Danas je: 23.04.2018

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW PASSAT 1,9 TDI - GORILA INSTALACIJA

Datum objave: 14.08.2011 18:13:52
Slika
PITANJE:

Pozdrav za Vas.Skoro sam imao problem sa svojim automobilom ,Pasatom 2004 god.naime kratki spoj mi je izazvala instalacija žarulja na plafonu iznad šoferšajbe usljed čega se aktivirao airbag na instrumental tabli ispred suvozaća.Po aktiviranju airbaga veći dio elektro instalacije se zapalio.Dijagnostičkim pregledom je ustanovljeno da je izgorio procesor tog airbaga kao i procesor ispod volana.Konkretno me zanima šta se sve treba zamjeniti kao i koja jačina osiguraća je propisana za airbag jer se ispostavilo da je osigurać bio jaći od propisanog te umjesto da on pregori desilo se da je počela gorjeti instalacija .Interesuje me još i šta je sve povezano sa procesorom ispod volana jer mi ne radi ni ESP ,ABS,sirena a i sve kontrolne lampice na instrumental tabli su popaljene.Takođe me interesuju i cijene dijelova te gdje se mogu nabaviti ,napominjem da je Pasat dizel,1.9.Već sam vam postavio pitanje u vezi sa centralnom bravom.Unaprijed zahvalan Sarajlija.

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje moguć je samo nakon neposrednog uvida u činjenice direktno na vozilu. Općeniti odgovor je da se na vozilu mora zamijeniti sve što je potrebno a isto tako se mora napraviti sve što je potrebno kako bi vozilo opet bilo potpuno ispravno. Dakle nema polovičnih rješenja niti improvizacija. Osnovni zadatak servisa koji će raditi Vaše vozilo je da utvrdi sva oštećenja, da predloži rješenje, da navede cijenu popravka i da uz Vašu suglasnost otkloni sve kvarove. Vi se u tom slučaju ne trebate opterećivati o detaljima kao što je jačina osigurača za zračni jastuk.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II DIZEL - SET KVAČILA

Datum objave: 14.08.2011 17:59:17
Slika
PITANJE:

Uz dužne pozdrave i poštovanje za trud i kvalitetne stručne odgovore. Samo naprijed i pomozi ljudima!!! Zbog tvrdoće kvačila, na golfu II-dizel, sam (na vašu preporuku) mjenjao set kvačila (korpa i lamela) i bio je pun pogodak, ali me muči jedna stvar u istom. Naime, na prijedlog mehaničara sam kupio nov sachs-ov set kvačila zbog (kako reče mehaničar) bolje kvalitete istog. Prilikom postavljanja je korpa lagano i bez otpora naišla na radilicu, uz malo lufta, pa mi je majstor rekao da ovo nije u redu, jer korpa mora naići na radilicu uz malo otpora i bez lufta, jer radilica, u stvari, centrira korpu što je i dokazao sa skinutom korpom koja je nalijegala baš onako kako on kaže. Otišao sam u prodavnicu radi reklamacije, ali su se oni samo nasmijali (na račun mehaničara) rekavši da taj luft nije bitan i da centriranje korpe regulišu šarafi koji stežu korpu. Ubijedili su me i majstor mi je dovršio posao na moju odgovornost, jer on kaže da je zbog toga moguće trenje motora i šasije prilikom rada. Ne znam ko je bio u pravu, pa bih volio vaše cijenjeno stručno mišljenje. Samo da napomenem da je sada kvačilo mekano, kretanje auta i šaltanje brzina je lakše i ljepše, ali mi se čini kao da ima neznatnog trenja šasije i instrument table, pa ne znam da li je to zbog toga ili zbog toga što mi je drugi majstor skoro komparaterom štelovao kut boš-pumpe. Uz iskrene pozdrave i veliko hvala. Vaš redovni čitalac.

ODGOVOR:

Ugrađeni set spojke nema utjecaja na vibracije instrument ploče . Radi seta spojke nemorate se brinuti jer se ista neće otpustiti niti stvarati neke probleme. Mogući utjecaj vibracija je podešavanje visokotlačne pumpe. Međutim ni to nije problem jer se na pumpi može povećati broj okretaja tako da spomenute vibracije nestanu.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - BRAVA NE PREPOZNAJE KOD KLJUČA

Datum objave: 14.08.2011 17:55:09
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam Pasata 2004 g.povremeno mi se dešava da brava ne prepoznaje kod ključa,nekada od prve upali ,a vrlo često se događa da ni posle više pokušaja ne upali.Zanima me dali je u pitanju veći kvar,jeli problem u ključu ili u bravi i kako otkloniti kvar.Takođe me zanima kojiko jak osigurać treba da bude za AIRBAG.Unaprijed vam se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Prvo što treba napraviti jest da otklonite sve greške koje se povremeno pojavljuju na sustavu za blokadu paljenja ( transponder u ključu, elektromagnetska antena oko kontakt bravice, imobilajzer ) . Nakon toga motor će uvijek dobro paliti. Najskuplji dio je imobilajzer ali je on rijetko kada uzrok. Osigurač za zračni jastuk je od 15 A .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 HDI - ECO MOD

Datum objave: 14.08.2011 17:50:58
Slika
PITANJE:

Postovanje imam jedno pitanje.Imam peugot 206HDI 2002g. jucer ujutro kad sam htio upaliti auto teze mi je upalio nego inace tijekom voznje mi se upalila lampica koja po meni znaci dijagnoza motora.po podne kad sam ga pokusao ponovno upaliti jos teze mi je upalio i tijekom voznje mi se auto ugasio i otkazao abs i servo.ponovno sam ga pokusao upaliti ali nije dalo rezultata. danas mi se pojavila obavijest na malom displeju na sredini gdje pise kad su vrata otvorena i pise mi ECO MOD.pa vas molim ak mi mozete reci u cemu je problem HVALA UNAPRIJED

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : niski napon prilikom startanja motora, imobilajzer za blokadu paljenja, greška u fazi motora, mehaničko stanje motora, zrak u sustavu goriva, relej dobavne pumpe, filteri, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 E 2,0 - CURI ULJE DOK SE AUTO KREĆE

Datum objave: 14.08.2011 17:45:18
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Mercedes 190 E iz 1990.god. sa motorom 2.0 snage 87kW i automatskim mjenjačem. Prije 20-tak dana sam prilikom povratka sa puta primjetio kao da mi lamela proklizava. Tako sam prevezao nekih 80 - 100 km i parkirao auto. Sutradan sam pri odlasku na posao opet primjetio da nešto nije kako treba i potražio pomoć mehaničara. Konstatovali su da curi ulje iz mjenjača, odnosno da je puklo crijevo ka hladnjaku. Promjenili su crijevo, filter ulja i ulje i auto je dobro išao samo nekih kilometar dva.Stao sam i primjetio trag curenja ulja iza mene. Ulje curi samo dok se auto kreće. Kada radi u mjestu ne. Možete li mi dati savjet šta da radim. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Vaše vozilo koje ima automatski mjenjač nema lamelu . Ulje koje curi je iz automatskog mjenjača. Curenje ulja treba rješavati stručnjak i  tom prilikom koristiti ispravne dijelove ( npr. visokotlačne cijevi ) . Moj savjet je da potražite servis koji se bavi automatskim mjenjačima.

na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,3 - MIKROPROCESOR

Datum objave: 13.08.2011 23:42:07
Slika
PITANJE:

imam opel kadet 1.3 ben-gas 87god.imam problem sa mikroprocesorom veoma cesto otkazuje,to se odrazava na snagu i potrosnju.pitanje (moze li auto da radi bez mikroprocesora)

ODGOVOR:

Ako Vaš motor ima elektronski sustav ubrizgavanja s injektorom tada mora biti procesor koji upravlja tim sustavom .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA A 1,6 i. - AUTOMATSKI MJENJAČ

Datum objave: 13.08.2011 23:40:13
Slika
PITANJE:

posjedujem opel vektru A 1.6 benzin 1992.god sa automatskim mjenjačem koji sam nedavno kupio jer iz zdravstvenih razloga nesmijem voziti vozila bez automatskog mjenjača a na spomenutom vozilu na kontrolnoj tabli mi stalno treperi lampica od sport moda vožnje a i neradi jer mi brzine mijenja na 2000 obrtaja a kako sam čuo na sport modu mijenja ih na 3500 obrtaja pa me interesuje šta bi mogao biti uzrok tog problema pošto pod haubom imam Samsungovu komandnu jedinicu povezanu sa mijenjačem a i on je made in Japan a motor je obični karburator pa neznam da nije slučajno riknula ta komandna jedinica a ako jeste dali vam je poznata cijena iste ili se može popraviti u ovlaštenom servisu. Unaprijed se zahvaljujem na Vašem odgovoru

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : upravljačko računalo mjenjača, neusklađenost automatskog mjenjača s karakteristikama Vašega vozila, električna instalacija od mjenjača do upravljačkog računala mjenjača. Nije mi poznata cijena upravljačkog računala mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO II - RUŽAN ZVUK PRI PALJENJU

Datum objave: 13.08.2011 23:17:46
Slika
PITANJE:

pitanje je punto 2 iz 2002. godine, imali smo problema već sa akumulatorom i neki dan je odjednom samo crko i nije htio upaliti samo na guranje, nije se htio upaliti ni nakon punjenja na punjaču, kupili novi veći akumulator i sami ugradili, upalio odmah, ali se čulo nešto jako ružno i svaki put pri paljenju se čuje, i nakon kratkog vremena u vožnji počne trzati cukati, i upali se ventilator, i vrti kao da je vruć auto a nije, majstor ga gleda ne zna šta je, može li pomoć?

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : elektropokretač, alternator, električna instalacija, kutija s osiguračima i relejima, elektronika paljenja, ECU računalo. Točan odgovor mogu dati nakon neposrednog uvida na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XANTIA - KOČNICE

Datum objave: 13.08.2011 23:15:15
Slika
PITANJE:

Postovani, imam problem sa XANTIOM pocela je da mi curi prednja desna celjust, kod poluge za kacenje sajle rucne kocnice, posto od prijatelja niko ne zna nikoga ko radi servis celjusti,uzeo sam polovmu sa drugog auta. Pri montiranju druge celjusti, celjust blokira i pali plocice, cim se par puta stisne kocnica, ali i poluga gde se postavlja sajla rucne, zakovana, ne moze da se pomeri ni milimetar. alli postoji jedan polozaj poluge gde se postavlja sajla rucne a to je kao da smo pretegnuli rucnu i tada klip ne blokira, stiska i pusta plocicu... pokusao sam i sa drugom celjusti ali isto se desava, pokusao sam da vratim i staru celjust koja je kao radila ali je samo curelo LHM ulje ali pri povratku stare celjusti isto se desava. STA DA RADIM????? UNAPRED ZAHVALAN!!!!!!!!!!!

ODGOVOR:

Problem stvara mehanizam ručne kočnice. Na mehanizmu ( sajle ) je potrebno otpustiti vijak za podešavanje ručne kočnice i tada spojiti sajle ručne na kočna kliješta. Nakon što se završe svi radovi na nožnoj kočnici , može se podesiti i ručna kočnica . Sajle ručne moraju biti ispravne i ne smiju blokirati ( moraju lagano kliziti kroz bužir ) .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - TOČKICE HRĐE NA KAROSERIJI

Datum objave: 12.08.2011 23:51:35
Slika
PITANJE:

Posjedujem Fiat Punto, 2000. godište (bijela boja), problem se manifestira u tome što primjećujem da se počinju pojavljivati točkice od hrđe na karoseriji. Budući da se ne radi o velikoj površini, molim na koji način mogu to samostalno sanirati, točnije koja sredstva su mi potrebna za to! Unaprijed zahvaljujem i srdačno pozdravljam.

ODGOVOR:

U trgovinama koje prodaju boje i lakove postoje i male doze boje za popravak karoserije . Kritično mjesto treba malo očistiti i nakon toga sa spomenutom bojom zaštititi. Bolji izbor je ako to umjesto Vas napravi profesionalac.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,9 CDTI - GRIJE SE KLEMA AKUMULATORA

Datum objave: 13.08.2011 07:44:34
Slika
PITANJE:

Sa zadovoljstvom citao sam vase odgovore na mnogo pitanja, pa i ja cu postaviti dve pitanje: Pre godinu dana kupio sam Opel Zafiru 1.9 cdti 2006 g.predjeno 193000km pa sam imo problem sa alternatorem pre 6 meseci gde su mi menjali dve diode, ali opet imao sam isti problem pre 10 dana, a ovaj put sam bio na godisnji odmor u Ulcinju, pa sam tamo poslao kola u sevisu. Na servisu nisu imali novi alternator pa su dobili od Podgorice stator,regler i diode i sve su menjali.Alternator puni sa strujom Akumulator. Ali kad smo palili kola sasvim slucajno sam dodirao plus kleme koja je po meni previse grejana,pa su mi menjali i akumulator. Od tada cesto pipnem kleme akumulatora i na drugim kolama ali se ne greju kao na moju kola. Pa postavljam pitanje zasto se grejo vise nego normaln plus kleme,pa se bojim da mi se desi opet isti problem. Takodje pri palenje i ugasenje kola cuje se zamajac, dali je neophodno menjati? Zahvalujem unapred.

ODGOVOR:

Ni jedna klema akumulatora se ne smije grijati . Ako se to događa uzrok može biti alternator ili premali promjer kabela koji vodi do plus kleme . Svaki bolji autoelektričar će Vam nakon pregleda vozila odmah reći što je uzrok radi kojega se grije klama . Ako ne želite da se zamašnjak čuje morate ga zamijeniti. Ako Vas lupanje ne smeta možete još voziti dok se ne odlućite za zamjenu zamašnjaka.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 i - PUNJENJE KLIME

Datum objave: 13.08.2011 07:40:26
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine ,,Imam Audi A4 1.8 1996.god.,,želim napunit klimu na autu ,ali ne znam koliko ima cilindara za punjenje,,ja mislim da imaju 2 jedan sam nasao ,a drugi nisam ..Molim vas ako znate di stoje ta 2 za punjenje klime bio bi od pomoci,,moze i slika,,pozzz

ODGOVOR:

Ako mislite na ventilski priključak za punjenje onda ćete jedan pronaći na cijevima za visoki tlak ( tanka cijev ) a drugi ćete pronaći na cijevi za niski tlak ( deblja cijev ) . Pažljivo gledajte u cijevi i u kondenzator i sigurno ćete pronaći i drugi priključak.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA 1,3 MPI - KONTAKT BRAVA

Datum objave: 13.08.2011 07:31:26
Slika
PITANJE:

Dobar dan, vozim skodu feliciu 1.3 Mpi 50kw, imam problem da nekada slabo pali,vecinom pali odmah al nekad onak zavergla malo,koda zacuka i krepa i ponovno probam i onda upali....problem je i taj sto moram za vrijeme paljenja vracat kljuc jedan stupanj manje zato sto mi je osao feder koji gasi anlaser....unaprijed hvala

ODGOVOR:

Najčešći uzrok otežanog paljenja su nećisti injektori, ECT senzor, MAP senzor, potenciometar gasa, loša iskra na svjećicama. Sve što sam spomenuo treba ispitati. Problem s kontakt bravom ćete riješiti ako zamijenite električni dio kontakt brave.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - SVIJETLI LAMPICA MOTORA

Datum objave: 13.08.2011 07:29:38
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine interesuje me vase misljenje oko Fiata Punta 2001 god,1,2 44KW,Lampica u obliku cijevi mi stalno svijetli na instrument tabli a nerazumijem se u auta pa bih vas molila da mi kazete.Promijenila sam bombinu a opet svijetli,nekad nesvijetli,a kad palim zna mi se nekad ugasiti.Mislim da sam vam detaljno opisala problem.hvala

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora koju ste spomenuli pali se kada sustav za upravljanje motorom ne radi ispravno. Moguće neispravnosti su : lambda sonda, kablovi za svjećice, regulator tlaka goriva, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor temperature motora, potenciometar gasa, mehaničko stanje motora . Prvom prilikom obavite dijagnostiku motora nakon koje ćete točno dobiti informaciju što je neispravno  .Ovoga časa je i potrošnja goriva nešto povećana.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 2,0 i. - BSI RAČUNALO

Datum objave: 12.08.2011 23:47:04
Slika
PITANJE:

Pežo 307,2002,2.0 benzinac,ugasio se kad je ostao bez goriva i ulja, ali kada je sve usuto auto nije htio da upali.Javlja na board kompjuteru ECONOMY MODE ACTIVE.U ovlašćenom servisu kažu da je problem BSI. Molim vas da mi pojasnite u čemu je problem, kako ga otkloniti.Pozdrav.

ODGOVOR:

Ako su Vam u servisu rekli da je neispravno BSI računalo ( računalo komforne elektronike ) logično bi bilo da za objašnjenje pitate servis koji je pregledao Vaše vozilo . Ja mogu samo opčenito objasniti da BSI računalo upravlja sa podizačima stakla, centralnim zaključavanjem, svijetlima, ventilacijom, rasvjetom, i ostalim funkcijama u vozilu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 RT- INDIKATOR TEMPERATURE

Datum objave: 12.08.2011 23:45:06
Slika
PITANJE:

poštovanje imam lagunu I iz 94 god. Motor je 1.8 RT, 90-ak konja Ne radi mi pokazivač temperature na ploči, tj, stalno je u visokom stupnjevima. Bio sam kod majstora i rekli su da hlađenje radi normalno i da samo treba promjeniti taj senzor. Gdje on stoji na motoru da ga skinem jer su mi rekli da ima dvije vrste i da treba donijeti uzorak?? ima još jedan problem vezano za taj isti pokazivač kad upalim auto čuje se lupkanje u predjelu klime, ispod pretinca u u nutrašnjosti. taj isti pokazivać skaće do kraja i cijeli je crven lupkanje traje 10 sekundi i odmah po prestanku pada pokazivač na neku normalu Dok traje lupkanje ne mogu mjenjati brzinu ventilacije na klimi(automatska klima), ali mogu temperaturu hvala unaprijed

ODGOVOR:

Indikator temperature motora nalazi se na glavi motora u neposrednoj blizini termostata , ima karakterističan izgled i nije ga teško prepoznati ( ima dva električna voda ) . Zvuk lupanja koje ste naveli morao bih čuti direktno na vozilu i tada bih znao što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - STRUŽE STAKLO

Datum objave: 12.08.2011 23:40:17
Slika
PITANJE:

Poštovani, na poklon sam dobio Renault Clio Storia 2009. proizvodnje. Auto je radio dobro nekih 5 mjeseci, nakon čega je vozačevo staklo počelo strugati pri dizanju i spuštanju, vozio sam auto na popravak već tri-četiri puta jer je užasno iritantan zvuk ( a i rečeno mi je da postoji mogučnost da je nešto strgano). Nakon "popravka" jedno vrijeme prozor lijepo klizi, no onda počme strugati još glasnije nego prije ( pogotovo kada je toplije vrijeme). Na papirima sa servisa piše da je 2 puta mijenjan mehanizam podizanja i zamjena vodilica stakla. Moja pitanja su jel to uopće moguče popraviti da ne struže više? Jel postoji neki način da vidim jesu u servisu stvarno zamijenili kako oni kažu? Jer je sada počelo i suvozačevo staklo strugati. Zahvaljujem Vam se unaprijed na odgovoru.

ODGOVOR:

Šumovi na podizaču stakla su mogući . Međutim uvijek postoji rješenje ( dorada, podešavanje, podmazivanje mehanizma ) . Neposrednim uvidom mogao bih dati precizan odgovor. Ako ne nađete rješenje javite se .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 i. - SAOBRAČAJNI UDES

Datum objave: 12.08.2011 23:35:21
Slika
PITANJE:

Imam Opel Corsu 2002. god., 1.2. Bila je u jako dobrom stanju, bas cuvan auto, dok nisam mala saobracajni udes i, nazalost, auto dala u ruke pogresnog majstora. Krajnje loseg majstora i covjeka... On je mijenjao udarenu stranu auta, lagao da je stavio nove dijelove... Rekao je da je jednom morao prikljucivati ga na kablove jer je kod njega dugo stajao... Kada sam uspjela vratiti auto, na povratku kuci mi se, zbog tih njegovih "radova", zamalo zapalio akumulator... Mislim da je to namjerno uradio, bijesan sto nije uspio uzeti ogromne novce za posao koji nije obavio, jer su zice akumulatora bile ostecene kao da su udarane nekim predmetom, a zastitna plastika je bila tek tako ostavljena na motoru... U posljednjem trenu, jer je bila zima, sam shvatila da iz akumulatora nesto curi i da se iz haube dimi... Doslovno se cinilo kao da "cvrci" struja... Promijenili smo akumulator, ali ni tada radio motora nije radio kako treba... Znaci, posto ova Corsa ima na volanu komande za koristenje radija, one vise ne funkcioniraju... I kada manuelno podesavam stanice, ne rade kako su radile... Sta mislite da je posrijedi? Sta mi savjetujete da cinim? I jos nesto... Posto je auto udareno sa strane,jednim dijelom i u zadnji tocak, postoji li mogucnost, kako su mi neki rekli, da u nekom trenutku voznje izgubim kontrolu nad njim, jer ce zanositi u stranu...? Taj grozni majstor mi je tvrdio da je ostecen most, drugi je rekao da nije... Do sada sam nekako uspjela voziti na manjim relacijama i neku duzu od stotinjak kilometara, ali ja sama nisam osjetila nikakve smetnje... Napominjem da je uredno prosao pregled koji se vrsi prije registracije vozila... Srdacan pozdrav!

ODGOVOR:

Ako sumnjate u kvalitetu radova na Vašem vozilu , obavite kontrolu i po potrebi doradu na Vašem vozilu a radi Vaše sigurnosti. Najbolje bi bilo da kontrolu obavite u modernoj autoservisnoj radionici koja može precizno izmjeriti pojedine mjere na vozilu ( dijagonalna udaljenost kotača, uzdužna udaljenost kotača, odstupanje od simetrale ) . Nakon toga obavite kompjutorsko podešavanje geometrije prednjeg i zadnjeg ovjesa. Probleme koje imate s elektrikom i daljinskim komandama na volanu riješite kod kvalitetnog autoelektričara ili autoservisa. Uvažite mišljenje stručnjaka koji će pregledati vaše vozilo i dati prijedlog rješenja.  Drugi put kada postavljate pitanje upišite tražene podatke umjesto X .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - GASI SE

Datum objave: 13.08.2011 23:12:12
Slika
PITANJE:

Imam citoen xsaru 1,4 1999g,gasi mi se kad upalim klimu u vožnji(kada smanjujem brzinu,pri dodiru sa kočnicom ugasi se,čim pipnem gas upali se ponovo),a ponekad pri paljenju ima problema,do sada sam promijenio filter,bio sam kod majstora koji nažalost nije pomogao. l.p.

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : filteri, tlak goriva, nečisti injektori, propuštanje na usisnom kolektoru, ECT senzor, aktustor minimuma, MAP senzor, senzor položaja laptirastog ventila, EVAP ventil rezervoara, mehaničko stanje motora, električna instalacija, ECU centrala. Najprije bih napravio dijagnostiku motora , nakon toga znali bi što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 1,9 D - OSTAO U RIKVERCU

Datum objave: 13.08.2011 23:06:59
Slika
PITANJE:

Bio sam na moru prilikom povratka zadimilo mi se iz lamele i auto je stao. Auto je marke audi b4 1995 godina dizel! Auto je prilikom vožnje normalno išao ali kad sam ga zaustavio ostao je u rikvercu koje je vaše mišljenje? Znam da je lamela bila pri kraju jer se je mučio na usponima !

ODGOVOR:

Ako je spojka istrošena što je jasno prema Vašem opisu , to nije razlog radi kojega ne možete izbaciti mjenjač iz rikverca . Ako je to stvarno tako uzrok su komanda za šaltanje ili istrošenje u mjenjaču. Ako nešto nije jasno javite se .

na vrh Povratak na vrh