Danas je: 21.04.2018

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF 1,9 TDI - TEŠKO PALI KADA JE TOPLI ?

Datum objave: 15.01.2018 16:49:47
Slika
PITANJE:

Postovani, u pitanju je golf 5 TDI 90konja! zasto auto kad je hladan upali odmah a čim se zagrije vergla 5-6sekundi i onda upali?

ODGOVOR:

Razlozi mogu biti brojni a mogu se defektirati nakon što se napravi kompletna dijagnostika motora. Mogući uzroci su ; mehaničko stanje motora, niski tlakovi kkompresije, pojava zraka u gorivu, akumulator, eektropokretač, nepovratni ventil za gorivo, faza motora, solenoidni ventil vremena ubrozgavanja goriva, regulatorr količine goriva, EGR ventil, ETC senzor, dize, visokotlačnaa pumpa, eletričnainstalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 i. - MOTOR SE PREGRIJAO ?

Datum objave: 13.01.2018 03:02:31
Slika
PITANJE:

poštovani imam jedno pitanje. Auto je opel corsa 1.4 iz 2011 godine, benzinac 100 Ks. Nedavno mi je auto prohuhalo, ili barem mislim da je, jer se nije upalila nikakva lampica. primjetio sam dim ispod haube, stao, otvorio haubu i vidio da iz "iberlaufa" na posudi izbacuje izbacuje antifriz van i da voda u posudi kuha, tj. pojavljuju se mjehurići vode. izbacio je barem pola litre vode dok sam stajao, tj napravila se lokvica ispod auta. auto sam odšlepao kod meštra, koji je promijenio termostat i vodenu pumpu. auto i dalje diže temperaturu previše, to meštar očitava na nekom svom uređaju za dijagnostiku. meštar kaže da treba skidati glavu, mijenjati dihtung, napraviti strojnu obradu glave i da je to to. auto inače ima jako malo kilometara, 60 000 a inače je od punice. takve sam valjda sreće, posudim jednom njen auto jer je moj bio na popravku i odmah problem. ja čak vjerujem da se njoj se to isto događalo, samo što se ona ne razumije u auta pa nije obraćala pažnju, pogotovo što je zadnji put kad je bila na redovnom servisu njen meštar dolio antifriz jer ga je tada falilo u posudi. Molim Vas za mišljenje, dali će brušenje glave i zamjena dihtunga riješiti stvar? mlim vas Vas odgovor najviše da umirim punicu jer me živog pojede zbog ovog. hvala. Milan Matić

ODGOVOR:

Radna temperatura motora je 90°C . Ako je temperatura motora znatno veća od toga mogući uzroci su ; djelomično začepljenje hladnjaka, termostat ( rekli ste da je novi ) , brtva glave motora. moguće je da je čep ekspanzione posude neispravan ako kroz njega izlazi rashladna tekućina u momentu kada motor ima radnu temperaturu . U ovom slučaju trebalo bi radioničkim uređajem točno izmjeriti kolika je radna temparatura motora ( mogućeje da je u granicama normale ). To možete provjeriti u nekom drugom servisu tako da imate dva mišljenja . Ako ima kakvih nejasnoća nazovite me na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 2,0 TDI CR - PROBLEM SA ŠALTANJEM BRZINA ?

Datum objave: 11.01.2018 14:10:01
Slika
PITANJE:

Postovanje g meic imam problem audi a3 2.0tdi 2010 g sa rucnom getribom 6 brzina problem sa saltanjem u 1,2,3,i rikverc kvacilo jako nisko lovi i pedala kvacila nece da se vrati u prvobitni polozaj nego ostane jako nisko hvala i svaka dobra u 2018 g

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok je hidraulična komanda kuplunga. Uzroci mogu biti ; curenje ulja iz hidrauličnog suustava komande kuplunga, istrošenje na radnom cilindru komande kuplunga, istrošenje na glavnom cilindru komande kuplunga. Kada se zamijeni neispraan dio problem će biti riješen.

na vrh Povratak na vrh

MINI 1,4 D ONE CDI - MOTOR SE PREGRIJAVA ?

Datum objave: 01.01.2018 13:34:44
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, molila bi Vas za pomoć. Automobil koji vozim je Mini One 1.4d. Nedavno mi se dogodilo da mi se otpustio remen na alternatoru. Auto sam odvezla majstoru koji mi je remen zategnuo, pregledao kuplung remenicu i rekao da je sve uredu,te nakon toga vise nije bilo neugodnog cviljenja remena. Od prilike nakon dva tjedna sam se uputila na put udaljenosti 440km.Pregledala sam ulje, vodu pomjesanu s crvenim antifrizom, te ulje za kocnice i atf za servo. Sve je bilo uredno. S automobilom sam presla 260km te malo stala predahnuti. Nakon pauze od 20-ak min sam krenula dalje te mi je nakon 5 min vožnje temperatura motora vozila u par sekundi narasla sa sredine do zadnje kazaljke i nestalo mi je grijanja. Stala sam u zaustavni trak autoceste, te na upute majstora pregledala vod(posuda je bila puna), pregledala boju ulja koje je bilo crno, te pogledala ventilator koji je radio. Pošto je vucna sluzba mogla doci po mene tek nakon par sati vozila sam do slijedeceg odmaralista nekih 10-ak min brzinom od 50 km/h pazeci da mi temperatura motora bude na sredini. Vozilo je odvezeno na popravak gdje su majstori zakljucili da je zbog loseg alternatora blokirala kuplung remenica, i da je prestala raditi vodena pumpa(pumpa je skoro nova... 6 mjeseci). Mjenjalibsu regler i diode na alternatoru, remen i kuplung remenicu. Nakon dva dana sam opet krenula na isto putovanje. Uspjela sam preci 190km i stala protegnuti noge. Nakon tog stajanja u iducih 5 min mi se opet dogodilo isto. Nestalo mi je grijanja, osjetila sam cudan miris u kabini poput mirisa gume i kazaljka temperature mi je u par sek skocila do kraja. Zaustavila sam se i zvala vucnu sluzbu. Opet je i stanje ulja i vode bilo uredno, ali mi je majstor na auto cesti rekao da mi je blokirao termostat. Crijevo spojeno na posudu vode je bilo hladno i bez protoka vode. Alternator mi je opet poceo cvilit iako je remen pritegnut i tvrd. Molila bi Vas vaše mišljenje zasto mi se to dogodilo, što bi mogao biti uzrok, te što treba učiniti? I zanima me kako znati dali ce bit potrebna reparacija glave motora zbog pregrijavanja. Nadam se da sam Vam dovoljno jasno uspjela opisati situaciju. Unaprijed zahvaljujem za odgovor i savjet! S poštovanjem

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su ; gubitak rashladne tekućine iz rashladnog sustava, termostat, pumpa za vodu , natezač kanalnog remenna, remenica, brtva glave motora . Najbolje bi bilo da stručna osoba servisa napravi probnu vožnju, da točno defektira kvar, da kaže kolika je cijena popravka, da uz Vaašu suglasnost obavi popravak, da Vam da garanciju za obavljene radove  i ugrađenee dijelove. Ovo radite u servisu od povjerenja.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - PUNO TROŠI ?

Datum objave: 30.12.2017 19:26:47
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam pitanje vezano za potrošnju goriva. Posjedujem renault twingo 1,2 base, 97.godište, prelazim dnevno oko 35km, najveći dio toga je autocesta, te me zanima da li je normalno da ja već treći put točim puni rezervar goriva u jednom mjesecu.Znam i da zima utjeće na potrošnju, ali da je baš tako drastićno, prije sam se sa punim rezervarom vozio i po mjesec i pol dana, i to još gradske vožnje, pa me zanima može li možda biti kakav problem u vozilu. S poštovanjem

ODGOVOR:

Mogući uzroci povečane potrošnje goriva mogu biti mnogobrojni pa ću ih po logičnom redoslijedu i nabrojiti : mehaničko stanje motora, začepljenje na usisnim kanalima, propuštanje na ventilima, slabija kompresija motora, faza motora, ispušni sustav, sustav dobave goriva, regulator tlaka goriva, injektori, pojedini senzori motora, ECT temperaturni osjetnik, IAT temperaturni osjetnik, termostat, mjerač mase zraka, lambda sonda, loša iskra na svjećicama, kablovi , bobina, električna instalacija, ECU centrala. U ovom slučaju treba napraviti kompletnu dijagnosiku motora. Tada se mogu znati uzroci i cijena popravka.

na vrh Povratak na vrh

BMW X5 3,0 D - MIRIS ULJA I BIJELI DIM ?

Datum objave: 30.12.2017 18:56:14
Slika
PITANJE:

Poštovni,vlasnik sam bmw x5 e53 3.0d 135 kw.Dogodilo mi se to da je na uzbrdici uz moju vožnju 3000-4000 obrtaja sam podigao obrtaje pa sam pustio gas,nakon 2-3 sekunde osjetio sam miris ulja i veliki bijeli dim iza sebe.Stao sam nakon 10 sekundi i vidio da je na turbini ulje izbačeno,no auto je ponovno lijepo radilo kao i prije bez dima s normalnom temperaturom i normalnim radom motora koji nije trošio ni kap ulja niti tekućine u rashladnom sustavu.Pa sam ga odveo u najblizi servis gdje su izmjenili : ulje,filter ulja,filter zraka,seperator ulja te skinuli turbinu koja nije bila u lošu stanju pa ju je mehaničar na pola reparirao,sustav zraka je čist i interkuler je čist,ali opet mi se to ponovilo i sad kad se motor ugrije na turbini ulje kapi.Pa molio bih ako možete da mi pomognete jer mi nitko ne zna dati pravi odgovor.Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Motorno ulje može kapati na turbini zbog tri razloga i to ; zbog povećane količine uljnih para koje izlaze iz motora i koje nakon toga ulaze u usisnu cijev , zbog istrošenosti brtvi ili ležajeva turbine, zbog oštećenjaklipnih prstenova ili jednog od klipova. Moguć je i jedan banalan razlog a to je začepljenje sustava za odušak iz motora.  Ako ima kakvih nejasnoća možete me nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 3,0 TDI CR - DPF FILTER ?

Datum objave: 24.12.2017 12:41:29
Slika
PITANJE:

Poštovanje gosp. Meić vozim A6 3.0TDI 2008 ove godine mi se 5-6 puta upalila lamica DPF-a za regen. te sam u uvjetima prilagođenim vožnji za pasivnu regen. istu odvozio te se lampica ugasi nakon 15-25min. Molio bih Vaše mišljenje budući ima više faktora koji mogu prouzročiti navedeno. Napomena: U ovlv. Audi servisu prije 10mj. na redovnom servisu uliveno mi je u motor ulje cca. 1 više od propisane!? Tada su i počeli problemi paljenja DPF-a ,a dosta smanjili nakon što sam doveo novo ulje na nivo, ali su i dalje ostali. Za napomenuti prije tri god. su promjenjene komlpletne usisne grane i EGR u ovlv. servisu Eurodaus! Kod jutarnjih paljenja nema verglanja niti zadimljenja iz auspuha kao ni u vožnji na većim okretajima. Ne bih podizimao radikalne poteze anulacije DPF-a već bih pokušao uz kvalitetno mišljenje i savjet otkloniti navedi uzrok! Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Moguće je da je prevelika količina ulja u motoru napravila štetu na DPF filteru ( djelomično začepljenje ) . To začepljenje uz činjenicu da vjerovatno imate dosta gradske vožnje razlog je učestalog paljenja kontrolne lampice za DPF filter. U ovom slučaju ne pomaže tzv. pasivna regeneracija i zato bi trebalo napraviti prisilnu regeneraciju. To se naravno radi u kontroliranim uvjetima u servisu. Moguće je da će se nakon toga nakupljene čestice u DPF filteru spaliti i nestati iz DPF filtera. Najskuplje bi bilo da se mora mijenjati DPF filter.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D AUTOMATIC - NEMIRNO RADI NA LERU I GASI SE ?

Datum objave: 24.12.2017 12:25:11
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav.Molio bi za malu pomoc imam auto bmw 320 dizel automatik 2004 godinasa 110 kw.Problem je sljedeci auto mi u malim obtrajima kada sam recimo na semaforu i imam ga ubacenog u slovo D u jednom trenutku izgubi obtaje kao da ce crknut i u tom trnutku baci oblak dima i to traje 2-3 sekunde i onda auto opet radi normalno nekih 15 sekundi onda se to isto ponovi,tako je i kad sam u rikvercu isto takvo ponasanje a nekada i crkne.Kada sam u neutralu onda mi zna to radit dok ne digne temperaturu i kad je digne onda se smiri.Bio sam na diagnostici i nista ne pokazuje sve pokazuje kako treba. Molio bih za pomoc i unapred se zahvaljujem.Pozdrav.

ODGOVOR:

Bez mogućnosti pregleda Vašega vozila mogu samo nabrojiti moguće neispravnosti zbog kojih može nastati problem koji ste opisali  . Neispravni mogu biti ; senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, razlika u količini goriva na dizama, EGR ventil, regulator količine goriva, VT pumpa, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala. Za ispitati sve navedeno nije dovoljan samo dijagnostički uređaj koji očitava greške s memorije ECU centrale. Potrebni su i drugi kontrolni i ispitni uređaji. Uz to je najvažnija stručnost osobe koja obavlja dijagnostiku.

na vrh Povratak na vrh

MINI COOPER 1,6 i. - NAGLO IZGUBI GAS ?

Datum objave: 20.12.2017 16:18:55
Slika
PITANJE:

Mini cooper 1.6 benzinac (bmw motor) 88 kw, 2007 godina. Kad mu dam gas ide normalno do 2500 okretaja i tu naglo izgubi gas i to traje dok ne uspije doc do 3000 i opet nabire normalno. Nebitno koja brzina. I skuzio sam da mi nemirno radi na leru. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Točan uzrok mogu znati nakon pregleda vašega vozila . Sada mogu nabrojiti moguće neispravnosti ; filteri, nečist rezervoar, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, zaklopka snage, niski tlak goriva, senzor tlaka zraka, mjerač mase zraka, senzor tempertaure motora, senzor temperature zraka, mjerač mase zraka, EGR ventil, senzor radilice, senzor bregaste osovine, loša iskra na svjećicama, bobina, električna instalaxija, mehnaičko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - ČUDAN ZVUK KOD MOTORA ?

Datum objave: 20.12.2017 16:08:00
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Nisam siguran bavite li se još besplatnim savjetovanjem ali prije svega, prošavši kroz 20ak stranica vaših odgovora, da vas pohvalim na kvalitetnome angažmanu. Posjedujem Renault Megane 3 iz 2009. (1.5 dCi, 78 kW, 165000 km) na kojemu imam dva problema. Prvi je otežano paljenje kada je motor hladan no o tome sam se informirao na vašim prijašnjim odgovorima. Drugi, radi kojega i pišem (te me brine i moguća povezanost s problematikom paljenja), je čudan zvuk (najviše liči na nekakvo grebanje/struganje/kao kada rastegnete "grlo" napuhanoga balona pa počne "vrištati" dok zrak izlazi) koji dolazi više s desne strane vozila (dok sjedim u kabini) te se puno bolje čuje iz kabine nego sprijeda kada podignem haubu gdje se gotovo uopće niti ne čuje. Zvuk krene ubrzo nakon paljenja, prisutan je u leru i tijekom vožnje, reagira na dodavanje gasa (pojača se kada ga stisnem) no tijekom vožnje u većim brzinama (četvrta i više) zna potpuno nestati. Misleći da je neki od ventilatora u sustavu klimatizacije i hlađenja eliminirao sam rashladni sustav testiranjem dok je isti ugašen, zvuk i dalje prisutan i kada ventilatori ne rade. Veliki servis napravljen prije nekoliko tjedana, zvuk i dalje prisutan. Intenzitet i učestalost pojave zvuka se progresivno pogoršava kako vrijeme odmiče. Laičkim osobnim pregledom utvrdio sam kako, ispred otvorene haube, s lijeve strane gore, dvije cijevčice koje idu prema motoru (pretpostavljam da je tu gorivo, žao mi je što nisam u mogućnosti preciznije) vibriraju kada se zvuk javi, što mi govori da se isti proizvodi negdje dublje u vozilu na dijelu iz kojih te cijevčice dolaze. Ovo sve jer mi mehaničar nije uspio pomoći, morati ću u ovlašteni servis no volio bih mišljenje prije nego odem kako bih okvirno znao što me čeka. Eto bilo je malo duže, nadam se da sam uspio pojasniti, hvala na strpljenju i odgovoru. Puno sereće i uspjeha!

ODGOVOR:

Vaš opis je opčenit i neprecizan. Svaki bolji mehaničar ( ne mora raditi u ovlaštenom servisu ) sigurno može neposrednim uvidom na vozilu točno defektirati i otkloniti kvar. Sve neispravnosti koje prati neki zvuk je lako defektirati jer postoji taj zvuk kojega treba pratiti i tako doći do stvarnog uzroka gdje i zašto nestaje. Vi na žalost niste imali sreću da odmah posjetita takvog znalca mehaničara. Evo sada i mogućih neispravnosti; kanalni remen, natezač, remenica alternatora, remenica radilice, ležajevi akternatora, ostali ležajevi osovina u rotacionom gibanju, pojava zraka u gorivu, visokotlačna pumpa, brregasta osovina i podizači ventila, dize, sustav za dobavu zraka u motor, EGR ventil, ostali netipični uzroci.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,4 i. 16V - TLAK ULJA U MOTORU ?

Datum objave: 17.12.2017 16:26:03
Slika
PITANJE:

poštovanje,,, vozim astru g, 14 16v, motor mi je malo slinio ,,razlog brtva dekla,, odvezao sam auto u ovlašteni servis i sutradan se upalila lampica ulja,, sa upaljenom lampicom vozio do servisa ,, ,oko 3-4 km,vožnje,, upalio maistor auto i lampica se ugasi,, međutim auto počme klepetat ,šuskat ,,hidropodizači ili ventili,, dali sam UNIŠTIO MOTOR prilikom te vožnje do servisa,, napominjem da ulja ima ,,gledali smo ulje na šipki nakon razgovora s majistorom iz servisa koji je radio na autu dan prije

ODGOVOR:

Motor vjerovatno nije uništen , čuju se samo hidropodizači u kojima nema dovoljnog tlaka ulja. Izmjerite tlak ulja u motoru i zamolite stručnjaka u servisu ( koji bude mjerio tlak ulja ) da Vam točno kaže u kakvom stanju je motor i kakav popravak je potreban da motor opet ispravno radi .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 1,9 DCI

Datum objave: 17.12.2017 16:08:09
Slika
PITANJE:

Poštovani, U pitanju je renault scenic 1,9 dci 88kw. Radena je generalka motora.brusena glava i radilica i po majstorovom sve sto ide u tom kompletu kada se radi generalka. Automobil je preuzet u nocnim satima i sve je bilo na prvu uredu. ujutro na -5, nakon prijedenih samo 2 km od preuzimanja mijenjac je zablokirao u brzini i jedva smo ga pokrenuli. upalio je bez problema i u voznji je dimio plavi dim. nakon prijedenih 6 km kad se malo ugrijao auto kad se ugasi nije vise palio. znaci topal ili vruc nikako,kad se ohladi bez problema. nakon prijedenih cca 50 km izbacio je sve ulje iz motora na auspuh, u motoru seneposredno prije culo lupanje. zanima me moguci uzrok tome? hvala

ODGOVOR:

Uzrok zbog kojega je mjenjač zablokirao u petoj brzini može biti u samom mjenjaču ili izvan mjenjača. Najčešći uzrok je neodvajanje lameleod zamašnjaka a drugi uzrok je birač brzina. Pojava plavog dima i izbacivanje ulja iz motora su istrošeni cilindri ( ovalnost cilindara i veliki tlak u kućištu motora ). Lupanje se moglo čuti zbog nedostatka ulja u motoru. Detaljnije i opširno objašnjenje mogu Vam dat na tel. 060/6060-44 -

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 i. - UPALI I ODMAH SE UGASI ?

Datum objave: 16.12.2017 22:20:34
Slika
PITANJE:

Poštovani! Posjedujem Škodu Fabiju 1,4 MPI confort 2000 god. Kod prvog paljenja kad je hladan,motor upali i odmah se ugasi.To traje 4,5 puta,i onda uspijem kad upali dodati malo gasa i tako ga grijati kraće vrijeme.Nakon toga kad je zagrijan radi normalno i u vožnji . Bio sam kod mehaničara i on ga je spajao na kompjuter,ali nije pokazao nikakvu grešku.Kako živim na otoku sumnjam da je ta dijagnostika kvalitetna.Osim toga troši sigurno 10 lit. na 100 km,ako ne više. Unaprjed vam se zahvaljujem na odgovoru,i lijepo vas pozdravljam

ODGOVOR:

Dijagnostika koja se radi pomoću tzv. dijagnostičkog kompjutora nije svemoguća. Najbitniji faktor u postupku ispitivanja je stručna osoba koja radi ispitivanja prema tvorničkim podacima. U ovom slučaju je najbolje da dijagnostiku i defektažu kvara napravite u boljem servisu ( npr. u većem gradu gdje postoje više kvalitetnih servisa ) . Na Vašem vozilu treba ispitati : mehaničko stanje motora, sustav dobave goriva, sustva paljenja, sustav za upravljanje motorom. Moguće neispranosti su ; propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, propuštanje na ispušnom sustavu, tlak goriva, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor tempertaure zraka, senzor položaja zaklopke snage, EGR ventil, klapna gasa, loša iskra na svjećicama, injektori, senzor radilice, motorić minimuma, električna instalacija, ostali netipični uzroci.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 D - ZVUK ZVECKANJA U MOTORU ?

Datum objave: 12.12.2017 17:13:16
Slika
PITANJE:

Poštovni, imam Golf 2 87 g. 1,6 D. radio dobro ali je propustila brtva glave , gubio vodu prema van. Majstor promijenio brtvu, remen sve dobro , ne pušta. Ali od poslije auto ne radi dobro, ne vuće kao prije, čuje se neki zvuk kao zveckanje ali taj zvuk se prenaša u kabinu preko sajle tkzv čoka . i od poslije pumpa gura gama sajlu, znaći sama si daje čok i onda se razina zveckanja mijenja.štelan još par puta ali nikako da se postigne prvobitno stanje. kako to riješiti i zašto pumpa sama gura čok sajlu te naštelati sve to skupa . hvala1

ODGOVOR:

U ovom slučaju faza motora nije točno namještena a uz to i kut predpaljenja. I jedno i drugo ne može se točno namjestiti i podesiti bez specijalnog alata i komparatora. Trebate posjetiti bolji servis da vam sve to podese po pravilima struke.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 i. - IZBACUJE GUSTI DIM ?

Datum objave: 09.12.2017 11:31:39
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam BMW 320i E46 2002 god. Kad je motor skroz hladan iz auspuha izbacuje gust i smrdljivi dim (smrdi na pregoreno staro ulje). Dok stoji u leru, auto lagano trokira i čuje se neki zvuk ko da nešto u motoru lupa, dok se ne zagrije onda radi posve normalno. Vožnja je također posve normalna. Bojim se da ako ga odvedem nekom majstoru da me ne zariba pa budem svaki tjedan kod njega moro neš novo popravljat da što više zaradi. Lp

ODGOVOR:

Ako odete u pravi servis ne treba se ničega bojati jer tamo ne varaju svoje stranke . Dim koji vidite nastaje od motornog ulja koje uđe u cilindre. To se može događati zbog brtvi na vodilicama ventila, zbog istrošenosti vodilica ventila , zbog istrošenih klipnih prstenova. Motor prekida jer ne radi jedan od cilindara ( izostanak paljenja ) . U uglednom servisu će vam najprije pregledati motor, navesti će neispravnosti, predložiti će rješenje , napraviti troškovnik za popravak..

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,6 i. - SAVJET

Datum objave: 06.12.2017 16:49:30
Slika
PITANJE:

Poštovani molim vas za savjet. Imam polo 1.6 benzin 95 god troši ulja dosta i trokira kad se upali i previše dimi lp

ODGOVOR:

Najprije se mora obaviti popravak motora zbog čega motor troši ulje. uzroci povećane potrošnje ulja su istrošenje vodilica ventila i istrošenje klipnih prstenova. Ako je kompresija motora dobra onda jemoguće da su istrošene samo vodilice ventila. Prije nego se odlućite za popravak treba obaviti pregled vozila u servisu i tražiti da Vam naprave troškovnik za popravak. Uzrok zbog kojega motor prekida u radu mogu biti pojedini senzori motora, , dijelovi sustava za dobavu goriva, loša iskra na svjećicama. Defektažu ovoga kvara treba raditi nakon što se riješi potrošnja ulja.

na vrh Povratak na vrh

DODGE NITRO 2,8 CRD AUTOMATIC -

Datum objave: 02.12.2017 10:46:11
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam problem sa vozilom Dodge Nitro 2.8 CRD automatic,godište 2007. Prije nekoliko dana ugasio mi se u vožnji i više neće upaliti.Diagnostika je pokazala senzor radilice koji je zamijenjen novim originalnim ali i dalje neće upaliti.Naftu dobiva na filter i upali uz pomoć start spreja.Kad potroši start sprej ugasi se.Dopušta poništavanje greške ali je ponovo upali. Pri verglanju okretaji dođu do cca 300 rpm.Na forumima spominju neki pin up ring tj. krunu koja daje signal senzoru.Molim Vas za savjet. Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu lako se može zaključiti da nema goriva na dizama . Kada nema goriva na dizama moguće neispravnosti su ; filter goriva, relej dobavne pumpe, dobavna pumpa, nečist rezervoar, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, visokotlačna pumpa, dize, električna instalacija od motora do kompjutora motora, kompjutor motora . U ovom slučaju nije dovoljno napraviti kompjutorsku dijagnostiku nego treba obaviti pojedinačno ispitivanje svih dijelova i sklopova koje sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,8 i. 16V - SVIJETLI LAMPICA ZA ULJE ?

Datum objave: 29.11.2017 10:42:37
Slika
PITANJE:

Postovanje. vlasnik sam opel astre g 1.8 16v 92 kw. Problem mi se stvorio prilikom mjenjanja ulja. Na zadnjoj izmjeni mi se upalila lampica od ulja koja svijetli samo u leru..cim su okretaji na 1000 gasi se auto radi odlicno nista nelupka ide jako dobro..razni mestri su svasta minjali gledali radilicu letece filtere senzore pumpu..al i dalje se pali...hvala puno na odgovoru

ODGOVOR:

Prvo i osnovno što treba napraviti jest izmjeriti tak ulja u motoru. Tlak ulja mora biti veći od 0,9 bara kada je motor zagrijan i kada radi na leru. Tlak ulja kod 2.000 o/min treba bit veći od 2 bara. Ako je tlak ulja dobar onda nema istrošenja u motoru i nema mehaničke greške. U tom slučaju treba ispitati ; indikatortlaka ulja, konektor indikatora, električnu instalaciju motora, ploču s osiguračima i relejima, instrument ploču. Osim navedenog česti uzrok niskog tlaka ulja je loše i dotrajalo motorno ulje, razrijeđeno motorno ulje ( mješanje goriva i ulja ) , filter ulja, pumpa za ulje, nečistoća na usisnom filteru pumpe za ulje.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i. - RASHLADNA TEKUĆINA U ULJU ?

Datum objave: 27.11.2017 11:45:52
Slika
PITANJE:

Dobar dan Renault Clio 1.2 4 cilindra 8 ventila benzin pomijesao rashladnu tekucinu i ulju Mislim da je brtva glave ali dali ima neki drugi razlog ili mogucnost i molim Vas moment stezanja glave motora Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Osim brtve glave motora uzroci mogu još biti slijedeći ; puknuće na glavi motora, neravan blok motora . Uvijek kada se skida glava motora potrebno je zamijeniti i vijke glave motora . Vijci glave se zatežu na slijedeći naćin ; 20 Nm, +90 stupnjeva, pričekati 3 min, otpustiti jedan po jedan vijak i ponovo zategnuti 20 Nm, +200 stupnjeva. ovaj postupak se radi tako da se najprije popuštaju i zatežu vijci koji su u sredini glave motora. Ako vam ovo objašnjenje nije dovoljno razumljivo nazovite me na 060/6060-44 . Možda će Vam koristiti dodatne informacije za kompletan postupak kontrole, strojne obrade i samog popravka.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,3 i. - PROPAO KUPLUNG ?

Datum objave: 25.11.2017 11:22:34
Slika
PITANJE:

Poštovani imam Ford Fiestu 1,3 2002.godina. Danas mi je propao kuplung i uspijela sam ga vratiti natrag. Ono što me zabrinjava je da propadne prilikom jačeg stiskanja dok polako ne propadne i prilikom kočenja čuje se kao pustanje zraka. Ni jedno ni drugo se do sada nije desavalo. Hvača

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti je komanda spojke ( kuplunga ) . Ako je komanda spojke mehanička          ( kuplung saja ) , onda je uzrok baš ta sajla. Ako je komanda spojke hidraulična , najčešći uzrok je istrošenje glavno ili radnog cilindra spojke. Isto tako uzrok može biti propuštanje ulja iz hidraulike komande spojke. Ovaj problem se može lako i brzo defektirati i nakon toga otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh