Danas je: 19.09.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VOLVO V40 - LAMPICA SERVICE

Datum objave: 14.05.2011 18:30:58
Slika
PITANJE:

Posjedujem Volvo V 40 i u zadnje vrijeme se pali lampica SERVICE,a nakon 2 minute se ugasi.Da li trebam nešto poduzeti po tom pitanju?Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Lampica SERVIS se pali kada na vozilu ili motoru nedostaje nekog ulja ili rashladne tekućine . Isto tako spomenuta lampica može signalizirati neki kvar na motoru koji ne mora biti veliki . Opčenito ta lampica kao i sama riječ upućuje da posjetite servis u cilju kontrole motora.

na vrh Povratak na vrh

ROVER 75 2,0 CDT - DA LI KUPITI ?

Datum objave: 14.05.2011 16:22:09
Slika
PITANJE:

Postovani Meicu, Imam jednu molbu, želio bih kupiti rover 75 2.0 CDT. To auto mi se vec dugo svidja, ali svi mi govore nemoj, kako ces odrzavati, isto i kolega koji se razumije u auta i koji bi trebao pregledati auto kada budem kupovao kaze nemoj rovera. Malo sam citao po forumima i podjeljena su misljenja mada sam od onih koji su ga imali ili imaju mogao cuti prilicno dobre stvari odnosno da su bili zadovolji. - sta je to najgore sto bi se moglo desiti? - Da li je veliki problem za djelove obzirom da mnogo toga djeli sa bratskim bmw-om - Na sta bi trebao obratiti paznju prilikom kupnje? i da li mi ipak predlazete da izbjegavam ovo auto? Velika hvala unaprijed

ODGOVOR:

Ako se spomenuto vozilo Vama sviđa Vi ćete ga sigurno kupiti bez obzira na negativne komentare Vaše okoline. Za ovo vozilo se može reći da je kvalitetno i pouzdano . Mora se naglasiti da takvih vozila ima jako malo i zato je ponuda s rezervnim dijelovima slaba, svaki ozbiljniji dio ili sklop se mora naručivati i čekati . Cijena dijelova je veća od uobičajene . Vrlo važno je da vozilo koje namjeravate kupiti nema značajnijih nedostataka . Filteri, kočne obloge , remeni , mogu se normalno nabaviti.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO 1,2 2007 - NOVI VOZAČ

Datum objave: 14.05.2011 16:17:42
Slika
PITANJE:

Poštovani! Vozim renault clio 1.2, 2007 god.prešao 29000 km Kupio sam ga nedavno i napravljen je mali servis na njemu.(zamjena ulja filtera...) Zadovoljan sam autom u vožnji, ali mi se počeo gasiti pri startanju. - primjer: auto me dobro služi dok vozim, ali kad stanem na raskrižju pri polasku s mjesta zaustavljanja počne zatrzavati i ugasi se. istovremeno se upale sve lampice na ploči zajedno s lampicom stop. nakon toga pokušam opet upaliti auto i to se ponovi 2 -3 puta i onda 3. ili 4. put krene. . nov sam vozač pa mi sve te stvari nisu poznate. Bio bih vam jako zahvalan ako bi mi mogli odgovoriti na moje pitanje. hvala

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu svakako treba napraviti temeljitu dijagnostiku motora nakon koje će se točno utvrditi što je neispravno i zašto se motor gasi . Normalno je da se tada najprije obavi kontrola mehaničkog stanja motora te kontrola svih dijelova sustava goriva i sustava paljenja . Točan odgovor na Vaše pitanje bih mogao dati nakon pregleda vozila. Ovom prigodom ću navesti što se sve treba ispitati kako bi se otkrio kvar a to je slijedeće : zabrtvljenost usisnog kolektora, nečist rezrvoar za gorivo, niski tlak goriva, nečisti injektori, senzor položaja leptirastog ventila, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, senzor temperature motora, aktuator minimuma, električna instalacija, lambda sonda, senzor RPM, upravljačka centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 2,0 TDI 2007.-OTEŽANO PALJENJE HLADNOG MOTORA

Datum objave: 14.05.2011 10:19:04
Slika
PITANJE:

Postovani, kupio sam skodu octaviu, 2.0 TDI, 2007 god s prijedjenih 94000 km. Primjetio sam da obicno prvo paljenje ne uspijeva,a od druge da. Medjutim,auto nisam vozio 4 dana i danas sam probao upaliti i nista. Ima zvuk kao da treba upaliti i nista. Da li je u pitanju akumulator ili grijaci ili nesto drugo? Imam auto 20 dana. Hvala unaprijed.

ODGOVOR:

Otežano paljenja hladnog motora može nastai radi više različitih faktora utjecaja a to su : akumulator, elektropokretač, grijači, modul grijača, zrak u sustavu goriva, filteri, mehaničko stanje motora, ECT senzor, EGR ventil, električna instalacija od motora do upravljačkog računala, dize, ECU centrala. Pregledom vozila može se točno otkriti uzrok.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - LOŠ EKO TEST

Datum objave: 14.05.2011 10:16:02
Slika
PITANJE:

Fiat punto 95 god. u voznji trza. To se desava u voznji prilikom oduzimanja gasa ili prebacivanjem u nizu brzinu a poslije dodavanja gasa sve dobro pri vecim okretajima.isto tako na ler gasu ima nemiran rad skacu mu obrtaji do 2000 okr. Na tehnickom pregledu ima dvije godine imam problema sa eko testom na vecim okretajima. Promijenjen zupcasti sa natezacem, ulje, svi filteri, kablovi, svjecice, bobine. molim vas pomagajte s nekakvim savjetom ja neznam sto vise da radim, a i tehnicki pregled je blizu! HVALA!

ODGOVOR:

Problemi koje ste naveli mogu nastati radi neispravnog rada sustava ubrizgavanja goriva ili radi neispravnog sustava paljenja . U manjem broju slučajeva uzrok je loše mehaničko stanje motora. Radi toga najprije treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora a nakon toga se otklanjaju pronađene neispravnosti. Ispitati treba slijedeće : fazu motora, podešenost ventila, kompresiju, zabrtvljenost usinog kolektora.  Nakon ovoga ispituje se : tlak goriva, filteri, rezervoar ( moguće nečistoće ) , regulator tlaka goriva, potenciometar gasa, MAP senzor, EVAP ventil rezervoara, električna instalacija, injektor/injektori, lambda sonda, ispravnost ispušnog sustava, ispravnost sustava paljenja ( elektronika paljenja , bobina, ECU centrala. Odgovor bi mogao biti jednostavniji ali bi prije toga morao pregledati Vaše vozilo.

na vrh Povratak na vrh

OPEL MERIVA 1,7 DTI - STRADAO HLADNJAK ULJA

Datum objave: 14.05.2011 10:10:59
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine. vec sam postavljao pitanje za opel merivu i Vi ste mi odmah odgovorili, zelim da se zehvalim i da pitam posto je utvrdjeno da je na mom opel merivi 1.7 dti 55kw. 2003 god. stradao hladjak ulja a trenutno nemam para da ga zamijenim, kako ga prespojiti da je van funkcije, na kratko vrijeme dok ne kupim novi. Jos jednom hvala puno. Srdacan pozdrav.

ODGOVOR:

Na hladnjaku za ulje postoji ulazna i izlazna cijev. Te dvije cijevi treba spojiti zajedno. Tlak ulja na spomenutim cijevima je u pojedinim trenutcima veći od 7 bara.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - SERVO PUMPA I OSTALI KVAROVI

Datum objave: 14.05.2011 10:08:04
Slika
PITANJE:

Poštovani posjedujem citroen Xsaru 1.4i iz 2002 godine sa prij

eđenih 92000km odnedavno se pojavljuje problem za kojeg mehaničar navodi da je do servo pumpe (čudan zvuk kao da nešto šušti iz predijela motora),da li bi bilo najbolje kupiti novu ili polovnu servo pumpu ili postoji mogućnost reparacije (nova košta 2500kn),također navodi da bi uz promjenu servo pumpe trebao zamjeniti i klinasti remen iako sam ga mijenjao na 60000km, zanima što se može dogoditi u slučaju njegova puknuća.Zatim navodi problem kako on kaže "baca" ulje na glavu motora što se vidi na dnu i bloku motora i potome da je tekućina za hlađenje poprimila crnu masnu boju.Kaže da bi se trebla skidat glava motora i radit obrada glave, promijenit zupčasti remen ako do sada nije mijenjan, na koliko se kilometara on mijenja i što mi je činit jer spomnje velike novce do 5000 kn da otkloni sve kvarove. Puno hvala na odgovoru!!

ODGOVOR:

Ako želite zadržati Vaše vozilo za slijedećih nekoliko godina normalno je da ćete obaviti sve potrebne radove kako bi Vaše vozilo bilo ispravno i kako bi što duže trajalo. Pumpa servo volana se može servisirati a ukoliko je ista jako oštećena može se ugraditi i rabljena ispravna. Ulje u servo volanu mijenja se svake dvije godine ili svakih 60.000 km . Pojava ulja u rashladnom sustavu i curenje ulja ispod glave motora također zahtijevaju adekvatnu intervenciju na motoru. Kada se demontira glava motora istu treba ispitati  radi mogućeg puknuća i nakon toga obaviti kompletnu obradu glave motora. Zupčasti remen , natezač i pumpa za vodu mijenjaju se na 120.000 km ili po potrebi i ranije  ( ako to zahtijeva situacija ) .  Svi radovi na glavi motora moraju biti napravljeni stručno , profesionalno i s najboljim materijalima jer se to radi za slijedećih 10 godina.

na vrh Povratak na vrh

SAAB 93 2,2 DIT - EGR VENTIL

Datum objave: 14.05.2011 09:42:21
Slika
PITANJE:

Pozdrav. Posedujem vozilo marke Saab 93 sa motorom 2.2. dit od opel astre g.pa me interesira dali postoji mogucnost zatvaranja( blindiranja) vakumskog egr ventila na motoru

ODGOVOR:

Ako zatvorite EGR ventil upravljačko računalo motora će to prepoznati i smanjiti snagu motora .  Smanjena snaga motora Vas sigurno neće zadovoljavati.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V - KADA JE MIJENJAN ZUPČASTI REMEN ?

Datum objave: 13.05.2011 19:35:47
Slika
PITANJE:

poz,,kupio sam golfaV..al kad otvorim haubu pise da je zupcasti remen mijenjan na nekih 197ooo..al to mi ne pise u knjizici od servisa nego samo na haubi,,pa jel ima neki nacin da se pogleda zupcasti remen da se vidi jeli mijenjen ili je samo vlasnik napisao kilometrazu da ga proda,,ps,,nemam board computer,,hvala

ODGOVOR:

Na Vašemu vozilu možete provjeriti stanje zupčastog remena tako da se demontira zaštitni poklopac . Tada stručna osoba može zaključiti da li je razvodni remen, natezač, klizač nedavno mijenjan ili nije . Drugi način ne postoji.

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. GUŠI SE PRI KRETANJU

Datum objave: 13.05.2011 19:32:16
Slika
PITANJE:

Poštovani, Sviđa mi se što besplatnim savjetima pomažete ljudima koji imaju problema sa svojim limenim ljubimcima, te se nadam da ćete i meni moći savjetovati što mi je činiti. U posjedu sam Polo Clasic-a 1.4 (44 kW) iz 1999. godine koji je prošao oko 87000 km, te mi se u zadnje vrijeme auto počeo "gušiti" pri kretanju u prvoj brzini kao i pri vožnji u većim brzinama oko 2000 okretaja, počinje cukati te se u nekim situacijama pri kretanju u prvoj brzini zna i ugasiti što na semaforima zna stvarati neugodnosti. Početkom godine je auto uredno servisiran tj. promijenilo se ulje, filter ulja, kao i zupčasti remen (sve vezano za to), te je prije tjedan dana provjereno i stanje akumulatora koje je zadovoljavajuće. Uskoro ću provjeriti i stanje svjećica, te me zanima što bi još trebalo tj. valjalo provjeriti ako problem i dalje bude prisutan? Da li je to isto moguće kod Vas napraviti te koliko bi to otprilike koštalo? Unaprijed Vam hvala na odgovoru i pomoći. Srdačan pozdrav,

ODGOVOR:

U ovom slučaju najprije treba ispitati : filtere, rezervoar za gorivo ( moguće nečistoće ), tlak goriva , količinu goriva, regulator tlaka goriva , injektore. Ako bi s navedenim sve bilo u redu ispituju se i slijedeći dijelovi : senzor bregaste osovine, senzor položaja TP ventila, mjerač mase zraka, senzor MAP za tlak u usisnom kolektoru, senzor KS detonacija, sustav paljenja ( loša iskra na svjećicama ili izostanak iskre ), električna instalacija, mehaničko stanje motora, ECU centrala. Na žalost precizan odgovor mogu dati tek nakon pregleda i dijagnostike motora. Naravno da se sve može kod nas napraviti, a cijenu mogu reći kada dijagnosticiram problem.

na vrh Povratak na vrh

ZASTAVA 101 -PODEŠAVANJE PREDPALJENJA

Datum objave: 13.05.2011 19:22:01
Slika
PITANJE:

Vozim zastavu 101 i zanima me na koliko je najbolje podesiti predpaljenei kako treba stajati razvodnik?

ODGOVOR:

Predpaljenje treba podesiti na 10° prije GMT . Prije toga razvodnik paljenja treba namjestiti tako da se isti može zakretati u lijevu i desnu stranu kako bi se moglo obaviti podešavanje predpaljenja.

na vrh Povratak na vrh

OPEL VECRA C 2,2 DTI - PLAVO-BIJELI DIM

Datum objave: 13.05.2011 18:15:48
Slika
PITANJE:

OPEL VECTRA C 2.2,92 KW,DIZEL,2003 G.P. PREDJENO 160000 KM.PROBLEM SE POJAVIO PRIJE MJESEC DANA.KADA PALIM AUTO,A MOTOR JE HLADAN,IZBACUJE PLAVO-BIJEL DIM.NAIME AKO UPALIM AUTO DANAS A JUCE SAM GA VOZIO IZBACUJE DIM,A NA SLJEDECEM PALJENJU AKO AUTO NIJE VOZENO IZMEDJU TA DVA PALJENJA DIMA NEMA.MEHANICARI GLEDEALI KAZU PROBLEM NIJE U MOTORU,VENTIL NA USISNOJ GRANI ISPRAVAN,JEDINO IMA ULJA U USISNIM CIJEVIMA.VECTRA VUCE KAO I PRIJE A MEHANICARI ME SALJU NA POPRAVKU TURBINE.POTROSNJA ULJA 0,5L NA 2000 KM.

ODGOVOR:

Ako ste primjetili značajnu količinu ulja na usisnoj strani motora potrebno je obaviti kontrolu mehaničkog stanja motora , kontrolu turbine, kontrolu diza . Ulje koje ste primjetili može na spomenuto mjesto doći kroz sustav za odušak ulja ili kroz turbinu . Nakon što obavite kontrolu mehaničkog stanja motora i kontrolu turbine točno ćete znati što je uzrok i kako otkloniti navedenu pojavu potrošnje ulja.

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C CLASSA 200 CDI - KONTROLE RADI PREVENCIJE

Datum objave: 13.05.2011 18:12:30
Slika
PITANJE:

Postovanje g.Meicu Posjedujem auto Mercedes c Klase 200 cdi, W 203. God proizvodnje. 2005 maj Moje pitanje je sasvim jednostavno. Sta se moze kontrolirati, cistiti provjeravati spojeve da bi auto radilo bez problema. Naprimjer AGR ventil ocistiti , i td, uostalom vi znate tacan odgovor . Preventiva , prije kurative. Sta mislite o programu za auto dijagnostiku Skanmeister, sa hardverom ELM 374. Puno pozdrava iz Deutschlanda.

ODGOVOR:

U cilju održavanja vozila mogu se obavljati razne kontrolne radnje i to : kontrola količine i kvalitete svih tekućina ( ulje u motoru, ulje u mjenjaču, ulje u diferencijalu, ulje u servo volanu, ulje u kočnom sustavu, rashladna tekućina ) , kontrola pojedinih filtera, kontrola akumulatora, kontrola stanja kanalnog remena, kontrola kočnog sustava, kontrola ovjesa i podvozja, kontrola upravljačkog mehanizma, kontrola farova i signalizacie, kontrola sustava grijanja i hlađenja. Svaki program za autodijagnostiku je dobar ako služi svrsi i ako s istim možete obavljati pojedine kontrolne radnje i očitavanje pojedinih grešaka.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI PD - TRZANJE U LERU

Datum objave: 13.05.2011 18:07:27
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine...vozim golfa 4 1.9 tdi di crveno 74 kw 2001 godina i imam sljedeci problem...kada mi je auto u leru osjetim malo treskanje odnosno trzanje pa se pitam sta bi moglo biti..napominjem da je trzanje izraženije kada je motor zagrijan pa ga stavim u ler...a kada je motor hladan nema trzanja ...u vožnji nista drugo ne osjecam sve je normalno...molim za savjet... s postovanjemm.

ODGOVOR:

Vibracije ( trzanje ) koje ste primjetili može nastati radi više razloga a najčešći uzroci su dize ( razlika u količini goriva ) i razlika u tlakovima kompresije . Ostali mogući uzroci : grijači, ECT senzor, EGR ventil, senzor radilice, električna instalacija, ECU centrala. Točan odgovor na Vaše pitanje mogu dati nakon dijagnostike motora.

na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA 1,8 D 1999 - PROBLEMI S PALJENJEM

Datum objave: 13.05.2011 07:39:18
Slika
PITANJE:

imam ford fiestu 1.8d 99g kad je hladna pali bez problema nakon 10min. kad je ugasim nemoze da upali neće ni da vergla a kad dam kontakt sijalica od koda treperi i nekad nemože da upali ni na guranje dok ne prođe neko vrijeme onda pali bez problema vozio sam je na servis rekli su mi da nije do ključa onda sam išao kod drugog auto električara i on je otkrio da struja ne dolazi do alnasera kad smo direkt skopčali alnaser neće da upali

ODGOVOR:

Prvi i osnovni uvjet da motor Vašega vozila lagano pali jest slijedeći : akumulator mora biti u dobrom stanju ( kapacitet iznad  60% ) , elektropokretač mora biti također u odličnom stanju , kontakt brava treba biti ispravna, električna instalacija ne smije imati unutrašnji otpor radi kojega bi došlo do velikog pada napona . Ako je sve što sam naveo u ispravnom stanju prilikom startanja radilica motora se mora okretati s više od 140 o/min . Iz Vašeg opisa to sigurno nije tako . Potražite bolji servis koji će bez problema utvrditi što od navedenog nije ispravno i koji će nakon toga predložiti ispravno rješenje .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - KOD KRETANJA SE GUŠI I CUKA

Datum objave: 13.05.2011 07:35:03
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meiću, imam dakle sljedeći problem. Imam Fiat Punto 1.2 60ks 97.god.. Nakon startanja motora, nakon sto se temperatura malo podigla dešava se da prilikom kretanja auto "zacuka" ili ako je u voznji lagano se ugusi i nakon sto to prodje auto vozi i radi normalno kad se temperatura digne ili kad se nakon kraceg stajanja ponovno krene. Promijenio se prema savjetima mehanicara sljedeće: svjecice, kablove, set kvacila je novi, ulijevano je gorivo sa vise oktana sto je cak malo i smanjilo to "cukanje", filter goriva je promijenjen prije 10 000 km. Imate li vi mozda neku ideju koja bi mi pomogla kod ovog problema jer sam bio kod dosta mehanicara i na dijagnostici ali problem nije otklonjen.. Hvala

ODGOVOR:

Na Vaše pitanje bih mogao točno odgovoriti nakon pregleda Vašega vozila . Navesti ću što sve treba ispitati i što su sve potencijalni uzroci pojave koju ste opisali a to su : propuštanje na usisnom kolektoru ili na bilo kojem priključku usisnog kolektora, električna instalacija i konektori od motora do ECU centrale ( moguć pad napona ), IAC ventil minimuma, senzor položaja leptirastog ventila, senzor temperature motora, tlak goriva, injektor/injektori, sustav paljenja ( kratkotrajni izostanak iskre na svjećicama ), senzor radilice ( prekid impulsa ili napajanja ( kratkotrajno ), upravljačka centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL MERIVA - KAKO ISPUSTITI GORIVO

Datum objave: 13.05.2011 07:29:48
Slika
PITANJE:

molim vas kako ispustiti gorivo iz rezervara opel merive . sto treba napraviti i gdje se nalazi ispust iz rezervara. hvala unaprijed!

ODGOVOR:

Ne postoji ispust ( čep ) na rezervoaru na koji možete ispustiti gorivo. Ako to želite napraviti potrebno je demontirati sklop komanda pokazivača goriva na rezervoaru i pomoću odgovarajuće pumpice ili fleksibilne cijevi obaviti navedenu radnju.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI COUPE 2,0 FX - VENTILATOR SE NE GASI

Datum objave: 12.05.2011 19:13:26
Slika
PITANJE:

vozim hyundai coupe 2.0 fx i imam problem s ventilatorom kilera.kad dostigne odredenu temperaturu upali mi se ventilator i uopce ga ne gasi.otvorim haubu i osjetim da se motor poceo prigrijavati.

ODGOVOR:

Detalje koje ste opisali u vezi temperature motora ukazuju na više mogućih faktora utjecaja a to su : termostat, hladnjak ( moguće nećistoće i slabiji protok ) , pumpa za vodu, slaba cirkulacija zraka kroz hladnjak , nedovoljno rashladne tekućine, cijevi rashladnog sustava , termoprekidač ili senzor temperature motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - BRUJANJE I GREBANJE NA NIZBRDICI

Datum objave: 12.05.2011 18:56:53
Slika
PITANJE:

Imam jedan problem sa golf 3 kad idem negde oko 30 na sat cuje mi se brujanje kod nogu ali ne svaki put obicno kad je nizbrdica ili nagnut auto sa strane imam osecaj kao da poluosovina negdje grebe ili je lager crko provjerio sam lager prednji uredu zglob uredu je i ima masti poluosovinu sam promjenio i opet se cuje mozete li mi dati neki adekvatni odgovor posto dva majstora to nisu mogla da rijese hvala

ODGOVOR:

Točan odgovor na Vaše pitanje mogao bih dati nakon kratke probne vožnje s Vašim vozilom. Prema opisu mogući uzroci su : ležajevi kotača, bočni ležajevi diferencijala, nosači motora, ispušni sustav, kočni sustav.

na vrh Povratak na vrh

BMW 320 D - ZAMJENA GUMICA VENTILA

Datum objave: 11.05.2011 12:55:29
Slika
PITANJE:

postovani! zanima me cijena promjene gumica na ventilima na bmw 320 d 100kw,bez skidanja glave ako je ikako moguće??? hvala (gumice moje)

ODGOVOR:

Vaše vozilo bih trebao pregledati i tada bih mogao navesti točnu cijenu potrebnog materijala i rada . Bez obzira na moje znanje i veliko iskustvo ne bih to radio a bez da demontiram glavu motora.

na vrh Povratak na vrh