Danas je: 26.09.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT CLIO - IMPULSNI DAVAC

Datum objave: 29.07.2008 19:53:00
Slika
PITANJE: Vec sam se javio sa ovom problematikom, no medutim moj mail nije objavljen do sada.
Dakle, ukratko.Radi se o vozilu Renault Clio 1.4 RT (1999 god)
Problem se ocituje u sve cešcem otkazivanju brzinomjera. Napominjem da u vrijeme kada brzinomjer ne radi i brojac prijedenih kilometara je izvan funkcije, pa sam shodno tomu pretpostavio da se ne radi o kvaru samog instrumenta, vec o impulsnom davacu na mjenjacu.Jesu li moje sumnje opravdane?I kolika je cijena tog davaca.
ODGOVOR:Vaše pretpostavke su tocne, najprije ispitajte impulsni davac. Cijenu cete saznati u svakom renault servisu.
Odgovaramo na sva pitanja, kojih ima zaista jako puno,ali objavljujemo samo mali dio - onoliko koliko stignemo van svog radno vremena.
Ako netko ne dobije odgovor znaci da je pokupio neki virus, pa ga naša zaštita briše ili mu nešto nije u redu sa mailom.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FAVORIT - RAZVODNIK PALJENJA

Datum objave: 27.07.2008 22:12:00
Slika
PITANJE: Imam Škodu Favorit 1,3 i zanima me kako da ozubim razvodnik paljenja? Moram zamjeniti zupcanik razvodnika pa me zanima gdje mora gledat zarez na radilici i na koliko se podešava paljenje?
ODGOVOR:Navedeni postupak je najbolje pokazati na prigodnom primjeru jer je opis nerazumljiv za onoga koji to radi prvi put. Vama ce se dogoditi da nakon zamjene navedenog dijela motor nece moci upaliti. Postupak je slijedeci : na remenici radilice je oznaka zarez koji se treba poklopiti sa oznakom 0° koja se nalazi na prednjem poklopcu motora, nakon toga treba skinuti razvodnu kapu ispod koje je rotor razvodnika, pravac rotora treba biti prema pravcu ( segment za visokonaponski kabel ) za prvi cilindar, kada ste odredili i taj položaj tada možete zamijeniti navedeni dio. Postupak montaže je obrnuti a nakon završene montaže neophodno je podesiti kut predpaljenja . Za to je najpreciznija stroboskop lampa. Ako je vaš motor s karburatorom kut predpaljenja je 2°
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - PEDALA SPOJKE OSTAJE NA PODU

Datum objave: 25.07.2008 21:40:00
Slika
PITANJE: Pozdrav Gospodine Meicu, imam jedno pitanje, s obzirom na vas dugogodisnji rad s autima, nadam se da mi mozete ovako pomoci.Naime, prije par mjeseci, tacnije prije 5 mjeseci uzeo sam rabljenu, Renault Lagunu I 1.9 dCi 2000. godina.Cim sam je uzeo osjetio sam otezanu papucicu kvacila pri pritiskanju, tako tesku da me je znala noga zaboliti od vozanja po gradu.S obzirom da imam jos jedno auto za po gradu, nju sam cuvao za duza putovanja, i slabo sam je vozao, da bi mi od nedavno pocelo ostajati pritisnuto kvacilo na podu.Pri put sam se pravo zabrinuo, i vratio sam je rukom, medjutim to je sad postalo ucestalo, i svaki put mi sad ostane na podu, il se vrati jedva do polovine, dok je auto upaljen.Ako pri gasenju auta drzim stisnuto kvacilo do poda, svaki mi put tako i ostane,pa ga vracam rukom.Par servisa mi je reklo, da bi se trebalo mjenjati set kvacila, i cilindar kvacila, da bi se sve to rijesilo.Molio bi vas za vas savjet, sta da uradim, jer bi uskoro trebao ici na odmor, na duzi put, pa da me ne ostavi negdje.Jedan serviser mi je rekao, da bi se moglo samo zamjeniti "potisna ploca, i cilindar kvacila" i da bi tada bilo sve ok par godina.Iskreno, trebam vasu pomoc hitno, vase misljenje, sta je najbolje za uraditi, gledajuci i ekonomsku racunicu, jer ne bi zelio mjenjati sve sto mi se nabroji, od strane svakakvih majstora.
ODGOVOR:Pedala spojke ide teško zbog velikog trenja izmedu potisnog ležaja i vodilice potisnog ležaja. Mjesto na kojemu nastaje opisano trenje je nedostupno te je radi toga potrebno demontirati mjenjac. Kada se demontira mjenjac jasno se vidi u kakvom stanju je potisna ploca, lamela i potisni ležaj. Ukoliko postoji znacajno istrošenje navedenog sklopa isti se isplati mijenjati a razlog tome je obim posla prilikom zamjene seta spojke.
U vašem slucaju rješenje je demontaža mjenjaca, obrada ( cišcenje i podmazivanje ) vodilice potisnog ležaja , po potrebi zamjena seta spojke ( lamela, potisna ploca, potisni ležaj ). Nakon toga ako se pedala spojke opet ne vraca uzrok može biti glavni i ili radni cilindar spojke. Ako vaše vozilo ima više od 100.000 km isplati se ugraditi novi set spojke.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - GADAN PROBLEM ??

Datum objave: 25.07.2008 21:33:00
Slika
PITANJE: Iman jedan gadan problem sa ovim automobilom, pa bi mi puno pomogao dobar savjet.Automobil je stvarno uredno radio i funkcionirao do prije 10ak dana, kada se ugasio u vožnji iz cista mira. Radi se o vectri 18.16V iz 2000g, sa oznakom na motoru (Z18XE) koji je prešao 220000km, i sad se pojavio problem sa elektronikom, motor normalno upali te radi odlicno i dobro vuce, dok se nakon 10ak minuta rada ne ugasi iz cista mira, i prilikom "verglanja" ne daje nikakve znakove života,
da bi se ponovo nakon odredenog vremena normalno upalio, takoder mu od tada ne gori lampica na instrument tabli za signaliziranje kvara na elektronici. Bio sam kod tri razlicita servisera U Splitu i spajali su auto na kompjuter, koji su izbacivali potpuno iste greške
P0130 Sig.senz.cirk. B1 S1
! P0650 indikac.svijetlo kvara(MIL)
! P1612 IMMO signal pogrešan ili odsutan
! P1613 IMMO signal pogrešan ili odsutan
P0115 Senzor temp.motora
te su mi serviseri konstatirali da je u kvaru kompjuter na motoru te veza
izmedu njega i imobilizatora na bravi volana te kodu na kljucu automobila, i da je potrebno mijenjati sve u kompletu.
ODGOVOR:Navedene šifre grešaka ne moraju ništa znaciti. Kvar je najlakše naci kada motor ne može upaliti. U tom momentu treba ispitati ima li struje na svjecicama te da li ima benzina na injektorima. Ako ima struje na svjecicama ispituju se pojedine komponente sustava ubrizgavanja. Ako iskre ne svjecicama nema tada treba raditi kontrolu sustava paljenja ukljucujuci i blokadu motora ( imobilajzer, kljuc za paljenje, elektro magnetska antena na kontakt bravi ). To bi uglavnom bio redoslijed , tek nakon toga može se sumnjati na ECU racunalo. Nadam se da cete u Splitu naci servis u koji imate povjerenje i koji ce vam to riješiti.
na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ELANTRA - VIBRACIJE

Datum objave: 25.07.2008 21:20:00
Slika
PITANJE: imam dva problema s Hyundai Elantrom(2002.):
1. pri brzini od 120 naviše se pocinje tresti volan te potom na 160 prestaje, napravljen je balans kotaca(2 puta) i špur te zamjena mjesta kotaca(prednji-stražnji)ali trešnja i dalje ostaje. Gume su Kleber "Dynaxer"tvornickih dimenzija (185/65/15) i nisu stare ni godinu dana
2. prilikom naglog kocenja pri brzinama iznad 100 dolazi takoder do trešnje volana te blagog zanošenja
ODGOVOR:Vibracije koje se pojavljuju na vašem vozilu nekada znaju biti jako zahtjevne u smislu tocne defektaže jer uz gume to mogu biti i drugi faktori. Navedene vibracije su debalans pojedinih ili više rotirajucih masa. Navesti cu moguce uzroke : gume, naplatci ( felge ), geometrija ovjesa, sklop disk-glavcina-poluosovina, ležaj kotaca, ležaj diferencijala, selen blokovi ovjesa, hvatišta ovjesa.
Uzroci vibracija volana prilikom kocenja mogu biti : gume, naplatci, diskovi, te pojedini dijelovi ovjesa.
na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - TROŠI ULJE

Datum objave: 24.07.2008 19:10:00
Slika
PITANJE: Vozim Ford Fiestu 1.3 (60 KS) iz 2000.godine. Prvi sam vlasnik. Automobil je uredno odrzavan.
Trenutno ima oko 120000 km prijedenih, no vec na 85000 poceo je trositi ulje. Potrosi otprilike pola litre ulja na 600 km. U ovlastenom servisu su mi stavljali ulje 5W30 pa je potrosnja bila i veca (sada stavljam 10W40). Shvacam da je slijedeci korak rastaviti motor no zanima me sto sve da promijenim. Cuo sam da kod tih motora treba promijeniti karike i gumice ventila kada pocnu trositi ulje...zanima me hoce li to biti dovoljno ili treba promijeniti jos nesto?
Isto tako zanima me moze li zbog trosenja ulja nastati kakav ozbiljniji kvar ako ulje uredno dolijevam (pitam to iz razloga sto na grlu za dolijevanje ulja vidim sitne crne cestice poput cade)?
ODGOVOR:Povecana potrošnja ulja štetno djeluje jedino na katalizator. Na navedenoj kilometraži obicno se mijenjaju samo brtve ventila i brtvila na glavi motora. Pregledom vašeg motora može se utvrditi da li je potrebno mijenjati i klipne prstene. Nakon demontaže glave motora može se vidjeti i u kakvom stanju je cilindar odnosno ima li nekog znacajnog istrošenja.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 405 - KOCIONI SUSTAV

Datum objave: 24.07.2008 18:55:00
Slika
PITANJE: Moram reci da vam je sajt stvarno super!
Imam jedan problem, mom Peugeotu 405 diesel iz '89. su blokirane kocnice, tvrda je papucica i ne da se ni pritisnit. Jedan mehanicar je ovlaš pogledao i kaže da je sigurno do pumpe i da ce trebati nova. Imate li vi koji prijedlog?
ODGOVOR:Kocni sustav je vrlo bitan za aktivnu sigurnost vozila i zato svi radovi moraju biti dobro obavljeni a materijali kocnog sustava moraju biti prve klase. U ovom slucaju kocnica je tvrda radi blokade jednog ili više cilindara kotaca. Sve cilindre treba pregledati, po potrebi napraviti doradu ili zamijeniti. Po potrebi treba zamijeniti sve što je dotrajalo a to mogu biti: visokotlacne gumene cijevi, kocne plocice, pakne, ulje u kocnom sustavu.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - GUBITAK SNAGE

Datum objave: 24.07.2008 18:51:00
Slika
PITANJE: imam Passata 2002 god, 1.9 74 kW TDI motor, kupio sam ga prije mjesec dana i kad se vozim na autoputu nekih 170,180 km/h jednostavno izgubi snagu i ne vuce,potrebno je ugasiti i ponovo upaliti motor da bi normalno radio...auto ima 120 000 km...
ODGOVOR:Prema vašem opisu uzrok gubitka snage motora može biti sustav za regulaciju turbine. U momentu gubitka snage tlak naraste na veci od dozvoljenog i racunalo za upravljanje motorom prebacuje u sigurnosni režim „ safe mode „. Napravite dijagnostiku navedenog sustava.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - ZAMJENA ZAD.DISKOVA I PLOCICA

Datum objave: 24.07.2008 18:42:00
Slika
PITANJE: Imam golfa 4 - 1.4 16V, 201.god. izvršio bih izmjenu zadnjih kocionih diskova i plocica , ali mi majstor kaže da nemogu kao prednje samo potisnuti cilindar i staviti disk i plocice, dase cilindar prilikom vracanja treba uvrtati i polako potiskivati dok se ne vrati skros, jer u suprotnom može doci do oštecenja i da nece normalno funkcjonirati, pošto je sada sasvim izašao jer su plocice potrošene. Ima ABS.Daje potreban poseban alat.Molio bih vaše strucno mišljenje.
ODGOVOR:Vaš majstor vam je ispravno objasnio detalje. Navedeni posao se može napraviti i s univerzalnim alatom ali je daleko lakše sa specijalnim alatom.
na vrh Povratak na vrh

TOYOTA COROLLA - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 24.07.2008 18:38:00
Slika
PITANJE: Zainteresiran sam za ugradnju plina u vozilo Toyota Corolla 1.4 (97 ks), 2007 godište. Da li je istina da plin uzrokuje pregaranje ventila? Kolika bi bila okvirna cijena ugradnje plinskog sustava Prins kod Vas?
ODGOVOR:Ako se vozilo ne servisira ventil može pregoriti ali vi to necete dozvoliti jer cete svakih 25.000 km napraviti kontrolu podešenosti ventila, osim toga ugraduje se i sustav za hladenje ventila kao preventiva. Cijena sustava PRINS s ugradnjom je 12.500,- kn.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XANTIA - SKACE KAO KOZA

Datum objave: 24.07.2008 18:14:00
Slika
PITANJE: Imam citroena xantiju iz 93g,auto u vožnji skace kao"koza".Lokalni meštar je ustanovio da su otišle prednje "kugle" od hidraulicnog ovjesa,odnosno amortizera.Jako vas molim da mi ukratko opišete funkciju tih kugli i nacin na koji se mogu zamjeniti,na što treba obratiti pažnju,jer navodno nove kugle se trebaju puniti ako sam dobro razumio svog meštra i navodno ima dvije vrste tog hidraulickog ovjesa.
ODGOVOR:Nove kugle se ne trebaju posebno puniti jer se iznad membrane u kugli nalazi zrak pod tlakom, kada se iste ugrade u drugi dio dode ulje iz sustava. Nakon toga po potrebi treba samo odzraciti sustav na za to predvidenom mjestu.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - ASR SUSTAV

Datum objave: 24.07.2008 17:59:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Fabije 1,4 MPI, 2001godina, 50KW .
U toku vožnje dešava se da se upali lampica ASR na kontrolnoj tabli koju ne mogu putem prekidaca iskljuciti. Nakon zaustavljanja vozila i ponovnog pokretanja lampica sa kontaktom se ponovo pali.
Medutim nakon izvjesnog vremena lampica se ugasi kada se vozilo zaustavi ili kod pranja vozila.Ukoliko postoji koristan savjet bio bi Vam zahvalan.
ODGOVOR:ASR je sustav protiv proklizavanja pogonskih kotaca. Navedena lampica se može paliti kada je na navedenom sustavu nešto neispravno. To mogu biti neki senzori na kotacima, konektori, elektricna instalacija ili samo racunalo sustava. Do rezultata možete doci tako da se ispitaju navedene komponente ili kompjutorskom dijagnostikom toga sustava.
na vrh Povratak na vrh

OPEL TIGRA - NE RADI PRVI CILINDAR

Datum objave: 23.07.2008 21:08:00
Slika
PITANJE: prvo bi pohvalio ovaj vaš link besplatni savjeti,to je europa,!a sad problem na mojoj opel tigri 1.4 16 v,1997g, ne radi prvi cilindar,prvo sam promjenio svijecice,ali ništa,pa kablove,pa mjerio kompresiju koja se pokazala dobra,pa injektor dao na cišcenje,pa kad sam ga stavio unutra bilo je dobro,ali nakon 2km opet isto,sad dok auto upalim dok radi pod cokom sve je ok, ali dok se cok ugasi opet ista stvar,,i auto mi isto troši,normalno vuce,i još jedna stvar dok motor radi na mjestu i ventilacija radi pocinje se osjecati cudan miris kao da ne sagorijeva nešto dobro,a u vožnji ok.
ODGOVOR:Ako je kompresija dobra tada uzrok treba tražiti u kolicini goriva na spomenutom injektoru, u naponu iskre na svjecici . Uzrok može biti i u neznatnoj kolicini rashladne tekucine koja može ulaziti u cilindar te na taj nacin poremetiti smjesu benzin – zrak ( ne znaci da je to i u vašem slucaju ). Daljnji moguci uzrok je rad bobine i elektronike paljenja u režimu minimuma. Ovo su pretpostavke a precizan odgovor se može dati nakon pregleda motora.
na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 B3 - NEPRAVILAN RAD

Datum objave: 23.07.2008 20:50:00
Slika
PITANJE: Imam problem sa audijem 80 B3, 89.god. 1.8 benziski motor sa karburatorom.Motor auta jako nepravilno radi u praznom hodu, jako podrhtava što se narocito osjeti zbog njegovog uzdužnog smještaja i mekanih nosaca.Uz to kod naglog dodavanja gasa prvo nastupi jedna rupa od sekunde a tek onda dolazi do povecanja okretaja/ubrzanja uz jak trzaj.Ovo se dogodi gotovo svaki put kod stiskanja pedale gasa.Ako se gas dodaje postepeno onda se i ne osjeti.Nosaci motora su ok, sam motor ne troši ulje i ne izbacuje ga na otvoru za recirkulaciju uljnih para. Filter zraka je isto ok, kao i kucište filtra, otvori su cisti. Karburator je dvogrleni, sa tri vakumske membrane, a postoji i elektronska regulacija (ili je to možda neki senzor) na dva mjesta na njemu + grijac na grlu usisne grane.Karburator sam ocistio i ispuhao, medutim ne pomaže.Gumeni nosac koji je ujedno i brtva izmedu karburatora i usisne grane dobro priliježe i mislim da ne podsisava zrak na tom mjestu. Pumpica za dodatno ubrizgavanje i obogacivanje smjese radi dobro, isto tako i sistem paljenja.Zanima me u cemu bi mogao biti problem, da li do takvog rada motora može doci ako razvodni mehanizam nije u fazi, da li možda nije dovoljno goriva u trenutku kad se stisne gas ili ga možda ubaci previše?Inace motor pali bez problema i na niskim i visokim temperaturama.
ODGOVOR:Najcešci uzrok nepravilnog rada je karburator i regulacija karburatora, medutim mogu postojati i drugi razlozi. Najprije ispitajte fazu motora i podesite kut predpaljenja, nakon toga provjerite postoji li propuštanje na usisnom kolektoru ili nekom od prikljucaka kolektora. Kada ste s ovime gotovi ispitajte i kompresiju koja mora biti podjednaka. Nakon ovoga svakako ispitajte sustav paljenja ( svjecice, kablovi, razvodna kapa, rotor, Hall davac u razvodniku paljenja ). Sada jedino na kraju ostaje karburator kojega mogu servisirati rijetki specijalizirani servisi a najveci problem je što za njega nema rezervnih dijelova.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA - GASI SE

Datum objave: 23.07.2008 20:46:00
Slika
PITANJE: Za pocetak bih želio pohvaliti vaš nacin rada, time ste dokazali svoju strucnost i profesionalnost.A sada na red dolazi moj problem,a to je slijedece:auto je škoda felicia 1.3 MPI 1997.g..Auto kad se zagrije jednostavno pocne trokirat i ugasi se ,to je posljedica praznog akumulatora ,a mene zanima sta je uzrok tome.Ja sumnjam na bobinu ,mislim da postoji mogucnost da kada sed zagrije napravi kratki spoj i izvuce struju iz akumulatora.Molio bih vas za pomoc sta bi moglo biti uzrok tome?Auto ima bobinu salivenu u aluminiju,samo se sve komplet natakne na svjecice.Pomoccc???
ODGOVOR:Motor se ne gasi radi praznog akumulatora vec radi neceg drugog jer kada motor radi isti ne troši struju iz akumulatora vec koristi struju alternatora koji snabdijeva sve potrošace i uz to puni akumulator. Uzrok gašenja može biti sustav elektronskog ubrizgavanja goriva, sustav paljenja ili mehanicko stanje motora. Na sve nepoznanice o mogucim uzrocima paljenja odgovor ce dati dijagnostika motora.
na vrh Povratak na vrh

ZASTAVA 128 - PUKAO ZUPCASTI REMEN

Datum objave: 23.07.2008 20:43:00
Slika
PITANJE: Imam ZASTAVU 128 1985 godiste...Prije mjesec dana pukao mi je ZUPCASTI REMEN i savio 4 ventila(neznam tacno koja) al sam ja kupio svih 8 i majstor je to sve sredio...Moro je malo kaze da ravna glavu motora...Tom prilikom sam mjenjo i SPANER, Dihtung motora, promjenio i ulje u motoru, ali od tada vozilo slabo vuce uz brdo. konto sam da nisu legli jos ventili dobro i poslije 100km predjenih nije bilo pomaka...vrijeme mi je bilo lamelu da promjenim i nju sam promjenio, opet slabo vuce...jel sada mozda treba cistiti KARBURATOR ili nes drugo...MOLIM ZA VASU POMOC
ODGOVOR:Pokušati cu vam opisati redoslijed kako da provjerite sve što je važno a može utjecati loš rad motora i smanjenu snagu motora.
Najprije provjerite da li je motor tocno u fazi i po potrebi napravite korekciju faze, podesite ventile tako da usisni ventil bude 0,40 mm a ispušni ventil 0,50 mm,
Namjestite kut predpaljenja da bude 10° prije GMT, izmjerite kompresiju ( mora biti veca od 9 bara ), nivo goriva u karburatoru mora biti kada izvadite poklopac karburatora s plovkom na 60% visine, pumpa za benzin mora imati dovoljan tlak ( kada se odspoji cijev dovoda goriva pumpa treba bacati mlaz od 30 cm ), razvodna kapa, rotor razvodnika, kablovi za svjecice i svjecice moraju biti ispravni i ne smiju probijati. Kada provedete navedeni postupak znati cete koji je kvar na vašem motoru.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV EDITION - UGASIO SE

Datum objave: 22.07.2008 21:07:00
Slika
PITANJE: Imam VW Golf IV Edition. U vožnji mi se upalila lampica od akumulatora, svijetlila je skoro pola dana. U meduvremenu auto je upaljen i ugašen nekoliko puta (namjerno). Kasnije, prilikom vožnje, pocele su mi se i druge lampice paliti, ABS, zracni jastuci, EPC, rashladna tekucina. Nakon jednog kretanja sa semafora, auto je jako loše vukao te se ugasio nakon 100 metara. Pokušao sam ga upaliti nekoliko puta ali ne daje uopce više signal nikakav. Zanima me da li je problem u samom akumulatoru, osiguracima, elektronici ili necem drugom te koliko je ozbiljan.
ODGOVOR:Kada se upalila lampica akumulatora znaci da alternator ne puni, kada isti ne puni potrošaci potroše struju iz akumulatora, kada potroše struju pocinju se nekontrolirano paliti neke lampice, na kraju se ugasi motor jer nema dovoljno struje za osnovno funkcioniranje. Ispitajte alternator i napunite akumulator. Po potrebi napravite servis alternatora.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA XEDOS - POTROŠNJA ULJA I GORIVA ?

Datum objave: 21.07.2008 20:54:00
Slika
PITANJE: Izuzetno cijenim vaš altruisticki pristup svakom problemu. Vaši savjeti su vrlo kvalitetni i korisni, samo tako nastavite...
Razlog zašto vam se javljam su dva problema s mojom Mazdom Xedos 6 2.0 V6 (103kw KF-de motor) 1996 godina s 160 000km iza sebe.
1. Potrošnja ulja. U automobil se do sada tocilo ulje gradacije 10w40 (polusintetika) i trošio ga je izmedu 0.5-0.8L na 1000km. No to je izazvalo drugi problem, proklapali su hidropodizaci. Iz tog razloga sam promjenio ulje i stavio Liqui Moly Synthoil Hightec 5W-40 (full sintetika) koje je gotovo eliminiralo klapanje hidropodizaca ali potrošnja se drasticno povecala na nenormlanih 1.5L na 1000km. Pretpostavljam da je potreban zahvat na motoru samo pitam se koliko opsežan jer motor je potpuno suh, nema tragova ulja a iz ispuha izlaze samo vodene pare bez ikakvog dima. Motor radi savršeno mirno te ubrzaje snažno i ravnomjerno.
2. Otkako sam automobil kupio prije godinu dana s urednom servisnom knjižicom i racunima uocio sam da je potrošnja goriva mnogo veca od deklarirane a ispada ovako: Grad oko 15L, miješano oko 12L, otvorena cesta 10L, Autocesta pri 140km/h 8L. Sve je testirano tehnikom punjenja do cepa. Kolege vlasnici istog automobila me uvjeravaju da bi bi mi potrošnja trebala biti oko 10-11L po gradu, 7.5-8.5L otvorene ceste te oko 8L autocesta a isto deklarira i Mazda. Vodim racuna o tlaku u gumama, klimu ne koristim, tocim ES98+ te vozim umjereno do 3000rpm. Spominju mi mjenjanje lambda sonde, da li je vrijeme za mjenjati? Jer u moj automobil idu dvije a svaka kosta 1800kn. Htio bi naglasiti da je automobil prosao tehnicki bez greske osim malo povišenog O2 a parametri lambde su takoder normlani. Ne bi htio da investiram taj novac a da ne bude efekta jer znam da je bilo i takvih slucajeva. Postoje li univerzalne i koje preporucate?
ODGOVOR:Ukoliko vaš motor ne propušta ulje postoje još dva nacina potrošnje ulja. Prvi nacin je na vodilice ventila a drugi je na sustav klip cilindar. U prvom slucaju ureduje se glava motora a u drugom klipni prsteni ( blaža varijanta ako cilindar nije potrošen ). Ako je cilindar potrošen više od dozvoljenog radi se i obrada cilindra.
Potrošnja goriva može biti povecana iz više razloga ( potrebna je dijagnostika ) , loše mehanicko stanje motora, neispravan sustav ubrizgavanja goriva ( neke komponente ), neispravan sustav paljenja. Odgovor na sva pitanja dati ce jedan detaljan pregled motora .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - OSIGURAC PUMPE GORIVA

Datum objave: 21.07.2008 20:47:00
Slika
PITANJE: na dan ugradnje plina iskocio je osigurac pumpe goriva u trenutku kad sam trebao preuzeti auto, te se je nakon ponavljanja iskakanja osiguraca izvadila pumpa goriva i zice su bile stopljene u rezervaru. Sto je uzrok, moze li biti kriv ili pogreska majstora koji je ugradivo plin. Napomena, prije 3 mjeseca sam promjenio most u altenatoru, dali moze imati to kake veze? Sto napraviti, auto na plin radi, na benzin ne radi?
ODGOVOR:Prilikom ugradnje plina nije bilo potreba da se dira elektricna instalacija pumpe goriva. Uzrok pregaranja navedenog osiguraca može biti sama pumpa za gorivo ili elektricna instalacija pumpe. Diodni most alternatora nije uzrok. Potrebno je ispitati elektricnu instalaciju , relej pumpe za gorivo i pumpu za gorivo.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 21.07.2008 20:42:00
Slika
PITANJE: Audi je proveo 4-dana na ovlastenom servisu ovdje u holandiji u ta cetiri dana zamjenili su mu neka dva relea jedan je valjda za kontakt a drugi za grijace ,zatim su mu zamjenili neki erg ventil dihtung usisne glave i jos neki par sitnica!!!!! Ali problem to jest kvar nije otklonjen valjda im treba vise vremena !!! Danas sam stavio drugi akumulator I opet nista ali kada je momak koji je mjenjao akumulator priklopio punjac to jest ispravljac za akumulator I okrenuo ga na na broj 4 auto je upalilo odmah iz prve zatim smo probali jos 20-tak puta dag a palimo preko tog punjaca I svaki put je palio.Taj momak sumnja na alanser ali kaze da mu je cudno da alanser ne daje nikakve znakove da je otisao ili dotrajao.
ODGOVOR:Prvi uvjet da svaki dizel motor lagano pali jest potpuno ispravno stanje akumulatora i elektro pokretaca. Kada su te dvije stvari ispravne prilikom paljenja elektro pokretac okrece radilicu sa više od 150°/min. Strucna osoba može prepoznati da li je to tako.
na vrh Povratak na vrh