Danas je: 19.09.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

KIA PRIDE - ZVUK LONCA NA NERAVNINAMA

Datum objave: 06.06.2011 16:03:18
Slika
PITANJE:

Poštovanje, molim Vas odgovor na dva pitanja. Moja kia pride je 1999. Prilikom prelaska preko ležečeg policajca ili neke neravnine u prvom lijevom kotaču čuje se kao da ste udarili po loncu. Mijenjan je kompletni prvi ovjes, gume su nove ljetne po knjižici 165/65/13....isto tako iznad 90 km/h počne tresti, ne prejako, ali se osjeti, da bi opet nakon 100 km/h prestalo tresti...Inače sam zadovoljan autom za svoje potrebe. Servisi su redovni na 10000 km. Hvala Vam.

ODGOVOR:

Zvuk koji čujete na neravninama nastaje od disk pločica koje nisu fiksirane u ležištu na nosaču kočnih kliješta nego se slobodno pomiću . Nailaskom na neravninu pločice lupaju po ležištu. Vibracije koje ste naveli kod 90 km/h nastaju radi debalansa na gumi ili felgi . Preciznim balansiranjem se to može riješiti. Da bih sa sigurnošću mogao sve to tvrditi morao bih pregledati vozilo.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - ISPITIVANJE VENTILA I MJERAČA MASE ZRAKA

Datum objave: 06.06.2011 00:14:59
Slika
PITANJE:

gospodine Meic,zanima me kako ispitati ispravnost ona 2 ventila od turbine i mjerač mase zraka kod golf 4 1.9 tdi 66 kW oznaka motora agr?

ODGOVOR:

Najlakši način je ispitivanje metodom eliminacije . To znači staviti drugi ispravni dio i vidjeti rezultat .To isto važi i za mjerač mase zraka. Drugi način je mjerenje  napona koji dolazi iz upravljačke centrale na ventile turbine. Napon može biti niski ili napona uopće nema. Mjerač mase zraka je najlakše ispitati preko kodova grešaka . Kada je neispravan mjerač mase zraka šifra pogreške je P2324 .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i.- U ZAVOJU LUPA I VIBRIRA

Datum objave: 06.06.2011 00:44:43
Slika
PITANJE:

reno clio 1.2 8v 2000god. prlikom kretanja i u zavojima dolazi do lupanja i vibracija na volanu ali na ravnom sve je normalno nema nikakvog lupanja.sta vi predlazete da se napravi a da nekosta puno.dali potrositi novac na oba homokinetička zgloba ili zamjenu mjenjača.unaprijed hvala

ODGOVOR:

Nemojte ništa kupovati unaprijed dok niste sigurni što je neispravno. Da ste bliže, besplatno bih Vam defektirao kvar. Ipak najprije provjerite stanje homokinetičkih zglobova, poluosovina, ovjesa.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - LAMPICA GRIJAČA PRI ŽUSTRIJOJ VOŽNJI

Datum objave: 06.06.2011 15:59:30
Slika
PITANJE:

Poštovani imam problem sa Fordom Mondeo model:MK3,2003 godina motor 2.0 (115ks) Problem se javio prije mjesec dana kad se pri žustrijoj vožnji(obično pri preticanju) počela paliti kontrolna lampica od grijača i auto je u tom momentu počelo slabije da vuče, ali kad ugasim auto i ponovo ga upalim lampica se ne pali više i auto normalno ide, međutim pri žustrijoj vožnji ponovo se javljao isti problem.... Nakon ovoga otišao sam u ovlašteni servis gdje su mi dijagnostikovali grešku P1664, stavili novi filter nafte, obrisali greške i rekli da je za sve kriva nafta lošeg kvaliteta,(i preporučili mi da pri sledećem punjenju rezervoara uspem litar ulja za automatske mjenjače da se sistem pročisti)ali nedugo zatim problem se ponovo pojavio 2-3 puta se palila lampica grijača (ja sam gasio pa palio auto) i sad je sve u redu auto normano ide nema ama baš nikakvih problema. Možete mi reći šta da radim, da li je potrebno da ponovo idem u servis? Pozdrav

ODGOVOR:

Kontrolna lampica grijača se pali kada sustav za upravljanje turbinom ili sustav za upravljanje motorom ne rade na ispravan način. Mogućih grešaka može biti više a problem s ene može riješiti stavljanjem ulje za automatske mjenjače u gorivo niti s eproblem može riješiti brisanjem greške s memorije računala motora. Posjetite opet servis i recite da sve što ste poduzeli ne pomaže . Pomoći će sigurno ako Vaš servis obavi kompletnu dijagnostiku motora i ispita sve komponente sustava . Tada će se pronaći stvarni uzrok radi kojega motor pali kontrolnu lampicu motora te zašto motor nema snage. Ovom prigodom nisam navodio pojedine dijelove koji mogu biti neispravni jer ih ima jako puno.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 1,4i. - NA PLINU RADI SAVRŠENO

Datum objave: 06.06.2011 00:47:04
Slika
PITANJE:

Pozdrav,imam citroen c4 1.4i 16v,2005 god.Problem je kod paljenja,kad ga upalim auto se gasi,i tako par puta dok ne prebaci na plin.Na plinu radi savrseno.Rekli su mi da su problem injektori,nakon ciscenja injektora 2 dana je bilo normalno i nakon toga opet problemi.sad mi kazu da treba mjenjat lambda sondu.Molim vase misljenje u cemu bi mogao biti problem.Hvala.

ODGOVOR:

Motor Vašeg vozila se može gasiti radi mnogo različitih razloga. Točan uzrok Vam mogu reči nakon neposrednog uvida na samom vozilu . Moguće neispravnosti su : senzor tempereture motora, senzor tlaka zraka , aktuator minimuma, tlak goriva, propuštanje na usisnom kolektoru, EVAP ventil rezervoara, električna instalacija od benzinskih injektora do ECU centrale.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 - SMETA JOJ KIŠA

Datum objave: 06.06.2011 00:11:47
Slika
PITANJE:

Lijepi pozdrav ! Imam automobil Škoda octavia 1.6 benzinac i imam veliki problem svaki put kad naletim na lokvu vode auto mi se ugasi i stane i ne pali pola sata nakon čega upali iz prve ili kad pada kiša neće upaliti!Ako mi možete dati svoj savjet biti ću vam jako zahvalna s obzirom da sam bila u servisu gdje nisu mogli pronaći u čemu je stvar.Unaprijed vam veliko hvala!

ODGOVOR:

Nema nikakve sumnje da voda ili vlaga ulazi u konektore ili kontakte električne instalacije . Navedeni dijelovi nisu zaštičeni od vode a trebali bi biti i zato dolazi do gašenja motora. Svaki bolji autoservis ili autoelektričar zna riješiti ovaj problem . Treba samo malo dobre volje i vremena . Žao mi je što ste daleko je bih Vam to napravio.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA - AKTIVIRALI SU SE ZRAČNI JASTUCI

Datum objave: 06.06.2011 09:58:55
Slika
PITANJE:

Pozdrav: imao sam udes auto seat ibiza 2000 god,aktivirala su se oba zracna jastuka,gdje mogu to da popravim i odprilike koja je cijena,sta je moglo jos da strada prilikom udara,auto me je udarilo u desni far i takođe ako mogu cijene odprilike hvala!Eli

ODGOVOR:

Cijenu zračnih jastuka, upravljačkog kompjutora zračnih jastuka i ostalih potrebih dijelova mogu Vam navesti nakon pregleda Vašega vozila . Cijenu rada također . Osim marke vozila niste naveli nikave druge tehničke podatke ni broj šasije vozila a to je jako bitno.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V GTI - POVREMENO GUBI SNAGU

Datum objave: 05.06.2011 21:48:14
Slika
PITANJE:

postovanje,radi se o golfu 5 gti,bio sam krenuo na put i auto se normalno ponasao, pri brzini od cca 200 kmh prebacio sam u 6,brzinu i nakon nekog vremena voznje u 6_toj auto kao da se ugasio(a nije) uopce nije primao gas,naravno poceo je usporavat i nakon 15sekundi je cukno i nastavio sve normalno radit al nije to vise bilo to fali mu snage npr,u 3 brz nece zaslajfat sto je prije bilo moguce,nakon opet nekih dva tjedna opet mi se to desilo i opet u 6 brzini al nije cukno i nastavio po normalnom,nek mi nije htio preci tri soma okretaja na satu,uopce nije imao snage.onda sam ga ugasio pa opet upalio i bilo je opet sve u redu al bez one prave snage. bio sam kod par majstora(ukljucujuci ovlasteni) niko nezna kaj je nit sta bi moglo bit,auto na dijagnostici ne pokazuje nikakvu gresku,sve je ok,provjereno je "sve" egr ventil,maf senzor, filteri,elektromagnetni ventil turbine,turbina,crijeva,bobina ma "sve" al ja jos problem nisam nasao, pa ste mi vi eto posljednja nada,hvala

ODGOVOR:

Detaljno sam pročitao sve pojedinosti koje ste naveli . Tome se nema što dodati osim da se Vašim vozilo treba baviti a to znači temeljito ispitivati sve dijelove i sklopove : mehaničkog sustava motora, sustava elektronskog ubrizgavanja, sustava dobave zraka, sustava paljenja, upravljačkog sustava motora. Vašim vozilom se mogu baviti a za to trebam  dovoljno vremena kako bih mogao obaviti detaljno ispitivanje svih komponenata i svega što je potrebno . Ako ima kakvih nejasnoča javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

LANCIA DEDRA 2,0 16V - DIJAGNOSTIKA NA DALJINU?

Datum objave: 05.06.2011 13:40:20
Slika
PITANJE:

poštovanje ,,radi se o lancia dedra 2.0 16 v 95 malo je trokirla na hladno (šporke šprice za pretpostavit)i oćistim šprice u servis ali onda još gore i tad su počela nagađanja kvazi meštra tipa da je motor ugrađivan naknadno(?) pa da je pumpa mali tlak pa da je staro auto pa na kraju da je centralina ..ali auto nakon2-3 min nakon šta se upali radi normalno ali kad se hladan starta stvarno brlja gadno..prije čićenja auto je stvarno malo zatrokiralo kad bi se upalilo to bi trajalo 10 -15 sek i ide normalno a poslije čiščenja to traje oko 5 min pa proradi ,,da li je u pitanju centralina ili možda nekaj drugo lamda sonda...maf ,,,i gdje se uopće nalazi centralina kod dotičnog auta nisam je baš moga vidit onako na brzinu kad sam bacio oko ...hvala

ODGOVOR:

Bilo bi super kada bih imao sposobnost na daljinu ( Samobor-Split 400 km ) bez ispitivanja na vozilu, vama točno kažem koji dio je neispravan , gdje se nalazi i kako da ga zamijenite . Na žalost takve sposobnosti nemam ali ću vam opisati što bih ja radio u spomenutom slučaju. Počeo bih sistematski ispitivati slijedeće :  fazu motora, podešenost ventila, zabrtvljenost usisnog kolektora, ispravnost ispušnog kolektora, izmjerio bih tlak goriva, provjerio sve filtere, provjerio čistoću rezervoara, ispitao injektore ( razlika u količini goriva ), ECT senzor, senzor temperature usisanog zraka, aktuator minimuma, senzor položaja leptirastog ventila, ispitao električnu instalaciju od motora do ECU centrale, MAP senzor, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, lambda sinda, ECU centrala. Nakon što bih obavio ovakvo ispitivanje točno bih znao što je neispravno i kako otkloniti kvar. Bez detaljnog ispitivanja sve je samo nagađanje a do rezultata se može doći rijetko ili slučajno. Nadam se daće ovaj tekst biti Vama od koristi.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 SDI - TRZNE TAKO DA PUTNICI POLETE

Datum objave: 05.06.2011 21:44:56
Slika
PITANJE:

postovani,imam pola 1.9sdi 99 godiste.motor aey.prilikom voznje auto bas jako trzne dva do tri puta tako da putnici polete unapred ali se ne ugasi.poslije toga ide normalno par dana pa se opet ponovi.zamjenio sam filter goriva ali i dalje ide isto.sta bi to moglo biti.hvala unaprijed

ODGOVOR:

Trzanje koje se povremeno događa može se pojavljivati radi slijedećih razloga : električna instalacija i konektori, relej za napajanje upravljačkog računala motora, senzor radilice, upravljački modul visokotlačne pumpe, regulator količine goriva, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

OPĆI SAVJETI - ODABIR RABLJENOG VOZILA

Datum objave: 05.06.2011 13:23:29
Slika
PITANJE:

Poštovani! imam pitanje za vas,trazim auto do 30 000kn polovan normalno. Pa ako bi mi mogli dati savjet koju marku ili koji auto bi mogao biti dobar za tu cjenu a da nije ni velik a ni previse malen

ODGOVOR:

Vaše pitanje ne spada u domenu tehničke problematike motorih vozila niti je povezano s nakim stvarnim kvarom ili problemom na vozilu. Takvo pitanje treba postaviti specijalistu za istraživanje tržišta rabljenih vozila jer se ja tiče ne bavim. Ako bih ja davao savjet onda bih na prvom mjestu stavio trenutno stanje vozila ( opći izgled, sačuvanost, ispravnost pojedinih sustava na vozilu, ispravnost vozila u cjelini ) . Nakon odabira vozila obvezno bih napravio stručni i detaljan pregled vozila a posebno motora, mjenjača, klima uređaja, eko-test . Takve pregleda često radim i znam da su jako korisni jer štite potencijalnog kupca od rizika.

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 TD - ŠTOGOT NAPRAVIO GASI SE

Datum objave: 05.06.2011 13:26:31
Slika
PITANJE:

...ovako, radi se o bmw 525td e34 1993g problem je u ler gasu sam dodaje i oduzima gas,kad se upale svjetla auto se ugasi,kad se stisne kočnica opet se gasi,kad okreneš volan opet se gasi, to se sve dešava na ler gasu, auto je u vožnji normalno dobro ide i sve,davači obrtaja nisu,ovaj mi jedan majstor govori da je elektronika na bosch pumpi mada ja sumnjam da je to,može li biti do reglera struje ili nešto drugo.

ODGOVOR:

Moguće eispravnosti su : zrak u sustavu goriva, filteri, nečist rezervoar za gorivo, dize, loše mehaničko stanje motora, senzor temperature motora, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor radilice, RPM senzor, električna instalacija motora, ECU centrala. Pregledom vozila mogao bih točno navesti sve neispravnosti .

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - PUKNUT POKLOPAC MOTORA

Datum objave: 05.06.2011 13:14:01
Slika
PITANJE:

IMAM BMW 320D 150KS I JAKO SLABO VUČE PUKNUT JE POKLOPAC MOTORA KOD ZRAČNOG FILTERA MALO GA FALI DAL JE TO MOGUČ RAZLOG?

ODGOVOR:

Oštećenje navedenog poklopca može biti uzrok , međutim mogu postojati i brojni drugi razlozi . Zamijenite spomenuti poklopac i odmah ćete vidjeti rezultat. Ako rezultat izostane javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 16V - PUKAO MOTOR

Datum objave: 04.06.2011 18:08:25
Slika
PITANJE:

Poštovani! Molim Vas da mi odgovorite na pitanje vezano za motor Opel Astre karavan, G linija, 99. godište, 1.4 16 V, 117.000 km. Na autu je prje 4 godine ugrađena plinska instalacija Landi Renzo, auto je sasvim lijepo išao i bila sam zadovoljna kupovinom. Međutim, prije dva mjeseca pojačano je trošio vodu, tj. antifriz, i tek kad je potrošnja bila i više nego očita (cijela posuda na 60 km) ustanovili su da je otišao dihtung motora, te da je voda ulazila u prvi klip, tj. miješao je vodu i ulje. Dihtung je promijenjen i auto je išao dobro. Međutim, prije neki dan u vožnji mi je jednostavno pukao motor. Radilica iz prvog klipa probila blok motora i karter. Sad sam u potrazi za rabljenim motorom. Nažalost, nije ga lako naći, rečeno mi je da toj vrsti Astre odgovara samo model X14XE koji se ugrađivao u periodu 10/1998-10/2000. Da li i vi smatrate da je to tako, i da li bi mogao odgovarati model X14XE koji je npr. tih godina korišten u Opel Corsi? Također, znam da je nezgodno pitati ovakva pitanja na neviđeno, ali smatrate li da bi eventualno loša plinska instalacija bila uzork isušivanju dihtunga motora, te prolasku vode u cilindar, i da je kvar motora posljedica tih događaja. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Točno je da u Vaše vozilo treba ugraditi motor X14XE . To može biti motor od bilo kojeg vozila Opel s takvom oznakom motora. Razlike mogu postojati samo u ispušnom kolektoru i nekim priključcima za gorivo i filter zraka , međutim sve se to može prilagoditi i staviti u funkciju . Sve te detalje mora znati servis koji će raditi na Vašem vozilu. Plinska instalacija nije uzrok oštećenja motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 - KLIMA NE HLADI MAKSIMALNO

Datum objave: 04.06.2011 18:04:23
Slika
PITANJE:

Imam Citroen C3, 2010. Primijetio sam da klima ne hladi maksimalno. Hladi, ali ne onako kako bi trebala. Rshladna tekucina je ispod minimuma i nisam siguran da li je tekucina potrosena (sto mi se cini cudno jer je auto novi) ili je od preuzimanja vozila bilo ispod minimuma. Koju rashladnu tekucinu da koristim za dolijevanje? Hvala. Srdacan pozdrav. mladen Vukovic

ODGOVOR:

Ispravnost i učinak klima uređaja se može ispitati.  Ispitivanje za Vas možemo napraviti besplatno . Ukoliko bi trebalo puniti sustav klime imamo akcijske cijene za freon R 134 a i za ulje za kompresor. Rashladna tekućina može biti crvena , žuta ili plava . Točno bih znao o kojoj je riječ nakon uvida na vozilu. Ako Vas još nešto zanima javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - ČUDNI ZVUKOVI

Datum objave: 04.06.2011 17:54:24
Slika
PITANJE:

Pozdrav.Bio sam kod majstora, nesto cackao i kao u redu.Medjutim, opet iz kucista filtera zraka,bruji kao da je auspuh malo probijen.Pomjeranjem kucista zvuk se mijenja.Skinem usisnik, i rukom poklopim mjesto gdje ide otvor iz kucista prema blatobranu,zvuk se malo umine.Takodje prilikom dodavanja gasa, u kucistu se proizvodi neki zvuk poput hrhrhrhhrr.Sta bi moglo biti? Hvala.

ODGOVOR:

U cijeloj  Vašoj priči je tužno što ste obavili pregled kod Vašega automehaničara koji je mogao neposredno na vozilu obaviti sva potrebna istraživanja i tako na jednostavan način točno otkriti o čemu se radi. Umjesto toga Vi tražite od mene (  a ja sam na udaljenosti od 200 km )  da Vam točno kažem sve o čemu se radi i kako obaviti popravak. Nema za to nikakvih problema dođite do mene ja ću Vam besplatno reči sve o tome i podučiti Vas kako da popravite vozilo.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTAR H 1,4 16V - OSTALA BEZ RASHLADNE TEKUĆINE

Datum objave: 04.06.2011 17:50:21
Slika
PITANJE:

Astra h, prešla 166.000 km (god.2005.; 1.4 16V; 66 kW). Na redovitom servisu (ovlašteni servis u Zagrebu)među ostalim radnjama zamjenjena je pumpa rashladne tekučine. Nakon 800 km (posije izmjene navedene pumpe)vozilo je ostalo bez rashladne tekućine zbog propuštanja (trulosti) cjevovoda 6818572. U servisu odbijaju svaku odgovornost ili mogućnost svog propusta. Čak tvrde da navedena cijev nije u vezi s zamjenjenom pumpom (što nije istina). Napominjem da se bez rashladne tekučine nisam dugo vozio (2 km nakon što sam na instrument tabli primjetio treptanje signalne svjetiljke za temperaturu). Par sati nakon popravka sporne cijevi (u ovlaštenom servisu, ali sada u Slavonskom Brodu) prestala je raditi klima, a i bilo kakva ventilacija. Zagrebački ovlašteni servis sada tvrdi da je u kvaru ventilator i otpornik. I to opet, nije po njima, ni u kakvoj vezi s opisanim kvaru na cjevovodu i ostajanju vozila bez tekučine. Zanima me Vaše mišljenje, ili još točnije: Na ćemu će sada nastati kvar zbog kao posljedica opisanog slučaja. Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Ako navedena cijev rashladnog sustava nije u neposrednom kontaktu s pumpom za vodu i ako servis nije dobio od Vas odobrenje da pregleda sve cijevi i kompletan rashladni sustav , tada to nije greška servisa. Međutim u dobroj vjeri i u nadi da ćete Vi cijeniti svaku primjedbu koju servis otkrije na Vašem vozilu, lijepo bi bilo od servisa da Vam ukaže na sve eventualne primjedbe.(tako bar mi radimo). Na Vašem vozilu bi trebalo obaviti test i ispitivanje rashladnog sustava . Ako test prođe u redu ne treba očekivati nikakve štetne posljedice ( iako se to nikad ne zna i nezahvalno je prognozirati ) .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,3 i - NAPRAVI 500 M I UGASI SE

Datum objave: 04.06.2011 17:39:56
Slika
PITANJE:

Ovako, imam škodu feliciju 1,3 lx iz 1996, ujutro kad ju upalim napravil 500 metara i ugasi te ju treba dosta dugo verglati da opet upali i dalje je sve dobro, veći problem je taj što od jednom u vožnji počinje zacukavati, znači ja dam gas onda ga tek nakon nekoliko sekundi primi i trzne no ubrzo gubi snagu i tako jedno vrijeme dok se ne ugasi, upalim ju i dalje je sve normalno par dana pa opet, najgorje što mi se to događa kad najmanje očekujem i dok sam u gužvi, možete li mi pomoći u čemu bi bio problem..hvala!!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu mogu postojati nekoliko mogućih neispravnosti a to su : sustav za stvaranje iskre na svjećicama, razvodnik paljenja, filteri, tlak i količina goriva, potenciomatar gasa, senzor tlaka zraka , mjerač mase zraka, senzor temperature motora, električna instalacija od motora do upravljačkog kompjutora motora. Ispitajte sve što sam naveo. Pomoći Vam mogu ako dođete u Samobor do nas.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - PROCURILA JE PUMPA VODE

Datum objave: 05.06.2011 13:19:24
Slika
PITANJE:

Poštovani majstore, Imam golf IV benzin 2000.godište.Procurila mi je vodena pumpa i sada me zanima da li treba sa njom mjenjati i ostale stvari kao što su zupčasti remen,španer i rolicu?? I naravno, zanima me cijena tih dijelova i koliko dođe rad tj.ruke??? Unaprijed zahvaljujem!

ODGOVOR:

Prilikom zamjene pumpe za vodu nije potrebno mijenjati i dijelove koje ste naveli . Međutim ako je blizu interval kada se mijenja zupčasti remen onda je to dobro napraviti. Cijene Vam ne mogu navesti jer niste napisali karakteristike motora i oznaku motora.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - KAKO OTKRITI DA LI JE U REDU

Datum objave: 04.06.2011 17:29:23
Slika
PITANJE:

postovanje zelim kupiti fiat punto 1.2 benzin 2000godiste ne razumijem se u auta pa me zanima vase misljenje kakav je to auto vrline i mane. interesuje me gdje se nalazi br.sasije i da li se moze i kako odkriti da li je auto uredu mislim papiri i da nije ukradeno. unapred hvala

ODGOVOR:

Vozilo i motor su solidne kvalitete i uz redovito servisiranje može dugo trajati. Ipak prije nago kupite vozilo obavite stručni pregled motora i vozila u cjelini. Broj šasije se nalazi na veznom limu odmah kod hladnjaka. Odmah se može vidjeti čim se otvori prednja hauba. Ispravnost dokumentacije vozila i vlasništva vozila treba provjeriti na policiji.

na vrh Povratak na vrh