Danas je: 17.11.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 307 1,4 i. - MOTOR SE UGASI U VOŽNJI ?

Datum objave: 17.08.2012 10:06:44
Slika
PITANJE:

pozdrav.imam peugeot 307 1.4 iz 2003 godine..u zadnje vrijeme mi se auto gasi u vožnji, to se uvijek dogodi kad stisnem kvačilo da bih promjenio iz veće u manju brzinu a pogotovo iz 3 u 2..prešao je 117000 km, u leru radi najnormalnije.što mislite u čemu je problem?hvala

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih se motor može gasiti na način koji ste opisali . Točan uzrok moguće je otkriti detaljnim ispitivanjem pojedinih komponenata i sklopova . Najčešći uzroci su : senzor temparature ECT, senzor tlaka zraka MAP, senzor položaja zaklopke TPS, aktuator minimuma, pad napona na pojedinim konektorima motora, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, nečist rezervoar, mehanički uzroci motora ( najčešće propuštanje na usisnoj strani motora ) .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H 1,7 CDTI - DRUGAČIJI ZVUK MOTORA NAKON PREGRIJAVANJA ?

Datum objave: 13.08.2012 23:07:01
Slika
PITANJE:

Poštovani g-dine Meiću,imam jedan problem, radi se o Astri H 1.7 CDTI 74kW, prije mjesec dana vozio sam se autocestom, odjednom mi se na displeju pojavila poruka Check Coolant Level, odmah sam skrenuo na zaustavnu traku i počeo zaustavljat vozilo, u tom trenutku ni 10ak sekundi nego sam potpuno stao upalila se lampica pregrijavanja motora i motor se sam ugasio, kad sam stao digao sam "haubu" i vidio da nema u ekspanzionoj posudi antifriza i da je crijevo koje ide prema kabini vozila (za grijanje) puklo, pozvao sam HAK vučnu službu, odšlepali su vozilo zamjenili crijevo i od tada motor teže pali i ima čudan zvuk,zvuči kao kad se ventili raštelaju samo malo glasnije. Auto na snazi ne gubi ništa, ne dimi, ne mješa ulje i vodu a u servisu me uvjeravaju da je jedan klip prolupao bez da su rastavljali motor. O čemu se radi, da se motor koji slučajem pregrijao zar ne bi trebala otići brtva glave motora? Ponavljam da auto praktički dok se upalila ta lampica pregrijavanja nije radio duže od 3 sekunde. Hvala.

ODGOVOR:

Nije dobro da nagađam i pogađam kako je motor promijenio zvuk i kako se čuje neko lupanje . Više bih volio pregledati Vaše vozilo i točno reći o čemu se radi . Prilikom pregrijavanja motora nije nužno da mora izgoriti brtva glave motora . U takvim situacijama , temperatura ulja se poveća iznad 150°C a to je opasno za ležajeve radilice i motor .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - NE LIPI ZA SJEDALO ?

Datum objave: 12.08.2012 23:07:11
Slika
PITANJE:

Posjedujem Ford fokus 1.8 tdci, 85 Kw., 2002.g., 170000 tkm. Vozilo slabije vuče,ne lipi za sjedalo kad se nagazi. Kad nema opterećenja, kad se vozi po ravni, kazaljka temperature motora je u normalnom položaju. Kod većeg uspona, opterećenja motora, motor se zagrijava, kazaljka dođe skoro do crveog polja. Brzine se ne mogu razvuć. Motor suh, ne dimi. Na 10 000 km motor potroši nešto više od litru ulja budući se vozi po auto cesti. Pretpostavljam da na potrošnju ulja pogoduju velike vrućine. Molim Vaš odgovor te savjet.

ODGOVOR:

Na vozilu treba najprije obaviti mehaničko ispitivanje motora a nakon toga i ispitivanje sustava za dobavu zraka i sustava za upravljanje motorom . Moguće neispravnosti su : termostat, nečist hladnjak, pumpa za vodu, senzor pedale gasa, filteri, dize, mjerač mase zraka, regulacioni ventil turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine, senzor tlaka zraka, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora, senzor položaja pedale kočnice, senzor bregaste osovine, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,6 i. - NEMIRNO RADI NA LERU ?

Datum objave: 11.08.2012 21:30:16
Slika
PITANJE:

Pozdrav! Imam brava 1.6 76kw 1998g s ugrađenim plinom na flanću. Auto mi nemirno radi na leru i podrhtava,u vožnji je sve normalno osim što mi na niskim okretajima (do 2000rpm) trza,cuka.Ista je stvar i na benzinu i na plinu.Na ispuhu se osjeti da gorivo ne izgara baš dobro.Auto je spajan na na univerzalnu dijagnostiku(bosch)i izbacilo je grešku lambde sonde,ubačena je druga ali nema razlike.Taj majstor sumnja na kompjutor motora.Drugi mi govore da je to do jednog od tri senzora na usisnog grani. Kablovi i svječice su stavljeni novi prije 20tkm.Kako sam našao blizu kompletnog brava koji se prodaje u djelove zanima me koje djelove da probam prebaciti na svog,od čega da krenem? Uz taj problem imam još jedan ,a to je da mi se čuje jedan ili više hidropodizač.Čuje se i kad se ugrije motor,ali nije strašno.Nakon zamjene ulja gotovo se nečuje. Zanima me bi li mi pomogao aditiv baš za hidropodizače?Koristim ulje seleniu 20k i na 15 tkm motor potroši 1 L

ODGOVOR:

Način na koji želite popraviti Vaše vozilo nije dobar . Ta metoda slučajnog pogađanja zamjenom pojedinih ( rabljenih ) dijelova rijetko kada postigne uspijeh . Bolji i jeftiniji način je da Vam stručna osoba napravi kompletnu dijagnostiku motora ( nije dovoljan servisni kompjutor ) i nakon toga možete točno znati što je zapravo neispravno . Dijagnostika ima svoj redoslijed a redoslijed ispitivanja je : mehanički sustav motora ( faza , kompresija, propuštanje na usinom kolektoru, propuštanje na ventilima , ispušni sustav, ventilski sustav ) , sustav elektronskog ubrizgavanja ( ECT senzor, MAP senzor, IAT senzor, TPS senzor, RPM senzor, MAF senzor, zaklopka snage, injektori, tlak goriva, regulator tlaka , EGR , EVAP ventil rezervoara ) , sustav paljenja ( svjećice, kablovi, bobina, električna instalacija , ECU ) .

na vrh Povratak na vrh

VOLVO V 40 1,9 DCI - IZGUBI SNAGU A DIJAGNOSTIKA NE JAVLJA GREŠKU ?

Datum objave: 11.08.2012 21:12:03
Slika
PITANJE:

POštovani, imam Volvo V40 2001.g. 1.9 DCI 115 KS, prešao je 230.000 km i problem je slijedeći: povremeno se u vožnji izgubi snaga, vozilu pada brzina, dimi crni dim, na papučicu gasa ne reagira. U servisu su pregledali vozilo i na dijagnostici se ne javljuju kvarovi.

ODGOVOR:

Vi ste rekli da se na dijagnostici ne javljaju kvarovi !  Radi Vaše informacije , kvarovi se ne javljaju, kvarove treba otkriti .  To što ste Vi bili u servisu i što nije otkriven kvar ne znači ništa jer i dalje neznate što je neispravno . Moguće neispravnosti su : senzor pedale gasa, dize, mjerač mase zraka, senzor tlaka turbine, sustav za regulaciju turbine, MAP senzor, EGR ventil, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, senzor radilice, senzor bregaste, djelomično začepljenje auspuha, električna instalacija motora, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO RACER GSI - KAKO ZAMIJENITI OPRUGU ?

Datum objave: 11.08.2012 19:47:52
Slika
PITANJE:

poštovanje pukla mi je prva lijeva opruga(feder) na daewoo raceru gsi 1994 god., našao sam feder (i znam da bi trebao zamjeniti oba al imam samo za jedan obzirom da mu je cijena 355 kn). e sad, kako da zamjenim taj feder, skinem stari i stavim novi jer auto nemogu pebaciti do mehaničara a te opruge je potrebno, kolko je meni iz priloženog jasno, stisnuti da bi se skinule/postavile? ima li kakvo riješenje a da nije vučna služba?

ODGOVOR:

Demontirajte kompletan sklop ( amortizer s oprugom ) . Taj sklop odnesite u servisnu radionicu i tamo će Vam pomoću alata ugraditi drugu oprugu na amortizer . Nakon toga Vi trebate samo ugraditi taj sklop na vozilo . To sve možete napraviti sa standardnim alatom .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2,5 TDI AUTOMATIC - ŠTO PREGLEDATI PRIJE KUPNJE VOZILA ?

Datum objave: 11.08.2012 19:27:41
Slika
PITANJE:

poštovani gospodine meić, molim vas da mi odgovorite na pitanje o kvaliteti AUDIJA A4 2.5tdi ( 160 konja ), automatski mjenjač, 2002 godište, 180000km da li se islati kupiti taj auto, kakva je kvaliteta toga motora, koje su mu mane, na što treba pripaziti kod kupnje toga auta? kakav je automatski mjenjač na automobilu?

ODGOVOR:

Kada bi kupovali novo vozilo ili relativno novo , tada bih odmah rekao da kupite navedeno vozilo . Međutim vozilo koje je staro 10 godina i za koje se ne zna koliko ima kilometara to je rizik . Razlog je vrlo složeni motor , čiji popravak može koštati više nego cijelo vozilo . Isto to Važi i za automatski mjenjač . Inače samo voztilo je vrlo kvalitetno kao i svi sklopovi vozila bez iznimke . Kada se kupuje takvo vozilo onda treba obaviti detaljen i stručni pregled motora , automatskog mjenjača i ostalil vitalnih sklopova . Takav pregled traje jedan dan i teško da će prodavač pristati da se obavi takva ekspertiza .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 D - NE MOŽE BRŽE OD 80 KM/H

Datum objave: 09.08.2012 16:09:11
Slika
PITANJE:

Posjedujem Mazdu3 1.6CD110 iz 2007 god. (prijedjeni km 93000). Problem koji se pojavio je da nece da ide preko 80 km/h. Kompjuter ne pokazuje kvar, najprije su mislili da je do nekog mjeraca, pa su nas u servisu savjetovli da provjerimo grijace (sva četiri su bili pregorena), promijenili smo ih ali stanje je i dalje isto. Molila bih Vas Vas savjet!!! HVALA!!! Lijep pozdrav, Kristina :)

ODGOVOR:

Najprije bih savjetovao da pronađete servis koji se zna baviti tehnikom i problemima na Vašemu vozilu . Moguće neispravnosti su ; faza motora, kompresija, senzor tlaka turbine, ventil turbine Wastegate, niski tlak turbine, turbina, EGR ventil, dize, senzor pedale gasa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visoko tlaččna pumpa, senzor bregaste osovine, začepljenje auspuha, mehaničko stanje motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI SANTA FE 2,0 CRDI - POTROŠIO 1.000 eura BEZ REZULTATA ?

Datum objave: 09.08.2012 15:47:21
Slika
PITANJE:

Postovani G. Meić, Vlasnik sam Hyundai Santa Fe 2.0 crdi, 2003. god. Auto normalno pali, mirno radi, ali je problem sljedeci: kad dodam gas auto se ugasi. I to bez nagovjestaja (stucanja), jednostavno se ugasi kao na kljuc (sve lampice zasvjetle na tabli). Nije bitno da li je to na 30km/h ili na 120 km/h, najcesce prilikom preticanja, sto je jako nezgodno, a i opasno. Poslije 1 min, normalno upali i ide dalje. Kad polako ubrazavam, sve u redu, ali kad mi treba jace ubrzanje, on se ugasi. Bio sam na dijagnostici, problem je u instalaciji visokog pritiska (nista detaljnije). Servisirana je pumpa visokog pritiska (kod provjerenog majstora), zamjenjene su dizne, promjenjeni senzor i regulator pritiska i nista!! Auto presao 160.000 km. Do sada to ucenje majstora na mom autu kosta preko 1.000€, a problem jos nije rjesen. Molim Vas za pomoc. Unapred zahvalan.

ODGOVOR:

Vi i sami znate da je za točan odgovor potrebno obaviti pažljivo, detaljno i stručno ispitivanje pojedinih komponenata na vozilu . Opčeniti odgovor je da neispravno može biti : senzor pedale gasa, senzor tlaka goriva na Rail-u, senzor tlaka zraka, regulator količine goriva, prisutnost zraka u gorivu, dobavna pumpa, filteri, EGR venti, senzor radilice, sustav za regulaciju turbine, visokotlačna pumpa, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE SCENIC 1,9 DTI - NEPOZNATO STRUGANJE NA MOTORU ?

Datum objave: 08.08.2012 21:59:25
Slika
PITANJE:

poštovanje, zanima me imam renault megane scenic 1.9 dt 1997. zupcasti je mijenjan prije 2 mj. i do nedavno je sve radilo u redu , prije par dana pocelo je nekakvo struganje oko zupcastog remena u predjelu bosch pumpe... (kao nekakav rasuti lezaj) skinili smo klinasti remen, i dalje se culo, nakon skidanja zupcastog remena pokusali smo zavrtiti sve remenice i jedino remenica bosh pumpe je suskala . potrga se sistem unutra. skinuli smo je i zamijenili, vratili oba remena i zastitne plastike i svejedno se opet cuje struganje jednako kao i prije... mislili smo da je mozda struganje nekakve remenice po zastitnoj plastici ali opet smo ih skinuli tako da opet struze... do cega bi moglo biti?

ODGOVOR:

Struganje koje ste opisali može nastati na bilo kojem rotirajućem dijelu motora i to na : natezaču zupčastog remena , na klizaču zupčastog remena, na remenici radilice, na pomočnoj osovini motora, na pumpi za ulje, na visokotlačnoj pumpi, na spojci , na transmisiji , na ostalim rotirajućim dijelovima motora . Neposrednim uvidom na vozilu, stručna osoba , može  točno utvrdit gdje i zašto nastaje opisani zvuk . Nakon toga može i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 CDTI - DEBLJINA BRTVE GLAVE MOTORA ?

Datum objave: 07.08.2012 16:02:18
Slika
PITANJE:

Poštovani, Moje pitanje vezano je uz debljinu brtve glave motora. Na vozilu Astra 1,7 cdti, 2008.g. (oznaka motora Z 17 DTH) prilikom izmjene grijača dogodilo se da su dva grijača pukla i ostala zaglavljena u glavi motora. U radionici mi je rečeno da se kvar može otkloniti skidanjem glave motora i slajem na strojnu obradu. Pristao sam na predloženo rješenje. Na strojnoj obradi glava motora je kompletno obrađena i izmjenjene su brtve na predkomorama dizni. Međutim pri ugradnji glave na vozilo koristila se brtva koja ima oznake debljine sa tri rupe, a originalna je imala oznaku sa dvije rupa. Objašnjenje u radionici bilo je da je brušenjem glave došlo do smanjenja kompresijskog prostora i da je to razlog zbog kojeg se mora ugraditi deblja brtva. Nisu radili mjerenje hoda klipa. Možete li mi reći da li je ugrađena ispravna brtva? Ako nije kako to može utjecati na rad i trajnost motora? Mogu li zahtjevati da se ugradi ispravna brtva? Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Kompresioni prostor se nalazi u klipovima motora a ne u glavi motora . Brušenjem glave ne smanjuje se kompresioni prostor ( ili se smanjuje na zanemarivu veličinu ) . Brtva glave je trebala biti iste debljine ( dvije rupe ) . Ugrađena brtva glave ( tri rupe ) je neznatno deblja i neće utjecati na snagu i trajnost motora . Sada je kompresija motora neznatno manja a Vi tu razliku nećete ni primjetiti u vožnji niti prilikom paljenja motora .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,6 i. 16V - RADILICA I ZUPČASTI REMEN ?

Datum objave: 05.08.2012 15:50:07
Slika
PITANJE:

pozdrav Molim vas da mi objasnite moguli sam naštimati radilicu i bregaste osovine na paljenje na ford mondeo 1,6 !&V - benzinac 1996 godište,66KW.

ODGOVOR:

Nema razloga da sumnjam u Vaše sposobnosti kada je u pitanju razvodni mehanizam i radovi oko toga . Opis postupka bi bio previše opširan a za to nemam vremena . Možete me nazvati na telefon 060/6060-44 , tada Vam mogu detaljno objasniti postupak .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI - ULJE ZA MJENJAČ MI JE PRESKUPO ?

Datum objave: 05.08.2012 13:24:00
Slika
PITANJE:

Poštovanje! Imam audi A4 1,9 tdi 1997. g. sa manualnim mjenjačem. Promjenio bih ulje u mjenjaču. Prvo sam htio staviti mineralno ulje shell spirax 85, ali sam dobio savjet da bi u mjenjač mog auta trebao staviti sintetičko ulje shell spirax 75w-90 jer je rjeđe od mineralnog, pa se navodno zimi lakše šalta. To je ulje znatno skuplje od mineralnog, pa me zanima da li bi bilo dobro staviti sintetičko MOBIL 75w-80? Dosta je povoljnije od shell-a a isto tako je sintetičko, i slične je gradacije. Hvala

ODGOVOR:

Vi štedite tamo gdje ne treba . Da li znate da loše i neodgovarajuće ulje može izazvati ozbiljan kvar mjenjača . Da li znate da jedan zupčanik mjenjača može koštati više od 1.000,- kn , da li znate da je običan popravak mjenjača ( demontaža, revizij, popravak , montaža )  preko 3.000,- kn . Na kraju da li znatre da se ulje u mjenjaču mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine . Odgovarajuće ulje za mjenjač je 75W90 Syntetic .

na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA 1,6 i. - NE MOGU UPALITI MOTOR ?

Datum objave: 05.08.2012 13:10:38
Slika
PITANJE:

imam škodu feliciju 1999 g.motor 1.6 (navodno od golfa 3) mpi.imam problem jer nakon što ugasim motor nemogu odmah ga upalit nego moram sačekat do 5 minuta i onda upali.dogodilo mi se dva puta do sada da mi je u vožnji stao,odnosno ugasio mi se motor,al nakon par minuta opet upali.čuo sam da može biti problem u halovom davaču, drugi kaže bombina sa elektronikom,a bujdući da je oboje skupu, i ako več moram mjenjat biulo bi dobro da zamjenim dio koji stvarno treba, a ne nagađat.Dali možete po opisu navest uzrok problema..hvala lijepa

ODGOVOR:

Naravno da se pojedini dijelovi ne mijenjaju po sistemu nagađanja nego stručnim ispitivanjem kojega Vi ne možete obaviti . Ovom prilikom bih mogao nabrojiti dvadesetak i više razloga radi kojih se motor ugasi i radi kojih ne može upaliti , međutim to Vama ne bi koristilo . Korisno bi bilo da obavite dijagnostiku motora i nakon toga ćete točno znati , što je neispravno i cijenu popravka .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 1,6 i. - PROBLEM S AUTOMATSKOM KLIMOM ?

Datum objave: 04.08.2012 22:39:20
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, za početak lijepi pozdrav vama i osoblju vašega servisa. Posjedujem vozilo Mazda 3, 1.6 (z6 motor) u sedan izvedbi, 2005. godište. Sa samim vozilom sam iznimno zadovoljan i moram priznati da u ovih 110.000 km koji su na satu, nikada nije bilo mehaničkih kvarova, te jedino što se na autu moralo odrađivati su redoviti servisi i zamjena potrošnih komponenti. Na žalost, krajem prošloga ljeta počela mi se događati poteškoća sa automatskim klima uređajem u automobilu. Kada pomičete potenciometar za temperaturu ili snagu ispuha klima uređaja, on nekada reagira, a nekada ne. Sama poteškoća nije vezana uz ostale postavke ili načine rada klime, dakle pri bilo kojem načinu rada, poštekoća je vidljiva. Problem nije toliko strašan, ali postepeno se počeo pogoršavati i bojim se da će mi u dogledno vrijeme klima uređaj postati u potpunosti neupotrebljiv. Nekada moram 10 puta okrenuti da bi mi se temperatura promijenila za 0.5°, a potom mi slijedećih par stupnjeva prebaci normalno i obratno ... Obratio sam se generalnom servisu zaduženom za moje vozilo (Mazda Atenza u Osijeku) i upućen sam da je to poteškoća koja se zna događati na tome modelu vozila, ali da je jedino riješenje zamijena kompletnog klima uređaja, što bi me izašlo oko 7500 kn. S obzirom da sam elektrotehničar po struci, zvuči mi jako nevjerovatno da se potenciometar klime ne može servisirati odvojeno i da je jedino riješenje zamijeniti kompletan sustav. Zanima me koje je vaše mišljenje o toj poteškoći i što mi je činiti, s obzirom da mi je cijena zamijene kompletnoga sklopa previsoka. p.s. Koliko bi često po vašemu mišljenju trebalo raditi održavanje (čišćenje i nadopuna freonom) klima uređaja na tome vozilu. Unaprijed Vam se zahvaljujem na pomoći!

ODGOVOR:

Radi potenciometra sigurno ne treba mijenjati sustav klima uređaja . Ako se potenciometar ne može popraviti ( treba pokušati ) , može se zamijeniti ( naručiti ) samo neispravan dio . Čudno je što niste dobili informaciju o intervalima i redovnim servisima klima uređaja . Najmanje jednom godišnje s emijenja filter kabine i čiste ventilacijski kanali . Svaka dvije godine se radi servis klima uređaja . Tada se stavlja novi rashladni plin, novi dehidrator, ulje za kompresor .

na vrh Povratak na vrh

BMW E60 520 i. AUTOMATIC - MOTOR TRZA U TREĆOJ BRZINI ?

Datum objave: 31.07.2012 17:28:08
Slika
PITANJE:

Molim vas za vaš cijenjeni savjet u vezi mog vozila marke BMW E60 520i 2004 godina automatik. U vožnji u 3 brzini prilikom dodavanja gasa između 2000 do 3000 o/min auto trza. Kad prebacim u 4 brzinu prestane i kad pređe 3000 o/min također prestaje trzati. Primijetio sam da kad ga vozim sa većim pritiskom na gas da onda ne trza jer u drugoj stisnem do 4-5000 o/min pa prebacim u treću i onda je on u trećoj već preko 3000 o/min pa ne trza, ali u gradu se ne može tako voziti pa često moram voziti uzbrdo ili u koloni u trećoj brzini i to baš na tim okretajima gdje on trza. Hvala na odgovoru i vašem savjetu. Moram pohvaliti i novu stranicu i sve čestitke autoru. Pozdrav Andrea

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzrok treba tražiti na motoru, na sustavu elektronskog ubrizgavanja goriva, na sustavu za stvaranje iskre na svjećicama . Moguće neispravnosti su : brtva usisnog kolektora ili propuštanje na usnom kolektoru, svječice, kablovi , bobina , regulator tlaka goriva, nečisti injektori, filteri, senzor položaja zaklopke snage, senzor pedale gasa, senzor položaja pedale kočnice, EGR ventil, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, lambda sonda, mjerač mase zraka, senzor bregaste osovine, električna instalacija motora, ECU centrala motora . Kada bi se napravila kompletna dijagnostika motora , točno bi se mogao otkriti kvar .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI PD - MOTOR LAGANO VIBRIRA ?

Datum objave: 26.07.2012 17:29:49
Slika
PITANJE:

Postovani, Na VW-Passat 3c 2009 g. 1.9 77kw 55000km imam slijedeci problem, Kad postigne radnu temperaturu Lagano vibrira na leru ali ne uvijek, a najjace se primjeti nakon voznje po auto Cesti. U garantnom roku auto je bio 8 puta u ovlastenom servisu, gdje su mijenjani Kvacilo i zamasnik, Elementi ubrizgavanja, skidana kompletna ispusna grana sa Partikel Filterom itd…. Autodijagnostika ne pokazuje nikakvu nepravilnost. Nakon zadnjeg posjete Servisa mi je receno da za taj broblem jednostavno nemaju konkretno rijesenje vec sad moraju mijenjati dijelove dok ne eliminiraju kvar. Posto sam izgubio svaku nadu za uklanjane tih "vibracija" , htio bih cuti vase misljenje na tu Temu, koliko je to moguce ovim putem. Zvim u Inozemstvu i citao sam mnoge Forume, i moram reci da postoje tisuce Vozaca istog Modela s tim Problemom, gdje Covjek ima osjecaj da VW jednostavno ne zeli ili nezna ukloniti taj "KVAR".

ODGOVOR:

U model vozila kao što je Vaše uglavnom se ugrađuju motori 2,0 TDI PD i  2,0 TDI CR od  136 KS, 140 KS, 163 KS , 170 KS . Na tim motorima nema nikakvih skrivenih mana ili tvorničkih nedorećenosti . Mogu će je da na motoru kao što je u Vašem vozilu , postoje problemi koje ste i Vi spomenuli . U svojoj praksi se nisam s time susretao . Možda bi bilo dobro da s ovim problemom upoznate koncern VW u Wolfsburg , Deutschland .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - PUNO TROŠI I OSTANE BEZ SNAGE ?

Datum objave: 25.07.2012 20:48:50
Slika
PITANJE:

Vlasnik sam Fiat Punta 1.2 8v 60 KS iz 2000, g, s oko 120.000 kilometara koji je do prije dva tjedna radio besprijekorno. Tog dana sam ulio 20 l goriva i sutradan primjetio (ne odmah) da nema uobičajnu snagu i agilnost. Iako je u leru radio ravnomjerno na 850 okr pri davanju gasa bi zacugao. Potrošnja mu je s uobičajnih 7 l skočila na skoro 10 a nije imao snagu kao prije. Pomislio sam na nečisto gorivo. Nakon par dana tih 20 l je bilo potrošeno skoro do samog kraja i na drugoj crpki sam ponovo ulio 20 l, ali problem je i dalje bio prisutan. Kako je bilo vrijeme za promjenu svih filtera, ulja... odveo sam ga u servis gdje je dobio i nove svjećice. Ali to nije riješilo kvar. Ponovo sam ga doveo sutradan s potrošnjom od skoro 10 l i predao serviseru koji ga je odmah spojio na dijagnostiku koja nije pokazala ništa. Sve je bilo kako i treba. Potom je resetirao trip comp. i s priključenom dijagnostikom odveo ga na skoro pola sata i prešao oko 25 km. Kad se vratio trip.comp je pokazivao uobičajnu potrošnju od 7 l. Dijagnostika je i dalje pokazivala da je sve po tvorničkim postavkama. Za svaki slučaj mi je sprejem za čišćenje očistio karburator (usis) iako je konstatirao da je prilično čist, ali neka. Nije mogao objasniti kako je auto odjednom postao normalan, računali smo na neku prolaznu mušičavost. Ja sav sretan odvezem auto i nastavim obavljati uobičajne dnevne obaveze, kad nakon 15-tak kilometara, u vožnji, iznenada štucne, smanji mu se snaga, a potrošnja momentalno skoči na skoro 10 l. Sve se vratilo na staro, a rješenje ne znam. Imate li vi kakav savjet? Odakle uopće početi? Zahvaljujem.

ODGOVOR:

Iz Vašeg opisa nije teško zaključiti da motor izgubi snagu i tada se automatski poveća potrošnja goriva , što je logično . Opčenito se može reći da je uzrok sustav za stvaranje iskre na svjećicama ili sustav elektronskog ubrizgavanja goriva . Kada se radi dijagnostika motora ipak treba poštivati redoslijed ispitivanja i najprije provjeriti mehaničko stanje motora  i moguće uzroke . Tek nakon toga mogu se ispitivati ostala dva sustava koja sam naveo . Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, mjerač mase zraka, lambda sonda, senzor tlaka u usisnom kolektoru, senzor temperature usisanog zraka, injektori ( injektor ) , regulator tlaka goriva, potenciomatar leptirastog ventila, bobina, kablovi, probijanje visokog napona, električna instalacija od motora, ECU centrala. Ponovo napominjem da se najprije provjeri mehanički sustav motora .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 XS - NEKOLIKO ČUDNIH GAŠENJA MOTORA ?

Datum objave: 25.07.2012 19:57:03
Slika
PITANJE:

Postovani, vozim Peugeot 206 1.4 xs, 2001.god 75ks i u proteklih mjesec ili mozda vise sam dozivio par neuobicajenih gasenja. Nedavno je na automobilu bio zamijenjen jedan injektor (izgorjele instalacije), dok ostale moram dati ocistiti...mozda vam bude od pomoci informacija. Nego, u par navrata nakon sto sam se zaustavio s autom (dakle nije u voznji bilo) prilikom gasenja je auto izveo nekakav duboki ton (nekakav kontrolni, ne iz masine) i u sve elektronicke komponente su se resetirale; radio, sat, putno racunalo..takoder nakon paljenja bih vidio kako paljenje unutarnjeg svijetla ili podizanjem prozora (el. podizaci) mi trepere prednja svijetla ili se jedno cak ugasi. Je li stvar u akumulatoru kako mi moj nestrucni unutarnji glas govori ili je problem ozbiljniji nego sto mislim?

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu uzroci mogu biti : električna instalacija i konektori ( pada napona ili kratkotrajni prekid napajanja ) , kutija s osiguračima i relejima  ( oksidirali kontakti , veliki prelazni otpori ) , akumulator, alternator, regulator napona . Nema druge nego krenuti redom i ispitati sve što sam spomenuo .

na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO 1,6 i. 16 V - NITKO NE ZNA ŠTA MU JE , POMOĆ ?

Datum objave: 23.07.2012 06:34:27
Slika
PITANJE:

Postovani! Molim Vas za pomoc jer neznam sta da radim. Bio sam kod bezbroj majstora i nitko nista nezna. Naime imam Fiat Stilo 1.6 16 v 2002. Godina. Prije nekih 6 mj. Se poceo gasit za vrijeme voznje i bacao je greske ASR faliure, alternator faliure, lose conection. Promjenio sam potenciometar,senzor bregaste, senzor donjeg kuta paljena,akumulator,zamjenio pozicije releja i sad to mi opet radi kad je motor hladan. Sta da radim a auto je preso samo 80000 km?

ODGOVOR:

Kada bi kvar na Vašem vozilu bilo jednostavno rješiti Vi bi već imali popravljeno vozilo . U ovom slučaju vozilom se treba baviti na profesionalan načina a to znači imati mogućnost ispitivanja svih komponenata , imati mogućnost ispitivanja prema električnoj shemi vozila . Moguće neispravnosti mogu biti razne i to : sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav elektronskog ubrizgavanja, sustav za upravljanje motorom . Ispitivanje treba započeti kada motor ne može upaliti . Tada se vrlo brzo može utvrditi da li ima iskre na svjećicama i ima li goriva na injektorima . Ako iskre na svjećicama nema , ispituju se svi dijelovi ovoga sustava ( bobina, kablovi, ulazni napon za bobinu, senzor radilice, električna instalacija , ECU centrala motora ) . Ako iskre na svjećicama ima ispituje se sustav elektronskog ubrizgavanja goriva ( tlak goriva, injektori, regulator tlaka , pojedini releji , ulazni napon na injektorima, pojedini senzori motora, električna instalacija motora, ECU centrala motora ) . Vi jednostavno trebate pronaći servis koji se može nositi s problemima koji trenutno postoje na Vašem vozilu .

na vrh Povratak na vrh