Danas je: 23.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 306 - NE RADI GRIJANJE ?

Datum objave: 25.11.2014 08:05:51
Slika
PITANJE:

dobar dan prijatelj me je zamolio da mu popravim grijanje unutrasnjosti znaci kad upali auto i upali za grijanje motoric mu pocne radit ali mu ne zeli slati topli zrak do cega bi to moglo biti dali je mozda do osiguraca zanima me di stoje osiguraci Peugeot 306 1995.godina hvala molim za brzi odgovor

ODGOVOR:

Ako ste sigurni da motorić ventilatora radi onda je uzrok nešto drugo . Najprije provjerite da li motor postiže radnu temperaturu ( 85 do 90°C ) . Ako motor ne postiže radnu temperaturu onda je neispravan termostat. Ostale moguće neispravnosti su : začepljenje radijatora grijača, ventil grijača, komanda ventila grijača, zaklopke za usmjeravanje zraka kroz grijač, filter kabine, prekid u dovodu vanjskog zraka do grijača .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 620SDI - MOTOR NEMOŽE UPALITI

Datum objave: 15.09.2014 18:55:19
Slika
PITANJE:

kupio sam rovera 620 sdi i ubrzo mi se upalila lampica chek engine i auto više neče upaliti promjenio sam filter goriva i očistio rezervar.jednostavno nebaca gorivo na cijevi za dizne a bosch pumpa vuče gorivo iz rezervara.u rezervaru je bilo vode pa mislim da je to uzrok gašenja auta ali mi nije jasno zašto neče da upali sad kada je novo gorivo usipano,inače je palio od prve bez previše alnasovanja..unaprijed hvala!!marko

ODGOVOR:

Prema vašem opisu kao moguće uzroke zbog kojih motor ne pali mogu navesti po logici ispitivanja: mehaničko stanje motora, greška u fazi motora, niski tlakovi kompresije, začepljenje na usisnim kanalima, prisutnost zraka u sustavu goriva, regulator količine goriva, solenoidni ventil vremena ubrizagvanja, visokotlačna pumpa, ventila zaotvaranje goriva navisokotlačnoj pumpi, električna istalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA AVENSIS 2,2 D-4D - TLAK U GUMAMA

Datum objave: 07.09.2014 20:35:11
Slika
PITANJE:

Postovani na moju veliku srecu naidjem na Vas. Evan pitanja na koja nikad nisam dobio konkrettan odgovor bez obzira koga pitam I to traje godinama. Sad vozim Toyota avensis 2.0 d4d model 2009, presla 70k km. Prvo pitanje pritisak u gumama knjiga kaze naprijed 2.8bara nazad 3.0 do 3.2 zavisi od opterecenja a proizvodjac guma na svom web sajtu za tacan tip gume na tacnom modelu auta naprijed 2.9 nazad 3.0. Svi majstori ovdje u Sarajevu kazu ne nego sve cetiri 2.2 bara. Tako ih naduva I ovlasteni servis gdje su gume kupljene. Meni auto nikako nije bio ok tako I nekako mi he najbolje od kada drzim sve cetiri na 2.5 bara kad putujem natovaren bude 2.6 naprijed nazad 2.8. Pitanje sta je najispravnije ovdje slusat proizvodjaca guma, slusat knjigu od vozila ili slusat svoj osjecaj. Da kazem ceste u BiH su uglqvnom lose grbave I neudobne sa pritiskom od 2.8 naprijed I nazad voznja postane jako neudobna, sa 2.2 auto valja u zavojima gume cvile I Esp se cesto aktivira, sa 2.5 auto je ko na sinama cak I po mokrom a udobnost je ok. Zaboravi reci na 2.8 stabilnost je perfektna ali udobnost nije. Gume su vredstein sporttrack 3 205/16/60H. drugo pitanje kazu mi stavi na pola rezervoara goriva litar ulja za mjenjac da ocistis motor svakih 15-20000 km medjutim knjiga ne spominje nikakvo ciscenje motora bilo kakvim aditivima a ovlasteni servis je neodredjen po istom pitanju a kazu oni imaju nesto sto toyota prwporucuje za te svrhe. Mislim da mi je neko rekao koliko je ovo auto obqvijeno tajnama nikad ne bi Dao 30000 eura za njega. Garantni rok mi je istekao ove godine tako da sam siguran da cu napustuti ovlasteni servis jer su uzas od servisa I velike varalice makar ove u sarajevu. Ali mi je problem naci ispravnu alternativu, nije problem u novcu nego u odnosu prema strankama I takodje ato toyota ovlasteni servis ima vise drugih auta u servisu nego toyota.rado bi Vas posjetio kad me Put dovede u blizinu. Pozdrav iz sarajeva

ODGOVOR:

Prema tehničkim podacima Autodata tlak u prednjim gumama 2,5bara i u zadnjim 2,2bara. Ovaj podatak još možete provjeriti na način da ga usporedite sa tvorničkim podacima koji se nalaze na vašem vozilu (naljepnica sa podacima se nalazi na poklopcu rezervoara ili naštoku vrata). Nemojte stavljati nikakvo ulje u gorivo jer možete oštetiti DPF filter.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 159 JTD - PALI SE LAMPICA AKUMULATORA?

Datum objave: 06.09.2014 20:50:20
Slika
PITANJE:

Poštovani, vlasnica sam alfa romeo 159 1.9 diesel 2009.god svi servisi su obavljani redovito, zadnji prije dva tjedna . Danas sam ga normalno upalila i ukjučila klimu tada mi se upalila lampica od akumulatora u unutrašnjosti automobila počeo se širiti čudan miris. Ugasila sam klimu i lampica akumulatora se ugasila, nastavila sam voziti mirisa više nije bilo. Tijekom vožnje sam pokušala upaliti klimu ali opet se palila lampica akumulatora i onaj miris SE OSJEČAO. Možete li otprilike odgovoriti o čemu se ovdje radi.Zahvaljujem.

ODGOVOR:

Prema svim detaljima iz opisa logičan zaključak je da je došlo do blokade u kompresoru klima uređaja. Zbog toga se pali lampica alternatora (kanalni remen proklizava na remenici kompresora).

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES B 150 1,5 i. - MOTOR JAKO BRUJI ?

Datum objave: 07.02.2014 09:39:13
Slika
PITANJE:

Ppštovani , Imam mercedes B klasu 150 2008 godište, problem je u paljenu motor jako bruji 2 -3 minute i trza dok se ne ugrije i nereagira na dodavanje gasa i to traje dok ne osjetim da se smirio i onda normalno vozi. Nakon kratke vožnje ne daje da se poveca brzina više od 50 km na sat. Upaljena mi je lampica za motor i blinka kad je u vožnji sa trzajima a kad se vozi samo svijetli. Mehanicar sumnja u sondu , alternator je promijenjen prije 10 tak dana. Da li imate slična iskustva jer ne volim kad mi skinu znak nekog upozorenja i kažu sad je dobro i ponovo vidim taj znak motora svjetli žutom bojom!! Unaprijed zahvalna

ODGOVOR:

Kontrolna lampica motora koju ste spomenuli ukazuje na grešku u sustavu za elektronsku dobavu goriva ili na grešku u sustavu za stvaranje iskre na svjećicama. Ako motor nema potrebnu snagu onda uzrok nije lambda sonda nego nešto drugo . Točan uzrok se može znati nakon stručno obavljene dijagnostike motora ( kompjutorska dijagnostike nije dovoljna ) . Moguće neispravnosti su ; tlak goriva, nečisti  injektori, regulator tlaka goriva, senzor tlaka zraka, senzor temperature motora, senzor zaklopke snage, mjerač mase zraka, senzor radilice, senzor bregaste osovine, filteri, nečist rezervoar, električna instalacija motora, EGR ventil, propuštanje na ventilima, propuštanje na usisnom kolektoru, bobina, kablovi, svjećice, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 i. - GASI SE U VOŽNJI ?

Datum objave: 09.06.2013 13:02:09
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meič posjedujem automobil PASSAT B3 IZ 88.god. 1.8 benzinac sa ubrizgavanjem te mi se stvara problem da se gasi u vožnji, sve je pregledano: razvodna kapa,svijecice,pumpa goriva,bombina. Sada bi vas molio da mi pomognete savijetom sta bi jos moglo biti... P.S,Auto nakon sto se ugasi odmah upali unaprijed HVALA...

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, aktuator minimuma, potenciometar leptirastog ventila, senzor tlaka zraka, MAP, senzor temperature zraka IAT, mjerač mase zraka, tlak goriva, injektori, električna instalacija motora, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

SAAB 9000 2,0 TURBO - KOMPRESIJA I KOMPRESIONI OMJER ?

Datum objave: 30.05.2013 13:55:52
Slika
PITANJE:

Postovani drugi put trazim savet od vas pa me interesuje kolika je krajna granica merenja kopresije kod saaba 9000t to jest do koje granice ne treba raditi karike,s obzirom da je fabricka 9 bara

ODGOVOR:

Kada postavljate ovakva pitanja onda trebate znati da svakako treba navesti točne tehničke podatke o motoru a to su snaga motora , zapremina , oznaka motora, godina . SAAB ima dva benzinska motora 2,0 turbo . Jedan je od 110 KW a drugi od 136 KW ( B204E i B204L ) . Krivo mislite kada kažete da je tvornička kompresija 9 bara . Istini odgovara činjenica da je omjer kompresije na Vašemu vozili 9,2 : 1 ali to nije tlak kompresije koji se mjeri u barima nego kao što sam već spomenuo kompresijoni omjer . Kompresioni omjer je odnos između usisnog volumena cilindra i kompresionog volumena . Tlakovi kompresije na Vašem vozilu trebaju biti veći od 11 bara a uz to treba provjeriti kolika je emisija uljnih para na odušku ulja iz motora.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FAVORIT 136 L - LOŠE RADI NA LERU ?

Datum objave: 30.05.2013 13:34:38
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić imam Škodu favorit 136 L (91). Problem je taj da dobro radi desetak minuta(čok se isključi i radi na 800 o/min)ali ler gas počinje padati postepeno na cca 500 O/min i auto se guši tj. moram ga stalno držati na gasu, a malo teže i kreće. Primjetio sam da kada skinem iberlauf kod čepa ulja povisi broj okretaja. Motor je repariran prije 20ak t/km(karike, dihtung glave itd). Dim na auspuhu je normalan, fergazer čiščen kompletno prije 2g. a ispuhao sam i dizne neki dan ali sve isto. Molim Vas za vaše mišljenje o čemu bi se tu moglo raditi. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Postoji više mogućih faktora koji utječu na loš rad motora na leru . Sve faktore utjecaja ću nabrojiti po logičnom redoslijedu a to su : kompresija motora, podešenost ventila, propuštanje na usinoj grani, propuštanje na vakum cijevi servo uređaja kočnice, rasplinjač ( nečist ili loše podešen ) , predpaljenje, razvodnik paljenja, razvodni mehanizam ( istrošenje ) . Sada bi trebalo sve navedeno jedno po jedno ispitati i nakon toga otkloniti otkrivenu neispravnost .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE1,4 i. - DA LI JE SERVIS POGRIJEŠIO ?

Datum objave: 29.05.2013 14:10:26
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam megana clasic 1998.g u 1 mj.mijenjao sam stražnje amortizere i torzionu osovinu..( i to u Baoticu) da bi mi sada nakon 4 mj. auto ponovo sjeo na kotače...Ponovno sam otišao do mehaničara...istih... koji su rekli da je sad otišla druga torziona osovina... Na pondu su stavili stabilizator... .. Naravno svaku put sve masno zaracunaju.... Što mi je činit...ako sad i to promjenim hoću li za par mjeseci biti ponovni gost mehaničara..Inače auto je redovno servisiran i kako se kaže mažen i pažen..

ODGOVOR:

Kada se obavljaju pojedini radovi na vozilu onda stručna osoba treba sagledati sve detalje na vozilu i navesti što sve treba zamijeniti i napraviti da bi vozilo dugoročno bilo dobro i pouzdano . Prilikom takvih procjena i izrade troškovnika uvijek postoje dva gladišta . Na jednoj strani je vlasnik vozila koji želi što manji i što jeftiniji popravak a na drugoj strani je servis koji želi odraditi sve po pravilima struke kako bi obavljeni radovi dugoročno garantirali ispravnost vozila. Ja ovime ne želim reči da je to bilo tako i u Vašem slučaju . Ukoliko Vam servis nije pružio kompletnu informaciju što i kako bi trebalo obaviti popravak onda je to propust servisa.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,8 i. - MOTOR LOŠE RADI , NE MOGU OTKRITI KVAR ?

Datum objave: 26.05.2013 23:30:22
Slika
PITANJE:

postovani g. Meicu... vec neko vrijeme ludin sa svojin auton(GOLF 2 1.8) isa san od mestra do mestra ali ne ide .. Naime auto u voznji trza,kad radi na vecim dirima radi ok a kad su manji diri i kad dodan malo medugasa radi kako da ce se ugasiti svaki tren s tim da se ponekad i ugasi. nece ni da pali uredno ponekad 3-4 puta moran zaverglat da bi upalija zadnji mestar mi je reka da pogledan davac temp.vode kompjuteru pa eto to upravo iden pogledat ali me zanima vase misljenje hvala

ODGOVOR:

Kvar je najteže otkriti kada pitate pjedine osobe za mišljenje umjesto da obavite kompletnu dijagnostiku motora koja ima svoju cijenu . Na Vašem vozilu nije problem otkriti kvar ako se obavi slijedeće : ispitivanje mehaničkog sustava motora ( faza motora, kompresija, propuštanje na usinom kolektoru ) , ispitivanje sustava dobave goriva ( tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, pojedini senzori motora, davači impulsa, aktuatori ) , ispitivanje sustav paljenja ( svjećice, kablovi, razvodna kapa , bobina, razvvodnik paljenja, električna instalacija motora, ECU centrala motora ) .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 DITD - NA LER GASU LOŠE RADI ?

Datum objave: 26.05.2013 23:03:48
Slika
PITANJE:

Imam Mazdu 323 DITD 2003 g. ima 74kw to jest 100ks .Na ler gasu dok radi na mjestu varira kazaljka od obrtaja. Ali u vožnji nema razlike u snazi istom snagom vuče i prima gas. A na dijagnostici nepokazuje grešku nikakvu.

ODGOVOR:

Uzroci zbog kojih može motor nemirno raditi na leru su ; zrak u sustvau goriva, filter goriva, nečist rezervoar, nečiste dize, senzor temperature motora, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora, senzor radilice, električna instalacija motora, kontrolni modul visokotlačne pume.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - AKUMULATOR

Datum objave: 07.03.2013 15:32:50
Slika
PITANJE:

Dakle, prije par dana upalila mi se lampica akumulatora.. Koja stalno gori.. Bio u ovlaštenom servisu,na dijagnostici.. Sve je uredu, alternator uredno puni akumulator..Jedino mi je čovjek reko da je akumulator slab i da bi ga trebalo promjeniti..Ok.. Kupim i stavim novi i dalje je lampica upaljena... Ali sve je s autom uredu..Pali bez problema i nikakvih problema u vožnji nema... Pa me zanima da li je već možda bio takav slućaj i ako je šta je napravljeno.. Auto je 2003 god.. ima 140 000 km.. redovno servisiran. nikada niti jedan kvar nisam imao... Zahvaljujem na odgovoru...

ODGOVOR:

Vi vjerovatno idete u ovlašteni servis jer vjerujete u stručnost i dobre namjere toga servisa. Ako je to tako zašto niste tražili da Vam nakon stručnog pregleda Vašega vozila otkriju uzrok zbog čega se pali lampica akumulatora i odmah predlože rješenje. Sigurno nije sve ispravno kada navedena lampica svijetli. Neposrednim uvidom i ispitivanjem sigurno mogu otkriti kvar i isti otkloniti . Moguće neispravnosti su : električna instalacija, diodni most, pobudne diode, regulator napona, rotorski namotaj, pad napona na pojedinim električnim vodovima, ploča s osiguračima i relejima, ostale netipične greške . Niste uopče naveli o kojem vozilu se radi pa ne mogu navesti još mogućih neispravnosti. Kada trebate neku uslugu servisa tada je najbolje reči koji problem imate i zatražiti da Vam servis navede troškove popravka i uz Vašu suglasnost da otkloni kvar.

na vrh Povratak na vrh

POLO CLASSIC 1,4 i. - LOŠE RADI NA LERU ?

Datum objave: 03.03.2013 20:41:28
Slika
PITANJE:

postovani vozim polo classic 1.4 benz direktno ubrizgavanje,1999 godina,imam problem sa ler gasom,kad je auto hladan ler gas mu je na 1000 obrtaja ,a kada se zagrije onda je nestabilan,varira,padne na 500 pa se popne na 1300 ,to se ne desava nonstop,on to uradi tri do cetiri puta ,,pa se smiri,pa nakon par minuta ponovo,hvala na pomoci

ODGOVOR:

Postoji Više mogućih neispravnosti zbog kojih motor nepravilno radi i zbog kojih varira broj okretaja motora. Neispravni mogu biti : senzor temperatura motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, motorić minimuma, propuštanje na usisnom kolektoru, regulator tlaka goriva, injektori, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, senzor temperature usisnog zraka, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 2,0 TDI - MOTOR TROŠI RASHLADNU TEKUĆINU?

Datum objave: 16.02.2013 09:21:32
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meiću. Vlasnik sam VW Golfa 5 2.0 TDI Sportline 2005 godište sa prijeđenih 142000 km te je moje pitanje sljedeće: Auto mi troši rashladnu tekućinu. U ljetnim mjesecima je to zanemariva količina oko 0.5 litara na 1000 km te me to najmanje brine, dok u zimskom periodu i hladnijem vremenu se to drastično povećava. Pregledom svih spojeva vidljivih curenja antifriza nema. Dali postoji vjerovatnost o pucanju glave motora? Vaši savjeti u vezi navedenog problema (zamjena glave,novo,polovno,cijena ili je problem u nečemu trečm) PS auto radi odlično bez uočenih drugih problema. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru i savjetu.

ODGOVOR:

Motor može trošiti rashladnu tekućinu na način da ista curi na pojedinim spojevima, hladnjaku, pumpi za vodu, radijatoru grijača . Drugi način je potrošnja tekućine kroz motor. U većini slučajeva uzrok je ovaj kojega sam prvo naveo. Zbog toga treba detaljno istražiti propuštanje koje sam prvo spomenuo. Nakon toga se tek može sumnjati na potrošnju tekućine kroz motor. Tada se kao zadnja mogućnost skida glava motora. Nakon skidanja glave motora vide se svi detalji i eventualna istrošenje/oštećenja. U većini slučajeva obavljaju se samo potrebni radovi na glavi motora. Kao što vidite nije potrebno donositi zaključke unaprijed jer se na taj način može pogriješiti u procjeni što je neispravno a rezultat također može izostati.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,4 i. 12V - NAKON POPRAVKA MOTORA , MOTOR NE MOŽE UPALITI

Datum objave: 15.02.2013 22:58:59
Slika
PITANJE:

Imam Fiat Bravo 1997. godina. Poslije pucanja drugog klipa i promjene u servisu i pored auto dijagnostike ne mogu upaliti auto. Kad verglam da upalim prije samog trenutka da motor sastavi čuje se detonacija i motor kao da stane i motor nastavi opet da vergla. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Najprije morate biti potpuno sigurni da je faza motora potpuno točno namještena . U tu svrhu treba koristiti specijalni alat . Ako je faza motora potpuno točna može se krenuti korak dalje i ispitati kolika je kompresija motora . Ostale moguće neispravnosti su ; niski napon akumulatora, izostanak iskre na svjećicama, bobina, ulazni napon na bobinu, senzor radilice, relej dobavne pumpa, niski tlak goriva, injektori, senzor ECT, senzor IAT, senzor zaklopke snage, imobilajzer, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 HDI - ZRAK U GORIVU , TEŠKO PALI ?

Datum objave: 05.02.2013 18:41:08
Slika
PITANJE:

Poštovani,posjedujem peugeot 206 1,4 hdi,2005 god s prijeđenih 200500km i super je do nedavno kada mi je počeo teško startati(upaliti) motor,pa sam primjetio da kad zaustavim vozilo i ugasim da kroz cijevi od goriva kraj pumpice odlazi gorivo nazad (valjda u rezervoar),pa kad odmah napumpam pumpicom zadržim gorivo u cijevima pa mogu upaliti auto poslije nekog vremena a da ne moram puno "verglati" .Da li je pumpica u pitanju ili ima nešto drugo, ventil ili sl. Unaprijed hvala...

ODGOVOR:

Uzrok otežanog paljena je zrak u sustavu goriva. Moguće neispravnosti su : kućište filtera goriva, cijevi dovoda goriva, cijevi za povrat goriva, priključci na dizama, ručna pumpica, nepovratni ventil za gorivo na dobavnoj pumpi u rezervoarau, visokotlačna pumpa. Pregledajte sve navedeno i naći ćete kvar.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. TWINPORT - TROŠI ULJE ?

Datum objave: 30.01.2013 18:14:56
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, vozim Opel Astru G 2005, 1.6 Twinport 76Kw. Astra ima 235000 km, naime u astru sam konstantno sipao sintetičko ulje 5w40 i počela ga je više trošiti u zadnje vrijeme, pa sam po savjetime nekoliko majstora promjenio gradaciju i na zadnjem servisu ulijo 10w40. Nakon servisa sam svakih 1000 km provjeravao ulje i sve je bilo uredu do danas! Naime prilikom provjere ulja na mjeraču mi se pojavila emulzija (iliti pjena) boje bijele kave a od ulja ni u! Par puta sam ga obrisao i ponovno provjeravo i nista! Ne miješa mi ulje sa rashladnom tekućinom, na poklopcu ulja nema te emulzije ili pijene. Da nadodam da auto koristi i moj otac koji pravi jako kratke relacije tokom dana pa se auto dosta vozi hladan (otac mi ima problema sa zdravljem noge pa svagdje kud ide ide autom). Izmjenu ulja radim svakih 10.000 km i do sad je znao potrosit litru do litru i pol ulja, a sad je nakon zadnjeg servisa presao 4000 km i ulja 10w40 prakticki nema! Pa bih vas molio za savjet? Motor je Z16XEP/20FS7957. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Normalna potrošnja ulja je do 0,2 l/1000 km . Preko toga se smatra da je prevelika potrošnja. Uzroci potrošnje ulja su najčešće vodilice ventila a kod starijih vozila i klipni prstenovi. Na Vašem vozilu bi najvjerojatnije trebalo samo urediti glavu motora i zamijeniti vodilice ventila i tada bi se smanjila potrošnja ulja. Bijela tvar koju vidite na čepu nastaje kada se vozilo često koristi za kratke vožnje u kojima se motor ne stigne zagrijati. To nije neka neispravnost nego pojava. Ista nastaje zbog kondenzata u karteru motora koji ne može ispariti jer motor ne postigne radnu temperaturu.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i. - MOTOR NEMA DOVOLJNO SNAGE ?

Datum objave: 29.01.2013 15:43:50
Slika
PITANJE:

Imam hyunai accent 2002g 1.3 gl 63kw... Neprekidno mi se pali lapica check. bio sam na diagnostici vec nekoliko puta svaki mi je put pokazivalo grsku senzor protokola zraga i lamba sonde... Zamjenio sam i senzor protokola zraka koji kosta 2250kn te lamba sondu koja kosta 800kn i svjecice... no nako toga mjenjana poceo mi povremeno trokirati kao da nema goriva i pri davanju punog gasa se gusi ko da nedobiva dobru mjesavinu zraga i goriva... tek nako vise od 4500 obrtaja u minuti radi dobro i na oko 1000km predenih potrosi oko jedne litre ulja... I volio bih ga malo ojacati staviti vise konji snag kao i sta da stavi i od prilike koja bi bila cjena i koliko bi se smije ojacati da nebi pretjerao... sa chipom ili necime slicnim kako bi ga ojacao... Hvala unapred na pomoci...

ODGOVOR:

Pojedine neispravnosti na Vašem vozilu ( motoru ) ne mogu se otkriti samo uz pomoć dijagnostičkog uređaja ( mototester , kompjutor ) . Uz takvu dijagnostiku potrebno je obaviti i sva druga pojedinačna ispitivanja . Na taj način se radi dijagnostika svih sustava i to : mehaničkog sustava motora, hidrauličnog sustava motora, sustava paljenja, sustava za upravljanje motorom . Nakon što se detalno ispitaju navedeni sustavi , mogu se znati sve neispravnosti. Najprije obavite tekvo ispitivanje , otklonite sve pronađene neispravnosti a tek onda eventualno razmišljajte o povečanju snage motora. Nemojte razmišljati o većoj snazi motora ako postoji bilo kavo istrošenje na mehaničkom sustavu motora ( propuštanje na ventilima, kompresija, nečisti usini kanali, .... ) . Povećanje snage chip tuningom se za Vaše vozilo ne isplati jer motor nema turbinu . Zbog toga se ne mogu postići zadovoljavajući rezultati. Ako želite detaljnije o svemu možete me nazvati na 060/6060-44.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. 16V - SVIJETLI LAMPICA ZA ISPUŠNE PLINOVE ?

Datum objave: 25.01.2013 16:18:50
Slika
PITANJE:

vozim opel astru g,2006god,1.6 16w,svjetli mi lampica za izduvne plinove,svjetli zanjih 6-7tisuca km,bio sam kod 4-5 majstora i svi mi kazu da to nije nista,ali ona svjetli ponekad se ugasi,ali ponovo se pali sama,a sama se i gasi,auto radi normalno,normalan ler gas,dobro vuce sve ok,ali ona i daje se sama pali.zanima me i vase misljenje o tome. unapred hvala

ODGOVOR:

Vi ste jedini koji odlučuje da li navedeno stanje popraviti ili voziti tako i dalje. Kada svijetli spomenuta lampica to je siguran znak da postoji greška na sustavu ubrizgavanja goriva, na sustavu paljenja , na mehaničkom sustavu motora. Stručnim pregledom i dijagnostikom može se točno otkriti neispravnost i ista otkloniti. Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, lambda sonda, nečisti injektori, mjerač mase zraka, potenciometar leptirastog ventila, propuštanje na usinoj grani, visokonaponski kablovi, bobina, svjećice, električna instalacija motora, ECU centrala motora, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,0 TDI PD - ZALEDIO SE RASHLADNI SUSTAV

Datum objave: 24.01.2013 18:28:15
Slika
PITANJE:

pozdrav za majstora znam da nije lahko odgovorit na sva pitanja ali se nadam da cete imati vremena i volje da mi pokusate objasnit kako ozracit sistem nakon zamjene rashladne tekucine,naime nedavno sam kupio passata 2.0 tdi 140 ks highline ali imam dva problema sa njim jedan je da auto puno pusi bjeli dim nesto nalik pari neznam kako bi to objasnio drugacije ujedno sam nasao tragove ulja ispod karter je mastan i poluga mjenjaca mjenjac je dsg drugi problem je da mi je smrzla tecnost u rashladnom sistemu (s obzirom da sam kupio auto u zimskom periodu racuno sam da je permant u njemu) ostavio sam auto u garazu par dana led se otopio nasuo sam permant ali je donje crjevo stalno hladno dali treba ozracivat i kako to odradit vozio sam auto 100 km na -7 stepeni temperatura motora je bila stalno 90 stepeni ali donje crjevo hladnjaka hladno inace auto ide ko sat pozdrav iz svedske

ODGOVOR:

Postupak koji treba napraviti je slijedeći : staviti vozilo u toplu prostoriju da se otopi led rashladnom sustavu , ispustiti kompletnu rashladnu tekućinu , isprati vodom rashladni sustav, staviti odgovarajući antifriz koncentracije za ( minus ) -40°C, upaliti motor, čekati dok se ne otvori termostat, dopuniti rashladnu tekućinu u ekspanzionu posudu, napraviti kratku probnu vožnju, provjeriti kako radi rashladni sustav ( temperatura motora ne smije prelaziti iznad 90°C, po potrebi opet dopuniti rashladnu tekućinu. Posebnog odzračivanja nema. Ako nakon toga vidite veću količinu bijelog dima na auspuhu , to može biti znak da je oštećena brtva glave motora. Tada odmah treba skidati glavu motora i obaviti potreban popravak. Kada vozilo bude na servisnoj dizalici, provjerite brtvu kartera i brtvu mjenjača zbog curenja ulja. To curenje ulja također otklonite.

na vrh Povratak na vrh