Danas je: 17.10.2018

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

SEAT 1,4 i - SAM CISTIO LEPTIR VENTILA ZA GAS ?

Datum objave: 26.02.2010 12:38:00
Slika
PITANJE: Imam Seat 1.4 benzin 98. godište. Cistio sam leptir ventil za gas i stijenke usisne cijevi. Kod cišcenja sam rucno okretao leptir u usisnoj cijevi. Nakon toga u radu motor luduje s brojem okretaja. Sam povisuje i snizuje broj okretaja, što je jako neugodno u vožnji.
Molim Vas za strucni savjet:
ODGOVOR:Nakon svakog cišcenja potrebno je obaviti elektronsko podešavanje elektronike leptirastog ventila. Postupak nije skup.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - DEMONTAŽA PLINSKE INSTALACIJE

Datum objave: 26.02.2010 12:34:00
Slika
PITANJE: Vozim Renault clio 1.2, 16v, 2004. god. Imam ugradenu plinsku instalaciju Landi i htio bih je deinstalirati. Koliko bi to koštalo (cijena ukupna i vrijeme)? Da li se na mjestima na kojima su plinski injektori u usisnoj grani to može reparirati (ako ne-koliko košta taj dio usisne grane)?
ODGOVOR:Plinska instalacija se može izvaditi a pojedina mjesta popraviti. Mjesta na usinoj grani se mogu odgovarajucim nacinom zatvoriti. Tocnu cijenu bih mogao reci nakon pregleda pojedinih detalja na samom vozilu a to bi moglo biti od 600,- do 1000,- kn.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA H - LUPANJE U KOTACU

Datum objave: 25.02.2010 13:30:00
Slika
PITANJE: Vlasnica sam Opel Astre H 2005. godina. Ima 117 tis km i zadnje vrijeme kada prelazim preko ležecih policajaca cuje se lupanje u prednjem lijevom kotacu. Na tehnickom su mi rekli da bi samo nešto trebalo prišarafiti. No kad sam odvezla auuto na servis tamo su mi rekli da treba mijenjati i spone i špur (cijena oko 1300kn) pa me zanima da li je zaista potrebno promijeniti spone ili se postojece može "prišarafiti". Cijena popravka kao što je vidljivo nije mala.
ODGOVOR:Lupanje koje navodite može nastati radi istrošenja na pojedinim dijelovima ovjesa, na upravljackom mehanizmu, na balans štangi, na kocnim kliještima. Obzirom da se radi o prednjem ovjesu i , ili upravljackom mehanizmu dobro bi bilo obaviti kontrolu i jednoznacno utvrditi koji je uzrok. Ukoliko vam je zgodno možete navratiti do nas , mi cemo vam obaviti strucni pregled i predložiti rješenje. Za Vas bi to bilo besplatno.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 SDI - LAMPICA URE?AJA ZA PREDGRIJAVANJE

Datum objave: 24.02.2010 16:11:00
Slika
PITANJE: Imam Golf IV 1.9 SDI 2000 godina.
Prije nekih tjedan dana pocela mi je na kontrolnoj tabli žmigati lampica uredaja za predgrijavanje.To mi se vec desilo prije godinu dana i problem sam riješio dosipanjem antifriza. Tako sam ucinio i sada, medutim lampica i dalje žmiga. Pocne žmigati poslije paljenja motora, neposredno poslije pritiska na papucicu gasa. U uputstvu za uporabu sam procitao da ista može žmigati i kada se radi o smetnji u radu procesora dizelskog motora. Dali je moguce da lampica žmiga zbog prekomjerne kolicine antifriza, pa se isti treba malo odvaditi? Ili je smetnja u procesoru motora? Dali mi možete reci o kakvoj smetnji ili kvaru se tu radi i koja je ozbiljnost smetnje ili kvara? Kako riješiti smetnju ili kvar i koliko bi koštao popravak?
ODGOVOR:Navedena lampica ne svijetli ako ima previše antifriza . Ista može svijetliti kada sustav za upravljanje motorom ne radi na potpuno ispravan nacin. Moguci uzroci su : elektricna instalacija, solenoidni ventil VT pumpe, regulator kolicine goriva, upravljacki modul VT pumpe, senzori na motoru, ostale netipicne greške. U ovom slucaju potrebno je ispitati sve navedeno te obaviti kompjutorsku dijagnostiku motora. Cijena popravka se može znati nakon dijagnostike motora.
na vrh Povratak na vrh

CORRADO 1,8 16V - HIDROPODIZACI LUPAJU

Datum objave: 24.02.2010 16:06:00
Slika
PITANJE: Pozdrav imam problem nikako da ga rjesim pa ako neko moze da pomogne!
Hidropodizaci su poceli da lupaju ujutru kada upalim auto i to traje par sekundi i stane, e jedno jutro nije nikako stalo, znaci nastavili su da mlate!Otisao sam majstoru i pritisak ulja u glavi motora nije bio zadovoljavajuci!Rastavili smo motor, glava je odnesena na servis gdje je pregledana i zamjenjeno par vodilica ventila i zamjenjene gumice, a podizaci su bili dobri i samo su ocisceni!Lezajevi na radilici su bili potroseni, pa je radilica zamjenjena (nisam htjeo da radim specijalu jer sam imao drugu dobru sa motora stranca) i stavljeni novi lezajevi radilice i leteci!Bregasta uljne pumpe je dobra kao i lezajevi na njoj!Da bi bio siguran stavio sam novu uljnu pumpu i sve to sklopio i nasuo novo ulje!E sad auto je radilo normalno i vozio sam se 200KM kad opet isto poceli su da zveckaju podizaci, prvo malo pa kasnije su sve vise pojacavali!Ugasio sam auto i kada se motor ohladio sve je bilo normalno nisu se culi, ali opet cim se auto zagrije pocnu da lupaju tada ulje bude na 105 stepeni!Sta sad da radim, sta mu sad moze biti?
Motor je 1.8 16V KR Corrado
ODGOVOR:Motorno ulje dolazi u glavu motora iz kartera a hidraulicni tlak ulja stvara uljna pumpa. Kada uljni tlak u glavi motora nije odgovarajuci ( niski tlak ) hidropodizaci mogu lupati. Najkriticnije mjesto na kojemu može nastati gubitak tlaka su ležajevi radilice i ležajevi pomocne osovine u bloku motora. Na tim mjestima ne smije biti istrošenja jer u tom slucaju dolazi do pada tlaka ulja radi kojega hidripodizaci pocnu lupati. Drugi rijedi uzrok je necistoca u uljnim kanalima koja može izazvati slican efekt ali ta pojava je znatno rijeda.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 3 - REZONATOR

Datum objave: 24.02.2010 15:56:00
Slika
PITANJE: Prije svega zahvaljujem Vam na dosadasnjim vrijednim savjetima!
Moje pitanje je: Namjeravam kupiti Mazdu 3 diesel, medjutim na Mazdi postoji kvar. Dakle, vlasnik Mazde je udario u ogradu, te je sa donje strane ispod karambolke slomljen dio koji se zove cini mi se rezonator(taj dio kako kaze sluzi za hladjenje i ima na sebi plasticne cijevi na gornjoj i donjoj strani koje su pukle). Kako kaze vlasnik taj dio je skup, ali kaze da nije neophodno da se mijenja. Ja sam sumnjicav, ne znam da li to moze motor da osteti, pa me interesuje da li je neophodno taj dio promijeniti, koliko bi kostalo, te da li je moguce ukoliko je preskupo, te plasticne cijevi koje su pukle nekako zavariti?
ODGOVOR:Ako kupite navedeno vozilo rezonator nije toliko skup da ga nebi zamijenili. Tocno je da motor može raditi bez rezonatora . Jedina funkcija rezonatora je da smanjuje buku motora koja se stvara radi strujanja zraka na usisnoj strani motora. S rezonatorom se nece cuti buka motora. Cijenu možete saznati u svakom Mazda skladištu dijelova kada navedete broj šasije vozila.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - KRATKI PREKIDI U RADU MOTORA

Datum objave: 24.02.2010 15:45:00
Slika
PITANJE: Poštovani,imam Corsu 1.2 Enjoy iz 01/2008g. sa prijedenih 29000km.
Nažalost nije iskorištena mogucnost garancije jer je problem postao prvo slabo, a onda sa sigurnošcu uocljiv taman pred kraj garncije od 2.godine.Problem je što pri održavanju brzine od 2000-2800okr/min Corsa lagno trza kao da ima vrlo kratkih prekida u radu motora. Prilikom ubrzanja se isto nekad primjeti, ali rjede.Dodao sam u jedan rezervoar Liqui Moly aditiv za cišcenje injektora i tada se nije niti jednom primjetilo trzanje, ali vrlo brzo nakon dolijevanja drugog "cistog" rezervoara problem se vratio kao i prije.Ako možete sa ovim informacijama bar približno procijeniti kvar te da li bi troškovi popravka bili veliki, olakšalo bi mi odluku gdje da odem na servis jer bi radije došao do vas kad slijedeci put budem dolazio u ZG ako to mogu financijski popratit.
Nažalost, prošli tjedan sam otkrio još jedan problem da ne radi usmjerivac zraka tj. bez obzira gdje ga okrenem puše samo frontalno i u noge. Sa obzirom na vaše iskustvo da li mislite da je to neki jednostavniji problem koji bi mogao i sam rješit ili bolje da se ne upuštam u to?
ODGOVOR:Žao mi je što niste navedene nedostatke otklonili kao reklamaciju. Sve što ste naveli ne mora biti skupo. Motor može prekidati radi necistih injektora koji se mogu ultrazvucno cistiti, radi necistog rezervoara za gorivo, radi probijanja visokog napona na sustavu paljenja. Usmjerivac zraka može imati mehanicku blokadu što se može najprije provjeriti a nakon toga i doraditi. Vaše vozilo možemo pregledati a nakon toga predložiti rješenje. Nakon toga bi vam mogli reci i troškove za svaku stavku.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - GASI SE

Datum objave: 23.02.2010 11:06:00
Slika
PITANJE: Zdravo ja sam Srdjan. Obisao sam mnoge servise i nisu rijesili moj problem u vezi auta, odnosno taj problem bude rijesen privremeno. Zelim te pitati u vezi tog problema koji me muci vec nekoliko mjeseci. Vozim golfa dvojku 1.6 benzin nema plin, ali imam problem sa gasenjem auta kada je u leru. Naime, navescu ti nekoliko primjera kako se to desi. Vozim 10 kilometara i recimo pritisnem kvacilo i kocnicu i on se ugasi, ja ga upalim odmah ali on bi se ponovo ugasio ako bih ja ponovo pustio gas i izbacio iz brzine. Posle nekoliko minuta voznje on onda radi normalno pa opet posle izvesnoga vremena pocne da se gasi. Isto sam upratio (ako mi se gasi kad dodjem pred kucu sutra kada ga upalim on radi normalno). Kada se pocne gasiti on mnogo trosi benzina i izbacuje crn dim....
ODGOVOR:Prema zadnjoj recenici i cinjenici koju ste naveli da motor troši puno benzin ai izbacuje crni dim , može se zakljuciti da je uzrok karburator. U tom momentu ventil koji zatvara dovod goriva nije u funkciji i gorivo nekontrolirano dolazi u karburator i motor . Velika kolicina goriva ne može izgoriti u motoru ( puno benzina a malo zraka ), tada motor izbacuje crni dim i nakon toga se ugasi. Ocistite karburator , ispitajte ventil za zatvaranje goriva i plovak u karburatoru, obavite potreban servis, podesite karburator.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO - ZRAK U SUSTAVU GORIVA

Datum objave: 23.02.2010 10:58:00
Slika
PITANJE: Poštovani gospodine Meic zamolio bih Vas ako mi možete pomoci savjetom. Imam Berlinga koji u vožnji pri svim režimima radi besprijekorno. Problem se vuce vec dvije godine. Povlaci zrak u sustav napajanja motora gorivom ako ima malo goriva u spremniku i ako se vozilo nalazi na vodoravnoj podlozi nakon 5-6 sati mirovanja. Ako s istom kolicinom goriva u spremniku prednji kraj vozila bude na nižem desetak centimetara tada ne povlaci zrak i nemam problema sa pokretanjem motora. Može imati i više od pola spremnika goriva samo ne smije biti na vodoravnoj podlozi a kamoli da stražnji kraj bude na nižoj podlozi. Pokušao sam skidanjem spremnika i pregledom vodova prije godinu dana, ugradnjom nepovratnog ventila na dovodu, zamjenom nekih cijevi ali ništa. Ostalo je jedino da pazim kako cu ga parkirati.
ODGOVOR:Prema svemu što ste naveli zrak u sustav goriva može doci i preko visokotlacne pumpe. Kada vozilo stoji na nizbrdici s motorom prema dolje zrak ne ulazi u sustav ali ako stoji obrnuto ili vodoravno zrak može ulaziti. Isti takav slucaj sam imao nedavno i to smo uspješno riješili.
na vrh Povratak na vrh

KIA RIO - PRAZNI SE AKUMULATOR

Datum objave: 23.02.2010 10:47:00
Slika
PITANJE: Poštovani imam KIU RIO1,3 RS, proizveden 2001. godine, kupljen u 11 mjesecu 2oo2.Auto je prešao oko 45000 km, znaci, malo,limarija je savršena bez i malo hrde, ove sam ga dodine i ponovo zaštitio (podvozje i pragove i sve što je potrebno zaštiti). Htio sam kupiti drugi auto, ali mnogi mi kažu da to ne cinim jer da je ovaj dobar. Molim Vas da mi napišete, o njegovoj pouzdanosti, i sigurnosti narocito motora, neki kažu da je to Mazin motor. S njime, mašinom nisam imao nikakovih problema, ali akumulator mi se prazni kao da nešto vuce struju, dok automoibil nije upaljen. Na koji nacin mogu da provjerim što mi to troši struju ( odnosno što bi moglo, da li je to možda radio ili sat ), kada sam skinuo plus klemu i stavio ispitivac isti se je tinjao u skladu sa sekundama, znaci jednostavno kao da radi žmigavac. Hvala unaprijed na dogovoru.
ODGOVOR:Motor i mjenajc su kvalitetni i uz redovito servisiranje može dugo trajati. Motor je Mazda. Akumulator može prazniti bilo koji potrošac i tu pojavu treba ispitati ako je potrošnja struje u stanju mirovanja veca od 0,2 A ( ampera ). Najcešci uzroci su radio, sat, releji, neko svijetlo. Istraživanje se radi tako da se mjeri jacina struje koja se troši a u istom momentu se iskopcavaju potrošaci na koje se sumnja. Ampermetar je najbolje spojiti izmedu minus kleme i minus pola akumulatora.
ODGOVOR CITATELJA:
Ovako brz i koncizan odgovor, jedino sam od Vas dobio. Zato Vam od svega srca zahvaljujem i sve moje preporuke u vidu kvarova na automobilima svih mojih prijatelja i poznanika, biti ce usmjerene na Vaš servis. PS. Isto pitanje postavio sam Marušicu na portalu Auti.hr, više puta i mogu reci da ni nakon skoro godine dana nisam dobio odgovora, zato Vam se još jednom od srca zahvaljujem, neka Vas prati sreca, blagostanje i nadasve dobro zdravlje. Drago.
ODGOVOR:
Uvijek me veseli da pomognem koliko se može u pisanoj formi. Mnoge ljude i upoznam jer žele da im otklonim greške na automobilu , neki dolaze i dalje na redovne servise.
Hvala Vam na lijepim rijecima kojih je danas sve manje.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA - CUDNI ZVUKOVI

Datum objave: 22.02.2010 22:53:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam citroen xsare 1.4i , 1999.g., 150000 km,, pri niskim okretajima motora, recimo pri uzbrdici u 1., 2. i 3. brzini javljaju mi se cudni zvukovi, kao da se nešto lomi i trga, pri vecim brzinama sve je u redu, to traje vec duže vrijeme.Bio sam kod par majstora, ali svatko
ima drugacije mišljenje i nitko sa sigurnošcu nezna reci što bi to moglo biti. Ulja u getribi ima dovoljno.I zanima me zašto je antifriz cudnog mirisa i cudne smede boje, automobil imam godinu dana i drugi sam vlasnik tako da neznam kada je antifriz zadnji puta mijenjan,da li je možda uzrok starost antifriza ili nešto drugo?
ODGOVOR:Zvuk koji cujete može nastati radi transmisije, homokinetickih zglobova, nosaca motora, ostalih pojedinih sklopova. Ako ste u mogucnosti navratite do nas, pregledati cemo vam vozilo i sve ostalo. Nakon toga cete znati sve pojedinosti. Pregled vozila ce biti besplatan.
na vrh Povratak na vrh

BMW 318 - VRIRAJU OBRTAJI KAD SE STISNE KUPLUNG

Datum objave: 22.02.2010 22:48:00
Slika
PITANJE: Radi se o BMW 318i 1.8 motor iz 1989 godine kockica motor radi izvrsno ali kad stisnem kuplung u leru onda variraju obrtaji.,kad otpustim kuplung radi sasvim ok znaci obrtaji pocinju varirat samo kad stisnem kuplung u cem je problem hvala!
ODGOVOR:Mogu postojati tri uzroka i to senzor položaja pedale kuplunga , elektricna instalacija, sustav ubrizgavanja . Ispitajte po navedenom redoslijedu.
na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - POVECAVA BROJ OKRETAJA

Datum objave: 22.02.2010 22:44:00
Slika
PITANJE: Problem s Ford fiestom (2005.god). nakon 10 min rada/voznje automobilom, predpostavljam kad se ugrije, javlja se problem s povecanim brojem okretaja.. u ler gasu do 2000 rijetko ispod 1500. ako automobil ugasim pa odmah pokrenem, auto radi normalno nekoliko minuta a onda ponovo isti problem. u servisu je ocišcen ventil kao jedan od mogucih uzroka, no bez uspjeha.
ODGOVOR:Tocan odgovor na vaše pitnje mogu dati nakon pregleda vozila. Sada mogu samo navesti moguce neispravnosti radi kojih se dogada opisani problem. Najcešce neispravnosti su : ECT senzor, aktuator minimuma, upravljanje aktuatorom , TP ventil, senzor položaja leptirastog ventila, EVAP ventil rezervoara, senzor tlaka zraka u usisnom kolektoru, regulator tlaka goriva, dijelovi elektricne instalacije, brtvljenje usisnog kolektora, upravljacka centrala. Nakon pregleda vozila ce se znati uzrok i cijena popravka.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - LAMPICA MOTORA

Datum objave: 22.02.2010 22:41:00
Slika
PITANJE: Imam problem s astrom g 2000g 2.0di16v (3 mjeseca nakon promjene bosch pumpe), pali se lampica motora i stavlja ga u safe mode. Kad prede 2500 okretaja ili je pod opterecenjem (npr. 5 brzina 70km/h lagana uzbrdica) ugasi se. Na dijagnostici prijavljuje EGR grešku. Ocistio sam usisnu granu sve je opet isto. Provjerio sva vakuum crijeva opet isto. Probao EGR drži vakuum bez problema. Nemam pojma jeli možda MAP senzor na usisnoj grani. Vec sam lud od te lampice. MOLIM POMOC. Vaši odgovori su super.
ODGOVOR:Na vašem vozilu svakako treba napraviti dijagnostiku motora, dijagnostiku sustava za upravljanje motorom, kontrolu sustava za dobavu goriva. Moguce neispravnosti su : filteri, necistoce u rezervoaru, dobavna pumpa, zrak u sustavu goriva, APP senzor gasa, dize, mjerac mase zraka, tlak turbine, sustav za upravljanje turbinom, MAP senzor, EGR ventil ( može biti neispravan i ako drži vakum ), regulator kolicine goriva, senzor položaja VT pumpe, ECT senzor, kontrolni modul visokotlacne pumpe, mehanicko stanje motora, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 - UMJESTO VESELJA PROBLEMI

Datum objave: 22.02.2010 10:49:00
Slika
PITANJE: imam Citroen C4 1.4i 2007 godina. Vec u garantnom roku bilo je mnogo pošeškoca s njim; nemoguce pokretanje motora-nevaljali akumulator, htjeli su mi naplatiti novi ali buduci da auto nije bio star niti 6 mjeseci izborio sam se da to ide o njihovom trošku. Nakon toga pokvarila se 1. lambda sonda-prvi puta vozio sam auto samo kako bi resetirali racunalo i rekli mi da ce sve biti ok i htjeli mi to naplatiti 200 kn jer kao ne ulazi u garanciju. Ponovno sam se izborio da to ne platim buduci da se radi o novom autu. Buduci da se auto ponovno tresao kad je bio hladan a na zaslonu pisalo Antipollution faulty ponovno sam otpelao auto u servis-4 dana cekao izmjenu lambda sonde. Nakon nekog vremena pokvarila se i 2. lambda sonda-postupak je bio isti kao i sa prethodnom sondom, 2. puta su me šetali umjesto da su odmah dijagnosticirali kvar i izmjenili to. Neko vrijeme sve je bilo dobro do nedugo dok nisam cuo da dok idem u rikverc mašina podrhtava. Otišao sam u servis gdje su dijagnosticirali da su nosaci motora olabavili i da ih treba zamjeniti. Buduci da auto nije više pod garancijom a ja sam poceo sumnjati u njihovu strucnost ostišao sam u 2 druga servisa te su takoder ustanovili isti kvar. Nisu mi to priznali više kad je garancija istekla pa sam pisao generalnom zastupniku za Citroenova vozila i dobio negativan odgovor. Takoder sam nakon toga pisao i glavnom direktoru za Citroenova vozila g. Arnaudu Leclercu koji me takoder odbio. Ne znam da li više išta mogu napraviti da bi se to otklonilo o njihovom trošku buduci da sam od pocetka imao problema s novim vozilom koje bi trebalo bi trebalo biti veselje vlasniku a ne problem. Moram Vam spomenuti da sam prethodno imao VW Golf III koji nikada u 11 godina nije zakazao niti se pokvario.
1. Ovim putem pitam Vas za savjet mogu li što poduzeti da se popravak izvrši o njihovom trošku?
2. Da li su ti nosaci mogli olabaviti usljed neispravne lambda sonde buduci da se motor tresao jako dok se auto nije zagrijao?
3. Zanima me i koliko su zamjenski nosaci motora lošije kvalitete od originalnih jer ako ce ici o mojem trošku najvjerojatnije ce to biti solucija.
Inace od pocetka krive mene i zbog toga što su se lambda sonde pokvarile uvjeravajuci me da sam vozilo vozio na visokim okretajima i da je uslijed toga došlo do kvara.
ODGOVOR:.Pažljivo sam procitao Vaše pismo i zakljucio da je to predmet za advokatsku kancelariju i državni inspektorat. Na dio pitanja koji se odnose na tehniku vozila mogu odgovoriti. Nosaci motora se ne mogu olabaviti radi neispravne lambda sonde. Zamjenski nosaci motora mogu biti nešto lošiji od originalnih ali na bitno lošiji. Nacin vožnje ( visoki ili niski okretaji ) sasvim sigurno ne mogu biti uzrok otkazivanju odnosno kvaru lambda sonde.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - OSTAO BEZ ULJA

Datum objave: 20.02.2010 19:12:00
Slika
PITANJE: Molio bih Vas za savjet. Prije nekoliko dana imao sam nesretan slucaj da mi je automobil ostao bez ulja koje je iscurilo kroz filter ulja.
Auto je zaustavljen nakon što je iz motora poceo dolaziti neugodan „metalan zvuk cviljenja“.Buduci da se radi o Renault Meganu 1.9 dCi 75kW 2002. Godina, za kojeg mogu reci da smo do sada bili izuzetno zadovoljni i redovito ga održavali (prešao je 168000km), iteresira me da li se nešto može uraditi s tom mašinom (nešto tipa generalke) ili je potrebno ovu mašinu zamijeniti drugom.Znam da je teško reci cijenu za takav tip radova no ako je možda moguce molio bih Vas za to.Da li se takav tip popravka uopce i isplati?
ODGOVOR:Na motoru se mogu obaviti svi moguci popravci pa tako i generalni popravak motora. Tocnu cijenu popravka mogu reci nakon pregleda motora. Orijentaciona cijena ( ovisi ostupnju istrošenosti pojedinih dijelova ) je 7.000,- do 20.000,- kn. Ugradnja novog motora se ne isplati jer je izuzetno skup. Na motoru se isplati obvaviti sve potrebne popravke jer nakon toga opet vozi kao novi.
na vrh Povratak na vrh

BMW-318 - RAZNI ZVUKOVI

Datum objave: 20.02.2010 18:40:00
Slika
PITANJE: POŠTOVANI O VAMA SVE NAJBOLJE(MELEM STE NA RANU SVIM VLASNICIMA VOZILA KOJIMA MOŽETE POMOCI PA MAKAR I SAVJETOM KOJI JE MORA SE PRIZNATI OBZIROM NA SVE ODGOVORENE UPITE JAKO ZAHTJEVAN I NADASVE NAPORAN). SVAKA CAST, AL ETO DA NE DULJIM VIŠE(DJELA GOVORE ZA SEBE) PREDSTAVIT CU SVOJ PROBLEM PA AKO MOŽETE POMOCI SAVJETOM BIT CU JAKO ZAHVALAN. NAIME KUPIO SAM VOZILO BMW E90 318I 95 KW SA 90 0000KM. KAD UPALIM VOZILO U LERU CUJE SE LAGANO REMENICA (NE CVILI NEGO MIJENJA ZVUK OD NORMALNOG KA TUPOM KAO DA MALO PRESKACE), TE PRI UBACIVANJU U PRVU BRZINU I KRETANJEM KAKO IDU VIŠI OKRETAJI ONA SE VIŠE CUJE.(MORAM NAPOMENUTI DA TO NIJE NEKI JAKI ZVUK ZBOG KOJEG NE MOŽEŠ VOZITI AL MI NEŠTO TAKO KIDA ŽIVCE), ME?UTIM KAD SE U SVEMU OPISANOM UPALI KLIMA URE?AJ ZVUKOVI NAGLO PRESTAJU.REMEN NIJE NIKAKAD MIJENJAN TE SAM POKUŠAO SAPUNICOM NAMAZATI GA AL SVE BEZUSPIJEŠNO. AKO MOGU NAPOMENUO BIH DA ME MUCI JOŠ JEDNA STVAR, KAD PRI NORMALNOJ BRZINI ZAMOTAM VOLANOM SAMO U LIJEVO U NJEMU OSJETIM KAO DA NEŠTO PUKNE(U MJESTU SVE NORMALNO, I LETVA JE BEZ IKAKVIH TRAGOVA ULJA). PRIJAŠNJI VLASNIK JE REKAO DA SU U GARANTNOM ROKU DVA PUTA MIJENJALI LETVU VOLANA TE DA JE BIO OGORCEN KAKO SE TO JEDNOM TAKVOM BRENDU MOŽE DOGODITI. CIJENJENI DA LI IMA RAZLOGA ZA PANIKU ODNOSNO MOŽE LI NAVEDENO UTJECATI NA KVALITETU VOŽNJE TE S KOLIKIM TROŠKOVIMA MORAM RACUNATI U NAJGOROJ SOLUCIJI.
ODGOVOR:Zvuk koji cujete ( kao remenicu ) može nastati od kanalnog remena , od same remenice , od neke osovine s ležajem. Takav zvuk treba jednoznacno definirati i tek nakon toga se može znati dali je on zabrinjavajuci ili se može tako voziti dalje. Tocan odgovor mogu dati tek nakon pregleda vozila. Zvuk koji cujete okretanjem volana kao da nešto pukne je istrošenost na ovjesu ili sponi volana. Najcešci uzrok je donja kugla ovjesa. Ukoliko je istrošenje povecano što se isto može utvrditi direktnim uvidom na vozilu, potrebno je zamijeniti neispravni dio jer se ipak radi o prednjem ovjesu na koji djeluje upravljacki mehanizam a sve skupa je povezano s aktivnom sigurnošcu vozila.
na vrh Povratak na vrh

OPEL C25XE - INJEKTORI STALNO OTVORENI

Datum objave: 17.02.2010 17:31:00
Slika
PITANJE: moj problem je na opelovom c25xe motoru 2.5 v6 je taj sto cim dam kontakt dizne se otvore,znaci na sve dizne dolazi stalan plus sa releja a sa ECU-a dolazi na sve dizne masa stalna sto je uzrokovalo otvaranjem dizni jer kompjuter salje masu na dizne i tako ih otvara al u mom slucaju je stalna masa na svim diznama,probao sam mjenjati ECU i isto se desava.radio sam diagnostiku i pokazuje gresku 21 a to ja tps senzor.sad nisam siguran da li je moguce da tps senzor uzrokuje takav problem.mjerio sam unimerom i izmedju pinova 1i2 imam napon oko 5v sto je ok i cim ustekam dzek u tps taj napon spane na 0.1v a mjerio sam napon izmedju 2i3 pinova i trebalo bi biti na pustenom gasu od 0.1v do punog gasa 4.9 a u mene je u svim slucajevima 0v e sad jeli moguce da on uzrokuje stalnu masu na diznama.da napomenem instalaciju sam komplet pregledao i sve je ok nije nigdje u spoju...
ODGOVOR:Vremenom otvorenosti injektora upravlja ECU racunalo . Vrijeme otvorenosti injektora Ecu racunalo izracunava na osnovu ulaznih podataka . Ulazni podaci dolaze sa senzora otvorenosti leptirastog ventila , ECT senzora temperature motora, MAP senzora, IAT senzora za temperaturu usisanog zraka, VAF mjeraca mase zraka, lambda sonde, RPM senzora radilice. Svi podaci koji dolaze s navedenih davaca, služe ECU centrali da izracunava kolicinu zraka koja ulazi u motor i da prema izracunanoj kolicini zraka dozira kolicinu goriva.
Kada je nešto od navedenog neispravno kao što je i u vašem slucaju injektori mogu biti stalno otvoreni. U vašem slucaju nije bitno da li minus dolazi iz centrale ili s nekog drugog mjesta. Bitno je da isti dolazi u vidu impulsa ako dolazi iz ECU centrale. Moguci uzroci su sve što sam naveo a uz to i ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - PUKAO CETVRTI GRIJAC

Datum objave: 17.02.2010 17:17:00
Slika
PITANJE: SVAKA POHVALA ZA VAŠU STRANICU
Imam Opel Astru F 1.7. TD 97.g., njemacki motor..Prije dva tjedna mijenjao sam grijace (sva 4 grijaca, na njemu su bili Beruovi grijaci, sad sam stavio NGK grijace), uglavnom promijenio sam prva 3 grijaca a cetvrti grijac mi je pukao, odnosno pukla je matica na grijacu (grijac viri van motora cca 10 mm, to je zadnji grijac iza Bosch pumpe) i ne znam kako da ga izvadim tj. što da napravim. Pošto mi pali na tri grijaca, logicno je da radi na tri cilindra ( jer je moguce da uvijek radi na tri cilindra ili se cetvrti cilindar naknadno pokrene), kad ga zapalim onda mi pocne cukati tj. trzati ( u ler gasu ispušta puno plavo-bijelog dima, dok u vožnji vozi normalno i ne dimi). Pokušao sam otpustiti taj grijac sa WD-om i papagajkama ali nije išlo...Možete li mi reci kakav pametan prijedlog, što da napravim??
ODGOVOR:Sve detalje ste tocno naveli i objasnili. Motor ce raditi na tri cilindra sve dok u cilindru s neispravnim grijacem na poraste temperatura na kojoj se pali dizel gorivo . Takvo stanje ne pogoduje motoru jer na cilindru koji ne radi nastaje pojava ispiranja uljnog filma radi koje se pojacano troši klip i cilindar. Što napraviti , znate i vi . Kako napraviti je glavno pitanje. Polomljeni grijac se može najlakše izvaditi u uvjetima gdje postoje odgovarajuci i specijalni alati a to je servis. U vecini slucajeva to uspijeva. U malom broju slucajeva potrebno je demontirati glavu motora i obaviti vadenje grijaca. Po potrebi ako ne riješite , javite se .
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - PUKLA BAKRENA STOPICA

Datum objave: 17.02.2010 14:33:00
Slika
PITANJE: molim informaciju vezanu uz opel astru bertone 1,8 iz 2001. godina . 125000 km.Pri zamjeni akumulatora došlo je do napuknuca bakrene stopice na plus kabelu. (na onom mjestu dosta prije akumulaora gdje se spajaju dvije stopice vijkom, jedna na plus klemu akumulatora a druga pretpostavljam sa alternatora .)Ovlašteni sevisi me uvjeravaju da jedino dolazi u obzir izmjena novog kabla (par tisuca kuna ) i da takav slucaj nisu imali ili je rijedak.Molim da li se napuknuce bakrene stopice na glavnom plus kabelu može zamijeniti ili sanirati i kakve su posljedice ako u vožnji pukne do kraja.
ODGOVOR:Može se zamijeniti samo oštecena stopica ( priklucak ). Na navedenom mjestu mogu nastati padovi napona koje može utjecati na rad motora.
na vrh Povratak na vrh