Danas je: 23.07.2018

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MAZDA 323 2,0 DITD - NE RADI CENTRALNO ?

Datum objave: 26.02.2018 10:40:07
Slika
PITANJE:

Poštovanje, imam mazdu 323 sedan diesel 2.0 DITD. Na srecu nemam problema s motorom vec s centralnim/daljinskim zakljucavanjem. Naime, jedan dan kad sam krenuo s posla lagano je pocelo skljocati u bravi i nakon par minuta se auto zakljucao i svako malo je potegnulo prema dolje (dobiva nalog za zakljucavanje). Zatim se poceo i sam otkljucavati, sva 4 vrata. Tako je radilo oko 4-5 dana i onda me jednu noc oko 2 sata ujutro probudilo mitraljiranje u autu. znaci bez prestanka se auto otkljucavao i zakljucavao pa sam usred noci trzio osigurace da iskljucim centralno. Mijenjao sam modul iza zadnjeg sjedišta, ali problem se nije rješio. Kad stisnem na daljinskom gumb, zmigavci se upale, znaci nalog prolazi, bas je kvar valjda negdje u sustavu centralnog zakljucavanja. Imate li kakvu ideju?

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su ; mehanički dio brave vozačevih vrata, brava suvozačevih vrata , električna instalacija u vratima, električni aktuatori pojedinih bravica. Trebalo bi početi od bravice vozačevih vrata jer se ona najčešće otvaraju. Bravicu bi trebalo skinuti , razraditi i podmazati a uz to bi trebalo provjeriti i električnu instalaciju u vratima ( moguće oštećenje ) . Nakon toga po potrebi treba krenuti i dalje .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 i. - MOTOR SE UGASI NAKON 150 KM ?

Datum objave: 15.02.2018 10:49:49
Slika
PITANJE:

Poštovani vlasnik sam opel astre 1.4 44kW 1996 god.Kada pređem sa autom 150 km dolazi do gubitka snage u motoru i do prestanka rada motora i motor ne može više upaliti kada dam kontakt putem ključa alternator vrti ali se motor ne može pokrenuti,ali kada se motor ohladi dam kontakt putem ključa alternator vrti i uspije pokrenuti motor i radi bez problema koji bi to mogao biti problem?

ODGOVOR:

Motor ne pokreće alternator nego elektropokretač ( anlaser ) . Moguće neispravnosti su : prestanak stvaranja iskre na svjećicama, bobina, električna instalacija, ECU centrala, prestanak dobave goriva, relej pumpe goriva, pumpa goriva, regulator tlaka goriva,  električna instalacija, senzor radilice, ECU centrala, ostali netipični uzroci. Neposrednim uvidom na vozilu i stručnim pregledom može se točno otkriti kvar.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 2,0 i. - ČUDNO SE PONAŠA ?

Datum objave: 07.02.2018 19:50:21
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam problem sa W202 1997 200 Benzin, kad je vozilo hladno odnosno kod prvog paljenja auto se čudno ponaša, obrtaji variraju od 300 do 1300, auto se kompletno trese, nemiran rad, puca u njemu nešto. Kad se zagrije svi simptomni nestaju, promjenuta klapna gasa ali opet isto, molio bih za savjet. Hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora i tada se može znati što je neispravno i cijenu popravka. Moguće neispravnosti su ; mehaničko stanje motora, nećisti injektori, senzor radilice, regulator tlaka goriva, senzor tempertaure motora, senzor tlaka zraka, probijenje visokog napona, izostanak paljenja na jednom od cilindara, električna instalacija motora, EVAP ventil rezervoara, ostali netipični uzroci .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 D - MASNA CIJEV KOD INTERCOOLERA ?

Datum objave: 29.01.2018 17:09:00
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine, molim Vas savjet u vezi Mazde 3, serija BLA, 1,6 diesel iz 2012.g. sa prijeđenih 70.000 km. Kupio sam je u 11.mj. 2017.g. i ubrzo primjetio da je ulazna cijev zraka u intercooler izvana masna od ulja a neka ne prevelika količina je i unutar cijevi. Pretpostavljam da je problem u turbini, iako mi se čini da je puno prerano. U razgovoru sa serviserom u Mazda Longin ovlaštenom servisu u Zadru saznao sam da je tako kod velike većine tih modela, jednostavno "sline" i to se ne treba dirati. Isto su mi rekli i u dva druga servisa. Nisam zadovoljan time, pogotovo jer kao posljedica toga zauljenja pojavljuje se čađa na izlazu ispušne cijevi. Vozilo ima PDF bez tekućine. Nivo ulja se nakon prijeđene cca 2500 km nešto snizio iako je teško reći precizno koliko - recimo oko 0,1 - 0,2 litre. Oprostite zbog opširnosti, ali bio bih Vam stvarno zahvalan da mi preporučite što raditi. Ako da - bi li Vi preuzeli demontažu/montažu turbine uz sve potrebne provjere i zamjenu svih potrošnih i sumnjivih dijelova (mislim na dovodno i odvodno crijevo ulja, sve brtve i što se nađe potrebnim zamijeniti, naravno ulje i filter) , a remont turbine obaviti kod Vašeg servisera (možda Purić, bar Vam je blizu). Što mislite o takvoj ili nekoj sličnoj kombinaciji? Naravno, na kraju ali ne nevažno - koliko bi vremenski taj posao, otprilike, trajao i uz kakvu cijenu? Naravno, očekujem približnu cijenu koja Vas ne obvezuje to je jasno. Vjerojatno sam nepotrebno opširan i Vi ste odmah znali odgovor, ali nastojao sam objasniti situaciju koja nije najjednostavnija. Od srca Vam zahvaljujem na svemu, u uvjerenju da ćete mi prema Vašoj nesumnjivoj stručnosti i savjesti preporučiti najbolje primite izraze poštovanja. Vladimir Paleka

ODGOVOR:

 Curenje ulja nastaje zbog oduška za ulje koji je spojen na usisnu cijev za zrak. Na taj način uljne pare nošene strujom zraka ulaze u turbinu i pod tlakom sa usisanim zrakom ulaze u usisni kolektor i motor. Drugi mogući uzrok je propuštanje ulja kroz ležajeve turbine. Na taj način jedan dio ulja može ulaziti u struju stlačenog zraka koji ulazi u motor a drugi dio može ulaziti na strani turbine u ispušne plinove i kroz auspuh izlazi vani. Kada bi cijevi za zrak, svi spojevi, intercooler, EGR ventil, usisni kolektor besprijekorno brtvili , onda Vi nebi uopče primjeili ovu pojavu koja se događa na odušku od ulja i  na turbini. U ovom slučaju najbitnije je daje kompresija motora vrlo dobra i da na ležajevima turbine nema istrošenja . Međutim to sve treba provjeriti i po potrebi urediti ( kao što ste i Vi rekli ) . Možemo se baviti Vašim vozilom . Trajanje popravka ovisi o staju navedenih sklopova . Cijena se može znati nakon stručnog pregleda Vašega vozila. Ako imate potrebe za dodatnim objašnjeenjima možete mi se javiti na 060/6060-44 . 

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 i. - REDOSLIJED PALJENJA

Datum objave: 26.01.2018 11:02:49
Slika
PITANJE:

Postovani, u subotu sam bio na malo duzoj relaciji i nisam vozio auto 3 sata, kad sam se vratio sjeo sam u auto i palio sam auto i skuzio sam da je teze upalio, sutra dan nije uopce htio upaliti, baterije je bilo jer sam mogao verglati ali jednostavno nije htio upaliti, onda sam isao ocistiti razvodnu kapu(koja je dosta potrosena) s zeljeznom cetkicom i onda je upalio. I tako nakon 2,3 sata opet nije htio upaliti, jedino bi upalio preko kablova, sad danas sam uzeo novu razvodnu kapu i stavio je(vozim Ople Corsu B 96.g. 1.4 8v)moguce da je nisam dobro montirao tj. redosljed kablova koji imaju na sebi brojeve, sada stavio sam novu razvodnu kapu i novu bateriju, auto vergla i sve ali necu upaliti i kada ga pokusavam upaliti iz auspuha puca? Ako znate u cemu je problem molim vas da mi pomgonete :) Lijepi pozradv!

ODGOVOR:

Ako čujete detonacije iz auspuha onda niste dobro spojili kablove . Redoslijed paljenja nije ispravan. Na razvodnoj kapi imate brojeve koji označavaju na koji cilindar ( sjećicu ) ide pojedini kabel. Ako na kapi vidite broj 1 tada u taj dosjed ugurajte kabel i spojite ga na svjećicu prvog cilindra, ako nakapi vidite broj 3 onda tu stavite kabel koji onda spojite na svjećicu trećeg cilindra i tako dalje. Redoslijed paljenja je1-3-4-2 .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 i. - JAKO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 24.01.2018 15:32:49
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam Peugeot 206, 1.4 motor iz 2000.god. Imam problem s paljenjem automobila. Od 10x kada okrenem kljuc upaliti ce jednom ili dvaput, kada je zagrijan cesto hoce odmah upaliti, a kada je hladan treba mu dugo i puno puta okrenuti kljuc u bravi da upali. Pumpa goriva je zamjenjena. Cuo sam da im je to mana i jedna teorija je da je riknuo kompjuter na motoru zbog sliva vode s vjetrobrana, a druga teorija je da treba promjeniti davac temperature vode. Zanima me vase misljenje. Hvala

ODGOVOR:

Moje mišljenje je da ne treba pogađati što je neispravno nego treba napraiti stručni pregled i dijagnostiku motora. Tada ćete točno znati koje su neispravnosti i cijenu poravka . Ovo je najjeftiniji način da riješite problem s paljenjem. Najčešće neispravnosti su ; loša iskra na svjećicama, bobinaa, senzor radilice, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor položaja zaklopke snage, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, EGR ventil, mjerač mase zraka, električna instalacija. Nakraju svega uzrok može biti i kompjutor motora ali je to rijetkost.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - MOMENTI PRITEZANJA

Datum objave: 24.01.2018 12:29:23
Slika
PITANJE:

Poštovani gdin. Meić Molim za pomoć. Sam uređujem motor od fiat punta 1.2 8v 2002g. Nigdje ne pronađem kojom silom je potrebno stegnuti vijke na temeljnim i letećim ležajevima na radilici motora. Čak i u servisnoj knjižici za servisere piše redosljed ali ne i moment tj.kut kojim se doteže

ODGOVOR:

Evo Vam podataka o momentima pritezanja vijaka koji tražite : glavni ležajevi radilice 40 Nm, +90° , ležajevi klipnjača 20 Nm +41 Nm .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,4 i. 16V - LOŠE RADI I PALI SE KONTROLNA LAMPICA ?

Datum objave: 23.01.2018 12:45:29
Slika
PITANJE:

Poštovani g Meić Prvi sam vlasnik sam Opel Astre G 1,6 16V,77kw motor Z16XEP, 2006 g. 170000 km,auto je uredno servisiran od prvog dana, prije dva mjeseca očišćena je i klapna gasa koja je bila uzrok lošeg rada motora i očitanja višestrukih grešaka na dijagnostičkom uređaju. Sada auto radi ispravno ali otprilike prije mjesec dana do danas u nekoliko navrata pali se i nakon dan dva ugasi žuta lampica greška rada motora kod 0130 - očitao sam istovremenim pritiskom pedale gasa i kočnice. Pretpostavljam da se navedeni kod 0130 odnosi na jednu od lambda sondi,obadvije su zamijenjene prije dvije godine tj. na cca 145000 km, pa mislim da su ispravne. Molim Vas za savjet treba li nužna zamjena jedne ili obje lambda sonde te što bi trebalo prije toga pregledati, zamijeniti i eventualno očistiti da bi se uklonio ovaj kvar. Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Greška koju je očitao dijagnostički uređaj odnosi se na lambda sondu. Međutim sama sonda ne mora biti uzrok iako je dijagnostički uređaj očitao da ona ne radi . Ostale moguće neispravnosti su ; regulator tlaka goriva, injektori, loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona, falš zrak, ECT senzor, EVAP ventil rezervoara , ektrična instalacija , ostale netipične greške . Zbog toga treba raditi detaljnu dijagnostiku motora tako da se obavi pojedinačno ispitivanje svih dijelova i sklopova. Na taj način se može jednoznačno i točno defektirati kvar.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,5 TDI - MOTOR LOŠE RADI I DIMI NA USISNOJ GRANI ?

Datum objave: 22.01.2018 13:30:27
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam audi A6 V6 2.5 2003g odlučio sam provjeriti grijače jer je bilo otežano paljenje. U servisu su rekli da 6 grijača neradi 4, odlučio sma promijeniti sve. Napomena auto je bio ispravan nikavih drugi simptoma. Ali zakoplicirala se. Auto nakon zamijene grijača neradi nimalo dobro, simptomi auto izbacuje velike količine bijelog dima, motor neradi dobro, dodaje si gas i previše se trese hoće motor iskočiti, auto nije puno vožen nakon izmjene grijača. 10 km Nisu mogli otkloniti problem, problem sa dijagnostikom i nagađalo se...paljenje, pa dizne pa ovo itd. Rekli su mi da su imali problem sa skidanjem dva grijača ,ali da su sve zamijenili. Nisam ostavio auto odvezao sam ga u drugi servis,ustanovili su da je problem sa 4 cilindrom i da kompresije nema na tom cilindru.dalje će nastaviti rastavljati da pronađu što je sve otišlo. Auto kad se upali frfće, bijeli dim izlazi na usis. Zanima me je li moguće da je oštećen klip a u još gorem slučaju cilindar ? ili će biti samo do su oštećeni ventili? Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Ako na usis izlazi bijeli dim onda je oštećen usisni ventil. Za to treba skidati glavu motora. Na spomenutom cilindru je loša kompresija zbog prpuštanja na ventilima ili zbog istrošenosti klipa ili klipnih prstenova. U većini slučajeva uzrok su ventili . Na ovom motoru može postojati još jedan uzrok a to su bregastta osovina i podizači ventila.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 1,5 i. - NAKON POPRAVKA VELIKA POTROŠNJA ULJA ?

Datum objave: 18.01.2018 12:46:15
Slika
PITANJE:

Postovani imam Mazdu 323 2003 godiste sa prevozenih 180.000km. redovno je servisiram, mjenjala sam remen, diskove na kocnicama, kablove i sada sam mjenjala brtve na glavi motora ( motor se nije hladio i voda je prskala). Inace mehanicki auto radi kao sat, nista ne lupa ne dimi ne skace. dala sam ga na popravak i mehanicar je kaze skinuo glavu motora i promjenio brtve. od kada mi je auto vratio, pri paljenju se proizvede bijeli dim koji nestane nakon par minuta - dim zamagli ulicu. 5 dana nakon servisa prevozila sam 1000km te je auto ostao bez ulja na 500km. ispostavilo se da moram doljevati ulje svakik 300km. takvo stanje nije bilo prije servisa. Mehanicar je prvo rekao da je auto star, onda da su otisli klipovi pa na kraju kaze da je nesto previse zabrtvio. Moj je problem sto mu sada ne vjerujem a svaki drugi mehanicar pravi dramu i kao mora sve napravit od pocetka. servisiranje sam puno platila i ne mislim ponovo placat necije greske. No ono sto mene zanima jest da li je moguce da auto predas ispravan a vrati se neispravan i da je razlog tome jer je star? Ne bi li istroseni klipovi davali naznake i prije da imaju neki problem(citam da ljudi koji imaju mazdi skoro ne trebaju nista mjenjati do 600.000km)0; Auto je proizveden u Japanu. Kako mogu znati da mehanicar izmislja ne bi li si ponovo naplatio skidanje glave a da je to od pocetka njegov propust? Sto pouzrukuje tako ogroman gubitak ulja i to od jednom, bez naznaka kvara i zasto pri paljenju auto dimi? Hvala vam na odgovoru

ODGOVOR:

Motor dimi zato što u cilindre ulazi ulje iz usisnog kolektora i kroz odušak za ulje. Propust mehnaičara je što Vas nije upozorio da donij dio motora ( cilindri, klipovi, klipni prstenovi ) imaju istrošenje. Kada se napravi uređenje glave motora a to znači :  strojna obrada glave, brušenje ventila, zamjena svih brtvila na glavi, tada može doći do probijanja kompresije u karter. Kompresija prolazi kroz klipne prstenove i u karteru stvara pritisak koji diže kapljice ulja i kroz odušak od ulja dovodi ulje do usisnog kolektora i motora. U motoru to ulje sagorjevai tako nastaje velika potrošnja ulja. Dakle uzrok je to što su sada zabrtvljeni vetili i što su veći tlakovi kompresje nakon uređenja glave motora. U ovom slučaju kvalitetno rješenje je uređenjei donjeg dijela motora ( klipni prstenovi , klipovi , cilindri ) . Ako Vam nije jasno moje objašnjenje možete me nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - TEŠKO PALI KADA JE TOPLI ?

Datum objave: 15.01.2018 16:49:47
Slika
PITANJE:

Postovani, u pitanju je golf 5 TDI 90konja! zasto auto kad je hladan upali odmah a čim se zagrije vergla 5-6sekundi i onda upali?

ODGOVOR:

Razlozi mogu biti brojni a mogu se defektirati nakon što se napravi kompletna dijagnostika motora. Mogući uzroci su ; mehaničko stanje motora, niski tlakovi kkompresije, pojava zraka u gorivu, akumulator, eektropokretač, nepovratni ventil za gorivo, faza motora, solenoidni ventil vremena ubrozgavanja goriva, regulatorr količine goriva, EGR ventil, ETC senzor, dize, visokotlačnaa pumpa, eletričnainstalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 i. - MOTOR SE PREGRIJAO ?

Datum objave: 13.01.2018 03:02:31
Slika
PITANJE:

poštovani imam jedno pitanje. Auto je opel corsa 1.4 iz 2011 godine, benzinac 100 Ks. Nedavno mi je auto prohuhalo, ili barem mislim da je, jer se nije upalila nikakva lampica. primjetio sam dim ispod haube, stao, otvorio haubu i vidio da iz "iberlaufa" na posudi izbacuje izbacuje antifriz van i da voda u posudi kuha, tj. pojavljuju se mjehurići vode. izbacio je barem pola litre vode dok sam stajao, tj napravila se lokvica ispod auta. auto sam odšlepao kod meštra, koji je promijenio termostat i vodenu pumpu. auto i dalje diže temperaturu previše, to meštar očitava na nekom svom uređaju za dijagnostiku. meštar kaže da treba skidati glavu, mijenjati dihtung, napraviti strojnu obradu glave i da je to to. auto inače ima jako malo kilometara, 60 000 a inače je od punice. takve sam valjda sreće, posudim jednom njen auto jer je moj bio na popravku i odmah problem. ja čak vjerujem da se njoj se to isto događalo, samo što se ona ne razumije u auta pa nije obraćala pažnju, pogotovo što je zadnji put kad je bila na redovnom servisu njen meštar dolio antifriz jer ga je tada falilo u posudi. Molim Vas za mišljenje, dali će brušenje glave i zamjena dihtunga riješiti stvar? mlim vas Vas odgovor najviše da umirim punicu jer me živog pojede zbog ovog. hvala. Milan Matić

ODGOVOR:

Radna temperatura motora je 90°C . Ako je temperatura motora znatno veća od toga mogući uzroci su ; djelomično začepljenje hladnjaka, termostat ( rekli ste da je novi ) , brtva glave motora. moguće je da je čep ekspanzione posude neispravan ako kroz njega izlazi rashladna tekućina u momentu kada motor ima radnu temperaturu . U ovom slučaju trebalo bi radioničkim uređajem točno izmjeriti kolika je radna temparatura motora ( mogućeje da je u granicama normale ). To možete provjeriti u nekom drugom servisu tako da imate dva mišljenja . Ako ima kakvih nejasnoća nazovite me na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 2,0 TDI CR - PROBLEM SA ŠALTANJEM BRZINA ?

Datum objave: 11.01.2018 14:10:01
Slika
PITANJE:

Postovanje g meic imam problem audi a3 2.0tdi 2010 g sa rucnom getribom 6 brzina problem sa saltanjem u 1,2,3,i rikverc kvacilo jako nisko lovi i pedala kvacila nece da se vrati u prvobitni polozaj nego ostane jako nisko hvala i svaka dobra u 2018 g

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok je hidraulična komanda kuplunga. Uzroci mogu biti ; curenje ulja iz hidrauličnog suustava komande kuplunga, istrošenje na radnom cilindru komande kuplunga, istrošenje na glavnom cilindru komande kuplunga. Kada se zamijeni neispraan dio problem će biti riješen.

na vrh Povratak na vrh

MINI 1,4 D ONE CDI - MOTOR SE PREGRIJAVA ?

Datum objave: 01.01.2018 13:34:44
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, molila bi Vas za pomoć. Automobil koji vozim je Mini One 1.4d. Nedavno mi se dogodilo da mi se otpustio remen na alternatoru. Auto sam odvezla majstoru koji mi je remen zategnuo, pregledao kuplung remenicu i rekao da je sve uredu,te nakon toga vise nije bilo neugodnog cviljenja remena. Od prilike nakon dva tjedna sam se uputila na put udaljenosti 440km.Pregledala sam ulje, vodu pomjesanu s crvenim antifrizom, te ulje za kocnice i atf za servo. Sve je bilo uredno. S automobilom sam presla 260km te malo stala predahnuti. Nakon pauze od 20-ak min sam krenula dalje te mi je nakon 5 min vožnje temperatura motora vozila u par sekundi narasla sa sredine do zadnje kazaljke i nestalo mi je grijanja. Stala sam u zaustavni trak autoceste, te na upute majstora pregledala vod(posuda je bila puna), pregledala boju ulja koje je bilo crno, te pogledala ventilator koji je radio. Pošto je vucna sluzba mogla doci po mene tek nakon par sati vozila sam do slijedeceg odmaralista nekih 10-ak min brzinom od 50 km/h pazeci da mi temperatura motora bude na sredini. Vozilo je odvezeno na popravak gdje su majstori zakljucili da je zbog loseg alternatora blokirala kuplung remenica, i da je prestala raditi vodena pumpa(pumpa je skoro nova... 6 mjeseci). Mjenjalibsu regler i diode na alternatoru, remen i kuplung remenicu. Nakon dva dana sam opet krenula na isto putovanje. Uspjela sam preci 190km i stala protegnuti noge. Nakon tog stajanja u iducih 5 min mi se opet dogodilo isto. Nestalo mi je grijanja, osjetila sam cudan miris u kabini poput mirisa gume i kazaljka temperature mi je u par sek skocila do kraja. Zaustavila sam se i zvala vucnu sluzbu. Opet je i stanje ulja i vode bilo uredno, ali mi je majstor na auto cesti rekao da mi je blokirao termostat. Crijevo spojeno na posudu vode je bilo hladno i bez protoka vode. Alternator mi je opet poceo cvilit iako je remen pritegnut i tvrd. Molila bi Vas vaše mišljenje zasto mi se to dogodilo, što bi mogao biti uzrok, te što treba učiniti? I zanima me kako znati dali ce bit potrebna reparacija glave motora zbog pregrijavanja. Nadam se da sam Vam dovoljno jasno uspjela opisati situaciju. Unaprijed zahvaljujem za odgovor i savjet! S poštovanjem

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su ; gubitak rashladne tekućine iz rashladnog sustava, termostat, pumpa za vodu , natezač kanalnog remenna, remenica, brtva glave motora . Najbolje bi bilo da stručna osoba servisa napravi probnu vožnju, da točno defektira kvar, da kaže kolika je cijena popravka, da uz Vaašu suglasnost obavi popravak, da Vam da garanciju za obavljene radove  i ugrađenee dijelove. Ovo radite u servisu od povjerenja.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO 1,2 i. - PUNO TROŠI ?

Datum objave: 30.12.2017 19:26:47
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam pitanje vezano za potrošnju goriva. Posjedujem renault twingo 1,2 base, 97.godište, prelazim dnevno oko 35km, najveći dio toga je autocesta, te me zanima da li je normalno da ja već treći put točim puni rezervar goriva u jednom mjesecu.Znam i da zima utjeće na potrošnju, ali da je baš tako drastićno, prije sam se sa punim rezervarom vozio i po mjesec i pol dana, i to još gradske vožnje, pa me zanima može li možda biti kakav problem u vozilu. S poštovanjem

ODGOVOR:

Mogući uzroci povečane potrošnje goriva mogu biti mnogobrojni pa ću ih po logičnom redoslijedu i nabrojiti : mehaničko stanje motora, začepljenje na usisnim kanalima, propuštanje na ventilima, slabija kompresija motora, faza motora, ispušni sustav, sustav dobave goriva, regulator tlaka goriva, injektori, pojedini senzori motora, ECT temperaturni osjetnik, IAT temperaturni osjetnik, termostat, mjerač mase zraka, lambda sonda, loša iskra na svjećicama, kablovi , bobina, električna instalacija, ECU centrala. U ovom slučaju treba napraviti kompletnu dijagnosiku motora. Tada se mogu znati uzroci i cijena popravka.

na vrh Povratak na vrh

BMW X5 3,0 D - MIRIS ULJA I BIJELI DIM ?

Datum objave: 30.12.2017 18:56:14
Slika
PITANJE:

Poštovni,vlasnik sam bmw x5 e53 3.0d 135 kw.Dogodilo mi se to da je na uzbrdici uz moju vožnju 3000-4000 obrtaja sam podigao obrtaje pa sam pustio gas,nakon 2-3 sekunde osjetio sam miris ulja i veliki bijeli dim iza sebe.Stao sam nakon 10 sekundi i vidio da je na turbini ulje izbačeno,no auto je ponovno lijepo radilo kao i prije bez dima s normalnom temperaturom i normalnim radom motora koji nije trošio ni kap ulja niti tekućine u rashladnom sustavu.Pa sam ga odveo u najblizi servis gdje su izmjenili : ulje,filter ulja,filter zraka,seperator ulja te skinuli turbinu koja nije bila u lošu stanju pa ju je mehaničar na pola reparirao,sustav zraka je čist i interkuler je čist,ali opet mi se to ponovilo i sad kad se motor ugrije na turbini ulje kapi.Pa molio bih ako možete da mi pomognete jer mi nitko ne zna dati pravi odgovor.Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Motorno ulje može kapati na turbini zbog tri razloga i to ; zbog povećane količine uljnih para koje izlaze iz motora i koje nakon toga ulaze u usisnu cijev , zbog istrošenosti brtvi ili ležajeva turbine, zbog oštećenjaklipnih prstenova ili jednog od klipova. Moguć je i jedan banalan razlog a to je začepljenje sustava za odušak iz motora.  Ako ima kakvih nejasnoća možete me nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 3,0 TDI CR - DPF FILTER ?

Datum objave: 24.12.2017 12:41:29
Slika
PITANJE:

Poštovanje gosp. Meić vozim A6 3.0TDI 2008 ove godine mi se 5-6 puta upalila lamica DPF-a za regen. te sam u uvjetima prilagođenim vožnji za pasivnu regen. istu odvozio te se lampica ugasi nakon 15-25min. Molio bih Vaše mišljenje budući ima više faktora koji mogu prouzročiti navedeno. Napomena: U ovlv. Audi servisu prije 10mj. na redovnom servisu uliveno mi je u motor ulje cca. 1 više od propisane!? Tada su i počeli problemi paljenja DPF-a ,a dosta smanjili nakon što sam doveo novo ulje na nivo, ali su i dalje ostali. Za napomenuti prije tri god. su promjenjene komlpletne usisne grane i EGR u ovlv. servisu Eurodaus! Kod jutarnjih paljenja nema verglanja niti zadimljenja iz auspuha kao ni u vožnji na većim okretajima. Ne bih podizimao radikalne poteze anulacije DPF-a već bih pokušao uz kvalitetno mišljenje i savjet otkloniti navedi uzrok! Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Moguće je da je prevelika količina ulja u motoru napravila štetu na DPF filteru ( djelomično začepljenje ) . To začepljenje uz činjenicu da vjerovatno imate dosta gradske vožnje razlog je učestalog paljenja kontrolne lampice za DPF filter. U ovom slučaju ne pomaže tzv. pasivna regeneracija i zato bi trebalo napraviti prisilnu regeneraciju. To se naravno radi u kontroliranim uvjetima u servisu. Moguće je da će se nakon toga nakupljene čestice u DPF filteru spaliti i nestati iz DPF filtera. Najskuplje bi bilo da se mora mijenjati DPF filter.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D AUTOMATIC - NEMIRNO RADI NA LERU I GASI SE ?

Datum objave: 24.12.2017 12:25:11
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav.Molio bi za malu pomoc imam auto bmw 320 dizel automatik 2004 godinasa 110 kw.Problem je sljedeci auto mi u malim obtrajima kada sam recimo na semaforu i imam ga ubacenog u slovo D u jednom trenutku izgubi obtaje kao da ce crknut i u tom trnutku baci oblak dima i to traje 2-3 sekunde i onda auto opet radi normalno nekih 15 sekundi onda se to isto ponovi,tako je i kad sam u rikvercu isto takvo ponasanje a nekada i crkne.Kada sam u neutralu onda mi zna to radit dok ne digne temperaturu i kad je digne onda se smiri.Bio sam na diagnostici i nista ne pokazuje sve pokazuje kako treba. Molio bih za pomoc i unapred se zahvaljujem.Pozdrav.

ODGOVOR:

Bez mogućnosti pregleda Vašega vozila mogu samo nabrojiti moguće neispravnosti zbog kojih može nastati problem koji ste opisali  . Neispravni mogu biti ; senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, razlika u količini goriva na dizama, EGR ventil, regulator količine goriva, VT pumpa, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala. Za ispitati sve navedeno nije dovoljan samo dijagnostički uređaj koji očitava greške s memorije ECU centrale. Potrebni su i drugi kontrolni i ispitni uređaji. Uz to je najvažnija stručnost osobe koja obavlja dijagnostiku.

na vrh Povratak na vrh

MINI COOPER 1,6 i. - NAGLO IZGUBI GAS ?

Datum objave: 20.12.2017 16:18:55
Slika
PITANJE:

Mini cooper 1.6 benzinac (bmw motor) 88 kw, 2007 godina. Kad mu dam gas ide normalno do 2500 okretaja i tu naglo izgubi gas i to traje dok ne uspije doc do 3000 i opet nabire normalno. Nebitno koja brzina. I skuzio sam da mi nemirno radi na leru. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Točan uzrok mogu znati nakon pregleda vašega vozila . Sada mogu nabrojiti moguće neispravnosti ; filteri, nečist rezervoar, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, zaklopka snage, niski tlak goriva, senzor tlaka zraka, mjerač mase zraka, senzor tempertaure motora, senzor temperature zraka, mjerač mase zraka, EGR ventil, senzor radilice, senzor bregaste osovine, loša iskra na svjećicama, bobina, električna instalaxija, mehnaičko stanje motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - ČUDAN ZVUK KOD MOTORA ?

Datum objave: 20.12.2017 16:08:00
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Nisam siguran bavite li se još besplatnim savjetovanjem ali prije svega, prošavši kroz 20ak stranica vaših odgovora, da vas pohvalim na kvalitetnome angažmanu. Posjedujem Renault Megane 3 iz 2009. (1.5 dCi, 78 kW, 165000 km) na kojemu imam dva problema. Prvi je otežano paljenje kada je motor hladan no o tome sam se informirao na vašim prijašnjim odgovorima. Drugi, radi kojega i pišem (te me brine i moguća povezanost s problematikom paljenja), je čudan zvuk (najviše liči na nekakvo grebanje/struganje/kao kada rastegnete "grlo" napuhanoga balona pa počne "vrištati" dok zrak izlazi) koji dolazi više s desne strane vozila (dok sjedim u kabini) te se puno bolje čuje iz kabine nego sprijeda kada podignem haubu gdje se gotovo uopće niti ne čuje. Zvuk krene ubrzo nakon paljenja, prisutan je u leru i tijekom vožnje, reagira na dodavanje gasa (pojača se kada ga stisnem) no tijekom vožnje u većim brzinama (četvrta i više) zna potpuno nestati. Misleći da je neki od ventilatora u sustavu klimatizacije i hlađenja eliminirao sam rashladni sustav testiranjem dok je isti ugašen, zvuk i dalje prisutan i kada ventilatori ne rade. Veliki servis napravljen prije nekoliko tjedana, zvuk i dalje prisutan. Intenzitet i učestalost pojave zvuka se progresivno pogoršava kako vrijeme odmiče. Laičkim osobnim pregledom utvrdio sam kako, ispred otvorene haube, s lijeve strane gore, dvije cijevčice koje idu prema motoru (pretpostavljam da je tu gorivo, žao mi je što nisam u mogućnosti preciznije) vibriraju kada se zvuk javi, što mi govori da se isti proizvodi negdje dublje u vozilu na dijelu iz kojih te cijevčice dolaze. Ovo sve jer mi mehaničar nije uspio pomoći, morati ću u ovlašteni servis no volio bih mišljenje prije nego odem kako bih okvirno znao što me čeka. Eto bilo je malo duže, nadam se da sam uspio pojasniti, hvala na strpljenju i odgovoru. Puno sereće i uspjeha!

ODGOVOR:

Vaš opis je opčenit i neprecizan. Svaki bolji mehaničar ( ne mora raditi u ovlaštenom servisu ) sigurno može neposrednim uvidom na vozilu točno defektirati i otkloniti kvar. Sve neispravnosti koje prati neki zvuk je lako defektirati jer postoji taj zvuk kojega treba pratiti i tako doći do stvarnog uzroka gdje i zašto nestaje. Vi na žalost niste imali sreću da odmah posjetita takvog znalca mehaničara. Evo sada i mogućih neispravnosti; kanalni remen, natezač, remenica alternatora, remenica radilice, ležajevi akternatora, ostali ležajevi osovina u rotacionom gibanju, pojava zraka u gorivu, visokotlačna pumpa, brregasta osovina i podizači ventila, dize, sustav za dobavu zraka u motor, EGR ventil, ostali netipični uzroci.

na vrh Povratak na vrh