Danas je: 26.09.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 306 - IZ KILERA LETI VODA VAN

Datum objave: 22.07.2011 21:52:44
Slika
PITANJE:

e ovako imam problem za peugeota 306 xad.. auto je osto bez vode i zakuho je nakon nekih 8 sati nalio sam vodu u kiler normalno i odzracio ... auto je normalno upalio i sve je bilo normalno dok se temp ponovno podilgla iznad 100 stao sam i vidio da na cepu od kilera pusta voda tj leti van ,, majstori su rekli da se glava odvede na ravnanje i da kupim novi dihtung , glava je izravnana i kupljen je i postavljen novi dihtung vraceno je sve nazad i opet se dogada ista stvar kad se auto upali odma pocne na cep od kilera bacat vodu nazad ,,, kolika je vjerovatnost da je blok motora napuko ili da je glava poslje zakuhavanja zaribala ...

ODGOVOR:

Blok motora je rijetko kada uzrok . Prilikom obrade glave motora trebalo je obaviti i hidrauličko ispitivanje glave motora . Isto tako trebalo je ugraditi brtvu glave garantirane kvalitete i staviti nove vijke za glavu motora. Nakon dobro obavljenog posla sigurno se nebi događalo da iz rashladnog sustava opet izlazi tekućina te da se stvara tlak u rashladnom sustavu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE COUPE 1,6 E- GDJE CURI ULJE?

Datum objave: 22.07.2011 21:48:34
Slika
PITANJE:

Dobar dan..ovako imam megana coupe 1,6e 1996 godina..promjenio sam nedavno ulje u motoru i počelo mi je slinit od nekuda,čep na karteru je stegnut do kraja ali vidi se mrlja od ulja iznad filtera ulja, dali je to prošao dihtun izmegu bloka i cilindara? hvala unaprijed

ODGOVOR:

Najprije operite zamašćene dijelove motora, nakon toga napravite probnu vožnju . Nakon probne vožnje opet pregledajte motor na mjestu na kojemu ste prije primjetili curenje ulja. Tada ćete točno vidjeti na kojem mjestu se pojavilo curenje ulja ( pojedine brtve, cijev oduška od ulja, semerinzi motora ) .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - BLJESKA LAMPICA OD ULJA

Datum objave: 22.07.2011 21:46:27
Slika
PITANJE:

poštovanje,imam golfa 3 i imam problem,miga mi lampica od ulja i neradi mi kilometar sat....hvala..

ODGOVOR:

Kontrolna lampica od ulje može bljeskati kada je neispravan indikator ulja , kada je neispravna električna instalacija, kada motor nema dovoljan tlak ulja . Najprije izmjerite tlak ulja.  Kilometar sat može biti izvan funkcije kada je neispravan davač impulsa na mjenjaču, kada je neispravna električna instalacija od davača impulsa do instrument ploče, kada je neispravno kilometarsko brojilo.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E KLASSA 220 D - EPC

Datum objave: 22.07.2011 21:19:48
Slika
PITANJE:

POSTOVANE IMAM MERCEDESA E KLASU 220 OBICNI DIZEL GODINA PROIZVODNJE 1998 I IMAM PROBLEM NA NJEMU PALI MI SE CESTO EPC UREDAJ I IZGUBI VUCU ZNACI NECE DA VUCE NECE DA PRIMI GASA MORAM GA UGASITI I SACEKATI OTPRILIKE 45 MINUTA DA BI GA MOGAO DALJE VOZITI I OPET NAKON NEKOG VREMENA SE UPALI I ISTO PA MOLIM ZA VAS ODGOVOR S POSTOVANJEM

ODGOVOR:

EPC ( Electronic Power Control ) lampica se pali kada visokotlačna pumpa ili regulator količine goriva ne rade na ispravan način. Dijagnostikom sustava za dobavu goriva i dijagnostikom visokotlačne pumpe može se točno utvrditi što je neispravno i navesti cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

BMW E36 318 i. - OZNAKA NA BREGASTOJ I GLAVI

Datum objave: 22.07.2011 21:05:12
Slika
PITANJE:

posjedujem bmw e36 318i 83kw 92g!ne vidim oznaku na bregastoj i glavi,dali uopce postoji i kako je staviti na paljenje?na radilici postoji oznaka i sve je jasno!hvala

ODGOVOR:

Na ovom motoru ne postoje oznake pomoću kojih bi mogli točno namjestiti fazu motora . Za tu svrhu su potrebni specijelni alati za blokadu radilice i za blokadu bregaste osovine. Alati nisu univerzalni nego su specijalni baš za navedeni motor.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,9 TD - SVAKI ČAS NEKI KVAROVI

Datum objave: 22.07.2011 20:51:57
Slika
PITANJE:

Dobar vam dan.Trazio sam svuda pomoc ali nikako da je negdje dobijem i da mi se objasni detaljno. Vozim fiat bravoGT 1.9TD 98 godina sa 230 000km... Auto svako malo pa ima neke kvarove i to me vodi u propast posto nisam u prilici toliko izdvajati za njegove popravke.. Prije nekoliko mi je bila otisla elektornika i vozio sam jednom majstoru on nije znao sta je sa autom onda odvezao drugom i taj je kao "popravio" auto... Cim sam auto izveo iz radione auto je poceo slabo vuc. Na pola gasa kada sam vozio dusio se i dimio jako i onda samo bacio vise dima i onda nije dimio.. Ja sam sam kod kuce otkrio da kada sam odspojio neku zicu kod motora pocelo mi je u autu svijetlit na kontrolnoj ploci kao neka cijev koja rasprsuje neku tekucinu.. i od tada auto normalno ide a unutra normalno to mi svijetli.. Na autu sam vec promijenio 3 puta rucke od svijetala polovne su (300kn) i svaki put se topi to nesto u njima neznam ni sam kako.. I auto ostaje bez ventilatora na 4 brzini i bez svijetala.. I opet mi se to dogodilo.Nemam vise sirene na autu nekad ima nekada ne.. Nemam ni ventilator na brzini 1,2,3.. I jucer bas dosao sa mora sa autom napravio nekih 150km dosao u svoj grad vozio auto poceo trokirat i stao.. Upalim ga opet trokira i stane.. Upalim ponovno pustim ga da radi pokusam krenut i crkao do kraja.. Okrenem kljuc u njemu nista vise ne svijetli kao da se klema odspojila od akumulatora.. Skuzio sam da je otisao neki glavni osigurac od 40A.. Vec 2 puta danas iz neznam kojeg razloga samo se ugasi i normalno ga poslje mogu upalit Molim vas za pomoc posto stvarno vise neznam sta da ucinim.. Stvarno sam previse ulozio u auto sve novo smo stavljali na njega i uvijek nesto.. Predlozite mi nekoga tko bi mi to napravio da me nebi prevario da mi napravi bas ono sta nevalja na autu a ne da mi napravi jos gore.. Hvala vam

ODGOVOR:

Kada bih detaljno odgovorio na sva ta pitanja tekst bi bio dugačak dvadesetak stranica. Odgovoriti ću u kračoj formi . Prvo niste se namjerili na dobar servi koji može kvalitetno obaviti pregled i dijagnostiku vozila . Drugo servisi u kojima ste bili nisu predložili kvalitetno rješenje . Treće vozilo se mora popraviti po svim pravilima struke bez bilo kakvih improvizacija . Vaše vozilo mogu detaljno pregledati, predložiti kvalitetno rješenje, navesti cijenu popravka za sve potrebne radove i dijelove. Ukoliko Vas takav pregled zanima, javite se koncem osmog mjeseca kada dođem s godišnjeg odmora.

na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO - PUCA KLINASTI REMEN

Datum objave: 22.07.2011 20:47:14
Slika
PITANJE:

Imam Fiat Tipo star 20-ak godina, otprilike, ne znam previše detalja, s obzirom da nisam toliko stručan, ali bih imao 2 pitanja vezana uz to. 1. Prilikom paljenja automobila, klinasti remen zna zapištati (to se kasnije kratko osjeti kao smrad), ali se nakon nekih 10-ak sekundi normalizira. Sad, u načelu to ne bi bio problem da taj remen ne pukne svako 6 mjeseci (otprilike) i onda se mora stavljat novi. E sad, ni to nije problem, ali postoji li neko rješenje da taj remen ne puca i ne 'pjeva', s obzirom da je normalno radio 20 godina, jedino zadnjih 10 mjeseci to puca (prije toga je auto, doduše, godinu dana stajao bez da je vožen)? 2. Koliki bi broj okretaja bio optimalan i adekvatan? Tata kaže da je to od 800 - 1000, dok je on meni u mirovanju u leru na 1100. Treba li to nositi kod mehaničara da vrati, kako bi se izbjegla šteta na motoru ili može tako ostati? Hvala puno :)

ODGOVOR:

Zvuk klinastog remena se čuje kada je isti loše zategnut, kada je dotrajao ili kada je istrošen, kada postoji veliki otpor agregata kojega pokreće , kada je istrošena remenica klinastog remena. Sve što sam naveo također skračuje trajnost klinastog remena. Broj okretaj na leru treba biti oko 850.Ako je broj okretaja povišen potrebno je obaviti podešavanje tako da motor ne troši previše goriva i da nije bučan.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 4X4- NEMOGUĆNOST OKRETANJA VOLANA

Datum objave: 21.07.2011 18:46:33
Slika
PITANJE:

vozim reno scenic 4x4 2000g. benz. prilikom ler gasa dolazi do nemogucnosti okretanja volana, dok pri dodavanju gasa funkcija serva se vraca pri voznji cujem lupkanje kod prednjeg desnog tocka i zujanje servo pumpe pri punom motanju da li je moguce da je otisla letva volana ili servo-pumpa ako je letva da li se isplati stavljati reparirana hvala!

ODGOVOR:

Navedeni simptomi na znače da je neispravna hidraulika letve volana , mogu postojati i drugi uzroci koji su manje skupi . Ako niste u zadnje dvije godine mijenjali ulje u servo volanu napravite to možda pomogne. Ako ne postignete rezultat provjerite ispravnost visokotlačne cijevi koja vodi od servo pumpe do kućišta volana . Ako je cijev ispravna provjerite ispravnost servo pumpe . Ako je i pumpa u redu tek tada posumnjajte u hidrauliku letve volana. Letva volana se može uspješno reparirati.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - TURBINA SERVISIRANA, ALI OPET NEMA SNAGE

Datum objave: 21.07.2011 18:43:59
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Vozim Ford Focus 2002g 1.8tdci. Problem je sta auto slabo vuce. Mehaničar mi je diagnosticirao kvar turbine jer navodno da ima slabi pritisak i da je nekakva poluga od vakuma zablokirana. Turbinu sam poslao u ovlasteni servis kamo su mi rekli da je to zbog toga jer treba zamijeniti nekakvu variabilu na turbini sta sam i napravio. turbina je montirana ali auto i dalje nikako ne vuce. Molim za pomoc. Hvala

ODGOVOR:

Problem sa snagom motora može nastati i radi mnogih drugih neispravnosti a ne samo radi turbine. Navesti ću i ostale moguće uzroke a to su : filteri, mehaničko stanje motora, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, injektori, MAP senzor, EGR ventil, senzor tlaka goriva, solenoidni ventil za tlak goriva, visokotlačna pumpa, prekidač položaja pedale kočnice, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, senzor radilice, senzor bregaste osovine, djelomično začepljenje ispušnog sustava, ECU centrala. Navedene dijelove treba najprije ispitati i kada se otkrije što je neispravno onda se dio dorađuje ili mijenja.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 214 SI 16V - PROMIJENIO 3 KOMPJUTORA

Datum objave: 21.07.2011 18:41:37
Slika
PITANJE:

postovani gos. meicu posjedujem rover 214 si 16 v iz 96 god., i u zadnjih godinu i po imam veliki problem sa autom. u biti njemu se stalno kvari kompjuter,i evo za to vrijeme sam vec tri promjenio . auto jednostavno nece da radi i kad upali nema ni obrtaja ni snage,trza u voznji itd. tako mi se svaki put desavalo i cim promjenim kompjuter auto radi normalno par mjeseci i onda sve opet ispocetka!! molio bi vas da mi objasnite ovaj kvar i zanima me da li se kod vas moze nabaviti kompjuter za njega i koliko bi kostao!!! samo da naglasim da sam prije 3 godine promjenio motor,skoro novi pri tom stavio i novu pumpu za gorivo i termodavace i sve te ostale sitnice. napominjem da su svi djelovi novi. unapred vam se zahvaljujem na odgovoru pozzz

ODGOVOR:

U praksi ne postoji slučaj kao što ste ga Vi opisali da nakon kračeg vremena postoji potreba za mijenjanjem upravljačkog kompjutora motora. Moguće neispravnosti radi kojih dolazi do oštećenja kompjutora su : električna instalacija, preveliki napon punjenja alternatora, neispravan sustav paljenja ( probijanje visokog napona ) , kratki spoj na nekom dijelu instalacije. Na žalost ja nemam prodaju dijelova . Inače kompjutor se može nabaviti preko ovlaštenog servisa Rover . Drugi način mi nije poznat.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA - VELIKI PROBLEMI

Datum objave: 21.07.2011 18:35:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, posedujem citroen xsara 2001 godiste. U poslednje vreme javili su mi se veliki problemi.Prvi problem je to od kako sam napunio klimu, kola u voznji pocinju da trzaju, zatim se gase i paljenje je ne moguce dok se ne ohlade. Drugi problem je to sto mi se sve lampice na instrument tabli upale pri voznji i kilometar sat ne radi. Takodje desni zadnji tocak mi dohvata do necega i cepa gumu (sirina gume je 195) pa su mi rekli da je presiroka za njega, ali te gume stoje na kolima od kada sam ih kupio i nikakvih problema do sada nije bilo. U cemu je problem? Hvala...

ODGOVOR:

Punjenje klime i prekidanje motora ( trzanje ) nisu međusobno povezani. Prekidanje može nastati radi slijedećih neispravnosti : filteri, nečisto gorivo, senzori motora, davači impulsa , injektori, tlak goriva, mehanički uzroci , električna instalacija. Paljenje lampica na instrument ploči se događa radi konektora instrument ploče , radi niskog napona punjenja alternatora, radi BSI računala ( ako to postoji na Vašemu vozilu ) , radi pada napona na kutiji osigurača ( loši kontakti ) . Ako Vam do sada nije strugala zadnja guma , moguće je da je na zadnjoj osovini nastala zračnost ili istrošenje. Radi toga se kotač pomaknuo prema vani i zato dolazi do struganja.

na vrh Povratak na vrh

NISSAN PRAIRIE 2,0 i. - VIBRIRAJU OBRTAJI

Datum objave: 21.07.2011 10:50:31
Slika
PITANJE:

potovani,imam dva problema sa autom Vozim Nissan Prairie 2.0 benzin ima 4 cilindra 8 svijecica...na leru mu vibriraju obrtaji,nekad cesto se desava nekad sve normalno,ali od danas poceo i trzat,kad pritisnem gas kao da ga zagusi i proguli.stanem na semafor ili sl.vibriraju obrtaji pa stanu,cim dam gas i pustim obrtaji spadnu ispod normale pa se vrate,zatim auto radi normalno par sekundi i opet variraju obrtaji.A drugi problem mi je taj sto u nesto u mjenjacu sumi kad krenem isto auto na navijanje sumi,stanem ubacim u ler cuje se,pritisnem kvacilo necuje se,krenem cuje se sumi i sve tako,mehanicari se neznaju odluciti sta je..neki kazu lezaj diferencijala,neki druk lezaj,neki nema ulja,pa su mi dolivali ulje stavljali neki aditiv sa smanjivanje sumova u mjenjacu ali isto....molim Vas da mi kazete sta da cinim...unaprijed HVALA

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : propuštanje na usisnom kolektoru ( brtva ili neki od priključaka ) , motorić minimuma, senzor temperature motora, nečisti injektori, tlak i količin agoriva, lambda sonda, električna instalacija i konektori, mehaničko stanje motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, ECU centrala. Zvuk koji čujete iz mjenjača nastaje radi oštećenih ležajeva mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,5 TDI - AUTOMATSKI MJENJAČ CUKA

Datum objave: 21.07.2011 10:35:23
Slika
PITANJE:

Posjedujem Audi a6 2.5 TDI 2002. godina 6 brz.(114kw)i pojavio mi se problem s automatskim mjenjačem. Prilikom kretanja i kada salta 1-2-3 brzina događa se to da "cuka". Problem sam prvi put primjetio prije godinu dana, neznatno je počeo cukat, tak da se jedva osjetilo, ali samo ponekad. Problem se pojačao prije dva mjeseca.Napominjem da istog problema nema kad jace stisnem gas(u D) ili kad prebacim na ručno mijenjanje brzina, dakle, u D samo pri laganom ubrzavanju. Cukanje je jače na uzbrdici.Automobil ima 245000 i mislim da se u getribu još nije diralo, bar koliko je auto kod mene.Kod majstora, dijagnostika je očitala grešku "SISTEM PUNJENJE", ne znam sad koji je broj greške, no istu grešku i isti broj greške očitala je ista dijagnostika na ABS-u.Majstor (kao i nekoliko drugih kod kojih sam bio) kaže da ne zna sta je uzrok i to je to.Unaprijed zahvalan na savjetu!

ODGOVOR:

Prvo na što se treba posumnjati jest količina i kvaliteta ulja u mjenjaču te filter mjenjača. Redovna izmjena ulja i filtera mjenjača se radi svakih 60.000 km ili svake dvije godine. Ostali mogući uzroci su : elektroventili mjenjača, električna instalacija mjenjača, upravljačko računalo mjenjača, istrošenje u samom mjenjaču. Obavite stručan pregled i dijagnostiklu mjenjača . Prije toga provjerite stanje koje sam spomenuo s uljem i filterom mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

BMW 530 D - UGASIO SE U VOŽNJI

Datum objave: 21.07.2011 10:11:40
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem bmw 530 d, 2007 god s pređenih 113 tis.kilometera. zanima me sljedeće: Prilikom vožnje na autocesti na tempomat pri brzini od 155 km , automobil je zacukao, izgubio brzinu i ugasio se. Stručna osoba mi je rekla daq je pukao lanac motora, ali bih volio čuti i Vaše mišljenje. događa li se to često, koliko košta popravak takvog kvara, i na što treba obratiti pažnju prilikom saniranja tog navedenog kvara!? unapred se zahvaljujem, na Vašem stručnom mišljenju. lp Hvala

ODGOVOR:

Nije dobro bez realnih pokazatelja donositi zaključke o mogućim kvarovima i spominjati teška oštećenja motora. Ja bih to napravio na drugi način i kao razloge naveo puno banalnije razloge i to : pad napona na vitalnim senzorima i aktuatorima, neispravnost jedne od diza, prestanak rada dobavne pumpe, neispravnost EC releja upravljačkog računala motora . Neposrednim uvidom na vozilu točno bih naveo stvarni razlog ili razloge radi kojih se ugasio motor.

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO MATIZ - NEUJEDNAČEN RAD NA LERU

Datum objave: 21.07.2011 10:12:11
Slika
PITANJE:

Pozdrav,imam Daewoo Matiz SE,do sada nisam imao nekih većih problema sa autom,ali nedavno mi je počeo neujednačeno raditi u leru.Inače auto ne "cuka" ni ništa,ali mi ga nije baš lijepo čuti.Kao da će se polako ugasiti,ali se ne ugasi. Promijenio sam svjećice sve, razvodnu kapu, rotor, kablove i još nekontinuirano radi. Zanima me čemu taj neujednačen rad može biti uzrok(tj.zbog čega se to događa). Svaki mehaničar kaže neku 2.dijagnozu,ali pošto sam više-manje sve promijenio mišljenja sam da bih uzrok tome mogla biti kvaliteta benzina. Šta vi mislite o tome??? Inače točim samo na Petrolu,nisam do sada imao nekih loših iskustava do sada. Hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Postoje brojni uzroci radi kojih motor može u leru nemirno raditi , točan odgovor mogu dati nakon dijagnostike motora. Sada ću navesti moguće neispravnosti : senzor temperature motora, aktuator minimuma, propuštanje na usisnom kolektoru, podešenost ventila, razlika u tlakovima kompresije, MAP senzor, leptirasti ventil, senzor položaja leptirastog ventila, razlika u količini goriva na pojedinim injektorima, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - LEŽAJ KOTAČA

Datum objave: 21.07.2011 10:06:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, na našem vozilu otišao je ležaj na prednjem kotaču nakon 50 000 km, i opet nakon 70 000. Što može biti razlog?

ODGOVOR:

Moguči razlozi su : kvaliteta ležaja, neispravna glavčina kotača, nepravilna montaža, otežani uvjeti kojima je izloženo vozilo.

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA CARINA - EKO TEST

Datum objave: 20.07.2011 22:24:21
Slika
PITANJE:

Pozdrav ! Toyota carina E 1996 god na eko testu ima podatke:820 o/min lambda 1.010;CO .432;CO2 15.00 HC 180;O2 0.66. 2440 o/min- lambda 1.010; CO 0.606; CO2 15;HC 57; O2 .66. Obzirom na takove podatke kakva je indicija da se to poboljša. Zavaljujem.

ODGOVOR:

Prema podacima koje ste naveli  CO je malo povišen , ne smije biti veći od 0,30 %Vol , HC je također povišen , ne smije biti veći od 100 ppm. Navedene vrijednosti se mogu dovesti u normalno stanje . Najprije treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora a nakon toga bih mogao reći što je neispravno i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i - LIJEVI KOTAČ LUPA U NEŠTO

Datum objave: 20.07.2011 22:22:31
Slika
PITANJE:

Vozim Fiat punto s55 i imam problem. Nedavno sam imao pokvarene kocnice(lajtung sam moro mjenjat) i dok sam imao tak pokvarene kocnice sam proklizao nekih 5-10 metara i od tad kad god skrecem u lijevu stranu ili se vozim na uzbrdici ili nizbrdici cujem da mi lijevi kotac lupa o nesto, stvarno se jako cuje i jako vibrira ako je neki malo jaci zavoj(bas kao da pucam iz auta, znam da mozda ovo izgleda smijesno ali je tako). Pa me sada zanima da li je to problem sa osovinom ili mozda trebam drugu gumu jer se ta mozad previse izlizala,potrosila pa nije vise ravnomjerno okrugla ili mozda nesto trece. I zanima me kolka bi bila cijena tog popravka. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Vaše pitanje nije smiješno nego je realno i pravo. Zvuk koji čujete je zračnost, istrošenej na nekom od dijelova ovjesa. Predlažem da dođete do nas u Samobor da Vam obavimo točnu defektažu i kažemo što treba napraviti. Za Vas će taj pregled vozila biti besplatan.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,2 16V - PLIN R 134a

Datum objave: 20.07.2011 22:18:02
Slika
PITANJE:

Postovani gos. Meic. Evo danima lutam po stranicama nasih majstora u bosni i nijedan nepruza to sto vi pruzati i zbog toga vam odajem priznanje i skidam kapu dole. I ja sam jedan od onih kome treba vasa pomoc. Molio bih vas dami samo odgovorite na pitanje, koliko ide plina u auto klimu kod opel corse 1,2 16v 1999god. Nemogu to nigdje na autu da pronadjem samo sam uspio vidjeti na kompresoru koji plin treba ubaciti. U nadi dacete mi odgovoriti unaprijed hvala, i zelim vam puno uspjeha u vasem daljnem radu.

ODGOVOR:

U sustav klime ide 900 grama plina R 134 a .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,0 i - HLADNJAK

Datum objave: 20.07.2011 22:16:11
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Imam Renault lagunu I, 2.0rt, benzin, manuelna klima, 1996 god. Nedavno sam imao saobraćajnu nesreću u kojoj su probijeni oba hladnjaka. Novi hladnjaci kod ovalaštenog distributera su preskupi cca 600 eura komplet. Na tržištu polovnih dijelova trenutno nema ovih hladnjaka. Da li se mogu ugraditi hladnjaci npr od 1.8 benzin ili neka druga kubikaža. Unaprijed zahvalan.

ODGOVOR:

Ako su hladnjaci istih dimenzija ( ista površina hlađenja ) i ako odgovaraju svi priključci , tada možete ugraditi hladnjake koji nisu originalni . Da bi to saznali morate radi usporedbe nositi sa sobom originalni hladnjak i neposrednim mjerenjem i uspoređivanjem doći do spoznaje da li će to odgovarati .

na vrh Povratak na vrh