Danas je: 19.09.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF IV 1,9 TDI - NE MOŽE PREKO 3.000 o/min

Datum objave: 15.04.2012 17:14:04
Slika
PITANJE:

postovanje,pitanje: nedavno sam kupio golf iv tdi 2000g,66kw. preslo 1400000km,redovno servisiran, prilikom voznje na autoputu nisam uspio dostici zeljenu brzinu,tj kao da auto nema snage,drzim papucicu gasa do kraja i dugo sam vozio dok nije dostigao nekuh 140km/h,naravno kratko sam vozio i vratio se doma,pokusao sam prvom i drugom brzinom da startujem al opet nisam mogao postici zeljeno ubrzanje,nego se lagano pokrenuo kao da je tempiran na 3000 obrtaja,molim savjet,unaprijed se zahvaljujem.

ODGOVOR:

Na Vašem vozilu najprije treba ispitati sustav dobave goriva, sustav za upravljanje motorom , mehaničko stanje motora i nakon toga se može dati točan odgovor na Vaše pitanje . Moguće neispravnosti su : mjerač mase zraka, ventil za rasterećenje turbine, senzor tlaka zraka, sustav za regulaciju tlaka turbine, senzor pedale gasa, EGR ventil, regulator količine goriva, dize, filteri, nečist rezervoar, visokotlačna pumpa, začepljen auspuh, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 B5 1,6 i. - MOTOR TEŽE PALI ?

Datum objave: 15.04.2012 16:59:57
Slika
PITANJE:

Poštovani, najprije se iskreno zahvaljujem na dosadašnjim savjetima i nesebičnoj pomoći. Na svojem vozilu Audi A4 B5 1997.god motor 1.6i ADP imam slijedeci problem: auto na paljenju duže "vergla", te ne pali uvijek "na zub" (nije do alternatora ili akumulatora), već sve češće i češće treba nekoliko sekundi da bi upalio. U slučaju kada kod paljenja vergla, kada upali, osjeti se izraziti miris benzina i na auspuhu jače dimi bijeli dim. Miris benzina je izrazit dakle svaki puta kada na paljenju vergla, te se miris osjeti i nekoliko minuta dok je auto u leru. Čini mi se (nisam potpuno siguran) da je do problema sa paljenjem i kasnije dimljenja došlo nakon što su čišćene benzinske diznice na vozilu. auto je uredno održavan na redovnim servisima, te je nedavno mijenjano: visko na ventilatoru hladnjaka, svjećice, kablovi svjećica, termo-prekidač na glavi motora, čišćen i dijagnostički podešavan leptir gasa, itd. Imate li kakav savjet ili uputu kako točno utvrditi razlog kvara i što je za provjeriti i učiniti?

ODGOVOR:

Motor može teže paliti radi nekoliko razloga i to : loša iskra na svjećicama ili izostanak iskre na svjećicama, premala količina goriva na injektorima, izostanak goriva na injektorima, mehaničko stanje motora . Najbrži način je da u momentu kada motor ne pali utvrdite da li je uzrok iskra na svjećicama ili količina goriva na injektorima . Ako je iskra na svječicama loša , ispitivajte dalje sustav paljenja . Ako je iskra na svjećicama dobra ispitivajte sve komponente sustava ubrizgavanja . Uz to provjerite i vrijeme ubrizgavanja goriva ( kod hladnog motora to treba biti oko 15 ms ( mili sekundi ) . Ako je dobro i jedno i drugo ispitajte mehaničko stanje motora .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT PARTNER 1,6 HDI - UGASI SE U VOŽNJI ?

Datum objave: 15.04.2012 15:36:09
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić molim Vas za pomoć u vezi sa mojim Peugeot Partnerom iz 2008 god.radi se o motoru HDI 1,6 90 KS sa 90000 km.Nekoliko mi se puta ugasio u vožnji ito skoro svaki put kad bih razvijao veću brzinu npr.iz 3u4 brzinu pri 80,90 km na sat.Upali se žuti signal dijagnostike i auto se ugasi.Potrebno mi je dvadesetak min.da ga ponovo upalim.Uovlaštenom servisu su na kompjutoru očitali povremena greška pad tlaka goriva i prominili filter goriva,senzor tlaka goriva ali problem nije riješen.Molim Vas da me uputite šta dalje raditi,da se ova situacija riješi.unaprijed hvala i srdačan pozdrav.

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba dati opet šansu servisu da otkriju kvar a to je najlakše kada motor ne može upaliti . Moguće neispravnosti su : dobavna pumpa, nečist rezervoar , zrak u sustavu goriva, imobilajzer , filter goriva, relej dobavne pumpe, solenoid za regulaciju tlaka goriva, visokotlačna pumpa, dize, senzor radilice, električna instalacija motora, relej ECU centrale , ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 2,0 GTI - MOŽE LI TDI UMJESTO GTI ?

Datum objave: 13.04.2012 14:28:43
Slika
PITANJE:

dobar dan,jeli moguce u golfa III 2.0 gti 8 ventila ubacit 1.9 tdi 110 ks motor,ako je sta bi sve tribalo minjat,hvala

ODGOVOR:

Moguće je samo se ne isplati , jer se uz takav motor treba ugraditi i brojni drugi sklopovi i dijelovi, mjenjač, hladnjak, auspuh, komande za šaltanje, instrument ploča , turbina, rezervoar , električna instalacija i još mnoge druge stvari .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,4 i. - POVIŠENI BROJ OKRETAJA ?

Datum objave: 12.04.2012 15:07:44
Slika
PITANJE:

Auto je Golf 3 1.4i 1997 godina. Ima 293 000km. problem je u ne opadanju okretaja u vožnji, dakle, izbacim ga iz brzine pri vožnji i okretaji padnu samo do 1600. Kada stanem, pustim kočnicu, okretaji padnu na 900 (kada je motor topao). Također, kada usporavam s mjenjačem "u brzini", pri određenim okretajima kao da klapna gasa zatvori do kraja i osjeti se jače kočenje motorom, i odjednom otpusti kao da dodam gas. Prilikom šaltanja iz niže u višu ista stvar, ostaju okretaji stalno na 1600. Promijenjene svijećice (NGK BUR6ET), kablovi, razvodna kapa i rotor. Klapna gasa ne zapinje i očišćena je kad sam stavljao drugu usisnu jer je ispucala iznutra i lupkala. stavljena je od pola 1.4i. Bio na dijagnostici, nema erora. pokazuje da je temp motora 45°, znači da trebam promijenit termostat a to ću ovih dana. I primjetio sam da mi je puklo crijevo "iberlaufa" ali mislim da to nema veze s tim. Motorić ler gasa?? Evo video da vidite o čemu se radi u vožnji. Hvala http://vimeo.com/39909574

ODGOVOR:

Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, termostat, aktuator minimuma, elektronski upravljački sklop zaklopke snage, senzor tlaka zraka, nekontrolirani ulaz zraka u usini kolektor , senzor temperature usisanog zraka, električna instalacija motora , ECU centrala . Stručnim pregledom vozila može se točno otkriti kvar ili kvarovi i predložiti rješenje .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 CDTI - NITKO NEZNA ŠTO JE MOTORU ?

Datum objave: 12.04.2012 09:01:09
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic, Ja Vam se stvarno izvinjavam jer stvarno i jesam naporan i dosadan, ali ja stvarno ne znam kome vise da se obratim, pa se kao davljenik hvatam za slamku... Napisao sam ovdje jako puno i molim Vas da procitate ako mozete, cilj je bio da Vam sto podrobnije opisem problem.. Unaprijed Vam se zahvaljujem.. Vozio sam auto svugdje, od ovlastenih servisa, preko lokalnih mehanicara, do jos ovlastenih servisa.. Najradije bih Vama dosao, ali ste mi jako daleko.. Naime imam problem sa Opel Astrom 1.7 CDTI (Z17DTH motor sa 100KS i 160 000 predjenih kilometara, uvezena iz Francuske), da kada su mi obrtaji ispod 1900 i naglo stisnem gas cuje se neki zvuk.. Kao neki metalni cvak, kao da se pokolje nesto u motoru.. i izbaci mi dim na auspuhu.. nekad crn, nekad siv, nekad bijel, a nekad ga ni ne bude.. Prije tog zvuka auto vuce ali nije to to.. nakon njega auto pravo povuce, kao sto i inace ide.. Ako auto drzim iznad 2000 obrtaja i sta god da radim (ukoliko je zagrijan motor) tog zvuka nema.. Medjutim ukoliko je hladan, zna mi se desiti i na vecim obrtajima.. Takodje desilo mi se par puta da kada sam izlazio sa sporednog puta na glavni i izleti mi auto iza krivine i onako na kvacilu dam jaci gas, zvuk se ponovo cuje, dim je tu.. Takodje kada je hladan motor pojava je ucestalija nego kada je zagrijan.. Ukoliko auto gazim, saltam na 4000 i onda pokusam da izazovem taj zvuk (spustim auto na niske obrtaje i dam gas naglo), zvuka nema.. nakon nekog vremena normalne voznje, zvuk je ponovo tu.. Ovlasteni Opel servis je lupao kao maksim po diviziji.. Te treba cistiti EGR ventil (ociscen, kazu funkcionise, sve ok).. krenem kuci, ista stvar.. odem ponovo kazu sad da treba cistiti usisnu granu.. ocistim, opet ista stvar.. odem ponovo kazu vakuum senzor pritiska turbine treba cistiti.. ocistili.. ista stvar.. treba ga zamijeniti.. zamijenim, ista stvar.. Sad vec odlucim da promijenim servis i odem u drugi ovlasteni servis.. Sjedne sef servisa u auto sa mnom, na leru ga onako hladnog isturira na nekih 3000-4000 o/min i svaki put kada bi pustio gas i ponovo ga stisnuo, taj zvuk bi se cuo.. uradio je to tako 10-ak puta i zvuk je nestao.. on je i dalje turirao, ali nista.. Kaze ovo je nosac motora (nosac motora uzrokuje dim na ispuhu i da nakon tog zvuka koji izazove nosac motora auto bolje povuce :S ).. Vidim da su i ovi strucni i okanim se toga, ali nakon sto ga je on isturirao, tog zvuka nije bilo nekih 20-ak kilometara iako sam se trudio da ga izazovem.. nakon nekog vremena ponovo se javio.. (ove avanture su me kostale oko 600€ a problem je tu) Na kraju se naljutim, nadjem lokalnog mehanicara i zaposlim ga da odredjuje odakle dolazi zvuk dok ja turiram auto kao ovaj prethodno navedeni sef servisa.. Ustanovili smo da zvuk dolazi iz predjela oko cepa za ulje (skroz lijevo na motoru kada se stoji ispred auta).. Znaci podrucje 1. cilindra, 1. dizne itd itd.. Nasao sam i dosta Opel Astri H 1.7 CDTI (Z17DTH 100KS i sa puno manjom kilometrazom) sa istim problemom.. Ovdje ima i citava tema u kojoj se opisuje ovaj problem.. Iako je stara, niko nije rijesio ovaj problem.. navodno su im rekli da je to normalno.. To sve je opisano ovdje: http://www.opelclub.hr/forum/viewtopic.php?f=81&t=20696 Ja licno ne mislim da je ovo normalno i molim Vas da mi pomognete ukoliko mozete.. Zahvalan sam Vam samo na tome sto ste procitali mail..

ODGOVOR:

Postoje kvarovi i neispravnosti na vozilima od kojih stručno osoblje servisa " boli glava " jer nisu tipični i zato se teško otkrivaju . U svojoj praksi sam imao sličan problem sličnog zvuka i vibracija motora . Nakon više dana ispitivanja i istraživanja došao sam do zaključka da je problem u samom motoru i da je mehaničke prirode . Tu svoju tvrdnju sam rekao vlasniku vozila i predložio što trebam dalje raditi . A predložio sam da kompletno rastavim motor i ispitam sve dijelove u rotirajućem i alternativnom gibanju . Naravno naveo sam i trošak takvog ispitivanja koji nije bio mali . Vlasnik vozila se složio s mojim prijedlogom . Nakon što sam kompletno rastavio motor i obavio sve potrebne kontrole i mjerenja otkrio sam uzrok . Utvrdio sam debalans na radilici radi kojega su se stvarale vibracije i buka motora . Obavili smo potrebne dorade i balansiranje radilice, složili motor i nakon toga postigli odličan rezultat . Iz ovoga možete izvući zaključak . Da li ste i Vi spremni dati servisu " odriješene ruke " da se na takav način bavi Vašim vozilom bez obzira na troškove koji će tada nastati  ? 

na vrh Povratak na vrh

ROVER 416 1,6 i. - MOTOR SE GASI NA SEMAFORU ?

Datum objave: 12.04.2012 08:15:12
Slika
PITANJE:

Postovanje! Molim vas za savjet... Imam Rover 416 si , 81kw, benzin, 1998godina Naime pri zaustavljanju na semaforu nakon sto je motor najnormalnije radio,ugasio se uz podrhtavanje i nije primao gas...upalio sam vozilo i nastavio vožnju ali nakon 500 metara ne prima ponovo gas i gasi se... Nakon nekoliko minuta(5-10) ponovo palim najnormalnije i vozim oko 2km i opet isto... Dali Vi možda znate u čemu je problem? Unaprijed hvala Krešimir..

ODGOVOR:

Točan uzrok radi kojega se motor gasi i radi kojega ne prihvača gas mogu točno navesti nakon dijagnostike motora . Ovom prilikom mogu samo navesti najčešće kvarove radi kojih se to može događati a to su : izostanak iskre na svjećicama, filter goriva, niski tlak goriva, nečisti injektori, regulator tlaka goriva, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja leptirastog ventila, EGR ventil, aktuator minimuma, električna instalacija, propuštanje na usisnom kolektoru, ECU centrala motora .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A8 4,2 i. - MOTOR SE GASI ?

Datum objave: 11.04.2012 22:58:34
Slika
PITANJE:

Imam Audi A8,god.1996,motor4,2 benzinac sa tiptronik mjenjačem i problem sa gašenjem motora pri kočenju.Naime,kad kočim i auto se zaustavi,vrlo često se motor ugasi,kao kod ručnog mjenjača kad ne pritisnete spojku. Dijagnostika je pokazala kvar stop prekidača te sam promijenio oba prekidača na pedali kočnice i to 2 puta ali uzalud.Također sam promijenio i glavni kočioni cilindar sa servom i ventil ler gasa ;bez uspijeha.Obišao sam sve majstore u Zadru i nitko ne zna rješenje.

ODGOVOR:

Niste bili u servisu koji se može s uspijehom baviti problemima na Vašem vozilu i zato to još niste riješili problem gašenja motora. Na Vašem vozilu treba obaviti slijedeća ispitivanja : mehanički sustav motora, sustav za stvaranje iskre na svjećicama, sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav za upravljanje motorom, sustav za upravljanje mjenjačem . Ovoga časa ne bi koristilo ako bi Vam nabrojio trideset i više mogućih uzroka .

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA CLASSIC 1,4 i. - TEŠKO PALI ?

Datum objave: 11.04.2012 19:21:25
Slika
PITANJE:

Pozdrav imam Opel Astru clasic 1,4 benzin/plin 2001 godina stariji tip. Imam problem sa paljenjem kad je hladan pali iz prve bez problema.Ako ga vozim 5-10 min postigne radnu temperaturu, ugasim ga na 10 min moram pokusavat 5,6puta da ga startam on samo vergla. Nekad upali iz prve nikad ne znam sto ce se dogoditi. U ocekivanju vaseg odgovora unaprid se zahvaljujem Jaksa

ODGOVOR:

Na problem s paljenjem kako ste Vi opisali mogu utjecati brojni faktori . Najbolje bi bilo obaviti ispitivanje : akumulatora , elektropokretača, jačine iskre na svjećicama, probijanje kablova, elektronika paljenja, tlak goriva, senzor radilice, senzor temperature motora, senzor MAP, senzor položaja leptirastog ventila, ispravnost injektora . Pregledom navednih dijelova došlo bi se do saznanja zašto motor teško pali .

na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,6 MPI - ZVUK IZ MJENJAČA ?

Datum objave: 11.04.2012 19:11:36
Slika
PITANJE:

SKODA OCTAVIJA 1.6 MPI 75kw + plin -problem sa mjenjacem- Poštovani, Posljednjih nekoliko mjeseci se cuje mljevenje kad upalim automobil dok je u leru.Nakon sto stisnem kumplug zvuk jednostavno nestane, otpustim ga zvuk se vrati.Kad se automobil zagrije zvuk se smanji, a u nekim momentima cak potpuno nestane.S vremenom se pojavio jos neki zvuk kad u prvoj dodajem gas pogotovo pri vecem naporu automobila.U pocetku nisam povezivao ta dva zvuka dok se od prekjuce nije poceo javljati i u drugoj pa sve vise i sve jace i sve slicnije onom mljevenju s pocetka teksta.Iz financijskih razloga nije mi se tek tako otvarala getriba ali mislim da cu sad biti prisiljen.Uvelike cijenim vase vrijeme koje posvecujete prilikom odgovaranja na postavljena pitanja i nadam se da mi mozete reci bar otprilike sta da ocekujem. Unaprijed HVALA, Pozdrav

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu zvuk nastaje u mjenjaču ( zupčani parovi, osovine , ležajevi ) . Najprije bih ispustio ulje iz mjenjača, provjerio u kakvom je stanju, ima li metalnih dijelova u ulju . Nakon toga bih po potrebi stavio novo ulje . Ako nakon toga ne bi bilo poboljšanja obavio bih revizju i popravak mjenjača .

na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO 2,0 HDI - NE RADI KLIMA UREĐAJ ?

Datum objave: 11.04.2012 16:07:41
Slika
PITANJE:

Poštovanje, imam Citroex Xsara Piccasso 2.0 HDi, 2003 godište. Prešao 130 000 km. Od nedavno mi ne radi klima uređaj (automatski). Kada ga pokušam upaliti na tipku AUTO, uopće se ne čuje karakterističan klik pri paljenju i klima se uopće ne upali. Primjetio sam da se pri pokušaju paljenja kline na display-u (desno od oznake željene temperature u kabini, na mjestu decimalne točke) pojavi točkica koja se par puta upali i ugasi. Klima je punjena plinom prošlo ljeto i do nekidan je radila bez problema.

ODGOVOR:

Najčešći uzrok radi kojega ne radi klima uređaj je nedostatak rashladnog plina . Tada u sustavu klime nema dovoljno tlaka i kompresor se ne može upaliti . Na Vašem vozilu treba najprije provjeriti koliko ima plina i nakon toga staviti UV boju u sustav i potrebnu količinu plina. Tada će najvjerovatnije sustva početi raditi . Nakon 15 dana treba opet obaviti kontrolu i provjeriti da li na nekom od brojnih mjesta dolazi do propuštanja plina. Radi te kontrole se stavlja i UV boja u klima uređaj  i to je najjednostavniji način da se obavi kontrola propuštanja .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,4 i. 16V - MOTOR SE ODJEDNOM UGASIO ?

Datum objave: 11.04.2012 15:31:12
Slika
PITANJE:

Renault Megane 1,4 16V Classic 2002.g. U vožnji u jednom tremutku se čulo nešto kao usis zraka, i auto se prilikom zaustavljanja na pješačkom prijelazu ugasio. Djelatnik HAK-a napravio dijagnostiku računalom, 1 i 4 cilindar dobivaju lošu smjesu. Sutra sam ga uredno upalio, nakon nekoliko stotina metara opet isto. Odveo automobil u servis. Kompjutorska dijagnostika nije otkrila nikakav kvar. Automobil uredno vuče.

ODGOVOR:

Niste postavili nikakvo pitanje samo ste konstatirali činjenice. Servis u kojemu se nalazi Vaše vozilo treba obaviti kompleno ispitivanje na motoru a ispitati treba : mejhaničko stanje motora ( faza, kompresija, usisni kolektor ) , sustav paljenja ( iskra na svjećicama, probijanje visokog napona ) , sustav elektronskog ubrizgavanja goriva ( svi senzoori motora, davači impulsa , aktuatori, injektori, tlak goriva , računalo motora , električna instalacija motora ) . Nakon stručnog ispitivanja svega što sam nabrojio sigurno ćete znati što je neispravno i cijenu popravka . Na taj način barem mi radimo . Kvar ne otkriva kompjuterska dijagnostika nego osoba , stručnjak .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES C 270 CDI - MOTOR ILI MJENJAČ ?

Datum objave: 11.04.2012 12:16:47
Slika
PITANJE:

POSTOVANI imam mercedesa c 270 cdi 125 kw presao 188000 godina 2001. Auto se u zadnje vrijeme ponasa cudno tj.u leru kad stojim na semaforu ili kad sam u mjestu dok drzim papucicu kocnice auto mi mjenja obrtaje u intervalu od 500 do 1000 obrtaja i pri tom se i trese. Ima automatski mjenjac i zanima me dali je problem u mjenjacu ili motoru. Unaprijed hvala EMIN

ODGOVOR:

Problem je u motoru a moguće neispravnosti su : filteri, prisutnost zraka u gorivu, dize, senzor temperature motora, EGR ventil, senzor radilice, dobavna pumpa, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, visokotlačna pumpa, mehanički uzroci motora, električna instalacija motora.

na vrh Povratak na vrh

PONTIAC SUNFIRE 2001. - SVJEĆICE

Datum objave: 10.04.2012 22:56:41
Slika
PITANJE:

pontiac sunfire 2001,da li je moguce da u servisu a vozio sam vec dva puta nemogu da odvrnu i promjene svjecice,auto mi normalno radi kad je u leru,kad upalim klimu pocinje se tresti motor i cuje se iskrenje iz jedne do dvije svjecice.hvala

ODGOVOR:

Gospodine , teško je vjerovati da stručno osoblje servisa ne može obaviti zamijenu svjećica . Ako je to tako onda niste odabrali pravi servis . Moj savjet je da potražite bolji servis .

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE 1,6 i. - MOTOR PREKIDA I DALJE ?

Datum objave: 03.04.2012 15:33:52
Slika
PITANJE:

imam renault megan 1,6 79 kw 2002 godište i auto trokira bio sam na dijagnostici i kazali su da je lamda sonda u pitanju. zamjenio sam i dalje trokira i pogledali smo instalaciju i izolirali oštečene žice, bobine i svjecice rade i dalje auto trokira neznam sto bi vise moglo biti. auto bas ne vuce kako bi trebao nego kao da ne radi na sve klipove

ODGOVOR:

Dijagnostika koju ste radili je površna i nije odrađena stručno i do kraja . Nakon dobro obavljene dijagnostike sigurno se znaju sve neispravnosti . Moguće neispravnosti su : svjećice, kablovi, bobina, elektronika paljenja, mehaničko stanje motora, injektori, tlak goriva, filteri, nečist rezervoar, senzor radilice, MAp senzor, senzor položaja leptirastog ventila, senzor temperature motora, električna instalacija motora, ECU centrala .

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,4 i. 16V - NAKON POPRAVKA TROŠI ULJE ?

Datum objave: 03.04.2012 09:20:48
Slika
PITANJE:

Ford Focus 1.4 16v Troši preko 1L/1000km ulja nakon servisa Poštovani, Imam Ford Focus 1,4 16V 2002. godina. Nakon što je puknuo zatezač zupčastog remena, remen je preskočio i doslo je do krivljenja ventila. Sve se je to dogodilo na 139.000 km (stvarnih) iako je servisni interval po Fordu za zamjenu remena tek na 160.000 km Nakon popravka (zamjena ventila,zatezaca,gumica ventila, brtvi,remena, (ugrađeni zamjenski ventili od audi 2.0 FSI koji navodno odgovaraju) kad je auto hladan cuje se zveckanje ventila. Auto trosi ulje na 1000 km preko 1.5 litre ulje je palo s maksimuma do ispod minimuma do dna šipke. Bio sam u servisu koji kaze vozi dalje pa cemo vidjeti. Nadolio je ulje preko maksimuma. Nakon 200 prevezenih km ulje je ispod polovice na sipki. Sumnjam da servis nesto nije odradio kako treba jer auto prije nije trosio ulje. Prije popravka od izmjene do izmjene ulja 20.000 km nisam trebao nadoljevati ulje i motor je bio tisi. Molim Vas savjet sto napraviti student sam jedva sam skupio za popravak a auto sada ujutro zvecka i trosi ulja gotovo kao i benzina :( Molim Vas za neki pametan savjet sto napraviti.

ODGOVOR:

Prema Vašem detaljnom opisu sve ukazuje na činjenicu da odrađeni radovi na Vašem vozilu nisu napravljeni u potpunosti, stručno i detaljno . Postoje samo dva razloga radi kojih motor troši ulje a to su vodilice ventila i sustav klip cilindar. Pregledom Vašega vozila mogao bih točno reći koji je uzrok . Sada mogu samo pretpostaviti da su to vodilice ventila . To znači da bi opet trebalo demontirati glavu motora i po svim pravilima struke obaviti kompletno uređenje glave motora . Ako vjerujete u stručnost servisa , pokušajte se dogovoriti da Vam pod reklamacijom obave opet popravak motora. Ako niste sigurni u njihovu stručnost i profesionalnost , tada je bolje da to obavi drugi servis. Po potrebi se javite opet .

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 1,4 i. - VARIRA TEMPERATURA MOTORA ?

Datum objave: 03.04.2012 08:38:34
Slika
PITANJE:

Imam Peugeot 306 proizveden 1998. Do današnjeg dana nije bilo nikakvih problema. No prije mjesec dana najprije je otišao hladnjak. Propuštao je. Mehaničar je zakrpao ga. Nakon toga opet se isto desilo, pa je promijenje cijeli sustav za hlađenje. Temperatura prije ove situacije bila mu je stabilna, kretala se oko 80°C, Sada pleše od 70 do 90°C.Promijenili smo i termostat. Nakon zaustavljanja izbacuje vodu na malu cijevcicu koja služi (ja mislim) za izbaacivanje viška vode. Kad se otvori čep hladnjaka, na njemu ima puno nekakvog smeđčkastog taloga. Prije nakon je ventilator radio i kad se je auto zaustavio, nakon dužeg puta, a sada ne. Moje pitanje je: 1. Intersira me kolika treba biti razina vode u hladnnjaku 2. koji može bit razlog da ventilator se ne uključuje, a temperatura je 90°C srdačno Vas pozdravlja i unaprijed Vam se zahvaljujem Keti Baćac

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu  i svim detaljima koje ste naveli neispravna je brtva glave motora. Glavu motora treba demontirati, strojno obraditi , urediti ventile i vodilice ventila, zamijeniti sve brtvila na glavi motora i tada će opet biti sve u redu . Hladnjak treba biti pun tekućine a isto tako i ekspanziona posuda do oznake max . Ventilator se ne uključuje radi problema s brtvom glave motora . Za detaljnije objašnjenje nazovite me na 060/6060-44 .

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 2.0 i. - NE UKLJUČUJE SE ČOK ?

Datum objave: 02.04.2012 14:28:41
Slika
PITANJE:

Pozdrav Imam problem sa Audijem A4/98god/benzin. Kad je vani hladno čak i ispod nule, gotovo da se ne uključuje čok, vidljivo je po tome što mu broj okretaja na ler gasu tek neznatno dolazi do tisuću (inače na ler gasu kad je zagrijan radi na cca 950 okretaja), dakle gotovo da nema razlike u broju okretaja hladnog motora i onda kad je zagrijan na radnu temperaturu. Suprotnost tome, vani je temperatura 24 stupnja u plusu, auto čitav dan stoji na suncu, upalim ga a on izgleda uključi čok, jer mu je broj okretaja oko 1200-1300 dok se malo ne ugrije. Što bi bio uzrok ove očite zamjene situacije u kojoj treba raditi automatski čok? Nema nikakve logike da na -5 stupnjeva čok ne radi, dok na +24 podigne znatno broj okretaja. Bio sam kod nekoliko majstora, niti jedan nije riješio problem. Promijenili su mi neki davač temperature koji se nalazi na usisnoj grani, međutim ništa se nije promijenilo u radu motora. Test motora pokazuje da nema memoriranih grešaka. Zahvalan sam za bilo kakav savjet. Pozdrav

ODGOVOR:

Vaše vozilo nema čok, nego broj okretaja dok je motor hladan regulira  kompjutor motora. Prema Vašem opisu moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor položaja leptirastog ventila, elektronski modul leptirastog ventila, propuštanje na usinom kolektoru, senzor apsolutnog tlaka zraka, senzor temperature usisanog zraka, regulator tlaka goriva, električna instalacija motora, upravljački kompjutor motora ECU . Naposrednim uvidom i ispitivanjem navedenih komponenata može se otkriti i otkloniti kvar .

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 145 1,9 JTD - ZAŠTO MOJA ALFA TROŠI VIŠE OD DRUGIH ?

Datum objave: 02.04.2012 08:04:01
Slika
PITANJE:

Imam automobil Alfa 145 JTD. Na internet forumima u vezi potrosnje, citao sam podatke mnogih koji su naveli svoje iskustvo.Vecina forumasa naveli su da im Alfa trosi na otvorenom ispod 5 litara, a gradske 7 do 7,5 litara dizela.Mislim da je to i kataloska informacija.Sad mene interesuje zasto ja imam mnogo vece izdatke za gorivo.Kod mene je van gradska nesto vise od 5, a puno mi popije nafte u gradu, gdje i najvise vozim. A to je od 9,5 do 10 litara.Sad mene interesuje, i trazim od vas odgovor, da li moje vozilo ima neku gresku zbog potrosnje i da li se nekim zahvatom moze ona regulisati, smanjiti.Uopsteno, da li ima lijeka. Molim vas savjet, jer u Sarajevu, pravi,nisam mogao dobiti. U ocekivanju vaseg odgovora,unaprijed se zahvaljujem. Nino

ODGOVOR:

Potrošnja goriva ovisi o brojnim faktorima i to : stanje motora, stanje sustava za upravljanje motorom, stanje kočnica, dimenzije guma, nepotrebni teret u vozilu, način vožnje, gustoča prometa i učestalo stajanje na semaforima . Ukoliko sumnjate u grešku motora i sustava za upravljanje motorom , napravite kompletnu dijagnostiku motora i ispitajte : mehaničko stanje motora, curenje goriva, filtere, senzor tlaka goriva, solenoid za regulaciju tlaka goriva, dize, tlak turbine, senzor apsolutnog tlaka zraka, začepljenje auspuha, upravljačko računalo motora. Podešavanje u klasičnom smislu nije moguće , mijenjaju se samo neispravni dijelovi .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - NAKON GENERALKE TROŠI ULJE ?

Datum objave: 01.04.2012 17:10:06
Slika
PITANJE:

Poštovani,molio bih vas za pomoć jer više zaista nemam ideja...U pitanju je Golf 4 TDI 81KW oznaka motora AHF 1998god.Na motoru je rađena generalka(reparacija turbine,novi blok motora,karike,ležajevi,obrada glave i ventila,reparacija pumpe iako nije trebala,novi ulošci dizni-sve osim klipova jer su navodno sasvim u redu).Sve navedeno sam radio jer je motor strahovito dimio u praznom hodu između 2800 i 3000 okr/min plavičasti dim koji doslovno grize za oči.Od generalke je prošlo neke dvije godine,a ja sam dosad već tri puta skidao i čistio promjenjivu geometriju na turbini jer se s vremenom začađi pa prepunjava i dolazi do isključenja pri opterećenju,neki dan sam primjetio da motor opet dimi kako sam gore naveo,pogotovo kad je hladan,kad postigne radnu temperaturu navedeno dimljenje se u velikoj mjeri smanji,a slično zadimi i pri prvom paljenju,pogotovo kad je hladno.Ulje redovno mijenjam svakih 10000km Castrol TXT 5-40 i od mjenjanja do mijenjanja motor potroši svega jednu litru ulja,unaprijed hvala na vašem mišljenju i odgovoru.

ODGOVOR:

Ovom prilikom ne bih komentirao stručnost i kvalitetu obavljenih radova na motoru . Govoriti ću samo o načinu na koji motor može trošiti ulje . Postoje samo tri načina i to : potrošnja preko vodilice ventila, potrošnja preko turbine, potrošnja preko sustava klipovi-cilindri . Pretpostavljam da je turbina ispravna jer ste je popravljali . Glavu motora i vodilice ventila ste isto uredili . Ostaje dakle samo potrošnja preko klipova i cilindara . Cilindri mogu imati istrošenje a klipovi također . Najčešći uzroci su ovalnost cilindara i istrošenost kanala u koje doleze klipni prstenovi . Moje pitanje za Vas bi bilo : Dali znate kolika je zračnost između klipova i cilindara i koliko je istrošenje cilindara u stotinkama milimetra ?

na vrh Povratak na vrh