Danas je: 19.11.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - POVREMENO IZGUBI SNAGU ?

Datum objave: 15.11.2012 18:42:06
Slika
PITANJE:

Poštovani, Vozim Škodu Octaviu Combi 1.9 TDI 110 ks iz 2003.g. Automobil je prešao 207 tkm. Povremeno mi se upali žuta lampica u obliku motora koja navodno signalizira neispravnost ispušnih plinova. Na tehničkom je eko test izvrstan, ispitivači se čude čistoći plinova i kažu da ni novija vozila nemaju tako dobre rezultate. U trenutku paljenja lampice, ugasi se turbina. Kratkotrajnim gašenjem i ponovnim paljenjem auta, turbina se ponovno upali, ali lampica ostaje gorjeti i tako zna ostati i koji dan nakon čega se opet ugasi. U zadnje vrijeme se lampica pali rjeđe, ali se zna dogoditi da mi se ugasi turbina, što se i u ovom slučaju riješi gašenjem i paljenjem auta. Filter zraka je gotovo nov, katalizator je promijenjen prije cca godinu dana kao i fleksibilno crijevo na ispušnom sustavu. promijenjen je i dio grane ispušnog sistema jer je puštao na spoju. Problem se je pojavljivao i prije i poslije tih zahvata. Automobil gotovo da uopće ne čađi, čak i pri jakom dodavanju gasa i odlično vuče dok se ne pojave navedeni simptomi. koji je najvjerojatniji uzrok navedenog problema? Unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Lampica koju ste spomenuli se ne odnosi na ispušne plinove nego na grešku u sustavu za upravljanje motorom . Moguće neispravnosti su : senzor tlaka zraka, ventil turbine Wastegate, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, EGR ventil, senzor pedale gasa, dize, solenoid vreman ubrizgavanja, senzor položaja regulatora količine goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature goriva, senzor radilice, ECU centrala . Nakon ispitivanja navedenih komponenata sigurno se može otkriti kvar i isti otkloniti .

na vrh Povratak na vrh

NISSAN PRIMERA 1,8 i. - NISAM ZADOVOLJNA USLUGOM SERVISA ?

Datum objave: 14.11.2012 18:26:01
Slika
PITANJE:

poštovani,nemam drugog načina da saznam koji je razlog prevelike potrošnje gorovi na mom autu jer ovi servisi su katastrofalni. imam nissan primeru p12 godište 2003 (85 KW; 1769cca), problem je u tome što je do par mjeseci potrošnja goriva bila u granicama fabričkih postavki, međutim počeo je da se gasi, u servisu su mi rekli da je prljava "klapna" da su je očistili i da je sve ok. Nedugo nakon toga crkao je alnaser u ovlaštenom nissan servisu su mi rekli da će oni promijeniti četkice i ostalo jer oni orginalnog alnasera nemaju, i to i urade. U poslednjih tri mjeseca potrošnja goriva iznimno raste sada je na 13,50 l mješovite vožnje. šta da radim?

ODGOVOR:

Na potrošnju goriva mogu utjecati brojni faktori . Nije potrebno da navodim opče poznate činjenice koje Vi vjerovatno znate a to su : dimenzije guma i tlak u gumama , nepotrebni teret u vozilu, način vožnje, gustoča prometa u urbanoj sredini , blokiranje pojedinih kočnica na nekom od kotača . Drugi mogući faktori utjecaja koji su složeniji i koji se mogu otkriti samo testiranjem i dijagnostikom pojedinih kompnenata, dijelova i sklopova su : mehaničko stanje motora ( faza motora, kompresija, podešenost ventila, propuštanje na usisnom kolektoru, ispravnost auspuha ) , tlak goriva, injektori, regulator tlaka goriva, pojedini senzori motora, potenciometar zaklopke snage, lambda sonda, EGR ventil, mjerač mase zraka, električna instalacija motora, kvaliteta iskre na svjećicama, računalo motora . Kao što vidite ima toga puno , međutim svaki bolji servis bi trebao moći nakon dijagnostike motora navesti koje su neispravnosti, predložiti rješenje i navesti cijenu popravka . Ako niste zadovoljni uslugom navedenog servisa , morate jednostavno potražiti drugi kvalitetniji i profesionalniji servis .

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,0 i. - MOTOR LOŠE RADI I NA BENZIN I NA PLIN ?

Datum objave: 14.11.2012 17:42:09
Slika
PITANJE:

Postovanje imam opel omegu A 1993 sa plinom... motor jako nemirno radi na plinu a na gorivu nikako... uglavnom neradi mi pumpa goriva ali palim ga na plin i jako dugo treba da upali cc 2-3 minute verglanja... zanima me sta bi morao rjesiti da bolje pali na plin i sta da napravim zbog nestabilnog rada u leru... obrataji setaju od 500do 1000 i tako stalno neovisno dali je hladan ili topal. unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Najprije morate otkloniti sve greške na benzinskom sustavu motora a tek onda se možete baviti plinom . To znači ispitati i po potrebi otkloniti slijedeće greške na : mehaničkom sustavu motora ( faza , kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, propuštanje na ispušnom sustavu ) , na sustavu elektronskog ubrizgavanja ( tlak goriva, regulator tlaka , filter boriva, injektori , pojedini senzori motora, potenciometar zaklopke snage, motorić minimuma, lambda sonda, mjerač mase zraka, električna instalacija motora ) , sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( kablovi, bobina, svjećice , razvodna kapa , razvodnik paljenja ) . Nakon ovoga kada otklonite pronađene greške motor će uredno raditi na benzin i imati potrebnu snagu i ubrzanje . Tada se može dogoditi da će potpuno ispravno raditi i na plin .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 GL - MOTOR MI LOŠE RADI ?

Datum objave: 14.11.2012 15:07:55
Slika
PITANJE:

poz servisu i svima ostalima koji citaju i prate ovaj sajt. Ja sam igor i vlasnik sam PEUGEOT 405GL plin benzin. Nisam nikakav majstor,ali francuze poznajem poprilicno dobro,bar ove starije modele. Inace sve sam sebi popravljam,od farbanja do mehanike i ostalog izuzev elektrike. PROBLEM! prije 6 mjeseci sam mjenjao dihtung glave,znaci skinuo sam glavu i oprao pa onda odnio na ravnanje,iako nije bila kriva znaci posve mali postotak je skinut sto znaci da je poprilicno dobra sto se tice toga,kupio sam ELRING dihtung glave,i spakovao sam motor,glavu sam stezao kilo kljucem po katalogu na tri puta do 9,800kg. RAZLOG MJENJANJA; pocelo mi se desavati da trokce kada radi,rade sve cetiri klipa,ali uvijek cinimi se kao da fali 1/4-na rada,kao kada svecica pika. mjenjao svjecice,kablove,razvodnik naj posle i bombinu,sve sam to stavljao sa pezoa koji radi kao sat,opet isto. rashladnu tecnost ne gubi,nivo ulja je uvijek dobar. kada je glava bila skinuta,rasteretio sam ventile,znaci svi su bili zatvoreni,i sipao sam benzina po njima,nijedan ventil nije propustio benzin,na svakom polju glave benzin je stojao dobrih 10 minuta. Sada me interesuje da li postoji mogucnost da negdje propusta kopresiju unutar glave,znaci kada ga mjerim,kopresija je od 12 do 12,5 od klipa do klipa nije svuda ista,ali to je u toj toleranciji,znaci ne pokazuje manjak kompresije na barometru,ali negdje se gubi prilikom rada,pali,vozi,sa malo vecom potrosnjom nego inace,i na benzinu i na plinu uvijek isto,kako se zagrijava tako gubi neki mali postotak snage,ali u sustini ide bez stajanja,i tako vec 6 mjeseci... Volio bi savjet kakav,da li bi trebalo da mjenjam glavu motora ili sta vec,ili je cak mozda sta drugo u pitanju? UNAPRIJED ZAHVALAN Ako se razumijete u

ODGOVOR:

Ako se razumijete u tehniku Vašega vozila onda trebate znati da uvijek treba navesti tehničke podatke o vozilu i motoru . Ja nisam toliko vidovit da znam koji od 6 vrsta benzinskih motora je ugrađen u Vaše vozilo . Takvi podaci su neophodni za točan odgovor . Ako je u Vaše vozilo ugrađen motor s oznakom XU5M2Z , isti ima 65 KW i 1580 ccm . Na tome motoru treba podesiti ventile 0,20 mm usisne i 0,40 mm ispušne . Faza motora mora biti potpuno točna , ne smije biti nikakvog propuštanja na usisnom kolektoru i ispušnom sustavu . Kompresija koju ste naveli je zadovoljavajuća. Ako je sve od navedenog ispravno i provjereno , može se ići korak dalje . Slijedeće što se provjerava je sustav dobave goriva i to : tlak goriva, ispravnost injektora, količina goriva na injektorima , pojedini senzori motora, potenciomatar zaklopke snage, lambda sonda , mjerač mase zraka, električna instalacija motora . Na kraju treba pregledati i sustav paljenja i to : kvalitetu iskre na svjećicama, kablove, bobinu , ECU centralu . Na žalost bez adekvatne servisno dijagnostičke opreme nije moguće obaviti provjeru ispravnosti navedenih dijelova i sklopova . Mijenjanje pojedinih dijelova za koje Vi mislite da su ispravni rijetko kada dovodi do rezultata .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - FAZA MOTORA

Datum objave: 13.11.2012 19:04:00
Slika
PITANJE:

Postovani zdravo,imam jedno pitanje, se radi o cetvorocilindricnom motoru,kada se dovede u fazu da li je tad prvi klip u fazi paljenja i ako je to tacno,za koliko stepeni treba okretati radilicu da bi sl.klip bio u fazi paljenja i tako za sve?hvala unapred,POZDRAV

ODGOVOR:

Mogli ste navesti o kojem motoru se radi . Činjenica da li pali prvi ili četvrti cilindar ne ovisi samo o položaju spomenutih klipova nego o položaju bregaste osovine i ventila . Ako želite da pali prvi cilindar , tada ventili prvog cilindra moraju biti zatvoreni a ventili četvrtog cilindra moraju biti na tzv. vagi . Podrazumijeva se da su tada prvi i četvrti klip u GMT .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 1,8 i. - KAKO DA MANJE TROŠI ?

Datum objave: 13.11.2012 18:40:25
Slika
PITANJE:

postovanje gospodine.vlasnik sam peugeota 405,1,8 benzinac 93god.prije 3miseca sam napravija generalku na motoru i zadovoljan sam ide ka po sinama,ali sad mi vrag ne da mira pa je moje pitanje koliko utjece na potrosnju ajmo reci da ispoliram usisnu granu,stavim neki drugi jaci filter zraka,i vjerovatno stavija siri auspuh radi zvuka motora.inace sam ljubitelj samo 405 peugeota.sad trosi negdi oko 7litara otvorene normalne voznje.puno hvala

ODGOVOR:

Sve što ste naveli je samo kozmetički zahvat koji neće postići velike efekte u uštedi goriva . Sportskim filterom i modifikacijom auspuha moći ćete dobiti više na akustičnom dojmu a manje na uštedi goriva. Povezanost filtera zraka i usisne grane treba biti što direktnija i što više glatka , bez otpora strujanja ( Power Tube ) .  Uz to treba provjeriti sustav elektronskog ubrizgavanja i vidjeti dali su ispravni svi senzori davači, injektori, lambda sonda . Uz to se može koristiti ulje za motor 5W30 a u sam motor bi trebalo staviti sredstvo za amanjenje trenja u motoru a u mjenjač također . Poliranje kanala ako imate volju možete također napraviti . Obratite pozornost i na dimenziju guma.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA F 1,4 i. - MOTOR ZATRESE PRILIKOM KRETANJA ?

Datum objave: 11.11.2012 18:41:07
Slika
PITANJE:

1. Poštovani imam Opel Astru F 1.4 i , motor 44kWh (125000 km) . Sve je bilo OK dok mi nije mehaničar promijenio korpu i lamelu, jer nisam mogao ubaciti u nijednu brzinu. Korpa i lamela je bila u redu 2-3 mjeseca, ali kada se auto duže vozi i zaustavim se na uzbrdici i pokušam krenuti motor se tako zatrese kao da nema niti jedan nosač motora (samo 1. brzina i rikverc), a u vožnji je sve ok. Vratio ga mehaničaru koji je utvrdio da je bila ta nova korpa i lamela neravna i stavio je novu. Bilo u redu 4-5 mjeseci, a sada opet isto kada vozim od 2.-5. brzine ok, ali prva i rikverc kada stanem a motor je dosta ugrijan na radnu temperaturu (zatrza-poskoči 4-5 puta dok ne otpustim 100% spojku, a tada 2-4 brzina sve ok, znači samo kad stanem i želim krenuti sa ugrijanim motorom). 2. Još nešto sada mi povremeno kao da se na trenutak zaguši kad želim krenuti a recimo čekam na semaforu, dam 2-3 puta gas i sve je ok (možda filter zraka, svjećice, nečisto gorivo?. I da li znate koji je zazor svjećica za moju Astru

ODGOVOR:

Ako osjetite trzaje prilikom kretanja naprijed ili natrag tada su mogući uzroci slijedeći : lamela potisna ploča, potisni ležaj, vilica potisnog ležaja, vodilica potisnog ležaja , zamašnjak, loš dosjed mjenjača na motor ( odstupanje od paralelnosti ) , poluosovine i zglobovi poluosovina . U rijetkim slučajevima to mogu biti i nosači motora .  Teško je vjerovati da su dva nova seta spojke bila neispravna . Zato treba posumnjati i u ostale dijelove koje sam spomenuo . Motor može ostati bez snage ( zagušenje ) radi slijedećeg : tlak goriva, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, senzor položaja zaklopke snage , MAP senzor, ECT senzot, IAT senzor, lambda sonda , loša iskra na svjećicama , kablovi, bobina, mehaničko stanje motora . Kada se ispitaju spomenuti dijelovi , otkriti ćete uzrok .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC II 1,9 DCI - MOTOR OSTANE BEZ GASA I CRNI DIM ?

Datum objave: 11.11.2012 11:53:46
Slika
PITANJE:

Poštovanje, vlasnik sam automobila marke Renault Scenic II 1.9 dCi 120 ks, 2005 godina, automobil je prešao 119000 km, redovno je servisiran u odličnom stanju. Međutim u zadnje vrijeme mi se javljaju određeni problemi na automobilu. Prilikom vožnje automobil mi odjednom ostane bez gasa na 2-3 sekunde te je nakon toga sve normalno (to se ne događa učestalo, dakle ne svaki put nego npr. u 10 dana 2 puta), primijetio sam također da mi prilikom naglog dodavanja gasa crni dim (samo pri naglom dodavanju gasa) izlazi iz auspuha te kao laik sumnjam da je to povezano s EGR ventilom? Također mi je neovisno o tome (jer mi je ovaj problem od prije), dogodilo se da mi pregara osigurač od START/STOP sustava u glavnoj kutiji kod motora. To se također ne događa često (ne uvijek), automobil upali sve je normalno, automobil ugasim i idem ga pokrenuti ne želi upaliti te zatim provjerim osigurač (25A), osigurač je izgorio te nakon promjene osigurača automobil upali normalno. Dakle taj problem se događa (valjda) prilikom paljenja automobila pretpostavljam da je nešto s anlaserom (četkice ili automat) to su mi u servisu kao moguć uzrok rekli preko telefona. Nalazim se na otoku pa mi nije baš jednostavno ići u servis (ali namjeravam) te me zanima da li ste se susretali s nekim od navedenih problema te bi Vas milo da mi odgovorite išta da napravim. Unaprijed se zahvaljujem. Ante Selak Selak.mail@gmail.com

ODGOVOR:

Navedeni osigurač može izgarati kada neki od potrošača (  koji dobivaju struju preko spomenutog osigurača ) vuče preveliku struju . To može biti automat elektropokretača, električna instalacija ( najčešće povećani prelazni otpori ) te ostli potrošači na tome osiguraču . Uzroci radi kojih motor ne reagira na gas i radi kojih s estvara crni dim mogu biti : filteri, nečist rezervoar, MAF senzor, dize, EGR ventil, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine Wastegate, senzor temperature usisanog zraka, senzor temperature motora, dobavna pumpa, regulator količine goriva, senzor talaka goriva, senzor pedale gasa, visokotlačna pumpa, ECU centrala motora . U ovom slučaju potrebno je jednostavno s puno pažnje obaviti dijagnostiku motora .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 147 1,6 i. 16V - VARIRA BROJ OKRETAJA MOTORA ?

Datum objave: 11.11.2012 11:33:24
Slika
PITANJE:

POŠTOVANI. Imam jedan problem sa Alfom 147 1,6 16V 2008.Nedavno je na 75000km napravljen veči searvis tj. mijenjao sve remene ,pumpu vode,ulje....Problem je u tome što je minimum pre jak i oscilira između 1500,1200,800 okretaja te na komp., ukazuje na grešku " P1177 ".Nedavno je očiščen i ileptir usisa,kad mehaničar otkloni kvar na komp., motor radi odlično i spuste se okretaji ali nakon nekog vremena opet isto.Zamolio bih vas da mi napišete šta predstavlja kvar P1177,dali je sonda lambada,MAP senzor,leptir usisa.......Dali se može MAP senzor očistiti tj kako isprobati koji je u biti problem. UNAPRIJED ZAHVALJUJEM NA ODGOVORU

ODGOVOR:

Šifra greške P1177 je vjerovatno očitana nekim univerzalnim uređajem i može značiti bilo što . Logično bi bilo da za tumačenje očitane greške P1177 pitate osobu koja navele tu šifru greške . Uzroci koji mogu utjecati da motor mijenja broj okretaja 0d 800 o/min do 1.500 o/min su : propuštanje na usisnom kolektoru, senzor temperature motora, aktuator minimuma, tlak goriva, regulator tlaka goriva, filteri, potenciometar leptirastog ventila, EVAP ventil rezervoara, lambda sonda, MAF senzor, IAT senzor, injektori, kompresija motora, električna instalacija motora, ECU centrala motora . Možete očistiti MAP senzor kao i ostale senzore ali to gotovo nikada ne dovodi do rješenja .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 2,0 HDI - PREVELIKO ZACRNJENJE ?

Datum objave: 10.11.2012 14:08:50
Slika
PITANJE:

Dobar dan.Posjedujemo xsaru picasso 2.0 hdi,66kw 2005.g.Na tehničkom pregledu prilikom naglog dodavanja gasa do max okretaja govore mi da ne zadovoljavam eko norme.Ukoliko se gas daje u intervalu ccdo 2,3sekun. tada je zacrnjenje 0.38 a i manje.Auto radi normalno,pali na -18 potrošnja normalna,snaga uredu.Na servisu nisu uočene nikakve greške kopjutera.Pretežito vožnja po gradu,supruga je vozi nježno

ODGOVOR:

Motor može stvarati veliko zacrnjenje radi više razloga i to : nekupljena čađa u usisnoj grani i auspuhu ( gradska vožnja ) , filter za zrak, EGR ventil, MAF senzor, dize, IAT senzor, ECT senzor, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, mehaničko stanje motora ECU centrala . Na Vašem vozilu treba obaviti kontrolu dijelova i sklopova koje sam spomenuo, točno defektirati neispravnost i otkloniti kvar . Ako se rvis nije otkrio nikakve greške , to ne zanči da ih nema .

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,4 TDCI - 1.000.000 POSJETITELJ

Datum objave: 06.11.2012 12:47:23
Slika
PITANJE:

Posjedujem Ford Fiestu 1.4 tdci iz 2005. godine (3v). Od nedavno prilikom uključivanja ventilacije sa dotokom friškog zraka iz vana u kabini čujem pištanje, koje se pojačava kako se uključuje veća brzina puhanja. Također pištanja nema ako je otvoreno bilo koje od stakala ili vrata, odnosno ako je ventilacija podešena isključivo na ubutarnju cirkulaciju zraka. Malo sam istraživao odakle taj čudan zvuk i prilično se iznenadio kada sam uočio da isti potječe iz predjela odamh ispod trećeg štop svjetla i to isključivo kada su vrata prtljažnika zatvorena (strujanje zraka na tom mjestu je prilično intenzivno). Otvaranjem vrata prtljažnika pištanje i strujanje zraka prestaje. Kako zatvaram vrata prtljažnika, odnosno kada su ona već gotovo u najdonjem položaju pištanje i strujanje zraka ispod trećeg štop svjetla se naglo pojačava, da bi najintenzivnije bilo kada su vrata prtljažnika zavorena. Moja je pretpostavka da se prilikom uključivanja ventilacije sa dotokom friškog zrak povečava količina zraka koja se nalazi u kabini i isti negdje mora izaći da bi ušao friški zrak itd. Čini mi se da kod mene taj zrak baš ne izlazi tamo gdje bi trebao, odnosno izlazi tamo gdje mu je najlakše. Molim vas vaše mišljenje kako riješiti ovaj problem. Unaprijed zahvaljujem i svako dobro. Pozdrav, Bruno

ODGOVOR:

Čestitamo na osvojenoj nagradi koju ste dobili kao milijunti posjetitelj naše stranice . Nagradu možete realizirati u našem servisu prema dogovoru.

Drago mi je da ste Vaš problem na vozilu u vezi ventilacije već riješili . .                                                                            

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DCI - DA LI DA VJERUJEM SERVISU ?

Datum objave: 09.11.2012 10:20:11
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim Renault Lagunu 1.9 DCI, 2002. Vozim velike relacije, ukupno je prešla 227000 km. Jučer mi se u vožnji pojavilo jednoliko lupkanje u motoru. Stao sam u roku od 500-injak metara, zvuk je bio jednoličan, kao kuckanje, a auto nije izbacio nikakvo upozorenje o kvaru. Nakon sto me vučna služba odvezla kod mehaničara on nije mogao odredit točan kvar, već je htio potpuno otvoriti motor da vidi što je. Rekao je da je iz njihovog iskustva velika vjerojatnost da je otišao ležaj na radilici, ili "bolcna" na 4. klipu. Zanima me Vaše mišljenje što napraviti, jer on me traži da uradi veliku generalku motora, što bi prema njegovim procjenama došlo oko 10000 kuna. Isplati li se uložiti toliki novac u auto koji je kupljen rabljen?

ODGOVOR:

Ako vjerujete u stručnost i profesionalnost Vašeg mehaničara onda ćete prihvatiti rješenje koje je predložio . Ako ne vjerujete , onda ćete zatražiti još jedno stručno mišljenje . Na Vašem vozilu se ne može napraviti generalni popravak motora za 10.000,- kn . Kada se radi popravak motora , treba napraviti sve po pravilima struke i u najvećoj klasi kvalitete . Motor mora biti nakon toga pouzdan i siguran . Nije važno da li se taj motor ugrađuje u vozilo staro 1 godinu ili 20 godina , u oba slučaja on mora biti besprijekorno uređen .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,4 i. 16V - LUPANJE IZ MOTORA ?

Datum objave: 08.11.2012 08:11:42
Slika
PITANJE:

Postovani, naišao sam na vašu stranicu na internetu i pročitao puno zanimljivih odgovora. Nadam se da ćete pomoći i meni. Vlasnik sam GOLF-a IV 1.4 16V, 1999. 120.000 km, prvi vlasnik. Redovno sam odlazo na god. servise kod ovlaštenog VW servisa u gradu. Kao što vidite iz priloženog auto se ne vozi puno. Moji problemi počinju kad je auto bio star 5 god. i pređenih 48.000 km. Auto je iznenada počeo trošiti ulje (2 l na 1000 km). U servisu su me uvjeravali da je to ok i stavili su novo gušće ulje. Nakon pređenih 850 km, ostajem totalno bez ulja i u servisu dijagnosticiraju puknuće bloka motora!!!??? U servisu mi ne priznaju garanciju, jer je prošlo pet godina. Šaljem e-mail u tvornicu VW u njemačku, obrazlažem točno sve okolnosti i žalim se na kvalitetu automobila kojem nakon 48.000 km odlazi motor!? Nakon 2 dana dobijam obavijest iz njemačke da se javim u ovlašteni servis, radi promjene motora, a koja se desila radi tvorničke greške. Zašto sam sve ovo napisao? Zato jer sad opet imam problema. Auto je star 13. godina ima pređenih 120.000, a u motor se čuje kao da je dizelaš. Znači da nakon sada pređenih 70.000 km s drugim motorom opet problemi. Čuje se tupo lupkanje iz bloka motora. Prvo sam mislio da su hidro podizači, i promjenjeni su i stavljeni novei, ali ništa, i dalje se čuje taj tupi zvuk - meni se čini da se čuju ventili. Provjerio sam jel možda troši ulje, ali minimalno povišena potrošnja. Na auspuhu isto nema nikakvog sumnjivog dima. Iskreno, u servis VW u mom gradu više neidem jer im ne vjerujem!!! Pomozite mi, šta da radim?

ODGOVOR:

Baš nemate sreće s motorom . Prvo i osnovno je da točno utvrdite uzrok lupanja iz motora . Uzroci mogu biti ; ležajevi radilice, radilica, klipni mehanizam, bregasta osovina, podizaći . Vaše vozilo opet nije u garantnom roku i zato možete birati servis po Vašoj želji u kojemu ćete raditi dijagnostiku , eventualne popravke i servise . Ukoliko neznate u koji servis trebate ići , javite se pa ćemo pregledati Vaše vozilo .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,9 TDI - GUBI SE RASHLADNA TEKUĆINA ?

Datum objave: 07.11.2012 08:46:57
Slika
PITANJE:

Poštovani ! Imam problem sa Audijem a3 2004 god 1.9 tdi,auto otprilike svakih 100 km izgubi rashladnu tekucinu ali uvijek do iste granice u posudi kad se i upali upozoravajuca lampica.Nakon toga voda se vise ne gubi koliko god vozio. I sad se pojavio novi problem kazaljka koja pokazuje temperaturu vode rijetko kad se podigne a ventilator na hladnjaku radi cijelo vrijeme. Zanima me dali se radi o nekom ozbiljnijem kvaru. Hvala !

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može gubiti rashladnu tekućinu a da to ne mora biti nikakav ozbiljan kvar . Najčešći uzroci su : čep ekspanzione posude, propuštanje na cijevima rashladnog sustava, propuštanje na brtvama, propuštanje na hladnjaku, propuštanje na pumpi za vodu . Pažljivim gledanjem i ispitivanjem pod tlakom , moguće je otkriti mjesto propuštanja . Ozbiljniji kvar bi bio ako je uzrok brtva glave motora ili sama glava motora .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 124 E 200 - DIZEL UMJESTO BENZINCA ?

Datum objave: 07.11.2012 08:18:42
Slika
PITANJE:

POSTOVANI, VLASNIK SAM MERCEDESA W124 200E. ZBOG VELIKE POTROSNJE RAZMISLJAM DA UGRADIM DIZEL MOTOR,DALI MI SE TO ISPLATI I KOLIKO NOVACA BI ME TO KOSTALO?UNAPRIJED HVALA.

ODGOVOR:

Cijena ugradnje dizel motora bi bila skuplja nego što je vrijednost Vašega vozila . Razlog za to je što se uz dizel motor trebaju ugraditi i svi drugi popratni dijelovi , sklopovi, mjenjač,  komande, ispušni sustav, električna instalacija, kompjutor i još dosta toga . Puno jeftinije bi bilo da vozilo prodate i nabavite drugo vozilo s dizel motorom koje ima malu potrošnju goriva .

na vrh Povratak na vrh

VOLVO V 50 2,0 D - VOZILO TRESE KOD 120 KM/H ?

Datum objave: 06.11.2012 16:47:53
Slika
PITANJE:

Poštovani molio bih Vas za malu pomoč.Vozim volvo v50 2006g 2.0td 100kw.. prešao 110000 km -Vozilo lagano trese kada dostigne oko 120km/s. pa sve nastavlja do nekih 140km/s. nakon toga prestaje iako se brzina povečava.Na vozilu su nove gume (balansiranje i urađena optika trapa).Nedavno mjenjan komplet kvačila zamjac i zupčasti remen,kaoi prednji amortizeri.Molim Vas da mi odgovorite u čemo bi moga biti problem jer me to pomalo zabrinjava.Unaprijed se zahvaljijem.POZDRAV!!!

ODGOVOR:

Uzroci vibracija koje spominjete mogu biti brojni . Zbog toga treba sumnjati u sve što može biti povezano sa stvaranjem vibracija . To su uglavnom mase u rotirajućem gibanju . Prilikom ispitivanja uvijek se počinje s najjednostavnijim i najčešćim uzrocima pa prema najsloženijim i najrijeđim . Mogući uzroci su : gume, felge, glavčine, ležajevi, zglobovi poluosovina, poluosovine , kona kliješta , kočni cilindri, diferencijal , transmisija . Osnovni zadatak servisa je da stručnim pristupom , logičnim razmišljanjem , ispitivanjem , zaključivanjem , otkrije pravi uzrok i d anakon toga otkloni kvar .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 TD - AKUMULATOR ?

Datum objave: 06.11.2012 14:38:26
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav gospodine Meicu,prvo vam moram izrazit jedan veliki kompliment na vasem radu,pa bi vas zamolio za savjet,koji da akumulator uzmem?koji proizvodac da bude i kolika je idealna amperaza,i da nebude bas previsoka cijena,imam opel astru 1997g 50kw 1.7td i da,auto mi je uvijek na otvorenom i ljeti i zimi,unaprijed vam zahvaljujem puno na odgovoru,zelim vam ugodan ostatak dana,pozdrav

ODGOVOR:

Vama je sigurno poznata činjenica da kvaliteta i cijena nikada nisu bila brača . Zato ću ja navesti koji je odgovarajući akumulator za Vaše vozilo a Vi ćete izabrati koji Vam odgovara po cijeni . Za Vaše vozilo odgovara akumulator od 72 Ah .

na vrh Povratak na vrh

FIAT UNO 1,0 I.E. - VELIKA POTROŠNJA , ŠTO NAPRAVITI ???

Datum objave: 06.11.2012 14:26:21
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnik sam Fiat Una 1.0 ie iz 1996. godine. Prošli vlasnik auta je tetka i auto je jako očuvan i prešao je samo 40 000 km. Ono što me brine je visoka potrošnja koja se kreće oko 9-10 litara na 100km gradske vožnje. Pošto se ne ganjam mislim da je to previše pa sam napravio veliki servis (filteri,ulje,vodena pumpa,zupčasti remen,novi auspuh) te kupio nove gume ali potrošnja se nije smanjila. Potrošnja je ista sipao ja gorivo 95 ili 98. Ovim putem Vas želim pitati što mislite da bih trebao dalje prekontrolirati kako bih smanjio potrošnju goriva? Lp Petar

ODGOVOR:

Kada je potrošnja goriva povećana , potrebno je obaviti kontrolu slijedećih dijelova i sklopova : mehanički sustav motora ( faza motora, podešenost ventila, kompresija, začepljenje na usisnim kanalima glave motora ) , sustav elektronskog ubrizgavaja ( svi senzori motora, mjerač mase zraka, lambda sonda, regulator tlaka goriva, injektor, potenciometar leptirastog ventila, Evap ventil rezervoara, tlak goriva ) , sustav paljenja ( kablove, svjećice, bobinu , razvodnik paljenja , elektroniku paljenja , kut predpaljenja , ECU centralu ) . Uz sve to može se napraviti i eko-test .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT 19 1,4 S - ZAŠTO SE MOTOR GASI ?

Datum objave: 06.11.2012 10:05:23
Slika
PITANJE:

Pozdrav!!! Imam pitanje vezano za RENAULT 19! Naime,kod mene je obični dvogrli karburator motor je 1.4TSE i u sječnju sam ugradio plin(LOVATO SISTEM) i ovaj majstor mi je savjetovao da nemoram paliti na benzin nego da non stop vozim na plin i nisam imao nikakvih problema osim što mi nakon 2 mjeseca auto nije htjelo da radi na benzin(kad mi je jednom prilikom nestalo plina u autu) nego isključivo na plin,tada sam zvao ovoga što mi je ugrađivao plin on reče da se možda začepila LER DIZNA,ali mi je auto htjelo da pali po hladnoći nevazno koliko bilo stepeni(Nije bilo nikad ispod -12)ali jutros mi se desilo to da nije htio nikako da upali ni na bvenzin ni na plin,verglao sam po 10-ak 12 sekundi,na kraju sam morao da guram auto i upalim na guranje ali opet je upalio na benzin sto mi nikako nije jasno,stvarno neznam sta da radim i kome da se obratim!!! Prije par dana sam probao da prebacim sa plina na benzin i nije htieod radi isto kao da je opet dizna začepljena,trza,moraš nonstop drukati na papučicu od gasa da bi malo primio gasa da nekako radi i čim pustiš da obrtajka padne ispod 2000 obrtaja ugasi se isto kao da nema dotoka benzina. Jedni govore da nemozes ujutro odmah paliti na plin,ovaj majstor kaze nemaš potrebe više za benzinom,drugi kazu pali na benzin pa poslije prebaci na plin,ali ja stvarno ne znam šta da radim kad nekad hoće da radi na benzin nekad neće!!! Ako ikako možete POMOZITE MI!!! UNAPRIJED VAM SE ZAHVALJUJEM!!!!

ODGOVOR:

Vaš problem sigurno nećete riješiti samo razmišljanjem zašto motor ne pali i zašto se gasi na benzin . Problem ćete sigurno riješiti ako napravite servis karburatora i ako otklonite greške na plinskom sustavu . Poznata je činjenica da se hladan motor uvijek treba paliti na benzin . Tada motor lakše upali a benzin u karburatoru povremeno obavlja i funkciju čišćenja karburatora . Ovoga časa karburator je nečist i zato se motor gasi .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - POVEĆAVA SE BROJ OKRETAJA NA LERU ?

Datum objave: 05.11.2012 15:43:57
Slika
PITANJE:

Radi se o VW passatu tdi 90 ks 1998.god. Povremeno se (najčešće poslije kišnog perioda) kada upalim motor pritiskom na gas, broj okretaja poveća kao kad motor radi pod čokom, a pri tom papučica gasa uopće ne reagira. Nakon par sekundi počne blinkati žuti alarm grijača motora. Moram napomenuti da sam testom grijača konstatirao da ni jedan nije ispravan. Poslije nekog vremena (od 24 sata pa do 2 dana) sve se samo vrati u normalu. Mislim da to i jeste zbog grijača, iako meni motor upali bez problema i za najveće zime, pa me zanima da li elektronika blokira gas bez obzira što on starta bez većih problema i bez grijača jer motor ima urednu kompresiju ne troši ulje više nego je normalno, a ispušni plinovi izgledaju normalno (što skoro uvijek provjeravam) Unaprijed zahvaljujem na savjetu, pozdrav.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu se broj okretaja motora može povećati zbog slijedećih razloga : senzor temperature motora, senzor pedale gasa, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, dize, solenoid vremena ubrizgavanja goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, upravljačka centrala motora ECU . Kao što vidite ima toga više i zato treba obaviti ispitivanje i testiranje navedenih komponenata .

na vrh Povratak na vrh