Danas je: 19.11.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

HYUNDAI TUSCON 2,0 CRDI - SAVJET MAJSTORIMA

Datum objave: 17.05.2011 16:36:42
Slika
PITANJE:

Hyndai Tucson 2.0 crdi, 2006. g.- prešao 120000 km, nema početnu snagu pri kretanju u prvoj brzini - kao zagušen, ili kasni ubrzanje za gasom nakon više sekundi. Prvo moram podiči gasom broj okretaja i onda lagano na kvačilu "uhvatiti" ubrzanje u prvoj brzini. Daljna vožnja i ubrzanje pri prebacivanju u ostale brzine je više manje normalna do odlična. FAP sustav je čišćen, RG ventil očišćen, sumnja se na mjerač protoka zraka, ali ne bih ga htio kupovati dok ne budu majstori sigurni da je to stavrni razlog (rado bismo prije posudili mjerač protoka zraka i probali) Molim savjet, unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Vaša logika je ispravna s mjeračem protoka zraka. Uz to treba ispitati i slijedeće : tlak turbine, sustav za regulaciju turbine, stanje usinnog kolektora i usinih kanala, EGR ventil, senzor pedale gasa, senzor talaka goriva , solenoidni ventil za tlak goriva, dize, senzor temperature goriva, stanje ispušnog sustava ( moguć loš protok ),  senzor bregaste osovine, dobavna pumpa, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

GOLF III - CIJEVI KOČNICE

Datum objave: 17.05.2011 16:32:40
Slika
PITANJE:

dobar dan golf 3 imam otisle cijevi od ulja za kocnice rdja, kolko su dugacke cijevi od do mjeste gdje se mijenjaju u cm il metrima

ODGOVOR:

Cijevi kočnice se ne kupuju na metre jer postoje originalne cijevi koje nisu skupe.  Takve cijevi su već prilagođene obliku karoserije i točno odgovaraju mjestu ugradnje. Na Vašem vozilu postoje tri osnovne čelične cijevi . Jedna vodi od glavnog kočnog cilindra do prednjeg lijevog kotača, druga opet od glavnog cilindra do prednjeg desnog kotača i treća ide od glavnog cilindra prema zadnjim kočnicama. Uz te čelične cijevi pregledajte i gumene cijevi kočnice.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. - KOJE ULJE ?

Datum objave: 17.05.2011 16:30:52
Slika
PITANJE:

Poštovani, Kupila sam VW Polo 1.4 benzinac iz 1997. godine. Zamijenila bih ulje u motoru pa me zanima koje staviti (sintetsko, polusintetsko, mineralno) te koju gradaciju? Trenutno INA ima akciju 4l za 100 - 150 kn. Motor ima 130 000 km, ne znam što je stavljao prošli vlasnik.

ODGOVOR:

Odgovarajuće ulje za motor Vašega vozila je  po VW normi 501.01 a to može biti sintetičko ili polusintetičko . Cijena kvalitetnog polusintetičkog ulje je od 60,- do 75,-. kn .  Naveli ste činjenicu da ste nedavno kupili vozilo. U dobroj namjeri bih kazao da nakon nabavke rabljenog vozila treba napraviti servis vozila jer svaki kupac želi troškove servisa prebaciti na kupca . Ako Želite možete kod nas dobiti besplatni pregled Vašega vozila bez ikakve obveze . Na taj način ćete dobiti korisne informacije o staju motora, kočnica, volana, ovjesa, mjenjača i ostalih sklopova vozila.

na vrh Povratak na vrh

XSARA PICASSO 2,0 HDI - TRAJNOST KRAJNIKA SPONE ?

Datum objave: 17.05.2011 16:28:59
Slika
PITANJE:

Xsara picasso 2.0Hdi imao sam problem na kugli krajnika ostala je bez podmazivanja te je počela da cvili,problem sam riješojo podmazivanjem iste,a mene interesira koliko ona moze još da potraje, a auto je prošlo 143.000 i za sada nemam vise problema s tim.

ODGOVOR:

Trajnost krajnika spone ovisi o količini maziva kojega još ima ispod kuglastog zgloba i o stanju teflonskog ležaja kugle. To može trajati dugo ali i ne mora . U svakom slučaju navedeni dio će se javiti zvukom ili lupanjem kada za to dođe vrijeme.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO III - PROBLEM KOČNICA

Datum objave: 17.05.2011 00:45:07
Slika
PITANJE:

Imam clio 3, 1.2 Tce, problem je u kočniconim čeljustima tj. disk pločicama koje lupkaju kod neravnina kad nisu pritisnute , a kad se kočnica pritisne sve je ok! Šta napravit! Hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu možemo za Vas obaviti besplatni pregled i predložiti rješenje . Ako Vam bude odgovaralo možemo odmah pokušati i otkloniti opisani uzrok . Moguće neispravnosti su  vodilice kočnih kliješta, opruge kočnih pločica, kočna kliješta, nešto netipično što treba utvrditi neposredno na vozilu.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i. - DA LI JE GORIVO KRIVO ?

Datum objave: 17.05.2011 16:24:50
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Vozim Accent 1.3 iz 2000.g. Dosad sam uvijek točio na Ini. Nagovoren sam da probam točiti na Tifonu u Slavonskom Brodu. Da ne pišem sve ponovno, samo ću kopirati ovo što sam napisao kolegama na jednom forumu koji inače nema veze s automobilima, ali je bila neka rasprava o benzinskim postajama. --------------------------------- Evo ovako. Točio 3 puta na tifonu ovom u brodu. Pazio sam pozorno što se događa s autom. Nisam ništa pisao do sada, ali ovo danas... Inače, dok sam točio na ini, za 200 kn pređem 250 km, to je to, koji kilometar više-manje. Kad sam natočio na tifonu prvi puta činilo mi se da auto radi malo ljepše, prešao 270 km. Drugi puta sam natočio za 100 kn, sve se još se još činilo ok, prešao sam cca 125 km, odnosno isto kao i prije na ini za te novce. Auto radio ok. Danas sam otišao i natočio opet za 100 kn. Krenuo, sve normalno. Nisam mogao vjerovati, prešao otprilike 4 km i auto krepao (došao do hitne - za brođane koji znaju kolika je udaljenost). U zavoju pustio gas i samo se popalile lampice i gotovo. Pokušavao sam ga upaliti puno puta i svaki puta mi se dogodi isto - upali isti trenutak kad okrenem ključ. Nema ono da vrti sekundu pa upali, nego odmah, isti čas kad okrenem ključ. Ali ako pustim gas, ugasi se. Pop*zdio. Onda sam ga nekoliko puta dobro nagazio (gas), ugasio i otišao. Vratio se za 10 min, opet ista stvar, nagazio ga opet par puta, i onda ga jednom upalio i držao gas tek toliko da se ne ugasi (nemam obrtaljku, pa ne znam na koliko okretaja). Držao tako možda minutu i pustio gas, nije se ugasio. Malo je tako radio u leru i onda sam odvezao probni krug, možda kilometar. Vratio se i ostavio ga na istom mjestu (išao na ručak). Kad sam krenuo kući za jedno 3 sata, sve normalno, došao kući kao da nikad ništa nije bilo. Evo sad se opet gasi, ma za popizdit. Račun kad sam točio nisam uzeo, skoro nikad ga ne uzimam, jedino ako plaćam karticom, a i taman je tad bila zamjena smjene, pa sam čekao dok to obave da platim, kad su završili samo ostavio novac i otišao, nije mi se dalo čekati. Ne znam uopće što reći. --------------------------- Molim Vas Vaše mišljenje. U čemu je problem. Očigledno je problem u gorivu, jer se to sve dogodilo neposredno nakon točenja. Meni se u glavi vrte 2 moguća scenarija - prvi: usuo sam jako loše gorivo. drugi: gorivo koje sam utočio na tifonu ima neke aditive kojih nema u gorivu na Ini, pa su otopile nečistoće koje su se prije toga nakupile u injektorima/filteru i sl., pa su se sad skupile na krivom mjestu. Auto će ići na servis, ali kako Vaše mišljenje cijenim, volio bih čuti VAš savjet, da znam gdje točiti i kako se ponašati ubuduće. Jedan kolega iz broda je rekao da mu se na 4 mjeseca staroj Astri GTC koju je tankao isključivo na toj benzinskoj postaji začepili injektori i filter goriva. Znam one priče ne "točiti poslije cisterne" i sl. Danas nije bilo cisterne kad sam ja točio, ali ne znam je li bila tamo prije mene. Još da napišem da se nikad ovako nešto nije dogodilo. Auto nije htio paliti samo jednom kad je otišao MAF senzor. Nakon zamjene sve je bilo ok. Nadam se Vašem odgovoru i zahvaljujem unaprijed. Lijep pozdrav! Goran Matanić

ODGOVOR:

Prema svim detaljima koje ste naveli može se sumnjati u kvalitetu goriva ( nečistoće, voda, previše sumpora, niski oktanski broj , nedostatk pojedinih aditiva za kvalitetu goriva ) . Može se nagađati o svemu i svačemu ali to ne mora biti točno. Strojarstvo je egzaktna nauka i sve se može dokazati . To znači da se može uzeti uzorak goriva iz Vašeg vozila i isto dati u laboratorij na analizu . Taj postupak bi točno pokazao da li je uzrok gorivo ili nije . Ukoliko bi se utvrdilo da je gorivo ispravno jasno je da uzrok treba tražitiu u pojedinim komponentama i dijelovima sustava elektronskog ubrizgavanja ili u neispravnom funkcioniranju sustava paljenja .  U svojoj dugogodišnjoj praksi imao sam samo nekolkio slučajeva kada je uzrok bilo loše gorivo .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C CLASSA 200 CDI - KONTROLE RADI PREVENCIJE

Datum objave: 17.05.2011 00:34:27
Slika
PITANJE:

Postovani g. Meicu. Hvala na odgovoru , vezano za moj mercedes C 200 , god proiz 2005 sa automatskim mjenjacem. Ja se nisam dovoljno precizno izjasnio sa mojim pitanjem. To na sto me upozoravate , skrecete paznju oko odrzavanja auta je manje vise poznato meni, no mene muci sasvim drugi problem. Naime novija auta imaju elektroniku , ispusni sistem i dr sasvim drukcije uradeno nego vozila do 2000 god. Ako mozete odgovorite mi koji se najcesci problemi javljaju kod CDI motora , kako se moze sam sebi pomoci prije no sto se dese kvarovi, odnosno i kad se dese , sta se moze uraditi sa partikal filterom ,temperaturni senzori kako se mjenjaju kod partikel filtera, lambda sondom, AGR ventilom , i td, znaci interesantni su odgovori za auto elektroniku i novi izuma koji nisu postojali prije 10 god a koji se sad prakticno primjenjuju u mercedesu. Pozdrav iz Njemacke

ODGOVOR:

Uz sve podatke koje sam naveo u ranijem odgovoru mogu dodti još nešto .  Ukolko imate mogućnosti ( stručnost, mogućnost servisna oprema ) možete preventivno i operativno raditi svašta na vozilu pa i radove koje ste spomenuli . Kontrolirati ispravnost pojedinih senzora temperature i tlaka filtera particel filtera , mjeriti temperaturu filtera, provjeravati funkciju i ispravnost ADR ventila i lambde . U slučaju smanjene snage radi začepljenosti particel filtera istoga možete pokušati očistiti ili po potrebi zamijeniti . Preventivno možete djelovati na način da skratite servisni interval i da ranije mijenjate pojedine filtere . Isto tako možete paziti na čistoću goriva ( ako je to moguće ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 TD - MOMENTI PRITEZANJA

Datum objave: 17.05.2011 16:22:34
Slika
PITANJE:

..Poštovani.... Zanima me Moment pritezanja vijaka na motoru(Opel astra 1,7td,97g.,50kw,nije isuzuv motor,nego opelov!)..te me zanimaju sljedeće stvari: 1.-Na koliko je Moment pritezanja glave motora? 2.-Na koliko je Moment pritezanja za klipnjače klipova? 3.-Te me zanima,,neznam kako da se izrazim,pa cu napisat, -Moment pritezanja za razvod ventila(bragaste osovine)? ..Unaprijed vam hvala s postovanjem!..

ODGOVOR:

Momenti pritezanja su : glava motora 25 Nm, +90° ,+90° , 45° , 15 minuta upaliti motor ,  +30° ,  +15° . Ležajevi klipnjača 35 Nm , 50° . Remenica bregaste osovine 75 Nm , +60° .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,8 16V - AUTO SE PREGRIJE

Datum objave: 17.05.2011 00:24:25
Slika
PITANJE:

Poštovani, Imam problem sa Citreon Xsarom, motor 1.8i 16v 81KW. Problem je u tome što auto se pregrijava i ispušta vodu na ono crijevo kod zatvarača. Zamjenjen je termostat, termo-prekidac, cep na hladnjaku. Auto se pregrije i kada se izvadi termostat. I da naponem glava motora i dihtutng na glavi motora su ispravni.Stvarno više ne znam šta da radim, imate li vi kakav savjet.

ODGOVOR:

Uz sve što ste nabrojili ipak niste nabrojili još neka moguće faktore radi kojih se motor može grijati a to su : hladnjak ( smanjen protok radi nečistoća ) , pumpa za vodu, cijevi rashladnog sustava . Brtva glave ne mora biti uzrok ali može biti sama glava motora ili blok motora . Ako nemate nekoga u blizini , mi Vam možemo to besplatno ispitati.

na vrh Povratak na vrh

VW JETTA II 1,6 - PODEŠAVANJE PREDPALJENJA JE SPECIFIČNO

Datum objave: 17.05.2011 00:22:13
Slika
PITANJE:

prije svega pozdrav posjedujem jetta 2 1.6 benzin-automatic,problem je paljenje. Jutrom pali ok,medjutim kad je zagrijana i ostane nekih pola sata da stoji tad imam problem da bas dugo moram verglati.Na zamasnjaku imam oznake 0 - 6 - 18,al problem je sljedeci,podesim na 6 stepeni bez vakuma,zatim spojim vakum tad mi pokazuje iskru na vise od 18 mozda 20 stepeni,a ako vratim ravodnik da sa vakumom iskra bude na 18 onda predpaljenje nije 6 nego 4 stepena.obzirom da je automatic potrosnja je velika pa sam mislio da je to uzrok svemu. molim za pomoc. hvala.

ODGOVOR:

Otežano paljenje zagrijanog motora može se događati radi sustava goriva ili radi sustava paljenja . Ako u momentu kada motor ne pali postoji dobra iskra na svjećicama tada treba ispitivati sustav dobave goriva i to tlak goriva, injektore, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, leptirasti ventil, aktuator minimuma, IAT senzor. Ako je iskra slaba ili je nema ispituju se : kablovi, svjećice, Hall davač, razvodnik paljenja, bobina. Podešavanje predpaljenja je kod ovoga motora malo specifično i važno je znati da li je vakumski regulator ispravan . Ako je ispravan onda isti počinje djelovati kada je podtlak 60 mbar a maksimalni pomak ostvaruje kada je podtlak 320 mbar . Kut predpaljenja je 18° /900 o/min.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,5 DCI - VELIKI SERVIS

Datum objave: 17.05.2011 00:18:43
Slika
PITANJE:

Poštovani vozim Renault megane 1,5 dci (78 kw) 2006 g., te me zanima kada napraviti veliki servis na istom. Inače nemam veliku kilometražu, trenutno 53000 km, te početkom 6.mj. idem na servis (osnovni + zamjena prednjih disk pločica i kočionog ulja), a u servisnoj knjižici je preporuka za veliki servis 5 godina ili 120000 km. Veliki servis planiram napraviti sljedeće godine kada će auto imati oko 65000 km (zamjena remenja, vodene pumpe, antifriza + osnovni servis), za što su mi u ovlaštenom Renault servisu napravili izračun oko 4500 kuna sa poslom.

ODGOVOR:

Točno je da za zamjenu razvodnog mehanizma ( zupčasti remen, natezač, pump aza vodu ) postoji kilometarski limit i vremenski limit ( 120.000 km ili 5 godina ) . Osim toga Važno je također da najmanje jednom godišnje mijenjate ulje u motoru i filtere . Ostale tekućine mijenjaju se svakih 60.000 km ili svake dvije godine ( ovo čuva kvalitetu pojedinih sklopova i produžava vijek trajanja vozila ) . Cijena navedenog servis bi mogla biti i manja od navedene. Ako Vam bude aktuelno mogu Vam izračunati troškove takvog servisa.

na vrh Povratak na vrh

FORD GALAXY 1,9 TDI - IZVADIM KLJUČ, A AUTO JOŠ RADI

Datum objave: 17.05.2011 00:15:12
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp.Meić, imam ford galaxy 1,9 tdi ,god 2000,(isti model kao sharan ww),260.000 km.U zadnje vrijeme primjetio sam da nakon što izvadim kontakt ključ auto još radi par trenutaka cca 10 tak sekundi,što mi se nikad prije toga nije desilo! Na autu nisam primjetio ništa čudno,redovito ga servisiram, napravljen je kompletan veliki servis sa zamjenom remena nakon 75 000 km.Ulje i potrošnja goriva je normalna!Tako da me to zabrinjava,pa Vas molim za savjet! Unaprijed zahvalan!

ODGOVOR:

Pojavu koju ste opisali događa se vrlo rijetko ali se ipak događa . Mogu postojati samo dva osnovna uzroka a to su prisutnost motornog ulja u usisnom kolektoru i sustav za upravljanje motorom . U prvom slučaju treba ispitai mehaničko stanje motora i stanje turbine a u drugom pojedine komponete elektrike i elektronike . Radi Vaše informacije to možete napraviti i kod nas.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,6 i. - SERVIS NA 120.000 KM

Datum objave: 17.05.2011 00:09:30
Slika
PITANJE:

audi a4 1.6 benzin 120 000 km sve je ok tebam na servis redovan što se radi na tu kilometražu i kolika je cijena lijep pozdrav tomislav !

ODGOVOR:

Servis vozila na 120.000 km može obuhvatiti mnogo radova i potrebnih dijelova ( ovisi o servisima koji su se prije radili i o ugrađenim dijelovima ) .  Cijenjenim vlasnicima vozila uvijek omogućim besplatni pregled kompletnog vozila i nakon toga napravim specifikaciju potrebnih dijelova i radova . Isto tako točno navedem i sve cijene . Na taj način se točno zna što treba raditi na navedenom servisu i točnu cijenu servisa . To isto važi i za Vas bez ikakve obveze.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 1,6 HDI - NE IDE NITI U JEDNU BRZINU

Datum objave: 17.05.2011 00:07:10
Slika
PITANJE:

Postovani, radi se o Peugeotu 407, 1,6 HDI, 2005. Od jutros jednostavno ne mogu da ga ubacim ni u jednu brzinu. Kada je automobil ugasen, spojnica i mjenjac rade besprijekorno. Kada se motor upali, koliko god da pokusavam, rucka mjenjaca jednostavno ne moze nikuda iz neutralnog polozaja, tj. ne salta. Napominjem da ostalih simptoma nema, tj trzanja, brujanja i slicno. inace mi je unazad godinu i po papucica spojnice prilicno tvrda.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu , neispravna može biti komanda spojke ili sama spojka . Najprije se provjerava ispravnost komande spojke ( glavni i radni cilindar ) a nakon toga spojka ( kuplung ) .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - ULAZE PARE KROZ VENTILACIJU

Datum objave: 17.05.2011 00:04:58
Slika
PITANJE:

Poštovan gospodine, Imam Golfa 3 iz 1993.g. problem je u tome što kada upalim ventilaciju u automobil ulaze pare posebice kada upalim grijanje, vodu treba vrlo često dosipati, motor normalno radi ne pregrijava se, dimi normalno, a i ulje je uredu.

ODGOVOR:

Prilikom paljenja ventilacije ne smije se osjetiti nikavi plinovi ili pare koje bi ulazile u kabinu.  Ako se to ipak događa mogući razlozi su : nečist motor, propuštanje rashladne tekućine na motoru , na cijevima rashladnog sustava, na radijatoru grijača . Mogući uzrok je i neispravan ispušni sustav.  Dođite na besplatan pregled, mi ćemo pregledati vozilo i predložiti rješenje.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 90 2,0 DIZEL - PLAVI DIM NAKON GENERALKE

Datum objave: 17.05.2011 00:00:21
Slika
PITANJE:

Postovani, imam nekoliko pitanja za Vas. Posjedujem automobil audi 90, 2.0 Diesel, 51 kw, 70 hp, 5 cilindera. Poslije kupovine navedenog vozila, uradio sam generalku motora, zamjena svih postrosnih dijelova te strojna obrada glave i cilindera. Desava mi se sljedece.. pri prvom jutanjem palenju pojavi se plavi dim i nestane nakon 30 sec do 1 min, pa vas pitam da li je to normalno? Takodje mi se desava da pri prvom palenju auto isto kao da radi na 4 cilindra, trese i "sjecka" dok se ne zagrije. Sumnjam na dizne, jer nisam radio servis iste, sta vi mislite? Od generalke sam presao izmedju 2000-3000 km i sa potrosnjom ulja nisam zadovoljan, kao da ga trosi malo vise nego sto bi trebalo. Da li mozda neispravne dizne mogu prouzrokovati malo vecu potrosnju goriva i ulja,, jer sam negdje procitao da mogu povecati i potrosnju ulja? I jos jedno pitanje za kraj, koji je redoslijed palenja kod 5 zyl motora, cisto informativno. Hvala vam na strpljenju i odgovoru. Jako koristan sajt!

ODGOVOR:

Ako ste radili generalni popravak motora pretpostavljam da je kompresija motora odlična a to znači veća od 28 bara . Prilikom ugradnje visokotlačne pumpe potrebno je podesiti paljenje na 0,85 do 0,87 mm . Isto tako ventili moraju biti ispravno podešeni ( usisni 0,25 mm , ispušni 0,45 mm ) . Redoslijed paljenja je : 1 - 2 - 4 - 5 - 3 .  Ako je sve tako kao što sam naveo i ako su ispravni svi grijači i ako je visokotlačna pumpa u redu ostaju kao mogući uzrok samo dize. Plavi dim koji vidite je gorivo koje se nije zapalilo u cilindru . Uzrok izostanka paljenja može biti sve što sam naveo . Potrošnja ulja ovisi o kvaliteti i točnosti strojne obrade o kvaliteti klipova i prstenova, o kvaliteti izvedenih radova na motoru .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 1,6 i.- UPALILA SE LAMPICA STOP

Datum objave: 16.05.2011 23:53:48
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine! Peugeot 307,-1,6.(2007g) Jucer se vozim normalno,jutros upalim auto,upali se lampica stop,a na display se pokaze pritisak ulja i druga obavijest-nizak.Kad sam krenula lampica se ugasila i upalila se ponovo prilikom zaustavljanja(smanjenja gasa). Prije mjesec dana je auto vozen u servis u Koprivnicu jer su mu se u voznji palila svijetla sama od sebe. Kompjuter nije pokazo neku gresku ali su oni nesto radili(restartirali softwer ili nesto) medjutim kvar nisu otklonili jer su se svijtla pocela paliti opet prije par dana. Uz to obavljena je neka servisna akcija YSC (citam sa papira)prilikom cega je kontrolirana razina ulja u motoru,tekucina za kocnice,svijetla,gume..Sve OK. Auto ima 70000 km. Hvala!

ODGOVOR:

Kada se upali kontrolna lampica za tlak ulja mogu postojati za to dva razloga jedan je niski tlak ulja u motoru a drugi je sustav za prikaz niskog tlaka koji pali i kontrolnu lampicu . Logično je da se radi preventive najprije obavi mjerenej tlaka ulja ( što će vjerojatno biti u redu ) . Nakon toga se ispituju dijelovi sustava koji pali kontrolnu lampicu a to su : indikator za tlak ulja, električna instalacija od motora do instrument ploče, instrument ploča, BSI računalo.

na vrh Povratak na vrh

FIAT UNO 1,0 i.e.- TINJA LAMPICA BATERIJE

Datum objave: 16.05.2011 23:52:04
Slika
PITANJE:

Dobar dan! Imam Fiat Una 1.0 ie 2001 92000 km, na tabli mi lagano tinja lampica baterije, ispitao sam napon punjenja i negdi je oko 14.5 v, promjenio sam remen, takoder sam promijenio regler sa cetkicama, lezajevi su dobri, procitao sam ovdje da bi mogla biti dioda na diodnom mostu, ali sto je u mene problem sto se ta lampica svako malo ugasi na dan dva te se ponovno upali nakon toga i tako opet, pa ako bi mi mogli pomoci Unaprijed Hvala  p.s. a taj diodni most, gdje se on nalazi na kontrol tabli ili..?

ODGOVOR:

Stanje s alternatorom na Vašem vozilu je takvo da možete tako voziti još dugo . Jedino može smetati povremeno paljenje kontrolne lampice alternatora . Točno je da je neispravna jedna od dioda ( ima ih 6+1 ) . Ovakav slučaj je najlakše riješiti u servisu koji ima ispitne uređaje za diode i ispitni stol . Vama jedino mogu preporućiti da još očistite sve kontakte prema masi ( minusu ) kao i sve priključke na alternatoru . Ako rezultat izostane uzrok je neka od dioda.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDDI - PREGORI OSIGURAČ OD VENTILATORA

Datum objave: 16.05.2011 23:45:22
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu, u pitanju je Ford focus 1.8 tddi 2001 god.naime kada upalim klimu odmah mi pregori osigurac od ventilatora ispod haube od 30a,klima je a/c.Osiguraci od ventilatora i klime pod haubom su odvojeni.Unaprijed zahvaljujem.

ODGOVOR:

Kada pregara osigurač tako velike amperaže to je znak da je nešto u sustavu u kratkom spoju . To može biti :  elektromagnetska remenica klime, blokirana osovina kompresora, oštećena instalacija od sustava klima uređaja, ventilator klime na kondenzatoru, prekidač klima uređaja, relej klima uređaja . U svakom slučaju potrebno je obaviti pojedinačno ispitavanje pojedinih komponenata koje sam naveo kao i ispitivanje  električne instalacije.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 1,1 i. - NA PLIN IDE DOBRO, A NA BENZIN NEMA SNAGE

Datum objave: 16.05.2011 10:26:02
Slika
PITANJE:

Poštovani, vozim Peugeot 106 1,1 44kW 1997 godina. Auto je na plin i benzin. Za vrijeme vožnje na plin auto ide super dok kad ga prebacim na benzin auto nema snage (ne reagira na papučicu gasa). Bio sam na diagnostici i auto je podešen tako da je sve lijepo radilo ali nakon dva dana se pojavljuje ista stvar. Molim Vas da mi odgovorite u čemu je problem. Lijep pozdrav

ODGOVOR:

Kada vozilo ima plinski sustav kao što je slučaj i kod Vas, najčešći uzrok lošeg rada motora i nedostatak snage su benzinski injektori . Dok motor radi na plin benzinski injektori su zatvoreni a na njima se skupljaju krute čestice koje su produkt izgaranja . U kritičnom momentu spomenute nečistoće mogu zatvoriti ili djelomično zatvoriti ventil na injektoru i tako utjecati na količinu goriva  ( benzina ) koja je neophodna za ispravan rad motora. Ovu pojavu nije teško riješiti ultrazvučnim čišćenjem injektora koji nakon toga opet normalno funkcioniraju . Uz ovo treba još ispitati ( po potrebi ) i tlak koji stvara pumpa za benzin , potenciometar gasa, MAP senzor, mjerač mase zraka te regulator tlaka goriva.

na vrh Povratak na vrh