Danas je: 26.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SAAB 9-5 3,0 TID - TEŽE PALI

Datum objave: 19.05.2011 10:46:41
Slika
PITANJE:

SAAB 9-5;3,0 tid(isuzu motor);2002 god;145000km.Auto PONEKAD teže pali.Imam osječaj da se to događa nakon kratke vožnje(cca 2km);odnosno kada je motor samo malo zagrijan.U ostalim slučajevima u pravilu pali dobro.Uvožnji je sve O.K. Dali je u vašem servisu moguć popravak? Spoštovanjem -Josip

ODGOVOR:

Postoji mnogo mogućih razloga i potencijalnih uzroka radi kojih polutopli motor Vašega vozila otežano pali . Točan odgovor mogu dati tek nakon pregleda i dijagnostike motora . Ovom prilikom ću navesti moguće razloge a to su : zrak u sutavu goriva, nepovratni ventil za gorivo, električni konektor ( moguč pad napona ), filteri, mehaničko stanje motora, niskotlačna pumpa, ECT senzor, regulator količine goriva, dize, solenoidni ventil vremena ubrizgavanja, senzor položaja pumpe, kontrolni modul VT pumpe, upravljačko računalo.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - PLINSKI SUSTAV

Datum objave: 19.05.2011 10:45:12
Slika
PITANJE:

htjeo bi prebaciti plin iz opel vektre 2.0 i 90g u alfu romeo 1.5 ie 91g pa me zanima cijena i gdje bi to mogao zamjeniti i dali mi pase dal ima puno prepravaka

ODGOVOR:

Plinski sustav se može iz jednog vozila izvaditi i ugraditi na drugo vozilo.  Tom prilikom moći će se upotrebiti većina dijelova i sklopova . Dorada će se morati raditi na električnoj instalaciji , na cijevima dovoda goriva, upotrebiti će se i dosta spojnog materijala . Ovime želim reči da ima manje posla s ugradnjom novog plinskog sustava nego rabljenog. Plinski sustav treba ugraditi ovlašteni servis s državnom licencom koji također ima certifikat za točno određenu marku plinskog sustava . Ako je plinski sustav marke PRINS isti možete ugraditi kod mene. Cijena ugradnje je ista ili malo veća nego za novi sustav .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - TROŠI ULJE

Datum objave: 18.05.2011 18:19:50
Slika
PITANJE:

potrosnja ulja passat 1.9 tdi 66kw 1997 godina ovako auto mi trosi na 1000 km oko 1 litre ulja , dok ga npr malo vozim zesce voznje hoce i vise potrositi kakav bi tu problem mogao biti ....hvala unaprijed ljep pozdrav

ODGOVOR:

Vaš motor bih trebao pregledati a nakon toga bih mogao reći na koji način motor troši ulje . Potrošnja ulja na Vašem vozilu se može događati na tri načina i to :  kroz vodilice ventila, kroz klipne prstenove, kroz turbinu .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - SUKLJA SIVKASTI DIM

Datum objave: 18.05.2011 18:13:36
Slika
PITANJE:

Lijepi pozdrav i poštovanje! Golf III, benzinac, 200000 km, 1995. g. Normalno se vozi, dobro "vuče", nisam primjećivao nikakve probleme (primjetio bih odmah, vozim ga 5 god.) dok najednom nije počeo sukljati sivkasti dim. I to mi se desilo, naravno, usred tehničkog pregleda. Prije toga sam auto "potjerao" na malo višim obrtajima (po savjetu mnogih, pa i samih majstora na tehničkom pregledu) i radio je na ler-gasu nekih 5-6 minuta prije nego se pojavio taj dim. Dim je imao jak miris po ulju. Nikad prije nisam ništa slično primjetio, a imeđu ostalog, mijenajo sam auspuh nedavno i provjearavao sam cijelog dali negdje pušta, ležao pod autom dok je radio, pa mislim da bi primijetio dim i smrad. Eh sad, po mišljenju mnogih koje sam upoznao sa svojim problemom radi se o gumicama ventila. A i sam se nadam da je "samo" to u pitanju. Molim vas kao stručnjaka i profesionalca u svom poslu, čije mišljenje izuzetno cjenim, za pomoć i savjet. Lijepi pozdrav i zahvaljujem unaprijed!!

ODGOVOR:

Dim koji ste primjetili nastaje tako da dio ulja iz motora dolazi u cilindar ( jedan ili više cilindara ) . Postoje samo dva načina kako motorno ulje može doći u cilindre . Prvi načiin je preko vodilica ventila a drugi način je kroz odušak od ulja. Testom propuštanja cilindara može se utvrditi način ulaska ulja u cilindre . U većini slučajeva uzrok cu vodilice ventila ili brtve na vodilicama ventila. U ovom slučaju predlažem da pratite potrošnju ulja i činjenicu da li će se navedena pojava ponoviti. Ako se na ponovi ne morate ništa poduzimati.

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA A - UPRAVLJAČKI MEHANIZAM VOLANA

Datum objave: 18.05.2011 18:08:59
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam dva pitanja u vezi Opel omege A,kupio sam nove zadnje plinske amortizere i postavio,nakon nekog vremena pojavilo se škripanje sa desne strane.Interesuje me da li je to zbog amortizera ili je možda neki selen?Drugo pitanje se tiče volana u kojem ima malo lufta,da li se može servisirati centralni sistem volana ili se mora mjenjati? Unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Ako je ugrađeni amortizer novi on sigurno ne škripi , to može biti selen blok. Upravljački mehanizam volana se može servisirati , ne mora se odmah ugrađivati novi.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA 1,8 16V - SVAKI PROBLEM NA VOZILU JE RJEŠIV

Datum objave: 18.05.2011 18:00:27
Slika
PITANJE:

Postovani, posedujem vec 3 godine auto Renualt Laguna 1.8 16v, 2001. godiste. Imam problem za koji smatram da je neresiv, jer ni jedan servis u okolini nije uspeo da ga resi. Naime, radi se o tome da auto u zimskom periodu radi odlicno bez ikakvih problema, ali cim nastupi lepo vreme, desava se to da sam pocne da daje gas bez moje kontrole, i upali se jedna lampica na kontolnoj tabli ( lampica koja oznacava grejac). Dakle, papucica za gas nije vise aktivna, tj. nemam kontrolu nad njom, i auto fakticki sam daje gas, i svaki put kada zelim da promenim brzinu, on naglo skoci na 4000 obrtaja. Kada ugasim auto, i upalim ga ponovo nakon 15-20 minuta, ponovo normalno radi neko vreme, dok se ponovo ne pojavi ista greska. Takodje, desava se i da nakon sto startujem auto, gas naglo opadne i auto se ugasi. Ni jedan servis sa sigurnoscu ne moze da mi odgovori koji je problem u pitanju, predlazu mi da zamenim ceo kompjuter, koji je slozicete se sa mnom veoma skup. Molim vas, ukoliko znate o cemu se radi, ili ste vec imali ovakav ili slican slucaj, dajte mi savet sta da radim, i da li eventualno postoji neko resenje. Hvala unapred!!! Pozdrav!!!

ODGOVOR:

Svaki problem na vozilu se može riješiti ako ima volje , stručnosti i spremnosti vlasnika vozila da financira popravak. Točan odgovor na Vaše pitanje bih mogao dati nakon dijagnostike motora . Sada ću navesti što sve može biti uzrok pojave koju ste opisali a to su : mehaničko stanje motora ( faza , kompresija, usisni kolektor ) , sustav paljenja ( izostanak iskre ili slaba iskra na svjećicama ) , električna instalacija ( pad napona u kritičnom momentu ) , sustav elektronskog ubrizgavanja ( regulator tlaka goriva, EVAP ventil rezervoara, pumpa za gorivo, ECT senzor, aktuator minimuma, TP senzor položaja leptirastog ventila, injektori, ECU centrala, senzor radilice .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 2,2 HDI - ZALETILA SE PTICA

Datum objave: 18.05.2011 17:55:43
Slika
PITANJE:

Poštovani, Vozim Citroen C5 2.2HDI, automatik, 2003 godina. Auto je prešao 110.000km. Prije godinu dana za vrijeme vožnje u prednji kraj automobila se zaletila ptica. Neposredno nakon toga u automobilu se osjećalo snažno treskanje - posebno u predjelu motora, ali i u putničkoj kabini. Nikakvi znakovi oštećenja nisu bili vidljivi i osim naglašenih vibracija i neznatno promijenjenog zvuka motora - automobil se ponašao normalno. Kako nisam imao izbora nastavio sam putovanje. Treskanje je u vožnji naočigled postajalo sve manje izraženo, da bi kroz nekih 10ak dana gotovo u potpunosti nestalo. Danas, godinu dana kasnije, treskanje se i dalje donekle osijeća, a primjetio sam da paljenjem klima uređaja postane intenzivnije. Molio bih Vas za savjet u čumu bi mogao biti problem i kako ga najlakše i najjeftinije otkloniti. Unaprijed se zahvaljujem na odogovoru. Lijep pozdrav!

ODGOVOR:

Detaljan opis koji ste poslali jasno upućuje na oštećenje ventilatora ispred hladnjaka .  Uzrok vibracija je debalans ventilatora ili deformacija osovine elektromotora ventilatora. Detaljno provjerite navedeni sklop  i nakon toga otklonite uzrok .

na vrh Povratak na vrh

SAAB 93 2,0 T - ZUPČASTI REMEN ILI LANAC?

Datum objave: 19.05.2011 10:43:00
Slika
PITANJE:

Uvezao sam automobil SAB 93 20t,129 kW(175 ks),godinaa proizvodnje 2002,model 2003;ali mi niko pouzdano nije mogao kazati koju vrstu remena ima(ZUPČASTI ILI LANAC) i kako to provjeriti.Motor je benzinac (bezolovni 95)a proizveden je u Švedskoj i nije posebno rađen za američko tržište.U BiH nemam mogućnosti servisiranja a prvi najbliži ovlašteni servis je,koliko znama,autokuća Mitrović iz Zadra,RH.Obzirom da se približava vrijeme servisa molim Vas da mi odgovorite ...koju vrstu remena imam u automobilu i kako to da ustanovim. Hvala unaprijed,....Samir

ODGOVOR:

Oznaka motora je B207L . Ako je to tako tada vaš motor ima razvodni lanac. Na Vašem vozilu postoji i kanalni remen ali on pokreće samo alternator, kompresor klime i ima svoj natezač. Vi ne morate biti stručnjak i znati detalje koje sam naveo ali to mora znati servis koji će Vam raditi na vozilu .Vi ne morate ići u ovlašteni servis, nego u servis u koji imate povjerenja.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 - SMRAD IZ VENTILACIJE

Datum objave: 18.05.2011 17:43:35
Slika
PITANJE:

Poštovani, Riječ je o automobilu Peugeot 306, 1,4, 1995.g. Nakon nekoliko kilometara vožnje, vjerojatno nakon što se zagrije, osjeća se smrad iz ventilacije, kao po lamelama odnosno po gorenju plastike, ne znam točno definirati. Istina, kako nam je ovo drugo auto nije baš da nešto ulažemo mnogo u njega, no ako imate ideju što bi eventualno moglo biti kako bi dalje spriječili moguću štetu. Hvala

ODGOVOR:

Pojava neugodnog mirisa iz ventilacije nastaje kada se sustav ventilacije ne čisti i ne dezinficira redovito. To je naročito izraženo kod vozila s klima uređajem. Na radijatoru grijača i na isparivaču se stvara kondenzat , skupljaju s svakave nečistoće . Kombinacija vlage, temperature , nečistoća izaziva stvaranje truljenja i pojavu štetne bakterije u ventilacijskom sustavu ( legionela ) . Ova pojava je opasna za dišne puteve i zdravlje općenito. Sustav ventilacije bi trebalo odmah detaljno očistiti , dezinficirati i zamijeniti filter kabine vozila.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - KADA SE AKTIVIRAJU ZRAČNI JASTUCI

Datum objave: 18.05.2011 16:01:10
Slika
PITANJE:

Pri kojoj brzini se, udarcem prednjim lijevim dijelom automobila u prednji desni dio drugog automobila, aktiviraju zračni jastuci u Renault Cliu III?

ODGOVOR:

Ako je sustav zračnog jastuka potpuno ispravan isti se aktivira kada nastane usporenje vozila veće od  2g ( 2 x 9,81 m/s2 ) . U stvarnosti to može odstupati .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - GASI SE NA UZBRDICI

Datum objave: 18.05.2011 13:04:13
Slika
PITANJE:

Imam Twingo,godište 1997.Imam jedan problem,a to je da se skoro uvijek ugasi na uzbrdici dok stojim bila velika ili mala.Moram naglasiti da sam tek početnik u vožnji pa me zanima dali je problem u meni ili mi vi nešto preporučujete da pogledam na autu.Hvala!

ODGOVOR:

Ne bih rekao da je problem u Vama. Ako Vi prilikom kretanja na uzbrdici dodate dovoljno gasa i ako pažljivo otpuštate pedalu spojke , tada se motor ne smije ugasiti. Ako se isti ipak ugasi moguće je da postoji neka neispravnost koju treba riješiti. Za početak namojte ništa poduzimati nego zamolite osobu s iskustvom da obavi test vožnju i kretanje na uzbrdici. Tada ćete na najbolji način saznati da li je motor ispravan.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,2 16V - DIGITALNI PRIKAZ KILOMETARA

Datum objave: 18.05.2011 12:55:32
Slika
PITANJE:

Postovanje! Imam Fiat Brava 1.2 16v 1999god. zanima me par stvari za koje se nadam da mi mozete dati odgovor.. 1. problem se javio u digitalnom mjeracu za predjenu kilometrazu.. automobil je imao predjenih 140 000.. nakon slijedeceg paljena cifra je 240 021km i vise ne broji kilometre... kilometre broji samo brojilo koje ide od 0-999 zanima me u cemu je kvar da li se desio nekakav pad napona ili slicno. 2.drugi problem se javlja prilikom paljenja klime.. naime kad upalim klimu pali se i ventilator hladnjaka sto se prije nije desavalo i ostaje upaljen i nakon gasenja klime dok se vozilo ne ugasi i ne ohladi motor nekih 10min.. 3. trebao bih zamijeniti set kvalica.. nasao sam setove marke National to su britanska kvalica i vrlo su povoljno zanima me vase misljenje i mozete li mi reci koliko kosta regulator protokola zraka posto su mi jednom na servisu rekli da bih ga trebao mijenjati tako je pokazalo na kompjuteru.. unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Digitalni prikaz kilometara može biti neispravan ili krivo pokazivati radi pada napona na pojedinim kontaktima ili vodovima instrument ploče, radi samog instrumenta, radi greške u smoj instrument ploči. Ventilator na hhadnjaku je povezan sa sutavom klima uređaja i on se treba paliti kada tlak freona u kondenzatoru dostigne odgovarajuću vrijednost . Ako se ventilator pali nekontrolirano kao sada to znači da u sustavu nedostaje rashladnog plina ili da je neispravan dehidrator kroz koji prolazi freon. Set kvačila može biti bilo koje marke , važno je da je kvalitetan i da ispravno funkcioira. Cijenu mjerača protoka zraka možete provjeriti sami u bilo kojem skladištu dijelova Fiat, potrebno je samo navesti broj šasije vozila.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,6 16V - ODBIJA UPALITI

Datum objave: 17.05.2011 23:51:24
Slika
PITANJE:

Postovani, molim vas za savjet. Imam peugeot 206 1,6 16v, 2001 godine. Autom sam jucer prosao 1500 km, danas sam ga vozio dva puta bez problema, ali sad iz nekog razloga odbija upaliti, znaci upoce ne vergla. Svjetla i ostala oprema rade ok, ali anlaser uopce ne reagira, a sve lampice ostaju upaljene. Mislim da nije akumulator jer bi valjda onda i podizaci sporije podizali, a i valjda bi anlaser bar "probao"...

ODGOVOR:

Ako je akumulator ispravan , uzrok može biti elektropokretač, električna instalacija, kontakt brava. Pregledajte da li je ispala tanka žica koja se nalazi na elektropokretaču . Ispravnost elektropokretača možete ispitati tako da dovedete ( posebnim električnim vodom ) struju s plusa akumulatora na automat elektropokretača . Ako i tada elektropokretač ne reagira neispravan je . Ako elektropokretač počne startati neispravna je kontakt bravica. Ovaj postupak nemojte raditi ako niste sigurni  i ne poznajete princip rada elektrike automobila.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,6 I. - DALJINSKO OTKLJUČAVANJE

Datum objave: 17.05.2011 23:42:25
Slika
PITANJE:

Postovanje, ako moze pomoc oko malog problema, naime u pitanju je audi a4 8E, 2003.g. 1.6 benzin, 74 kW, znaci ne mogu sa udaljenosti vece od 2 ili 3 metra da otkljucam ili zakljucam auto pomocu daljinskog, tj. onog originalnog kljuca, promijenio sam i nove baterije. isti oznaka baterije koja je i rpije bila u njemu, pa probavao i sa drugim kljucem ali jednostavno nece, bez obzira sa koje strane prilazio autu, pa ako moze pomoc do cega bi to moglo biti, je li on ima neku antenu/odasiljac koji je se mozda otkacio ili nesto, ne znam, ne pada mi vise nista na pamet sta da uradim pa bio bih zahvalan na pomoci. Lijep pozdrav.

ODGOVOR:

Normalno je da originalni daljinski upravljač otključava s udaljenosti od 3 do 5 metara. To je i faktor sigurnosti da netko ne bih probio zaštitnu šifru daljinskog upravljača. U pojedinim slučajevima uzrok može biti i odašiljač u daljinskoj komandi .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - UREĐAJ ZA PODEŠAVANJE FAROVA

Datum objave: 17.05.2011 23:39:51
Slika
PITANJE:

Imam Ford Focusa 2007 god. Prije godinu dana mi se desilo prvi puta da su se prednja svjetla sama spustila u najnizi polozaj i na regulator visine nisu reagirala. Sutradan sve normalno. Opet se ponovilo nakon par mjeseci i na pocetku jednog putovanja. Mislio sam da zbog opterecenja (tereta)u prtljazniku se svjetla sama spuste u najnizi polozaj. Ugasio sam ih kao i motor, sve ponovno upalio i svjetla su bila u normalan polazaj. Prije dva tjedna sam ponovno opteretio auto, svjetla su se spustila i ostala u niskom polazaju do sada- U nocnoj voznji nista ne vidis dalje od cca 4-5 m. Pokusavam na regulatoru visine i nista se ne desava. Auto nema automatsko podesavanje (barem sam ga kao takvog prepoznao u prirucniku). Da li mozete pomoci oko ovog slucaja u smislu kao moguceg lakseg kvara? Da li da se obratim servisu koji ce mi popraviti odmah pola auta?(losa iskustva)

ODGOVOR:

Uređaj za podešavanje farova na Vašem vozilu nije automatski nego se isti regulira po potrebi i Vašoj želji. Uređaj se sastoji od komande u kabini, električne instalacije i elektromotora s pužnim prijenosom. Ispitivanjem navedenih komponenata možete otkriti gdje je kvar.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN SAXO 1,4 i. - NEĆE NI ZAVERGLATI

Datum objave: 17.05.2011 23:36:26
Slika
PITANJE:

pozdrav. imam problem sa saxom 1.4 2000 god. auto je radio super, jedan dan poslje kratke vožnje za 45 min kada sam ponovo htjeo upalit jednostavno dao je slab znak nije ni "zaverglao". mislio sam da je akumulator ali nije pumpa goriva mi je koji put normalno se cula koji put sve onako na prekid elektronika radila. na guranje nije mogao upalit ni primit gas. mislim da nema dovod goriva.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu najprije ispitajte ima li nečistoća u rezervoaru, provjerite filter goriva, ispitajte ima li struje na konektorima pumpe za gorivo. Nakon toga izmjerite tlak goriva . Ako je tlak goriva niski uzrok je pumpa za gorivo ili regulator tlaka goriva. Po potrebi ispitajte i stanje benzinskih injektora.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 D - SVE PROBLEME MOŽEMO OTKLONITI

Datum objave: 17.05.2011 23:48:20
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić Vozim Ford Fokus 2001 g. 1,8D. Interesuje me koliki mu je spremnik za gorivo,šta znaći kada svjetli žuta lampica/oznaka pumpe/ i onda posle izvesnog vremena pali se crvena lampica za gorivo? Koloko goriva ima u spremniku za gorivo posle navedenih radnji, odnosno koliko se može voziti da auto ne stane.Nisam došao u tu situaciju ali me interesuje za nedaj bože.Non stop na kontrolnoj tabli svjetle lampice ABS-a,Airbeg-a i Ručne kočnice mada nisam imao nekih problema u vožnji i pri kočenju.Na desnom prednjem toćku umjesto 4 šarafa felge drže 3 šarafa jer se jedan zaglavio.Prilikom kupovine auta ovo nisam primjetio -nisam skidao rotkape.Ko može otklonuti ove navedimo probleme, mada ponavljam u vožnji nemam problema.Da li u spremnik goriva dodavati ulje i koje radi zaštite bosh pumpe radi slabog kvaliteta goriva? Mislim da sam bio opširan ali s obzirom na Vaše razumjevanje nadam se da će te bar djelimićno odgovorite na postavljena pitanja. Vaša stranica je moja home stranica,pozdrav

ODGOVOR:

Podatak o volumenu spremnika goriva naći ćete u knizi tehničkih uputa vozila. Drugi način je da isti ispraznite do kraja i tada možete točno izmjeriti koliko će statai u rezervoar.Žuta lampic se pali kada je neispravan jedan ili više grijača ili kada visokotlačna pumpa ne radi na ispravan način. U momentu kada se upali lampica za rezervu goriva trebalo bi biti još goriva za 80 km vožnje. Kontrolne lampice ABS i AIR BAG ukazuju na činjenicu da su navedeni sustavi izvan funkcije. Nakon dijagnostike i ispitivanja sustava ABS, AIR BAG mogu se točno utvrditi neispravnosti. Najčešći uzroci su : senzori ABS-a, električna instalacija, hidroagregat, centrala ABS-a . Kod zračnog jastuka je to : električna instalacija, spiralni modul ispod volana, sam zračni jastuk. Ako koristite kvalitetno gorivo i ako mijenjate filter goriva na vrijeme , nema potrebe ništa dodavati u gorivo. Sve probleme koje ste naveli možemo otkloniti a za druge servise ne bih znao.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT 1,3 i. - LUPKANJE I STRUGANJE

Datum objave: 17.05.2011 16:48:07
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Vozim ford escort 1.3i 1996 god. U zadnjih 2 mjeseca čujem lupkanje-struganje koje dolazi iz okolice remenice radilice. Bio sam kod majstora u HAKu, koji je skinuo klinasti remen i više se nije čulo, i rekao da mora biti da je alternator. Promijenio sam ležaj na alternatoru, ali se lupkanje i dalje čuje. siguran sam da vodena pumpa nije pošto se lupkanje čuje niže. zvuk lupkanja-struganja se čuje u leru, a čim blago dodam gas počne zvuk klapanja-lupkanja, odnosno jače se čuje. što više zategnem klinasti remen to je zvuk struganja-lukanja jači. nadam se da mi možete pomoći i unaprijed hvala.

ODGOVOR:

Kanalni remen na motoru vašega vozila pokreće razne osovine i ležajeve i to : pumpu za vodu, alternator, ležaj natezača, ležaj klizača, pomoćnu osovinu a ako vozilo ima klimu , pokreće još i kompresor. Zvuk koji čujete može nastati na svakoj osovini ili ležaju. Isto tako i dotrajali kanalni remen može stvarati određene zvukove.  Točan odgovor mogu dati nakon neposrednog uvida na samom vozilu.  Vi možete pokušati na osnovu mojih sugestija provjeriti sve što sam naveo . Možda ćete moći utvrditi što je neispravno.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES A150 - RAZLIČITA MIŠLJENJA

Datum objave: 17.05.2011 16:41:51
Slika
PITANJE:

Poštovani! Imam Mercedes A150 benzinac 2005.god.60000km i stalno mi svijetli lampica check engine. Na auto dijagnostikama u tri različita servisa među kojima je i ovlašteni sam dobio odgovor da je vjerovatno katalizator u pitanju s tim da netko misli da su i injektori za mijenjanje a netko ne. Kad sam htio kupiti neki bolji zamjenski rekli su mi u radionici da 99% nije do njega problem s obzirom na godište, kilometražu i to da auto normalno pali i vozi bez trzanja. Dijagnostika pokazuje nepravilne ispušne plinove, lambda sonda je ok, potrošnja auta je normalna. Nakon poništenja greške auto je normalno prošao tehnički, eko test je bio u redu ali se opet lampica upalila nakon nekoliko dana. Ima li još nešto što bi se moglo provjeriti? Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Iz Vašega opisa nije teško zaključiti da uzrok paljenja kontrolne lampice motora treba tražiti u katalizatoru, kontrolnoj lambda sondi, nečistim injektorima . Na Vašem vozilu se sve može ispitati i izmjeriti . Lambda sonde se mogu ispitai pomoću osciloskopa, injektori i količina goriva se također mogu provjeriti a nakon toga se po potrebi mogu očistiti postojeći injektori . Učinak katalizatora se također može provjeriti. Ako je katalizator dotrajao što je moguće može se ugraditi zamjenski koji je znatno jeftiniji od originala. Paljenje kontrolne lampice inicira kontrolna lambda sonda koja prati učinak katalizatora u svim režimima rada motora.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI TUSCON 2,0 CRDI - SAVJET MAJSTORIMA

Datum objave: 17.05.2011 16:36:42
Slika
PITANJE:

Hyndai Tucson 2.0 crdi, 2006. g.- prešao 120000 km, nema početnu snagu pri kretanju u prvoj brzini - kao zagušen, ili kasni ubrzanje za gasom nakon više sekundi. Prvo moram podiči gasom broj okretaja i onda lagano na kvačilu "uhvatiti" ubrzanje u prvoj brzini. Daljna vožnja i ubrzanje pri prebacivanju u ostale brzine je više manje normalna do odlična. FAP sustav je čišćen, RG ventil očišćen, sumnja se na mjerač protoka zraka, ali ne bih ga htio kupovati dok ne budu majstori sigurni da je to stavrni razlog (rado bismo prije posudili mjerač protoka zraka i probali) Molim savjet, unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Vaša logika je ispravna s mjeračem protoka zraka. Uz to treba ispitati i slijedeće : tlak turbine, sustav za regulaciju turbine, stanje usinnog kolektora i usinih kanala, EGR ventil, senzor pedale gasa, senzor talaka goriva , solenoidni ventil za tlak goriva, dize, senzor temperature goriva, stanje ispušnog sustava ( moguć loš protok ),  senzor bregaste osovine, dobavna pumpa, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh