Danas je: 25.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL VECTRA 2,0 DTI - HLADAN ILI VRUĆ, MOTOR TEŠKO PALI ?

Datum objave: 19.09.2012 09:42:07
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Mejiću.Imam problem s paljenjem,teško pali bila vruća ili hladna, treba 5-6 sek da vergla, lampica grijača nekad radi nekad ne.opel vektru 2001.g. 2,0 dti. srdačan pozdrav hvala!

ODGOVOR:

Kada motor teško pali na hladno i na toplo trebalo bi ispitati brojne faktore koji mogu biti uzrok . Navesti ću ih po logičnom redoslijedu a to su : akumulator, elektropokretač, niski tlakovi kompresije, grijači, modul grijača, relej grijača, zrak u sustavu goriva, filteri, faza motora, senzor temperature motora, regulator količine goriva, dize, solenoid vremena ubrizgavanja, EGR ventil, senzor položaja pumpe, visokotlačna pumpa, ECU centrala motora . Na žalost na Vaše jednostavno pitanje ne mogu dati i jednostavan odgovor . Međutim prvi korak koji treba napraviti je dijagnostika i provjera spomenutih komponenata .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE SCENIC 1,9 DCI - SVE ISPRAVNO A MOTOR NE MOŽE UPALITI ?

Datum objave: 17.09.2012 11:16:26
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Imam renault megan scenic 1.9 dci 2000g.Ne mogu upaliti auto.Elektronika je ispitana preko kompjutera i sve je ok.Auto zavergla i čuje se pumpa goriva ali ne pali.Akumulator je pun,filter goriva promjenjen.Nadam se da nije bosh pumpa jer čujem da je ogroman izdatakInače auto je uredno servisiran.Molim za savjet,što bi moglo biti u pitanju?Hvala

ODGOVOR:

Bez mogućnosti da obavim pregled Vašega vozila mogu navesti koji sve razlozi mogu biti kada motor ne može upaliti .  To su slijedeći razlozi : veliki pad napona prilikom startanja motora, imobilajzer , zrak u sustavu goriva, filteri, nečist rezervoar, solenoidni ventili koji otvara i zatvara dovod goriva, dobavna pumpa , senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, dize, senzor radilice, relej ECU centrala, električna instalacija vozila, faza motora, mehaničko stanje motora, visokotlačna pumpa, kompjutor motora.

na vrh Povratak na vrh

VW CADDY 1,9 TDI PD - INSTRUMENT PLOČA

Datum objave: 16.09.2012 12:28:57
Slika
PITANJE:

Postovani g. Meic, molim pomoc oko osvetljenja instrument table. Na vozilu (vw caddy 1.9 tdi 77kw, 2005 god) kada je vani toplo ili kada se ugrije motor, osvjetljenje displeja, kao i sve struje na instrument tabli slabi do neprepoznatljivosti. Čak i osvetljenje na radiju. Ali kada je hladno( npr ujutro) i dok se auto ne zagrije, osvetljenje je 100% ispravno. Na osnovu toga bih dao svoje skromno misljenje da je problem povezan sa temperaturom. Molim vas za savjet.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok je instrument ploča na kojoj najčešće dolazi do puknuća hladnog lema . Promjenom temperature nastaje povećano električni otpor a time i problem koji ste naveli . Prvi korak bi trebao biti pregled i eventualna dorada na instrument ploči .

na vrh Povratak na vrh

GOLF III 1,9 D - SVIJETLI LAMPICA ZA PRITISAK ULJA ?

Datum objave: 14.09.2012 19:54:05
Slika
PITANJE:

pozdrav! imam golf 3 1.9D 92 godina prije pola godine počela mi je blicati lampica od ulja do sad sam pregledao alternator,pritisak ulja i instalaciju i sve je uredu ali lampica i dalje blica. ako imate kakav savjet bijo bi vam zahvalan!unaprijed hvala

ODGOVOR:

Kada se pali kontrolna lampica za ulje , najprije treba izmjeriti tlak ulja . Ako je tlak ulja dobar mogu se kontrolirati i dgugi dijelovi koji mogu biti uzrok . Treba ispitati slijedeće : ispravnost pojedinih indikatora ulja ( trebaju biti originalni ) , električnu instalaciju ( moguć pad napona ) , ploču s osiguračima i relejima , konektor instrument ploče , samu instrument ploču .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,4 i. - PROBLEMI NA RABLJENOM VOZILU ?

Datum objave: 14.09.2012 08:19:03
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, Posjedujem Opel Astra G 2001g.,1389 cm3, 66 kw,(benzin) bez klime. Vozilo je prešlo 110000 km. Kada sam ga nabavio (prije 1.5 godinu) stanje brojača je bilo 99000 km. Odmah nakon kupnje sam izvršio kompletan servis. S vozilom se tijekom vožnje rukuje pravilno, a radni režim je obično između 2000-3000 okr/min. Do sada je na vozilu nastupilo više kvarova, a jednostavnije pokušavam popraviti samostalno. U tom smislu imam neke nejasnoće. 1. Potrebno je zamijeniti hladnjak jer propušta tekućinu. Molio bih vas za kraći opis postupka zamjene rashladne tekućine na ovom motoru, nakon što ugradim novi hladnjak. Dakle, gdje se otprilike nalazi vijak za ispust na bloku, odnosno dali ga je uopće nužno koristiti (čitao sam da kasnije može doći do curenja na tom mjestu) ili je dovoljno tekućinu ispustiti na najnižoj cijevi. Pretpostavljam da će u tom slučaju dio tekućine zaostati u sustavu, pa dolazi do miješanja s novim antifrizom, a nisam upoznat koji antifriz je do sada bio u sustavu. Dali je zbog ovog potrebno izvršiti prethodno ispiranje sustava, te dali je prilikom punjenja sustava potrebno izvršiti odzračivanje i na kojem mjestu? Vezano uz ovo, koliki je interval zamjene rashladnog sredstva,(mehaničar mi je rekao da ga nije potrebno nikako mijenjati?!) te dali je dovoljno kvalitetan plavi Ina antifriz "AL super" (u omjeru 2:1- za obalno područje)? 2. Od kada posjedujem automobil povremeno (svakih 3-4 tisuće km.)se pali indikator kontrole emisije ispušnih plinova i konstantno gori (a ponekad nakratko i treperi). Katalizator je zamijenjen na 95000 km. Prema sugestiji mehaničara, tijekom vožnje prebacim u niži stupanj prijenosa (druga brzina) te broj okretaja nakratko podignem do 6000, tj. puni gas. Svrha ovoga je navodno, propuhivanje nakupljene čađe U EGR ventilu. Nakon ovakvog postupka indikator se doista i ugasi. Napomenuo bih da je EGR ventil dva puta pročišćen, ali bez nekog rezultata. Na kompjuterskom pregledu mi je rečeno da je na trećem cilindru između bobine i svjećice zabilježeno lagano probijanje izolatora. Molio bih vas za vaše cijenjeno mišljenje i sugestije. 3. Unazad nekoliko mjeseci došlo je do odljepljivanja tapecirunga na "nebu" kabine. u samo nekoliko dana potpuno se je odvojio. Kontaktirao sam Opel ovlašteni servis, gdje sam dobio odgovor da problem nije moguće riješiti, nego u obzir dolazi jedino zamjena cijelog neba, što je financijski dosta nepovoljno.Molim vas za sugestije. Unaprijed vam se zahvaljujem na vašim odgovorima i odvojenom vremenu.

ODGOVOR:

Čep za antifriz na bloku motora ne postoji . Antifriz se ispušta da tako da se demontiraju pojedine cijevi rashladnog sustava, sve dok ne iziđe kompletna teućina. Sustav se odzračiva automatski dok se motor zagrijava i tom prilikom treba dopunjavati rashladnu tekućinu . Nakon što se motor potpuno zagrije , po potrebi se opet dopuni sustav . Antifriz treba biti za -40°C . Antifriz se mijenja svake dvije godine . Kontrolna lampica motora se pali kada postoji greška u sustvau ubrizgavanja goriva ili u sustvau za stvaranje iskre na svjećicama . Grešku treba točno defektirati . Moguće greške su : pojedini senzori motora, injektori, lambda sonda, regulatortlaka goriva, zaklopka snage, probijanje visokog napona , mehaničko stanje motora . Problem s krovnom oblogom ( tapecirungom ) rješite kod auto tapetara .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 220 CDI - CRNI DIM I NEUGODA U PROMETU ?

Datum objave: 13.09.2012 09:06:21
Slika
PITANJE:

Poštovanje.Moj problem je u mercedesu c 220 cdi 99g.Auto radi savršeno,ne troši ulje,dobro vuče ali dimi i to crni dim da mi je već neugodno u prometu.Auto ima stvarnih 201000km.Pomagajte.Hvala...

ODGOVOR:

Crni dim ukazuje na loše sagorjevanje u motoru zbog prevelike količine goriva i premale količine zraka . Uzroci te pojave mogu biti mnogobrojni . Iako ih ima puno navesti ću ih po logičnom redoslijedu a to su : filter zraka, EGR ventil, propuštanje na tlačnoj strani turbine, MAF senzor , dize, tlak turbine, Wastegate regulacioni venti turbine, senzor tlaka zraka u usisnom kolektoru, senzor temperature zraka IAT, senzor temperature motora ECT , dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, senzor pedale gasa, mehaničko stanje motora, djelomično začepljenje auspuha, ECU centrala motora . Kao što vidite ima toga puno i zato je najprije potrebno točno defektirati i otkriti kvar / kvarove a nakon toga s emože razmišljati o otklanjanju kvara i potrebnom popravku .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - UPALE SE LAMPICE I MOTOR IZGUBI SNAGU ?

Datum objave: 13.09.2012 08:52:50
Slika
PITANJE:

kada moj renault clio 1,5 dci 2004.god. pređe vise od 2000 okretaja,upale se tri sigtnalne lampice:lampica motora,stop i grijaci te automobil znatno gubi brzinu neznam sto bi to moglo biti.prije godinu dana mijenjao sam boch pumpu,a nedavno turbinu.

ODGOVOR:

Navedene lampice se upale jer postoji greška ili greške na sustavu dobave goriva, na sustavu dobave zraka , na sustavu za upravljanje motorom . Prvi korak u rješenju ovoga problema je dijagnostika nevedenih sustava i po potrebi pojedinačno ispitivanje pojedinih dijelova ili sklopova . Nakon toga možete znati što je neispravno i cijenu popravka .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - NEMA SNAGE I GUŠI SE , POMOĆ ?

Datum objave: 13.09.2012 08:31:58
Slika
PITANJE:

Poštovanje. Imam bmw 320d,1999god,e46. Autu mi normalno vozi i ubrzava do 125km/h,nakon toga nema snage,kao da ga zaguši.Do te brzine nemam nikakvih problema a onda nema dalje ubrzanja. Inače ne vozim brzo,uvijek od 1500 d0 2000 okretaja u minuti. Zanima me što bi moglo biti,i jeli problem u turbini i gdje bi to mogao provjeriti. UNAPRIJED HVALA.

ODGOVOR:

Motor može izgubiti snagu radi brojnih razloga . Dobra stvar je što se može uzrok otkriti nakon stručnog ispitivanja i testiranja pojedinih dijelova i sklopova . Najčešće neispravnosti su : filteri, prisutnost zraka u gorivu , EGR ventil, senzor tlaka zraka, mjerač mase zraka, ventil za rasterećenje turbine, suženje usisnih kanala, djelomično začepljenje auspuha, sustav za regulaciju turbine, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, tlak turbine, ECU centrala motora. Ovakve radove i dijagnostiku obavljam vrlo često .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 i. 16V - OŠTEĆENJE AKUMULATORA ?

Datum objave: 12.09.2012 15:30:16
Slika
PITANJE:

Postovani,vozim Ford Mondea 2.0 16v ghia 100kw,isao sam kolegi napraviti usluga da mu upalim auto preko kablova.kada sam spojio moj auto je radio i pokusao upaliti drugi auto Fiat Punto 1.2 i povuko je svu struju iz mojega i cuo sam kako je moj auto pregutnuo ali ostao raditi,taj dan je bilo sve ok,dosao doma ostavio ga u garazi i drugi dan mi je krepao akumulator i kada sam stavio novi akumulator auto je počeo trokirati...i tako sada svako paljenje auto trokira kojih 30sekundi i onda se stabilizira i sve je normalno...bio sam na kompjutoru nema greske ,mjenjao motorić ler gasa isto,senzor protoka isto,senzor temperature opet isto...znaci bilo hladno ili toplo on svako paljenje trokira...onda sam otkopčao senzor temperature i prvo paljeje sve je ok,da ga drugi puta palim trokira,a nakon sat vremena da probam opet upali normalno.Neki mi kažu da je kopjutor a neki da su nekakve diode na alternatoru...dali ste mozda imali koji takav slučaj ili bi znali preciznije reći o čemu se tu radi,unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Točno je da zbog paljenja drugog vozila putem kablova može nastati oštećenje na pojedinim električnim ili elektronskim dijelovima vozila . Na Vašem vozilu mogla su nastati oštećenja na pojedinim senzorima motora, na bobini, na ECU centrali . Problem s prekidanje treba najprije istražiti a to znači obaviti pojedinačno ispitivanje svih komponenata sustava paljenja i sustva elektronskog ubrizgavanja . Ne može se unaprijed tvrditi da je oštećena ECU centrala jer najprije treba ispitati jednostavnije dijelove i sklopove . Ovom prilikom ne bih navodio pojedine dijelove koji mogu biti neispravni jer Vam takva informacije ne bi bila od koristi .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - SLABO UBRZANJE ?

Datum objave: 12.09.2012 14:25:49
Slika
PITANJE:

dobar dan , ovako imam fiat punta 1995.g 1.2 44kw, i desava mi se sljedece, kad prebacim u drugu ili trecu brzinu i stisnem gas onako kao da ga neprimi dobro tesko vuce dok nepređe tri i pol tisuce obrtaja onda krene normalno, promijenuo sam sljedece filter goriva ,bombine (obije) svijećice,kablove svijećica ,diznu na injektoru i injektor cijeli ocistio. i cijelo vrijeme mi se to isto događa. unaprijed Hvala

ODGOVOR:

Napravite slijedeće ( ako znate i možete ) : podesite ventile, provjerite fazu motora, izmjerite kompresiju , podesite predpaljenje na 8° prije GMT . Nakon toga izmjerite tlak goriva koji mora biti  2,6 bara . Ako je tlak dobar provjerite ispravnost : senzora temperature morora, MAP senzora, TPS senzora, VAF senzor , EVAP ventil rezervoara, injektore, ECU centralu .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 1,9 D - KOČNICA PRETVRDA I SLABO KOČI ?

Datum objave: 12.09.2012 12:51:17
Slika
PITANJE:

Sve najvece pohvale vama i vasoj stranici. Imam pezoa 405 dizela i imam veliki problem sa kocnicama.Rucna koci super ali je nozna tvrda kao granit i nema snagu d azaustavi auto kako treba.Promijenio sam zadnje cilindre,prednji rade normalno ,nove kocione obloge naprijed i pozadi,novi centralni cilindar i novi servo ali je kocnica i dalje kao kamen.Povratni ventil na servu radi kako treba.Ono crijevo sto dolazi na servo ide sa nekakve ,,pumpe,,.Mozete li mi kao strucnjak reci dali je mozda kvar u toj ,,pumpi,, ili sta drugo da uradim sa kocnicama.

ODGOVOR:

Sve što ste napravili je logično i potrebno . Problem jedino ostaje u podtlaku kojega stvara vakum pumpa koju ste spomenuli . Znači ako je servo uređaj ispravan , provjerite cijev vakum pumpe koja ide do servo uređaja a isto tako provjerite vakum pumpu koja mora stvarati podtlak kada motor radi .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,4 12V - FAZA MOTORA UZROK VELIKE POTROŠNJE ?

Datum objave: 11.09.2012 12:56:55
Slika
PITANJE:

Vozim fiat bravo 1.4 12v 97.g prije nekoliko mjeseci sam mjenjao bregastu osovinu i klackalice radi istrošenosti problem je u tome da je nakon popravka jako "ulijenio" izgubio je na snazi i brzini i to drastično jako sporo ubrzava i krajnja brzina mu je znatno manja a na potrošnji je skočio sa 7l na 10l. Zanima me vaše stručno mišljenje u čemu je greška?

ODGOVOR:

Da li ste prilikom namještanja faze motora koristili alate za blokadu radilice i bregaste osovine . Da li znate da li je faza motora ispravno i točno namještena . To se ne može namjestiti točno bez spomenutih alata . Ako je prije motor išao dobro a sda ne ide , to ukazuje baš na pogrešnu fazu motora .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 i. - ZRAČNI JASTUK SE SAM AKTIVIRAO ?

Datum objave: 11.09.2012 12:42:50
Slika
PITANJE:

Poštovani,sinoć sjednem u auto,upalim i krenem unatrag,pređem oko pola metra,i iz cista mira aktivira mi se lijevi gornji zraćni jastuk,pa me zanima koji je moguci uzrok,te,koliko kosta zamjena toga airbaga?Negdje sam procitao da je moguće ponovno napuniti ovaj airbag koji se vec aktivirao,da li je to istina?Automobil je peugeot 307 1.6 benzin,2002g.Hvala

ODGOVOR:

Zračni jastuk se sastoji od detonatora i ampule u kojoj se nalazi odgovarajuči kemijski spoj koji stvara dušik kojime se puni zračni jastuk . Sam detonator pali električna iskra . Do aktiviranja spomenutog zračnog jastuka je moglo doći zbog toga ako je kabel za odašiljanje impulsa paljenja došao u kontakt s električnim vodom koji je bio pod naponom 12 V ili ima napon kao akumulator . U tom slučaju govorimo o neispravnosti električne instalacije ( najčešće oštećeje izolacije ) . Inače sam zračni jastuk se ne može puniti na način kako Vi to zamišljate .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 146 1,4 T.S. - ZAŠTO NASTAJU VIBRACIJE KADA KOČIM ?

Datum objave: 11.09.2012 11:48:18
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meić! Imam Alfu 146 1,4TS. Već duže vremena imam problema sa vibracijama kad kočim. Tresu stari diskovi, tresu novi, doduše nisu odmah, pa ravnanje i jednih i drugih i opet ista stvar. Ponavljam samo kad kočim. Stari su jako tanki usled potrošenosti i ravnanja, dok "novi" (imaju 1 god.) nisu s početka tresli. Dali postoji mogućnost da sam ih vruće polio vodom u samouslužnoj praonici i da im je to naudilo. Kako poslije toga tokar ne može da ih poravna. On tvrdi da ih je poravnao ali poslije moje test vožnje stvari se ponavljaju. Prilikom testiranja poslije ravnanja kod prvih kočenja dok se još ne zagriju nema vibracija ali već kod trećeg, četvrtog kočenja vibrira. Još par informacija za Vas koje možda imaju značaja. Homokinetički zglobovi nisu idealni čuju se, i u diferencijalu im zračnosti, mislim normalno za vozilo od 15 god. U naprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Nisu samo diskovi mogući uzroci vibracija , postoje i drugi faktori utjecaja i to ; glavčine, kočna kliješta , fleksibilne cijevi kočnice, cilindri kočnice, hvatišta ovjesa, ostali netipični uzroci . Diskovi ce ne obrađuju jer se na taj način smanjuje njihov aktivni presjek i povećava zagrijavanje istih . Kvar u ovom slučaju nisu diskovi nego nešto od navedenog . Osnovna uloga servisa je da pregledom i ispitivanjem navedenih dijelova koje sam spomenuo , otkrije uzrok vibracija . Deformirani diskovi nisu uzrok nego samo posljedica .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - PALI SE LAMPICA GRIJAČA I MOTOR IZGUBI SNAGU ?

Datum objave: 11.09.2012 11:32:42
Slika
PITANJE:

pštovanje,imam problem s ford focusom 1.8 tdci 74kw,auto normalno upali vozi normalno samo u jednom trenutku upali se lampica grijaca auto izgubi snagu i ugasi se,zatim okrenem kljuc ugasim kontakt te ga ponivo upalim i auto nastavlj normalnio vozit neko vrijeme dok se isto ne ponovi,promjenio sam filter goriva,zamasnjak i njegov senzor,senzor bregaste ventil pritiska tlaka na razvodniku pumpe goriva ali opet se dogada isto,pa bi vas molio za vase misljenje sto se jos moze ucinti.unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Nije dobro da bez stručnog ispitivanja i točne defektaže kvara mijenjate pojedine dijelove na osnovu pretpostavki . Na taj način se rijetko dolazi do rezultata . Najbitnija stvar je jednoznačno defektirati kvar . Kada se to dobro napravi glavnina posla je gotova . Ispitivanje treba obuhvatiti : provjeru mehaničkog stanja ,motora, provjeru sustva za dobavu goriva, provjeru sustava za dobavu zraka, ispitivanje svih komponenata za upravljanje motorom . Ovom prilikom ne bih navodio moguće greške jer Vam to ne bi bilo od koristi .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,7 SDI - LUPANJE U VOŽNJI , ŠTO BI MOGLO BITI ?

Datum objave: 11.09.2012 09:12:10
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam jedan problem sa Polom 97 godište 1.7 SDI. Bio sam u par servisa i dobio sa par različitih odgovora. Problem je u tome što prije par mjeseci nakon konstantne vožnje od 45 min do 1h počne nešto lupkati. Pri manjim brzinama je lupkanje sporije i nije u nekim pravilnim razmacima dok pri povećanju brzine se lupkanje ubrzava. Nakon što to počne lupkati pri brzini od 80km/h ako izbacim iz brzine u ler onda prestaje lupkati. Također kada počne lupkati ako se brzina poveća preko 80 km/h trese se volan i cijelo auto nekako vibrira, naravno ako se brzina povećava vibracije su jače. Na autu su promjenjeni ležajevi sprijeda na kotačima. Isto se zna dogoditi ako je dosta hladno ujutro neće da ubaci u brzinu, jedva uspijem te nakon par šaltanja bude bolje. Ulje u mjenjaču nije mjenjano ima 4 godine te me zanima koliko ide ulja i koje ulje promjeniti. Nadam se da će te mi barem moći ugrubo objasniti što bi najvjerovatnije moglo biti. Unaprijed zahvaljujem na informacijama.

ODGOVOR:

Lupanje i vibracije koje ste spomenuli nastaju na poluosovinama i homokinetičkim zglobovima . Rijetko kada je uzrok diferencijal . Poluosovine i homokinetičke zglobove treba rastaviti i ako nemaju oštećenja iste treba odservisirati . Nakon toga u većini slučajeva problem nestaje . Uzroci otežanog šaltanja mogu biti : spojka, mehanizam za šaltanje , mjenjač . Ulje u mjenjaču najčešće nije uzrok . Odgovarajuće ulje je sintetičko 75W90 , ulje se mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine . Količina ulja je 1,9 litara .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. - IMAM PROBLEM S PALJENJEM ?

Datum objave: 11.09.2012 08:51:06
Slika
PITANJE:

Poštovani! Vozim Polo WW 1,4 JGL 2000g.Već neko vrijeme imam problem sa paljenjem.Kad zavrtim ključem ponekad upali iz prve,a ponekad kao da preskoći i poslje toga je živa muka da ga se ponovo pokrene.Uspije to nakon 30 ponovnih pokušaja.Broj okretaja mu je minimalan ,te mu se oni sami dižu ,spuštaju i tako par sekundi dok ne proradi normalno s tim da mu papučicu gasa držim stisnutu do kraja.Primjetila sam da u toj situaciji i užasno smrdi gorivo kao da se presaugao. Auto električar kod nas mi je objasnio da je to senzor goriva i da to košta novo 4-5 tisuća kuna.Ako je to doista to, da li se može to nabaviti polovno i koji su rizici. Najljepše zahvaljujem. Lijep pozdrav Rosana

ODGOVOR:

Vaš električar Vam nije dobro defektira kavr . Ne postoji senzor goriva nego postoje brojni drugi sezori , dvači impulsa, aktuatori . Nije dobro navoditi neke kvarove na pamet niti navoditi cijene . Vaše vozilo treba pregledati stručnjak i tada ćete sigurno TOČNO znati što je neispravno kao i cijenu popravka . Ja to radim svakodnevno i znam o čemu govorim . Zato nemojte naručivati ni tražiti nikakve dijelove dok se točno ne utvrdi koje su neispravnosti . Na kraju želim reči da nije dobro da Vi nabavljate pojedine dijelove . Dijelove treba mabaviti servis koji Vam bude radio dijagnostiku i popravak . Nakon toga se ne smije dogoditi da se opet pojavi neki kvar .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE SCENIC 1,9 DCI - PUNO NEISPRAVNOSTI A NE ZNAM UZROK ?

Datum objave: 09.09.2012 12:20:31
Slika
PITANJE:

Poštovanje.Imama RenaultMegane Scenic 19dci 2004god.88kw Ponekad na leru primijetim da ritmično povećava gas pa spusti, ali toliko neprimijetno da digitalni pokazivač na instrumental tabli to ne pokazuje. Više osjetim po vibraciji auta i sluhu... Inače, ne dešava se stalno. Svremena na vrijeme. Drugi problem je voda u kabini ispod nogu vozača i suvozača. primijetim samo kada radi klima da se to dešava. Treći problem je da ručica menjača zakrči prilikom šaltanja, a ponekad mekano prešalta bez ovog čudnog zvuka. Znači ne uvijek. Recite mi koja je normalna potrošnja ovog auta sa ovim motorom? Da li je 5,8 na otvorenom ok ili bi trebao manje trošiti? Meni za dizel izgleda malo više ili sam u zabludi. Unaprijed zahvalan.

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može neravnomjerno raditi na leru radi slijedećih razloga : zrak u sustavu goriva, filteri, dize, senzor temperature motora, EGR ventil, senzor radilice, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora. Voda u kabini se pojavljuje zbog problema s odvodom kondenzata od isparivača prema izlazu iz vozila. Prilikom šaltanja ne zakrči ručica nego zupčanici u mjenjaču a uzrok je spojka ili sinhron . Potrošnja goriva koju ste naveli je u granicama normale .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - ČUDAN ZVUK U MOTORU I PONEKAD NEMA SNAGE ?

Datum objave: 09.09.2012 12:04:59
Slika
PITANJE:

postovani.Imam passata 1.9tdi 1998. 81kw.u motoru nesta zvoni,zvrci,klepet tako nesta u servisu simun vinkovci nemaju pojma sta je po njihovom zvuk je u gornjem dijelu motora kao klipovi auto vuce potrosi 2dcl ulja na 10000 t sto je njima cudno.provjereni su hidro podizaci i nekakva nula tj podesenost zupcastog remena sve ok.sad sam presao oko 5 t km stanje nepromjenjeno. i jos nesta auto pri okretajima od 3200 izgubi snagu neide brze od 130 ugasim ga sve normalno na kompjuteru kad se spoji izbaci gresku tlak u usisnoj grani mjenjan mjerac mase zraka i ciscena turbina opet se desava i ne konstantno nego ponekad.unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Dobro bi bilo da zatražite uslugu drugog ( boljeg ) servis koji će znati nakon pregleda Vašega vozila otkloniti kvar . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora, senzor tlaka zraka, regulacioni ventil turbine, sustav za regiulaciju turbine, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, turbina, EGR ventil, dize, ostali netipični uzroci .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - DUGO VERGLA KADA JE HLADNO ?

Datum objave: 09.09.2012 11:52:13
Slika
PITANJE:

imam golf 4 tdi, alh oznaka motora, 200 000 km, auto odlično ide, ne troši ulje, servisiran stalno. jedini problem se javljao, ponekad se kao turbina ugasila na 3000 okretaja ali smo zamijenili vakum crijeva jer su neka bila malo oštećena i sad opet već jako dugo vremena ide super ali to nije problem, problem je u zimi kad je temperatura oko 0 do 5 stupnjeva motor dugo vergla i nakon toga pali normalno, a kad je hladno vani i čim opali grijač, sastavi u trenu.akumulator je dobar, kompresija odlična,na savjet kolege sa sličnim problemom je promijenjen senzor temperature ali opet isto, pa ako ste imali sličan problem bio bih vam zahvalan na savjetu...

ODGOVOR:

Sličnih slučajeva ima puno ali su ipak različiti . To znači da na Vašem vozilu treba obaviti neposredan uvid ( najbolje kada motor ne može upaliti ) i ispitivanje . Tada se može točno i sigurno reči što je uzrok teškog paljenja motora . Moguće neispravnosti su : elektropokretač, niski tlakovi kompresije, zaklopka na usisnoj , filteri, EGR ventil, senzor radilice, sustav za blokadu paljenja, upravljački modul grijača, grijači, zrak u sustavu goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, dize, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora .

na vrh Povratak na vrh