Danas je: 11.12.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

HYUNDAI SONATA 2,0 GLS - NIJE PROŠAO EKO TEST

Datum objave: 24.05.2011 18:29:33
Slika
PITANJE:

Poštovani, Moj Hyundai (Sonata 2.0 GLS iz 1998.) nije prošao EKO test. Možete li mi molim Vas savjetovati daljnje akcije na temelju niže navedenih parametara: MIN MAX IZM 1) prazni hod 650 850 730 D CO - 0.5 1.26 L* CO2 13 18 12.99 L HC - 100 1067 L O2 - 0.5 2.34 L 2) povišeni hod 2500 3500 2570 D CO - 0.3 0.78 L* CO2 13 18 14.39 D HC - 100 252 L O2 - 0.5 0.98 L LAMBDA 0.97 1.03 1 D Unaprijed zahvaljujem na razumijevanju uz srdačan pozdrav

ODGOVOR:

Prema svim detaljima koje ste naveli svakako treba ispitati sustav elektronskog ubrizgavanja goriva , mehanički sustav motora, sustav paljenja . Navesti ću i sve komponente koje se trebaju ispitivati a to su : lambda sonda, EVAP ventil rezervoara, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka u usisnom kolektoru, senzor temperature usisanog zraka, injektore, regulator tlaka goriva, senzor položaja leptirastog ventila, električna instalacija od motora do ECU centrale, mjerač mase zraka, sustav paljenja ( probijanje visokog napona ) , propuštanje na usisnom kolektoru, učinak i stanje katalizatora, mehaničko stanje motora. Na žalost odgovor ne može biti jednostavniji a točan odgovor mogu dati nakon pregleda Vašega vozila.

 

 

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,9 DTI - DALJINSKO ZAKLJUČAVANJE

Datum objave: 23.05.2011 20:47:14
Slika
PITANJE:

sve pohvale za ovo sto radite...svaka cast...nadam se da i meni mozete pomoci..imam lagunu 1,1.9 dti,2000 god,72 kw.dosta cesto zna da mi malo duze vergla,samo kada je motor hladan,cim se motor ugrije svako naredno paljenje je ok...moj drugi problem bi bio sa daljinskim zakljucavanjem...nekada radi,nekada ne...bateerije u daljinskom nove...dali znate gdje se nalazi prijemnik za centralno i kako da saznam u cemu je problem??unaprijed zahvalan...

ODGOVOR:

Uzroci otežanog paljenja motora dok je hladan mogu biti brojni a iste ću nabrojiti : akumulator, elektropokretač, zrak u sustavu goriva, grijači, kompresija motora, filteri, kontrolni modul grijača, relej grijača, senzor temperature motora, dobavna pumpa, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, dize, EGR ventil, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, ECU centrala. Problemi sa daljinskim mogu biti : ključ s IC odašiljačem , bravica vozačevih vrata, upravljačka elektronika ( nalazi se lijevo od instrumant ploče ispod konzole , nije dostupna pogledu ) , prijemnik daljinskog na retrovizoru, BSI računalo. Dijagnostiku ovoga sustava rade najstručnije osoblje servisa uz pomoć servisnih uređaja i baze podataka.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,5 - OBRTAJI SKOČILI NA 7000

Datum objave: 23.05.2011 20:28:22
Slika
PITANJE:

Audi 100 85 .g. 2,5 5 cilindara benzinac. Do danas radio normalno odjednom je otišao u velik broj okretaja na 7 000 .Ugasim i ponovo upalim opet isto. Stisnem crijevo pred gas sajle na kojem je neki elektro ventil , obrtaji se smanje, pusti obrtaji rastu. Da li je greška u tom elektro ventilu za ler gas koji regulira zrak ? Hvala.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu greška je u tome ventilu kojega ste naveli ili u cijevi koja vodi od ventila do usisne grane motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 D - STAVLJANJE MOTORA U FAZU

Datum objave: 23.05.2011 19:05:18
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Već decenijama vozim škode i sam ih održavam i remontujem. To je bio razlog da se upustim u avanturu zvanu promena klipnih prstenova na bratovom golfu iz 1986. godine. U pitanju je golf 2 sa običnim dizel motorom od 1600 ccm. Moliću Vas da mi ukratko kažete kako se "postavlja u fazu" motor tog automobila, tačnije, kako se postavljaju oznake na remenicama. S poštovanjem, Zoran Stara Pazova

ODGOVOR:

Motor se stavlja u fazu na slijedeći način : radilica se stavi na oznaku tako da oznaka na zamašnjaku bude točno na oznaci koja se nalazi na otvoru mjenjača ( strelica ) , nakon toga se stavi blokada na visokotlačnu pumpu ( blokada je alat -osovina točno odgovarajućeg promjera koja točno odgovara promjeru na remenici visokotlačne pumpe i promjeru provrta na temeljnoj ploči visokotlačne pumpe, nakon ovoga postavi se bregasta osovina u položaj kada je prvi cilindar na paljenju a točan položaj bregaste osovine opet definira alat za blokadu bregaste osovine koji se stavlja na zadnju stranu bregaste osovine u za to predviđen kanal . Nakon ovoga može se postaviti remenica bregaste osovine tako da bude labavi spoj . Dalje slijedi ugradnja zupčastog remena i natezača. Kada je zupčasti remen postavljen može se zategnuti natezač . Nakon toga može se pažljivo zategnuti i remenica bregaste osovine . Za tu svrhu treba blokirati remenicu kako se ne bi to radilo preko zupčastog remena  ( postoji alat za blokadu remenice bregaste osovine. nakon ovoga mogu se skinuti sve blokade i provjeriti točnost faze motora. Ako je faza motora potpuno točna treba samo još uz pomoć specijalnog seta alata podesiti početno predpaljenje  na visokotlačnoj pumpi koje treba biti 0,92 mm .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i.- SAM SVOJ MAJSTOR

Datum objave: 23.05.2011 18:59:02
Slika
PITANJE:

Imam jedan nekima možda smiješan problem.naime htio bi si sam zamijeniti ulje motora no na dnu motora imam 2 vijka jedan manji i jedan veči i neznam koji je od motora a pretpostavljam da je onaj drugi od mjenjača.Model auta je HYUNDAI ACCENT 1.3mpi 86ks 2002g.

ODGOVOR:

Prvo i osnovno je da utvrdite što je motor a što mjenjač . Kada budete znali sigurno što je motor tada točno ispod motora postoji karter motora a u karter ulazi i šipka za mjerenje nivoa ulja . Po toj logici ćete znati koji čep pripada karteru motora a koji čep je od mjenjača.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 146 1,4 T.S- SKIDANJE NASLONA ZA GLAVU

Datum objave: 25.05.2011 00:14:55
Slika
PITANJE:

Poštovani, posjedujem Alfa Romeo 146 1.4 TS iz 2001. godine. Imam dva pitanja za vas. Prvo, na koji nacin se skidaju naslonjači za glavu sa prednjih sjedišta, htio sam da stavim presvlake na sjedišta, ali nemogu nikako da skinem prednje naslone za glavu, sa zadnjim nije bilo problema. A drugo pitanje je malo ozbiljnije, motor mi radi kao u dizelasa, ali ne stalno, ali jako cesto i imam osciliranje na kazaljci broja obrtaja, znaci motor mi se zalijeće... to je najčešće kada usporavam i prebacujem u prvu, ili kada tek startam auto... kada stojim na semaforu. Bio bi vam zahvalan za savjet.

ODGOVOR:

Naslonjači za glavu imaju skrivena mjesta u samom naslonu sjedala , potrebno je iste opipom pronači , pritisnuti i izvuči naslon za glavu. Druga vrsta ima osigurač oko samog držača naslona za glavu , osigurač se izvadi i tako se izvadi naslon za glavu. Treća vrsta se vadi naglim trzajem naslona za glavu jer naslon drži opruga. Bučan rad motora koji se javlja ponekad, obično nastaje kada je neispravan varijator faze motora. Isti se može zamijeniti u kompletu , međutim postoji i reparaturni kit za varijator faze . Uz to bi trebalo ispitai : tlak goriva, injektore, potenciometar gasa, ECT senzor, MAP senzor, mjerač mase zraka, aktuator minimuma, sustav paljenja.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO - KUPNJA POLOVNOG VOZILA

Datum objave: 23.05.2011 18:28:18
Slika
PITANJE:

Poštovani, kupila bih auto FIAT BRAVA od 1996 god.do 1999.god. pa me interesira kakvi su to auti,dali se kvare puno,koolika im je potrošnja,za benzince i koji tip bi mi vi preporučili,1.6 ili 1.4 ili koji još ima.Imam 10.000kn za to planiram kupiti. Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Odmah na početku moram reči da nije toliko bitno koji motor ćete izabrati  1,4 ili 1,6 . Ne bih želio da kupite vozilo čiji će popravak odmah biti skuplji od samog vozila što se često događa u praksi. Zato oprez kada kupujete vozilo za tako malu cijenu !!!  Što i kako izabrati ??? Prvi korak je da odaberete vozilo koje Vam po Vašim kriterijima izgleda dobro. Drugi korak je stručni pregled motora, mjenjača i vozila u cjelini. Često radimo ovakve preglede i znam što govorim. Bilo bi mi jako žao da kupite problematično vozilo kojega ćete odmah morati popravljati. Iz tog razloga možemo za Vas obaviti kompletan pregled vozila kao bi izbjegli neugodna iznenađenja. Cijena pregleda vozila bi za Vas bila simbolična .

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,6 i.- NEMA LAMBDA SONDE ?

Datum objave: 23.05.2011 18:25:35
Slika
PITANJE:

pozdrav imam opel vectru 91god. 1.6gl,imam problem vezani u voznji na mjestu mi svijetli zuta lampica kao cok prijatelj mi je rekao da je do lambda sonde dakle ja lambd sondu uopce nemam pa bi vas molio u cemu je greska odakle da pocnem da napomenem lambd sonde nema hvala unapred.

ODGOVOR:

Vaše vozilo sigurno ima elektronski sustav ubrizgavanja goriva a trebao bi imati i lambda sondu. Ista se nalzi ispred katalizatora ( provjerite još jednom od ispušne grane do katalizatora ) . Kontrolna lampica koju ste spomenuli upali se kada u motor ulazi više goriva nego što je potrebno ( veća potrošnja, štetno djelovanje na motor, loš eko test ) . Najčešće neispravnosti su pojedini dijelovi ili sklopovi sustava ubrizgavanja i to : regulator tlaka goriva, injektori, MAP senzor, mjerač mase zraka, senzor temperature motora, potenciometar leptirastog ventila, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, mehaničko istrošenje motora. Točan odgovor i prijedlog rješenja mogao bih dati nakon dijagnostike motora.

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA AVENSIS - PRESOSTAT KLIME

Datum objave: 23.05.2011 00:16:15
Slika
PITANJE:

Poštovani dobar dan. Prije svega pohvalio bi Vaše stranice i ovakav način komuniciranja sa potencijalnim mušterijama. Imam pitanje? Vozim TOYOTU AVENSIS WAGON, god 2008. Auto ima 57000 km. Radi savršeno i do sada je redovno servisiran u ovlaštenom servisu TOYOTE. Prošli tjedan desio mi se kvar sa klimom - ne puše hladan zrak. Na dijagnozi u Toyoti su mi rekli da nema mehaničkih kvarova već da bi trebali zamjeniti presostat klime. Molim Vas da mi odgovorite dali se taj popravak može obaviti kod Vas, ako da koliko se čeka i otprilike kolika je cijena popravka. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru. Pozdrav

ODGOVOR:

Možemo pregledati i ispitati sustav klima uređaja .  Tada bi mogli potvrditi da li je tlačna sklopka ( presostat )  neispravna kao što su Vam rekli u navedenom servisu ili bi otkrili nešto drugo . Nakon toga bi Vam predložili rješenje i uz Vašu suglasnost otklonili kvar. Za termin se možemo dogovoriti telefonom a cijenu popravka mogu znati nakon pregleda Vašega vozila.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 - PROBLEM SA KLIMOM

Datum objave: 23.05.2011 00:13:04
Slika
PITANJE:

poštovanje! da li mi možete pomoći? ovako iman problem ma mercedesu e220 godina 1994g.(124) sa klimom. kada je upalim, radi u redu 3-5 min. zatim počne gasiti i paliti kompresor svake 1-2min. plin je nadopunjen,ali se isto događa.mjenjao sam komandnu ploču,opet isto.inače tlakovi su u redu dok radi.unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Prema opisu i svim detaljima koje ste spomenuli potrebno je ispitati sve komponente sustava klime i to : elektromagnetsku remenicu kompresora, ekspanzioni ventil, tlačna sklopka ( presostat ),  dehidrator ( moguće začepljenje), kondenzator ( moguć slab protok ), mehaničku ispravnost kompresora, upravljački sustav klime ( senzori temperature, upravljačka elektronika ) . Po potrebi provjerite i da li postoji propuštanje na sustavu klime ( R 134 a ) .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 2,2 i.- UDARAC PRI KRETANJU

Datum objave: 23.05.2011 00:10:09
Slika
PITANJE:

Postovani,posjedujem mazdu 626 2.2i wagon 1992 i imam jedan problem.Pri kretanju auta iz prve u drugu brzinu i odpustanja gasa cuje se udarac u predjelu motora kao da je nosac ali oni izgledaju zdravo.U visim brzinama se puno manje osjeti.jeli moguce zbog losih amortizera posto je jedan prednji los.hvala

ODGOVOR:

Zvuk udarca koji čujete zahtijeva da provjerite slijedeće : sve nosače motora, ispušni sustav, pogonske osovine, homokinetičke zglobove, pojedine dijelove ovjesa, transmisiju. Ovaj pregled je najlakše obaviti na servisnoj dizalici jer se tada vide svi detalji i sve što sam nabrojio. Amortizeri nisu uzrok.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - ZAMJENA BRAVICE PALJENJA

Datum objave: 23.05.2011 00:06:29
Slika
PITANJE:

kako zamijenuti mehanicki dio bravice palenja kod forda fijeste 96,benzinac1,25 55kw.hvala

ODGOVOR:

Oslobodite sve što smeta : volan zaštitu oko volana , instrument ploču . Demontirajte još neke dijelove po potrebi koji bi ometali pristup bravici . Odgovarajučim radioničkim alatom obavite demontažu bravice , ista je fiksirana s dva vijka koji obično nemaju nikakav prihvat za ključ jer se glava vijka namjerno polomi prilikom montaže bravice u tvornici ( sigurnosni razlozi ) . Ako uspijete odviti ta dva vijka glavnina posla je gotova . Potrebno je samo ugraditi novu bravicu, spojiti električne vodove i vratiti sve na svoje mjesto .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,4 16V - KADA SE MIJENJA ZUPČASTI REMEN

Datum objave: 23.05.2011 00:03:07
Slika
PITANJE:

Poštovani Kupio sam Peugeot 307., 1.4.16 V, 2007.godina, sa prijeđenih 120 000km Zanima me sljedeće na koliko se mijenja zupćasti remen i sviječice? Zbog čega bi moglo doći do variranja temperature motora? Tokom vožnje pokazivač temperature varira od 90 do crvenog i onda zapišti i opet padne na 90.

ODGOVOR:

Proizvođač vozila navodi dva kriterija za zamjenu zupčastog remena . Prvi kriterij je normalna eksploatacija i uvjeti kada ga vozi jedan vozač . U ovom slučaju zupčasti remen, natezač, klizač, pumpa za vodu mijenjaju se na 130.000 km ili 10 godina. Drugi kriterij , otežani uvjeti , gradska vožnja , viže vozača , interval izmjene je 80.000 km ili 5 godina . Svećice se mijenjau po potrebi a to je obično jednom godišnje ( ovisi o kilometraži i dotrajalosti svjećica ) ili svakih 15.000 km. Temperature motora može varirati radi neispravnog indikatora temperature, radi termostata, radi nečistoće u hladnjaku, radi neispravne brtve glave motora. Ovo treba što prije ispitati kako ne bi došlo do oštećenja motora radi pregrijavanja .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 i.- UGRADITE PLINSKE AMORTIZERE

Datum objave: 21.05.2011 23:32:04
Slika
PITANJE:

poštovani g.Meić posjedujem WW passata 1995g.karavan 1,8 66kw (međulinija) , tražim prednje uljne amortizere,ali na tržištu se nalaze samo plinski. pošto su zadnji amortizri uljni,koje sam ugradio prije pola godine,zanima me dali se mogu staviti na prednju stranu plinski a stražnji da ostanu uljni. čuo sam da to nije preporučljivo, da se jedna strana auta previše ukruti a druga da ostane plivajuća te da je ugrožena stabilnost auta? imam još jedno pitanje samouk sam majstor pa molim savjet, našao sam amortizer prednji uljni japanskog proizvođača, radi se o tome da je amortizer indentičan sa starim po svemu cak i kada se izvuče teleskop (cijev) iz cilindra iste je dužine razlika je jedino u tome da je cilindar sa gornje strane (gdje izlazi cijev)dulji za 2 cm u odnosu na stari.Dali bi to bio problem ili svaki proizvođac ima odstupanja,po svim katalozima odgovara čak je indentican sa drugim proizvođacima amortizera za taj model passata ali moj je kraci koji se nalazi na autu (orginalan) bar mislim nisam prvi vlasnik.molim odgovor puno hvala

ODGOVOR:

Nemojte praviti probleme tamo gdje nema potrebe. Na Vaše vozilo ugradite nove plinske amortizere a takvi su jeftini i možete ih nabaviti svugdje. Razlika u uljnim i plinskim amortizerima je jedino u radnom mediju ( ulje ili plin ) . Funkcionalno oni imaju isti učinak a to je ublažavanje oscilacija ovjesa .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,1 1996.- LUPKANJE KOD BOBINE

Datum objave: 21.05.2011 23:15:23
Slika
PITANJE:

poštovanje, naime kupio sam od prve vlasnice punta 1.1 s 96 godina sa 100800 km i sve je ok jedino me zabrinjava kad radi u leru čuje se neko lupkanje gdje se nalaze one dvije bobine nalik na tuk tuk kao da lupa po željezu. I kad se stavi ruka na bobine točno se osjeti da lupka na položaju ispod bobina, baš se lijepo osijeti tuk tuk na ruci. Pokušao sam skinuti nosač sa tri šarafa i malo odmaknuo od bregaste al sam nakon toga odustao jer sam primjetio da izlazi dio iz bregaste. Neznam što je to se čuje samo u ler gasu a pri dodavanju gasa i u vožnji se ne čuje. Molim vas za pomoć vjerovatno ste imali takav slučaj, Puno hvala i ŽIVJELI !

ODGOVOR:

Točan odgovor mogu dati nakon kratkotrajnog pregleda vozila . Sada mogu navesti kao uzroke : aksijalna zračnost bregaste osovine, podizač ventila, oštećen dosjed na bregastoj osovini . Nake složenije slučajeve ne bih navodio jer su oni rijetka pojava.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA B 2,5 TD PROBLEM S TEMPERATUROM

Datum objave: 21.05.2011 22:55:41
Slika
PITANJE:

ovako radi se o omegi B 2.5td,96kw(bmw motor)kvaka je sto pri većim brzinama od 110km/h i nadalje pokazuje temperaturu oko 99 c,jednostavno me strah da auto ne prokuha iako je antfrifiz u hladnjaku..... obišao sam već par servisa,nadavao se para a nitko ne moze riješiti kvar! prvo je mjenjano termostart, vodena pumpa, pa hladnjak, pa senzor na motoru za mjerenje pa probao zamijeniti sat ne znam više sta da radim pri brzini od 80kmh temp. padne na 90 stupnjeva i sve je normalno dalje...iznad te brzine,kad počinje opterečivanje motora temp. počinje opet rasti... zanima me dali je tko imao takvi slućaj i dali je uspijo rijesiti? unaprijed hvala! lijep pozdrav

ODGOVOR:

Najprije treba ustanoviti da li je prikaz temperature ispravan . Ako je prikaz temperature ispravan tada treba otkriti radi čega dolazi do povećanaj temperature u motoru. Mogući uzroci su svi dijelovi sustava hlađenja , brtva glave motora, strujanje zraka kroz kondenzator klime ( ako vozilo ima klimu ) prema hladnjaku. Drugi uzrok kojega ne traba zanemariti je temperatura ulja u motoru. Vaše vozilo ima i hladnjak za ulje . U samom motoru postoje mlaznice za ulje kroz koje ulje pod tlakom hladi klipove . Neke treće mogućnosti ne bih spominjao a odnose se na položaj hladnjaka, veličinu hladnjaka i izmjenu topline kroz hladnjak.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - ČIŠČENJE MOTORA IZNUTRA

Datum objave: 21.05.2011 22:50:12
Slika
PITANJE:

Postovani majstore, Zahvalan sam Vama na predhodnom odgovoru,ali opet su mi neke stvari nejasne.,ustvari neznam KOJIM SREDSTVOM oprati motor iznutra (postupak?)i moze li 5-40w ulje poslije 10-40w? Molim Vas koja su bolja ulja iz 5-40w ili je stvar slobodnog izbora,a i kada je motor u pitanju nebih da stedim na cijeni ulja!!! HVALA NA IZDVOJENOM VREMENU I SAVJETIMA! Zelim svako dobro!

ODGOVOR:

Najbolji način čišćenja motora iznutra je kada se demontira karter i poklopac ventila jer na njima ima najviše nečistoće. Bez otvaranja motora može se koristiti aditiv koji se stavi u motorno ulje prije nego se ispusti ulje. Nakon toga treba ostaviti da motor radi 30 min . Kada se ulje ispusti potrebno je zamijeniti filter ulja . Možete staviti sintetičko ulje u motor 5W-40 i ono je kvalitetnije od polusintetičkog. Nečistoće u motoru se skupljaju kada se neredovito ili nakon dugo vremena mijenja ulje u motoru.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 HDI -TLAK ULJA JE PRENIZAK ?

Datum objave: 21.05.2011 22:41:54
Slika
PITANJE:

poštovanje imam problem sa peugeot 307 1,6 hdi 2006g,kad je motor hladan poslje paljena pojavi mi se na ekranu engine oil preasure to low (NEŠTO TAKO).I kako provjeriti imali FAP. UNAPRIJED HVALA!DF

ODGOVOR:

Navedeni natpis znači da je tlak ulja prenizak . To može biti točno ali i ne mora. Ako je informacija točna tada treba hitno otkloniti uzrok a mogući uzroci su : neodgovarajuće ulje ( pregusto ), filter za ulje , nečistoća u karteru, pumpa za ulje .  Ako je informacija netočna uzrok je indikator tlaka ulja ili električna instalacja od motora do instrument ploče. U oba slučaja potrebno je najprije  i što prije izmjeriti tlak ulja . Ako je tlak ulja dobar kvar je minimalan jer se odnosi na lažni prikaz tlaka ulja u motoru.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 E - NEKAKO ČUDNO RADI

Datum objave: 21.05.2011 22:46:24
Slika
PITANJE:

Imam u stvari dva pitnaja prvo pitanje kad upalim auto ona kazaljka od 0-3 pritisak ulja mi bude na 0 i auto mi nekak čudno radi ko da se čuju hidropodizači i nakon recimo 20 do 30 sekundi mi se popne na 3 i auto puno bolje radi normalnije zašto to i kako to poravit i drugo pitanje mjenjo mi je jedan majstor pločice na svim kotačima neke ferodo ak se dobro sjećam i sad kad se vozim i kad kočim čuje mi se jako kao ABS onak čudan zvuk i udara majstor ga je već ozračivo par puta i kaže da bi trebao mjenjat ABS glavu dali je to moguće inače bio sam na tehničkom auto dobro koči sam što kad stisneš papuču kočnice nešto udara jače i cvili i kad pustiš kočnicu još se čuje nekih 15 - 20 sec zašto to jel je to do te glave ABS-a e da radi se o autu MERCEDES 190E iz 1988 godine 2.0 benzinac i da kaže mi majstor kad mi se ugrije auto da mi mora kazaljka ta od ulja bit između 2 i 3 da je to normalno nesmije da padne ispod 2 onda nevalja pumpa ulja

ODGOVOR:

Niski tlak ulja je direktni uzrok radi kojega motor ima promijenjeni zvuk jer tada motor nema podmazivanja. Neispravno može biti : filter ulja nečistoća u karteru, pregusto ulje, djelomično začepljeni uljni kanali, pumpa za ulje. Disk pločice uglavnom nisu uzrok radi kojega se aktivira sustav ABS kao što ste naveli. Mogući uzroci su : senzor ABS-a na pojedinom kotaču, električna instalacija, hidroagregat ABS-a, računalo ABS-a. Točan odgovor se uvijek može dati nakon dijagnostike sustava ABS.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - MJENJAČ ISPADA IZ BRZINE

Datum objave: 21.05.2011 19:05:53
Slika
PITANJE:

Dobar dan. Imam problem sa vozilom Ford fokus 2000 g. diesel. Prilikom ubacivanja u prvu brzinu ,rucica mjenjaca sama iskoci iz brzine. to se ne desava cesto , vec povremeno. Molio bih vas da mi date odgovor na pitanje , sta bi to moglo biti.

ODGOVOR:

Kada mjenjač ispada iz brzine najprije treba provjeriti mehanizam za šaltanje brzina koji je izvan mjenjača . Na navedenom mehanizmu može postojati malo istrošenje i slobodan hod i to ponekad može biti razlog. Drugi uzrok treba tražiti u samom mjenjaču a najčešće se radi o istrošenju na ležajevima mjenjača ili na vilici za šaltanje prve brzine. Za otkloniti ovaj kvar potrebno je demontirarti i rastaviti mjenjač .

na vrh Povratak na vrh