Danas je: 26.09.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

HONDA CRV 2.0 150 KS, 2008.

Datum objave: 13.03.2011 18:24:33
Slika
PITANJE: Dobar dan. Postavio bih pitanje u vezi održavanja Honde CRV. Posjedujem Hondu Cr-v 2008. god, 2,0-150KS benzin. Kupio sam je prošle godine u 2.mj i imala je prijeđenih 20 000km. Automobil je bio oduzet od banke pa je išao na prodaju..tako da sam drugi vlasnik.Sada vec ima oko 50000 km(uredno održavan u Honda servisu).Auto se vozi efektivno nekih 6 mjeseci a puno manje ostalih 6 mjeseci jer sam u inozemstvu. So obzirom na uobicajenu godisnju kilometražu oko 30000-40000 km/god(prakticki 6mj.)..da li imate kakav savjet za održavanje ovog Hondinog motora i na sto se treba pazit. Vecina kilometraže se radi na autoputu ZG-ST( prosjecna brzina 140-150 km/h)..sto se potrosnje tice ralativno sam zadovoljan s obzirom na tezinu i velicinu auta i benzinski motor. Eto ako imate kakvog iskustva s ovim tipom automobila i motora puno bi mi znacilo par savjeta..Unaprijed hvala..
ODGOVOR:U periodu kada se vozilo na vozi 6 mjeseci ( tako sam razumio ), dobro bi bilo da se motor upali barem jednom mjesećno i da isti odradi na mjestu ili još bolje u vožnji pola sata . Isto tako bi trebalo da nakon perioda stajanja zamijenite ulje u motoru i filter ulja. Sve ostale radnje se rade prema preporuci za servisni interval ( kilometarski i vremenski limit za zamjenu pojedinih tekućina i za obavljanje pojedinih servisnih radova ).
na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,9 DIZEL - VELIKA BUKA PRI VOŽNJI

Datum objave: 12.03.2011 19:55:21
Slika
PITANJE: Poštovani!Suvišno je hvaliti Vas jer samo bih ponavljao već rečeno,pa odmah prelazim na pitanje.Radi se o polu 1,9d 1996.koji stvara veliku buku pri vožnji,naročito oko 60 km nevezano za rad motora jer buči i kad ga izbacim iz brzine i pustim gas ,više se čuje kad motam volan u lijevo i vezano je s rotiranjem.Bio sam kod ,čini mi se kvalitetnog majstora koji je od prve rekao da je prednji ležaj ,no nakon dizanja kotača i pojedinačnog pokretanja u četvrtoj brzini uz gas zaključio je da nije ležaj nego mjenjač,s kojim nisam imao nikakvih problema.Lagano se šalta,ulje smo promijenili,staro je bilo već rijetko.Moje pitanje je: Odakle početi?Da li pokušati zamijeniti oba prednja ležaja da bi eliminirali jednu mogućnost kvara ili krenuti od mjenjača?I kad se mijenja ulje u navedenom motoru?Unaprijed hvala na odgovoru!
ODGOVOR:Prema Vašem opisu uzrok je ležaj/ležajevi kotača . Zvuk se obično ne čuje na dizalici jer ležajevi kotača nisu opterećeni i u tim uvjetima to ne možete uvijek čuti. Naravno da ćete krenuti od ležajeva kotača jer je to logičnije i znatno jeftinije. Ulje u motoru se mijenja svakih 15.000 km ili najmanje jednom godišnje.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - KOJI IZABRATI

Datum objave: 13.03.2011 11:18:41
Slika
PITANJE: Bog poštovani g.MEIĆU i svsko Vam dobro.Molim Vas da mi odgovorite na pitanje vezano za kupnju A4 2007.g.koji agregat odabrati 1.9 TDI,2.0 TDI 140 ili 170 KS,ili možda 2.7 TDI da Vi birate sto biste odabrali za sebe,ipak ste Vi prava osoba koja dobro poznaje automobile i imate tako bogato iskustvo,unaprijed Vam HVALA.
ODGOVOR:Svi motori koje ste naveli su jako kvalitetni a naročito motor 2,7 TDI s oznakom motora BPP . Jedini minus ovoga motora je cijena održavanja ili eventualno cijena popravka ako se dogodi neki nepredviđeni kvar u motoru. Jednostavniji i jeftiniji za održavanje su motori s manjom snagom. Osobno bih izabrao motor koji nije zahtijevan i skup za redovito servisiranje.
na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. - SERVIS NA 60.000 KM

Datum objave: 12.03.2011 19:52:01
Slika
PITANJE: Postovani, vlasnik sam Ford Focusa 1.4, 2006., buduci mi se priblizava redovni servis na 60.000km, mozete li mi reci kolika je cijena (okvirna-uobicajena) servisiranja jednog takvog auta u Vasem servisu?
ODGOVOR:Cijena servisa nije velika jer se redovno mijenjaju samo filteri i neka ulja. Najbolji način da Vam navedem točnu cijenu je nakon pregleda Vašega vozila. Takav pregled je kod nas besplatan a za Vas koristan jer se tom prilikom pregledaju svi detalji na vozilu ( sve tekućine, kočnice, podvozje , upravljački mehanizam, klima uređaj, ostalo ).
na vrh Povratak na vrh

VW LUPO 1,7 SDI - NE PRIHVAČA GAS

Datum objave: 12.03.2011 19:49:38
Slika
PITANJE: poštovani, imam vozilo Lupo 1,7 SDI, povremeno mi se dešava da auto u vožnji ne prima gas, odnosno tek nakon par sekundi povuče, a posebno nakon prebacivanja u brzinu i ako je pod većim opterećenjem. Molio bih vas za vaše mišljenje, hvala?
ODGOVOR:Uzroci radi kojih motor u vožnji ne prihvača gas mogu biti brojni. Navesti ću najčešće neispravnosti : zrak u sustavu goriva, filteri, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, mjerač mase zraka, senzor tlaka zraka , EGR ventil, regulator količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja, visokotlačna pumpa, senzor temperature goriva, senzor položaja pedale kočnice, senzor radilice, električna dize s davačem impulsa, električna instalacija, ispušni sustav, mehaničko stanje motora, upravljačko računalo motora.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - TROŠI PREVIŠE

Datum objave: 18.03.2011 23:15:16
Slika
PITANJE: Imam jedno pitanje u vezi GOLFA 2, `87 godiste,automatski saug. Zanima me da li postoji sansa da se smanji potrosnja na ovom autu,jer ima osjecaj da mi u gradskoj voznji trosi bas previse. Sta bi se trebalo pokusati i ima li uopste sanse i smisla da se nesto pokusa.Da li cu sta dobiti da odem kod majstora koji radi samo karburatore i da ga servisira. Inace kad je hladno ujutru kad ga upalim 2-3 minute auto trokira dok radi,jedva moze da izdrzi automatski saug,moram povremeno davati gas jer bi se ugasio,i napominjem da mi se u to vrijeme cuje benzin. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru
ODGOVOR:Uzroci povećane potrošnje goriva na vašem vozilu mogu biti brojni. Radi toga bi trebalo obaviti kompletan pregled motora i nakon toga i potrebne dorade i podešavanja. Redoslijed radova bi bio slijedeći : kontrola faze , podešavanje ventila ( ako motor nema hidropodizače ), mjerenje kompresije, podešavanje paljenja, provjera svih filtera, provjera stanja razvodnika paljenja, kablova, svjećica, provjera zabrtvljenosti usisnog kolektora, provjera ispravnosti rasplinjača i po potrebi servis rasplinjača. Iz priloženog možete vidjeti da je rasplinjač samo jedan od mogućih neispravnosti.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT III 1,9 TDI - HLADAN TRESE KAO LUD

Datum objave: 18.03.2011 23:33:03
Slika
PITANJE: postovani gospodine meiću,zahvaljujem u ime svih kojima ste pomogli i kojima jos pomazete pa tako zamolio bih vas jer je ta pomoc i meni potrebna..imam passata 3 1993 godiste 1.6 TDi problem je kod motora da kada je hladan nakon sto se upali trese kao lud nekih desetak sekundi i nakon toga ima normalan rad..takva situacija je uvjek pri hladnom paljenju..kod nekih od majstora sam bio oni su tvrdili kako nije ispravan "prelivni ventil" kojeg sam zamjenio,ali stvar je ista ako ne i gora..i u voznji kada motor dostigne 3000 obrtaja jednostavno vise nevuce a sto se prije uopste nije dogadjalo..unaprijed vam hvala na vasem odgovoru sa postovanjem Pozdrav.
ODGOVOR:Ako motor loše radi nakon hladnog starta ( trese se ) mogući uzroci su : zrak u sustavu goriva, filteri, grijači, dize, niža kompresija na nekom od cilindara, senzor temperature motora, EGR ventil, regulator količine goriva, RPM senzor, električna instalacija, mehaničko stanje motora. Ispitajte sve po redoslijedu koji sam naveo.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 2.0 - TUCKANJE KOD ISPUŠNE GRANE

Datum objave: 11.03.2011 17:00:36
Slika
PITANJE: pozdrav!! imam opel astru g 2.0 16v od 100kw.automobil je 1998g.ima 150 000km.odrzavana je dobro,ima servisnu knjizicu.distribucija je rađena na 120 000km,ulje nedavno mijenjano.tocim gorivo 95 i 98 oktana.i sad nedugo mi se javilo tuckanje kod ispusne grane motora i to samo na hladno paljenje i traje oko 2 minute dok se auto ne ugrije.i cuje se tamo blizu ispusne grane i distribucije.ali grana po moje ne propusta,jedan vijak je slab,popustio je navoj pa cu novi narezat i dihtung novi stavit ali to tuckanje je nesto drugo,nema ni crnila da grana propusta niti na opip ne propusta.gore kod ventila se ne cuje makar sam mislio da je koli podizač.molim vas za savjet,ako znate sta bi jos moglo biti!! hvala puno!!
ODGOVOR:Zvuk koji čujete kao lupanje može se pojaviti na ispušnom kolektoru , na nekom od hidropodizača, na bregastoj osovini, na nečemu netipičnom ( potreban neposredan uvid ). Dobro bi bilo da najprije demontirate ispušni kolektor, ugradite novi vijak, pregledate ispušni kolektor ( po potrebi obavite doradu na kolektoru ), stavite novu brtvu. Ako i nakon toga lupanje i dalje bude prisutno provjerite hidropodizače i bregastu osovinu.
na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - VIBRACIJE KOD UBRZAVANJA

Datum objave: 11.03.2011 11:19:08
Slika
PITANJE: Pozdrav! Vozim Ford Focus 1.8 Tdci 76 Kw iz 2002. godine. Problem je u tome što mi trese kod ubrzavanja, ali samo kod ubrzavanja, znači kad se ustali na jednoj brzini ne trese ništa. Trešnja se ne odnosi na volan koji je miran, nego na podvozje prednje strane. Majstor je zaključio da nevalja ona "čaša" u koju ulazi križ lijeve poluosovine ( koji je ispravan ). Kaže da je ta čaša poderana iznutra, što sam vidio i ja ( dobila je nekakve utore ) pa križ ima lufta i zato trese. Zanima me dali je stvarno u tome problem jer je popravak izuzetno skup pa bih htio biti siguran. Samo da dodam da su i u ovlaštenom servisu dijagnosticirali isto to, ali da budem iskren, za popravak u ovlaštenom servisu stvarno nemam novaca, pošto sam ostao bez posla. Hvala puno na odgovoru! Dražen
ODGOVOR:Prema Vašem opisu točno je da uzrok vibracija može biti kućište križa poluosovine. Kada na navedenom dijelu postoji istrošenje mogu se pojaviti vibracije prilikom ubrzanja vozila.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,3 - PROBLEM SA LER GASOM

Datum objave: 18.03.2011 23:34:18
Slika
PITANJE: Postovani, imam Golfa II, 1300 kubika, benzinac, 1986 godiste. Imam problema sa ler gasom: kada je motor hladan sve radi normalno tj. mali ler gas i miran rad motora, medjutim poslije par predjenih kilometera kada se motor zagrije ostaje visok ler gas i ne smanjuje se cak i kad stojim duze vrijeme. Kada ugasim motor i sacekam 10-15 sekundi pa ponovo upalim ler postaje normalan i miran rad motora. Ovo mi se odrazava i na vecu potrosnju goriva, sada vise trosi, pogotovu pri gradskoj voznji.
ODGOVOR:Mogući uzroci su : prirubnica ispod karburatora, propuštanje na usisnom kolektoru ili nekom priključku usisnog kolektora, nečist i loše podešen karburator, neispravan karburator.
na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS2009. - VIBRACIJE NAKON UDARA

Datum objave: 10.03.2011 23:46:18
Slika
PITANJE: Poštovani, imam forda focusa 2009. Malo sam jače popeo se na kolnik i guma mi je pukla,vidi se oštecenje felge.. prilikom vožnje osjetilo se jako dobro treskanje volanom i vibriranje. Stavio sam dobre gume na sva 4 kotača i uradio balans,optiku kotača i oštećenu felgu prebacio na zadnji dio auta a zdravu felgu na prednji dio..sada je malo manje treskanje pri brzini 80-140/160 km/h ali i dalje treska i osijete se vibracije.. Dal možda znate šta bi moglo biti i dali bi mogao doći da pogledate u čemu bi mogao biti problem??
ODGOVOR:Najčešći uzroci vibracija nakon udara koji ste imali su deformacije pojedinih dijelova ovjesa, transmisije , karoserije. Takve vibracije štetno djeluju na mehaniku vozila i logično je da iste treba otkriti i otkloniti. Možemo pregledati Vaše vozilo . Nazovite radi dogovora.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 200 -NE RADI ABS

Datum objave: 28.03.2011 00:46:53
Slika
PITANJE:

Poštovani! Nevjerojatno dobra stranica - sve pohvale (bez puno riječi ovo je dovoljno). Naime, vozim Mercedes 200 kompresor 1996. god. (250 000 km). Prije par mjeseci mi se počela u vožnji paliti lampica ABS-a. Nakon 20-tak dana lampica se nije gasila niti nakon paljenja a niti u vožnji. U par navrata kada nije bila upaljena ABS je bio u funkciji međutim sustav kočenja ABS nije aktivan dok gori lampica. Molim savjet. Hvala unaprijed i mnogo sreće u budućem radu. Pozdrav!

ODGOVOR:

Točno je da je sustav ABS-a izvan funkcije kada se upali kontrolna lampica. Najčešći uzroci ( prema podacima iz prakse ) su : pojedini senzori ABS-a na kotačima, pad napona na konektorima senzora, električna instalacija od senzora do upravljačke centrale ABS-a ( pad napona ), nečistoća na nazubljenom vijencu ili rotofonici ABS-a, hidraulički blok s ventilskom grupom ABS-a, zračnost na ležajevima pojedinih kotača ( promjenjiva zračnost između senzora i nazubljenog vijenca ). U rijetkim slučajevima kvar može biti i na samom računalu ABS-a. Najprije ispitajte sustav pomoću servisnog računala .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,3 i.- PROKLIZAVANJE KUPLUNGA

Datum objave: 10.03.2011 23:39:05
Slika
PITANJE: Škoda felicia 1.3 lxi iz 1998 god. u 12 mjesecu mjenjao semering radilice od tada osjećam kod jačih ubrzanja da se motor brže okreće od pogonskih kotača. Pitanje dali se radi o istrošenoj lameli ili je došlo do zamaščivanja lamele prilikom prethodne izmjena semeringa. Kod normalne vožje tih siptoma ubrzanja nema. Prošao 140000km. Koliko približno košta izmjena lamele, rad i materijal. Unaprijed hvala.
ODGOVOR:Spojka ( kuplung ) može prokliziti kada na lemelu dospije ulje , kada se istroši obloga lamele, kada oslabi tanjuraste opruga potisne ploče. U svim navedenim slučajevima potrebno je demontirati mjenjač i zamijeniti neispravne dijelove ( set spojke , otkloniti eventualno curenje ulja ). Cijena seta spojke ovisno o kvalitei i proizvođaču je od 800,- do 1.200,- kn. Cijena rada je oko 600,- kn .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,6 i. - NEMA SNAGE

Datum objave: 18.03.2011 23:35:46
Slika
PITANJE: Na samom pocetku,jedan veliki pozdrav za Vas...Imam jedan problem...Imam golf 3 1.6 74 kw iz 1997...Auto jednostavno ne vuce kako treba...Na 5000 obrtaja auto jednostavno postane i dalje ne ide,a prije isao do 7000...Promijenio sam pumpu goriva,nove svjecice,novi filter goriva...Pumpa je bila nutra 1.3 bara,a koliko sam cuo od mehanicara mora biti pritisak 3 bara...Stavio sam pumpo 3 bara ali i dalje isti problem...Dali trebam ici na dijagnostiku,jer je bila slaba pumpa goriva nutra ili ne...Hvala na odgovoru...
ODGOVOR:Kada motor nema snage kao što ste Vi to opisali tada mogu biti uzrok mnoGi faktori i to : tlak i količina goriva, injektori, filteri, senzor kisika, EGR ventil, mjerač mase zraka, senzor radilice, ECT senzor, MAP senzor, senzor položaja TP ventila, ispušni sustav, mehanički sustav motora, električna instalacija, ECU centrala. Naravno da pojedine dijelove nećete mijenjati na pamet nego ćete najprije napraviti dijagnostiku motora.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,9 CDTI - POVEĆA SE NIVO ULJA

Datum objave: 08.03.2011 22:17:15
Slika
PITANJE: Poštovani gosp. Meić zahvaljujem Vam iz Splita u ime svih nas koji od Vas tražimo i dobivamo potrebne savjete za naša vozila. Posjedujem Opel Zafira 1.9 CDTI god. proizvodnje 2006. s prijeđenih 100 000 km (EURO 5). Nakon što se upali motor radi uredno nekih cca 5 do 10 minuta nakon čega odjednom počne varirati broj okretaja na minimumu za cca 100 okretaja, te uz to iz ispuha intenzivno dimi. Pri tom se čuje i isprekidani zvuk iz područja motora sličan radu nekakve pumpe ili sl. Kada ugasim motor i upalim ga ponovno (npr na crvenom svjetlu na semaforu)sve se ponavlja ispočetka odnosno motor nekoliko minuta radi normalno a onda opet počinje dimiti. Uz to nakon par tisuća prijeđenih kilometara uglavnom gradske vožnje uz navedeni način rada motora, uočio sam da raste nivo motornog ulja u karteru. U autoservisu mi kažu da je neispravan DPF filter čestica koji stalno ponavlja regeneraciju, te ga je potrebno zamijeniti novim. Ono za što želim Vaše mišljenje je njihova tvrdnja da je DPF filter u jednom dijelu zajedno s katalizatorom te da je zbog toga cijena originalnog Opelovog dijela cca 14 000 kn odnosno jeftinija varijanta 6 000 kn. Postoji li mogućnost jeftinijeg rješenja problema?
ODGOVOR:Naveli ste činjenicu da se povećava nivo ulja u motoru. To se može događati kada je neispravna diza ( što je moguće u ovom slućaju ) ili kada rashladna tekućina ulazi u motor ( karter ). U drugom slučaju ulje u motoru postaje emulzija i promijeni boju u sivo žutu . Ako se radi o neispravnoj dizi/dizama , ta pojava je vrlo opasna i treba odmah reagirati jer može doći do oštećenja motora. Obavite što prije kontrolu diza, kompresije i utvrdite na koji način se povećava nivo ulja u motoru. Ovo može biti i uzrok problema s DPF filterom. Nakon otklanjanja ovoga kvara po potrebi se mogu ispitati i sve druge komponente sustava za upravljanje motorom.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,6 - LOŠE RADI NA LERU

Datum objave: 08.03.2011 22:18:55
Slika
PITANJE: Postovani gospodine Meić, imam problem sa Audijem A4 1.6,98.g,170000km.Auto upali normalno i na turi ide odlicno,jedini problem je kod zaustavljanja kad se pritisne kvacilo i kocnica auto se nekad ugasi a vecinom mu okretaji padnu i skoro se ugasi a onda se vrate i radi normalno.Obisao sam par mehanicara i elektricara ali problem nisu uspjeli rijesit a skinuta je i ociscena zaporka ,senzor temperature,svjecice,filter goriva,filter zraka a sada mi govore da je moguce da je zacepljen ugljeni filter povrata para sto po meni nema bas mnogo smisla pa vas molim za vase misljenje jer po svemu sto vidim na ovoj stranici zalim sto takav mestar nije malo blize mom gradu da rjesim ovaj problem.Unaprijed zahvalan.Zelim vam puno zdravlja i srece. Bog
ODGOVOR:Stručnim pristupom i ispitivanjem pojedinih dijelova i sklopova na motoru mogu se točno otkriti uzroci radi kojih motor loše radi na leru i radi kojih se ponekad ugasi. Uz sve što ste naveli potrebno je ispitati i slijedeće : usisni kolektor-propuštanje, količinu goriva na pojedinim injektorima, tlak goriva, aktuator minimuma, električnu instalaciju od motora do ECU centrale, potenciometar leptirastog ventila, EVAP ventil rezervoara, EGR ventil, injektore, MAF senzor, IAT senzor, senzor kisika, mehaničko stanje motora, ECU centralu . Imao sam već nekoliko vozila iz Vašeg kraja.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,8 i. - SAV SE TRESE

Datum objave: 18.03.2011 23:37:19
Slika
PITANJE: Postovani gos. Meić imam nekoliko pitanja u vezi Golf3 1,8,55kw. 1993g.Auto mi trese u ler gasu i kada se daje lagano gas samo se pojačava trese se cijeli motor,kabina,volan i mjenjač kada se naglo stisne gas sve ok.Kada se upali izbaci neko smeće iz aspuha kao čađu i sitne kapljice ulja.kada je hladan u vožnji ne prima gas i radi kao na tri klipa kad se malo zagrije malo se poboljša stanje.Auto je kupljen prije par dana promjenjeni svi filteri remeni i ulje i više ništa ne radi kako treba.Bio kod električara i on kaze da je sve u redu sa te strane i kod nekoliko majstora(ali ništa)kazu da nije ništa da ga treba odvest na autocestu i ispuhat.Šta da radim???
ODGOVOR:Svi detalji koje ste naveli na ukazuju baš na ispravno stanje motora. Na vašem vozilu najprije treba obaviti dijagnostiku motora i tada točno reći što je neispravno, i kolika je cijena popravka. Takve preglede radimo često i znam da je to prvo što treba napraviti. Moguće neispravnosti su : nosači motora, ispušni sustav, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav paljenja , mehaničko stanje motora. Po potrebi javite se opet.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 250, DIZEL - LOŠA USLUGA

Datum objave: 08.03.2011 21:55:21
Slika
PITANJE: Postovanje gosp. Meicu - Imam Mercedesa E-250 Diesel 113 ks 1994 godina. Presao je oko 180.000 km , uzeli smo ga pre 2 godine , bio je u top stanju ... Posle se pojavilo da nam trosi malo vise ulja nego sto je standard i izbecevao je plavo-beli dim na jak obr. moment ,do 4000,5000...Zato smo bili kod nekog majstora , mada i nisu neki ovamo majstori ... Brusio nam je glavu motora , menjao je dizne... i naplatio nam je oko 370 eura! PREVISE!... i sada opet trosi ulje , i od tada nam se cuje mnogo motor , bas kao neki traktor , mnogo trokera tako da se izrazim... ako me shvatate! Zatim nam i trosi mnogo goriva , gradska voznja cak i do 13/14 Litara , jel to moguce ,zar nije previse? ... Voleo bi da mi dade neki savet , sta ja treba tu da radim... Dali je do glavu motora , kazu da mora u milimetar da se vrati tacno , da nije poremecen recimo tako ili do cega moze da je to ????
ODGOVOR:Kada želite da se na Vašem vozilu obavi popravak motora kao što ste naveli tada to morate povjeriti vrlo stručnoj osobi i servisu od povjerenja. Prema Vašem detaljnom opisu zaključujem da navedeni radovi nisu obavljeni stručno ni profesionalno. Cijena koju ste platili za te radove je vrlo mala ali obzirom na kvalitetu radova ona je vrlo velika jer očekivani rezultat nje postignut. Na motoru sigurno postoji i istrošenje na donjem dijelu motora ( klipni prsteni, cilindar ) i zato motor i dalje troši ulje. Uzrok promjenjenog zvuka motora i velika potrošnja je netočno namještena faza motora i loše namješten kut predpaljenja . Savjet koji Vam mogu dati je da potražite servis s ugledom i preporukom. Tada zatražite stručni pregled i dijagnostiku motora. Nakon toga dobiti ćete precizan odgovor što je neispravno, što treba raditi na motoru i kolka bi bila cijena popravka.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA C 2.0 DTI - KONTROLA PROKLIZAVANJA

Datum objave: 08.03.2011 21:49:48
Slika
PITANJE: Postovani gospodine Meicu slucajno sam pogledao teme kvarova i naisao na vas sajt.Ja sam iz Pozarevca i juce sam se vracao iz Ljubljane pojavio mi se problem na Opel Vehri C 2.0 DTI 2003 godiste - problem da pri neravnom putu bocnom nagibu uzduznom nagibu naglom dodavanju gasa ili oduzimanju gasa ukljucuje se kontrola proklizavanja i koci auto.To se sve drasticnije desavalo pri voznji. Verovatno je neki senzor pa cu morati kod majstora ali ako nije problem dali kontrola proklizavanja na tom autu moze da se iskljuci. Lepo pozdravljeni
ODGOVOR:Na nekim vozilima se kontrola proklizavanja može isključiti s odgovarajućim prekidačem dok kod drugih vozila to nije moguće. Ako na Vašem vozilu niste do sada uočili takav prekidač to znači da ga niti nema . Ne bi bilo dobro da navedeni sustav fizički isključite iz funkcije jer vam tada ne bi radio ni ABS sustav.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 1,9 TDI - VISKO SPOJKA

Datum objave: 07.03.2011 23:11:33
Slika
PITANJE: Pozdrav, imam problem na audiju a6 99 godist motor 1.9 tdi afn kako skinuti visko,na visku je remenica pocela plavit izgleda da blokira i remen se trosi. pa me zanima dali se menja lezaj na visku ili sta? Unaprijed hvala za odgovor.
ODGOVOR:Visko spojku je najlakše demontirati odgovarajućim alatom koji ima svaki bolji servis. Nekada se demontaža može napraviti i sa standardnim alatom ali u tom slučaju treba paziti da ne dođe do oštećenja na osovini ili na samoj prihvatnoj matici.U većini slučajeva mijenja se nosač s ležajem jer se to kao sklop može pronaći i nabaviti.
na vrh Povratak na vrh