Danas je: 21.10.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW PASSAT 1,9 TDI - ZAMJENJEN PREDNJI TRAP, ALI ....

Datum objave: 31.05.2011 17:44:00
Slika
PITANJE:

postovanje imam pasata 19 tdi 97 god promjenio sam komletan prednji trap znaci ramena i one ostale dijelove polu mjesece uglavnom sve je novo sad mi se cuju neki cudni zvukovi prilikom kretanja i kada okrecem volan zvuk kao skrgutanje unaprijed hvala

ODGOVOR:

Čudni zvukovi mogu nastati radi više faktora i to : hvatišta ovjesa, blokovi vilica, vertikalne spone, balans štanga , ostali uzroci . Pregledom Vašega vozila mogao bih točno reći o čemu se radi i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,4 i. SPORT - NIJE POKRETANA POLA GODINE

Datum objave: 31.05.2011 22:57:39
Slika
PITANJE:

Poštovani, molim Vas za Vaš cijenjeni savijet dobio sam auto od rodbine...Opel Corsa 1.4 i Sport i zanima me koji je problem s alternatorom....auto nije bio paljen oko pola godine...i upalio je od prve ali se alternator ne okreće dok se remen okreće....pa me zanima koji je problem...dali se zapeko i dali se može odkloniti kvar i kako. Hvala !

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu došlo je do blokade rotora alternatora. Rješenej je demontaža i popravak alternatora . Isto tako potrebno je obaviti i temeljiti servis vozila a to znači zamijeniti sve tekućine , filtere te obaviti kontrolu svih sustava na vozilu. Sve ovo je potrebno da ne bi nastao skuplji kvar ili kvarovi.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - DESNI KOTAČ LUPA

Datum objave: 31.05.2011 17:40:33
Slika
PITANJE:

POŠTOVANJE! Ovak,imam problem sa lupanjem na desnom kotaču na cliju 2 (2003g),išao sam kod par mehaničara i svaki bi mi rekao:treba mijenjat ležajeve amortizera,gumice stabilizatora,prednje selene tj,cijelu vilicu,amortizere,kugle... da bih je to sve naivan i napravio,znači zamijenio nove amortizere (kyb),novu vilicu,mislim da je od valea koju stavljaju i u ovlaštenom, nove kugle,nove ležajeve amortizera,nove opruge,u biti doslovno skoro cijeli ovjes,nisam jedino krajnicu spone (jel su rekli da nema lufta)... i da skratim,priča je apsolutno ista i nakon potrošene hrpe vremena,živaca,par tisuća kn,promijenjenih 4 mehaničara. Na svaku rupu desni kotač lupa,na manjim je to titranje a na većim lupanje od kojeg se naježim (samo desni kotač). Da bih na kraju skužio SAM da je problem u čeljusti,tj. pločicama. Desna ima lufta i kad lupim kotač,ona odjekne. e sad,da li mijenjati cijelu čeljust,ili ima za uzet samo ovaj nosač pločice koji ima feder?? pozdrav i poštovanje!!

ODGOVOR:

Nije potrebno mijenjati sklop kočnih kliješta . U većini slućajeva se može napraviti dorada koje je dobro rješenje .  Pregledom Vašega vozila mogu predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

BMW 525 TDS - NAJPRIJE PROVJERITI, PA MIJENJATI

Datum objave: 31.05.2011 17:33:42
Slika
PITANJE:

Postovanje,hvala Vam na predhodnom odgovoru.U pitanju je BMW 525tds s problemom u motoru,to jest neprijatnom kuckanju u predelu glave...Mi smo skinuli bregastu i zamijenili oba hidropodizaca na 3 cilindru(original hidro podizaci iz BMW-a) ali je zvuk isti,malo manji ali isto rezak i neprijatan...Takodjer sad su zazoru izmedju hidropodizaca i bregaste minimalni i na svima isti...Ali zvuk i dalje ostao...Sta raditi?Neki mi kazu da sipam gusce ulje,mada mi je i skoro istekla km za promjenu ulja u motoru.Sta Vi mislite? Dal da promijenim svih 12 odnosno sada 10 hidro podizaca na glavi? Nisam pametan,dal da ga prikopcam na dijagnostiku jel to pomaze? Unaprijed hvala!!! E da,auto sam kupio od 1 vlasnika i ima servisnu kao i original km 197.000km,kao i svi servisi u BMW!

ODGOVOR:

Prvo i osnovno je da se utvrdi gdje  i zašto nastaje zvuk lupanja . Na žalost to se može otkriti samo neposrednim uvidom na Vašem vozilu . Ja mogu pisati na dugo i široko i navoditi što bi sve moglo biti ali od toga neće biti koristi.  Dakle ako ste zaključili da lupanje dolazi iz područja glave motora to je već nešto . Na području glave motora lupati mogu podizači, klackalice, bregaste osovine, varijatori faze ( VANOS ) , ventili, razvodni lanac, lančanici . Ako je to tako tada treba sumnjati s sve i sve navedene dijelove najprije provjeriti a ne na pamet mijenjati.

na vrh Povratak na vrh

SEAT LEON FR 2,0 TFSI - KRCKANJE U DESNOM ZAVOJU

Datum objave: 31.05.2011 17:27:28
Slika
PITANJE:

Postovani Imam Seat Leon FR 2006 god 2,0 tfsi 23600 km.Problem je: u desnom zavoju cuje se "sum" iz ,cini mi se, prednjeg lijevog kotaca bez obzira da li je cesta glatka ili neravna ,bez obzira da li dodajem gas ili bez gasa. U biti nije klasican sum(zujanje) kao kad se lezaj istrosi nego krckanje odnosno lagano drobljenje. Na ravnoj cesti i u lijevom zavoju izgleda sve normalno. Imate li iskustva sa ovakvim slucajem?Da li je ipak otisao lezaj ili moze biti npr. diferencijal ili homokineticki bez obzira sto se to desava bez dodavanja gasa? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje može se odgovoriti teoretiziranjem što , gdje , kako, zašto nastaje opisani zvuk .  Od toga neće biti puno koristi jer opisani zvuk mogu stvarati : ležaj kotača, homokinrtički zglob, bočni ležaj diferencijala, satelit kutija, guma. Koristi i efekta bi bilo kada bih mogao obaviti neposredni uvid na vozilu . Tada bih mogao točno reči gdje i zašto nastaje zvuk kojega ste opisali.

na vrh Povratak na vrh

GOLF IV 1,9 TDI PD - PITANJE AUTOMEHANIČARA

Datum objave: 30.05.2011 18:56:23
Slika
PITANJE:

Imam golfa 4 1.9 tdi pd motor 85 kw,2001 oznaka motora je ajm! neradi jedan cilindar,na dijagnostici nema nikakve greske, prvo sam mislio da su dizne u pitanju,ali one su ispravne(ispitane) skinio sam glavu motora,stavio nove vodjice ventila,ufrezao ventile,gumice ventila i uslafovao ventile,sastavio i opet isto, stavio hidro podizace ventila,i opet isto,kada skinem poklopac ventila podizaci svi budu mekani,merio sam pritisak ulja na filteru ulja sa manometrom ima 4 bara! kompersija odlicna,klipovi i cilindri su dobri, neznam sta da radim! ako moze da mi se odgovori sto prije,imam svoj auto servis u Vukovaru! patim se sa autom vec duze vreme! unapred hvala! voleo bih da mogu resuiti taj problem sto je moguce prije!!!

ODGOVOR:

Najosnovniji i najvažniji dio posla je da dođete do spoznaje što je neispravno a to može biti mehanički sustav motora, sustav za dobavu goriva, sustav za upravljanje motorom . U ovom slučaju logično je da najprije ispitate sve detalje oko mehaničkog sustava motora. Tu se trebate vratiti unatrag i razmisliti da li ste obavili sve kako treba prilikom uređenaj glave motora. Tu je važna obrada siceva ventila i dubina siceva ventila nakon obrade . Važno je i kakvi su ventili te koliko duboko ulazi ventil u dosjed . Da li neki od ventila ide preduboko pa hidropodizač ne može normalno raditi. Brtva glave motora mora biti odgovarajuća i najskuplja.  Ako ste potpuno sigurni da je mehanički sve u najboljem redu možete krenuti korak dalje. Da li ste stvarno sigurni da su dize dobre ? Imate li mogućnost za ispitivanje takvih diza ( specijalni uređaj ) ?  Nakon toga provjerite i slijedeće : prisutnost zraka u sustavu goriva ili na dizi cilindra koji ne radi, senzor pedale gasa, EGR ventil, MAF senzor, ECT senzor, senzor temperature goriva, senzor radilice, električnu instalaciju od motora do ECU računala, ECU računalo .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A8 3,7 i. - EPC

Datum objave: 30.05.2011 18:39:06
Slika
PITANJE:

Imam Audi A8 3.7 benzinac restajling automatik-tip tronik imam neke cudne trzaje pri saltanju i pali mi se tada lampica EPC, STA TO MOZE BITI? Unaprijed HVALA!

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu može se napraviti dijagnostika motora i dijagnostika mjenjača tiptronic. U ovom slučaju najprije bih posumnjao u ispravan rad motora . Nepravilnosti u radu motora mogu generirati vibracije koje se prenose i na sam mjenjač. Ispitivanje započnite s dijagnostikom sustava elektronskog ubrizgavanja i dijagnostikom sustava za stvaranje iskre na svjećicama. Na to ukazuje i paljenje lampice EPC ( Electronic Power Control ) .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,4 MPI - OSIGURAČ SE ISTOPI

Datum objave: 30.05.2011 18:32:43
Slika
PITANJE:

Pozdrav, Imam problem sa grijanjem i pregaranjem osigurača od klime (ventilatora u kabini) na autu Skoda Fabia 1.4 mpi, Osigurač se grije i nakon izvjesnog vremena izgori i uz to se istopi... Prosle godine je promjenjen reostat (mislim da se tako zove a nalazi se u kabini iza ladice kod suvozaca) nakon toga mi se vise puta desilo da Izgori osigurač, i još sam primjetio da ventilator u kabini ima u trecoj brzini neobican zvuk (nesto kao neko treperenje). Imate li pretpostavku sta bi mogao biti problem. Unaprijed hvala. Damir

ODGOVOR:

Navedeni osigurač izgori radi prevelikog opterećenja potrošača u ovom slučaju je to motor ventilatora ili upravljački modul ventilatora . Ja bih provjerio ispravnost motora ventilatora i upravljačkog modula ventilatora.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 1,4 i. 1990 - NE RADI JEDAN CILINDAR

Datum objave: 30.05.2011 17:10:46
Slika
PITANJE:

Evo ovako,,vlasnik sam auta Mazda 323,,motor 1.4,,,godina 1990. i sad mi je otišao jedan cilindar na motoru...simptomi su : ne dopušta mi da ga vozim brže od 80km/h,,a u brdo se jedva kreče...pa me zanima koliko bi me koštao popravak toga...Unaprijed zahvaljujem :)))

ODGOVOR:

Kada na motoru ne radi jedan cilindar ( kao što ste i Vi naveli ) mogu postojati brojni razlozi za to . Neke neispravnosti su vrlo jeftine za otkloniti ( svjećice, kablovi, nečist injektor ) a neke su skuplje (  ventil, klipni prstenovi, klip, cilindar ) . Pregledom Vašega vozila točno bih Vam rekao o čemu se radi i cijenu popravka. Takav pregled bi za Vas bio besplatan.

 

Pozdrav,

na vrh Povratak na vrh

SSANG YONG KYRON 2,0 D - SENZOR DETONACIJA

Datum objave: 30.05.2011 17:07:55
Slika
PITANJE:

Postovanje. Posjedujem auto Ssang Yong Kyron 2006. god proizvodnje. Dizel 2000 cm. Imam problem, na kompjuterskoj dijagnostici mi pokazuje gresku "senzor lupanja" . Zanima me gdje se taj senzor nalazi i koja je njegova uloga ?

ODGOVOR:

Senzor detonacija se nalazi na bloku motora neposredno ispod glave motora. Jedina uloga navedenog senzora jest da prepozna detonantno izgaranje u cilindru i da na vrijeme pošalje poruku upravljačkom računalu o toj štetnoj pojavi.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,0 TDI - BIJELI DIM

Datum objave: 27.05.2011 13:39:28
Slika
PITANJE:

Poštovani g. Meić! Imam passat 2.0 tdi proizveden 12.2005 prešao oko 210 ooo km redovito servisiran. Prije nekih 30 000 prvi put primijetija sam gusti bijeli dim tijekom vožnje u trajanju od 10-ak sekundi, nije se pojavljivalo 2o 000 km a zadnjih nekoliko tisuća pojavi se svakih 500 km i na auspuhu je neka zelenkasto masna tekućina. Auto ne troši ni ulje ni vodu samo za vrijeme tog dimljenja kao da malo izgubi snagu i kad dim prestane kao da prodiše. U auto je stavljeno ulje mobil 5w-30 za pd motore a auto dok radi na minimumu ima neki oštar neugodan miris ali bez išta dima.

ODGOVOR:

Vaše vozio ima hladnjak ispušnih plinova koje može u kritičnom momentu ( radi mikro oštećenja ) propustiti mali dio rashladne tekućine u ispušni sustav. Rashledna tekućina koja  je ušla u ispušni sustav odmah isparava i pretvara se u paru . Vi to onda vidite kao bijeli dim  koji ste opisali.  Obavite mehanički pregled motora te pregled sustava za hlađenje ispušnih plinova.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 1,8 S - AMORTIZERI

Datum objave: 30.05.2011 14:03:22
Slika
PITANJE:

Pre svega dobar dan,pozdrav najboljem majstoru na balkanu.Imam audi 80 1,8s imam problem sa prednjim amortizerima,imao sam lose amortizere i rjesio sam da ih zamjenim kupovinom KYB amortizera[po komadu sam placao 40e za ulozak amortizera....Od kada sam ih zamjenio auto je tvrd u rupama a kada stoji u mjestu nemogu ni da ga zaljuljam...U kabini se cuje kao da udara metal o metal i to postaje nepodnosljivo,zanima me do cega to moze da bude....Unaprijed hvala...POZZZ

ODGOVOR:

Detaljan opis u vezi amortizera ukazuje da su uzrok upravo sami amortizeri koje ste ugradili. Normalni tlak u amortizerime za Vaše vozilo je od 70 do 90 kp/cm2 i takvi amortizeri uredno absorbiraju neravnine , vožnja je ugodna i nema lupanja ( metalni zvuk ). Ugrađeni amortizeri sigurno su neodgovarajući ili kvalitativno ne zadovoljavaju. Ugradite druge amortizere.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - ŠTO JE ROTOFONIKA

Datum objave: 27.05.2011 13:29:47
Slika
PITANJE:

POštovanje g. Meić Imam jedno pitanje za vas, naravno neobavezno. Dakle, zanima me na stučnoj razini, što je to rotofonika?. Po mom oskudnom znanju, to je nešto u svezi abs sistema, vidio sam kod kotača ima nazubljeni vjenac, i abs čitać, tj. senzor. Dali to ima veze sa hall efektom, tj. Kad se kotač okreće, senzor broji zube na vijencu?..Dali je to tako? Hvala vam na odgovoru.

ODGOVOR:

Vi ste u pravu , to je nazubljeni vijenac koji radi u paru sa senzorom . To može biti na sustavu ABS , na radilici, ne nekoj drugoj osovini koja rotira . Električni impuls koji se stvara dolazi u računalo koje na taj način prepoznaje koliki je broj okretaja  i da li postoji razlika u broju okretaja između pojedinih osovina ( npr. ABS ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B 2,0 16V - KAZALJKE POLUDE

Datum objave: 27.05.2011 13:24:59
Slika
PITANJE:

poštovani,imam vectru b,98god.2.0 16v,benzinac,auto ima 228 000 i do sada sam se vozio bez vecih problema.servis radim sveke godine na jesen.problem je taj da se vozim i onda kazaljke polude,sve lampice se upale i auto vise ne prima gas,kod mehaničara na kompjuteru pokazale su se greške;senzor bregaste,senzor radilice,senzor protoka zraka,senzor paljenja i on mi kaže da to nije moguče da je vjerojatno kompjuter otišao i da ga treba reprogramirati.molim savjet i vaše mišljenje

ODGOVOR:

Najprije bi trebalo ispitati električnu instalaciju, kutiju s osiguračima, releje za napajanje upravljačkog računala, relej pumpe za gorivo. nakon toga se može po potrebi ispitati i upravljačko računalo motora.  Ako ne uspijete riješiti javite se opet.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 2,0 i.- SIMBOL MOTORA S MUNJOM

Datum objave: 27.05.2011 13:22:09
Slika
PITANJE:

Pozdrav ! Svake pohvale za vašu stranicu i za vašu dobru volju za pomoći nama vozačima. Nedavno sam kupio Opel Vectru 2.0i, 94. god. ima preko 300 tis. km. U auto je ugrađen plin, u servisu i atestiran. Na plin radi besprijekorno i sve je u redu. Na gorivo naravno palim i prebacuje se na plin, danas sam primjetio tek kad mi je plina nestalo i počeo sam vožnju na gorivo i odmah se upali kontrolna lampica sa simbolom motora i munja u sredini simbola. Natočio sam plina, krenuo i prebacio na plin, odmah isti tren se ugasi navedena kontrolka. Po Vašem mišljenju kakav je kvar na mojoj Vectri? I što je zanimljivo auto također na gorivo dobro vuče i stabilno radi iako se upalila ta kontrolka...

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba posumnjati u sustav elektronskog ubrizgavanja . Zato treba ispitai pojedine komponente sustava i to : tlak goriva, benzinske injektore, lambda sondu, katalizator, MAP senzor , potenciometar leptirastog ventila, senzor temperature motora, MAF senzor, sustav paljenja ( svjećice, kablovi bobina ) , električna instalacija od motora do ECU računala, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 i - KLEPETANJE U MOTORU

Datum objave: 27.05.2011 13:21:28
Slika
PITANJE:

postovanje,u pitanju je vozilo golf 2benzinac,1,6.Kada se upali cuje se neko klepetanje u motoru,prilikom davanja gasa se cuje jace.prije se nije nikako osjetilo to klepetanje vec je doslo samo od sebe.auto nije vozano jedno 15 dana povremeno je paljeno.znaci prije tih 15 dana nevozanja je radio normalno...poozzz,,hvala unaprijed

ODGOVOR:

Svako lupanje iz motora treba shvatiti vrlo ozbiljno jer posljedice mogu biti jako skupe. Provjerite kvalitetu ulja i količinu ulja u motoru, provjerite i tlak ulja u motoru. Po potrebi zamijenite ulje. Ako lupanje ne prestane možete sumnjati u ležajeve radilice. Oprez !!! nemojte se voziti dok na čujete mišljenje pravog stručnjaka.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA 1,3 CDTI - ŽUTA LAMPICA BODE U OČI

Datum objave: 27.05.2011 13:20:48
Slika
PITANJE:

Imam opel corsu 1,3 cdti, godište 2004, 98000 km. Tijekom toplijeg vremena (iznad 12 stupnjeva) pali mi se žuta lampica (auto sa ključem) i cijelo vrijeme vožnje svijetli. Kad upalim auto lampica ne svijetli nego se upali kad prijeđem nekoliko stotina metara. Bio sam u opelovom servisu (Opel Rudman) te su mi rekli da auto ne prepoznaje ključ za palenje i da su nešto poštelali i da se možda lampica neće paliti, a i ako se upali da to nema veze nego da mogu nastaviti normalno voziti. Nakon odlaska iz servisa lampica se ponovo upalila nakon prijeđenih cca 200 m i to traje oko 2 godine. Preko ljeta odem na more te prijeđem cca 300 km u jednom smjeru i lampica svijetli ali ne vidim nikakove promjene u radu motora ni u potrošnji,Tijekom hladnijeg vremena lampica se nikada nije upalila. Bez obzira da li lampica svijetli ili ne ja na vozilu nisam primjetio nikakove promjene, auto dobro vuče, potrošnja je gotovo uvijek ista oko 5 l/ 100 km i nemam nikakovih problema jedino me ta lampica bode u oči. Što da radim.

ODGOVOR:

Dobro bi bilo da obavite još jednom dijagnostku motora jer navedena lampica može svijetliti radi sustava za blokadu paljenja ( ključ, transponder, elektromagnetska antena, imobilajzer ) ili radi greške u sustavu za upravljanje motorom ( neki od senzora , davača ili aktuatora ) .  Dobro je imati još jedno mišljenje koje se može podudarati a može biti i potpuno različito.

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 i. - KAKO GA ODRŽAVATI

Datum objave: 27.05.2011 13:19:43
Slika
PITANJE:

Poštovani javljam Vam se još jednom sa malo više pitanja ali se nadam da ćete imati strpljenja za mene.Kupio sam Ford Mondea 2.0 ,66 kw, 2002 godina proizvodnje.Vi ste rekli u prošloj poruci da je to izuzetno kvalitean automobil.Kilometraža na satu 181 000 km.Zanima me vaš prijedlog kako da startam sa održavanjem auta pošto o tome dosta vodim računa, a predhodni vlasnik nije vodio evidenciju osim mijenjanja ulja i filtera ulja. Probaću što jednostavnije da Vam objasnim u kakvom su stanju pojedini dijelovi a Vi mi preoručite šta da radim: 1. Upravljanje dobro nema lufta u volanu servo ulje na maximumu jedino dok je hladan kao da se malo pati dok u mjestu okrećem volan. -Treba li mijenjati ulje u servu i koje se koristi u Mondeu(na koliko se inače mijenja) 2. Kočnice dobre,ali čini mi se da nisko hvata papučica kočnice,ručna malo drži i to na samom vrhu, udara u naslonjač za ruku,diskovi novi potpuno pločice dobre. -Šta uraditi sa kočnicama da li mijenjati ulje i koje sipati, kako naštelovati ručnu? 3.Motor odlično pali skoro bez verglanja, čini mi se da je sve u redu ulje i filter ulja treba zamijeniti za 2000 km ulje u motoru je Valvolin 10W40. Pošto malo znam o Fordovim motorima pogotovo 66 kw molio bih Vas da mi malo pojasnite koji je sistem ubrizgavanja, ima li famozni egr ventil treba li ga čistiti (možete li mi objasniti koji su simptomi kada je zaprljan i kako se čisti). Kako provjeriti ulje u mjenjaču? Odlično ubrzava samo ima taj mali zastoj oko 2000 o/min ali ne uvijek, a Vi ste rekli da treba dijagnosika da se utvrdi eventualni kvar, ali to za sada i ne smeta. -Koje ulje sipati,da li mijenjati filter goriva i filter zraka? 4. Ostalo sve radi savršeno, klima odlično hladi a stakla ne magle pa mislim da ne treba mijenjati filter klime,molio bih vas za Vaše mišljenje i za ovaj filter? Prije tri dana samo putovao malo duže 300 km u komadu, auto put, i primjetio sam da na naplatnim rampama kada stisnem kvačilo dok stojim počinje nešto da cvili i onda kada krenem prestaje,normalno se šalta i vozi.Kad sam sutradan upalio auto i počeo da vozim ništa se nije čulo i u toku dana,i tako i do danas ništa se ne čuje.Da li je to znak da je zamajac pri kraju? I još samo ovo molio bih Vas da mi napišete na koliko prijedjenih kilometara semijenja pojedino ulje(kočnice, servo, mijenjač,motor itd.) Molim Vas za odgovore bit ću vam vječno zahvalan. Pozdrav!!!

ODGOVOR:

Kada kupite vozilo staro 9 godina s navedenom kilometražom onda radi vaše sigurnosti treba uložiti u kvalitetan nulti servis vozila. To znači slijedeće : zamijena svih tekućina na vozilu ( motorno ulje, mjenjač ulje, servo volan ulje, kočno ulje, antifriz ) , sve filtere ( za ulje , za zrak, za gorivo, za kabinu ) , pregledati sve remene , natezače remena , klizače remena ( ako je bilo što sumnjivo zamijeniti ) , napraviti mehaničku kontraolu motora ( kompresija, faza , usini kolektor, ispušni sustav ) , napraviti eko test ispušnih plinova ( ako treba provjeriti učinak katalizatora ) , svjećice po potrebi . Provjeriti detaljno kompletan kočni sustav, ovjese, upravljački mehanizam i otkloniti sve eventualne nedostatke . Pregledati sustav grijanja i hlađenja i napraviti servis na istima. Provjeriti kompletnu elektriku i elektroniku. Možda će Vam se sve ovo činiti komplicirano i skupo ali to se isplati jer ćete na taj način izbjeći neugodna iznenađenja  i omogučiti da vozilo bude sigurno i pouzdano. Ovakav servis treba odraditi stručno i kvalitetno. Redovni servisi se rade svakih 15.000 km ili najmanje jdnom godišnje.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 2,0 TDI , 2006.- MOTOR SE TRESE

Datum objave: 26.05.2011 23:22:11
Slika
PITANJE:

Imam Golf 2006 s motorom 2.0 TDI 73000 km Kad se motor upali nekad ne vazda na ler gasu motor malo zatrese dodam gas i nestane pa opet trese.Danas sam upalila ventilator od klime na ful i motor je poceo tresti motor je bio na radnoj temperaturi 90 unaprijed zahvaljujem Pozdrav

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje bih mogao točno odgovoriti nakon dijagnostike Vašeg  motora. Sada mogu dati opširniji odgovor jer može biti puno faktora koji mogu utjecati na nepravilan rad motora kao što ste naveli. Ispitati treba slijedeće : senzor temperature motora, električne konektore na motoru, dize, prisutnost zraka u sustavu goriva, filtere, ventil za recirkulaciju ispušnih plinova, senzor radilice, mehaničko stanje motora, ECU upravljačku centralu motora.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 2,0 HDI - PROBLEMI S KLIMOM

Datum objave: 26.05.2011 23:19:03
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić već duže vrijeme skoro redovito posjećujem Vašu stranicu i uglavnom pronađem odgovore na svoja pitanja, međutim sad imam pitanje vezano za Xsaru Piccaso 2.0 HDI, prošle godine u 8.mj.poklopac motora je oštetio metalne cijevi od klime, to je pokrpano i klima napunjena,normalno je radila do prije mjesec dana, sada se jednostavno sama ugasi u vožnji,radi se o ručnoj klimi, nakon toga ja i fiziči moram stisnuti prekidač klime, sačekati oko pola minute i ponovno je upaliti i onda opet neko vrijeme radi. Bila sam u klima servisu koji su je prošle godine popravili rekli su mi da je s njihove strane sve u redu. Molila bih Vas ako imate neki savjet ili ideju o čemu se radi da mi pomognete tim više jer sam i poslom vezana za auto. Najljepše zahvaljujem

ODGOVOR:

Razlika u osnovnom funkcioniranju klima uređaja manuelni ili automatski ne postoji osim što automatskim klima uređajem upravlja računalo a vozač bira samo željenu temperaturu u vozilu. Klima uređaj na Vašem vozilu može nepravilno raditi ili biti izvan funkcije iz više razloga . Nabrojiti ću najučestalije : niski tlak plina , nedostatk plina, djelomično začepljen dehidrator, neispravan ekspanzioni ventil, elektromagnetska remenica kompresora, presostat, električna instalacija . Pregledom Vašega vozila mogao bih točno navesti što je neispravno i predložiti rješenje .  Prva radnja koja se treba napraviti je test ispitivanja sustava klime pod tlakom.

na vrh Povratak na vrh