Danas je: 26.09.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 405 1,9 D - KOČNICA PRETVRDA I SLABO KOČI ?

Datum objave: 12.09.2012 12:51:17
Slika
PITANJE:

Sve najvece pohvale vama i vasoj stranici. Imam pezoa 405 dizela i imam veliki problem sa kocnicama.Rucna koci super ali je nozna tvrda kao granit i nema snagu d azaustavi auto kako treba.Promijenio sam zadnje cilindre,prednji rade normalno ,nove kocione obloge naprijed i pozadi,novi centralni cilindar i novi servo ali je kocnica i dalje kao kamen.Povratni ventil na servu radi kako treba.Ono crijevo sto dolazi na servo ide sa nekakve ,,pumpe,,.Mozete li mi kao strucnjak reci dali je mozda kvar u toj ,,pumpi,, ili sta drugo da uradim sa kocnicama.

ODGOVOR:

Sve što ste napravili je logično i potrebno . Problem jedino ostaje u podtlaku kojega stvara vakum pumpa koju ste spomenuli . Znači ako je servo uređaj ispravan , provjerite cijev vakum pumpe koja ide do servo uređaja a isto tako provjerite vakum pumpu koja mora stvarati podtlak kada motor radi .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,4 12V - FAZA MOTORA UZROK VELIKE POTROŠNJE ?

Datum objave: 11.09.2012 12:56:55
Slika
PITANJE:

Vozim fiat bravo 1.4 12v 97.g prije nekoliko mjeseci sam mjenjao bregastu osovinu i klackalice radi istrošenosti problem je u tome da je nakon popravka jako "ulijenio" izgubio je na snazi i brzini i to drastično jako sporo ubrzava i krajnja brzina mu je znatno manja a na potrošnji je skočio sa 7l na 10l. Zanima me vaše stručno mišljenje u čemu je greška?

ODGOVOR:

Da li ste prilikom namještanja faze motora koristili alate za blokadu radilice i bregaste osovine . Da li znate da li je faza motora ispravno i točno namještena . To se ne može namjestiti točno bez spomenutih alata . Ako je prije motor išao dobro a sda ne ide , to ukazuje baš na pogrešnu fazu motora .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 i. - ZRAČNI JASTUK SE SAM AKTIVIRAO ?

Datum objave: 11.09.2012 12:42:50
Slika
PITANJE:

Poštovani,sinoć sjednem u auto,upalim i krenem unatrag,pređem oko pola metra,i iz cista mira aktivira mi se lijevi gornji zraćni jastuk,pa me zanima koji je moguci uzrok,te,koliko kosta zamjena toga airbaga?Negdje sam procitao da je moguće ponovno napuniti ovaj airbag koji se vec aktivirao,da li je to istina?Automobil je peugeot 307 1.6 benzin,2002g.Hvala

ODGOVOR:

Zračni jastuk se sastoji od detonatora i ampule u kojoj se nalazi odgovarajuči kemijski spoj koji stvara dušik kojime se puni zračni jastuk . Sam detonator pali električna iskra . Do aktiviranja spomenutog zračnog jastuka je moglo doći zbog toga ako je kabel za odašiljanje impulsa paljenja došao u kontakt s električnim vodom koji je bio pod naponom 12 V ili ima napon kao akumulator . U tom slučaju govorimo o neispravnosti električne instalacije ( najčešće oštećeje izolacije ) . Inače sam zračni jastuk se ne može puniti na način kako Vi to zamišljate .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 146 1,4 T.S. - ZAŠTO NASTAJU VIBRACIJE KADA KOČIM ?

Datum objave: 11.09.2012 11:48:18
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meić! Imam Alfu 146 1,4TS. Već duže vremena imam problema sa vibracijama kad kočim. Tresu stari diskovi, tresu novi, doduše nisu odmah, pa ravnanje i jednih i drugih i opet ista stvar. Ponavljam samo kad kočim. Stari su jako tanki usled potrošenosti i ravnanja, dok "novi" (imaju 1 god.) nisu s početka tresli. Dali postoji mogućnost da sam ih vruće polio vodom u samouslužnoj praonici i da im je to naudilo. Kako poslije toga tokar ne može da ih poravna. On tvrdi da ih je poravnao ali poslije moje test vožnje stvari se ponavljaju. Prilikom testiranja poslije ravnanja kod prvih kočenja dok se još ne zagriju nema vibracija ali već kod trećeg, četvrtog kočenja vibrira. Još par informacija za Vas koje možda imaju značaja. Homokinetički zglobovi nisu idealni čuju se, i u diferencijalu im zračnosti, mislim normalno za vozilo od 15 god. U naprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Nisu samo diskovi mogući uzroci vibracija , postoje i drugi faktori utjecaja i to ; glavčine, kočna kliješta , fleksibilne cijevi kočnice, cilindri kočnice, hvatišta ovjesa, ostali netipični uzroci . Diskovi ce ne obrađuju jer se na taj način smanjuje njihov aktivni presjek i povećava zagrijavanje istih . Kvar u ovom slučaju nisu diskovi nego nešto od navedenog . Osnovna uloga servisa je da pregledom i ispitivanjem navedenih dijelova koje sam spomenuo , otkrije uzrok vibracija . Deformirani diskovi nisu uzrok nego samo posljedica .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - PALI SE LAMPICA GRIJAČA I MOTOR IZGUBI SNAGU ?

Datum objave: 11.09.2012 11:32:42
Slika
PITANJE:

pštovanje,imam problem s ford focusom 1.8 tdci 74kw,auto normalno upali vozi normalno samo u jednom trenutku upali se lampica grijaca auto izgubi snagu i ugasi se,zatim okrenem kljuc ugasim kontakt te ga ponivo upalim i auto nastavlj normalnio vozit neko vrijeme dok se isto ne ponovi,promjenio sam filter goriva,zamasnjak i njegov senzor,senzor bregaste ventil pritiska tlaka na razvodniku pumpe goriva ali opet se dogada isto,pa bi vas molio za vase misljenje sto se jos moze ucinti.unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Nije dobro da bez stručnog ispitivanja i točne defektaže kvara mijenjate pojedine dijelove na osnovu pretpostavki . Na taj način se rijetko dolazi do rezultata . Najbitnija stvar je jednoznačno defektirati kvar . Kada se to dobro napravi glavnina posla je gotova . Ispitivanje treba obuhvatiti : provjeru mehaničkog stanja ,motora, provjeru sustva za dobavu goriva, provjeru sustava za dobavu zraka, ispitivanje svih komponenata za upravljanje motorom . Ovom prilikom ne bih navodio moguće greške jer Vam to ne bi bilo od koristi .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,7 SDI - LUPANJE U VOŽNJI , ŠTO BI MOGLO BITI ?

Datum objave: 11.09.2012 09:12:10
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam jedan problem sa Polom 97 godište 1.7 SDI. Bio sam u par servisa i dobio sa par različitih odgovora. Problem je u tome što prije par mjeseci nakon konstantne vožnje od 45 min do 1h počne nešto lupkati. Pri manjim brzinama je lupkanje sporije i nije u nekim pravilnim razmacima dok pri povećanju brzine se lupkanje ubrzava. Nakon što to počne lupkati pri brzini od 80km/h ako izbacim iz brzine u ler onda prestaje lupkati. Također kada počne lupkati ako se brzina poveća preko 80 km/h trese se volan i cijelo auto nekako vibrira, naravno ako se brzina povećava vibracije su jače. Na autu su promjenjeni ležajevi sprijeda na kotačima. Isto se zna dogoditi ako je dosta hladno ujutro neće da ubaci u brzinu, jedva uspijem te nakon par šaltanja bude bolje. Ulje u mjenjaču nije mjenjano ima 4 godine te me zanima koliko ide ulja i koje ulje promjeniti. Nadam se da će te mi barem moći ugrubo objasniti što bi najvjerovatnije moglo biti. Unaprijed zahvaljujem na informacijama.

ODGOVOR:

Lupanje i vibracije koje ste spomenuli nastaju na poluosovinama i homokinetičkim zglobovima . Rijetko kada je uzrok diferencijal . Poluosovine i homokinetičke zglobove treba rastaviti i ako nemaju oštećenja iste treba odservisirati . Nakon toga u većini slučajeva problem nestaje . Uzroci otežanog šaltanja mogu biti : spojka, mehanizam za šaltanje , mjenjač . Ulje u mjenjaču najčešće nije uzrok . Odgovarajuće ulje je sintetičko 75W90 , ulje se mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine . Količina ulja je 1,9 litara .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. - IMAM PROBLEM S PALJENJEM ?

Datum objave: 11.09.2012 08:51:06
Slika
PITANJE:

Poštovani! Vozim Polo WW 1,4 JGL 2000g.Već neko vrijeme imam problem sa paljenjem.Kad zavrtim ključem ponekad upali iz prve,a ponekad kao da preskoći i poslje toga je živa muka da ga se ponovo pokrene.Uspije to nakon 30 ponovnih pokušaja.Broj okretaja mu je minimalan ,te mu se oni sami dižu ,spuštaju i tako par sekundi dok ne proradi normalno s tim da mu papučicu gasa držim stisnutu do kraja.Primjetila sam da u toj situaciji i užasno smrdi gorivo kao da se presaugao. Auto električar kod nas mi je objasnio da je to senzor goriva i da to košta novo 4-5 tisuća kuna.Ako je to doista to, da li se može to nabaviti polovno i koji su rizici. Najljepše zahvaljujem. Lijep pozdrav Rosana

ODGOVOR:

Vaš električar Vam nije dobro defektira kavr . Ne postoji senzor goriva nego postoje brojni drugi sezori , dvači impulsa, aktuatori . Nije dobro navoditi neke kvarove na pamet niti navoditi cijene . Vaše vozilo treba pregledati stručnjak i tada ćete sigurno TOČNO znati što je neispravno kao i cijenu popravka . Ja to radim svakodnevno i znam o čemu govorim . Zato nemojte naručivati ni tražiti nikakve dijelove dok se točno ne utvrdi koje su neispravnosti . Na kraju želim reči da nije dobro da Vi nabavljate pojedine dijelove . Dijelove treba mabaviti servis koji Vam bude radio dijagnostiku i popravak . Nakon toga se ne smije dogoditi da se opet pojavi neki kvar .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE SCENIC 1,9 DCI - PUNO NEISPRAVNOSTI A NE ZNAM UZROK ?

Datum objave: 09.09.2012 12:20:31
Slika
PITANJE:

Poštovanje.Imama RenaultMegane Scenic 19dci 2004god.88kw Ponekad na leru primijetim da ritmično povećava gas pa spusti, ali toliko neprimijetno da digitalni pokazivač na instrumental tabli to ne pokazuje. Više osjetim po vibraciji auta i sluhu... Inače, ne dešava se stalno. Svremena na vrijeme. Drugi problem je voda u kabini ispod nogu vozača i suvozača. primijetim samo kada radi klima da se to dešava. Treći problem je da ručica menjača zakrči prilikom šaltanja, a ponekad mekano prešalta bez ovog čudnog zvuka. Znači ne uvijek. Recite mi koja je normalna potrošnja ovog auta sa ovim motorom? Da li je 5,8 na otvorenom ok ili bi trebao manje trošiti? Meni za dizel izgleda malo više ili sam u zabludi. Unaprijed zahvalan.

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može neravnomjerno raditi na leru radi slijedećih razloga : zrak u sustavu goriva, filteri, dize, senzor temperature motora, EGR ventil, senzor radilice, senzor tlaka goriva, regulator tlaka goriva, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora. Voda u kabini se pojavljuje zbog problema s odvodom kondenzata od isparivača prema izlazu iz vozila. Prilikom šaltanja ne zakrči ručica nego zupčanici u mjenjaču a uzrok je spojka ili sinhron . Potrošnja goriva koju ste naveli je u granicama normale .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - ČUDAN ZVUK U MOTORU I PONEKAD NEMA SNAGE ?

Datum objave: 09.09.2012 12:04:59
Slika
PITANJE:

postovani.Imam passata 1.9tdi 1998. 81kw.u motoru nesta zvoni,zvrci,klepet tako nesta u servisu simun vinkovci nemaju pojma sta je po njihovom zvuk je u gornjem dijelu motora kao klipovi auto vuce potrosi 2dcl ulja na 10000 t sto je njima cudno.provjereni su hidro podizaci i nekakva nula tj podesenost zupcastog remena sve ok.sad sam presao oko 5 t km stanje nepromjenjeno. i jos nesta auto pri okretajima od 3200 izgubi snagu neide brze od 130 ugasim ga sve normalno na kompjuteru kad se spoji izbaci gresku tlak u usisnoj grani mjenjan mjerac mase zraka i ciscena turbina opet se desava i ne konstantno nego ponekad.unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Dobro bi bilo da zatražite uslugu drugog ( boljeg ) servis koji će znati nakon pregleda Vašega vozila otkloniti kvar . Moguće neispravnosti su : mehaničko stanje motora, senzor tlaka zraka, regulacioni ventil turbine, sustav za regiulaciju turbine, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, turbina, EGR ventil, dize, ostali netipični uzroci .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - DUGO VERGLA KADA JE HLADNO ?

Datum objave: 09.09.2012 11:52:13
Slika
PITANJE:

imam golf 4 tdi, alh oznaka motora, 200 000 km, auto odlično ide, ne troši ulje, servisiran stalno. jedini problem se javljao, ponekad se kao turbina ugasila na 3000 okretaja ali smo zamijenili vakum crijeva jer su neka bila malo oštećena i sad opet već jako dugo vremena ide super ali to nije problem, problem je u zimi kad je temperatura oko 0 do 5 stupnjeva motor dugo vergla i nakon toga pali normalno, a kad je hladno vani i čim opali grijač, sastavi u trenu.akumulator je dobar, kompresija odlična,na savjet kolege sa sličnim problemom je promijenjen senzor temperature ali opet isto, pa ako ste imali sličan problem bio bih vam zahvalan na savjetu...

ODGOVOR:

Sličnih slučajeva ima puno ali su ipak različiti . To znači da na Vašem vozilu treba obaviti neposredan uvid ( najbolje kada motor ne može upaliti ) i ispitivanje . Tada se može točno i sigurno reči što je uzrok teškog paljenja motora . Moguće neispravnosti su : elektropokretač, niski tlakovi kompresije, zaklopka na usisnoj , filteri, EGR ventil, senzor radilice, sustav za blokadu paljenja, upravljački modul grijača, grijači, zrak u sustavu goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, dize, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora .

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,4 i. - MOTOR NEĆE DA UPALI , OSIM NA GURANJE ?

Datum objave: 04.09.2012 15:16:47
Slika
PITANJE:

Poštovani g-dine Meić, pročitala sam dosta odgovora i savjeta koje ste ljudima dali pa Vas molim da ako možete date i meni neki savjet. Radi se o autu Ford escord 1,4 turnir 91god. koji s vremena na vrijeme jednostavno neće da upali, vergla ali ne pali. Vozila sam ga serviserima ali čini mi se da niko nije voljan da se posveti tom problemu pošto je auto prilično staro. Auto redovno održavam i mislim da nije veliki problem u pitanju.Pošto auto normalno pali mjesec dana a onda jednostavno jedan dan neće, jedan serviser mi je promjenio filter za gorivo,ali nije pomoglo, drugi je rekao da karburator nije dobar i to smo promjenili i nisam sigurna da je bolji karburator serviser stavio nego što je bio ali ni to nije bilo to.2m kad me neko pogura ja upalim bez problema i onda znam nekoliko puta paliti bez problema i pretežno kad mi auto najviše treba ono neće da upali.Molim Vas za savjet Unaprijed zahvalna, Gradiščanka

ODGOVOR:

Ako motor lako upali na guranje onda bi uzrok bio akumulator ili elektropokretač . U momentu kada motor ne može upaliti nastane velii pad napona radi samog akumulatora ili elektropokretača i tada je iskra na svjećicama jako loša a to nije dovoljno da motor normalno upali . Na Vašem vozilu treba ispitati kapacitet i snagu akumulatora i ako je akumulator loš treba ga zamijeniti . Elektropokretač traba po potrebi servisirati .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - NE ZNA SE GDJE MOTOR GUBI ANTIFRIZ ?

Datum objave: 04.09.2012 11:22:40
Slika
PITANJE:

Dobar dan,evo zanima me posto imam octaviu 1.9 tdi 2000g koja uporno gubi antifriz a nedavno je promjenjena vodena pumpa i neke dvije gumice na cijevima,hladnjak ispravan,ne dimi bijelo nimalo,nema ulja u posudi niti antifriza u ulju,a nikako pronaći kud odlazi taj antifriz,na cca sto km pola litre do litra,molim vas za pomoć jer više neznam što da radim s tim!? Hvala unaprijed!;

ODGOVOR:

Potrošnja antifriza koju ste naveli je prevelika . Načini na koji može nestajati antifriz mogu biti : propuštanjem oko motora, propuštanjem na samom motoru, propuštanjem na grijač, propuštanjem na hladnjak , nestajanjem kroz motor . Otkrivanje mjesta i načina propuštanja je direktno povezana sa stručnošću , znanjem i sposobnošću osobe koja istražuje navedeni problem. Dakle trebate pronaći servis koji može obaviti potrebnu defektažu i uz Vašu suglasnost otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,6 i. - BLOKIRALE KOČNICE , NE MOGU KRENUTI S MJESTA ?

Datum objave: 04.09.2012 11:06:13
Slika
PITANJE:

dobar dan majstore. ja posjedujem opel astru 1.6 97 god. prekjucer sam se vratio sa mora parkirao auto i povukao rucnu. jutros sjedam u auto i nemogu krenuti, blokirali mi zadnji tockovi! sta bi mogao biti problem. unaprijed hvala

ODGOVOR:

Kočne papućice su se zalijepile za kočni bubanj  ( oksidacija, kočno ulje ) . Pokušajte vožnjom napred natrag odblokirati kočnicu . Ako postupak ne uspije , kočnica se mora odblokirati na mjestu gdje je vozilo ili u servisu . Nakon toga obavite potreban servis kočnica .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA 1,9 SDI - MORAM LI MIJENJATI ZUPČASTI REMEN ?

Datum objave: 02.09.2012 11:54:20
Slika
PITANJE:

Poštovani, zanima me u trebam li raditi zamjenu zupčastog remena (time i pumpe za vodu) za škodu fabiu 1,9 sdi (2006 proizv., prva registracija 2007.), ako je do sada sa njom prijeđeno 55.000 km? Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu postoji kilometarski i vremenski limit kada se mijenja zupčasti remen.  To se radi na 90.000 km ili svake 4 godine . Ako je vozilo 2006. to znači da ste to već trebali napraviti .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI PD - MOTOR TRZA KADA SE ZAGRIJE ?

Datum objave: 31.08.2012 07:52:33
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, prije svega bih Vam cestitao na entuzijazmu sa kojim odrzavate ovaj sajt. Pregledao sam sva pitanja i odgovore vezane za audi program i nisam uspio naci nista vezano za problem koji imam, te Vam i pisem u nadi da cete mi moci ukazati na moguce rjesenje problema. Posjedujem AUDI A4, 1.9TDI 130KW, 2002.god. Prilikom paljenja se ponasa "normalno", medjutim vec nakon par sati voznje, zaustavim li se pred semaforom pa pokusam krenuti, pocinje podrhtavanje (pretpostavljam motora), nekad je blaze a nekad i prilicno izrazeno i neprijatno. Kada auto prenoci, ujutro pri polasku se opet ponasa "normalno", pa onda nakon sat-dva vremena pocinje sa podrhtavanjem prilikom kretanja iz mjesta. Napominjem da nakon kretanja i prilikom voznje nema nikakvih problema. Hvala Vam na izdvojenom vremenu.

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu podrhtavanje može nastati radi neispravnosti spojke ili radi lošeg rada motora . Kvar je najlakše otkriti kada u momentu kada se to događa . Ako se to događa radi spojke , obično se radi o dotrajalosti potisne ploče, lamele ili zamašnjaka. Ukoliko je uzrok motor , mogući uzroci su : zrak u sustavu goriva, dobavna pupa, dize, pojedini senzori motora, EGR ventil, sustav za regulaciju tlaka turbie, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, visokotlačna pumpa, kompjutor motora .

na vrh Povratak na vrh

ROVER 416 i. - KAKO DA POPRAVIM KOČNICE ?

Datum objave: 30.08.2012 10:36:16
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine imam rover 416si 1996g bio sam na tehničkom pregledu nisam prošao radi kočnica 1.osovina lijevo 2200n desno 2000 razlika 9 POSTO .2 osovina lijevo 700n desno 600n razlika 14 posto i pomočna kočnica lijevo 200n desno 300 n razlika 33 posto .komada pomočne kočnice ,hod prevelik . ja sam pomočnu kočnicu zategnuo na 3 zuba ali ona je sad jako tvrda jedva se digne gore što bi ja sad morao da napravim da bi to bilo uredu hvala vam unaprijed na utrošenom vremenu goran

ODGOVOR:

U mnogim slučajevima zatezanje i podešavanje hoda ručne kočnice ne pomaže . Tada podesite samo hod a kočna sila je i dalje premala . Kočnice treba rješavati detaljno . Postupak je je takav da se svaka kočnica treba rastaviti , pregledati , doraditi ili zamijeniti . Zadnje kočnice treba svakako rastaviti , vidjeti njihovo stanje i po potrebi ugraditi nove . Uz to treba razraditi mehanizam ručne kočnice ( polugice, sajle )  a nakon toga treba obaviti fino podešavanje kočnih papučica . U slučaju da su istrošeni kočni bubnjevi ( više od 2 mm ) , iste treba zamijeniti . Isto treba napraviti i sa prednjim kočnicama . Nakon ovakvog postupka , kočnice će sigurno biti ispravne .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT SCENIC 1,5 DCI - ZAŠTO JE MOTOR IZBACIO ULJE ?

Datum objave: 29.08.2012 13:30:42
Slika
PITANJE:

Poštovani, Prije mjesec dana sam kupio Scenic 2005. godina 1,5 dci, 74kw, 135.000km. Napravio sam oko 2000 km bez ikakvih problema do nedavno. Naime prvo mi se u istom danu dogodilo da vozilo ne prihvaća gas, odnosno prihvaća smo do određenog broja okretaja, te se upalila poruka "check injection", nakon čega sam stao, ugasio auto i nakon desetak minuta upalio, krenuo i sve je bilo u redu. Nakon par sati (putovao sam od Splita prema Rijeci) na autocesti sam čuo nekakav prasak i vidio dim u retrovizoru (vozio sam cca 160km/h), nisam bio u mogućnosti odmah stati pošto sam bio u zavoju, te sam uspio proći sa slabim gasom cca 700 m do prvog odmorišta gdje se auto sam ugasio. Nakon toga nisam ni pokušavao upaliti auto nego sam skinuo zaštitnu plastiku sa motora i vidio (koliko se na scenicu može vidjeti zbog malog poklopca motora) da je desna strana motora sva od ulja, te sam na kontrolnoj šipki vidio da ulja u motoru više nema, inače sam prije puta prekontrolirao nivo ulja i sve ostale tekućine i bilo je sve u redu. Trenutno je vozilo u Rijeci u Renaultovom servisu gdje sam dobio informaciju da je uz sve ostalo i "poplavila radilica"? , te sam na njihovu preporuku dogovorio sam da se promjeni kompletan motor. Molim vas da mi pokušate objasniti koji su mogući uzroci navedenog kvara, odnosno kroz koji dio motora je ulje doslovno trenutno iscurilo . Na navedeno pitanje iz servisa nemam odgovor (jedina informacija je da uzrok nije zupčasti remen) pošto sa servisom ne komuniciram direkno, nego preko poznanika koji me spojio sa istim.

ODGOVOR:

U kratkom opisu ću pokušati objasniti kako i na koji način motor troši ulje i kako ga može izbaciti iz motora . Tijekom vožnje motor troši ulje kroz vodilice ventila, kroz turbinu, kroz sustav klip-cilindar, curenje ulja neću spominjati jer je to evidentno . U Vašem slučaju motor je trošio ulje na opisani način . U jednom momentu je nivo ulja pao na kritičnu razinu i u tom momentu se ulje počelo zagrijavati iznad normale a isto tako i motor . U tom trenutku nastaje problem s tlakom ulja i funkcijom podmazivanja , ležajevi radilice nemaju podmazivanje , cilindri i klipovi nemaju podmazivanje , turbina nema podmazivanje . Posljedica toga je zaribavanje ležajeva radilice i zaribavanje sustava klip-cilindar . Kompresija motora pada a raste tlak u karteru . Radi tlaka u karteru diže se ulje iz kartera i kroz odušak iz motora ulazi u usisni kolektor i ponovo u motor . Ulje u motoru izgara ( kao dizel gorivo ) i u tom momentu nastaje pojava plavo bijelog dima na ispuhu . To bi bilo kratko objašnjenje . Pitanje koje Vas zanima : ZAŠTO je do toga došlo ?  Došlo je do prekomjerne potrošnje ulja kroz dotrajale vodilice , kroz klipne prstenove , kroz turbinu . Kritični trenutak niste prepoznali i zato je nastalo oštećenje motora .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 - DISKOVI KRATKO TRAJU ?

Datum objave: 29.08.2012 13:01:20
Slika
PITANJE:

Imam peugeot 106 2003god.imam problema sa prednjim diskovima orginal diskove sam vozio 220000kl i od kada sam počeo stavljati zamjenske maksimalno izdrže 10000kilometara i onda mi poćne tresti prilikom kočenja kada stavim nove sve ok neko vrijeme probao sam prvo staviti ful jeftine,brembo iza toga ate eli opet ništa pločice imam orginal iz peugeota unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Vi kao vlasnik vozila i samostalni servisi koriste pojedine dobavljače za autodijelove. Svima je u interesu da nabavljeni dio bude vrhunske kvalitete i da što duže traje . Međutim na kvalitetu dijelova ne možete utjecati ni Vi ni servis koji nabavlja pojedine dijelove. Nabavlja se ono što se nudi na tržištu . Diskovi o kojima je riječ , ne mogu se ugraditi naopako ili obrnuto nego što treba jer tada nebi funkcionirala kočnica . Mogu još samo dodati da uz diskove mogu postojati i drugi faktori utjecaja i to : kočna kliješta, hidraulične cijevi, kočni cilindar, disk pločice, ostale netipične greške . 

na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 2,8 i - ZAŠO NEMA SNAGE ?

Datum objave: 29.08.2012 12:17:55
Slika
PITANJE:

pozdrav imam problem sa audijem a6 1999 2.8l problem sa autom je vuca kompljuter pokaziva da je se u redu a u i dalje ne vuce hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti radi kojih motor nema snage su : faza motora, kompresija, mehaničko stanje motora, loša iskra na svjećicama, probijanje visokog napona , bobina, tlak goriva, injektori, regulator tlaka goriva, mjerač mase zraka, ECT senzor, MAP senzor, IAT senzor, EGR ventil, TPS senzor, senzor radilice, senzor bregaste osovine, EVAP ventil rezervoara, ECU centrala . Ispitajte sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - HIDRAULIČNA KOMANDA SPOJKE ?

Datum objave: 25.08.2012 11:17:08
Slika
PITANJE:

poštovanje ! iman pitanje u vezi opel corsa 2003 hdroulična spojka ili kvačilo jednostavno u vožnji propalo i ne može se mjenjat brzine. e pa sad jednostavno ne mogu nači posudu za ulje ako uvopče postojin neznan kako funkcijonira takva spojka. prije su auti kad ode spojka prominiš sajlu i vozi....

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu spojka je klasična kao što je bila i na vozilima starije generacije . Razlika je samo u komandi spojke , prije je bila sajla a sada se koristi hidraulična komanda . Hidraulična komanda se sastoji od glavnog cilindra spojke koji se nalazi u kabini i radnog cilindra koji se nalazi u prostoru ispred spojke ili na samom kućištu mjenjača izvana . Kada se pokvari jedan od cilindara javlja se isti efekt kao kada pukne kuplung sajla . Neispravan cilindra treba zamijeniti a sustav hidraulike odzračiti . Glavni cilindar u kabini je lako zamijeniti jer je odmah dostupan . Radni cilindar koji se nalazi u prostoru mjenjača ispred spojke je teže zamijeniti jer se mora demontirati mjenjač kako bi se obavila zamjena istoga .

na vrh Povratak na vrh