Danas je: 26.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT DOBLO 1,2 SX - MEHANIČARI NE ZNAJU NAĆI KVAR ?

Datum objave: 01.07.2012 12:02:54
Slika
PITANJE:

gospodine meić,evo opet vam se obračam u vezi fiat dobla 1.2 sx 2001g.dakle imao sam problem sa vozilom nije imao snage. početkom mjeseca sam ga odveo kod majstora sve je pregledao na njemu i sve je ispravno.kaže da nezna.taj majstor odustane i kaže vozite auto negdje drugdje.sada je kod drugog majstora on je isto sve pregledao radi sve od kompijutera do........sve što se gleda kada je taj problem nema snage dok kreće a kada se zalaufa na ravnoj cesti onda vuće bolje ali još uvijek nije to ta snaga. majstor kaže da je nešto neuobičajeno i tako se to neuobičajeno vuče od 04.06.2012g.ako imate bilo kakvo iskustvo "neuobičajeno"molim vas pomozite mi.očajan sam.kredit plačam za auto a nemam ga već skoro mjesec dana.bojim se da i ovaj majstor odustane šta ću onda sa autom .pomozite molim vas.auto je u osijeku ako mi možete preporučiti nekog majstora za fijata u slučaju da i ovaj odustane . UNAPRED HVALA NA POMOĆI!!!!

ODGOVOR:

Moja djelatnost nije da se bavim praćenjem kvalitete usluge pojedinih servisa u Hrvatskoj . Moja djelatnost je dijagnostika, servisiranje, održavanje i popravak motornih vozila . U vezi spomenutog problema mogu samo reći da trebate pronaći kvalitetan servis koji se može nositi s problemima na Vašem vozilu . Ovoga časa mogu nabrojiti više od dvadest mogućih faktora radi kojih motor nema potrebnu snagu , međutim od toga Vi ne bi imali koristi . Ako Vaš mehaničar ne zna uzrok recite mu da me nazove na 060/6060-44 pa ću mu dati korisne savjete .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 1,8 i. 16V - VELIKI PROBLEMI S PLINOM ?

Datum objave: 30.06.2012 09:07:49
Slika
PITANJE:

Dobra vecer gosp MEIĆ.Javljam Vam se jer imam problem sa autom.Imam Peugeot 406 karavan,1.8.16v,sa atest plinom(landi renzo).Obzirom da u puli nema ovlaštenog servisera za tu vrstu plina,evo bio sam slobodan javiti se vama za pomoć.U zadnje vrijeme mi se dešava da kad vozim na plin,sve bude koliko -toliko uredu dok je auto u vožnji,tj,pod gasom,ali kad stanem na semaforu,i pustim ga u leru,tj bez gasa,auto mi se trese kao da kamion vozim,ali okretaji na obrtomjeru su uredu,kazaljka radi mirno.takodjer kad mu drzim papučicu od gasa recimo na na 2000okretaja,uopce mi neda da ga drzim mirno,nego mi sam daji oduzima gas,ali napominjem da je u voznji uredu,osim sto sam primjetio da vise trosi.I evo još jedan problem koji mi se desio jučer.Oem ja da natankiram plin,i natočim pun spremnik,počnem ga voziti,i nakon nekih 2km,počne mi trubiti kao da nema plina,a u biti je pun.Stanem,ponovo ga upalim na benz,krenem,cim prebaci na plin,opet isto,ali ne gasi se,i tako sam do doma vozio nekih 10km,i ništa.danas ponovo upalim krenem sve uredu,osim što trza,i trese se.Evo gosp Meić,malo sam opširno pokušao objasniti moj problem,ako mi možete onako okvirno objasniti,dali je to za zabrinuti se,dali smijem uopce voziti taj auto,radi sigurnosti,i dali je moguce to popraviti,i koliko je isplativo,i naravno koliko bi to koštalo?Unaprijed Vam se od srca zahvaljujem.lijep pozdrav iz pule.Bojan

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu nije teško zaključiti da problem stavra plinski sustav . Međutim ipak bi trebalo najprije rutinski provjeriti kako motor radi na benzin i da li su sve komponente benzinskog sustava ispravne a za očekivati je da su ispravne , inače bi motor loše radio i na benzin . Nakon pregleda benzinskog sustava potrebno je detaljno ispitati sve dijelove plinske instalacije . Moguće neispravnosti su : multi ventil na rezervoaru, filter plinske faze LPG, filter tekuće faze LPG , nečist isparivač, oštećene membrane isparivača, neispravne cijevi dovoda plina, nečisti plinski injektori, podešenost plinskog sustava .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 1,8 TD - IZBACUJE VODU NA ČEP EKSPANZIONE POSUDE ?

Datum objave: 30.06.2012 08:44:19
Slika
PITANJE:

Poštovani, imam ford mondeo 1,8 td,1996g, problem je sljedeći.Kada motor dođe na radnu temperaturu, počne mi rashladnu tekućinu bacati van na čepu od posude, te su crijeva na dodir jako tvrda a hladnjak je HLADAN, mislio sam da je termostat ali nije jer smo ga skinuli.Dali mozda ima dva termostata ili je kvar u nečemu drugom( pukla glava ili dihtung glave). S štovanjem

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema dva termostata . Uzrok je neispravna brtva glave motora . Rješenje je demontaža glave motora, kompletne obrada glave . Ako želite detaljnije objašnjenje kako i što treba napraviti možete me nazvati na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 407 2,0 HDI - POVREMANO PREKIDANJE U RADU MOTORA ?

Datum objave: 30.06.2012 08:33:15
Slika
PITANJE:

Poštovani imam pitanje vezano uz automobil Peugeot 407 2.0 HDI sa ručnim mjenjačem iz 2005. godine. Automobil ima 122.000 km i redovno je servisiran Opis kvara: Gas počinje poskakivati i gušiti uz jako dimljenje iz auspuha. U vožnji se isto manifestira kroz trzanje automobila (ubrzavanje i usporavanje) vozila bez obzira na odabrani stupanj prijenosa ili brzinu. Problem se javlja ničim izazvan usred vožnje da bi se nakon toga i po nekoliko dana auto ponašao skroz normalno. Problem se javio već dosta puta i jednom su u ovlaštenom servisu (auto Davor Split) pokušali očitati preko kompjutera kvar ali nisu ništa našli. Tada (dok je bio su servisu) auto se normalno ponašao. Molim vas pomozite jer s ovakvim opisom kvara teško je odrediti što bi moglo biti. Unaprijed Hvala

ODGOVOR:

Za svaki servis je najzahtijevnija vrsta kvarova ona koja se pojavljuje povremeno i rijetko . U takvim slučajevima treba omogućiti servisu da ima vozilo na ispitivanju sve dok se ne pojave simptomi koje ste naveli . Tada se može uz pomoć servisno dijagnostičkog sustava i imaginacije ( sposobnosti ) stručne osobe doći do spoznaje što je neispravno . Nakon toga nije teško otkloniti kvar/kvarove . Bez pregleda Vašega vozila mogu samo nabrojiti moguće neispravnosti a to su : nečist rezervoar za gorivo, prisutnost zraka u gorivu, dize, mjerač mase zraka, senzor pedale gasa, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, senzor tlaka goriva na Rail-u, kontrolni solenoid za tlak goriva, visokotlačna pumpa, senzor tlaka turbine, MAP senzor, EGR ventil, senzor radilice, senzor položaja pedale spojke, električna instalacija motora, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

TOYOTA AVENSIS D-4D - ZABRINJAVAJUĆE STRUGANJE ?

Datum objave: 29.06.2012 17:47:10
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, imam problem sa klima uređajem koja samo kad je upaljena čuje se kao neko struganje. Klima hladi dobro. Radi se o autu Toyota Avensis D4D 2.0, 2006 god, 120000km. Interesira me dali je moguće da u klimi ima nedostatak plina i ulja ili bi trebalo problem tražiti negdje drugdje. Auto mehaničar kojeg sam posjetio kaže da se klima ne popravlja i da treba novi kompresor od minimalno 4000kn Unaprijed zahvaljujem na odgovoru, Dražen

ODGOVOR:

Svaki klima uređaj se redovno servisira svake dvije godine . Pojedini dijelovi se mogu mijenjati po potrebi . Struganje koje čujete , može stvarati ventilator u kabini , pogonska remenica kompresora, pogonski remen , natezač i tek na kraju ( vrlo rijetko ) sam kompresor . Obzirom na starost vozila ne očekujem da je uzrok kompresor . Pregledom vozila mogao bih utvrditi činjenice i nešto više reći o tome .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA 1,4 i. - GLAVA MOTORA ?

Datum objave: 28.06.2012 16:44:31
Slika
PITANJE:

Kupio sam xsaru 1.4i 1999g u ljeti palila se lampica za temperaturu tekućine i stop obavezno zaustavljanje.mjenjao sam senzor temperature u autoservisu Peba jedno vrijeme je bilo dobro ali se opet ponavlja ista priča. Zatim odlazim u servis Automehanika i zaključak je izgorjela brtva glave motora. Kod promjene brtve rečeno mi je na servisu da je dolazilo mješanje antifriza i ulja (antifriz nije bio bistar) i glava motora imala je male rupice iliti malo oštečenje. Ponudili su brušenje glave što je iznosilo vrijednost polovice auta ali da i nije to preporučljivo. Brtvu su izmijenili i pritegnuli jače glavu motora,(mijenjan antifriz i ulje). Sada sam napravio 10 000 kmh od servisa i zasada je sve u redu. MOLIM VAS VAŠE MIŠLJENJE DA LI AUTO DALJE VOZIT I KOJI JE BIO RAZLOG OD PRVOG VLASNIKA ZA ODLAZAK BRTVE(MIJENJANO JE I TADA SET ZUPČASTOG.

ODGOVOR:

Ne postoji auto koji se ne kvari a kvare se i automobili koji su 20  puta skuplji od Vašega . To je općepoznata činjenica i tome se ne treba čuditi . Najmanje se kvare automobili koji se redovno i kvalitetno servisiraju . Kada se dogodi neki kvar ( brtva glave ) tada to treba kvalitetno i bez taktiziranja odraditi i nakon toga motor opet godinama vozi sigurno . Prilikom radova oko glave motora , sve treba odraditi stručno i kvalitetno . Tako na primjer treba obaviti kompletnu obradu glave motora , urediti ventile, siceve ventila , vodilice ventila . Nije dobro da se sve to preskoči i da se samo zamijeni brtva glave motora . To je prije svega u interesu vlasnika vozila a ne servisa .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 2,0 i. 20V - LJUBAV NA PRVI POGLED ?

Datum objave: 27.06.2012 17:34:04
Slika
PITANJE:

pozdrav imam fiat bravo hgt 2.0 20v 1999 vec 3 godine jako san sritna snjim ljubav na prvi pogled brz i lip je imam problem zadnji kraj nestabilan promijenjene gume su 205 50 15 i nista opet se zanosi malo a naprijed mi nesto zuji u motoru jel kakva vodilica ili lezaj zuji stalno ne lupa nista i kad triba remen prominut nisan ga minjala unaprid hvala inace vozin brzo i pokazujem to svima

ODGOVOR:

Najčešći uzroci radi kojih je nestabilan zadnji kraj vozila su dotrajali amortizeri i zračnost na selen blokovima zadnjeg ovjesa . Zato obavite pregled i jednog i drugog . Naprijed može stvarati buku ( zujanje ) bilo koji ležaj na motoru ili ležaj kotača ( čuje se samo u vožnji ) . Zupčasti remen se mijenja svakih 120.000 km ili svakih 6 godina ( što dođe prije ) .

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA 1,4 i. 12 V - KAKO ĆU ZAMIJENITI ZUPČASTI REMEN ?

Datum objave: 27.06.2012 16:58:51
Slika
PITANJE:

MOLIM VAS DA MI MALO OBJASNITE KAKO ZAMIJENITI ZUPČASTI REMEN NA FIAT BRAVA 1.4 12V.DALI SE MORA SKIDATI REMENICA NA RADILICI I AKO SE MORA NA KOJU STRANU IDE VIJAK I KAKO SE STEŽE REMEN POMOĆU ŠPANERA HVALA

ODGOVOR:

Prilikom zamjene zupčastog remena koriste se četiri specijalna alata : za blokadu radilice, za blokadu bregaste osovine, za točan položaj bregaste osovine, za zatezanje natezača . Motor se stavi u položaj faze ( oznaka je na remenici kanalnog remena ) , demontiraju se zaštitni poklopci, demontira se poklopac bregaste osovine, demontira se remenica kanalnog remena na radilici . Nakon ovoga stavi se alat za blokadu redilice i alat za blokadu bregaste osovine, otpusti se natezač, izvadi zupčasti remen, izvadi natezač izvadi pumpa za vodu . Nakon ovoga ugrađuju se novi dijelovi . Kada se ugrade novi dijelovi, odgovarajućim alatom se zateže zupčasti remen i vijak zupčastog remena . Nakon toga se skidaju blokade , motor se okrene za dva kruga , stavlja se ponovo u fazu i pomoću alata za blokadu i alata za kontrolu položaja faze kontrolira se točnost faze motora .

na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA 2,0 i. 16V - DA LI SE ISPLATI ?

Datum objave: 27.06.2012 16:39:53
Slika
PITANJE:

Poštovanje, kupio bih rabljeni automobil i izbor je pao na Opel Omegu. Prilažem vam link sa Njuškala za navedeni automobil. http://www.njuskalo.hr/auti/opel-omega-2.0-16v-sport-oglas-5311063 Zanima me vaše mišljenje o automobilu. Na autu su novi diskovi, pločice, amortizeri, remenje... Je li održavanje preskupo za takav automobil? I je li navedena cijena (3200 eura) realna? Zahvaljujem se na odgovoru. Srdačan pozdrav.

ODGOVOR:

Ne možete kupiti vozilo više srednje klase za 3,200 eura a da isti bude u dobrom stanju . Za te novce možete kupiti dva dobra bicikla. Ukoliko želite ipak kupiti navedeno vozilo tada nije dovoljna samo slika vozila nego je potreban temeljiti pregled motora, mjenjača, podvozja, ovjesa, elektrike, elektronike, klima uređaja , eko-test .  Takve pregleda radim često i zato Vam s razlogom to govorim kako bi izbjegli neugodna iznenađenja . Održavanje je za svaki automobil skupo a naročito ako počnu otkazivati pojedini sklopovi . Uz redovno servisiranje i pojedine kvarove treba uzeti u obzir i potrošnju goriva te godišnju registraciju .

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,2 i. - ELEKTRIČNI I ELEKTRONSKI PROBLEMI ?

Datum objave: 27.06.2012 09:35:00
Slika
PITANJE:

Radi se o Fiat Puntu 1.2 2001 god. Prvo pitanje je vezano za rad žmigavaca. U biti ne radi niti jedan žmigavac, niti pomoću ručica, niti prilikom uključivanja tipke za sva četiri, a ni prilikom daljinskog otključavanja ili zaključavanja. Drugo pitanje je vezano za rad putnog računala koje se prilikom paljenja resetira. Znači ponište se svi pokazatelji osim ukupne kilometraže. Trenutno 130.000. Isto tako prilikom paljenja svijetla ne radi unutarnje osvjetljenje kokpita. Pitanje je dali je to povezano i dali isto tako ima veze sa (ne)radom žmigavaca? Unaprijed Hvala

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti žmigavaca su : automat žmigavaca, osigurač, loš spoj s masom , kontakti na kutiji osigurača, električna instalacija . Problemi s putnim računalom mogu biti električni ili elektronski i to : padovi napona na pojedinim konektorima, napon punjenja, instrument ploča . Neki od navedenih problema mogu biti povezani .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 2,0 HDI - I NAKON ZAMJENE SPOJKE OPET NIJE DOBRO ?

Datum objave: 25.06.2012 14:59:23
Slika
PITANJE:

Postovani Prvo da se izvinim radi moj los jezik. Pisem iz Makedonije. Imam C4 HDI 110KS, 2005 god. Imao sam problem sa lamelom. Prilikom pokretanja u prvu brzino javljalo se tresanje (podrhtavanje) auta. Rekli su mi da je set lamela. Dok su menjali reklu su da je zamajaci u redu. nakon promene celog seta (lamela, potisna ploca, drug lager) auto ne trese u prvu brzinu. Ali sad na pedalju osecam grebenaje pri promenu brzine ,pri samom pokretanju ili kad radi u mesto. Grebanje se dobro oseca. Kade se auto ugasi to se grebanje na papuci ne ocesa. Isto tako u vozni pri promenu brine kad se pritisni kvacilo cuje se neki zvuk kako neko lupanje. Sad oni kazu da je najverojatno zamajac mada su pre toga rekli da je u redu. Dali je to mozno da zamajac ne valja? Dali je mozno da set kvacila koji su stavile nesto nije u redu. Unapred Vam hvala

ODGOVOR:

U ovom slučaju servis je napravio grešku što nije ugradio novi zamašnjak uz novu spojku . Moguće je da sve probleme stvara dvomaseni zamašnjak . Logično bi bilo da se ponovo demontira mjenjač , da se zamijeni zamašnjak, da se pregleda set spojke . U većini slučajeva je jeftinije zamijeniti sve dijelove sklopa spojke nego taktizirati u cilju nekih ušteda . Ako Vi niste inzistirali da se ne mijenja zamašnjak , servis ne bi trebao zaračunati rad za zamjenu zamašnjaka .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,9 DTI - MALI PROBLEMI S AUTOM ?

Datum objave: 24.06.2012 20:39:01
Slika
PITANJE:

Pozdrav g.Meiću, Evo imam malih problema s autom, vozim renault megane 1,9 dti 1998god. 72 kw. danas smo se odredili ići na more, vozim se kroz Liku po autocesti i auto mi neće ići brže od 100km/h, uzbrdo i nizbrdo isto je , gas do poda ali neide.udjem u tunel i izadjem van malo ide do 120km/h pa za par minuta opet isto. sto bi to moglo biti ?? . prije dvije godine sam promijenio mjerac protoka zraka, filter zraka mjenjam jednom godišnje,svakih cca 20000km. eto toliko i lijep pozdrav sa otoka Paga

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila može ostati bez snage radi brijnih razloga . Nabrojiti ći ih po logičnom redoslijedu a to su : nečisti filteri, nečist rezervoar, senzor pedale gasa, MAF senzor, senzor tlaka turbine, ventil za rasterećenje turbine, sustav za regulaciju turbine, EGR ventil, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, kontrolni solenoid usisanog zraka , senzor temperature goriva, mehaničko stanje motora, električna istalacija motora, ECU centrala.

na vrh Povratak na vrh

CITROEN C5 - REGULATOR ?

Datum objave: 24.06.2012 20:01:35
Slika
PITANJE:

Štovani, na osobnom vozilu Citroen C5 model 2009. godine s prijeđenih 35.000 km, na displayu klime uređaja ne radi regulator temperature lijeve zone kabine te je isti praktično blokiran na temperaturi od 23 stupnja. Desni regulator dvozonske klime radi bez problema. Je li nužno mijenjati cijeli display klime i koliko bi koštala ugradnja novog displaya? Unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

Uvijek se isplati najprije obaviti popravak komande koju ste spomenuli jer u puno slučajeva popravak uspijeva . Ukoliko popravak ne uspije tada treba zamijeniti neispravan dio . Cijenu navedenog dijela možete saznati u svakom ovlaštenom skladištu dijelova Citroen kada navedete broj šasije vozila .

na vrh Povratak na vrh

RENAUT LAGUNA 1,8 RT - MOLIM DA MI ODGOVORITE ?

Datum objave: 24.06.2012 19:50:11
Slika
PITANJE:

Da ne duljim ,postavio bih vam 3 pitanja za isti automobil i htio sam da mi pomognete vasim strucnim savjetom. 1.Renault Laguna 1.8 rt,66kw,1996.god.217000km.na 210000km stavljeno ulje.Na 217000 doslo do minimuma.Da li je to velika potrosnja. 2.Prekidac za regulaciju cirkuliranja zraka u kabini(sajba,glava,noge,glava-noge)mi je ostao zaglavljen na polozaju samo sajba.kako god da vrtim prekidac uvijek mi vraca na isti polozaj.Nece kliknut na drugi polozaj nego ga uvijek vraca na isti.Rekli su mi da je zapela sajla,da je klapna negdje zaglavila pa ga vraca nazad i da za to moram rastavit komplet instrument tablu da se do toga dode i popravi.Da li je to tako. 3.seris klime napavio,podmazano s nekim uljem,pustena nekakva tekucina,tlakovi su svi ok,kompresor ok(tako su mi rekli u servisu)napunili su mi klimu,ali ne puse onako hladno kako bi inace trebalo.da li je to sto puse samo na sajbu(jer ne moze nigdje drugdje-pitanje iznad-)koja je jako zagrijana.Znate,ono,radi ali nije to to.Ne puse hladno kao u nekim drugim autima. 4. S postovanjem i nadam se da cete mi pomoci kao i svaki put do sad.

ODGOVOR:

Navedena potrošnja ulja je 0,14 l/1000km a to je normalna potrošnja i radi toga ne treba ništa poduzimati . Problem s usmjeravanjem zraka treba utvrditi direktno na vozilu a moguće neispranosti su : komanda za usmjeravanje, električni aktuatori, električna instalacija, zaklopke . Kada se radi servis klima uređaja nije dovoljno samo napuniti plin u sustav . Potrebno je zamijeniti dehidrator, ispitati ekspanzioni venti, ispitati kompresor , ispitati kondenzator . Kada se sve to napravi po pravilima struke , klima će opet ispravno raditi .

na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO 2,0 TDCI - U VOŽNJI ČESTO GUBI SNAGU ?

Datum objave: 22.06.2012 23:39:56
Slika
PITANJE:

Postovani...imam ford mondea 2002 g. 20 tdci85 kw...220 000 km.U zadnje vrijeme mi tijekom voznje gubi snagu,kao da mu turbina ne radi.Moram napomenuti da se ne pale nikakve lampice,turbina ne daje nikakve cudne zvukove kao ni motor.Kad je hladanije problemi su manji,cesće se gubi snaga na visokim temperaturama....kad izgubi snagu baci malo jaci crni dim i stanje se popravi ali to vise nije snaga na koju sam navikao kod ovog automobila.Ne primjecujem nikakvu potrosnju ulja ili slicno...u biti kao da ne prima dosta zraka za smjesu goriva.Ne postizem visinu obrtomjera ili jako tesko ni sa stisnutom papucicom gasa do kraja.Mjenjao sam agr ili kako se tocno zove cip bregaste na 150 000 km ali simptomi nisu isti.Molio bi vas za savjet...hvala

ODGOVOR:

Postoje brojni razlozi radi kojih motor može gubiti snagu a to su : senzor tlaka zraka, ventil za rasterećenje turbine, sustav za regulaciju tlaka turbine, EGR ventil, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, senzor pedale gasa, dize, visokotlačna pumpa, električna instalacija motora, mehaničke greške motora, ECU centrala motora. Točan uzrok se može saznati nakon detaljnog ispitivanja navedenih dijelova i sklopova .

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,5 CRDI - ZAŠTO TEŠKO PALI ?

Datum objave: 22.06.2012 18:57:09
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meiću. Vlasnik sam hundayi aksenta 1,5 crdi 2002 god. Prvi sam vlasnik i do sada sam prešao oko 250000 km. Vozilo je odlično, mali potrošač, odličmo vuče ali teško pali. Prošle godine imao sam problem sa bravom i ključem te senzorom na radilici. Radi slabijeg palenja zimus je kupljen novi akumulator ali stanje u paljenju nije se mnogo promijenilo. Auto neveselo vrti i relativno teško pali. Od prije nekoliko dana pali nakon dugo verglanja. Kada je hladan i pali za 10-ak okretaja a kada je vruć treba mu mnogo duže. Bio je je u servisu na pregledu (preko kompjutera) i sve je u redu. Pumpa je promijenja na nekih 120000 km i rekli su mi da je to normalno.Može li pumpa praviti problem oko paljenja (mislim da ona treba da radi ili ne radi). Gorivo točim na OMV-u. Napominjem da auto ne troši ulje, odlično vuče, troši oko 5l goriva. Možete li dati savjet kako otkloniti problem oko paljenja? Hvala

ODGOVOR:

Prvi uvjet da motor dobro pali je stanje akumulatora i elektropokretača . Ako je to u redu onda treba ispitivati i druge moguće neispravnosti a to su : prisutnost zraka u gorivu, senzor temperature motora, niska kompresija motora , senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, dize, EGr ventil, električna instalacija motora, ECU centrala . Provjerite sve što sam naveo .

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - POHVALA

Datum objave: 20.06.2012 21:26:58
Slika
PITANJE:

ne zelim nista pitati, barem za sada, samo pohvaliti vasu stranicu...5 plus..svaka vam cast na njoj..pozdrav i samo tako nastavite

ODGOVOR:

Hvala na lijepim riječima i činjenici što ste prepoznali veliki svakodnevni rad, stručnost i altruizam .  Jedino ne znam koliko ću još izdržati ovim tempom . Pozdrav za Vas .

na vrh Povratak na vrh

VW POLO 1,4 i. 16V - KADA SE SPOJI NA TESTER , NEMA GREŠKE ?

Datum objave: 16.06.2012 16:39:44
Slika
PITANJE:

Imam VW Polo 1.4 16v 2005, g, benzinac. Kada ga se upali radi savim normalno, a kada se motor zagrije više ne prima gas iznad 3000 okretaja. Stalno svijetli lampica da ima grešku, a kada ga se spoji na tester nema nikakvih grešaka Unaprijed hvala

ODGOVOR:

Tester je samo glupi uređaj koji u nekim situacijama pomaže a u većini slučajeva je beskoristan . Glavni faktor je stručnjak koji obavlja radove ( dijgnostiku i popravak ) . U ovom slučaju treba se provjeriti : regulator tlaka goriva, tlak goriva, injektori, svi senzori motora, mjerač mase zraka, EGR ventil, sustav paljenja, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

VW TRANSPORTER T-2 1,6 D - KADA SE ZAGRIJE , NEMA SNAGE - POMOĆ ?

Datum objave: 16.06.2012 09:02:52
Slika
PITANJE:

postovana majstore imam problem sa kombi t2 1.6 dizel kada se zagrije oslabi mu vuca i teze pali radio sam polugeneralku nema ostecunja na cilindrima samo dvije uljne karike na 2 i4 klipu spekle nisu mogle da se otvore ostale su skupljene na klipu i trosio mi ulje kada sam to zamjenio mema potrosnje ulja ali mi i dalje ostao isti problem sa vucom molim strucan odgovor nnaprijed hvala

ODGOVOR:

Motor Vašega vozila ima mehaničku visokotlačnu pumpu i nema nikakve elektronike koja bi mogla biti uzrok što motor nema snage . Ispitajte sve što ću sada navesti :  Faza motora, podešenost ventila ( usisni 0,25 mm , ispušni 0,45 mm ) , kompresija ( tlakovi moraju biti veći od 28 bara ) , predpaljenje ( podesite na 0,90 do 0,95 mm ) , dize moraju biti ispravne , filter goriva čist, u sustavu goriva ne smije biti zraka, visokotlačna pumpa mora biti ispravna .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. - NEMA SNAGE NAKON ZAMJENA EGR VENTILA ?

Datum objave: 16.06.2012 07:01:14
Slika
PITANJE:

Imao sam skoro problem palila mi se lampica od pumpe i dok sam u voznji znao mi se auto ugasit pretezno dok smanjujem brzinu rijec je o opel astri 1997 godiste.i otisao sam na diagnostiku i tamo mi je ocitalo da nije uredu EGR ventil ja sam ga zamjenio i sad mi se desava da kad krecem auto ko malo cima al najgore od svega je to sto uz brdo ako nisam pri vecoj brzini nikako nece da ide jednostavno ga tusi nema snage pa bi molijo vase misljenje naprijed Hvala

ODGOVOR:

Nije dobro da jedna osoba radi dijagnostiku motora a druga da otklanja kvar na vozilu jer se tada događa ovo što i Vama . Vi zamijenite neki dio ili sklop a problem i dalje ostaje prisutan . Bolje bi bilo da je kvar otklanjala osoba koja Vam je radila dijagnostiku . Tada bi kvar morao biti otklonjen ili u suprotnom Vi ne bi morali ništa platiti . Navesti ću moguće neispravnosti : filteri, tlak goriva, nečisti injektori, brtvljenje usisnog kolektora, MAP senzor, ECT sentor, aktuator minimuma, senzor radilice, senzor položaja zaklopke snage, električna instalacija motora, lambda sonda, loša iskra na svjećicama, mjerač mase zraka, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh