Danas je: 19.09.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT LAGUNA - ISPRAVNOST MJENJAČA ?

Datum objave: 21.10.2008 21:41:00
Slika
PITANJE: Renault laguna godište 1998. Pitanje se odnosi na mjenjac. Taj auto je bio udaren i kako je završio na neki betonski rubnjak i potom se savila ona šipka šta dolazi iz mjenjaca kabine do motora. Ja sam to skinuo i probao rucno micati brzine na mjenjacu i on ide samo u petu? Šta bi to moglo bit? I dali se to može provijeriti a da se ne skida mjenjac.
ODGOVOR:Ispravnost mjenjaca i funkciju mijenjanja brzina možete provjeriti i bez demontaže mjenjaca. Za to je potrebno osloboditi komande za biranje brzina od samog mjenjaca i tada se može rucno ispitati da li se ukopcavaju (šaltaju) sve brzine. Ako je to moguce tada je mjenjac ispravan a problem je u komandama za biranje brzina koje treba doraditi ili po potrebi zamijeniti.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 - PLAVIČASTI DIM

Datum objave: 21.10.2008 21:37:00
Slika
PITANJE: Redovito citam Vaše stranice i stvarno sam ugodno iznenaden Vašim korsinim savjetima i razumijevanjem koje imate za vecinu nas vozaca amatera. Imam Mazdu 323, 1.5, 65 kw 2000.g. 183 000 km, a problemi na njoj su sljedeci:
1. Prije nekoliko mjeseci nakon zadnje izmjene motornog ulja (Mobil 10w/40, polusinteticko) primjetio sam da mi auto kada ga tek upalim (hladan motor) zadimi na auspuh dosta plavicastog dima, nakon minutu-dvije kada se motor zagrije više ne dimi Inace, potrošnja ulja na 1000 km je cca 2-3 dcl.
2. Takoder, unazad mjesec-dva primjetio sam da mi je Mazda znala "zaštucati" i zagušiti se kod naglog dodavanja gasa. U zadnjih nekoliko dana taj problem je sve izraženiji, pa mi je rizicno u ovakvom stanju voziti.
Kako mi je ovlašteni servis Mazde prilicno udaljen (iskreno, i prilicno je skup), telefonski sam se konzultirao, ali nisam dobio nikakav decidiran odgovor, osim poziva na servis. Naravno to i sam znam da trebam uciniti, ali bih ipak volio znati približno o cemu može biti rijec,
Lokalni majstor za dim mi je rekao da su vjerojatno gumice ventila, a površnom provjerom rekao mi je da su svjecice uredu, kabeli takoder, ali da sumnja na bobinu. Da li je u pravu?
ODGOVOR:Na navedenoj kilometraži može se ocekivati da brtve ( gumice ) ventila nisu u najboljem stanju ali uz to mogu biti potrošene i vodilice ventila i to bi bio glavni uzrok potrošnje ulja koju ste naveli. Drugi problem u vezi prekidanja motora i neprihvacanja gasa najprije treba potražiti na sustavu ubrizgavanja (injektori, potenciometar, MAP senzor, mjerac protoka zraka, ETC senzor i sl.). Nakon ovoga cesti uzrok je i sustav paljenja ( visoki napon ).
na vrh Povratak na vrh

OPĆI SAVJETI -DIREKTNO I INDIREKTNO UBRIZGAVANJE ?

Datum objave: 24.03.2011 21:09:32
Slika
PITANJE: kakav je sistem kod direktnog ubrizgavanja i kakav je kod nedirektnog
ODGOVOR:Razlika izmedu direktnog ubrizgavanja goriva u cilindar i indirektnog pred usisni ventil je najprije u mehanici motora , drugaciji su klipovi i kompresijski prostor. Druga razlicitost je u elektronici i upravljackom racunalu. Kod direktnog ubrizgavanja postoji višeslojno ubrizgavanje goriva . Ovo su samo neke osnovne razlike ali postoje i druge za koje nemam vremena da vam navodim .
na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO - GUBI SNAGU I CUKA

Datum objave: 21.10.2008 21:26:00
Slika
PITANJE: Pisao sam vam prije par mjeseci uvezi Fiat Tipa 1,6i.e. do sad je promjenjeno lambda sonda, temp.senzor, filter goriva pumpa za gorivo. Ali ništa od toga nije pomoglo auto i dalje gubi snagu i cuka. Papucica gasa je do ''poda'' a auto neide nigdje dapace usporava. Dal možda postiji dublji probelm vezan uz mehaniku možda klipovi cilindri? Jer dijagnoza je bila da treba kontrolirat sustav ubrizgavanja goriva, al na testeru su svi parametri uredu.
ODGOVOR:Na vaše pitanje mogu odgovoriti slijedece da nije uvijek moguce putem dopisa i s amaterskim znanjem bez adekvatne servisne opreme i baze podataka riješiti složenije kvarove na vozilu. U vašem slucaju kvar se sigurno može otkriti a nakon toga motor dovesti u ispravno stanje. Temelj svega je dijagnostika koja jednoznacno daje odgovor na sve nepoznanice. To što ste vi zamijenili navedene dijelove ne znaci ništa jer rezultat nije postignut. Pravi servis bi otklonio kvar jer u suprotnom ne bi mogao naplatiti svoj rad i utrošeni materijal.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - SUMNJAJU NA VENTILE ??

Datum objave: 21.10.2008 21:05:00
Slika
PITANJE: Ponovo se javljam u svezi problema malih okretaja kod lagune.Javili su mi iz servisa da sumnjaju da su otišli ventili i da treba obrusiti glavu motora.Što ja mislima da je smiješno pošto je auto prešao 116 000 km ima ugraden plin pa ima je to kao zbog toga.Ja sam im rekao da promjene ako je to to ali oni kažu da nisu 100 % sigurni.Molim vas da mi pomognete što da uradim ponavljam da auto tako upali samo kad je ugašen duže od 8 sati,a kad upali i radi 30 sekundi i ja ga ostavim da stoji 5 sati poslije normalno upali.
ODGOVOR:Ako su ošteceni ventili to se može sa sigurnošcu utvrditi, odgovor " nismo sigurni " nije prihvatljiv tim više ako se navedeni popravak radi nepotrebno a troškovi takvog popravka su vrlo skupi. Pronadite servis koji vam može pronaci navedeni kvar i otkloniti kvar.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - CUT-OFF REŽIM RADA MOTORA

Datum objave: 28.03.2011 18:25:00
Slika
PITANJE:

Ako može objašnjenje o cut-off režimu rada motora za opel astru gtc 1.4 90 KS pri kojem broju okretaja se ukljucuje,a pri kojem se iskljucuje te o potrošnji pri usponu da li je manja u višem stupnju prijenosa na granici da se auto ugasi ili niži stupanj pri kojem auto normalno radi?

ODGOVOR:

Motor radi u režimu CUT-OFF uvijek kada postoji efekt kocenja motorom a to je obicno na nizbrdici ili na ravnom kada u velikoj brzini pustite pedalu gasa (tada opet koci motor ). U tom momentu injektori ne puštaju gorivo u cilindar.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - MALI BROJ OKRETAJA

Datum objave: 13.10.2008 20:18:00
Slika
PITANJE: Vozim lagunu 2002 god, 18 16v. auto kod prvog paljenja radi na 300 obrtaja pa pojaca na 600 pa na 900 i onda je sve ok.ostala paljenja su ok.znaci auto se tako ponaša samo kad je ugašeno više od 8 sati.Pumpa od goriva je promjenjena,dizne su promjenjene ali problem ostje isti.auto pali kad je hladan i kad topal super samo kad ugašen duže od 8 sati pravi problem, na kompu je sve ok kad se prikljuce u renault srevisu.
ODGOVOR:Mali broj okretaja ( neodgovarajuci ) pri hladnom startu motora ukazuje na neispravan rad ( povremeno ) nekih komponenata koje bi trebalo u kriticnom momentu ispitati. Njihov naziv je IAC aktuator minimuma, TP senzor leptira snage, IAT senzor temperature zraka, ECT senzor rashladne tekucine, elektricni konektori ( pad napona ), RPM senzor, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - POSAO ZA STRUCNJAKE !

Datum objave: 12.10.2008 20:29:00
Slika
PITANJE: Ako biste mogli dami kažete,na moj motor je bila je glava sa samostelujucim podizacima ventila ,pasam kod majstora stavio nove podizace jer su mi se culi ventili,kad mi je njih stavio jos gore se culo,on mije tada rekao da su ventili krivi,onda sam ja sam stavio glavu od audija 1,8 na njega se steluju ventili rucno, stelovao sam ventile kod majstora za stelovanje ali i dalje lupkaju,taj mije rekao da su vodjice ventila istrosene,biste li mogli da mi kazete,u cemu je problem,i kako da ovo rijesim,veliki pozdrav
ODGOVOR:Najbolje bi bilo da promijenite majstora jer vam nije u stanju popraviti motor. Tvrdnje da su ventili iskrivljeni a vodilice istrošene ne stoje i radi toga ne nastaje lupanje. Lupanje može nastati ako motor nije u fazi, ako ne dolazi ulje do hidropodizaca, ako posao na ventilima , sjedištima ventila i glavi motora nije napravljen strucno. Što je rješenje ?
Ugradite ispravnu glavu motora ( odstupanje po visini radi strojne obrade ne smoje biti vece od 1,5 mm , glava treba biti hidraulicna ), ako glava nije nova ili tvornicki obnovljena napravite kompletnu obradu glave ( vodilice, ventili, obrada dosjedne površine/brušenje ), provjerite ispravnost hidropodizaca ( operite ih iznutra ), stavite tocno motor u fazu, upalite motor, pustite neka motor radi 10 min. Tako da motorno ulje dode u sve podizace, po potrebi podesite kut predpaljenja, po potrebi izmjerite tlak ulja na toplom motoru. Ovaj posao nije za neznalice i amatere vec za strucnjake.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - SENZOR POLOŽAJA KOLJENASTOG VRATILA

Datum objave: 12.10.2008 20:21:00
Slika
PITANJE: Na opel Vectri 1.8 16V povremeno se pali lampica check engine. Na pregledu na racunalu ocitao je gresku : Postupak: FC1,Kod: P0335
Greska: Kurbelwellen - Positionssensor.
Molim vas da mi pojasnite o cemu se radi i gdje se ista moze otkloniti.
ODGOVOR:Navedena šifra i natpis kažu da je neispravan senzor položaja koljenastog vratila. Greška se može otkloniti u svakom boljem servisu. Bitno je da nakon intervencije servisa imate riješen navedeni problem.
na vrh Povratak na vrh

VOLVO V40 - TLAK KOMPRESIJE ?

Datum objave: 12.10.2008 20:16:00
Slika
PITANJE: Vozim Volvo v 40 sa 1,9 td renolovim motorom iz 97. godine . Na motoru je nedavno mjerena kompresiJa i mjerenje je pokazalo u sva 4 cilindra 29 bara pa me zanima da li je to u redu i kolika je kompresija kod novoga motora? Napominjem da vozilo ima 235 000 km i redovito je servisiran! Auto skoro nista ne dimi.
ODGOVOR:Navedeni tlakovi kompresije su potpuno u redu. Kada je motor novi tlakovi su oko 30 bara.
na vrh Povratak na vrh

BMW 525-D - CRNI DIM

Datum objave: 12.10.2008 20:13:00
Slika
PITANJE: Prije svega,svaka cast na stranici, za svaku je pohvalu.
Pitanje : Imam BMW 525 d 2001 godiste automatik auto mi je poceo bacat crni dim, poceo zatrzavati u nizim okretajima kao da ce se ugasit i to se i dogodilo, nakon toga sam pokusao upaliti i upalio je normalno, i dalje dimi i cesto zatrzava, normalno ubrzava. pretpostavljam da je kvar na sustavu ubrizgavanja goriva, ali mislim da imate puno vise znanja i iskustva pa bih vas molio za misljenje i savjet.
ODGOVOR:Crni dim kojega vidite je znak nepotpunog izgaranja dizel goriva. Motor dobiva previše goriva a premalo zraka. Moguci uzroci su filter zraka ( zacepljen ), dize, suženje na usisnim kanalima glave motora, upravljacki modul visokotlacne pumpe, regulator kolicine goriva, mjerac protoka i sl. U ovom slucaju najbolje je napraviti kompletnu dijagnostiku motora nakon koje cete znati što je neispravno.
na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA - BRISANJE GREŠKE

Datum objave: 08.10.2008 22:19:00
Slika
PITANJE: Vozim Seat Ibizu 2001.g 1.4 16V. Na kontrolnoj ploci mi svijetle lampice epc i kvar u elektrodijelu bloka motora. Kupio sam adapter odb2 za autodijagnostiku i preko vag com programa uspio ocitati 2 greške koje se stalno javljaju;
17559 P1151 Bank1, Long Term Fuel Trim, Range 1 Leanness Lower Limit Exceeded
17566 P1158 Manifold Abs.Pressure Sensor Circ. Range/Performance
Kada izbrišem greške, lampice se u vožnji odmah ponovno upale. Takoder sam primjetio da jedan senzor (vjerojatno taj MAS ili senzor vakuuma ili kako god se zove) ima nekakav cudan zvuk (cuje se nekakvo lupkanje), najvjerojatnije ga treba zamijeniti. Takoder sam primjetio da auto ponekada nece upaliti iz prve ili upali ali odmah nakon toga izgubi gas i kao da ce "krepati" (isti navedeni simptomi se dešavaju kada se navedeni senzor iskopca za vrijeme rada motora). U prirucniku od automobila piše da epc lampica oznacava probleme povezane sa papucicom gasa (možda se zato javlja prva greška).
ODGOVOR:Ako se nakon brisanja greške ista opet pojavi to znaci da je greška stalna i u tom slucaju je potrebna zamjena neispravnog dijela/dijelova. Kada se zamijene neispravni dijelovi tada se može greška/greške obrisati i tada se te greške više nece pojavljivati. Iz navedenog opisa se vidi da je vrijeme ubrizgavanja predugacko. Uzroci mogu biti, MAP senzor, ECT senzor, potenciometar leptira snage, lambda sonda i sl. Potpunu dijagnostiku nije moguce napraviti samo pomocu uredaja koji ste vi naveli. Za to je potrebna baza podataka, dvokanalni osciloskop, set za mjerenje tlaka goriva, drugi instrumenti za provjeru ispravnosti pojedinih senzora i davaca.
na vrh Povratak na vrh

BMW 324 TD - NEKOLIKO PROBLEMA

Datum objave: 08.10.2008 22:14:00
Slika
PITANJE: Imam par pitanaja u vezi svog BMW-a.Naime radi se o modelu E30 324TD.Ovako, problem se dogadja kod puštanja kuplunga-zna lupiti(tupi zvuk) koji dolazi iz zadnjeg kraja automobila.Ulje je mjenjano i u getribi i u diferenicijalu.Diff je malo masan na spoju s desnom poluosovinom.Problem br. 2 je da u 2. i 3. brzini zna trokirati na oko 1850 okretaja-nijansu više ili manje prestaje trokiranje.Imam i problem s gasom-ne mogu ga uskladiti prema okretajima stišcuci paucicu(malo je nemiran).Inace je auto bio na poštelavanju paljenja i mjerenju kompresije u Bosch servisu a i reparirana je turbina .Problem br. 3 je taj da malo nemirno radi u hladnijim uvjetima na 1000 okretaja ,a u leru zna varirati izmedu 1000 i 900(inace radi na 900).Malo mu je povecana emisija crnog dima-da li zbog ugradnje stražnjeg protocnog lonca ili nekog drugog problema?
ODGOVOR:Lupanje koje dolazi sa zadnjeg dijela automobila može nastati radi istrošenosti elasticne spojke kardanskog vratila, radi istrošenosti križeva na kardanskom vratilu , radi nosaca diferencijala. Prekidanje motora na nekom broju okretaja nastaje kada je neispravan APP senzor pedale gasa i ili kada neki od senzora motora ne radi ispravno. Isto tako neispravna može biti visokotlacna pumpa i elektricna diza koja daje impuls za predpaljenje.
Radi problema u radu motora potrebno je napraviti kompletnu dijagnostiku motora.
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA - ADITIVI

Datum objave: 08.10.2008 22:10:00
Slika
PITANJE: Fiat Brava 1.4 12v 96. g. Imam problem sa regulatorom ventilatora za gijanje i hladenje u kabini auta radi samo na broju 4 u cemu bi mogao biti problem. i drugo pitanje , kada se stavlja aditiv Liqui Moly za ulje i benzin i zašto .
ODGOVOR:Ako ne radi prva, druga i treca brzina ventilatora uzrok može biti prekidac ventilatora ili elektronska regulacija ventilatora. Ovo zadnje nalazi se na samom motoru ventilatora ili u njegovoj neposrednoj blizini.
Aditiv za motorno ulje služi da smanji trenje u motoru te da dodatno djeluje kao stabilizator ulja. Aditiv koji se stavlja u gorivo služi da putem goriva prolazi kroz injektore te ih na taj nacin cisti.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - PROBLEMI SA ŽMIGAVCEM

Datum objave: 08.10.2008 21:58:00
Slika
PITANJE: Posjedujem vozilo Golf IV 1.9 SDI model 2001 g.. Problemi su sljedeci: kada dam žmigavac u lijevu ili desnu stranu i kada se rucica vrati u pocetni položaj par sec. se javlja rad žmigavca sa manjim intenzitetom u brzim prekidima uz napomenu prilikom takvog rada nema svjetlosne signalizacije "vanjske niti unuitarnje" žmigavca (znaci rade ali ne rade).
ODGOVOR:Žmigavac radi na nacin koji ste vi opisali kada je neispravna neka od žarulja žmigavaca, kada je neispravan automat žmigavaca, kada je slaba masa na nekom konektoru žmigavaca, kada je neispravan prekidac žmigavaca. Ispitajte navedeno.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - KADA NAJMANJE TROŠI?

Datum objave: 07.10.2008 20:56:00
Slika
PITANJE: Molim Vas da mi kažete pri kojoj brzini i pri kojem broju okretaja automobil (mislim na benzince) ima najmanju potrošnju goriva.Što je bolje za potrošnju na nizbrdici pusta u leru ili ubaciti u najviši stupanj prijenosa(do koje brzine jedna opcija,a od koje druga),te na uzbrdici da li je bolje voziti u višoj brzini na granici da se motor ugasi ili u nižoj.Ako možete zanemarite sve drugo i gledajte samo da potrošnja bude minimalna taj Vaš savijet mnogo bi mi znacio zato Vam unaprije VELIKO HVALA.(npr. auto opel astra s motorom 1.4 od 90 KS benzin)
ODGOVOR:Najmanja potrošnja goriva je u najvecem stupnju prijenosa s najmanjim brojem okretaja. Na nizbrdici je manja potrošnja kada je vozilo u nekom stupnju prijenosa i kada postoji efekt kocenja motorom , tada motor radi u specificnom režimu CUT OFF .
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 - KLEPETANJE ?

Datum objave: 07.10.2008 20:49:00
Slika
PITANJE: Imao bih pitanje vezano za passata 1,8 20V 1999 god. Imam dva problema na ovom autu. Prvi problem je kad je motor hladan auto upali bez problema, ali odmah nakon toga cuje se neko klepetanje I to traje oko 30 sekundi dok se motor malo ne zagrije I poslije se ne cuje nista.Imam osjecaj da taj zvuk dolazi iz usisne grane. Drugi problem je sto auto nema dovoljno snage.Promjenio sam sve filtere, svjecice, lamda sondu (posto sam ga spajao na kompjuter I on je javio gresku na lambda sondi) ali auto I dalje ne radi kako treba. Mozete li mi reci da nije mozda u pitanju protojkomjer zraka I kakao se on ispituje.
ODGOVOR:Vaš motor ima usisni kolektor s promjenjivom geometrijom u kojemu se nalaze zaklopke . Navedene zaklopke mogu imati istrošenost na osovinama i na tom mjestu može nastati opisani zvuk. Postoje i druga mjesta kao potencijalni izvori lupanja ali to treba cuti na samom vozilu. Bez pregleda i dijagnostike motora ne može se olako davati procjena da li je mjerac protoka dobar ili ne. Vi kao pocetno ispitivanje možete ispitati tlak goriva, injektore, MAP senzor, potenciometar leptirastog ventila, elektricne konektore oko motora. Najbolje rješenje je kompletna dijagnostika motora koja bi obuhvatila kontrolu mehanickog dijela motora, kontrolu sustava ubrizgavanja , kontrolu sustava paljenja.
na vrh Povratak na vrh

FIAT MAREA - KOCNICE I ABS

Datum objave: 07.10.2008 20:41:00
Slika
PITANJE: Molio bih vas da mi odgovorite na nekoliko pitanja u vezi auta Fiat Marea 1.6 sx, 1998g.
Nisam zadovoljan nacinom na koji kocnice rade, naime ABS se ponekad ukljucuje i pri najmanjim brzinama i laganom pritisku kocnice. Obicno se to dešava cim pokrenem auto, dok je hladan ali i kasnije u vožnji. Kako riješiti taj problem?
Drugo pitanje; mijenjao sam kocionu tekucinu i disk plocice prije tri mjeseca i osjecam da auto od onda slabije koci. Usporedba vrijednosti kocnica sa teh. pregleda od ove i prošle godine to je i potvrdila.
Evo vrijednosti od 2008g:
1.osovina-radna kocnica, lijevo-1800N, desno-1900N, 5% 2.osovina-radna kocnica, lijevo-1050N, desno-1150N, 9% 2.osovina-pomocna kocnica, lijevo-1100N, desno-1300N, 15% Koeficijent kocenja radne kocnice: 53% Koeficijent kocenja pomocne kocnice: 22%
A ovo su vrijednosti od 2007g:
1.osovina-radna kocnica, lijevo-2430N, desno-2180N, 10% 2.osovina-radna kocnica, lijevo-1850N, desno-1570N, 15% 2.osovina-pomocna kocnica, lijevo-1750N, desno-1460N, 17% Koeficijent kocenja radne kocnice: 73% Koeficijent kocenja pomocne kocnice: 29%
Osim toga, kocnica ne hvata pri vrhu, nego tek negdje na pola hoda pedale kocnice.Može li se podesiti hod pedale i da li je kociona sila premala, te kako sve to riješiti??Da li je to do plocica, nedovoljno odzracenog sistema ili neceg treceg?
ODGOVOR:ABS sustav se treba ukljucivati samo kada neki od kotaca dode na sklisku podlogu a na suhoj cesti se uglavnom ne ukljucuje. Ako se ABS ukljucuje i kod malih brzina kao što navodite tada treba napraviti dijagnostiku ABS sustava, otkriti grešku ( koja sigurno postoji ), otkloniti grešku. Najcešce greške su senzori, elektricna instalacija, hidro agregat. Kocne sile koje ste naveli su smanjene u odnosu na raniji period a uzroci tome mogu biti razni. Najprije provjerite ispravnost glavnog kocnog cilindra, visokotlacne fleksibilne cijevi, radne cilindra , kocna kliješta, regulator tlaka kocenja. Uzrok mogu biti sklop disk plocica-disk kao i lošiji pneumatici.
na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - ZVUK KLIME

Datum objave: 06.10.2008 10:37:00
Slika
PITANJE: Od samog pocetka klima uredaj u mom autu radi besprijekorno, nigdje ne pušta tekucinu, samo isto tako u pravilnim razmacima od 10 do 15 sekundi ona proizvede glasan zvuk "cak".U trenutku kad se taj zvuk zacuje, autu malo padnu okretaji i on malo trzne u bilo kojem režimu vožnje.Napominjem da auto ne gubi snagu dok je klima upaljena, ne gasi se, ne vibrira niti klima proizvodi neke druge zvukove. Istu primjedbu sam postavio i ovlaštenom servisu obzirom je auto u garanciji, no oni su mi rekli da je s klimom sve u redu jer se radi o klima uredaju "sa jednim prekidacem a ne sa dva prekidaca".
Koje je Vaše mišljenje i da li trebam biti zabrinut?
I još jedno pitanje - što se smatra normalnom potrošnjom motornog ulja za moj auto i da li se ista povecava ucestalom vožnjom autoputom?
ODGOVOR:Zvuk koji cujete je zvuk ukopcavanja elektromagnetske remenice i kompresora i to je normalno. Isto tako je normalno da se prilikom ukapcanja neznatno smanji broj okretaja motora, razlog tome je što sustav klime i kompresor troše oko 2,5 KW snage.
Na otvorenoj cesti je potrošnja ulja nešto veca jer se vozi s vecim brojem okretaja.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - LUPAJU HIDROPODIZACI ?

Datum objave: 04.10.2008 20:08:00
Slika
PITANJE: Radi se o Meganu 2.0 16v iz 1996g.,lupali su mi hidro podizaci i nakon nekok vremena ja narucim nove hidropoizace ,nakon izmjene oni opet lupaju (napravio sam od izmjene podizaca 1130 km)nekuzim u cem je problem ,dali ste imali takvih iskustava,da nije mozda los pritisak u glavi
ODGOVOR:Hidro podizaci mogu lupati radi neodgovarajuceg ulja, zaprljanog motora ( uljni talog ), loše uljne pumpe, nedovoljnog tlaka na hidro podizacima, neceg treceg ( treba istražiti ).
na vrh Povratak na vrh