Danas je: 25.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 206 2,0 HDI - GUBI SNAGU PO JAKOJ KIŠI

Datum objave: 01.06.2011 20:59:00
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine meic, moram pohvaliti izgled i aktualnost vaše stranice i shvatam da je potreban veliki trud i mnogo vremena da bi se ovakav oblik komuniciranja obavljao svakodnevno. posjedujem peugeot 206 2,0 hdi iz 2003 godine, a pisao sam i prije par dana sa upitom zašto mi motor gubi snagu pri vožnji po jakoj kiši, što se naroćito manifestira u trečoj brzini, i na ovo još mi niste odgovorili. imam još jedno pitanje odnosno molim objašnjenje zašto mi se letva pokazivača nivoa ulja u motoru u vožnji izvuče iz svog ležišta. da li to može kao uzrok imati vrsta i kvaliteta ulja ili je po srijedi nešto drugo. inače redovno mijenjam ulje u servisu i koristim kastrolovo polusintetičko ulje namjenjeno za dizel motore i euro5 dizel gorivo. auto je prešlo oko 115000 km. što se tiče voznih karakteristika ubrzanja, brzine, startnosti i nivoa buke nisam primjetio na autu nikakvih promjena. s poštovanjem i unaprijed zahvalan na odgovorima želim mnogo sreće i uspjeha u vašem radu.

ODGOVOR:

Najprije moram spomenuti činjenicu da se na Vašem vozilu nalazi jako složeni sustav električne instalacije . Na tome sustavu postoje na stotine pojedinih kontakata, konektora, spojnica. Kaoz sve to prolazi struja od 12 V , strujni signali , strujni impulsi . Kada se dogodi da na nekom od kontakata i konektora nastane pad napona tada se događa i to što ste Vi spomenuli gubitak snage motora. Uzrok te pojave je redovito vlaga, voda , oksidacija .  Što je rješenje ??? Rješenje je pronači takva kritična mjesta i ista očistiti, osposobiti za funkciju koja im je namjenjena , zaštititi od daljnjeg utjecaja vode i vlage. To predlažem da i Vi napravite. Šipka za mjerenje nivoa ulja može ispadati iz ležišta iz dva razloga , jedan je istrošenost dosjeda i brtve šipke a drugi je povećani tlak u karteru . Povećani tlak u karteru nastaje kada je blokiran sustav za odušak uljnih para iz kartera.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 2,0 i. - NIVO ULJA SE POVEĆAVA

Datum objave: 01.06.2011 20:48:46
Slika
PITANJE:

IMAM VECTRU B 1996 GODINA 2.0 BENZIN. MOJE PITANJE JE ZBOG CEGA SE NIVO ULJA U MOTORU POVECAVA

ODGOVOR:

Nivo ulja se u motoru može povećavati kada u karter ulazi goriivo . Isto se može događati kada u karter ulazi rashladna tekućina. U prvom slučaju uzrok je prevelika količina goriva, neispravni injektori, istrošen klip-cilindar . U drugom slučaju uzrok je brtva glave motora .

na vrh Povratak na vrh

YUGO 45 - PRSKA VODU NA ČEPU OD ULJA

Datum objave: 01.06.2011 20:45:40
Slika
PITANJE:

imam juga 45 kola idu ekstra pali na na pola kljuca sve je normalno ali mi prska vodu na cepu gde se sipa ulje i nekad se na auspuh vidi voda!!

ODGOVOR:

Uzrok opisane pojave je oštećenje na brtvi glave motora.  Zamijenite brtvu glave motora i obavite strojnu obradu glave motora.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,4 12V - U LERU PRVI KLIP NE RADI

Datum objave: 01.06.2011 20:43:14
Slika
PITANJE:

Poštovani molim vas za pomoć vozim fiat brava 1.4 95 godište imam problem(kvar) koji ovdašnji lokalni majstori ne mogu ili ne znaju popravit pa ćak ni u fiatovom servisu u Osijeku.Auto u leru radi na tri klipa(prvi klip ne radi)i neznam kako da objasnim kao da prducka na auspuh sori na izrazu, a kad ga vozim(kad su obrtaji iznad 2.5 proradi) radi normalno mislim ne trokira i vuće normalno.Svjećice nove ,kablovi ok, kompresija solidna, ta svjećica koja ne radi dobija gorivo kad je skinem vidi se da je mokra.Stoga vas molim da mi odgovorite na ovu poruku i kažete što bi moglo biti u kvaru ...Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.pozdrav iz Baranje

ODGOVOR:

Prema svim detaljima i opisu uzrok je mehanički . Moguće neispravnosti su : propuštanje na usisnom ventilu, ulazak neznatne količine rashladne tekućine u cilindar i radi toga svjećica ne pali smjesu benzina i zraka jer jedna kap rashladne tekućine može poremetiti i onemogučiti paljenje smjese na leru.  U svom servisu bih mogao obaviti dijagnostiku Vašeg vozila i otkloniti kvar.

na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA 1,2 12V - ELEKTRONSKO KALIBRIRANJE

Datum objave: 01.06.2011 19:08:26
Slika
PITANJE:

postovani gospodine Meicu molio bih vas za jedan odgovor imam seat ibizu 1,2 12v 2003g na diagnostici mi se pokazala greska p 0441 majstor je ustanovio da je u pitanju ventil za protok zraka kaci se na posudu za g 12 ima jedan dzek sa dvije zice . ja sam to zamijenio i sad nema gresaka ,medjutim kad auto upalim radi normalno sve dok mu ne dam gas poslije gasa ostane obrtomijer na 1000. moram ga ponovo ugasit pa upalit da bi radio normalno leptir gasa sam ocistio opet isto molio bih vas za odgovor hvala

ODGOVOR:

Svi detalji koje ste naveli ukazuju na grešku u funkciji elektronskog modula leptirastog ventila. Radi toga je potrebno obaviti elektronsko kalibriranje modula leptirastog ventila. Za to je potreban odgovarajući servisno dijagnostički kompjutor. Postupak kalibriranja ( podešavanja ) traje 10 minuta.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - U VOŽNJI SE OSJETI GORIVO

Datum objave: 01.06.2011 21:06:11
Slika
PITANJE:

Imam pezo 206 i zanima me u voznji mi se osjeti gorivo,a nigdje ne pusta,jedino se nacela cjevcica od klime i klima trenutno ne radi, da li je moguce da je to u pitanju? Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Mogli ste barem navesti da li je motor benzinski ili dizel . Miris goriva se uvijek osjeti kada dolazi do propuštanja goriva oko motora ( makar Vi to propuštanje i nevidite ) . Neispravnosti su obično : cijevi za dovod goriva, priključci, zajednički sabirnik s injektorima . Međutim ne treba isključiti mogučnost da propuštanje goriva nastaje ispod samog vozila i na rezervoaru za gorivo. Postupak ispitivanja propuštanja goriva je jednostavan i brz. . Tu kontrolu što prije obavite.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 1,4 HDI - NE REAGIRA NA GAS

Datum objave: 01.06.2011 19:02:12
Slika
PITANJE:

Veliki pozdrav,imam citroena c3 1.4 HDI 2004.50kw automatik.Tjekom voznje dok se auto malo zagrije zna mi se desit da prilikom stajanja i polaska auto nereagira na gas ponasa se kao u leru al je u brzini i podje tek kad ga prebacim u ler pa u brzinu .jel problem mozda do mjenjaca ili elektronskog kvacila il je nesto trece.Hvala

ODGOVOR:

Uzrok može biti automatski mjenjač . Za početak provjerite količinu ulja  i kvalitetu ulja u mjenjaču. Po potrebi zamijenite ulje u mjenjaču. Ako rezultat izostane obavite kompjutorsku dijagnostiku mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

FIAT MAREA 1,9 JTD - GDJE JE BROJ MOTORA?

Datum objave: 01.06.2011 19:00:01
Slika
PITANJE:

kupio sam Fiat marea,1.9 JTD. 105 konja. zanima me kolika je njena normalna potrosnja goriva,gratske voznje??jer se meni cini da trosi 9 litara. jeli to normalno?? i zanima me gdje se nalazi broj motora,da mi malo detaljnije objasnite,jer ga nemogu pronaci...unaprijed hvala...pozz

ODGOVOR:

Potrošnja goriva po gradu može biti i veća od navedene ako vozite vrlo polako s čestim stajanjima. Potrošnja na otvorenoj cesti uz umjerenu vožnju je oko 6,5 l/100 . Drugi faktori koji utjeću na potrošnju su ispravnost motora, filteri, ispravnost kočnog sustava, veličina guma, način vožnje. Po potrebi napravite servis vozila . Broj motora se nalazi na samom bloku motora s lijeve strane na brzšenoj površini . Nije ga lako pronaći jer navedeno mjesto zna biti oksidirano pa se oznaka ne vidi.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 SDI - OTEŽANO PALJENJE

Datum objave: 01.06.2011 18:54:49
Slika
PITANJE:

poštovani,prije svega vam zahvaljujem i sve pohvale za vašu rubriku. vozim golfa IV sdi 1999.g.i do sada sam napravio 360000 km bez većih problema.u zadnje vrijeme se događa da auto neće upalit,a nakon nekog vremena i više pokušaja upali i onda vozi normalno.to se dogodilo dva tri puta u zadnjih dva mjeseca.u dovodnom crijevu goriva se vide mjehurići.zanima me dali bi problem mogao biti u pumpi koja je u rezervoaru i nečistoći goriva?

ODGOVOR:

Otežano paljenje može nastati radi više razloga i to :  filteri, nečist rezrvoar, zrak u sustavu goriva, niski tlakovi kompresije, grijači dize, sustav za blokadu paljenja na visokotlačnoj pumpi, upravljački modul visokotlačne pumpe, pad napona prilikom startanja motora. Naravno da točan odgovor mogu dati nakon neposrednog uvida na samom vozilu.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DCI - OZNAKA ULJA

Datum objave: 01.06.2011 18:51:41
Slika
PITANJE:

pozrav g.meiću ja redovno posječujem vašu stranicu i izvukao niz korisnih savjeta.mene zanima da mi točno kažete koje je ulje za renault senic1.9dci2003g.najbolje sa svim oznakama ikarateristikama tog ulja,te koliko košta litra takvog ulja.oko sebe čujem svašta pa tako i od svog majstora.drugo me zanima dali ima razlike između valvolina5w40 koje točim kod svog majstora za litru110kn a u trgovini litra istog košta66kn.hvala i lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Odgovarajuće ulje za motor Vašega vozila može biti sintetičko ili polusintetičko . Oznaka ulja je API / ACEA : CF/B2,B4  . Ulje koje sada koristite je odgovarajuće a isto tako to može biti 10W-40. Važnije je da ulje i filter ulja mijenjate na vrijeme , svakih 15.000 km ili barem jednom godišnje.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC 1,9 DCI - DIMI I TROŠI ULJE

Datum objave: 01.06.2011 18:43:06
Slika
PITANJE:

Dobra stvar ovaj sajt, ,,visio' sam po forumima sigurno 100h i sve neke gluposti. Vlasnik sam Scenica 1.9dci 2002god. I u zadnje vrijeme mi dimi plavi dim ili bijeli i trosi mi ulje nenormalno, na usisnoj cijevi curi ulje kao i oko egr ventila. Kod majstora sam otisao i on mi je rekao da treba Turbinu poslati na reparaciju. Sta vi mislite o tome, oce li to rijesiti problem, auto ide kao ,,zmaj' jedino pri przini od 120km upali se lampica od grijaca, i ponekad uzbrdo. auto ne izgubi snagu, posle gasenja i paljenja auta nestane lampica. Odg mi na ova 2 pitanja. Hvala unaprijed. Pozdrav!

ODGOVOR:

Plavi dim koji vidite je motorno ulje koje ulazi u cilindre , tamo izgara i s ispušnim plinovima izlazi iz motora. Ulje u cilindar može doći na tri načina i to : kroz vodilice ventila, kroz odušak za ulje iz kartera, kroz turbinu. Svaki bolji automehaničar će nakon pregleda Vašega vozila znati na koji način Vaš motor troši ulje a isto tako će znati predložiti rješenje. Lampica od grijača se pali kada postoji greška u radu motora ili u sustavu za dobavu goriva. U ovom slučaju uzrok može biti i mehaničko istrošenje motora ( velika potrošnja ulja ) .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - ZAMJENA RADIJATORA GRIJAČA

Datum objave: 01.06.2011 18:40:27
Slika
PITANJE:

Kupio sam lagunu 1.8rt 95g.na kojoj pusta radiator grijanja,zanima me kuda ga izvuci van i sta sve treba rastaviti,aKO je komplicirano necu se u to upustati u tom slucaju koliko kosta izmjena?

ODGOVOR:

Zamjena radijatora grijača je vrlo složen postupak i za to treba rastaviti kompletnu centralnu konzolu . Posao može potrajati dva dana.

na vrh Povratak na vrh

BMW E39 530D - SPORO REAGIRA

Datum objave: 01.06.2011 12:29:05
Slika
PITANJE:

Posjedujem bmw e39 530d 2002 godina,turbina mijenjana prije godinu dana,katalizatori izvađeni jer su bili previše začepljeni,a problem je sljedeći:pri naglom gasu iz mjesta auto sporo reagira od 2500 okretaja i onda normalno povuče nakon čega izbaci dosta crnog dima...Kao da ga nešto guši i kad izbaci taj dim onda dobro povuče sve do krajnje brzine...

ODGOVOR:

Crni dim je znak nepotpunog izgaranja goriva ( previše goriva premalo zraka ) . Najčešći uzroci su : tlačne cijevi turbine, intercooler, sustav za regulaciju tlaka turbine, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor tlaka turbine, senzor tlaka goriva, mjerač mase zraka, dize, mehaničko stanje motora, upravljačka elektronika motora. Ispitajte sve što sam naveo.

na vrh Povratak na vrh

CHRYSLER 2,0 i. - TROM RAD MOTORA

Datum objave: 31.05.2011 18:47:57
Slika
PITANJE:

Gospodine Meić molio bih Vas da mi pomognete da riješim ovaj svoj problem. Naime imam PT cruiser 2001 god. (crysler) 2.0 benzin 104 kw (170.000 km) i problem je u tome kada dodam gas, recimo u slučaju male brzine vozila u velikom prenosu (znači otprilike broj okretaja motora je ispod 2000 o/min) motor počne da trokira dok ne dođe do te granice cca 2000 obrata i onda "prima gas" normalno. Inače mi rad motora izgleda pomalo tromo i inertno ali i ne očekujem od PT-a da bude formula. -Sviječice su nove -Nebitno je da li je motor hladan ili zagrijan isto se ponaša -Zamjenjen je zupčasti remen prije 30.000 km. -Očićen je detaljno leptirasti zračni zasun -Kompjuter ne pokazuje nikakvu grešku Nadam se da ćete mi odgovoriti jer Vaš savjet jako cijenim. Srdačan pozdrav Frljak Nedim Kakanj BiH

ODGOVOR:

Sve što ste opisali zahtijeva da se napravi pojedinačno ispitivanje

i dijagnostika motora. Na opisano stanje može utjecati sustav paljenja ( probijanje visokog napona )  i loša iskra na svjećicama . Drugi uzrok je sustav elektronskog ubrizgavanja goriva. Tu su moguće neispravnosti  slijedeće : filteri, nečisti injektori, tlak goriva, mjerač mase zraka, senzor položaja TP ventila, ECT senzor, MAP senzor, senzor temperature usisanog zraka, lambda sonda, propuštanje na usisnom kolektoru, električn ainstalacija od motora do ECU centrale, EVAP ventil rezervoara . Siguran sam da nakon stručnog pregleda možete znati što je sve neispravno kao i cijenu popravka.

 

 

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,7 TD - PUCAJU VISOKOTLAČNE CIJEVI

Datum objave: 31.05.2011 18:39:36
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, molim vas za savjet. Posjedujem opel astru G 1.7 TD 1999 godina, opelov motor 68 KS. Auto je prešlo 200000. Sa 180000 otišla je bosch pumpa koju sam zamjenio starijom pumpom koja je sa sajlom za razliku od prve elektronske. Od tada se javlja problem i pucaju dovodne cijevi sa šprica na bosch pumpu. Nedavno je napravljen veći servis, promjenjena je glava, gumice, ventili, brtve usisa i ispuha... Ali i dalje se dešava ista stvar. Isto tako prilikom kočenja auto dosta trese i kad je u većoj brzini pri manjim okretajima i kad želiš ubrzat pritiskom papučice gasa auto zatrza. Hvala unaprijed za savjet.

ODGOVOR:

Visokotlačne cijevi od pumpe do diza mogu pucati radi vibracija koje se stvaraju radi hidrauličnog opterećenja i visokih tlakova. Spomenute cijevi moraju biti međusono povezane s odgovarajućim obujmicama jer se tako smanjuju vibracije. Drugi uzrok je preveliki tlak kojega stvara visokotlačna pumpa. Vibracije prilikom kočenja uglavnom nastaju radi dotrajalih diskova, pločica, kočnim kliješta, glavčina, ovjesa, guma ili naplataka. Uzrok se može relativno brzo otkriti.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,2 16V - GUME NIKAKO DA ZAŠKRIPE

Datum objave: 31.05.2011 18:36:03
Slika
PITANJE:

Poštovani! kupio sam nedavno Opel Omegu 2,2 16v 2001.g motor z22xe. Na probnoj vožnji po Zagrebu nisam ništa primjetio ali na autoputu prema Karlovcu sam primjetio da auto u petoj brzini uopće ne vuče. Ako u četvrtoj brzini vozim 160km/h pa prebacim u petu i pritisnem gas do poda auto ide i dalje 160km/h, isto je i na 180km/h. Auto normalno pali hladan i topal,ne dimi na auspuh niti na odušak ne troši ulje,prima gas do 7000okr.ali slabo vuče,gume nikako da zaškripe. Inače auto navodno ima 113tkm.a zubčasti remen mjenjan na 100tkm. što bi volio da vi provjerite.Zanima me u čemu bi mogao biti problem te koliko bi otprilike koštala vaša dijagnostika sa provjerom remena i treba li se prije naručiti. Unaprijed hvala na odgovoru Unaprijed vam se zahvaljujem

ODGOVOR:

Ako je ispravna spojka i ako ista ne proklizava tada uzrok treba tražiti u mehaničkom stanju motora ili u sustavu za dobavu goriva te sustavu paljenja. Brzu kompjutorsku dijagnostiku mogu uvijek napraviti i ona nije skupa . Međutim kada se radi ozbiljna dijagnostika kod koje se radi pojedinačno ispitivanje komponenata tada to traje 24 sata. Nakon toga sigurno znam što je neispravno , mogu predložiti rješenje i navesti cijenu popravka. To sve možemo napraviti i na Vašemu vozilu . Javite se opet po potrebi, najbolje telefonom.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V TDI - RAZVODNI MEHANIZAM JE CJELINA

Datum objave: 31.05.2011 18:32:19
Slika
PITANJE:

Poštovani, Za moj Golf 5 TDI 1.9 model 2007. u kompjuteru piše da se Ozubljeni remen mijenja na 150.000km ili 4 godine. a zatezač na 300.000km. u servisu kažu da se sve mijenja u paketu pa mi nije jasno, zašto bi minja nešto što tvornica nije propisala a ja napravim samo 10.000km. na godinu. S poštovanjem, Stojan

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu razvodni mehanizam se sastoji od zupčastog remena , natezača zupčastog remena, prednjeg klizača, zadnjeg klizača, gornjeg klizača, pumpe za vodu . Sve skupa je jedna cijelina i logično je da se sve navedeno mijenja na 150.000 km a po potrebi i prije. Vi kao vlasnik vozila želite da to sigurno funkcionira . Isto tako Vas ne može nitko natjerati da nešto mijenjta ako to ne želite. Napravite ono što mislite da je najbolje za Vas a ne ono što Vas netko nagovara .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 HDI - ENGINE IMMOBILISER FAULT

Datum objave: 31.05.2011 18:29:42
Slika
PITANJE:

Imam pezo 406 hdi i jednom prilikom mi je pisalo na kompjuteru "engine immobiliser fault". Zanima me sta to znaci??? Hvala....

ODGOVOR:

Navedeni natpis znači da postoji greška u sustavu za blokadu paljenja motora . Sustav se sastoji od transpondera u ključu, od elektromagnetske antene na kontakt bravi, od imobilajzera . Ako se natpis više ne pali nema razloga za brigu.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,4 12V - PREGLEDATI VOZILO PRIJE KUPNJE

Datum objave: 31.05.2011 18:19:47
Slika
PITANJE:

Poštovani gos.Meić,prvo hvala na odgovoru od neki dan. Super ste čovjek i takvih se malo nađe u današnje vrijeme da nekome nesebično pomažete!! Odlučila sam kupiti FIAT BRAVA 1,4 12V 1996 GOD.pa me interesira dali znate koliko bih on ako je ok mogao trošiti gradske vožnje a koliko na otvorenom? HVALA I POZDRAV. Marijana

ODGOVOR:

Ako je motor u dobrom stanju , ako je ispravan sustav ubrizgavanja i paljenja , ako ni jedna kočnica ne blokira ako su gume ispravno napumpane , ne bih dalje . Ipak moram spomenuti i način vožnje . Potrošnja u gardu može biti od 8 do 9 l/100 . na otvorenom je  oko 6,8 l/100 uz pažljivu vožnju. Nakon što pregledate vozilo prije kupnje , važno je obaviti servis vozila nakon toga.Uskoro krećemo sa akcijom "PREGLED VOZILA PRIJE KUPNJE"

 

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,3 CDTI - NEZADOVOLJSTVO ODGOVOROM

Datum objave: 31.05.2011 18:14:38
Slika
PITANJE:

Opel corsa 1,3 cdti - svijetli žuta lampica nisam u potpunosti zadovoljan vašim odgovorom jer mi niste odgovorili zašto se lampica pali tijekom toplog vremena ( iznad 12 stupnjeva) a nikad se ne pali tijekom zimskih mjeseci tj. kad je temperatura niža od 12 stupnjeva ( prema pokazivaču vanjske temperature u vozilu) Unaprijed se zahvaljujem na vašem odgovoru,

ODGOVOR:

Ne mogu utjecati na to da li ste zadovoljni mojim odgovorom ili niste . Sigurno možete dobiti bolji odgovor u Vašem ovlaštenom servisu nakon što gospoda pregledaju Vaše vozilo.  Činjenica jest da svoje odgovore pokušavam dati na  osnovu subjektivnih opisa vlasnika vozila . Pravi odgovor je moguć nakon neposrednog uvida i ispitaivanja na vozilu . Sama dijagnostika je najsloženij dio posla a obavlja se : mjerenjem, očitavanjem , ispitivanjem, predviđanjem, slušanjem, gledanjem, opipom, imaginacijom . A sve to u cilju jednoznačnog definiranja i otkrivanja pojedinih grešaka, povremenih anomalija i povremenih pojava .

na vrh Povratak na vrh