Danas je: 11.12.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL VECTRA B 1,6 16V - PODIZAČI VENTILA

Datum objave: 09.08.2011 12:29:58
Slika
PITANJE:

Zdravo, Imam problem so Podizace Ventila na auto Vectra B 1.6 16V 97god. Kad palim auto kasno se gasi lamba od ulje, u toe vreme dok se gasi lampa podizacite mnogu bucat isto kako dizel motor. Posle se smiruje motorot kad se gasi lamba od ulje. Posle nekoe vreme pak se pojavuva da bucat podizacite(dve podizace). Mi rekoa da smenim ulje i filter, pak isto.(Ulje Valvoline 15/40) Sakav da ve prasam ako smenim Uljena Pumpa, dali podizacite pak ke bucat? Sto mi preporacuvate vie: Da gi smenim podizacite, novi da stavam, ili da go smenim motorot. Vi blagodaram odnapred za odgovorot Pozdrav i ubav den Mensur.

ODGOVOR:

Pumpa za ulje nije uzrok lupanja hidropodizača. Na Vašem mjestu bih u motor stavio ulje 10W40 i zamijenio filter za ulje . Ako bi i nakon toga i dalje lupali neki hidropodizači onda bi zamijenio neispravne hidropodizače. Ostale hidropodizače bi trebalo rastaviti, oprati, razraditi i ponovo složiti na glavu motora .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 214 SI - GDJE JE SENZOR RADILICE?

Datum objave: 09.08.2011 12:26:48
Slika
PITANJE:

Postovani u poslednje vreme imam problem sa autom, u pitanju je Rover 214 si 2000. godiste sa 16 ventila, 1400 ccm. Auto je poceo da cima u voznji a sada je poceo i da se gasi(bilo da se vozi na benzin ili na plin). Auto sam vozio na testiranje elektronike(kompjutersko) gde mi je receno da je neispravan brojac obrtaja na radilici. Posto nisu radili na Roveru nisu znali gde se nalazi brojac obrtaja pa mi je auto idalje neispravan. Molio bih Vas da mi sto pre pomognete i kazete gde se isti nalazi na autu, kako se menja i gde mogu da ga nabavim. Pozz

ODGOVOR:

Postoje samo dva mjesta gdje se može nalaziti senzor radilice. Prvo mjesto je neposredno uz remenicu radilice ( lako je uočljivo ) . Drugo mjesto je na bloku motora u pravcu četvrtog klipa . Senzor ima karakterističan izgled i svaki bolji mehaničar će ga lako prepoznati i demontirati.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - TEŠKO PALI

Datum objave: 09.08.2011 12:20:39
Slika
PITANJE:

IMAM PROBLEM SA ŠKODOM OCTAVIOM 2001 GOD. 1,9 TDI . UPALI NEKOLIKO PUTA NORMALNO A NEKAD VERGLA DA UPALI I TEŠKO UPALI . ODRAĐEN SERVIS ZAMJENA FILTERA ULJA ITD. REDOVNO SERVISIRANO . POZDRAV

ODGOVOR:

Otežano paljenje nije povezano s činjenicom da je zamjenjeno ulje i filteri. Postoje brojni drugi mogući faktori utjecaja i to : prisutnost zraka u gorivu, kontrolni modul grijača, relej grijača, ECT senzor, dobavna pumpa, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine, dize, EGR ventil, VT pumpa, mehaničko stanje motora, senzor radilice, električna instalacija od motora do ECU centrale. Najprije bih ispitivao prisutnost zraka u gorivu.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - NEŠTO GA GUŠI

Datum objave: 09.08.2011 12:17:45
Slika
PITANJE:

golf 4.19 turbo tdi.god.1999 varijant molim dajte mi savjet mašina je nova pređenih 80ooo km.nešto je guši kad dam gas u 2,i3,brzini ne povuče več na sto metara naglo poveča brzino i dalje normalno vuče puno vam hvala

ODGOVOR:

Mogućih uzroka može biti više . Najprije bih ispitaivao : tlak turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine, senzor tlaka zraka, tlačne cijevi turbine, mjerač mase zraka, regulator količine goriva, senzor bregaste osovine, filtere, senzor temperature motora, upravljački modul visokotlačne pumpe.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 i. - SERVO VOLAN

Datum objave: 09.08.2011 12:09:46
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić! Moje pitanje je vezano za Opel Vectru A 1995. godište 2.0. benzinac, 8 ventila. Prešao otprilike 195000 km. Primetio sam da u kabini auta ispod volana kaplje neko ulje ( mala barica se nalazi desno od papučice za gas ). Bio sam u Opel servisu pa mi je rečeno da se radi o servo uređaju volana koji treba da se menja. Za sada upravljanje vozilom ide kako treba, samo u slučaju kada motor ne radi okretanje volana je otežano. Međutim, zamena servo uređaja je veoma skupa pa se pitam da li postoji neko drugo rešenje jer se verovatno radi o kvaru nekog zaptivača? Za sada dolivam malo ulja u posudu servo uređaja i nema problema, ali se plašim da se nešto ne dogodi sa upravljačem u toku vožnje, što naravno može biti jako opasno. Unapred hvala na savetu.

ODGOVOR:

Ako bi servo volan u potpunosti otkazao Vi bi i dalje mogli normalno upravljati vozilom jedino što bi za okretanje volana trebali upotrebiti veći moment ( silu ) . Popravak servo volana je uvijek skup je podrazumjeva kompletnu demontažu, montažu , reviziu, popravak, optiku ovjesa . Najjeftinije rješenje je kada bi našli isti takav rabljeni ispravni servo volan . Tada bi imali trošak demontaže , montaže, ulje u servo volanu, optiku ovjesa . Taj trošak je više nego dvostruko manji .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 i. - HLAĐENJE

Datum objave: 08.08.2011 18:55:41
Slika
PITANJE:

Poštovani, hvala Vam što nama manje upućenima pomažete svojim savjetima, znanjem i iskustvom! Nadam se da ćete i meni moći pomoći, već se neko vrijeme natežem sa hlađenjem tekućine u svojoj Laguni. Radi se o prvoj seriji, 95. godina, 1.8 8V sa ugrađenim plinom (Lovato). Problem nastaje kod paljenja odnosno nepaljenja ventilatora (dva su komada) na kileru. Termoprekidač je novi, termostat je ispravan, vodena pumpa je nova. I događa mi se da se ventilatori pale u prvu pa drugu brzinu samo kad okretaji motora budu veći od recimo 1500. I tu je sve OK, pali se prva brzina i uskoro i druga ventilatora (na 92 i 97 čini mi se). Ako ostavim auto da radi u leru bez imalo gasa, ventilatori se uopće ne pale i kazaljka ode u crveno. Čim dodam malo gasa, kroz 10-ak sekundi se pale i normalno hlade. Imate li ideju koji dio radi probleme? Je li moguće da pumpa ne dotjera vrući antifriz do termoprekidača ako je auto u leru (a gdje se nalazi senzor temperature)? Je li do struje? Stvarno više nemam ideja, probavao sam s drugim termoprekidačem, probavao sam ostaviti samo drugu brzinu uključenu... Hvala!

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba sumnjati u sve a to znači u mehanički sustav i u električni sustav. Kod mehaničkog sustava bih provjerio pumpu za vodu, hladnjak, gumene cijevi, termostat . Kod električnog sustava bih kontrolirao : napon na konektorima ventilatora, senzor temperature motora ETC koji se nalazi na glavi motora s lijeve strane. Po potrebi bi provjerio i električnu instalaciju te napon punjenja alternatora .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II DIZEL - LOŽ ULJE??

Datum objave: 08.08.2011 18:52:24
Slika
PITANJE:

POSTOVANI GOSPODINE MEICU, PRIJE SVEGA SVE RIJECI HVALE ZA OVO STO RADITE.ZANIMA ME VASE MISLJENJE O UPOTREBI LOZ ULJA U GOLFU 2. STETI LI MOTORU,A PRIJE SVEGA SISTEMU ZA NAPAJANJE GORIVA ( PUMPA VISOKOG PRITISKA I DIZNE ). VJEROVATNO BI TREBALO PROMJENITI FILTER GORIVA PRIJE ZIME I NEKORISTITI ULJE U ZIMSKOM PERIODU,RADI LAKSEG PALJENJA. pozdrav i puno uspjeha u daljem radu.

ODGOVOR:

Lož ulje nije predviđeno za Vaše vozilo. Razlika između dizel goriva je što lož ulje nije tako čisto i u sebi sadrži boju. Cetanski broj je također manji nego kod dizel goriva. Ako koristite dizel gorivo , visokotlačna pumpa i dize će duže trajati.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - VOLAN ČUDNO STOJI

Datum objave: 08.08.2011 18:50:04
Slika
PITANJE:

Sinoć sam se dugo uparkiravao i dosta vrtio volan do kraja. Nakon toga, kad sam se htio isparkirati, jedva sam uspio okrenuti volan, a kotači su se jedva pomakli. Nakon toga primijetio sam i da mi volan nekako čudno stoji (kotači ravni a volan skroz 'naopako'). U normalnoj vožnji reagira normalno, ne bježi, nije težak i ne daje nikakve 'signale'. Ali, svaki put kada zakočim i u mjestu pokušam okrenuti volan, to ide jako, jako teško... Pogotovo u rikvercu. S obje ga ruke jedva smotam. Što bi to moglo biti? Radi se o Renault Cliu iz 2005., 2.0 automatik., benzinac. Hvala.

ODGOVOR:

Uzrok je servo volan koji na leru nema potrebnu snagu i zato teško okrečete volan. Neposrednim uvidom na vozilu može se brzo utvrditi što je uzrok tome ( hidraulična pumpa, tlačne cijevi, servo volan ) .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KL. 220 CDI - KONTROLA ULJA U MJENJAČU

Datum objave: 08.08.2011 18:47:57
Slika
PITANJE:

pozdrav imam mercedesa c klasa 220cdi 98 god. 92 kw automatik mjenjac zanima me kako mogu izmjeriti nivo ulja u mjenjacu posto nema sipke za mjerenje ili moze li se negdje kupiti,a da nemoram ici u ovlasteni servis HVALA

ODGOVOR:

Nivo ulja u mjenjaču se mjeri na specifičan način ( vozilo mora raditi , mora biti na dizalici ili kanalu ) . Postoji i odgovarajući alat za tu svrhu. Kontrola se obavlja kroz karter mjenjača . Navedeni alat možete nabaviti jedino preko servisne mreže Mercedes .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - GASI SE NA PLIN

Datum objave: 08.08.2011 18:45:08
Slika
PITANJE:

Lijepi pozdrav, čuo sam sve pohvale za Vaš rad pa Vas molim za savjet. Imam passata 99.god. koji ima ugrađen plinski sustav Tommaseto. Taj auto sam kupio sa tim sutavom ugrađenim prije 3 god. Poslijednjih 6 mjeseci tražim i plaćam majstore koji ništa neznaju(ovlašteni serviseri). Problem je u tome što mi auto isprve upali ali mi se odmah gasi. Ali gasi se jedino ako se vozim na plin.Ako se vozim na benzin auto normalno radi.Znači čim se prebaci na plin auto će upaliti isprve ali će se ugasiti. Unaprijed zahvaljujem, DEJAN

ODGOVOR:

Bez obzira na činjenice koje ste naveli najprije  treba provjeriti i ispitati sve komponente benzinskog sustava motora a uz to i mehanički sustav motora. Ukolko nema nikakvih primjedbi može se ispitati i plinski sustav . Najčešće greške plinskog sustava su ; filteri, senzor tlaka plina, senzor temperature na isparivaču, plinski injektori, emulator, podešenost plinskog sustava, električna instalacija. isparivač.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN JUMPER 2,2 HDI - IZMJENA FILTERA GORIVA

Datum objave: 08.08.2011 18:42:33
Slika
PITANJE:

kod citroena jumper-a 2007 2,2 hdi prilikom izmjene filtera goriva da li je potrebno promjeniti i gumice u brzim spojkama, naime nakon mjenjanja istog izgubio sam miran rad te na leru i pod radnom temperaturom nemirno radi tj. "zalijeće se". Gdje ih kupiti ako se mjenjaju? da li je dozvoljeno staviti neki drugačiji način filtera s gorivom od nekog motora koji ima čvrste spojeve jer mi se ovakav način čini osjetljivim? molim općenito neke podatke o tom motoru: da li je to fordov proizvod, je li pouzdan, koji su mu servisni intervali, itd ? unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Gumene brtve u spojkama cijevi za gorivo se ne mijenjaju , iste ne možete niti nabaviti. Spojke možete nabaviti zajedno s cijevima za dovod goriva a iste možete kupiti jedino kao originalne u ovlaštenim skladištima dijelova. Možete pokušati i sa drugačijim rješenjem , bitno je samo da sustav ne uvlači zrak. To bi trebao biti motor Citroen-Peugeot . Servisni interval je 15.000 km.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 16V - VLAŽI ULJE

Datum objave: 08.08.2011 18:39:55
Slika
PITANJE:

Postovani,na peugeotu 307 1,6 16v 2002 ispod filtera za ulje na cevcici vlazi ulje.Da li mogu to sam da resim ili moram kod majstora?

ODGOVOR:

Pokušajte to riješiti na način da najprije operete navedeno mjesto. Nakon toga ćete vidjeti gdje propušta ulje. Kada vidite mjesto propuštanja lako ćete saznati da li to možete riješiti ili ne . Nema razloga da sumnjam u Vaše sposobnosti .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,2 HDI - OVJES NE ODRAĐUJE SVOJU FUNKCIJU

Datum objave: 08.08.2011 18:37:51
Slika
PITANJE:

Poštovani, prvo vas želim pohvaliti. Osobno sam bio vaš klijent, i mogu samo reći da je malo majstora kao vi.Nažalost, odselio sam se iz Zagreba pa mi niste više blizu.Imam pitanje za Vas. Imam Citroena C5 2.2 HDI, 2004.god. I uredno je održavan. Jučer mi odjednom se čuje čudan zvuk iz područja desnog stražnjeg točka. Kao udar metal od metal, i svaka se mala rupica na cesti jako osjeti. I da to ne bude sve, hidraulika ne funkcionira odtada.Ulja ima, na računalu ne javlja nikakvu grešku.Ima li to veze sa možda kvarom amortizera? molim Vas za savjet ili prijedlog. Unaprijed hvala !

ODGOVOR:

Poštovani, prema svemu što ste naveli uzrok je ovjes koji ne odrađuje svoju funkciju. Neispravan može biti amortizer , hidraulika ovjesa ( obično je to kugla ) , mehanički dio ovjesa ( gumeni blok , hvatište ili nešto treće ) . Jednostavnim pregledom vozila odmah se može doći do spoznaje što je neispravno. Nadam se da ćete u Vašoj blizini uspiješno otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C KLASSE W203 - PROBLEMI SA KLIMOM

Datum objave: 08.08.2011 18:34:56
Slika
PITANJE:

imam mercedes c klase model w203 iz 2000. g. mući me rad klime, naime prilikom rada lijeva strana u vozilu mi osjetno slabije hladi od desne (dvozonska)i kad je klima ugašena - tipka "AUTO" ne svijetli tipka "EC" ne svijetli i ventilator na nuli klima ipak radi i hladi molim Vas u ćemu je problem. HVALA!

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : količina plina u sustavu, tlak plina, ekspanzioni ventil, dehidrator , ostali netipični uzroci koji se mogu otkriti na samom vozilu.

na vrh Povratak na vrh

CHEVROLET SPARK - DISK PLOČICE

Datum objave: 08.08.2011 18:32:57
Slika
PITANJE:

Chevrolet Spark, 2007, 45000 km, stajao je zadnjih mjesec dana na parkingu. Pri voznji na tehnicki, osjetila da je kocnica pocela malo propadati i da struze po prednjem desnom kotaču, međutim, u vožnji se isto tako cuje isti kotač. auto je prosao tehnicki bez problema pa me zanima da li je problem u disk plocici ili samom disku, te koliko bi dosla izmjena istih. hvala puno.

ODGOVOR:

Problem je u istrošenim disk pločicama . Prilikom zamjene disk pločica vidjeti će se u kakvom stanju je i disk. Cijena zamijene disk pločica je 180,- kn .Javite se 22.08.

na vrh Povratak na vrh

JEEP GRAND CHEROKEE- OKRETANJE VOLANA

Datum objave: 07.08.2011 19:00:18
Slika
PITANJE:

Poštovanje, na mom automobilu Jeep,Grand Cherokee Overland (2002-2003)prilikom skretanja, okretanja volana u desno dolazi do nemogućnosti okretanja u puni desni krug, no kod skretanja u lijevo sve je u redu. Do nepravilnosti dolazi od kad samo promijenili desnu prednju gumu. Ukoliko imate neki savjet bio bi Vam zahvalan na odgovoru. Unaprijed se zahvaljujem, s poštovanjem Alfredo Cucinelli.

ODGOVOR:

Provjerite da li je guma istih dimenzija i dali je ispravno montirana . Nakon toga provjerite kut okretanja volana . Mora biti isti hod u jednu i drugu stranu.

na vrh Povratak na vrh

LANCIA KAPPA 2,4 TD - NEMA SNAGE I GASI SE

Datum objave: 07.08.2011 18:58:07
Slika
PITANJE:

Dobar dan imam lanciu kappa 2.4 td 95 god,imam problem u startu ima jako slabu snagu i kada se penjem uz brdo sporo vuce,nekada kada je upalim normalno radi a nekad je u palim i odmah se sama ugasi,hvala na pomoci

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : tlak turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine, suženje usisnih kanala na glavi motora, djelomično začepljenje auspuha, mehaničko stanje motora, istrošenje turbine, propuštanje na tlačnoj strani turbine, dize, regulator količine goriva. Najprije bih ispitao mehaničko stanje motora.Javite se iza godišnjeg odmora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B 1,2 i.- REGULACIJA RADA OBRTAJA PRAZNOG HODA

Datum objave: 07.08.2011 18:55:38
Slika
PITANJE:

Poštovani g - dine Meiću, prvo da Vas pozdravim i ukažem sve pohvale za ovakav vid pomoći ljudima koji, kao i ja, nemaju više kome da se obrate, stvarno ste za sve pohvale. Vlasnica sam Opel Corse B 1cca 1,2 V 2000. g.p. u toku vožnje, bez obzira na brzinu i broj obrtaja, auto krene da trza i onda se smiri, a dok sam u leru toliko spusti broj obrtaja da moram dodati gas kako se ne bi ugasilo, međutim znalo se desiti da isto tako dok sam u leru nabije obrtaje na 2 do 2,5 hiljde. Mjenjala sam sve moguće filtere, auspuh, pumpu za gorivo, a na diagnostici prikazuje grešku ' regulacija rada obrtaja praznog hoda ' i ista se ne da obrisati. Vozila sam auto kod mnogo majstora, generalnih zastupnika i niko mi ne može pomoći, s odgovorom da ne znaju šta je u pitanju. Bila bih Vam jako jako zahvalana kada biste mi mogli pomoći. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogao bih dati nakon neposrednog uvida na Vašemu vozilu. Sada mogu nabrojiti moguće neispravnosti a to su : senzor položaja leptirastog ventila, ECT senzor, EVAP ventil rezervoara, aktuator minimuma, senzor usisanog zraka, MAP senzor, kompresija motora, propuštanje na usisnom kolektoru, sustav paljenja, VAF senzor, tlak goriva, injektori, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i.- ŠKLJOCA KAD JE HLADAN

Datum objave: 07.08.2011 18:50:32
Slika
PITANJE:

Imam Hyundai Accent 1.3 2003 god. Auto je prvi vlasnik, redovito servisiran u ovlastenom servisu (Birt-Dugo Selo)i ima samo 89000 km, znaci vise stoji u garazi nego se vozi. Do sada nije bilo bas nikakvih problema, ali ipak ima jedan problemcic. Kada je auto hladan, znaci ne pali se po par sati, kada ga upalim cuje se neko "skljocanje", to traje nekih 5-30 sekundi i onda prestane. Vec sam pokusavo par puta kada ga upalim dignut haubu i skuzit, meni to zvuci kao da ventil "zasteka", ako je to uopce moguce. Mislim da nije nista s motorom, auto normalno pali kao i prvog dana, normalno vuce, nema razlike u snazi, znaci sve je normalno osim tog skljocanja kad je hladan. Bio bih Van zahvalan na odgovoru, da sto prije otklonim taj kvar.

ODGOVOR:

Vaše vozilo ima hidraulične podizače ventila i najvjerovatnije čujete jedan ili više podizača. Kada se ulje zagrije podizači počnu normalno funkcionirati. Ako Vas taj zvuk smeta ja bih pregledao i razradio hidropodizače.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 07.08.2011 18:47:10
Slika
PITANJE:

Molim Vas da mi date savjet dali je preporucljivo ugraditi plinski sustav (kvalitetni) na Mercedes C180 benzinac - 1994 godiste, 100KW, auto je u perfektnom stanju sa svim servisima. Dali postoji bojazan da plinski sistem pokvari rad motora ili negativno utice i kakva ce biti potrosnja.Cjenim Vase misljenje pa stoga racunam da ce mi odgovor biti zlata vrijedan. Hvala puno na odogovoru

ODGOVOR:

Kvalitetan plinski sustav uz stručnu i kvalitetnu ugradnju neće negativno utjecati na motor i na benzinski sustav motora. Potrošnja goriva ( plina ) će biti 10% do 15% veća nego benzina.

na vrh Povratak na vrh