Danas je: 11.12.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

ALFA ROMEO 156 1,8 T.S. - UGRADNJA PLINA PRINS

Datum objave: 04.07.2011 00:09:35
Slika
PITANJE:

zanima ne koliko dođe konačna cijena ugradnje plina u alfu 156 1.8 ts...molio bih vas da mi na mail pošaljete sve opcije i da li primate kartice na rate... unaprijed zahvalna

ODGOVOR:

Ako na našoj stranici www.autoservis-meic.hr kliknete na rubliku Akcije/Novosti možete pročitati sve o ugradnji plina i načinu plaćanja. Za Vaše vozilo cijena bi bila 14.000,- kn uz plaćanje na kartice Diners i American ( može i na kredit ), ako plaćate gotovinom onda je to 13.000,- kn . Uz ugradnju uređaja za plin gratis ćete dobiti sustav Flash Lube za hlađenje ventila i moći ćete izabrati vrstu rezervoara bez nadoplate. Garancija za plinski uređaj je 5 godina , a ugradnja traje  obično 2 do 3 dana jer se radi pažljivo i pedantno .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,8 16V - RADI KAO DIZEL

Datum objave: 04.07.2011 00:07:00
Slika
PITANJE:

Imam pitanje za Vectru B 18 16w 96g. Ima neispravan rad motora ,radi kao dizel..Nekad oce da vuče a nekad ne! Promijenio sam mu svijece i mjerio kompresiju sve su 11-12 samo je jedna 8 Sad dali je moguce da li je pregorio ventil ,ali kolko znam kad pregori ventil gubila bi snagu non stop ,nebi se popravljalo samo! Ima te li kakav odgovor da bi mogao pomoc? Hvala!

ODGOVOR:

Kompresija na svim cilindrima mora biti iznad 11 bara. Ako to nije tako mora se najprije obaviti mehanički popravak motora . Tom prilikom pregledajte još u kavom stanju je bregasta osovina i hidropodizači ( moguće lupanje ) . Kada je motor mehanički ispravan može se po potrebi pregledati još elektronski sustav ubrizgavanja goriva i sustav paljenja .

na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA - PREKIDANJE MOTORA

Datum objave: 04.07.2011 00:04:51
Slika
PITANJE:

Na Opel Tigri imam jedan problem...Auto zna početi nekad cugat i upali se kontrolna žarulja..Prispajo sam auto na kompjutor i očitava mi grešku da nešta nije uredu sa pumpom goriva.....pregledao sam sve vakume..ali kutija od filter zraka mi je pukla dali to može biti probelm što zna nekad cugat....

ODGOVOR:

Kutija filtera zraka nije uzrok prekidanja motora . Mogući uzroci su : niski tlak goriva, regulator tlaka goriva, nečisti injektori, filteri, MAP senzor, mjerač mase zraka, potenciometar gasa, sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( probijanje visokog napona ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - PROVJERA ULJA U MJENJAČU

Datum objave: 04.07.2011 00:02:10
Slika
PITANJE:

kako mogu provijeriti nivo ulja u mijenjacu na opel astri 1.7 DTI imam osjecaj da mi fali ulja u mjenjacu i malo je mastan mjenjac

ODGOVOR:

Kontrolni čep za ulje nalazi se s lijeve strane mjenjača iznad poluosovine . Čep nije baš dobro vidljiv pa po potrebi treba skinuti prednji lijevi kotač jer se tako lakše pronađe navedeni čep. Nivo ulja u mjenjaču treba biti do čepa .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO NUBIRA - HLAĐENJE MOTORA

Datum objave: 04.07.2011 20:56:11
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam Daewoo Nubiru model 2002g. Problem je hlađenje motora. Mjerena je temperatura rashladne tekućine u motoru putem dijagnostike i temperatura je bila 85 stupnjeva, a tekućina samo što nije proključala. Napominjem da je ugrađen novi senzor temperature koji daje signal na ECU i na releje ventilatora. Releji su ispravni. Kod uključenog klima uređaja ventilatori normalno rade i tad kod vožnje pri manjim okretajima neće doći do pregrijavanja, ali bez uključene klime ventilatori se neće upaliti. Da li je problem ECU(ECM) ili je problem u nečem drugom? Napominjem da je glava motora ispitana i nema začepljenja

ODGOVOR:

Ako temperatura rashladne tekućine naraste na 96°C a ventilatori na hladnjaku se nije ukopčao mogući uzroci su : senzor temperature motora ( Vaš je valjda ispravan ) električna instalacija,  ECU centrala , nešto netipično što treba istražiti direktno na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - DEBLOKIRANJE KODA ZA RADIO

Datum objave: 03.07.2011 23:58:16
Slika
PITANJE:

Postovavi, ponovo Vam se javljam.Naravno posto ste najbolji nemam kome drugom.Naime evo o cemu se radi;Nedavno sam od Vas dobio iscrpne inforacije o svom FIATU PANDI na cemu sam Vam neizmerno zahvalan,ali problem je druge vrste pa ako mozete pomozite. Iz prethodnog vozila FIAT PUNTO ostao mi je radio kasetofon BLAUPUNKT za koji nemam CODE. Saljem Vam neophodne podatke o istom BP9374X0401428 BP-Nr7649374316 Prod. Nr. Fiat 735 272 570. To je sve sto sam uspeo da procitam sa njega Ima li pomoci.Jos mi samo recite na i ovaj problem mozete rasiti pa da kazem da u svetu postoji neprikosnoveni svemoguci i nadasve jedinstveni servis.SRDACAN POZDRAV SASA

ODGOVOR:

Radio aparat sa zaštitnim kodom možete koristiti jedino ako deblokirate zaštitnu šifru . Takvim radovima se bave specijalizirani servisi za elektroniku i računala. Sigurno takav servis postoji i kod Vas . Neophodno je da navedeni radio odnesete u takav servis.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 1,6 16V - ZAMIJENIO PUMPU ZA GORIVO

Datum objave: 03.07.2011 15:58:36
Slika
PITANJE:

Poštovani. Pokvarila mi se pumpa goriva, sam sam je zamijenio i stavio drugu, provjerio dali radi i sve stima. Ali nemogu zapalit auto. Vergla ali nista. Onaj mali ventilcek na motoru, sa bocne strane, kad se stisne nema nikakavog pritiska. Bilo bi mi logicno da se stvori bilo kakav pritisak tijekom paljenja ako pumpa radi, ili benzina ili zraka, ali nema nikakavog. Receno mi je da treba zrak istisnut iz motora??? Kako da to ucinim ako je to tocno. Dali je moguce da mi se crijevo zastopalo negdje na putu ka motoru? Radi se o vectri b 1,6 16v i, 96god.

ODGOVOR:

Ako ste ugradili ispravnu i odgovarajuću pumpu za gorivo, ako ste istu dobro spojili ( struja, cijevi dovoda i odvoda goriva ) , ako su cijevni vodovi ispravni, ako je ispravan regulator tlaka goriva ( isti se nalazi na sabirniku gdje su i injektori ) , tlak kojega daje pumpa za gorivo mora biti veći od 3 bara . Kada postignete takav tlak motor će upaliti.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i.- RAZBIO SE ANLASER

Datum objave: 03.07.2011 15:56:54
Slika
PITANJE:

Poštovani. Posjedujem Hyundai Accent 1,3 98 g.i razbio se mi anlaser, te je jedan dio upao iza zamajca.Kako da izvadim to van a da ne skidam getribu.HVALA

ODGOVOR:

Skinite zaštitni poklopac sa zadnje strane zamašnjaka ( s donje strane ) , pokušajte i magnetom ako je odlomljeni dio željezni . Lagano okrečite zamašnjak možda će taj dio ispasti van.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,4 16V - LAMBDA SONDE

Datum objave: 02.07.2011 23:00:26
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meiću, vozim Ford Fiestu 2005g. 1.4 16V(benzin), zanima me gdje se točno nalaze lambda sonde (prednja i zadnja) i može li njihova neispravnost povećati potrošnju ulja. Hvala Vam na odgovoru.

ODGOVOR:

Regulaciona lambda sonda se nalazi ispred katalizatora a kontrolna lambda sonda se nalazi iza katalizatora . Dakle obadvije sonde se nalaze u neposrednoj blizini katalizatora. Ako su lambda sonde neispravne povećana je potrošnja količine goriva a ne količine ulja u motoru. Ako nešto nije jasno javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - OTEŽANO BIRANJE BRZINA

Datum objave: 02.07.2011 22:57:49
Slika
PITANJE:

mijenjac radi normalno,medjutim u leru rucica je jako labava i kad prebacujes iz 2 u 3 brzinu nema da vrati mijenjac nego moras traziti trecu..ZASTO??

ODGOVOR:

Otežano biranje brzina se pojavilo radi istrošenosti mehanizma birača brzina. To je mehanizam koji povezuje glavnu komandu kojom se šaltaju brzine i birač brzina u mjenjaču. Na navedenom mehanizmu treba eliminirati sve zračnosti i tada će se opet moći precizno šaltati , bez traženja pojedinih brzina.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN PICASSO 1,6 i.- JAKO TEŠKO UPALI

Datum objave: 03.07.2011 16:01:57
Slika
PITANJE:

Poštovani: Imam Citroen Picasso 1,6 i 2002 god.Kad odstoji 4-5 sati jako teško upali ,odnosno 7-8 puta upali pa se odmah ugasi,tek potom "sastavi" i radi uz lagano podrhtavanje. Dijagnostika ne pokaziva kvar!Sumnjao sam na motorić minimuma i senzor temperature te sam ih promijenio ali bez uspijeha. Napomenut ću da auto ima 121000 km i da je uredno servisiran. Unaprijed hvala !

ODGOVOR:

Ako kompjutorskom dijagnostikom niste otkrili kvar to ne znači da ga nema. Zato je potrebno pojedinačno ispitivanje pojedinih komponenata . Navesti ću što treba ispitati : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, propuštanje usisnog kolektora ) , tlak goriva, regulator tlaka goriva, filtere, injektore, MAP senzor, IAT senzor, senzor položaja leptirastog ventila, EVAP ventil rezervoara, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, senzor radilice, ECU centrala. Pretpostavljam da ste provjerili ispravnost akumulatora i elektropokretača , to se kontrolira najprije.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - SINHRON DRUGE BRZINE

Datum objave: 02.07.2011 22:53:31
Slika
PITANJE:

dragi gospodine imam škodu octaviju 1.9 tdi 2006 g.100000 tkm. dešava mi se prilikom ubacivanja u drugu brzinu da zakrči pogotovo ako je vruća,molim vas da mi kažete šta bi moglo biti riješenje.unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Ako opisani zvuk čujete samo i opet samo kada šaltate u drugu brzinu uzrok je sinhron druge brzine. Sinhron je istrošen i ne obavlja svoju osnovnu i jedinu funkciju a to je zaustavljanje zupčanika druge brzine prije nego se obavi šaltanje . Za zamijeniti navedeni sinhron potrebno je demontirati mjenjač, rastaviti mjenjač i zamijeniti sinhron .

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 TDS E39 - PROKUHAO JE

Datum objave: 02.07.2011 22:45:46
Slika
PITANJE:

veliki pozdrav.vec sam vam pisao ali nisam dobio odgovor pa cu pokusat ponovo.imam bmw 525 tds e 39.digla mi se temparatura na auto putu prokuhao je.mjenjo sam novu vodenu pumpa termostat difntung glave brusenje glave.uvjek isto nekad mi digne temparaturu kad vozim 140 a nekad vozim i 190 normalno.na manjim brzinama normalna bude temp.ali mi nabija pritisak u bocu maximalno i u gornje crijevo a donje bude normalno.auto trosi ulje neki pola litre na 2000 km.skido sam termostat isto bude sve.vjeruj te mi da neznam vise sta da mjenjam pokusao sam da duvam u bocu a skidam donje crijevo sa hladnjaka normalno izlazi vazduh i voda mislim da hladnjak nije zastopan.molim vas ako znate jos nesto sto nisam napisao a moze bit problem da mi napisete bio bi vam beskrajno zahvalan.hvala

ODGOVOR:

Iz Vašega pisma sam zaključio da se motor Vašega vozila pregrijava i da u rashladnom sustavu nastaje veliki tlak . To se može događati radi slijedećih razloga ili neispravnosti : termostat ( Vi ste ga već ispitatli ) , hladnjak ( moguće začepljenje ) , cijevi rashladnog sustava, ventilator na hladnjaku ili visko spojka , brtva glave, glava motora . Glavu motora ste obrađivali , međutim razmislite da li su svi radovi na glavi motora napravljeni stručno i kvalitetno ( hidraulično ispitivanje glave radi mogućeg puknuća glave , kvalitetna obrada glave, ugradnja brtvila prve klase , novi vijci glave motora ) . Sve ovo što sam napisao zna svaki bolji automehaničar . Druga je stvar ako Vaše vozilo popravlja nestručnjak , onda se ne čudim što nakon popravka opet imate iste probleme s pregrijavanjem.

na vrh Povratak na vrh

SKODA SUPERB 1,9 TDI PD - PAPUČA KVAČILA PROPADA

Datum objave: 02.07.2011 22:40:11
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić, lijepi pozdrav. Posjedujem Škodu Superb 2002. godinu, 1.9 tdi PD 130 KS, 145000 km, redovito servisirana. Radi se o sljedečem zadnjih par dana, cca 100 km, pojavio se problem da mi u toku vožnje-rada motora papućica kvačila zna "propasti" do pola pa čak i do skorog kraja predviđenog hoda, brzine mogu mijenjati no kada je niže papučica naravno kvačilo 2lovi" prije. Pa se nakon nekoliko trenutaka nevezano uz km ili broj brzine vrati u normalni položaj. Ili je u toku vožnje potkvačim vrhom cipela i povučem je u standardni položaj pa tako i ostane. Napominjem da brzine mijenjam bez problema te da auto vuče bez problema ( ne proklizava kvačilo). Ulje za hidrauliku kvačila u posudici od kočionog ulja ne nedostaje,ima ga dovoljno. Samo kvačilo je odzračeno. Molim Vas ako može lijek od čega bi se financijski jeftinije krenulo s popravcima ili ako već iz moje prezentacije možete reći otprilike u čemu bi bio kvar te kako ga otkloniti, recimo kod nekog majstora u "garaži". Naravno kao i svi zahvaljujem Vam unaprijed i želim Vam ugodan ostatak dana. Boris Jurešić.

ODGOVOR:

Postoje samo dva razloga radi kojih se pedala spojke ne vraća u prvobitni položaj. Prvi uzrok je povratna opruga na pedali spojke koja može biti oslabljena ili polomljena . Drugi razlog je glavni hidraulični cilindar komanda spojke . Na navedenom cilindru može nastati povećano trenje koje ometa da se klip vraća u poćetni položaj . Provjerite koji od navedenih uzroka je prisutan i obavite potrebnu doradu.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,0 HDI - UGRADNJA PLINA?

Datum objave: 02.07.2011 18:30:16
Slika
PITANJE:

Poštovani! da li je moguće ugraditi plin na vozilu Citren C5 2HDI,80kW, 2002.i, ako ta mogućnost postoji, da li se isplati? Sa zahvalnošću, srdačan pozdrav, tomislav

ODGOVOR:

Ugradnja plina u dizel motore je moguća i to se radi . Međutim to se isplati samo na velikim dizel motorima i vozilima gradskog prijevoza te na velikim šleperima koji troše mnogo goriva i rade mnogo kilometara . Dizel motor ne može raditi samo na plin nego istovremeno radi i na dizel gorivo . Omjer plina je do 30% a 70% je i dalje dizel gorivo.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - SUSTAV ABS

Datum objave: 02.07.2011 18:23:47
Slika
PITANJE:

Postovani! Nemam pitanje vezano za neki problem vec iz interesa o tome kako stvari funkcioniraju. Naime, zanima me detalj vezan za ABS. Jasan mi je osnovni princip rada ABS sustava. Zanima me ABS pumpa. Gdje se ona obicno nalazi, sto ju pokrece, struja, neka osovina preko remenja ili sam pritisak papucice? Pretpostavljam sam pritisak papucice, ali ako je tako onda me zbunjuje ono sto ljudi pricaju da ABS ide preko serva. Hvala!

ODGOVOR:

ABS sustav je dograđeni sustav na postojeći sustav kočnice . Servo uređaj ili pojačivač kočnice pripada klasičnom kočnom sustavu a ne ABS sustavu. Ispadom iz funkcije klasični kočni sustav funkcionira i dalje kao kod svih drugih vozila koji nemaju ABS. ABS sustav se sastoji od elektrohidrauličke ventilske grupe (  koja se još zove hidroagregat ) , od senzora na kotačima , od električne instalacije, od upravljačkog računala ABS-a . Pojam pumpe ne postoji iako netko tako misli . Na hidroagregat dolazi samo električno napajanje i instalacija koja je povezana s upravljačkim računalom ABS-a .

na vrh Povratak na vrh

LADA NIVA 1,7 KARBURATOR - ULOGA EGR VENTILA

Datum objave: 02.07.2011 18:27:42
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meić Imam ladu nivu 1.7 karburator verzija. Nema plin. Primjetio sam da mi je neispravan EGR ventil. Skinuo sam ga spojio na vakum (za njega vakum ide iz karburatora) i ne desava se nista ona polugica se ne miče. Ocito je otkazala membrana u njemu. Ovaj problem mogu rijesiti na dva nacina. 1. Imam doma ispusnu granu od starije lade koja na sebi nema EGR ventil. Nju jednostavno stavim umjesto ove sadasnje, zablokiram cjevcice vakuma na karburatoru i to je to. Nema nikakve elektronike koju treba varati da je EGR prisutan. Nista me ne kosta osim mozda nove brtve ispuha. 2. Mogu kupiti novi EGR ventil ugraditi ga i gotovo (eventualno ocistiti onu cjevcicu sto ide od EGR ventila u usisnu granu). Sad po vama koja opcija je bolja ukoliko zanemarimo ekolosku stranu. Vecina majstora kazu mi da ce mi auto ljepse ici i manje trositi ako izbacim EGR, kao disat ce punim plucima cistim zrakom i manje ce se začađiti. Negdje čitam da Egr osim ekologije ima ulogu da smanji temperature izgaranja (logicno ako vraca vec izgorjeli zrak) i da smanjuje potrosnju goriva. Ja cu postupiti kako mi vi kazete. Pozdrav.

ODGOVOR:

Dobro ste rekli da je jedina uloga EGR ventila da smanjuje temperaturt izgaranja u cilindru. Na taj način se smanjuje količina dišičnih oksida  NOx u ispušnim plinovima što pridonosi u pozitivnom smislu Vašoj neposrednoj okolini . Ako ste u srcu barem malo zeleni ugraditi ćete novi EGR ventil a ukoliko razmišljate ekonomično i subjektivno blokirati ćete funkciju EGR ventila . Sjetite se ona izreke : Misli globalno, djeluj lokalno.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F 2,0 DITD - ULJE OKO EGR VENTILA

Datum objave: 02.07.2011 18:19:03
Slika
PITANJE:

Poštovani, na mazdi 323 f, 2003. godište, 2,0 ditd, prilikom vožnje iznad 2500 okretja, pojavljuje se plavičasti dim. Dim se pojavljuje samo kod stiskanja gasa iznad navedenih okretaja. Nadalje, primjetio sam da oko EGR ventila propušta manju količinu ulja. Auto normalno radi, ubrzava i ne troši ulja. Molim Vas za savjet.

ODGOVOR:

Dim koji ste spomenuli nastaje od ulja koje izgara u cilindrima . Mogući uzroci su : vodilice ventila, istrošenje ležajeva turbine, klipni prstenovi . Ulje koje vidite oko EGR ventila dolazi iz oduška od ulja ili iz turbine. Obavite pregled mehaničkog sustava motora i turbine.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 CDTI - TEŠKO PALI

Datum objave: 02.07.2011 18:16:08
Slika
PITANJE:

Poštovani, imamo Opel Astru 1.7 cdti iz 2006 god.sa 126 000 km teško pali kad odstoji (vrti ali ne prima odmah) i gubi antifriz(u servisu su rekli da su grijači,dizne,tlakovi...ok) u čemu je problem

ODGOVOR:

Modući uzroci otežanog paljenja su : zrak u sustavu goriva, filteri, ECT senzor, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, senzor tlaka na Rail-u, solenoid tlaka goriva, VT pumpa, EGr ventil, pad napona na pojedinim konektorima električne instalacije, ECU centrala, mehaničko stanje motora. Točan odgovor mogu dati nakon pregleda i dijagnostike motora.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES B CLASSA 180 CDI - SIVI DIM I MIRIS SAGORIJEVANJA

Datum objave: 02.07.2011 18:12:46
Slika
PITANJE:

Postovani, vlasnik sam Mercedesa B klase 180CDI model 2008.auto je preslo 190000km. U zadnja 2 mjeseca sam primetio sivkast dim iz predela motora i miris sagorjevanja.Ispod dizel pumpe sam video crne tragove vlazne(izgleda kao talog kafe)i nema nekakvog posebnog mirisa. To pada na cjev koja ide iz partikel filtera koja je vruca.kada taj talog padne na to mjesto pravi taj sivkasti dim i odgorjeva. To nisam primetio u voznji vec samo ponekad kad parkiram auto osjetim odgorjevanje i vidim malo sivkastog dima. Moje pitanje je odakle dolazi i sta moze praviti taj talog. jedan prijatelj koji se razumije oko toga mi je rekao da bih morao promjeniti visokotlacnu pumpu. Da li je to nesto opasno? Sa postovanjem i unapred zahvalan Zijo iz Norveske.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu što prije treba ispitati sustav za dobavu goriva . Dim koji vidite nastaje kada dizel gorivo curi iz visokotlačne pumpe ili iz cijevnih vodova za dovod goriva i kada to isto gorivo curi po vrućim dijelovima motora . Na taj način motor troši više goriva, motor može ostati bez snage, a vi udišete štetne plinove od goriva koje isparava. Zatražite mišljenje stručne osobe u servisu .

na vrh Povratak na vrh