Danas je: 19.11.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FORD FIESTA - POKAZIVAC TEMPERATURE

Datum objave: 24.03.2010 14:32:00
Slika
PITANJE: Poštovanje, imam Ford Fiestu 1.3 Endura motor iz 96.god. u zadnjih mjesec dva mi slabo pokazuje temperaturu motora ili uopce ne pokazuje pa me zanima gdje se nalazi njen termoprekidac i dali može bit do njega što ne pokazuje temperaturu ,isto tako me strah pošto dolaze topliji dani da mi zbog toga nece radit ni ventilator hladnjaka pa bi moglo doc do pregrijavanja automobila!
ODGOVOR:Ako ne radi pokazivac temperature moguci uzroci su : indikator temperature na glavi motora, elektricna instalacija od indikatora do instrument ploce ( prekid ), instrument za temperaturu, termostat ( motor ne postiže radnu temperaturu ). Neposrednim uvidom na Vašem vozilu mogao bih tocno reci što je od navedenog uzrok.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C-5 2,2 HDI - FAP FILTER

Datum objave: 24.03.2010 14:28:00
Slika
PITANJE: Imam pitanje za fap filter na C 5 2004 godina 2.2 diesel 136 PS presao 200 000 km.Na displaju mi pise poruka - diesel aditiv minimum level.
U servisu su mi rekli da trebam zamjeniti Fap filter a sa strane da trebam samo doliti aditi u Fap filter ??
ODGOVOR:Trajnost i ucinkovitost FAP filtera je oko 100.000 km. Nakon toga proizvodac je predvidio servisni interval na kojemu se mijenja FAP filter i puni tekucina za filter za slijedecih 100.000 km. Možda bi se postigao uspjeh samo dopunom tekucine i programiranjem sustava. To bi možda bilo rješenja za neki kraci vremenski period. Fap filter se može ugraditi i tvornicki obnovljeni koji je znatno jeftiniji.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - LAMPICA ULJA I NESTABILAN RAD

Datum objave: 24.03.2010 14:22:00
Slika
PITANJE: Postovani,imam golf 3 motor 1,4 44 kw 1996 godiste.Motor je generalno radjen i od tada je presao 18 000 km.Moj problem je u tome sto se pali lampica ulja usled pada obrtaja motora ispod 900 u pocetku sam sumnjao na sam indikator pritiska ulja ili ampulu i posle zamene sam imao opet isti problem medjutim to se desava kad se motor zagreje na radnu temperaturu.Zanima me takodje kako da resim problem sa nestabilnim radom kad je motor u leru jer mi kazaljka broja obrtaja motora varira da li sa takozvanim step motorom mogu da uradim nesto i kako
ODGOVOR:Paljenje kontrolne lampice za ulje ukazuje na istrošenost ležajeva radilice, rukavaca radilice, neodgovarajuci filter za ulje, ili ostalih dijelova motora radi kojih može nastati niski tlak ullja . Izmjerite tlak ulja u motoru isti mora biti 2 bara /2000 o/min. Kompresija treba biti iznad 12 bara. Ako su ležajevi radilice i rukavci radilice dobri uzrok može biti pomocna osovina i ležajevi pomocne osovine u motoru. Nestabilan rad ne leru može se dogadati radi slijedecih neispravnosti : ECT senzor, EVAP ventil rezervoara, aktuator minimuma, senzor položaja leptirastog ventila, elektricna instalacija i konektori ( pad napona ), mehanicko stanje motora, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

FIAT TEMPRA 1,6-S WEBER - TRZA PRILIKOM KRETANJA

Datum objave: 23.03.2010 21:56:00
Slika
PITANJE: Poštovani! Radujem se cinjenici da i mi na internetu imamo koga pitati za naše manje ili vece brige s autima. Dugo Vas citam i uspjeli ste mi riješiti neke manje probleme s autom.
Medutim, na tatinoj Tempri 1.6 S, 1997. god., 85000 km, (karburator Weber 32/34 tlde 151/23) nekolicina mehanicara nije uspjela dijagnosticirati problem dosta jakog trzaja prilikom kretanja u prvoj brzini ili pri maloj brzini u drugom stupnju prijenosa bez obzira na sporo ili naglo dodavanje gasa. To se dogada samo na prvom "koljenu" karburatora, drugo koljeno odlicno prihvaca gas i ništa ne trza.
Paljenje i CO2 su podešeni u Hak-u Siget, izvršena je generalka karburatora, ispuhan je i okupan u tekucini za cišcenje karburatora i stavljene su nove membrane , izmijenjena su obadva termoprekidaca na usisnoj grani, sajla gasa je ispravna, isprobano je više vrsta goriva, medutim auto prilikom pokretanja i dalje jako trzne. Takoder su izmijenjene i brtve glave motora i komore ventila koji su isto tocno podešeni. Ovo trzanje se lagano primijeti cak i kada je auto u leru pa kada se naglo doda gas-cuje se da na pocetku "štucne".
Lijepo Vas molim za mišljenje, gdje da potražimo grešku?
ODGOVOR:Prije bilok kakvih radova na rasplinjacu treba provjeriti mehanicki sustav motora kao i sustav paljenja . Kod mehanickog sustava je bitno da je tocna faza motora , da je ispravan staticki kut predpaljenja ( ako motor ima razvodnik paljenja na bloku motora ), da motor na usisnoj starni ne uvlaci falš zrak, da je kompresija iznad 10 bara, da nije prevelika emisija uljnih para. Kod sustava paljenja je bitno da su svjecice odgovarajuce , da nema nigdje probijanja visokog napona na sekundarnoj strani , da elektronika paljenja ispravno radi. Ako je sve što sam nabrojio bez primjedbi može se razmišljati o rasplinjacu. Sam rasplinjac može biti popravljiv ( nakon servisa rasplinjaca ) ili nepopravljiv ( nakon servisa nema rezultata ). Ukoliko se servisom rasplinjaca nisu dobili ocekivani rezultati isti se treba zamijeniti.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - PALJENJE VENTILATORA

Datum objave: 23.03.2010 21:46:00
Slika
PITANJE: poštovani gospodine meic! imam pežo 307 HDI 2.0 66 kW 2002. godina i prilikom normalne vožnje na ravnoj otvorenoj cesti temperatura na instrument tabli se krece izmedu 80 i 90 stepeni, a takode i u gradskoj vožnji ne prelazi 90 stepeni,medutiom juce sam vozio na vecem usponu, 1 i 2 brzinom i primijetio sam da mi temeratura raste.vozio sam nekih 5 minuta i kada je temperatura otišla preko 90 stepeni (pola skale) odnosno do prve slijedece crte odmah sam stao i izašao iz auta pogledao propeler na hladnjaku, medutim on je mirovao-nije se ukljucio!!! da li se je trebao upalit propeler i na kojoj se temperaturi on uopce pali i gdje se nalazi termoprekidac za taj propeler?...
ODGOVOR:Ventilator na hladnjaku se pali kada motor dostigne temperaturu od 96°C . Vaše vozilo nema termoprekidac na hladnjaku nego ECT senzor na glavi motora. Opasna temperature za motor je iznad 110°C . Normalna temperatura je do 98°C . Ako sumnjate u rashladni sustav provjerite isti ili navratite ako ste blizu.
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA - TRZANJE I GUBITAK SNAGE

Datum objave: 23.03.2010 21:42:00
Slika
PITANJE: Imam Fiat Bravu, 1.6, 16 ventila, 2000 god. Desilo mi se da je auto u vožnji pocelo trzati prilikom oduzimanja gasa. Desavalo se kratko 2-3 dana, pa sam promijenio ulje i filter, zupcasti remen (mikroremenje - 3, španere – 4, zupcasti remen) i svjecice. Kad sam preuzeo auto, desilo se da je trzanje postalo konstantno, jako bucno radi i veoma je tromo (u brdu nikako ili skoro nikako ne može krenuti). Prije toga auto je skoro bešumno radilo i jako je dobro vuklo. Majstor je rekao da je otišao jedan ventil (da radi na 6 bara) i da bi trebalo da sad uradim cijeli motor ili ce veoma brzo otkazati u potpunosti. Rekao je da se to s ventilom desilo zbog predenih kilometara (150000), a ne remena ili necega drugog. Kako god, interesuje me vaše mišljenje šta je najbolje za uraditi ili šta je dovoljno uraditi. Trebao bih platiti još oko 400 eura, a sa ovim prethodnim `nabralo bi se`. Ne bih da rizikujem da uradim nešto što ce poslije izazvati još nekakvih problema.
ODGOVOR:Prema svim detaljima koje ste naveli moguce je da nakon izmjene zupcastog remena nije dobro ( precizno ) postavljen motor u fazu. Za tu radnju potrebno je koristiti specijalne alate pomocu kojih se može potpuno tocno namjestiti faza motora. Bez tih alata to nije moguce. Kada motor nije u fazi mogu nastati problemi kao što ste i vi naveli.
Najprije otklonite greške na mehanickom sustavu motora ( faza motora, kompresija ). Tlak kompresije ne smije biti manji od 10 bara.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 - VISOKOTLACNA CIJEV

Datum objave: 22.03.2010 20:46:00
Slika
PITANJE: Poštovani gospodine Meic, vec sam vam pisao o mom problemu sa servo sistemom na Peugeot-u 406 1.8 16V. Zahvalan sam na ljubazom odgovoru koji mi je pomogao da ustanovim gdje je kvar, ali bih Vas zamolio za odgovor na jos jedno pitanje. Naime, visokotlacno crijevo koje ide od servo pumpe do mehanizma volana ispušta ulje. Novo crijevo je jako skupo, pa me zanima da li se to crijevo po necemu razlikuje od ostalih visokotlacnih crijeva (da li ima neke ventile u sebi ) ? To pitam iz razloga sto zanatlije uspješno prave, po dimenzijama i promjeru "klasicna" visokotlacna crijeva. Može li i koliko efektno to crijevo da zamjeni postojece? Auto je 1997 godište.
ODGOVOR:Neke visokotlacne cijevi imaju reduktor tlaka i to je lako prepoznati. Ako takvo što ne vidite na cijevi na Vašem vozilu, možete dati da se napravi nova cijev sa starim prikljuccima. Bitno je da nova cijev izdrži visoki tlak i da je otporne na ulje.
na vrh Povratak na vrh

FORD 2,0 16V - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 22.03.2010 20:41:00
Slika
PITANJE: Imam ford 97god 2.0 motor 16v samo me interesuje htjeo sam ugraditi plin u auto pa bi zelio savjet dali je to sigurno imati ugradjeno i steti li motoru itd
ODGOVOR:Odgovarajuci plinski sustav nema nikakvih štetnih posljedica za motor i možete slobodno ugraditi u ovo vozilo. Najbolji sustav je PRINS sa sekvencijalnim ubrizgavanjem plina.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - TURBINA I INTERCOOLER

Datum objave: 22.03.2010 18:19:00
Slika
PITANJE: Poštovani,molim vas za mišljenje a u vezi zvuka turbine koji je poput
zvižduka koji raste srazmjerno dodavanju gasa i prilicno je
glasno.Vozilo , renault laguna 1.9 dci iz 2003. g.p. ,sa 163.000
kilometara.Naime takav je zvuk od kad je vozilo u mom vlasništvu i on
je takav za mene uvijek isti .Dok sam imao priliku da se vozim u
drugoj laguni istog motora i godine gdje taj zvuk nije dolazio do
izražaja u toj mjeri , napominjem da nemam za sad nikakvih problema
sa vozilom u smislu mehanike ili elektronike , za sad odlican i mekan
rad motora .Da li je ovakav zvuk turbine razlog za zabrinutost ili
možda najava kvara ili ?
ODGOVOR:Navedeni zvuk nije normalan i treba ustanoviti o cemu se radi. Moguci uzroci su propuštanje zraka na tlacnoj strani turbine, istrošenje na samoj turbini. Neposrednim uvidom na samom vozilu nije teško zakljuciti što je od navedenog uzrok i kako riješiti opisani nedostatak ( kvar ).
DODATNO PITANJE:
Poštovani , zahvaljujem se na vašem odgovoru , bili ste u pravu , nakon rastavljanja turbo punjaca vidjelo se da je postojao aksijalni zazor u osovinici turbine tako da su poderana krilaca kolektora i karika ( prsten ) a cudno nije probilo ulje.Turbinu sam riješio zamjenom nove, medutim po skidanju kompletnog sistema radi detaljnog cišcenja primjetio sam da mi je intercooler nabubrio kao da je bio izložen prekomjernom pritisku zraka.Da li je to posledica lošeg turbo punjaca ili da sad ocekujem i nešto drugo?
ODGOVOR:
Deformacija intercoolera može nastati radi mehanickih deformacija ili radi prevelikog tlaka turbine u nekom momentu. Intercooler možete dobro ocistiti ( isprati ), osušiti i ispitati. Ispitivanje možete obaviti komprimiranim zrakom na tlak od 5 bara. Ako kod toga tlaka intercooler ne propušta možete ga koristiti i dalje bez obzira na deformaciju koju ste naveli. Radni tlak turbine je do 1 bar. Po potrebi ispitajte tlak turbine i sustav za regulaciju tlaka turbine.
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - PREKIDAC NA PEDALI SPOJKE

Datum objave: 21.03.2010 20:17:00
Slika
PITANJE: Imam Octaviu 2001g, ugadjen plinski uredjaj i sve radi besprijekorno! Jedino u zadnje vrijeme ponekad (samo ponekad) primjetim da kod ubrzanja malo kasni sa snagom! Nije mi to uopce smetalo i vec sam se pomalo navikao na to dok mi nije prekidac stop svijetla prestao raditi (postao je nepouzdan, malo radi, pa ne). Kupio sam novi i dok sam ga mijenjao primjetio sam da i pedala spojke ima slican prekidac. Imam osjecaj da je on uzrok toga malog kasnjenja snage kod ubrzanja jer sam jednom pri tom kasnjenju lupnio nogom po pedali spojke i cini mi se da tog momenta dobije snagu. Nitko mi ne zna reci cemu taj prekidac sluzi, a meni se cini da je to nesto sto utjece na rad turbine i da mi ogranicava snagu dokle god mi je noga dira pedalu spojke. Mozete li mi tocno reci cemu on sluzi? Promijeniti cu ga sigurno jer zelim biti potpuno siguran da je sve ispravno, a umisljam si (mozda sa pravom) da je neispravan iako ne znam tocno cemu sluzi!
ODGOVOR:Prekidac na pedali spojke daje dodatnu informaciju ECU upravljackom racunalu da vozac obavlja radnju promjene stupnja prijenosa. Na osnovu toga racunalo pravovremeno dovodi sustav u stanje da ima pravovremeni odziv na gas.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - ZAMJENA DISK PLOCICA

Datum objave: 21.03.2010 20:14:00
Slika
PITANJE: Gospodine Meic!Renault Laguna 1998g 2.2dt. Možete mi objasnit kako da zamijenim prednje pakne?? Unaprijed HVALA!!
ODGOVOR:Opis zamjene disk plocica nije dovoljan da kvalitetno obavite navedene radove. Uz opis je potreban i praktican rad koji sacinjava 80% vještine a samo 20% je teorija. Ukoliko to i dalje želite obaviti na vlastitu odgovornost postupak je slijedeci: podignuti vozilo na servisnu dizalicu, demontirati prednje kotace, pomocu odgovarajuceg kljuca ( ovisi koja su kocna kliješta, Bendix, Girling, Lucas, Ate ) osloboditi kocna kliješta iz ležišta, vratiti klip u pocetni položaj, demontirati kocne plocice, obaviti potrebnu doradu na nosacu kocnih kliješta, na samim kocnim kliještima, provjeriti stanje diska kocnice, ugraditi nove disk plocice, ugraditi kocna kliješta, ispravno zategnuti kocna kliješta. Isto to napraviti s drugom kocnicom. Napumpati kocnicu, ugraditi kotace, probati efekt kocenja , provjeriti da se ne griju prednje kocnice.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 F - STAVLJANJE U FAZU BREGASTIH OSOVINA

Datum objave: 18.03.2010 18:08:00
Slika
PITANJE: Molim vas za savjet i možda sliku ako imate za Mazdu 323F 1.5ccm 16V iz 1994.godine,a „code“ motora je Z5. Kad sam spomenuo sliku mislio sam na zupcanje bregastih osovina to jest stavljanje u fazu zbog zupcastog remena.Naime,raden je cijeli motor i glava ali nemogu iz slike o zupcanju bregastih osovina iz „Autodate“ ništa razumjeti jer tamo je na slici da svaka osovina ima svoju remenicu,a ovaj motor ima samo jednu remenicu koja pogoni drugu bregastu osovinu preko lanca pa neznam kako da to stavim u fazu u odnosu na radilicu,a isto tako i kasnije zupcasti remen jer su mi oznake na osovinama potpuno nepoznate i neznam gdje treba poklopiti repere to jest šenjeve,kako mi to u Dalmaciji zovemo?
ODGOVOR:Podatke o položaju faze imam iste kao i Vi iz Autodate i ništa više. Po timoznakama treba staviti prvi klip u GMT i tada se poklope oznake na remenici zupcastog remena radilice s odgovarajucom oznakom na kucištu motora. U tom momentu treba biti na paljenju prvi cilindar a ventili prvog cilindra zatvoreni. Kada to znate tada napravite samo fino podešavanje položaja remenice bregastih osovina prema oznakama kako vidite na slici ( vodoravno ) , drugu remenicu koja je pokretana lancem namjestite prema prvoj remenici koju ste vec stavili u ispravni položaj ( prema slici Autodata ). U servisu trenutno nemam takav motor na kojemu bih tocno pogledao detalje i koje bih Vam opisao. Vjerujem da cete to uspješno složiti ako upotrebite logiku o nacinu funkcioniranja razvodnog mehanizma.
na vrh Povratak na vrh

NISSAN PRIMERA - ZADNJI ŽMIGAVAC

Datum objave: 18.03.2010 18:01:00
Slika
PITANJE: Imam Nissan primeru. Nedavno je prestao raditi zadnji lijevi žmigavac (sva cetri su radila kod ukljucivanja automata).U servisu su mi zamijenili žaruljicu i od tada mi kod ukljucivanja žmigavca za lijevo ukljucuje se i alarm (kao kad niste vezani).U servisu su pojacali masu dodavanjem deblje žice, probali zamijeniti relej pod haubom, zamijenili rucicu mjenjaca, stavili druge žaruljice, ali niti to nije uspjelo.Kad se ukloni žaruljica (bilo prednjeg žmigavca ili stražnjeg) zvuk prestaje. Danas sam primjetio da žaruljica vrlo slabo svijetli (kao tinjalica).
Što bi moglo biti uzrok tome?
ODGOVOR:Moguci uzroci su : neodgovarajuca žaruljica/žaruljice, elektricna instalacija, pad napona na nekim od konektora, nestrucno obavljen popravak. Bez direktnog uvida ne mogu dati precizniji odgovor.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - ABS MODUL??

Datum objave: 17.03.2010 10:12:00
Slika
PITANJE: Postovanje. Nedavno sam kupio Peugeot 307 1.6 xs, 2002 godina!Sat za kilometrazu mi ne pokazuje brzinu i prijedene kilometre,s tim da mi nedostaje abs modul,kako su mi rekli da se taj dio zove!Znima me da li on stvarno pokazuje brzinu i kilometrazu preko njega ili ne? Zanima me s kojeg drugog mi Peugeota pase abs modul i kolika mu je cijena,da li polovnog ili novog! Pojavila mi se jos jedna stvar na displeyu : Antipollution fault! Sta napraviti u tom slucaju.
ODGOVOR:ABS modul nije povezan s pokazivacem brzine. Pokazivac brzine dobiva podatke ( impulse ) s impulsnog davaca na diferencijalu. Neispravan može biti davac impulsa, elektricna instalacija , nazubljeni vijenac na diferencijalu ( rotofonika ). Uz to moguci uzrok je instrument ploca ili sam brzinomjer. Natpis ANTIPOLLUTION se pali kada sustav ubrizgavanja ne radi ispravno ili kada postoji kvar na sustavu paljenja. Najcešce greške su : MAP senzor, ECT senzor, mjerac mase zraka, lambda sonda, injektori , regulator tlaka goriva, katalizator, mehanicko stanje motora. Potrebno je napraviti kompletnu dijagnostiku motora koja ce obuhvatiti i pojedinacno ispitivanje navedenih komponenata.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - NEPOVJERENJE U MAJSTORE

Datum objave: 17.03.2010 09:15:00
Slika
PITANJE: Poštovani, imam problem sa paljenjem vectre.Imam opel vectru A,1.6i,55kw,88.g. Ponekad pali na kljuc a nekad nece. na guranje pali ko metak.Popis stvari koje sam mijenjao:bobina,modul paljenja,razvodna kapa,kablovi za modul,kablovi za svijecice, svijecice, uložak bravice,pumpa za gorivo.bio sam kod raznih majstora,što elektricara,što mehanicara ali nemože se utvrditi kakav je kvar.
malo sam se raspitivao i nacuo sam da na motoru ima senzor radilice koji "navodno" daje impuls na diznu za gorivo koja pušta gorivo. navodno je problem u tom senzoru...neznam više kome da se obratim.
nisam mjenjao taj senzor jer sam vec potrošio puno novaca na "majstore" i više ne vjerujem nikome.
ODGOVOR:Normalno je da ne vjerujete nikome jer niste odmah došli u pravi servis koji bi vam odmah otkrio sve neispravnosti i predložio rješenje. Uz sve što ste naveli ispitajte još : akumulator ( kapacitet mor abiti veci od 60% ), elektropokretac ( ako je ispravan prilikom startanja motora pad napona na stezaljkama akumulatora ne smije biti veci od 3 V ), tlak goriva, injektore, ECT senzor, senzor položaja TP ventila, MAP senzor, IAT senzor, aktuator minimuma, mehanicko stanje motora, elektricna instalacija, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - PRESKOCI U RADU MOTORA

Datum objave: 17.03.2010 09:09:00
Slika
PITANJE: pozdrav,dobio sam preporuku od prijatelja za vasu stranicu,pa sam odlucio da vam se obratim,naime kada sa se spustam niz manji nagib i pustim da motor sam koci,desava se da imam kao male preskoke u radu motora ili trzaje neznam kako da ih nazovem,uglavnom to se desava kada motor koci u prvoj ili drugoj brzini.
ODGOVOR:Neispravan rad motora u režimu koji ste naveli nastaje radi neravnomjerne kompresije na pojedinim cilindraima, radi greške u podešenosti kuta predpaljenja, radi lošijeg rada sustava paljenja, radi lošijeg rada karburatora u tom režimu vožnje. U ovom slucaju najprije treba provjeriti kut predpaljenja i stanje kompresije. Po potrebi podesite i ventile.
na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO - DALJINSKO ZAKLJUCAVANJE

Datum objave: 17.03.2010 09:00:00
Slika
PITANJE: Ja imam Ford Mondea 2.0 16 V 1995 god. I imam problem sa kljucem koji na sebi ima tipke za otkljucavanje i zakljucavanje "centralna brava" i nikako nece da mi to odradi kada pritisnem. Baterije sam zamjenio i led dioda svjetli ali ništa,imali tu neke pomoci. Kada bi to riješio bio bi vam zahvalan...
ODGOVOR:U slucaju kada motor ne može upaliti mogu postojati cetiri osnovna razloga a to su : sustav za blokadu paljenja ( ako Vaše vozilo taj sustav ima ) a to je kljuc s transponderom ( Codom ), induktivni davac na kontakt bravi, imobilizator . Ponovo ponavljam da ovaj sustav Vaše vozilo ne mora imati. Drugi sustav je sustav paljenja ( brine se za prisutnost iskre na svjecicama ). Kod ovoga sustava treba ispitati svjecice, kablove, razvodnu kapu, razvodnik paljenja, bobinu, elektroniku paljenja. Treci sustav je za dobavu goriva a kod ovoga sustava treba ispitati : tlak goriva, filter goriva, cistocu rezervoara, injektore, senzor radilice, MAP senzor, potenciometar gasa, ECT senzor, aktuator minimuma, elektricne spojeve i konektore. Cetvrti sustav je mehanicki sustav motora koji takoder može biti uzrok radi kojega motor ne može upaliti. Kod ovoga sustava treba ispitati : fazu motora, kompresiju. Na žalost ne mogu Vam dati jednostavnije objašnjenje jer sve što sam naveo može utjecati na problem koji ste naveli. Morao bih pregledati vozilo.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - LAMPICA LAMBDA SONDE

Datum objave: 16.03.2010 15:44:00
Slika
PITANJE: Postovani ja posjedujem Renault twingo 16v 2001 i vec dvije godine svremena na vrijeme,uglavnom kad je vlazno vrijeme,imam problem tipa DA MI se tokom voznje upali signalna lampica za lambda sondu na kontrolnoj tapli auto gubi snagu,trese se strahovit,uzasno je glasan Kao DA mu NE rade svi cilindri,I kad je u leru NE radi ravnomjerno tj. Imam utisak DA ce MI se svakog momenta ugasi sto se par puta zaista I dogodilo,isao Sam na dijagnostiku I NE znaju MI reci sto je.Prije mesec Dana na insitiranje majstora Sam mu promjenio bobinu I sve svecice,sto to moze biti.
ODGOVOR:Kada se pali kontrolna lampica motora to je siguran znak da sustav ubrizgavanja i ili sustav paljenja ne rade ispravno što je loše za motor jer utjece na trajnost motora i pojavu drugih kvarova. Neispravno može biti : mjerac mase zraka, ECT senzor, IAT senzor, potenciomatar leptirastog ventila, lambda sonda, propuštanje usisnog kolektora, elektricna instalacija, sustav paljenja , regulator tlaka goriva, EVAP ventil, injektori, mehanicko stanje motora, ECU centrala. Kada se obavi ispitivanje navedenih komponenata može se tocno znati što je neispravno i cijena popravka. Ovakva ispitivanja radimo svakodnevno tako da su nam poznati svi detalji.
na vrh Povratak na vrh

AUDI B4 - PROBLEMI PLINSKOG SUSTAVA

Datum objave: 16.03.2010 15:32:00
Slika
PITANJE: Postovani gospodine Meicu, molim Vas za savet.. Naime radi se o sledecem. Kupio sam audi b4 1994 godiste sa 1.6 motorom. Na njemu je pre par godina ugradjen klasicni plinski uredjaj koji je atestiran. Vozio sam ga danas i na auto putu, i po gradu. Odlicno radi, super vuce i koliko sam primetio ne trosi puno plina. Buni me sledece. Posto klasicni plinski uredjaj ide preko protokomera, a nekada je bivsem vlasniku pucao, tacnije pukao jednom na ulazu creva protokomera u motor. On je to sanirao, nastelovao kod majstora i nije bilo nikakvih problema od tada. Da li je neophodno ugraditi sekent plin, ili je pucanje samo star stelovanja.. Ponavljam Vam da auto izuzetno mirno i tiho radi, dobro pali i odlicno vuce..Recite mi molim Vas i to, usled cega se zapravo te ekspanzije javljaju i da li mogu sa sigurnoscu i bezbedno da sa ovim plinskim uredjajem nadalje vozim ovaj auto..?
ODGOVOR:Do pucanja kucišta filtera zraka, cijevi za dovod zraka i svega što je na usisnoj strani motora dolazi radi zaostale plinske smjese na usisnoj strani motora. U kriticnom momentu eksplozija može nestati radi statickog elektriciteta, radi povratnog paljenja i pojave plamena na leptirasrom ventilu, radi greške u sustavu paljenja . U tu svrhu se u usisnu stranu motora ugraduje jedan dodatni leptirasti ventil za rasterecenje . Ovakvih pojava nema kada se ugradi plinski sustav sa sekvencijalnim ubrizgavanjem plina ( sustav s cetiri plinska injektora ). Ako želite ugraditi ovaj sustav onda na vozilu ostaje jedino rezervoar za plin sve ostalo mora ici novo. Cijena ugradenog sustava s centralnim mješacem koji je ugraden u vaše vozilo je znatno niža nego cijena sustava sa sekvencijalnim ubrizgavanjem plina.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT C3 - ELEKTRICNA RUCNA KOCNICA

Datum objave: 16.03.2010 15:27:00
Slika
PITANJE: Gosp.Meic zanima da li imate kakvih iskustava sa passatom c3 tj.sa elektronskom rucnom kocnicom,svako malo kad ju upalim ne mogu je otpustiti ,moram po 4-5 puta u kontakt pa stisnuti prekidac pa tek onda da otpusti..jel imate kakvih saznanja sta im je boljka sto se tice elektro.rucne kocnice..?
ODGOVOR:Za bilo kakve radove na elektricnoj rucnoj kocnici mora se koristiti servisni kompjutor koji ima operativni sustav za programiranje , dijagnostiku i servisiranje rucne kocnice. Bez toga nisu moguci nikakvi radovi na sustavu rucne kocnice.
na vrh Povratak na vrh