Danas je: 17.11.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF II 1,3 - PROBLEM SA LER GASOM

Datum objave: 18.03.2011 23:34:18
Slika
PITANJE: Postovani, imam Golfa II, 1300 kubika, benzinac, 1986 godiste. Imam problema sa ler gasom: kada je motor hladan sve radi normalno tj. mali ler gas i miran rad motora, medjutim poslije par predjenih kilometera kada se motor zagrije ostaje visok ler gas i ne smanjuje se cak i kad stojim duze vrijeme. Kada ugasim motor i sacekam 10-15 sekundi pa ponovo upalim ler postaje normalan i miran rad motora. Ovo mi se odrazava i na vecu potrosnju goriva, sada vise trosi, pogotovu pri gradskoj voznji.
ODGOVOR:Mogući uzroci su : prirubnica ispod karburatora, propuštanje na usisnom kolektoru ili nekom priključku usisnog kolektora, nečist i loše podešen karburator, neispravan karburator.
na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS2009. - VIBRACIJE NAKON UDARA

Datum objave: 10.03.2011 23:46:18
Slika
PITANJE: Poštovani, imam forda focusa 2009. Malo sam jače popeo se na kolnik i guma mi je pukla,vidi se oštecenje felge.. prilikom vožnje osjetilo se jako dobro treskanje volanom i vibriranje. Stavio sam dobre gume na sva 4 kotača i uradio balans,optiku kotača i oštećenu felgu prebacio na zadnji dio auta a zdravu felgu na prednji dio..sada je malo manje treskanje pri brzini 80-140/160 km/h ali i dalje treska i osijete se vibracije.. Dal možda znate šta bi moglo biti i dali bi mogao doći da pogledate u čemu bi mogao biti problem??
ODGOVOR:Najčešći uzroci vibracija nakon udara koji ste imali su deformacije pojedinih dijelova ovjesa, transmisije , karoserije. Takve vibracije štetno djeluju na mehaniku vozila i logično je da iste treba otkriti i otkloniti. Možemo pregledati Vaše vozilo . Nazovite radi dogovora.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 200 -NE RADI ABS

Datum objave: 28.03.2011 00:46:53
Slika
PITANJE:

Poštovani! Nevjerojatno dobra stranica - sve pohvale (bez puno riječi ovo je dovoljno). Naime, vozim Mercedes 200 kompresor 1996. god. (250 000 km). Prije par mjeseci mi se počela u vožnji paliti lampica ABS-a. Nakon 20-tak dana lampica se nije gasila niti nakon paljenja a niti u vožnji. U par navrata kada nije bila upaljena ABS je bio u funkciji međutim sustav kočenja ABS nije aktivan dok gori lampica. Molim savjet. Hvala unaprijed i mnogo sreće u budućem radu. Pozdrav!

ODGOVOR:

Točno je da je sustav ABS-a izvan funkcije kada se upali kontrolna lampica. Najčešći uzroci ( prema podacima iz prakse ) su : pojedini senzori ABS-a na kotačima, pad napona na konektorima senzora, električna instalacija od senzora do upravljačke centrale ABS-a ( pad napona ), nečistoća na nazubljenom vijencu ili rotofonici ABS-a, hidraulički blok s ventilskom grupom ABS-a, zračnost na ležajevima pojedinih kotača ( promjenjiva zračnost između senzora i nazubljenog vijenca ). U rijetkim slučajevima kvar može biti i na samom računalu ABS-a. Najprije ispitajte sustav pomoću servisnog računala .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,3 i.- PROKLIZAVANJE KUPLUNGA

Datum objave: 10.03.2011 23:39:05
Slika
PITANJE: Škoda felicia 1.3 lxi iz 1998 god. u 12 mjesecu mjenjao semering radilice od tada osjećam kod jačih ubrzanja da se motor brže okreće od pogonskih kotača. Pitanje dali se radi o istrošenoj lameli ili je došlo do zamaščivanja lamele prilikom prethodne izmjena semeringa. Kod normalne vožje tih siptoma ubrzanja nema. Prošao 140000km. Koliko približno košta izmjena lamele, rad i materijal. Unaprijed hvala.
ODGOVOR:Spojka ( kuplung ) može prokliziti kada na lemelu dospije ulje , kada se istroši obloga lamele, kada oslabi tanjuraste opruga potisne ploče. U svim navedenim slučajevima potrebno je demontirati mjenjač i zamijeniti neispravne dijelove ( set spojke , otkloniti eventualno curenje ulja ). Cijena seta spojke ovisno o kvalitei i proizvođaču je od 800,- do 1.200,- kn. Cijena rada je oko 600,- kn .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,6 i. - NEMA SNAGE

Datum objave: 18.03.2011 23:35:46
Slika
PITANJE: Na samom pocetku,jedan veliki pozdrav za Vas...Imam jedan problem...Imam golf 3 1.6 74 kw iz 1997...Auto jednostavno ne vuce kako treba...Na 5000 obrtaja auto jednostavno postane i dalje ne ide,a prije isao do 7000...Promijenio sam pumpu goriva,nove svjecice,novi filter goriva...Pumpa je bila nutra 1.3 bara,a koliko sam cuo od mehanicara mora biti pritisak 3 bara...Stavio sam pumpo 3 bara ali i dalje isti problem...Dali trebam ici na dijagnostiku,jer je bila slaba pumpa goriva nutra ili ne...Hvala na odgovoru...
ODGOVOR:Kada motor nema snage kao što ste Vi to opisali tada mogu biti uzrok mnoGi faktori i to : tlak i količina goriva, injektori, filteri, senzor kisika, EGR ventil, mjerač mase zraka, senzor radilice, ECT senzor, MAP senzor, senzor položaja TP ventila, ispušni sustav, mehanički sustav motora, električna instalacija, ECU centrala. Naravno da pojedine dijelove nećete mijenjati na pamet nego ćete najprije napraviti dijagnostiku motora.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ZAFIRA 1,9 CDTI - POVEĆA SE NIVO ULJA

Datum objave: 08.03.2011 22:17:15
Slika
PITANJE: Poštovani gosp. Meić zahvaljujem Vam iz Splita u ime svih nas koji od Vas tražimo i dobivamo potrebne savjete za naša vozila. Posjedujem Opel Zafira 1.9 CDTI god. proizvodnje 2006. s prijeđenih 100 000 km (EURO 5). Nakon što se upali motor radi uredno nekih cca 5 do 10 minuta nakon čega odjednom počne varirati broj okretaja na minimumu za cca 100 okretaja, te uz to iz ispuha intenzivno dimi. Pri tom se čuje i isprekidani zvuk iz područja motora sličan radu nekakve pumpe ili sl. Kada ugasim motor i upalim ga ponovno (npr na crvenom svjetlu na semaforu)sve se ponavlja ispočetka odnosno motor nekoliko minuta radi normalno a onda opet počinje dimiti. Uz to nakon par tisuća prijeđenih kilometara uglavnom gradske vožnje uz navedeni način rada motora, uočio sam da raste nivo motornog ulja u karteru. U autoservisu mi kažu da je neispravan DPF filter čestica koji stalno ponavlja regeneraciju, te ga je potrebno zamijeniti novim. Ono za što želim Vaše mišljenje je njihova tvrdnja da je DPF filter u jednom dijelu zajedno s katalizatorom te da je zbog toga cijena originalnog Opelovog dijela cca 14 000 kn odnosno jeftinija varijanta 6 000 kn. Postoji li mogućnost jeftinijeg rješenja problema?
ODGOVOR:Naveli ste činjenicu da se povećava nivo ulja u motoru. To se može događati kada je neispravna diza ( što je moguće u ovom slućaju ) ili kada rashladna tekućina ulazi u motor ( karter ). U drugom slučaju ulje u motoru postaje emulzija i promijeni boju u sivo žutu . Ako se radi o neispravnoj dizi/dizama , ta pojava je vrlo opasna i treba odmah reagirati jer može doći do oštećenja motora. Obavite što prije kontrolu diza, kompresije i utvrdite na koji način se povećava nivo ulja u motoru. Ovo može biti i uzrok problema s DPF filterom. Nakon otklanjanja ovoga kvara po potrebi se mogu ispitati i sve druge komponente sustava za upravljanje motorom.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,6 - LOŠE RADI NA LERU

Datum objave: 08.03.2011 22:18:55
Slika
PITANJE: Postovani gospodine Meić, imam problem sa Audijem A4 1.6,98.g,170000km.Auto upali normalno i na turi ide odlicno,jedini problem je kod zaustavljanja kad se pritisne kvacilo i kocnica auto se nekad ugasi a vecinom mu okretaji padnu i skoro se ugasi a onda se vrate i radi normalno.Obisao sam par mehanicara i elektricara ali problem nisu uspjeli rijesit a skinuta je i ociscena zaporka ,senzor temperature,svjecice,filter goriva,filter zraka a sada mi govore da je moguce da je zacepljen ugljeni filter povrata para sto po meni nema bas mnogo smisla pa vas molim za vase misljenje jer po svemu sto vidim na ovoj stranici zalim sto takav mestar nije malo blize mom gradu da rjesim ovaj problem.Unaprijed zahvalan.Zelim vam puno zdravlja i srece. Bog
ODGOVOR:Stručnim pristupom i ispitivanjem pojedinih dijelova i sklopova na motoru mogu se točno otkriti uzroci radi kojih motor loše radi na leru i radi kojih se ponekad ugasi. Uz sve što ste naveli potrebno je ispitati i slijedeće : usisni kolektor-propuštanje, količinu goriva na pojedinim injektorima, tlak goriva, aktuator minimuma, električnu instalaciju od motora do ECU centrale, potenciometar leptirastog ventila, EVAP ventil rezervoara, EGR ventil, injektore, MAF senzor, IAT senzor, senzor kisika, mehaničko stanje motora, ECU centralu . Imao sam već nekoliko vozila iz Vašeg kraja.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,8 i. - SAV SE TRESE

Datum objave: 18.03.2011 23:37:19
Slika
PITANJE: Postovani gos. Meić imam nekoliko pitanja u vezi Golf3 1,8,55kw. 1993g.Auto mi trese u ler gasu i kada se daje lagano gas samo se pojačava trese se cijeli motor,kabina,volan i mjenjač kada se naglo stisne gas sve ok.Kada se upali izbaci neko smeće iz aspuha kao čađu i sitne kapljice ulja.kada je hladan u vožnji ne prima gas i radi kao na tri klipa kad se malo zagrije malo se poboljša stanje.Auto je kupljen prije par dana promjenjeni svi filteri remeni i ulje i više ništa ne radi kako treba.Bio kod električara i on kaze da je sve u redu sa te strane i kod nekoliko majstora(ali ništa)kazu da nije ništa da ga treba odvest na autocestu i ispuhat.Šta da radim???
ODGOVOR:Svi detalji koje ste naveli na ukazuju baš na ispravno stanje motora. Na vašem vozilu najprije treba obaviti dijagnostiku motora i tada točno reći što je neispravno, i kolika je cijena popravka. Takve preglede radimo često i znam da je to prvo što treba napraviti. Moguće neispravnosti su : nosači motora, ispušni sustav, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav paljenja , mehaničko stanje motora. Po potrebi javite se opet.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 250, DIZEL - LOŠA USLUGA

Datum objave: 08.03.2011 21:55:21
Slika
PITANJE: Postovanje gosp. Meicu - Imam Mercedesa E-250 Diesel 113 ks 1994 godina. Presao je oko 180.000 km , uzeli smo ga pre 2 godine , bio je u top stanju ... Posle se pojavilo da nam trosi malo vise ulja nego sto je standard i izbecevao je plavo-beli dim na jak obr. moment ,do 4000,5000...Zato smo bili kod nekog majstora , mada i nisu neki ovamo majstori ... Brusio nam je glavu motora , menjao je dizne... i naplatio nam je oko 370 eura! PREVISE!... i sada opet trosi ulje , i od tada nam se cuje mnogo motor , bas kao neki traktor , mnogo trokera tako da se izrazim... ako me shvatate! Zatim nam i trosi mnogo goriva , gradska voznja cak i do 13/14 Litara , jel to moguce ,zar nije previse? ... Voleo bi da mi dade neki savet , sta ja treba tu da radim... Dali je do glavu motora , kazu da mora u milimetar da se vrati tacno , da nije poremecen recimo tako ili do cega moze da je to ????
ODGOVOR:Kada želite da se na Vašem vozilu obavi popravak motora kao što ste naveli tada to morate povjeriti vrlo stručnoj osobi i servisu od povjerenja. Prema Vašem detaljnom opisu zaključujem da navedeni radovi nisu obavljeni stručno ni profesionalno. Cijena koju ste platili za te radove je vrlo mala ali obzirom na kvalitetu radova ona je vrlo velika jer očekivani rezultat nje postignut. Na motoru sigurno postoji i istrošenje na donjem dijelu motora ( klipni prsteni, cilindar ) i zato motor i dalje troši ulje. Uzrok promjenjenog zvuka motora i velika potrošnja je netočno namještena faza motora i loše namješten kut predpaljenja . Savjet koji Vam mogu dati je da potražite servis s ugledom i preporukom. Tada zatražite stručni pregled i dijagnostiku motora. Nakon toga dobiti ćete precizan odgovor što je neispravno, što treba raditi na motoru i kolka bi bila cijena popravka.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA C 2.0 DTI - KONTROLA PROKLIZAVANJA

Datum objave: 08.03.2011 21:49:48
Slika
PITANJE: Postovani gospodine Meicu slucajno sam pogledao teme kvarova i naisao na vas sajt.Ja sam iz Pozarevca i juce sam se vracao iz Ljubljane pojavio mi se problem na Opel Vehri C 2.0 DTI 2003 godiste - problem da pri neravnom putu bocnom nagibu uzduznom nagibu naglom dodavanju gasa ili oduzimanju gasa ukljucuje se kontrola proklizavanja i koci auto.To se sve drasticnije desavalo pri voznji. Verovatno je neki senzor pa cu morati kod majstora ali ako nije problem dali kontrola proklizavanja na tom autu moze da se iskljuci. Lepo pozdravljeni
ODGOVOR:Na nekim vozilima se kontrola proklizavanja može isključiti s odgovarajućim prekidačem dok kod drugih vozila to nije moguće. Ako na Vašem vozilu niste do sada uočili takav prekidač to znači da ga niti nema . Ne bi bilo dobro da navedeni sustav fizički isključite iz funkcije jer vam tada ne bi radio ni ABS sustav.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 1,9 TDI - VISKO SPOJKA

Datum objave: 07.03.2011 23:11:33
Slika
PITANJE: Pozdrav, imam problem na audiju a6 99 godist motor 1.9 tdi afn kako skinuti visko,na visku je remenica pocela plavit izgleda da blokira i remen se trosi. pa me zanima dali se menja lezaj na visku ili sta? Unaprijed hvala za odgovor.
ODGOVOR:Visko spojku je najlakše demontirati odgovarajućim alatom koji ima svaki bolji servis. Nekada se demontaža može napraviti i sa standardnim alatom ali u tom slučaju treba paziti da ne dođe do oštećenja na osovini ili na samoj prihvatnoj matici.U većini slučajeva mijenja se nosač s ležajem jer se to kao sklop može pronaći i nabaviti.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA TIPTRONIC - RUČNA KOČNICA SE ZALEDI

Datum objave: 07.03.2011 22:54:11
Slika
PITANJE: Postovani,danima pokusavam da pronadjem odgovor ili mali savet vezano za moj auto. Imam opel corsu sa tiptronic menjacem.Kada ga parkiram,moram da povucem rucnu kocnicu,jer na tiptronic menjacu nema oznaka P-parking.Sta da radim zimi kada je temperatura ispod nule da mi ne bi zaledila rucna kocnica.Nadam se da cu naci pravo resenje!!!!!
ODGOVOR:Ručna kočnica se neće zalediti ako istu redovito održavate. Mehanizam ručne kočnice ( sajla ) treba biti tretirana s odgovarajućim mazivom koje ne dozvoljava da voda i vlaga dospiju u bužir sajle ručne kočnice. Mehanizam ručne kočnice također treba uvijek koristiti kako bi isti uvijek bio u funkciji ( što se više koristi manje se kvari ) .
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - KUPNJA STAROG VOZILA

Datum objave: 07.03.2011 22:38:43
Slika
PITANJE: Poštovani, kao prvo sve pohvale za vaš trud,rad i savjete koje nesebično djelite sa ljudima kojima je vaša pomoć prijeko potrebna...nažalost takvih kao vi danas je malo. Naime, trebam vaš stručni savjet pri kupnji vozila, a riječ je o Passatu 35i b3 2.8 VR6 128kw iz 1992 god, auto je u izuzetno dobrom stanju i sa vana i unutra je bez greške. Želja mi je kupiti takav auto, samo sam čuo dosta negativnih mišljenja oko tog motora i raznih problema kao npr...pregrijavanje i dosta kvarljiva elektronika motora, i da vole trošiti ulja, iako motor radi kao švicarski sat, vuče jako lijepo bez obzira na 203 000 prijedjenih kilometara i uz to mu je zvuk motora neopisivo dobar, volio bih čuti vaše stručno mišljenje o tome dok jos nije prekasno! Unaprijed se zahvaljujem, te vam želim mnogo uspjeha u radu.
ODGOVOR:Kada kupujete vozilo staro 19 godina tada treba razmisliti o nakoliko stvari a to su : troškovi budućeg održavanja, mogući nepredviđeni kvarovi, ekonomičnost vozila, potrošnja goriva, troškovi registracije, mogućnost nabavke dijelova, kvalitetno servisiranje. Ako Vas ništa od navedenog ne zabrinjava, prije kupnje vozila obavite stručni i detaljni pregled vozila. Ako i nakon toga neće biti primjedbi koje bi Vas pokolebale u kupnji vozila tada nemam više nikakvih savjeta . Općenito mogu reći da je motor i mjenjač zadovoljavajuće kvalitete. Stanje motora i vozila općenito znati ćete nakon pregleda koji sam predložio da napravite.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI - ČUDNO CVILJENJE

Datum objave: 06.03.2011 22:35:42
Slika
PITANJE: IMAM AUDI A4 2000 GODISTE 1.9 DIZEL.KADA VOZIM AUTO I PREDJEM TU 2500 OBRTAJA POJAVLJUJE MI SE CUDNO CVILJENJE SA LEVE STRANE MOTORA,A KADA POPUSTIM PAPUCICU OD GASA TAJ ZVUK NESTANE I POJAVLJUJE SE POVREMENO .DALI VAM JE MOZDA POZNATO STA BI TO MOGLO DA BUDE.HVALA
ODGOVOR:Zvuk koji čujete može se pojaviti na motoru, na transmisiji, na ispušnom sustavu, na karoseriji. Neposrednim uvidom na vozilu navedeni zvuk se može selektirati prema mjestu nastanka koja sam već naveo. Prema Vašem nepreciznom opisu i bez uvida jedino mogu dati savjet da pregledate ispuši sustav kod motora, zaštitne poklopce kod motora, pogonske remene, alternator, pumpu servo volana, ostale agregate na motoru.
na vrh Povratak na vrh

AUDI - VW PASSAT - KOJI IZABRATI

Datum objave: 06.03.2011 15:49:48
Slika
PITANJE: Bog g.dine Meić zahvaljujem Vam se na vašoj dobroti i svakom trenutku koji odvojite za nas vozače i naše probleme kojih je sve više i više. To sto vi radite može raditi čovjek sa velikom ljubavlju i onaj koji nesebično,pomaže drugima,svaka Vam čast i veliko HVALA.Ja bih kupovao automobil pa Vas molim da mi pomognete svojim iskustvom i znanjem,kada bi vi birali za sebe sta bi odabrali Audi A4 1.9 TDI ili 2.0 TDI oba 2007.g,ili Passat 1.9TDI ili 2.0 TDI 2008.g.Na sta posebno obratiti paznju s obzirom da su vozila presla oko 125-150 000 kilometara,uredno održavana za što postoji odgovarajuća dokumentacija.Pozdravljam Vas samo tako nastavite,puno Vam zdravlja i sreće da jos puno opravite vozila i napisete nam odgovora.
ODGOVOR:AUDI je ekskluzivniji ali ima manje mjesta. I jedan i drugi motor u Audiju su dobri. Preporučio bih motor 2,0 TDI od 105 KW . PASSAT ima više mjesta. Motor 1,9 TDI je malo preslab a motor 2,0 TDI nije kvalitetan. Najbolji izbor bi bio PASSAT od 2009. godine u koji se ugrađuju motori 2,0 Common Rail Dizel. Nadam se da će Vam navedeni podaci biti od koristi. Hvala na lijepim riječima. S poštovanjem,
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - POVREMENI KVAR

Datum objave: 07.03.2011 22:22:53
Slika
PITANJE: Poštovani g. Meić! Imam Renault Megane II 1.5dci star 5 godina, prešao 200000 km. Prije šest mjeseci automobil je ostao nepokretan - prilikom paljenja upalila se crvena lampica uz poruku "injection fault", motor je pritom vrtio ali se nije mogao upaliti. Vučnom službom doveo sam auto u ovlašteni servis gdje su konstatirali da su bili loši kontakti koje su "sredili" te mi naplatili nekoliko stotina kuna. Sada se pojavila ista poruka, no nakon što je auto stao nasred ceste, nakon nekoliko minuta je ponovo upalio. Lampica i poruka su se prestali pojavljivari, ali motor se znao sam od sebe ugasiti u leru (uglavnom na semaforu:). Nakon pregleda kod istog servisera auto mi je vraćen uz objašnjenje da niti nakon dijagnostike ne znaju točno što je uzrok. Kažu da su tlakovi nešto slabiji kod 2. i 4. dizne ali još unutar normale, sve ostalo je u redu. Još su mi rekli da auto mogu voziti dalje pa da vidimo što će se desiti... Meni je to neprihvatljivo jer sam ovako potpuno nesiguran na cesti, a da ne spominjem duža putovanja. Molim vas za savjet; u čemu je moguć problem i što da radim?
ODGOVOR:Najgora vrsta kvarova je ona koja se pojavljuje povremeno i koja nije tipična. Za takvu vrstu kvarova vlasnik vozila mora imati strpljenja . Isto tako vlasnik vozila treba imati razumjevanja za servis koji također želi što prije i što kvalitenije otkriti i otkloniti kvar u obostranom interesu. Najbolji način da se dođe do spoznaje i otkrije kvar je da se tijekom vožnje spoje dijagnostički instrumenti na motor i na upravljačko računalo motora i da se stručna osoba u tome momentu nalazi u vozilu. Na taj način bi uz pomoć dijagnostičkih pomagala stručna osoba najvjerojatnije došla do spoznaje što se događa u kritičnom momentu. Drugi način je traženje i dijagnostika vozila u samom servisu. Tom prilikom bi trebalo detaljno pregledati : imobilajzer, prisutnost zraka u gorivu, senzor tlaka goriva, solenoidni ventil za tlak goriva, relej ECU centrale, električnu instalaciju i konektore, dize, visokotlačnu pumpu, ECT senzor, ostalo .
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - RUŽNO VERGLA

Datum objave: 06.03.2011 15:49:36
Slika
PITANJE: Moj Audi a4 2.0 TDI avant 2005 kad je motor vruć ružno zavergla uz nekakvo brundanje.kod hladnog motora nisam primjetio takve znakove.Kad upali sve je normalno.Na testu izduvnih gasova primjećeno povecano pušenje.Sta se desava?
ODGOVOR:Zvuk koji čujete prilikom paljenja može nastati od elektropokretača ( bendix se ne vrati na vrijeme u početni položaj ) . Ako se utvrdi da je uzrok u elektropokretaču rješenje je servis elektropokretača. Drugi mogući uzroci su : pojedini agregati na motoru, ispušni sustav , pogonski remeni, zaštitni poklopci . Radi ovoga što sam naveo potrebno je opisni zvuk poslušati direktno na vozilu i tada nebi bilo teško točno ustanoviti kako i gdje nastaje zvuk kojega ste spomenuli.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - PROBLEM SA ZADNJIM BRISAČEM

Datum objave: 18.03.2011 23:12:57
Slika
PITANJE: Poštovanje i sve pohvale na svemu što sam do sada pročitao na vašoj stranici. Imam jedan neobičan problem na mom golfu 2. Kad uključim zadnji brisač (pomaknem ručicu brisača prema naprijed), on bi trebao preći preko zadnjeg stakla lijevo-desno, vratiti se nazad na isto mjesto i tamo se zaustaviti.Nakon par sekundi bi opet trebao opet obrisati staklo i opet se zaustaviti na par sekundi i tako dok ga ne isključim, jer zadnji brisač na golfu dvojki radi u intervalima.Ali na mom autu on se pomakne samo 10-15 cm i onda stane. Nakon par sekundi opet se pomakne nekoliko cm i opet stane, pa nakon nekoliko sekundi opet...i tako dok ga ne isključim. Kada ga isključim, ne vrati se na svoje mjesto, nego ostane negdje na staklu gdje se zadnji put zaustavio. -mislio sam da je motor brisača, pa sam premjestio motor sa drugog golfa na kojem zadnji brisač radi normalno, na moj auto, ali nema nikakve promjene. -onda sam mislio da je rele, pa sam i njega premjestio sa tog drugog auta na kojem je sve ispravno, i OPET ISTO!!! Kad odkvačim polugu sa motorića brisača, sve se normalno pomiče, bez nekog otpora, zubići na brisaču su super...sve je isto kao na ovom drugom golfu na kojem zadnji brisač normalno radi. Stavio sam motor i rele sa svog auta na ovaj drugi, i kod njega radi sve normalno.Pomozite. Šta mu je?
ODGOVOR:Na sklopu elektromotora zadnjeg brisača postoji mehanizam koji ima funkciju zaustavljanja brisača u početnom položaju , ako je isti neispravan ( dotrajalost ) imate pojavu kao što ste i Vi to opisali. Drugi uzrok je veliko trenje u osovini brisača i radi toga motorić nema snage da savlada u kontinuitetu sve otpore . Demontirajte motor brisača i provjerite sve što sam naveo.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 - TREPERE LAMPICE POKAZIVAČA GORIVA

Datum objave: 06.03.2011 21:32:24
Slika
PITANJE: Imam problem s C3 1.4 hdi s prijeđenih 95000 km. Problemi su se počeli javljati tako da u toku vožnje zatrepere lampice pokazivača goriva i čuju se tri zvučna signala. Automobil je normalno ubrzavao i vukao. Nakon nekog vremena bi nakon paljenja, dvije tri sekunde, motor podigao brojeve okretaja i ugasio se. Nakon toga startanje je bilo otežano. Kad bi se upalio sve je radilo bez greške. U ovlaštenom servisu nisu ništa pronašli, te su me uputili na servis za diesel motore da mi prekontroliraju dizne. Tamo je ustanovljeno da je sve u granicama normale, izvršena je promjena filtera goriva i sve je bilo ok. Međutim nakon poslijednjeg ulijevanja goriva ponovo trepere lampice i to nakon paljenja odmah i tokom vožnje. Automobil normalno radi, ima istu snagu i za sada se normalno pali. U čemu bi mogao biti problem? Unaprije zahvaljujem na odgovoru.
ODGOVOR:Prema svim detaljima koje ste naveli najprije bi trebalo detaljno ispitati sve cijevi i priključke na rezervoaru i u rezervoaru za gorivo ( moguće uvlačenje zraka ). Nakon toga po potrebi treba ispitati i pojedine dijelove sustava za upravljanje motorom i to : električnu instalaciju na motoru i oko motora, električne konektore, prisutnost zraka u sustvau goriva, senzor tlaka goriva na Rail-u, regulator količine količine goriva, solenoidni ventil tlaka goriva, ECt senzor, VT oumpu, ECU centralu.
na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,3 i. - GASI SE NA SEMAFORU

Datum objave: 06.03.2011 21:23:23
Slika
PITANJE: Imam VW polo, 92.god 1,3 benzinac, te imam problem sto mi se auto ponekad u leru ili u brzini sa stisnutim kvacilom ugasi, uglavnom je to na semaforu ili takvim situacijama, kao da ga nesto pocne gusiti i cim mu se doda malo gasa opet je ok, al ako mu se ne doda gasa, pocne trokirati i ugasi se, u cemu je problem? malo sam se raspitao i kazu mi da je mozda vakumska cijev u pitanju te da pusta i dobivla fals zrak pa da ga to gusi, da li je to to il je ipak nesto drugo u pitanju ?
ODGOVOR:Točan odgovor zašto se gasi motor kada radi na leru nije teško dati nakon što se obavi dijagnostika motora. Ovom prilikom ću nabrojiti koji su sve mogući uzroci a to su : propuštanje na usinom kolektoru, sustav paljenja, EVAP ventil rezervoara, mehaničko stanje motora, senzor temperature motora, aktuator minimuma, potenciometar gasa, IAT senzor, MAF senzor, MAP senzor, tlak goriva, nečisti injektori, senzor radilice, električna instalacija od motora do ECU centrale.
na vrh Povratak na vrh