva prolaze ispod podnice vozila a ne kroz kabinu. Bolje bi bilo ugraditi električni prekidač koji bi prekidao električno napajanje dobavne pumpe u rezervoarau . Za to treba samo malo žice i jedan mikro prekidač koji se može ugraditi ispod sjedala ili negdje ispod konzola a da je opet u dohvatu ruke.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,0 E - SUSTAV KOMANDE SPOJKE

Datum objave: 16.09.2011 22:59:56
Slika
PITANJE:

Radi se o audiu 100 2.0e 1994g. papućica kvaćila imala je prazan hod i stalno je stajala dolje. prominia sam hidraulićni cilindar onaj u kabini na papućici jer je ošla opruga i gumice. sad kad sam stavi novi papućica je tek sada skroz u podu. pokušavao sam ozraćiti na drugom cilindru sto se nalazi na mjenjaću i opet isto.Pa me zanima do cega je problem kako da to rijesim. HVALA

ODGOVOR:

Sustav komande spojke se može jednostavno odzračiti a za to trebaju biti ispravni slijedeći dijelovi : glavni cilindar spojke ( Vi ste ga mijenjali ) , radni cilindar spojke na mjenjaču, cijevni vodovi,  potisni ležaj, tanjurasta opruga spojke odnosno sama spojka . Razmislite što od navedenog još može biti neispravno.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 214 1,4 16V - U PRVOJ TRZA

Datum objave: 16.09.2011 22:46:13
Slika
PITANJE:

postovanje.imam pitanje za rovera 214 1.4 16 v 76kw 98 god.problem je u tome sto kad radi na leru kao da kasljuca i hoce da se ugasi pa sa hiljadu obrtaja sam skace na 1100-1200,i ugasio bi se i nebi.do posla mi je strasna guzva pa cak nekad znam u prvoj da predjem i po 3-4 km,jer je nemoguce ubaciti u 2.tad u 1 pocinje da trza u trenutku kad pocinjem da ubrzavam,u ostalim brzinama je sve ok.kazu da je motor zagusen i da odem na auto put sa gorivom od 100 oktana da ga malo stisnem i produvam.a isto tako kad ubrzavam u prvoj kad krene trzanje cuje se neko kleptanje isto kao neki nosac al oni su ok.proslu zimu sam stavio nove svjecice i filter goriva.to mi se desava odprilike od februara ove god.sta bi mogao biti problem,nadam se da nije nesto veliko,vecina kaze da bi mogao biti motor zagusen.molim vas za odgovor.unaprijed hvala i pozdrav za vas iz sarajeva;-)

ODGOVOR:

Točan odgovor što je neispravno na motoru može se dati nakon testiranja i dijagnostike Vašega vozila. Ovom prilikom mogu navesti moguće neispravnosti a to su : nečist rezervoar za gorivo, filter goriva, nečisti injektori, tlak goriva, MAP senzor, IAT senzor, EVAP ventil rezervoara, leptirasti ventil, TPS senzor, propuštanje na usisnoj grani motora, mehaničko stanje motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, električna instalacija motora, upravljačko računalo motora .

na vrh Povratak na vrh

CHRYSLER NEON 2,0 LX - NOSAČI MOTORA

Datum objave: 16.09.2011 22:43:21
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Molio bih Vas ako bi mi mogli pomoći oko problema sa autom i trebao bih vaše mišljenje ali i savjet. Posjedujem nekih godinu dana Chrysler Neon 2.0 LX, 2000.god., automatik, prošao 230.000 km. Drugi sam vlasnik i zadovoljan sam vozilom s obzirom da sam prošao prilično jeftino prilikom kupnj. Prema pričanju prvog vlasnika na motoru je mijenjan zupčasti remen (prije 5 godina, nosači motora (prije 3 godine) i još neke sitnice. Kaže da nije imao većih problema s njim osim tih par stvari i ono redovno što ide (filteri, svječice, ulje)... Nakon kupnje sam bio kod mehaničara i mehaničar je potvrdio te rekao da je motor u odličnom stanju s obzirom na kilometražu i da je sve ok što se tiče mehanike. Prije tri mjeseca auto se počeo tresti i to u početku slabije da bi zatim to postalo glasnije i iritirajuće. Otišao sam kod servisera misleći da se možda radi o svječicama ili uljnom filteru ali mehaničar je rekao da su mi bočni nosači motora (ima dva bočna i jedan glavni centralni) istrošeni i da bi ih trebalo zamijeniti. Drugi mehaničar je rekao isto ali da ipak nisu toliko istrošeni da bi se auto tresao zbog njih. Sad me zanima je li moguće da se nosači motora istroše već nakon 3 godine ili je u pitanju nešto sa mjenjačem jel se najviše trese kada prebacim stupanj u rikverc? I ako su bočni nosači istrošeni, znači li to da moram mijenjati i centralni? Unaprijed se zahvaljujem!

ODGOVOR:

Glavni zadatak svakog stručnog mehaničara je da točno utvrdi kvar , da predloži rješenje i da uz Vašu suglasnost otkloni kvar . Tako je to i u ovom slučaju . Nakon pregleda Vašega vozila treba točno reći što je neispravno i otkloniti kvar . Vi možete samo pitati za cijenu a stručnu ocjenu što je neispravno i što treba zamijeniti daje stručna osoba. Nakon što obavite popravak vozila na način koji je predložio stručnjak servisa , Vaše vozilo mora biti ispravno . Nosač motora se može oštetiti ili dotarjati i znatno ranije ako drugi nosači motora nisu ispravni ili ako motor neispravno radi ( velike vibracije motora ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 16V - GREŠKA NA MOTORU

Datum objave: 16.09.2011 22:32:59
Slika
PITANJE:

Poštovanje gosp. Meić. Imam problem s Opel Vectrom 1.6 16V 74KW 1998.god. U leru radi na 1200-1700 o/min, potrošnja je povečana i izbacuje lampicu za grešku na motoru i tijekom mijenjanja brzina ( dok je kvačilo stisnuto) zna povečati do nekih 3000 o/min, tj sam mi povečava okretaje u praznom hodu. Bio sam na diagnostici i na dijagnostici je izbacilo grešku "aktivator praznog hoda"; i meni su u obližnjem servisu promjenili motorić ler gasa. Ali meni i dalje izbacuje grešku na motoru, u leru sada radi od 900 - 1200 o/min ( znači da je malo smanjio) ali i dalje dosta više troši i dok mijenjam brzine tj. dok je kvačilo stisnuto sam povečava okretaje i dalje do nekih 3000 o/min. Taj motorić ler gasa koji sam mijenjao je zamjenski i nije orginal za opela. Sad neznam dali je zbog toga sto taj motorić nije original za opela ili je nešto drugo u pitanju. Unaprjed puno Hvala.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : leptirasti ventil, TPS senzor položaja leptirastog ventila, ECT senzor, MAP senzor, IAT senzor, propuštanje na usisnom kolektoru, električna instalalcija od motora do ECU centrale, regulator tlaka goriva, ECU računalo motora.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,5 MPI - KAKO DEMONTIRATI BRAVICU PALJENJA

Datum objave: 16.09.2011 22:30:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, na Hyundai accentu 1,5 MPI 1995.g. kako demontirati bravicu paljenja? Htio bi zamijeniti sa polovnom. Ključ nije kodiran. Hvala!

ODGOVOR:

Postupak : demontirati kotač volana, demontirati obloge oko volana, osloboditi prostor oko bravice, odspojiti električne vodove od bravice, odviti vijke koje fiksiraju bravicu ( vijci mogu biti bez prihvata za ključ odnosno bez glave radi sigurnosnih razloga i u tom slučaju se mora improvizirati kako bi se demontirali navedeni vijci ) . Postupak montaže je obrnuti i puno lakši od demontaže .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO II 1,9 D - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 16.09.2011 22:27:04
Slika
PITANJE:

Vozim fiat punto2 1.9d 2000.god,imam problem s paljenjem ,naime kad upalim auto svijetli kontrolna lampica,motor nepravilno radi i nece primit gas,ugasim i palim ponovno i sve je u redu(neki put ga moram do 10 puta upalit-ugasit)greska se povremeno pojavljuje na hladnom motoru i paljenju ujutro, kad ga malo zesce izganjam (preko 100km/h i obrtaji iznad3500)i auto odstoji 5min,sat ili dva greska se pojavi svaki put.kod normalne voznje (kad zena vozi) greska se ne pojavljuje na vrucem motoru.prije odprilike 7000km mijenjao sam filter goriva,zraka,ulja i ulje a u 11mjesecu prosle godine sam mu stavio sva 4 nova grijaca (Beru) makar je na 2 grijaca palio na -8C sasvim solidno.nekidan sam sve kontakte koji se nalaze oko motora(ispod haube) naspricao kontakt spejem,ako imate prijedlog sta da pogledam ili izmjenim da otklonim taj kvar bio bih vam jako zahvalan.

ODGOVOR:

U ovom slučaju postoje još dvije stvari koje mogu biti uzrok problema koje ste naveli . To su zrak u sustavu goriva i ili sustav za blokadu paljenja koji se nalazi na visokotlačnoj pumpi . Zrak u sustavu goriva možete ispitati i uzrok eventualno otkloniti . Problem s blokadom paljenja i visokotlačnom pumpom ne možete napraviti jer je za to potrebno demontirati i rastaviti pumpu. Ako treba javite se opet možemo Vam to riješiti.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A-140 - NE ZNAM ŠTO NAPRAVITI

Datum objave: 15.09.2011 16:44:34
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Mercedesa A 140 s prijeđenih 150000 km. Na motoru je mjenjan lanac te je uređivana glava motora i stavljeni su novi hidropodizači. Kod svakog paljenja prvih pet sekundi radi kao traktor, kao da se podizači čuju i to se smiri. Kod vožnje od nekih 15 km ili kad se motor zagrije čuje se konstantno klepetanje. Glava motora je sad več drugi put bila skidana i uređivana i sve je u redu. Obično ujutro hladan motor neki put pritisnem gas i tek nakon nekog vremena prihvati kao da ga nešto duši. Nemam više snage s Mercedes servisom nikako da se to složi. Želim to složiti a nitko nezna u čemu je stvar. Koje je Vaša preporuka i što mi je činiti nakon svega? Moram napomenuti da prva lambda sonda javlja konstantnu grešku. Što postižem zamjenom lambde sonde s obzirom na njezinu visoku cijenu?

ODGOVOR:

Sve što ste spomenuli ukazuje na mehanički problem motora . Mogući uzroci su : neodgovarajuća brtva glave motora, uljni kanali u glavi motora, neodgovarajuće ulje, filter ulja, tlak ulja, faza motora, korektnost u izvođenju mehaničkih operacija koje su se obavljale . Bez obzira na cijenu pojedinih dijelova i cijenu lambda sonde, na Vašem vozilu svi dijelovi moraju biti originalni i prvoklasni . Samo na taj način i uz stručno obavljene radove na vozilu Vaše vozilo može biti ispravno.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 i. - STALNO GRIJE

Datum objave: 15.09.2011 16:35:16
Slika
PITANJE:

kupio sam novu corsu 1.4 i preuzeo je početkom ožujka 2011.g.Imam problem s zagrijavanjem prostora ispred mjenjača i s lijeve strane plastika se u vožnji toliko ugrije da skoro peče nogu ako je dotaknete.Išao sam u ovlašteni servis kod opel zastupnika kod kojeg sam i kupio vozilo, a dobio sam savjet voditelja servisa da upalim klimu i da puše u noge pa neće biti vruće i da sam kupio takav auto, jer je po njima problem u izvedbi motora za grijanje putničkog prostora, koji ima sam plastičnu klapnu i vruća voda iz sustava stalno prolazi baš ispod te plastika s lijevestrane i da još su mi taj motorić obložili nekakvim komadom izolacije iz nekog razbijenog vozila,bez ikakvog rezultata.Pitao sam nekoliko vlasnika istih ili sličnih opel corsi i nitko nema takav problem.Napominjem da je vozilo staro 6 mjeseci i pod garancijom je.Pokušao sam putem web stranice kontaktirati opel ali samo sam dobio uljudan komentar zahvale i interesa.Molimsavjet što da napravim obzirom da je praktično vrlo teško voziti na dužim relacijam jer u kabini je prevruće, aklima i ne mora uvijek raditi.Ispada da sam kupio klimu a ne vozilo. S poštovanjem, Davor Varenina

ODGOVOR:

Iz Vaše priče se može zaključiti da je to vozilo s manom. OPEL je ozbiljan proizvođač i firma koja sigurno može riješiti i problem na Vašem vozilu preko svoje servisne mreže. Na Vašem mjestu bih najprije provjerio da li postoji isti problem i kod drugih vozila istoga tipa i nakon toga bih zamolio ovlašteni servis da otkloni spomenutu primjedbu . Za mišljenje i intervenciju pitao bih i druge ovlašetne servise. Ako i nakon toga problem ne bi bio rješen slučaj bi prijavio državnom inspektoratu i udruzi za zaštitu potrošača . Vaše vozilo je u garantnom roku i zato se to mora riješiti ili se mora zamijeniti vozilo.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE SENIC 1,5 8V - NE MOGU UPALITI

Datum objave: 15.09.2011 16:12:21
Slika
PITANJE:

poštovanje imam renault megane senic 1.6i 8v 1997g problem je taj kad ga hoću upaliti dam kontakt i motor neće da starta a lampice se negube svjetle normalno to mi se dešavalo par puta i nekako upali ali sada više neće

ODGOVOR:

Najprije ispitajte da li je ispravan akumulator. Ako je akumulator dobar uzrok je elektropokretač . Na Vašemu vozilu elektropokretač se može servisirati.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,9 D - ŠKRIPI U RIKVERC

Datum objave: 15.09.2011 15:52:49
Slika
PITANJE:

pozdrav,sve pohvale na ovim besplatnim odgovorima. Imama FIAT Punta 2003 1.9 dizel 63 kw,kupljenog polovnog kada ga ubacim u rikverc nekad zaškripi mjenjač kao da nisam do kraja kvačilo stisnuo,a ustvari je stisnuto do kraja,to su šamse da zaškripi od 10 pokušaja jedanput ili dvaput; Auto je prešlo ~150.000 km unapred hvala za odgovor

ODGOVOR:

Kada šaltate u rikverc to morate radili polako . Stisnete pedalu spojke , pričekate 3 do 5 sekundi i onda šaltate u rikverc . Na taj način omogućite da se zaustave zupčanici u mjenjaču . Ako i nakon takvog šaltanja čujete škripanje , neispravna je spojka.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,4 12V - MOTOR SE PREGRIJAVA

Datum objave: 14.09.2011 10:07:56
Slika
PITANJE:

imam fiat bravo 1.4 12.v 1996 god. odjedanput mu se pocela penjat temperatura i grijat se motor i baca vodu na cep poklopca hladnjaka a ventilator se pali i vrti pa neznam u cemu bi mogao biti problem hvala

ODGOVOR:

Odmah provjerite ispravnost termostata i po potrebi ga zamijenite . Ako i dalje postoji problem s pregrijavanjem mogući uzroci su : začepljenje hladnjaka, pumpa za vodu, cijevi rashladnog sustava , zrak u sustavu . Nakon ovoga ostaje samo brtva glave motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT B3 1,8 GL - TEŠKO PALI

Datum objave: 14.09.2011 09:55:20
Slika
PITANJE:

imam pasat B3 1990.god, 1,8 GL sa ugradjenim plinom, oznaka motora PB snage 82 KW. Imam sledeci problem:prilikom startovanja motora posle voznje jedva upali kao da je akumulator prazan, prveverio sam struju punjenja i akumulator i OK je sve. A kad startujem motor pre voznje u bilo koje doba dana upali bez problema iz prve. Unapred zahvalan na odgovoru.

ODGOVOR:

Ako ste ispitivali akumulator onda sigurno znate koliki je trenutni kapacijtet akumulatora i koliki je pad napona akumulatora prilikom startanja . Ako je akumulator stvrno dobar ( kapacitet iznad 60% , pad napona do max. 9,8 V ) tada uzrok može biti elektropokretač . Kada nastane pad napona veći od dozvoljenog pojedini senzori, davači, aktuatori na motoru nemaju dovoljan radni napon i to može biti uzrok otežanog paljenja.

na vrh Povratak na vrh

BMW E36 328 i. - KUPITI ILI NE KUPITI ?

Datum objave: 14.09.2011 08:22:07
Slika
PITANJE:

Poštovani, budući planiram kupiti BMW E36 coupe, 328i, 142 KW / 193 KS, manualni mjenjač, 1997. god., sa prijeđenih 197.000 km, molio bih Vas da mi kažete Vaše mišljenje o tom modelu, prednosti i mane. Na što bih trebao obratiti pažnju prije kupnje. Također bih Vas zamolio da mi kažete kako bih riješio jedan problem na tome automobilu ukoliko bih ga uzeo. Naime, auto posjeduje digitalnu klimu, no display često gubi kontakt (nestane cjelokupnog osvjetljenja) tako da klimom - ventilacijom ne mogu uopće upravljati. Da li se to može lako napraviti? Saznao sam da takav display košta nov poprilično velikih 500 EUR, a polovna ne mogu nigdje naći. Unaprijed se zahvaljivam na Vašim odgovorima i srdačno Vas pozdravljam!

ODGOVOR:

Ovo vozilo je vrlo kvalitetno i to u svim svojim segmentima ( motor, mjenjač, diferencijal, podvozje, unutrašnjost , .... ) . Jedina mana mu je cijena servisiranja i održavanja. Ako postoji neki nedostatak na motoru, mjenjaču, sustavu za upravljanje , popravak može biti skuplji nego cijena vozila. Ako želite izbjeći takve neugodnosti najprije obavite stručnu analizu i detaljni pregled stanja vozila i to na profesionalnom nivou a ne na amaterskom . Već ste spomenuli i prvi kvar na vozilu i naveli cijenu rezervnog dijela . Takvo vozilo ne možete popravljati s dijelovima s otpada.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i. - VIJAK RADILICE

Datum objave: 13.09.2011 23:57:20
Slika
PITANJE:

Pozdrav gosp. Mejić. Moj upit je vezan za demontazu remenice radilice na Hyundai accentu 1.3 benzinac (75 HP) iz 1997 godine. Naime, odličio sam urediti glavu motora, zamjeniti gumice ventila i urediti ventile, ali nikako ne mogu skinuti remenicu radilice tako je tu cijeli posao stao. Glavni vijak koji drzi remenicu je pre jako stegnut. Zanima me dali postoji možda neki sistem kako na ovom motoru blokirati radilicu pa da onda pokusam otpustiti vijak i imate li vi mozda neki savijet kako riješiti ovaj problem. Hvala vam unaprijed Pozdrav

ODGOVOR:

Najjednostavniji način za odviti vijak na remenici radilice je pomoću pneumatskog udarnog čekića  . Ako imate komprimirani zrak udarni čekić možete i posuditi. Drugi način je da demontirate karter i da blokirate radilicu.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 2,0 DTI - MUKE S EGR VENTILOM

Datum objave: 13.09.2011 23:50:54
Slika
PITANJE:

Ako Vas previse pitam oprostite mi, ali mi je Vasa pomoc i sugestija znacajna vise nego pregled "nekih" majstora u Sarajevu. Ipak sam se pogresno izrazio u proslom pitanju. Naime NE blindirati EGR ventil, vec ga eliminisati, to jest pustiti da ispusni plinovi slobodno i stalno idu na usisnu granu, ali ne znam sta sa cijevcicom od vakuma. Napon punjenja alternatora sam provjerio sam i on iznosi 14 V. Opel Zafira 2.0 DTI 2002 god.

ODGOVOR:

Ako demontirate EGR ventil i omogućite da ispušni plinovi idu stalno u usinu granu i motor to neće biti dobro jer motor neće imati ni minimum snage . Kada je EGR ventil ispravan istim upravlja računalo motora ECU . Tada je EGR ventil uglavnom zatvoren i ispušni plinovi ne idu u motor. Računalo motora smo povremeno i vrlo kratko u pojedinim režimima rada motora otvara EGR ventil kako bi se smanjila temperatura izgaranja dizel goriva i kako bi emisija dušikovih oksida bila manja. Ako ventil potpuno izvadite , računalo motora će prepoznati da je EGR izvan funkcije i opet će smanjiti snagu motora. Pokušajte eksperimentirati , vozilo je Vaše a rezultat ćete vidjeti.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,6 16V - TEŠKOĆE S HIDROPODIZAČIMA

Datum objave: 13.09.2011 23:11:31
Slika
PITANJE:

postovani gospodine meicu jaljam vam se po ko zna koji put jer nemam nimalo srece sa automobilima.Imam golfa IV max odrzavanog i cuvanog nesiljenog 1.6 16v benzinca 77kw i prije par dana pri jutarnjem plenju dok je hladan poceli mi se cuti podizaci po mom uhu samo jedan jel je zveckanje zanemraljivo slabo a pre toga sam nasuo castrol magna tec 10 40w da li je to nesto do ulja ili je neki od podizaca ili vise njih lose i molim vas razumijem se malo oko mehanike posto imam taj peh sa kvarovima intereuje me da li mogu mjenati hodropodizace pojedinacno po principu otvorim poklopac motora razubim skinem bregaste prtiskom na podizace u lezistu provjerim drze li ulje ako propadau pod pritiskom u mjenjam novim tako sam radio na opelu dva puta i uvjek sam otkrivo lose hidropodizace i posle se rad vraco u normalu da li su ti motori konstrukcijski slicni i nalezu li od ovog golfa zubi bregaste na hidropodiazace kao na opelu ili je nesto drugacije.Ni jedan majstor nece to da mjenja pojedinacno hoce svih 16 sto je malo i poskupo pa sam ja kupio fazon od majtora koji mi je to radio pojedinacno.Napominjem motor ne trosi ni kapi ulja na 15000 tj jest od zamjene do zamjene.I koliko je dobro skinuti katalizator i zamjeniti ga prosirenom ziduvnom cjevi posto mi auto slabije vuce pa mislim da je on poprilicno zaceplje busio sam rupu na njemu busilicom i 6 burgijom po savjetu majstora za izduv i crna garez ispada iz njega ima je dosta pa sumnjam da je do njega auto slabije vuce gubi snagu pete brzine nece ni da okusi od 80 do 100 petom mu treba citava vjecnost kao nekom starom dizelu iz osamdesetih nesto mu nevalja po meni on bi trebao da ide mnogo bolje.molim za pomoc isao na dijagnostiku ne pokazuje nista

ODGOVOR:

Možete zamijeniti samo neke podizače ( neispravne )  na način koji ste opisali . Princip je rada hidropodizača je uvijek isti i na Vašem vozilu na njega direktno djeluje bregasta osovina . Ispušni sustav možete djelomično zamijeniti i to onaj dio koji je začepljen. Međutim uzrok začepljenja nije ispušni sustav  to je samo posljedica neispravnog rada  sustava ubrizgavanja, lošeg rada sustava za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL FRONTERA 2,3 TD - UVIJEK TEŠKO PALI

Datum objave: 13.09.2011 14:38:35
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam Opel Fronteru 2.3 TD Intercooler 1993 god. Imam problem da vozilo otežano pali. Kako se kaže auto dugo vergla nekih cca 5-6 sekundi i onda upali sa crnim dimom iz auspuha. Provjerio sam osigurače, grijače, automat osigurača, struju na osiguračima (čak sam probao i direkton spojiti grijače) ali uvijek isto. Nije važno da li je vozilo toplo ili hladno. Znači neka ga izgasim na radnoj temperaturi i probam upaliti za 10 sekundi opet isto. Jedino kada ga probam upaliti "na guranje" nizbrdo odmah upali. Što se tiče auta kada se upali ono radi normalo bez ikakvih promjena u zvuku, dobro vuče kao da mu ništa nije. Probao sam čak i da rezervoar ne pravi vakum pa sam očistio ozraku na rezervoaru i ugradio nepovratne ventile na dovod i odvod goriva, ali ne pomaže. Pitao sam dosta mehaničara za pomoć, ali nitko mi nije konkretno rekao u čemu je problem. Svi bi mjenjali dijelove pa ako upali - upali. Mislim to mi je rješenje financijski neprihvatljivo. Ipak je ovo sasvim jednostavan motor bez neke pretjerane elektronike na kontroli paljenja. Motor je isti kao i u Omege A 23 TD.

ODGOVOR:

Kada motor teže pali uvijek gledamo i tražimo jednostavne kvarove koje nije teško otkloniti . To znači najprije obavimo test akumulatora i provjeru elektropokretača . Ako je s time sve u redu radilica motora će se prilikom startanja okretati s više od 140 o/min . Ako je to tako može se preći na slijedeće ispitivanje a to je provjera kvalitete goriva, čistoće rezervoara , ispravnosti filtera goriva, ispravnosti cijevi za dovod goriva, prisutnost zraka u sustavu goriva . Nakon ovoga slijedi demontaža diza, ispitivanje diza, ispitivanje grijača, mjerenje kompresije . Na kraju kao uzrok ostaje samo visokotlačna pumpa . Ovo je logičan redoslijed kako mi to radimo i uspijeh nikada ne izostane.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,6 D - LUPANJE U MJENJAČU

Datum objave: 13.09.2011 14:28:00
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine meicu,imam audi 80 1.6 diesel iz 1991 godinu,vec duze vreme cuje se lupanje u menjacu,tj tandrce,kada nagazim kvacilo prestane,a kada ga pustim nastavi da lupa,zamenio sam 4 menjaca,korpu,lamelu i druk lager,medjutim isto,voleo bih da mi kazete svoje misljenje.Unapred hvala.

ODGOVOR:

Lupanje koje čujete u mjenjaču nastaje radi istrošenosti pojedinih ležajeva , osovina i zupčanih parova . Lupanje se obično ne čuje u vožnji nego samo u leru kada zupčanici nisu u zahvatu . Ugradnjom dotrajalih mjenjača ne možete riješiti problem . Potrebno je obaviti reviziju mjenjača i zamijeniti dotrajale dijelove.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 16V - NEMIRNO RADI NA LERU

Datum objave: 12.09.2011 16:06:05
Slika
PITANJE:

Posedujem Megan I 1.6 16v 2002.god.koji sam nedavno kupio i primetio sam da kada auto upalim da radi sa 500 obrtaja i trokira.Zamenio sam nove svećice i kupio jednu novu bobinu 'voleo'i menjao umesto svake koje su bile na motoru/sažem/i opet isto.Kada auto vozim ujednačeno pod malim gasom trokiranje se oseća a kod veće brzine ne. Na dijagnostici je pokazalo da je sve u redu osim drugog cilindra gde nije paljenje dobro. Inače auto ima dobru vuču ali me ovo počelo nervira i verovatno da je potrošnja goriva veća.U nadi da će te mi pomoći savetom šta da preduzmem zahvalan Zoran.

ODGOVOR:

Ako ste sigurni da paljenje na drugom cilindru nije dobro tada poduzmite potrebne radnje da to ispravite. Mogući uzroci su : svjećica, kabel, bobina, injektor, usisni ili ispušni ventil, niski tlak kompresije . Kao zadnju mogućnost naveo bih i ulazak minimalne količine rashladne tekućine u cilindar ( brtva glave motora ) .

 

na vrh Povratak na vrh