Danas je: 18.10.2018

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MERCEDES A170 CDI- INTEGRALNA PLOČA MJENJAČA

Datum objave: 10.07.2011 23:06:13
Slika
PITANJE:

Poštovani; Posjedujem mercedes A170 cdi 2002 godište. Auto je sa automatskim mjenjačem i kada je hladan mora se čekati 2-3 minute da bi kada ubacim u rikverc prihvatio inače ako ranije ubacim auto se gasi, ne može da prihvati gas odnosno da ubaci u brzinu. Kada je auto zagrijano sve je ok. Kada se ugasi očita grešku (integralna ploča mjenjača). Ulje je mjenjano skoro. Molim Vas za Vaše mišljenje šta je najbolje. Pozdrav.

ODGOVOR:

Upravljačko računalo motora i upravljačko računalo mjenjača su povezani . Kada postoji greška u sustavu mjenjača događa se i ovo što ste Vi opisali . Integralna ploča mjenjača je elektronski sklop na kojem postoji greška koju ste naveli. Moguća greška je puknuće hladnog lema i prekid strujnog kruga. Zagrijavanjem mjenjača a na taj način i integralne ploče profunkcionira strujni krug koji je do tada bio u prekidu. Rješenje je zamjena ili popravak integralne ploče ( ako je to moguće).

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 147 - KAD KONTAKT STOJI VIŠE OD 20 S, NE PALI

Datum objave: 09.07.2011 18:45:26
Slika
PITANJE:

Posjedujem alfu 147 1.6ts 2003. Desava se da kad kontakt stoji vise od 20sek. Auto ne pali ..moras iskljucit kontak i ponoviti radnju s time da odradis odmah paljenje ili u roku od 15sek. Onda pali bez problema..sto joj bi? Zasto ne pali ako cekas recimo da se pogase sve lampice na ploci? Hvala unaprijed

ODGOVOR:

Kada kontakt stoji upaljen duže nego je predviđeno računalo motora to prepoznaje kao grešku i blokira sustav za paljenje motora . Ponovnim gašenje i nakon toga pravovremenim paljenjem sustav se resetira i motor normalno pali. Ne morate čekati da se pogase sve lampice , možete odmah paliti motor.

na vrh Povratak na vrh

VW VENTO 1,9 D - NERAVNOMJERAN RAD I PLAVI DIM

Datum objave: 09.07.2011 18:30:37
Slika
PITANJE:

Vento 1.9 diesel 1996.g. Nakon startanja motora javlja se nemiran rad motora popracen plavim dimom cc 22 sekunde, nakon 22 sekunde stabilizira se stanje i motor radi normalno, i tako svaki put prilikom paljenja motora, Filter goriva je novi, dizne ispitane, faza motora OK, UNAPRIJED SE ZAHVALJUJEM. S postovanjem Ivan

ODGOVOR:

Motor radi neravnomjerno i stvara se plavi dim jer ne radi jedan cilindar . Mogući uzroci su : grijač, diza, niža kompresija na spomenutom cilindru . U rijetkim slučajevima to može biti i zrak u gorivu.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,4 12V - KAD DOĐE LJETO GASI SE

Datum objave: 09.07.2011 18:27:49
Slika
PITANJE:

postovanje...imam problem na fiat bravi 1.4 12v 1998god. vec duzi period mi se auto po toplom vremenu kada dodje ljeto pocne gasiti i trzati i gas propada...ali samo kada dodje ljeto i visoke temperature,,nikada mi se to po zimi ne desava.E sada ja sam uvidio sumnjam na ventilator,jer mi se rijetko pali,i kada je zagrijan i temp na sredini,on se rijetko pali i u voznji i kada stanem.i jednom sam ga ostavio da radi,zagrijao se,i kada se ventilator trebao da upali on smanji sebi gas,poce se gusiti,kao da se hoce ugasiti,i posle proradi ventilator i on poce da radi normalno...e sada ja stvarno ne znam sta je,ima li kakav osigurac na ventilatoru,nesto sto mozda regulise paljenje i da li je uopste problem na ventilatoru?unaprijed vam zahvaljujem na odg...volio bih vase misljenje.pozdrav

ODGOVOR:

Na sva Vaša pitanja može se dati točan odgovor ali tek nakon dijagnostike motora. Ovom prilikom će odgovor biti nešto duži . Ventilator na hladnjaku se pali preko senzora temperature na motoru . Neispravan može biti navedeni senzor . Uzroci radi kojih motor nema snage i loše radi su : filteri, tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, otenciometar gasa, MAP senzor, motorić minimuma, električna instalacija od motora, senzor radilice, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora , EVAP ventil rezervoara, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,3 i.- U VOŽNJI SE UGASIO

Datum objave: 09.07.2011 18:24:03
Slika
PITANJE:

Prilikom vožnje auto(felicia1.,3I,benzin 2000g.,novi akumulator,),uredan servis)mi se jučer u vožnji ugasio.Nakon toga probao sam ga ponovo upaliti,sve se lampice uredno pale,ali ne 'zavergla'.Zanima me ako imate kakvu sugestiju što bi moglo uzrokovati kvar na autu.Hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu mogu postojati nekoliko neispravnosti i to : alternator, akumulator ( ispražnjen radi neispravnog alternatora ) , elektropokretač . Najprije se ispita akumulator, zatim napon punjenja alternatora . Ako je sa navedenim sve u redu uzrok je elektropokretač . U rijetkim slučajevima neispravna može biti i kontakt bravica. Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA GTC 1,6 16V - FIJUKANJE U VOŽNJI

Datum objave: 09.07.2011 18:15:50
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Dakle radi se o Opel Astri GTC 1.6 16V 77kw 2006. god. 104tkm, od prije nekog vremena čuje mi se zvuk kao nekog fijukanja i to u vožnji kada god dodam gas (kada stoji i dodaje se gas ništa se ne čuje). Auto pri naglijim dodavanjima gasa trza, kada postigne brzinu i gas se samo drži onda ne trza. Nedavno sam dao čistit dize jer su mi rekli da je to uzrok, međutim problem nije bio rješen. Zatim su mi rekli da mi grana motora napukla i to sam dao zavarit i rekli da je ko nova i auto osjetno bolje vuče ali i dalje trza i ono fijukanje se i dalje čuje. Zanima me Vaše mišljenje jer iskreno više neznam kome da se obratim. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Zvuk koji čujete a opisali ( fijukanje ) može nastati radi falš zraka koji ulazi na usisnoj strani motora ili kao neki od ležajeva na pojedinim agregatima motora. Uzroci trzaja motora mogu biti radi brojnih faktora i to : senzor položaja radilice, CT senzor temperature motora, električna instalacija i konektori od motora do upravljačkog računala motora, sustav paljenja ( probijanje visokog napona) , svjećice, bobina, lambda sonda, tlak goriva, mehaničko stanje mtora, ECU centrala. Točan odgovor bih mogao dati nakon pregleda Vašega vozila.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 16V - REZERVOAR NIJE MOGUĆE NATOČITI

Datum objave: 09.07.2011 18:12:31
Slika
PITANJE:

postovani, imam peugeot 307 1,6 16v iz 2001. i imam dva pitanja. prvo, sto me ubija jest nemiran gas tj, rad motora. u leru cesto oscilira a pri kretanju i promjeni brzina se katkad dogodi da "proguta" gas tj. zatrokira. ne jako ali dovoljno da to nije to. druga stvar koja me zanima jest povrat goriva prilikom tocenja. znaci,, nakon par sekundi tocenja gorivo se vrati prema pistolju. rezervoar nije moguce natociti do kraja nego gorico curi ispod automobila... unaprijed zahvaljijem!

ODGOVOR:

Nemiran rad motora se može događati radi brojnih neispravnosti ( mehanički sustav motora, sustav paljenja, sustav ubrizgavanja ) . Točan odgovor kao i prijedlog rješenja mogu dati nakon neposrednog uvida na vozilu. Mogući uzroci su : faza, kompresija, propuštanje na usisnom kolektoru, tlak goiva, filteri, nečist rezervoar, elektronska jedinica leptirastog ventila, EVAP ventil rezervoara, neisti injektori, senzor  temperature motora, leptirasti ventil, lambd sonda, mjerač mase zraka, senzor temprature usisanog zraka, električna insalacija na motoru, ECU centrala. Problemi kod točenja goriva nastaju radi sustava za odušak rezervoara . Najčešći uzrok je deformacije cijevi za odušak ili začljenje . Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 18 16V - ANLASER

Datum objave: 09.07.2011 18:08:13
Slika
PITANJE:

Ford Mondeo mk1 1.8 16v 155Ks 85kw Automatski mjenać, bijo sam prošle godine, kod auto elektičara da mi očisti anlaser bijo je samo suh i nije bijo vraćo bendix, pri pljenju pa su ga pod mazali a četkice su nove skroz, iz prve upali ok... A neki put za verlga pri paljenju cujem cudan, neugodan rondajuci zvuk koji dopire iz ... automata anlasera kad okrnem kljuć u bravi moram dodat gasa da prihvati, to je automatski mjenjač moj mondeo mk1 što bi moglo bit da nije automat anlasera. Bijo zhvlan ako mi možete reć.

ODGOVOR:

Vaš detaljan opis ukazuje na loše stanje elektropokretača ( anlasera ) . Najprije ispitajte ispravnost i kapacitet akumulatora i ako je isti ispravan napravite servis elektropokretača. Kada se napravi kvalitetan servis elektropokretča to je isto kao da ste ugradili novi elektrpokretač . Tom prilikom treba zamijeniti sve dijelove elektropokretača koji ne rade dobro ili koji su dotrajali . To mogu biti slijedeći dijelovi: automat, bendix, ležajevi , četkice, mehanički dijelovi  .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 2,2 DT - PECNE ME STRUJA

Datum objave: 07.07.2011 23:54:45
Slika
PITANJE:

poštovanje.. imam problem na renault laguni 2.2 d.t 1998g. ovako uvjek kada izlazim iz auta i kada hoću da zatvorim vrata uvjek me pecne struja.. I zadnjih dana sve jaće i jaće me pecne.. koji bi tu mogao biti uzrok i dali se to može uklonit??

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu se stvara puno statičkog elektriciteta a isti nastaje radi umjetnih materijala koji su ugrađeni u unutrašnjost vozila i u vozilo u cjelini. Tijekom vožnje navedeni materijali                  ( tapecirung, obloge, navlake sjedala itd ) se nabiju pozitivnim elektricitetom . Kada ulazite ili izlazite iz vozila Vi ste na zemlji koja ima negativni elektricitet i tada dolazi do električnog pražnjenja preko Vas ( preskakanje iskre ) . Za tu svrhu je jedino jednostavnije rješenje ugradnja trake za uzemljenje koja se montira ispod vizila a koja je u stalnom kontaktu sa zemljom .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 16V - DIMI KAO LUD

Datum objave: 09.07.2011 14:36:39
Slika
PITANJE:

Hvala na pomoci za prvi problem sada imam novi(hahaha). Rijec je o vektri iz 1999g.sa 2.0 16v motorom. Primjeto sam da auto nema onu vucu i eksplozivnost u voznji posebno na uzbrdici.Majstori kazu da je doslo do zapusenja katalizatora pa sam na njihov prijedlog obavio manji zahvat na istom tj.katalizator je otvoren i iz njega je "sve"izvadeno.To mi je trebalo biti privremeno rijesenje medutim auto zaista ima bolje performanse (jos nisam zadovoljan)ali sada dimi kao lud tj.iz ispuha izlazi svijetlo plavi-bijeli dim. PITANJE I: Da li je potrebno raditi reparaturu motora(klipne prstenove itd.) ili je dovoljno staviti novi katalizator jer prije skidanja starog nisam primjetio da mi auto toiko dimi. Hvala unaprjed.

ODGOVOR:

Plav dm koji vidite na auspuhu je ulje koje ulazi u cilindar i nakon toga kroz ispušni sustav van u atmosferu. Takav dim ukazuje na istrošenje motora ( klipni prstenovi, vodilice ventila ) . Najpije se treba urediti da mehaničko stanje motora bude potpun ispravno a tek nakon toga i ostalo ( sustav ubrizgavanja, sustav paljenja ) .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 414 1,4 16V - PODRHTAVA I UGASI SE

Datum objave: 09.07.2011 14:34:01
Slika
PITANJE:

ovako radi se o roveru 414 1.4 16v 76kw.auto upali i radi nekih 2 min. na leru i samo odjednom krene podrhtavat i ugasi se,medutim ponovo ga upalim i cim mu pritisnem pamucicu gasa on kao da se gusi i ponovo se ugasi tj. ne reagira na odaziv gasa.Ponovno ga zelim upaliti on vergla ali nista , i onda upali nakon par pokusaja. HVALA unaprijed!

ODGOVOR:

Prema detaljnom opisu koji ste poslali mogućih neispravnosti može biti više . Jednostavan i točan odgovor mogu dati tek nakon neposrednog uvida na Vašem vozilu. Moguće greške su : fiteri, nečisti injektori, ragulator tlaka goriva, ECT senzor temperature motora, niski tlak goriva, aktuator minimuma, MAP senzor, IAT senzor, potenciometar gasa, brtva usinog kolektora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko stanje motora, upravljačka centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,8 16V - ZAMJENA SETA SPOJKE

Datum objave: 09.07.2011 18:37:16
Slika
PITANJE:

POSTOVANI GOSPODINE I PRIJATELJU MEIC JAKO SAM VAM ZAHVALAN STO STE TAKO HUMAN COVJEK I STO IMATE SRCE I ZA DRUGE LJUDE I ZA NJIHOVE POTREBE.MOJE PITANJE BI BILO SLJEDECE:POSTO SAM MIJENJAO TERMOSTAT KOD VECTRE B 2000 1,8 16V KOJA MI JE PROPUSTALA VODU ISPOD BRTVE TERMOPREKIDACA ,CIJEVI ZA VODU SU JOJ BILE PRILICNO TVRDE NA RADNOJ TEMPERATURI MEDJUTIM KAD SAM SAD SANIRAO TAJ PROBLEM(ZAMAZAO HLADNJAK PLASTICNOM MASOM) POSTAVIO NOVE TERMOPREKIDACE U EXPANZIONOJ POSUDI KAD AUTO POSTIGNE RADNU TEMPERATURU NEMA SKORO NIKAKO PRITISKA A PRIJE GA JE BILO,KAZALJKA TEMPERATURE MI SE SAD KRECE OD 87-DO-92 U GRADU MISLIM DA JE OVO DOBRO ZANIMA ME DALI JE NORMALNO STO NEMA NIKAKVOG PRITISKA.DRUGO PITANJE BI BILO VEZANO ZA SPOJKU:DAKLE PRI KRETANJU A NAROCITO U NEKIM NAGLIJIM SITUACIAMA ILI PRI NAGNOM MOTANJU VOLANA PRI KRETANJU NEZNAM KAKO BI VAM TO OBJASNIO UGLAVNOM DOLAZI DO NEUGODNIH TRZAJA AUTA STO JE PO MOM NAJ VJEROVATNIJE NAZNAKA SKORE ZAMJENE SETA KVACILA ALI MOZE JOS NEKO VRIJEME, PA ME ZANIMA:DALI BI PO VAM BILO IZVODIVO NAPRAVIT ZAMIJENU LAMELE I OSTALOG BEZ KORISTENJA ODGOVARAJUCEG ALATA,DALI BIH MOGAO I SMIO IMPROVIZIRAT PRI OVOM ZAHVATU NAJLJEPSA VAM HVALA I PUNO POZDRAVA VAMA I VASIM SURADNICIMA IZ SUNCANE HERCEGOVINE.

POSTOVANJE DRUG MEIC JUCE SAM VAM U ONOM PITANJU JOS ZABORAVIO NAPISAT O SENZORU BREGASTE KOD VECTRE B.DAKLE S AUTOM KAO NI S PALJENJEM NEMAM NIKAKVIH PROBLEMA OSIM NEKAD KAD SE PRI VRUCEM MOTORU UGASI PA ODMA PALI MALO DUZE VERGLA SAM TO TOLIKO STO SE TICE NEPRAVILNOSTI. ODKAD SAM JE KUPIO PRIJE 2 GODINE NISAM OBRACAO PAZNJU NA SENZOR BREGASTE .MEDJUTIM NEKI DAN KAD SAM VRSIO ZAMIJENU DIHTUNGA DEKLA DESI MI SE JEDNA NEOBICNA POJAVA ,MOTOR PRI STARTANJU UPALI ALI SE ZALICE BRZO SAM GA UGASIO, A ZATIM USTANOVIO DA JE NESTO SA SENZOROM U VEZI, POSLIJE TOGA AUTO MI ISTO VUCE PO MOM MALO SLABIJE KAO I PRIJE DIJAGNOSTIKA NE POKAZUJE NIKAKAV KVAR A 3 ZICE NA SENZORU SU STOPLJENE I DIRAJU JEDNA U DRUGU DALI BI A TREBAO MIJENJATI HVALA VAM.

ODGOVOR:

U rashladnom sustavu ima pritiska samo je on puno manji nego prije, radna temperatura koju ste naveli je također u redu. Pojava trzaja prilikom kretanja koju ste opisali u većini slučajeva povezana je s dotrajalom ili neispravnom spojkom . Spojka se može zamijeniti bez nekog specijalnog alata . Potrebno je samo dobro centrirati lamelu kako nebi bilo poeškoća prilikom ugradnje mjenjača. U nekim setovima spojke dobije se i plastična osovinica s kojom se centrira lamela . Ako toga nema možete sami napraviti neku osovinu za centriranje ali može se i bez toga.

Senzor bregaste osovine šalje vašan podatak ECU centrali i zato je važno da isti bude isprava. Neispravni senzor zamijenite a žice moraju biti izolirane.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 HDI - SERVIS ALTERNATORA

Datum objave: 09.07.2011 14:27:02
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Imam jedan broblem,vozim peugeota 206 hdi 1.4 prilikom voznje upali mi se lampica akumulatora nakon 10,15 il pola sata voznje i nakon tog mi se lampica opet ugasi 10,15 il pola sata. Akumulator ne gubi struju pri voznji upaljenim svjetlim

ODGOVOR:

Kontrolna lampica akumulatora se pali kada alternator ne stvara dovoljan napon . Rješenje je demontaža alternatora , servis alternatora , završno ispitivanje alternatora. Ispravan alternator stvra napon od 13,8 V do 14,8 V .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XM 2,0 i.- NE PRIMA PUN GAS

Datum objave: 09.07.2011 14:16:36
Slika
PITANJE:

Imama Citroen XM 2i problem blokada motora ne prima pun gas. Motor je 1991 a sasija 1996 ubacen drugi motor .Prilikom voznje javlja se stucanje motora sa prekidima kad ubacim u vecu brzinu ono se smanjuje. ima ugradjen plin moguce da je do plina ko to radi ako imate broj telefona majstora

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu najprije treba napraviti dijagnostiku motora i postići da motor radi odlično na benzin . Tek nakon toga po potrebi može se provjeravati ispravnost plinskog sustava koji je na vašenu vozilu. Dijegnostiku motora radimo često i zato sam spomenuo redoslijed ispitivanja. Radove na plinskom sustavu treba raditi servis koji ima licencu za marku plinskog uređaja koji je ugrađen u Vaše vozilo. Mi radimo plinski sustav PRINS.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - LUPKANJE PRILIKOM STARTANJA

Datum objave: 09.07.2011 14:11:40
Slika
PITANJE:

Postovani,posjedujem passsata 1997 godina, imam problem prilikom kretanja ili u veoma malo brzini ( prvoj ili drugoj ) i prilikom stajanja vozila cuje se neko kao lupkanje ili bolje receno grebanje u prednjem dijelu vozila. Nekad je uredu sve a nekada se cuje. Mozete li okvirno predpostaviti o cemu bi moglo biti rijec? Hvala

ODGOVOR:

Navedeni zvuk može dolaziti iz mjenjača ili motora . U svakom slučaju korisno bi bilo da se utvrdi o čemu se radi. Ako želite možete doći do mene da na samom vozilu obavim uvid. Nakon toga ću Vam točno reći kako i gdje nastaje opisni zvuk. Za Vas bi taj pregled bio besplatan. Možete doći danas ili sutra samo se najavite telefonom.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - TURIRANJE MOTORA

Datum objave: 09.07.2011 14:07:42
Slika
PITANJE:

Poštovani, prije svega primite pohvalu za Vaš trud što stručnim savjetima pomažete nama vozačima. Ukratko, zanima me da li dizel motorima kratkotrajna turiranja motora na do 5000 (i nešto više) okretaja, 'stručni' ljudi u stanicama za tehnički pregled uništavaju motor?? Kada sam upitao čemu to, dobio sam odgovor da tako proizvođač preporučuje test automobila. Hm, nekako sam skeptičan pa bih molio i Vaš stručni savjet! Ako pomaže, radi se o 1.9jtdm motoru. Srdačan pozdrav, Marin

ODGOVOR:

Kratkotrajno ubrzanje motora na leru do 5.000 o/min ne bi smijelo štetiti ispravnom motoru . Prilikom testiranja u stanici za tehnički pregled vozila broj okretaja se kratkotrajno poveća smo do 4.000 o/min i to je u redu jer se na drugi način bez probne vožnje ne može obaviti test ispušnih plinova. U nedavnoj prošlosti test ispitivanja plinova je bio znatno štetniji jer se motor ubrzavao bez opterećenja na 4.500 o/min u vremenu od 20 sekundi. Na taj način je dolazilo do oštećenja mnogih motora koji su imali problematično mehaničko stanje motora. To je jedini razlog radi čega se primjenjuju današnji mnogo blaži kriteriji ispitivanja.

na vrh Povratak na vrh

YUGO 45 - PROREZI NA KLIPNIM PRSTENOVIMA

Datum objave: 08.07.2011 18:21:24
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Zanima me kako se okreću zarezi na karikama na y45.(malo sam zbunjen poradi excentra i strelice na Montis klipovima) Hvala !

ODGOVOR:

Prorezi na klipnim prstenovima ( ako na to mislite ) trebaju biti pomaknuti jedan prema drugome za 120° .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 200 1,4 i. - PROBLEM SA OBRTAJIMA

Datum objave: 08.07.2011 18:15:03
Slika
PITANJE:

Imam rover 200 1,4 benzin poceo mi je povecavati broj obrtaja na3000 kad pritisnem kvacilo i nece da vrati dok ne ugasim auto,a nekad se desava i u voznji.Nekad radi na 900 obrtaja a nekad nece da spusti ispod 1500 na leru ja vise neznam sta da radim kao da je auto poludio pa vas molim da mi odgovorite sta bi to moglo biti jer ovi majstori mu nista neznaju

ODGOVOR:

Sve napravilnosti koje ste naveli mogu nastati radi neispravnosti pojedinih dijelova sustava elektronskog ubrizgavanja. Kvar treba najprije otkriti a nakon toga nije teško obaviti doradu ili zamijenu neispravnog dijela. Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, aktuator minimuma, potennciometar leptirastog ventila, senzor tlaka u usisnom kolektoru, senzor temperature u usisnom kolektoru, propuštanje na usisnom kolektoru ( brtva ili bilo koji priključak ), električna instalacija od motora do upravljačkog računala motora, regulator tlaka goriva, nečisti injektori , tlak goriva. Pojedine dijelove nemojte mijenjati na pamet jer tako nećete otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

IVECO 35 - KAKO IZVADITI ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 08.07.2011 18:09:35
Slika
PITANJE:

Poštovani imam iveco 35s11 i 65c15 kako da izvadim zupčasti remen mislim šta trebam izvaditi da dođem do njega??

ODGOVOR:

Razvodni mehanizam ( zupčasti remen, natezač, klizač ) nalaze se na prednjoj strani motora ispod zaštitnog poklopca . Postupak demontaže je slijedeći : odspojiti bateriju, demontirati kanalni remen, demontirati zaštitni poklopac razvodnog mehanizma, staviti motor u fazu prema oznakama na radilici i na bregastoj osovini ), staviti alat za blokadu visokotlačne pumpe, otpustiti natezač zupčastog remena, izvaditi zupčasti remen, izvaditi natezač, izvaditi klizač zupčastog remena. Postupak ugradnje je obrnutim putem.

na vrh Povratak na vrh

SKODA FAVORIT 1,3 1991. - MIRIS BENZINA U KABINI

Datum objave: 08.07.2011 18:03:25
Slika
PITANJE:

Pozdrav.Vozim skodu favorit 91 godiste 1.3 motor.U kabini auta mi se osjeti miris benzina.A u voznji auto slabije vuce i pomalo trza.

ODGOVOR:

Slabija snaga motora i neravnomjeran rad povezani su sa sustavom goriva ( miris benzina koji osjetite u kabini ) . Na sustavu za dobavu goriva je došlo do propuštanja goriva i tu pojavu trebate odmah riješiti . Najvjerovatnije se radi o oštećenju cijevi za dovod goriva . Nakon što otklonite uzrok motor će opet normalno funkcionirati.

na vrh Povratak na vrh