Danas je: 23.04.2018

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FORD S-MAX - TURBINA?

Datum objave: 07.06.2011 23:21:42
Slika
PITANJE:

da li imate iskustva s ford smax. auto 2008. god. 5. mjesec. ima 65000 km, garancija je, naravno, istekla pred mjesec dana. pred neko vrijeme je nesto pocelo nesto sistati kod ubrzavanja. auto je bio u grandu na pregledu kad sam pred 2 mjeseca shvatila da nesto ne stima. rekli su da je sve ok i da se to meni nesto cini. prosla je garancija pred 1 i sada je dijagnoza - otisla turbina - naravno novac ... da li su mogli vidjeti da je stvar u turbini koju sad proglasavaju pokvarenom ili se to ne moze vidjeti kod pregleda dok ne dodje do ovog? molim za odgovor jer namjeravam napisati prituzbu hvala postovanje jasminka gajic

ODGOVOR:

Kada je turbina ispravna , naročito na tako maloj kilometraži i na tako relativno novom vozilu tada nema potrebe sumnjati u njezinu ispravnost . Neispravna turbina ima više karakterističnih popratnih pojava ( motor nema potrebnu snagu, potrošnja motornog ulja, karakterističan zvuk turbine s neispravnim ležajevima, crni dim na ispuhu ) i prema tim pojavama se odmah dolazi do spoznaje o neispravnosti turbine. Ako je na Vašem vozilu redovito mijenjano ulje i filteri alo ste redovito servisirali vozilo ,  tada je uzrok kvaliteta turbine . U normalnim okolnostima ona bi trebala trajati više od 200.000 km . Ako ste redovito servisirali vozilo u istom servisu pokušajte se dogovoriti kako bi u dijelu troškova participirao Vaš servis.  Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B - TROKIRA U VOŽNJI

Datum objave: 07.06.2011 23:09:33
Slika
PITANJE:

Pozdrav, imam Corsu B 1995 godina, trokira mi u voznji. Auspuh je dosta probusen a kapa i kablovi su promjenjeni prije 2 godine. Ne znam sta da radim, a kad auto stane na semaforu ugasi se i tesko ga je upaliti. Kad se tako ne da upaliti dajem gas i osjetim da nesto puca dal u karburatoru ili negdje drugdje ne znam, a sve to vecinom po vlaznom vremenu. Npr. jucer je upalim ujutro trokira mi nekih 5 min i onda sve ok, stvarno ne znam di je problem pa molim za savijet, hvala.

ODGOVOR:

Problemi s Vašim vozilom se neće riješiti sami od sebe , morate poduzeti potrebne mjere . Odmah na početku moram reči da uzrok može biti sustav paljenja ( stvaranje iskre na svjećicama)  ili sustav dobave goriva. Najbrži način kako točno doći do spoznaje o kvarovima je dijagnostika motora . Bez toga ćete na pamet mijenjati pojedine dijelove.  Navesti ću što mogu biti moguće neispravnosti : svjećice , kablovi, bobina, električna instalacija, potenciometar leptirastog ventila, tlak goriva, filteri, injektori, MAP senzor, senzor temperature motora, nečist rezrevoar, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

VW TOURAN 1,9 TDI - PALI SE LAMPICA PARTIKLFILTERA

Datum objave: 07.06.2011 23:05:25
Slika
PITANJE:

Postovana gospodo! Posjedujem vw touran 1.9 tdi 105 konja.godiste 2006 kilometarsko stanje auta je 220000 km.problem koji se javlja jeste cesto paljenje lampice partiklfiltera,to se desava samo u gradskoj voznji tu se jako przo zaprlja.Poznato mi je da se on sam cisti pri brzini voznje auta od 2000 obrtaja.Auto trosi 7.5 litara sto se prije nije desavalo.normalna potrosnja je bila do 6 litara kombinovane voznje.Auto je ocitavano na kompjuteru koji je pokazao da je filter 30 posto zaprljan i da ga jos nije potrebno mjenjati.promjenio sam i senzor koji je povezan u vezi sa filterom.Da li postoji jos koji razlog zasto se on tako brzo prlja u gradskoj voznji i da li ga je potebno mjenjati.Bojim se da ga promjenim a da se problem ne pojavi ponovo.Znaci puno trosi i lampica se pali nakon jednog dana voznje u gradu unaprijed se zahvaljujem za vasu pomoc. pozdrav amer,Amsterdam

ODGOVOR:

U ovom slučaju nije dobro na pamet mijenjati pjedine dijelove jer postoji velika mogučnost da ćete napraviti trošak a rezultat nećete postići. Prema opisu koji ste poslali paljenje kontrolne lampice za partiklfilter je smo posljedica a uzrok je nešto drugo. Moguće neispravnosti su : filter zraka, suženje usinih kanala na glavi motora, mehaničko stanje motora ( istrošenje ), senzor temperature motora, dize, djelomično začepljenje ispušnog sustava, EGrR ventil, MAF senzor, senzor temperature goriva, električna instalacija motora, upravljačko računalo motora. U ovom slučaju obavio bih kompletnu dijagnostiku motora, otkrio neispravnosti i predložio rješenje. Tako napravite i Vi .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,5 DCI - GENERALNI POPRAVAK MOTORA

Datum objave: 07.06.2011 13:01:08
Slika
PITANJE:

Postovani vozim Reno clio 1.5dci 2003g.p presao je 210000km prije mjesec dana "otisla" turbina tako je majstor rekao stavio drugu turbinu ali je problem isti motor trosi ulje sad su mi rekli da je motor otisao kad se spoji crijevo od iberlaufa na cijev koja vodi prema turbini motor popije 1l ulja na 300km a kad je ibelauf otpojen puno manje trosi ulja ali ga i izbacuje van sad mi kazu da je moguce da su popucale karike Molim vas za vase misljenje

ODGOVOR:

Iz Vaše priče nije teško zaključiti da je nastalo veliko istrošenej na klipnom mehanizmu i na cilindrima motora. U tom slučaju je jedino kvalitetno rješenje uređenje motora ili generalni popravak motora . Sve ostalo su improvizacije koje su skupe jer ne daju kvalitetno ni dugoročno rješenje. Ukoliko se želite voziti sigurno i bez brige morate investirati u popravak motora. To Vam sa sigurnošću mogu reći jer radimo mnogo takvih popravaka.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 D - MAJSTORI NE ZNAJU ŠTO MU JE

Datum objave: 07.06.2011 12:56:55
Slika
PITANJE:

Poštovani ! Imam Golf 3 1.9 D 1996 godina. Kad je auto u hladnom ambijentu nekih 6-8 sati upali od prve no nakon par sekundi počne se tresti i izbacivati dosta dima na auspuh. Nakon par sekundi kad se malo iztrese onda je ok i može ga se paliti cijeli dan bez problema. Kad stoji na suncu i u toplom ambijentu i 10 sati da ga se ne pali sve je ok i ništa ne trese. Bio sam kod majstora stavio nove dize, provjerio uloške diza, fazu paljenja, da li ima zraka u crijevima goriva, stavio novi filter goriva, probali smo malo zakrenuti i moment paljenja bosch pumpe, ali ništa nije pomoglo. Promjenio sam i benzinsku stanicu i točim kvalitetnije gorivo ali opet ništa nije bolje. Evo prošao je tehnički pregled prije tjedan dana i eko test je bio ok. Pitao sam mnoge majstore da postave dijagnozu ali nitko ništa ne zna. Većina ih kaže da repariram bosch pumpu, ali čuo sam da ne mora biti da je bosch pumpa a i sam popravak joj je skup. Molim Vas pomozite ako možete nekim savjetom, dijagnozom problema ili kako ukloniti kvar. Unaprijed Hvala !

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje i prijedlog rješenja mogu dati nakon pregleda Vašega vozila. Moguće neispravnosti su : tlakovi kompresije, predkomore u glavi motora, visokotlačna pumpa, nešto netipično što se mora otkriti neposredno na samom motoru.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI - LAMPICA OD ULJA ŽMIRKA

Datum objave: 07.06.2011 12:48:41
Slika
PITANJE:

Postovanje ,posjedujem golfa 3 dizel 1.9.vec duze vrijeme imam problema sa paljenjem a i potrosnja ulja je porasla .Idem na neki put inace se auto ponasao posve normalno kad sutra da krenem kuci okrenem kljuc kontakt je bio jako slab cak nije ni zavergla ,baterija promjenjena nedavno .Nakon par pokusaja guranja auto je upalilo uz napomenu da lampica od ulja nije prestala zmirkati nakon 10 tak min voznje jednostavno se ugasio.Krenem opet da ga gurnem nakon par pokusaja upali radi 10 tak min i opet isto .

ODGOVOR:

Iz Vašeg opisa mogu zaključiti da je problem u mehaničkom istrošenju motora. Pregledom Vašega vozila točno bih naveo što je neispravno i predložio rješenje. Moguće neispravnosti su : niski tlakovi kompresije, dize, grijači, zrak u sustavu goriva, pojedini filteri, VT pumpa, elektropokretač, alternator. Obavite kompletnu dijagnostiku motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,3 i. - HALL DAVAČ

Datum objave: 07.06.2011 12:35:29
Slika
PITANJE:

postovanje lijep pozdrav,vozim audija 100 c4 2.3 98 kw 1993 godina imam problema sa razvodnikom paljenja,hall davac na razvodniku mi se odlemijo od razvodnika i auto mi je pocelo trokirati i malo radi dobro pa malo trokira.pa sam privremeno stegao hall davac vezicom jer tu se gubi kontakt.zanima me dali je problem u njemu i dali on mora biti cvrsto povezan za razvodnik da se ne trese u voznji.razvodna kapa i frtaljer je u redu.i moje drugo pitanje zanima me dali mogu ulijevati castrol 5w40 sad je trenutno 10w40 aral blutronic.

ODGOVOR:

Hall davač mora biti čvrsto fiksiran za razvodnik paljenja . Možete koristiti sintetičko ulje Castrol 5w40.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 i - STEZANJE GLAVE MOTORA

Datum objave: 07.06.2011 10:55:15
Slika
PITANJE:

radi se o bmw-u 320i 1987.g. ¨kockica¨, zanima me na koliko se kila steže glava motora. hvala.

ODGOVOR:

Vijci glave se stežu na slijedeći način : 40 - 45 Nm , čekati 15 min , 60 - 65 Nm , upaliti motor da radi 15 min , +25° - 30° . Ovo se odnosi na vijke koji imaju šesterokutnu glavu.

Za vijke koji imaju Torx glavu : 30 Nm , +90° +90° .

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 TDS - PEDALA KOČNICE POSTEPENO PROPADA

Datum objave: 07.06.2011 10:53:19
Slika
PITANJE:

Postovani zdravo, Vozim BMW 525 TDS 99 GOD, primjetio sam da pedala za kocnice postepeno propada dok motor radi, zamjenio sam glavni kocni cilindar ali je problem ostao, imate li slicno iskustvo ? molim vas za savjet. Pozdrav Trajce

ODGOVOR:

Pedala kočnice može propadati kada ima zraka u hidraulici kočnice, kada su istrošeni diskovi i disk pločice, kada su neispravni cijevni vodovi kočnice, kada je neispravan regulator tlaka kočnice, kada je neispravan bilo koji cilindar kočnice. Stručnim pregledom vozila sigurno bih točno utvrdio što je od navedenog neispravno.

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 530 D - PROŠAO KROZ LOKVU VODE

Datum objave: 07.06.2011 10:50:18
Slika
PITANJE:

Poštovani imam sljedeći problem(auto je bmw e39 530d):Poslije jake kiše prošao sam sa autom kroz lokvu vode,i auto je se samo ugasio!Nakon što sam pokušao ponovno pokrenuti motor auto je samo škljocao,nije verglao nimalo!Šta bi moglo biti?

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : spoj izmađu pojedinih vodiča i strujnih krugova te prekid napajanja pojedinih senzora , davača, aktuatora, ulazak vode kroz usisnu cijev filtera za zrak i izvjesna količina vode u samoj turbini , voda u alternatoru i prekid stavranja struje.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,8 16V - LAMPICA ŽUTI AUTO SA KLJUČEM

Datum objave: 07.06.2011 10:48:31
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic,treci put vam saljem isto pitanje vezano za Zafiru 1.8 16v 2001g.Povremeno trza auto i u tom trenutku se pali lampica žuti auto sa kljucem.Nekad auto ide normalno a lampica gori. Na diagnostici je ocitana greska knock senzor.Molio bih vas za savet sta proveriti.Auto ide na LPG.Ako nenadjete vremena za odgovor vise vas necu uznemiravati.S postovanjem.

ODGOVOR:

Na ovo pitanje sam već odgovorio . Ako pitanje niste dobili nije do mene nego do Vašeg uređaja, servera. Odgovor je glasio : mogući uzroci su sustav za stvaranje iskre na svjećicama ( paljenje , bobine, kablovi, probijanje visokog napona ) , sustav goriva ( potenciometar leptirastog ventila, ECT senzor, MAP senzor, injektori, regulator tlaka goriva, električna instalacija motora, zabrtvljenost usisnog kolektora, ECU centrala . Senzor detonacija ( knock senzor ) je rijetko kada uzrok prekidanja. Napravite testiranje svih komponenata koje sam spomenuo a po potrebi provjerite i mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

BMW 530 D - ZAMJEN A ULJA U AUTOMATSKOM MJENJAČU

Datum objave: 06.06.2011 20:47:58
Slika
PITANJE:

Poštovani,molim vas za svjet...posjedujem bmw 530d,2007 godina sa 150 000km i sa automatskim mjenjacem...s autom nema nikakvih problema ali zanima me preporučujete li zamjenu ulja u automatskom mjenjacu ili ne treba ništa mijenjati s obzirom da zamjena tvornicki nije predviđena,može li zamjena štetno utjecati na mjenjac jer zaista svatko kaže drugačije pa molim vaš savjet kao stručnjaka...hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu je korisno mijenjati ulje u mjenjaču i filter mjenjača svakih 60.000 km  ili svake dvije godine. Na taj način preventivno djelujete da mjenjač ispravno radi i da dugo traje. Ulje u mjenjaču je točno odgovarajućih karakteristika i specifičnosti. Uz to treba reći da je postupak zamjene specifičan i složen.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - NE ODVAJA DOVOLJNO OD MOTORA

Datum objave: 07.06.2011 10:58:37
Slika
PITANJE:

Postovani imam jedno pitanje vezano za golf 3..naime rijec je o mjenjacu znaci nekad kada zelim ubaciti u rikverc cuje se nesto da "hrsne"kao da neodvoji dovoljno od motora i onda kad iz rikverca ubacujem u prvu brzinu mjenjac ide malo tezu u odnosu na normalan rad..u sve ostale brzine ide normalno..hvala

ODGOVOR:

Vaš detaljan opis točno ukazuje na neispravnost spojke ( kuplung ) .  Pregledom vozila još jednom bih trebao provjeriti spomenuto stanje i nakon toga zamijeniti set spojke.

na vrh Povratak na vrh

VW CADDY 2,0 SDI - KAKO GA VOZITI I ODRŽAVATI ?

Datum objave: 06.06.2011 19:10:57
Slika
PITANJE:

Poštovanje,kupio sam polovnog w ceddy 2.0 SDI 51kw 2004g. Molim za par savjeta, činjenica je da motor troši ulje oko 0,5l na 1000km. Auto je putničko prešlo je 170000km velki sesvis napravljen na 120000. -kada raditi velki servis ponovno i od prilike koliko košta. -koje ulje savjetujete za SDI 2.0, i nakon koliko tisuća mijenjati. -do kojeg maksimalnog broja okretaja je preporučivo voziti . -do koje najveće brzine je preporučeno voziti i koja je naj idealnija.

ODGOVOR:

Veliki servis se radi svakih 60.000 km ili svake dvije godine, odgovarajuće ulje za motor je 505.01 sint 5w30 ili 5w40 . Ulje u motoru se mijenja svakih  10.000 do 15.000 km ili najmanje jednom godišnje. Preporučljva brzina je do 2/3 maksimalnog broja okretaja motora. Kratkotrajno možete ubrzati i do maksimuma. Idealna brzina je oko 2.500 o/min. Troškovnik i cijene za pojedini servis uvijek dajem nakon pregleda vozila . Na taj način mogu pregledati sve detalje i navesti točnu cijenu pojedinih dijelova i rada. Takav pregled bi za Vas bio besplatan.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W210 250D - NAKON GENERALKE RADI KAO TRAKTOR

Datum objave: 06.06.2011 19:08:23
Slika
PITANJE:

imam mercedes w 210 250d 1998 g prije 20 dana majstor mi je napravio genralku na motoru promjenio karike,ležajeve uredio glavu motra i promjenio ventile na jednom cilindru i uloške dizni.međutim kad upalim auto normalno radi i nakon 3 minute motor počne raditi kao traktor jako se čuju podizaći ventila kao da se lupa po željezu.kontaktirao sam majstora koji kaže da če se to srediti kod prvog srvisa nakon 1500 km.molim vas za vaše mišljenje unaprijed zahvaljujem pozdrav

ODGOVOR:

Nakon radova koje ste napravili na Vašem vozilu motor odmah treba raditi mirno i uglađeno. Loš rad motora i lupanje koje čujete može se pojaviti radi više mogućih faktora i to : neodgovarajuća brtva glave motora, loše obrađena glava motora, propusti prilikom radova na glavi motora, hidropodizači , netočna faza motora, dize, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora. Točan odgovor na Vaše pitanje i prijedlog rješenja , mogu dati nakon neposrednog uvid na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO DIZEL. - PROMJENIO ZVUK NAKON SERVISA

Datum objave: 06.06.2011 00:19:00
Slika
PITANJE:

Poštovani, Auto je bio na normalnom redovitom servisu (svakih 20.000 km) u ovlaštenom servisu. Kad sam se vratila sve je izgledalo u redu. Međutim, ujutro drugi dan upalim auto i gas u leru mi varira i čujem malo jaći te malo slabiji gas. Brojač okretaja pokazuje mala variranja, al zvuk gasa i dalje je malo jaći pa slabiji. U toku vožnje čujem drugačiji zvuk od prije servisa. Tu i tamo kao da nešto za zvekeće potiho (ko snop ključeva, novčići). Prošlo je više od 10 dana i svakim danom sve više primjećujem gas u leru i zveketanje s vremena na vrijeme. 13-ti dan odem natrag u ovlašteni servis i spoje ga na računalo za dijagnosticiranje. Tlak ubrizgavanja goriva varira u ler gasu od 225 do 242 bara, a normalno mi vele da bi trebalo biti 230 bara. Ondgovor: moglo bi biti svašta. Imam pitanje: što se desilo i koji dio se pokvario s obzirom da je auto uredno i redovito servisiranmo? da li je možda riječ o kompletnoj visokotlačnoj pumpi Delphi CR (koje ima Clio) ili nekom samom djelu (dizna) ili nešto sasvim drugo? Kolika bi bila cijena popravka? Odogovor nisam dobila s obzirom da je bila subota, već su mi rekli da dođem u ponedjeljak. Bila bi Vam zahvalna na Vaše odgovoru. Sračan pozdrav,

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu mogu nabrojiti mnogo razloga radi kojih motor ne radi ravnomjerno i radi koji je promjenio zvuk . Točan odgovor na vaše pitanje što je neispravno kao i prijedlog rješenja mogao bih dati nakon pregleda Vašega vozila. Moguće neispravnosti su : podizač ventila, ventil ,bregasta osovina , neravnomjerna kompresija, dize , solenoidni ventil položaja regulatora količine goriva, regulator količine, upravljački modul visokotlačne pumpe, ostale netipične greške. Po potrebi javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

KIA PRIDE - ZVUK LONCA NA NERAVNINAMA

Datum objave: 06.06.2011 16:03:18
Slika
PITANJE:

Poštovanje, molim Vas odgovor na dva pitanja. Moja kia pride je 1999. Prilikom prelaska preko ležečeg policajca ili neke neravnine u prvom lijevom kotaču čuje se kao da ste udarili po loncu. Mijenjan je kompletni prvi ovjes, gume su nove ljetne po knjižici 165/65/13....isto tako iznad 90 km/h počne tresti, ne prejako, ali se osjeti, da bi opet nakon 100 km/h prestalo tresti...Inače sam zadovoljan autom za svoje potrebe. Servisi su redovni na 10000 km. Hvala Vam.

ODGOVOR:

Zvuk koji čujete na neravninama nastaje od disk pločica koje nisu fiksirane u ležištu na nosaču kočnih kliješta nego se slobodno pomiću . Nailaskom na neravninu pločice lupaju po ležištu. Vibracije koje ste naveli kod 90 km/h nastaju radi debalansa na gumi ili felgi . Preciznim balansiranjem se to može riješiti. Da bih sa sigurnošću mogao sve to tvrditi morao bih pregledati vozilo.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - ISPITIVANJE VENTILA I MJERAČA MASE ZRAKA

Datum objave: 06.06.2011 00:14:59
Slika
PITANJE:

gospodine Meic,zanima me kako ispitati ispravnost ona 2 ventila od turbine i mjerač mase zraka kod golf 4 1.9 tdi 66 kW oznaka motora agr?

ODGOVOR:

Najlakši način je ispitivanje metodom eliminacije . To znači staviti drugi ispravni dio i vidjeti rezultat .To isto važi i za mjerač mase zraka. Drugi način je mjerenje  napona koji dolazi iz upravljačke centrale na ventile turbine. Napon može biti niski ili napona uopće nema. Mjerač mase zraka je najlakše ispitati preko kodova grešaka . Kada je neispravan mjerač mase zraka šifra pogreške je P2324 .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 i.- U ZAVOJU LUPA I VIBRIRA

Datum objave: 06.06.2011 00:44:43
Slika
PITANJE:

reno clio 1.2 8v 2000god. prlikom kretanja i u zavojima dolazi do lupanja i vibracija na volanu ali na ravnom sve je normalno nema nikakvog lupanja.sta vi predlazete da se napravi a da nekosta puno.dali potrositi novac na oba homokinetička zgloba ili zamjenu mjenjača.unaprijed hvala

ODGOVOR:

Nemojte ništa kupovati unaprijed dok niste sigurni što je neispravno. Da ste bliže, besplatno bih Vam defektirao kvar. Ipak najprije provjerite stanje homokinetičkih zglobova, poluosovina, ovjesa.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - LAMPICA GRIJAČA PRI ŽUSTRIJOJ VOŽNJI

Datum objave: 06.06.2011 15:59:30
Slika
PITANJE:

Poštovani imam problem sa Fordom Mondeo model:MK3,2003 godina motor 2.0 (115ks) Problem se javio prije mjesec dana kad se pri žustrijoj vožnji(obično pri preticanju) počela paliti kontrolna lampica od grijača i auto je u tom momentu počelo slabije da vuče, ali kad ugasim auto i ponovo ga upalim lampica se ne pali više i auto normalno ide, međutim pri žustrijoj vožnji ponovo se javljao isti problem.... Nakon ovoga otišao sam u ovlašteni servis gdje su mi dijagnostikovali grešku P1664, stavili novi filter nafte, obrisali greške i rekli da je za sve kriva nafta lošeg kvaliteta,(i preporučili mi da pri sledećem punjenju rezervoara uspem litar ulja za automatske mjenjače da se sistem pročisti)ali nedugo zatim problem se ponovo pojavio 2-3 puta se palila lampica grijača (ja sam gasio pa palio auto) i sad je sve u redu auto normano ide nema ama baš nikakvih problema. Možete mi reći šta da radim, da li je potrebno da ponovo idem u servis? Pozdrav

ODGOVOR:

Kontrolna lampica grijača se pali kada sustav za upravljanje turbinom ili sustav za upravljanje motorom ne rade na ispravan način. Mogućih grešaka može biti više a problem s ene može riješiti stavljanjem ulje za automatske mjenjače u gorivo niti s eproblem može riješiti brisanjem greške s memorije računala motora. Posjetite opet servis i recite da sve što ste poduzeli ne pomaže . Pomoći će sigurno ako Vaš servis obavi kompletnu dijagnostiku motora i ispita sve komponente sustava . Tada će se pronaći stvarni uzrok radi kojega motor pali kontrolnu lampicu motora te zašto motor nema snage. Ovom prigodom nisam navodio pojedine dijelove koji mogu biti neispravni jer ih ima jako puno.

na vrh Povratak na vrh