Danas je: 17.11.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

CITROEN XSARA 1,4 i. - DALJINSKO ZAKLJUČAVANJE

Datum objave: 25.06.2011 16:54:43
Slika
PITANJE:

Poštovani, najprije pohvale Vašoj stranici,ovo je nešto što zaista treba. Imam Citroen Xsaru 1,4 2000g.Imam problem sa daljinksim zaključavanjem.Naime,baterija mi se potrošila i duže vremena je nisam mogao pronaći.Nakon što sam je konačno pribavio sada ne mogu reaktivirati ključ prema uputama iz knjižice vozila(staviti ključ u bravu te držati pritisnuto bilo koje dugme dok se ne aktivira funkcija).Vjerovatno zbog toga što dulje vrijeme nije bilo baterije u ključu.Posjedujem karticu koju sam dobio pri kupnji koja ima na sebi kod i oznaku ključa.Kako ću je upotrijebiti da bi aktivirao daljinsko zaključavanje? Hvala

ODGOVOR:

Ako ne možete aktivirati ključ za daljinsko zaključavanje prema uputama proizvođača koje ste naveli uzrok može biti sam ključ ili upravljačka jedinica daljinskog. Problem ćete riješiti u servisu. Tamo će se obaviti ponovo kodiranje ključa a po potrebi i dijagnostiku sustava daljinskog zaključavanja.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO 1,5 D 2002. - ZRAK U SUSTAVU GORIVA

Datum objave: 25.06.2011 16:52:12
Slika
PITANJE:

Poštovani imam Citroen Saxo 1.5 D - 2002 godina imam problema sa zrakom u sustavu goriva. U servisu su mi ugradili filter za gorivo posebno jer je na kućištu originala puštao naftu, međutim neko vrijeme je radio dobro sada više neće nikako da upali. Senzor za ulje mi pokazuje malo da ima ulja, malo da nema ulja pa neko vrijeme opet da fali ulja uvijek drugačije da li on može utjecati na paljenje ili je neka druga greška. Gdje se nalazi taj indikator ulja? Kada napumpam sa ručnom pumpom oko visokotlačne pumpe se čuje pištanje što bi to moglo biti? Prešao je 107000 km dali je potrebno mijenjati remen pogona i pumpu za vodu što su mi rekli u servisu.

ODGOVOR:

Ako u sustavu goriva ima zraka motor uvijek teško pali. Kada se to otkloni sve će opet biti dobro. Moguća mjesta na koja ulazi zrak su cijevi dovoda goriva, filter goriva, komanda pokazivača u rezervoaru, visokotlačna pumpa. Točan nivo ulja možete uvijek izmjeriti pomoću šipke ze ulje. Senzor za nivo ulja se nalazi na prednjoj strani motora u neposrednoj blizini kartera. Zupčasti remen , natezač, klizač i pumpa za vodu mijenjaju se svakih 130.000 km ili svakih 10 godina. To može biti i ranije ako situacija i stanje razvodnog mehanizma to zahtijeva.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,3 i. 98 KW, 1993. - KAKO GA UBACITI U FAZU

Datum objave: 25.06.2011 16:49:09
Slika
PITANJE:

lijep pozdrav vozim audi 100 2,3 98 kw 93 godina i zanima kako auto ubacit u fazu tjest razvodnik na koliko se stupnje podesaje na zamajcu.

ODGOVOR:

Oznake faze i namještanje razvodnika paljenja je lakše pokazati praktično nego opisati riječima. Najprije se namjesti oznaka na radilici i to na zamašnjaku tako da se oznaka nula poklopi s crticom na kućištu mjenjača. Nakon toga se namjesti oznaka na bregastoj osovini i to tako da se oznaka na remenici zupčastog remena poklopi s oznakom na glavi motora . Na kraju ostaje samo razvodnik paljenja koji se namjesti točno tako da je prvi cilindar na paljenju . Na kraju treba samo podesiti početno predpaljenje koje iznosi 15°/720 o/min.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 2,0 HDI - NEĆE DA UPALI KLIMU

Datum objave: 24.06.2011 22:44:09
Slika
PITANJE:

ovako imam pezo 406 hdi 90ks problem sa klimom mi je nastao ima pritiska u sistemu i freona medjutim nece da upali klimu da startuje kompresor menjan presostat ,nece ni tada bio na dijagnostici ,nema gresaka , najbitnije ne dolazi struja na kompresor , a na kompjuteru ispisuje da je klima upaljena ili ugasena , radi se o klimatroniku pomozite mi bio kod 3 ili 4 majstora

ODGOVOR:

U ovom slučaju svakako treba krenuti logičnim redoslijedom . Najprije treba provjeriti količinu plina u sustavu klime i po potrebi dopuniti plin. Istovremeno kada se kontrolira količina plina obavljaju se i druge kontrolne radnje i provjere i to slijedećih dijelova : dehidrator, ekspanzioni ventil, kondenzator, tlačne cijevi, isparivač . Ako je sve od navedenog ispravno, kada se napuni rashlani plin sustav treba raditi . Ako sustav i dalje ne radi mogući uzroci su : električna instalacija , upravljačko računalo klima uređaja. elektromagnetska remenica, kompresor.  Po potrebi potzražite kvalitetniji servis koji može obaviti bilo koji popravak klima uređaja .

na vrh Povratak na vrh

CHRISLER STRATUS - BLOKADA MOTORA

Datum objave: 23.06.2011 23:48:11
Slika
PITANJE:

pozdrav. zanima me za chrysler stratus kako maknuti blokadu motora jer mi je daljinski otišao? auto zapali pa se ugasi nakon par sekundi. hvala unaprijed

ODGOVOR:

Blokada motora je elektronski sustav za zaštitu od krađe. Postoje samo dva načina kako doći do rješenja , prvi način je popraviti odnosno zamijeniti dio koji je neispravan a to mogu biti : imobilajzer ,  transponder u samom ključu, električna instalacija do kompjutora motora. Drugi način je da se dekodira upravljačko računalo motora i tada vozilo ostaje bez zaštite ali može normalno paliti.

na vrh Povratak na vrh

BMW E30 318 i - INERCIONI PREKIDAČ

Datum objave: 23.06.2011 23:44:40
Slika
PITANJE:

Imam BMW 318ti compact 97.godište,spuštao sam se s rubnika i auto je udario ispod prednjeg lijevog kotača i ugasio se.Nakon toga ga više ne mogu upaliti,sve lampice rade kako treba i vergla ali neće da upali,mislim da mi je iskočio sigurnosni prekidač i prekinuo mi dovod goriva i struje,gdje se nalazi taj prekidač na autu i kako da ga vratim. Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Prekidač za zatvaranje goriva ( inercioni prekidač ) može se nalaziti na tri mjesta i to : u prostoru motora desno, u prtljažniku ispod zaštitne obloge, ispod sjedala suvozača. Uz to pregledajte i cijevi dovoda goriva ispod vozila.

na vrh Povratak na vrh

VOLVO S 40 2,0 D - GUBITAK SNAGE U VEĆIM STUP. PRIJENOSA

Datum objave: 23.06.2011 23:42:01
Slika
PITANJE:

Dobro vecer,molio bi za par.inf.koje nikako ne mogu dobiti u bilo kojem servisu kroz Hr i BiH.Radi se o volvu s40(2005god.2.0d)Vec duze vrijeme kada prebacujem iz 4brzine u 5 ili kada obrtaji dostignu vel.do 2200-2400obr.auto se pocne gusiti i jednostavno gubi na snazi(vuci).Ima zvuk kao da ga nesto gusi par sekundi pa popusti i opet gusi pa popusti i auto se bas "bori"sa tim stanjem,vodio sam ga u par servisa i nisu imali pojma cak niti o ideji.Povezivali su kao sa gorivom ali u tome def.nije stvar i recimo pri istim tim obrtajima u nizim brzinama to se ne desava;to gusenje samo 4,5,6brzina.Molio bi za savjet ili inf.sta bi moglo da bude i jos jedna stvar a to je da je dosta tesko palio tj.jako dugo verglao(ne nije bilo povezano sa temparaturom(kada su bile visoke ili niske temp.) ,jer je nekada palio bez problema dok najcesce uzas,gorivo se uvijek sipa na omv pump.zamijenili smo 2akum.)i opet se nastavilo to problematicno paljenje.Pocele su se paliti lampice za upozoravanje na servis struje i auto ide u servis ali medutim nista mu se ne otkiva i tako veliki vremenski period(cak kroz 2,3god)dok jedan dan nije se desilo da auto jako tesko pali ,jako tesko i na putu do sevrisa jednostavno sva snaga iz akumulatora se iscrpila i auto je na sred ceste stao.Promijenijo se komplet alternator i odmah dan nakon cijelog tog mijenjanja upalila se upozoravajuca lampica i sada nakon 6mj.vise se nije palila da bi veceras pocela se paliti,posto sam bio na kracem putu jedva sam stigao ali sutra ne znam iskreno sta da radim jer ovako nesto je uzas prozivljavati stalno a ne znati o cemu se radi tj.sta se desava kod automobila koji je fantastican alii..molim vas za pomoc i ukazivanje na neke pogreske..pozdrav,hvala velika

ODGOVOR:

Problemi s gubitkom snage u većim stupnjevima prijenosa i otežano paljenje koje ste detaljno opisali zahtijeva jedan ozbiljan i vrlo stručan pristup .  Sva potrebna ispitivanja na vašem vozilu treba raditi stručnjak koristeći bazu podataka i svu dijagnostičku opremu . Sada ću navesti sve što može utjecati na stanje koje ste opisali a to su : filteri,  senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, senzor tlaka turbine, regulacioni ventil turbine WasteGate, MAP senzor za tlak u usisnom kolektoru, EGR solenoid, EGR mehanički ventil, dobavna pumpa u rezervoaru, mehaničko stanje motora, solenoid z atlak goriva, senzor tlaka goriva, FRP senzor, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, aktuator usisanog zraka, senzor temperature goriva, ECT senzor, senzor apsolutnog tlaka BARO, senzor CKP, senzor CMP, djelomično začepljenje ispušnog sustava, električna instalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 1,8 16V - ZAMJENJENO KVAČILO, ALI PROKLIZAVA

Datum objave: 18.06.2011 10:37:54
Slika
PITANJE:

Dobar dan..imam mazdu 323 1.8 16V 84kw iz 2001.godine,benzinac sa 170000km i kvacilo mi je bilo pri kraju pa sam ga zamijenio! Nakon zamjene sve je bilo super, brzine se lako saltaju, pedala kvacila je jako lagana! Na problem sam naisao kada sam mijenjao brzine na visokim okretajima..negdje oko 5500 okretaja, pogotovo iz druge brzine u trecu-kvacilo proklizuje, okretaji se penju ali auto ne ubrzava kako bi trebao! Prilikom zamjene kvacila promjenjen je cijeli set sa potisnim lezajem, lamelom, lezajem zamasnjaka i uljem u getribi!Isto tako kod naglog starta u prvoj brzini sve je u redu ali promjena brzina na 5500-6000 okretaja u drugu javlja se dosta veliko proklizavanje i isto se desava iz druge u trecu!! Jel bi mozda mogli znati o cemu se radi i sto mi je ciniti...unaprijed hvala...

ODGOVOR:

Najveće opterećenje na spojku nije start iz mjesta nego naglo ubrzanje na velikom broju okretaja. U ovom slučaju bih posumnjao u dvije stvari i to u istrošenost zamašnjaka i u kvalitetu spojke koju ste ugradili . Treći uzrok je malo vjerojatan a odnosi se na kontakt potisnog ležaja i tanjuraste opruge spojke. Kontakt može biti takav da tanjurasta opruga ne može punom snagom pritisnuti lamelu na zamašnjak jer joj to ne dozvoljava potisni ležaj.  Neposrednim uvidom mogao bih biti precizniji u defektaži .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 HDI - IDE LIJEVO-DESNO

Datum objave: 18.06.2011 00:14:45
Slika
PITANJE:

Postovani imam jedan problem na CITROENU XSARA 1.4 HDI godiste 2004 kada ga vozim auto mi ide lijevo desno kada ga prebacujem iz 1 u 2 cuje se lupkanje na djesnom tocku recite mi kakav bi to problem mogao biti hvala unapred.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su : guma, felga, selen blok vilice, kugla ovjesa, hvatište ovjesa, poluosovina, homokinetički zglob, ležaj kotača. Brzim pregledom vozila može se točno vidjeti što je neispravno . Popravak ne mora biti skup.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,3 CDTI - KLJUČ POZNAJE ZIMI, A LJETI NE

Datum objave: 23.06.2011 23:30:25
Slika
PITANJE:

Imam Opel corsu 1,3 CDTI, 2004 god, 99000 km. Tijekom ljetnih mjeseci tj. kad je temperatura zraka iznad 12 stupnjeva pali mi se lampica "auto sa ključem". To mi se nikada ne dešava za hladnijih dana tj. od jeseni do proljeća. Auto normalno vuče, potrošnja je uvijek ista i ne primjećujem nikakovu razliku kada se lampica upali, jedino što mi smeta je to da bode u oči. To mi se dešava već dvije godine i u ovlaštenom servisu su mi rekli da auto ne prepoznaje ključ te da mogu nastaviti normalno voziti, ( "zašto ključ poznaje zimi a ne ljeti").

ODGOVOR:

Kontrolna lampica koju ste spomenuli može se paliti radi slijedećih razloga i to : oštećenje hladnog lema na kutiji osigurača, pad npona na pojedinim kontaktima ili konektorima, oštećenje temeljne ploče instrument table , greška u imobilajzeru . Sve se to može događati radi povišene temperature Vanskog zraka . Vanjski zrak može imati utjecaja i na pojavu koju ste Vi opisali . Uzrok treba istraživati kada navedena lampica svijetli .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,8 16V - SENZOR ABS-a SE NE MIJENJA NAPAMET

Datum objave: 18.06.2011 00:10:08
Slika
PITANJE:

Postovani, Posjedujem Fiat Brava 18 16 v elx godište 1996 i nikakvih problema nemam do prije par dana sijalica ABS ostane stalno da svijetli. Posjeti sam odmah ovlasteni servis fiat vozila i na diagnostici se konstatira da zadnji desni sensor ne radi, sto sam i prihvatio, ali poslje toga dogadja se da sijalica ne gori sto znaci da je sve u redu a nekad se upali. Prekidi ili normalni rad ABS se dogadja kod voznje tj kod tresnje. Sada Vas molim da mi objasnite dali je stvvarno sensor otiso ili se samo radi o nekom nazovimo losem kontaktu. unaprijed zahvaljujem i ostajem s stovanjem Nikola Vojkovic

ODGOVOR:

Senzor Abs-a se ne mijenja na pamet nego se isti najprije ispita . Povremeno paljenje kontrolne lampice može se događati radi zračnosti u ležaju kotača , radi električne instalacije koja u tom momentu ima spoj s masom, radi hidrauličko-elektronskog bloka ABS-a koji reagira na vibracije vozila, radi računala ABS-a na kojemu u kritičnom momentu nastaju padovi napona . Bilo bi neozbiljno s moje strane da bez neposrednog uvida na vozilu tvrdim da je nešto neispravno.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - PREGLED PRIJE KUPNJE

Datum objave: 18.06.2011 00:17:34
Slika
PITANJE:

Poštovani, u mogućnosti sam kupiti mercedes C klase 220 CDI elegance automatik. 2000 godište. Po mojoj laičkoj procjeni vozilo vizualno izgleda dobro, motor nakon određenog dužeg stajanja pali uredno, radi stabilno, nema pretjeranog crnog dima iz auspuha. Slobodan sma zamoliti informaciju na što da obratim posebnu pažnju te mogućnosti dovoženja vozila u Vaš cijenjeni servis na dijagnostiku kao i cijenu pregleda. Sa štovanjem.

ODGOVOR:

Prilikom nabavke vozila starog 11 godina treba provjeriti kompletno vozilo a posebno motor , mjenjač, ovjese podvozje, kočni sustav , klima uređaj . Najbolji uvjeti za takvu kontrolu su u servisu .  Možemo za Vas obaviti takav pregled vozila. Cijena takvog pregleda je 300,- do 500,- kn što ovisi o opsežnosti pojedinih kontrola.  Javite kada bi to trebali napraviti . Drugi tjedan smo na godišnjem odmoru a 27.06. 2011. opet radimo.

na vrh Povratak na vrh

VW JETTA II - VAKUUM KOREKTOR

Datum objave: 18.06.2011 10:39:36
Slika
PITANJE:

pozdrav u pitanju je jetta 2,probleb sa vakum-koretor na razvodniku,posto neradi kako treba trenutno je iskljucen,auto radi ok medjutim osjetim da je slabiji,neko kaze da to nije nista opasno,a neko da je to neophodno,sta da radim i dali se moze auto bez toga podesiti na neku kut paljenja da bude ok. HVALA!!!!!!!!

ODGOVOR:

Možete vozili i tako ali kut predpaljenja pomaknite za 3-4° u plus. Naravno da bi bilo bolje kada bi ugradili novi regulator.

na vrh Povratak na vrh

MITSUBISHI LANCER 1991. - NE IDE VIŠE OD 40 NA SAT

Datum objave: 18.06.2011 00:26:37
Slika
PITANJE:

mitsubishi lancer...1991god. treban savjet naime auto je radio normalno i odjednom je poceo cukat u voznji i gasit se!!i nemoze potegnut vise od 40 na sat!!?? hvala

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu neispravnosti treba tražiti na sustavu dobave goriva i na sustavu za stvaranje iskre na svjećicama.  Ispitajte slijedeće : pumpu za gorivo, filter goriva, čistoću rezervoara, cijevi za gorivo, rasplinjač , svjećice, kablove, bobinu razvodnik paljenja . Po potrebi provjerite i fazu motora . Ako ne uspijete možemo Vam mi to napraviti.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 180 - CERACIC POWER

Datum objave: 18.06.2011 00:30:12
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam vozila mercedes c 180 94 god. Auto je prešao 350 000 km. Motor mi je počeo trošiti oko 1 l ulja na 1000 km. Eko test prolazi, pali bez problema, ne dimi, troši 10 l goriva na 100 km i lijepo ide. Majstor koji održava auto nakon pregleda utvrdio je da na jednom cilindru ima zub i da bi bila potrebna prava generalka kako bi se rješila potrošnja ulja. Ponudio mi je dvije opcije ili generalka ili drugi motor (jeftinija varijanta). Čuo sam puno pohvala od korisnika ceramic poewr liquida, pa me zanima vaše ikustvo i mišljenje da li postoji mogućnost da uporabom ceramice smanjim potrošnju ulja?Unaprijed hvala na odgovoru

ODGOVOR:

Ceramic Power će barem malo smanjihi potrošnju a istovremeno će povoljno utjecati na tlakove kompresije te na smanjenje trenja u motoru . Nikakvih negativnih efekata neće biti . Ne postoji ni jedan razlog koji bi Vas pokolebao da navedeni tretman s Ceramicom ne napravite.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,8 i. - NEŠTO LUPKA

Datum objave: 18.06.2011 00:19:24
Slika
PITANJE:

Postovanje,imam problem na audiju a4 97 god 1.8 92kw,na niskim obrtajima cuje se nekakvo lupkanje slicno radu dizela motora,jacina lupkanja visi o nagibu vozila,kad je vozilo vise nageto cuje se jace,kada je na ravnome cuje se malo ili nikako,ovisi,nekada se cuje vise i na ravnome kada se doda gas onda se cuje manje ili nikako,neki kazu da je ulje,inace sipam castrol 10 40,neki kazu da je uljna pumpa,neki da su ventili,uglavnom jos ni sa ikakvom sigurnoscu ne znamo sto je u pitanju,UNAPRIJED HVALA VAM

ODGOVOR:

Kada bi imao mogućnost na 10 sekundi čuti zvuk koji ste pokušali opisati, točno bih Vam rekao što lupa, zašto lupa, kako otkloniti lupanje. Bez toga a na osnovu Vašeg nepreciznog opisa mogu samo navesti moguće razloge a to su : hidropodizači, bregasta osovina, ležajevi pojedinih agregata na motoru, zupčani parovi u mjenjaču, ispušni sustav , nosači motora, zaštitni poklopci oko motora.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE SENIC 1,9 DTI - DIJAGNOSTIKA JE JAKO ZAHTJEVNA

Datum objave: 18.06.2011 00:24:19
Slika
PITANJE:

Hvala vam na odgovoru,ali želim da pojasnim da sam auto Renault megane scenic 1,9 TDI već terao na dijagnostiku kod raznih majstora i ovlascenih servisa,svugde je na dijagnostici pokazivao kvar pod nazivom aktuator pred paljenja.Medjutim posle velikog servisa lampica koja svetli zuto u obliku EKG-a za srce veoma često je pocela da se pali,a sami tim bi motor počeo da gubi snagu,i to traje sve dok ne oduzmem gas i tada se ugasi ta lampica,onda motor dobije snagu.Ovo se dešava pri obrtajima od 1,2-2,0.Zadnji kvar koji je dijagnostikovan od strane majstora je da u boch pumpi ima problema ili sa kućištem iste ili sa tim aktuatorom.Obratio sam Vam se jer stvarno više neznam šta da radim,pa vas iz tih razloga molim za stručno vaše mišljenje.

ODGOVOR:

Mogu dati svoje mišljenej i odgovor  koji se uvijek bazira na osnovu Vašega subjektivnog opisa koji je sastavni dio Vašeg pitanja. Međutim mora Vam biti jasno da se neki kvarovi ne mogu riješiti putem opisa ili dopisa a bez neposrednog uvida i ispitivanja na vozilu. Isto tako osiječam potrebu da Vam objasnim da je dijagnostika najzahtijevniji dio autoservisne struke . Kada se radi dijagnostika koriste se sve metode istraživanja, svi mogući uređaji i instrumenti koristi se profesionalno znaje i iskustvo . Najbolje rješenje za Vas je da potražite ozbiljan servis koji ima volju i želju da se bavi Vašim vozilo . Dosadašnji servisi očigledno nisu dorasli složenosti kvarova na Vašem vozilu. Kao krajnja mogućnost je da Vaše vozilo dovezete kod mene u Samobor . Tada ću se pobrinuti da najprije otkrijem kvar/kvarove a nakon toga ću predložiti rješenje i navesti cijenu popravka.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN 3,0 AUTOMATIC - NE RADI DISPLEJ

Datum objave: 18.06.2011 10:32:20
Slika
PITANJE:

Postovani:Kao prvo da vam se zahvalim na pruzenoj i strucnoj pomoci.Kupio sam Citroena 2002 god.. 3.0 automatik,ali mu ne radi veliki display,ne mogu da koristim navigaciju a niti ostale stvari koje su vezane za taj display!Kada palim auto display kao da trepne malo...Ostalo sve radi,radio,klima,pa cak i rom u kojeg ide cd za navigaciju.Da li bi to moglo da bude do nekog osiguraca ili cu ipak morati da kupim novi LCD? Unaprijed zahvalan za savjet.

ODGOVOR:

logično bi bilo da najprije provjerite sve konektore koji su povezani s navedenin zaslonom ( displey ) . Uzrok može biti loš kontakt ili osvjetljenje zaslona . Nakon toga treba provjeriti da li na konektoru zaslona ima potrebnog napona . Ako napona ima onda se može govoriti o neispravnom zaslonu ( displeyu ) . Nemojte ništa kupovati unaprijed dok ne obavite spomenuto ispitivanje.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 2,0 16V - UNIVERZALNA LAMBDA SONDA

Datum objave: 18.06.2011 00:01:23
Slika
PITANJE:

Poštovanje Imam jedno pitanje. Imam staru neispravnu lambda sondu sa četiri žice, žuta, crna, siva, bijela. Nabavio sam novu, zamjensku sondu također sa četiri žice, ali boje su: dvije bijele, siva, crna. Kako sad da spojim žice, kad neznam koju od ove dvije bijele da spojim sa žutom. Na ambalaži nema nikakve scheme, objašnjenja. Bio bih vam zahvalan na pomoći. Vozilo je Opet astra 2.0 16 v, 2004 godina.

ODGOVOR:

Uz  novu univerzalnu lambda sondu trebali ste dobiti i shemu spajanja . U ovom slučaju ne postoji standard koji bi točno definirao koja boja žice služi u određenu svrhu. Od četiri navedene boje , bijela i žuta bi mogle biti grijanje sonde ( plus , minus ) , crna bi mogla ići na crnu ( signal lambda sonde ) , siva bi mogla ići na sivu ( masa ) . Kao što sam već rekao tu nema potpune sigurnosti da je to tako i zato treba obaviti ispitivanje pojedinih vodova na samom vozilu.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 166

Datum objave: 18.06.2011 10:27:06
Slika
PITANJE:

Blokira remenica klime na Alfi 166. Naime punio sam klimu 2 puta u 2 dana kod servisera tako da plina provjereno ima. Promijenjen je filter kabine, sistem pod tlakom drži i ne propušta nigdje. Problem se javlja nakon dulje gstajanja na leru dok je vani primjerice 30 stupnjeva celzijusevih. Klima je upaljena i hladi sve dok ne blokira remenica od kompresora, prilikom blokiranja remenice kompresora remen provrtava preko nje i škripi naravno. To se dešava kada je motorni prostor topal, na hladno kompresor pali i radi bez problema sve dok se motor ne ugrije. Zanima me dali je to možda do ležaja komprsesora klime ili u sistemu od klime nešto blokira protok pa kompresor blokira svoj rad. Nije mi jasno zašto se on blokira a remen preko remenice i dalje vrti. Unaprije zadhvaljujem, imam ovaj problem već neko vrijeme i svaka pomoć je dobrodošla

ODGOVOR:

Svaki kompresor ima elektromagnetsku remenicu koja električnim putem ukopčava kompresor. Kada je klima uređaj isključen okreće se samo remenica kompresora oko ležaja a osovina kompresora miruje.Ako dolazi do proklizavanja remena preko remenice kao što ste Vi opisali moguće neispravnosti su : loš remen , loše zategnut remen, blokada u kompresoru .  Ispitajte činjenice koje sam spomenuo.

na vrh Povratak na vrh