Danas je: 26.09.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW GOLF II 1,8 i. - MOTOR LOŠE RADI , NE MOGU OTKRITI KVAR ?

Datum objave: 26.05.2013 23:30:22
Slika
PITANJE:

postovani g. Meicu... vec neko vrijeme ludin sa svojin auton(GOLF 2 1.8) isa san od mestra do mestra ali ne ide .. Naime auto u voznji trza,kad radi na vecim dirima radi ok a kad su manji diri i kad dodan malo medugasa radi kako da ce se ugasiti svaki tren s tim da se ponekad i ugasi. nece ni da pali uredno ponekad 3-4 puta moran zaverglat da bi upalija zadnji mestar mi je reka da pogledan davac temp.vode kompjuteru pa eto to upravo iden pogledat ali me zanima vase misljenje hvala

ODGOVOR:

Kvar je najteže otkriti kada pitate pjedine osobe za mišljenje umjesto da obavite kompletnu dijagnostiku motora koja ima svoju cijenu . Na Vašem vozilu nije problem otkriti kvar ako se obavi slijedeće : ispitivanje mehaničkog sustava motora ( faza motora, kompresija, propuštanje na usinom kolektoru ) , ispitivanje sustava dobave goriva ( tlak goriva, regulator tlaka goriva, injektori, pojedini senzori motora, davači impulsa, aktuatori ) , ispitivanje sustav paljenja ( svjećice, kablovi, razvodna kapa , bobina, razvvodnik paljenja, električna instalacija motora, ECU centrala motora ) .

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 DITD - NA LER GASU LOŠE RADI ?

Datum objave: 26.05.2013 23:03:48
Slika
PITANJE:

Imam Mazdu 323 DITD 2003 g. ima 74kw to jest 100ks .Na ler gasu dok radi na mjestu varira kazaljka od obrtaja. Ali u vožnji nema razlike u snazi istom snagom vuče i prima gas. A na dijagnostici nepokazuje grešku nikakvu.

ODGOVOR:

Uzroci zbog kojih može motor nemirno raditi na leru su ; zrak u sustvau goriva, filter goriva, nečist rezervoar, nečiste dize, senzor temperature motora, EGR ventil, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, visokotlačna pumpa, mehaničko stanje motora, senzor radilice, električna instalacija motora, kontrolni modul visokotlačne pume.

na vrh Povratak na vrh

SAVJETI - AKUMULATOR

Datum objave: 07.03.2013 15:32:50
Slika
PITANJE:

Dakle, prije par dana upalila mi se lampica akumulatora.. Koja stalno gori.. Bio u ovlaštenom servisu,na dijagnostici.. Sve je uredu, alternator uredno puni akumulator..Jedino mi je čovjek reko da je akumulator slab i da bi ga trebalo promjeniti..Ok.. Kupim i stavim novi i dalje je lampica upaljena... Ali sve je s autom uredu..Pali bez problema i nikakvih problema u vožnji nema... Pa me zanima da li je već možda bio takav slućaj i ako je šta je napravljeno.. Auto je 2003 god.. ima 140 000 km.. redovno servisiran. nikada niti jedan kvar nisam imao... Zahvaljujem na odgovoru...

ODGOVOR:

Vi vjerovatno idete u ovlašteni servis jer vjerujete u stručnost i dobre namjere toga servisa. Ako je to tako zašto niste tražili da Vam nakon stručnog pregleda Vašega vozila otkriju uzrok zbog čega se pali lampica akumulatora i odmah predlože rješenje. Sigurno nije sve ispravno kada navedena lampica svijetli. Neposrednim uvidom i ispitivanjem sigurno mogu otkriti kvar i isti otkloniti . Moguće neispravnosti su : električna instalacija, diodni most, pobudne diode, regulator napona, rotorski namotaj, pad napona na pojedinim električnim vodovima, ploča s osiguračima i relejima, ostale netipične greške . Niste uopče naveli o kojem vozilu se radi pa ne mogu navesti još mogućih neispravnosti. Kada trebate neku uslugu servisa tada je najbolje reči koji problem imate i zatražiti da Vam servis navede troškove popravka i uz Vašu suglasnost da otkloni kvar.

na vrh Povratak na vrh

POLO CLASSIC 1,4 i. - LOŠE RADI NA LERU ?

Datum objave: 03.03.2013 20:41:28
Slika
PITANJE:

postovani vozim polo classic 1.4 benz direktno ubrizgavanje,1999 godina,imam problem sa ler gasom,kad je auto hladan ler gas mu je na 1000 obrtaja ,a kada se zagrije onda je nestabilan,varira,padne na 500 pa se popne na 1300 ,to se ne desava nonstop,on to uradi tri do cetiri puta ,,pa se smiri,pa nakon par minuta ponovo,hvala na pomoci

ODGOVOR:

Postoji Više mogućih neispravnosti zbog kojih motor nepravilno radi i zbog kojih varira broj okretaja motora. Neispravni mogu biti : senzor temperatura motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snage, motorić minimuma, propuštanje na usisnom kolektoru, regulator tlaka goriva, injektori, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, senzor temperature usisnog zraka, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 2,0 TDI - MOTOR TROŠI RASHLADNU TEKUĆINU?

Datum objave: 16.02.2013 09:21:32
Slika
PITANJE:

Poštovanje gospodine Meiću. Vlasnik sam VW Golfa 5 2.0 TDI Sportline 2005 godište sa prijeđenih 142000 km te je moje pitanje sljedeće: Auto mi troši rashladnu tekućinu. U ljetnim mjesecima je to zanemariva količina oko 0.5 litara na 1000 km te me to najmanje brine, dok u zimskom periodu i hladnijem vremenu se to drastično povećava. Pregledom svih spojeva vidljivih curenja antifriza nema. Dali postoji vjerovatnost o pucanju glave motora? Vaši savjeti u vezi navedenog problema (zamjena glave,novo,polovno,cijena ili je problem u nečemu trečm) PS auto radi odlično bez uočenih drugih problema. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru i savjetu.

ODGOVOR:

Motor može trošiti rashladnu tekućinu na način da ista curi na pojedinim spojevima, hladnjaku, pumpi za vodu, radijatoru grijača . Drugi način je potrošnja tekućine kroz motor. U većini slučajeva uzrok je ovaj kojega sam prvo naveo. Zbog toga treba detaljno istražiti propuštanje koje sam prvo spomenuo. Nakon toga se tek može sumnjati na potrošnju tekućine kroz motor. Tada se kao zadnja mogućnost skida glava motora. Nakon skidanja glave motora vide se svi detalji i eventualna istrošenje/oštećenja. U većini slučajeva obavljaju se samo potrebni radovi na glavi motora. Kao što vidite nije potrebno donositi zaključke unaprijed jer se na taj način može pogriješiti u procjeni što je neispravno a rezultat također može izostati.

na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO 1,4 i. 12V - NAKON POPRAVKA MOTORA , MOTOR NE MOŽE UPALITI

Datum objave: 15.02.2013 22:58:59
Slika
PITANJE:

Imam Fiat Bravo 1997. godina. Poslije pucanja drugog klipa i promjene u servisu i pored auto dijagnostike ne mogu upaliti auto. Kad verglam da upalim prije samog trenutka da motor sastavi čuje se detonacija i motor kao da stane i motor nastavi opet da vergla. Unaprijed zahvaljujem na odgovoru.

ODGOVOR:

Najprije morate biti potpuno sigurni da je faza motora potpuno točno namještena . U tu svrhu treba koristiti specijalni alat . Ako je faza motora potpuno točna može se krenuti korak dalje i ispitati kolika je kompresija motora . Ostale moguće neispravnosti su ; niski napon akumulatora, izostanak iskre na svjećicama, bobina, ulazni napon na bobinu, senzor radilice, relej dobavne pumpa, niski tlak goriva, injektori, senzor ECT, senzor IAT, senzor zaklopke snage, imobilajzer, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 1,4 HDI - ZRAK U GORIVU , TEŠKO PALI ?

Datum objave: 05.02.2013 18:41:08
Slika
PITANJE:

Poštovani,posjedujem peugeot 206 1,4 hdi,2005 god s prijeđenih 200500km i super je do nedavno kada mi je počeo teško startati(upaliti) motor,pa sam primjetio da kad zaustavim vozilo i ugasim da kroz cijevi od goriva kraj pumpice odlazi gorivo nazad (valjda u rezervoar),pa kad odmah napumpam pumpicom zadržim gorivo u cijevima pa mogu upaliti auto poslije nekog vremena a da ne moram puno "verglati" .Da li je pumpica u pitanju ili ima nešto drugo, ventil ili sl. Unaprijed hvala...

ODGOVOR:

Uzrok otežanog paljena je zrak u sustavu goriva. Moguće neispravnosti su : kućište filtera goriva, cijevi dovoda goriva, cijevi za povrat goriva, priključci na dizama, ručna pumpica, nepovratni ventil za gorivo na dobavnoj pumpi u rezervoarau, visokotlačna pumpa. Pregledajte sve navedeno i naći ćete kvar.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. TWINPORT - TROŠI ULJE ?

Datum objave: 30.01.2013 18:14:56
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić, vozim Opel Astru G 2005, 1.6 Twinport 76Kw. Astra ima 235000 km, naime u astru sam konstantno sipao sintetičko ulje 5w40 i počela ga je više trošiti u zadnje vrijeme, pa sam po savjetime nekoliko majstora promjenio gradaciju i na zadnjem servisu ulijo 10w40. Nakon servisa sam svakih 1000 km provjeravao ulje i sve je bilo uredu do danas! Naime prilikom provjere ulja na mjeraču mi se pojavila emulzija (iliti pjena) boje bijele kave a od ulja ni u! Par puta sam ga obrisao i ponovno provjeravo i nista! Ne miješa mi ulje sa rashladnom tekućinom, na poklopcu ulja nema te emulzije ili pijene. Da nadodam da auto koristi i moj otac koji pravi jako kratke relacije tokom dana pa se auto dosta vozi hladan (otac mi ima problema sa zdravljem noge pa svagdje kud ide ide autom). Izmjenu ulja radim svakih 10.000 km i do sad je znao potrosit litru do litru i pol ulja, a sad je nakon zadnjeg servisa presao 4000 km i ulja 10w40 prakticki nema! Pa bih vas molio za savjet? Motor je Z16XEP/20FS7957. Unaprijed hvala!

ODGOVOR:

Normalna potrošnja ulja je do 0,2 l/1000 km . Preko toga se smatra da je prevelika potrošnja. Uzroci potrošnje ulja su najčešće vodilice ventila a kod starijih vozila i klipni prstenovi. Na Vašem vozilu bi najvjerojatnije trebalo samo urediti glavu motora i zamijeniti vodilice ventila i tada bi se smanjila potrošnja ulja. Bijela tvar koju vidite na čepu nastaje kada se vozilo često koristi za kratke vožnje u kojima se motor ne stigne zagrijati. To nije neka neispravnost nego pojava. Ista nastaje zbog kondenzata u karteru motora koji ne može ispariti jer motor ne postigne radnu temperaturu.

na vrh Povratak na vrh

HYUNDAI ACCENT 1,3 i. - MOTOR NEMA DOVOLJNO SNAGE ?

Datum objave: 29.01.2013 15:43:50
Slika
PITANJE:

Imam hyunai accent 2002g 1.3 gl 63kw... Neprekidno mi se pali lapica check. bio sam na diagnostici vec nekoliko puta svaki mi je put pokazivalo grsku senzor protokola zraga i lamba sonde... Zamjenio sam i senzor protokola zraka koji kosta 2250kn te lamba sondu koja kosta 800kn i svjecice... no nako toga mjenjana poceo mi povremeno trokirati kao da nema goriva i pri davanju punog gasa se gusi ko da nedobiva dobru mjesavinu zraga i goriva... tek nako vise od 4500 obrtaja u minuti radi dobro i na oko 1000km predenih potrosi oko jedne litre ulja... I volio bih ga malo ojacati staviti vise konji snag kao i sta da stavi i od prilike koja bi bila cjena i koliko bi se smije ojacati da nebi pretjerao... sa chipom ili necime slicnim kako bi ga ojacao... Hvala unapred na pomoci...

ODGOVOR:

Pojedine neispravnosti na Vašem vozilu ( motoru ) ne mogu se otkriti samo uz pomoć dijagnostičkog uređaja ( mototester , kompjutor ) . Uz takvu dijagnostiku potrebno je obaviti i sva druga pojedinačna ispitivanja . Na taj način se radi dijagnostika svih sustava i to : mehaničkog sustava motora, hidrauličnog sustava motora, sustava paljenja, sustava za upravljanje motorom . Nakon što se detalno ispitaju navedeni sustavi , mogu se znati sve neispravnosti. Najprije obavite tekvo ispitivanje , otklonite sve pronađene neispravnosti a tek onda eventualno razmišljajte o povečanju snage motora. Nemojte razmišljati o većoj snazi motora ako postoji bilo kavo istrošenje na mehaničkom sustavu motora ( propuštanje na ventilima, kompresija, nečisti usini kanali, .... ) . Povećanje snage chip tuningom se za Vaše vozilo ne isplati jer motor nema turbinu . Zbog toga se ne mogu postići zadovoljavajući rezultati. Ako želite detaljnije o svemu možete me nazvati na 060/6060-44.

na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G 1,6 i. 16V - SVIJETLI LAMPICA ZA ISPUŠNE PLINOVE ?

Datum objave: 25.01.2013 16:18:50
Slika
PITANJE:

vozim opel astru g,2006god,1.6 16w,svjetli mi lampica za izduvne plinove,svjetli zanjih 6-7tisuca km,bio sam kod 4-5 majstora i svi mi kazu da to nije nista,ali ona svjetli ponekad se ugasi,ali ponovo se pali sama,a sama se i gasi,auto radi normalno,normalan ler gas,dobro vuce sve ok,ali ona i daje se sama pali.zanima me i vase misljenje o tome. unapred hvala

ODGOVOR:

Vi ste jedini koji odlučuje da li navedeno stanje popraviti ili voziti tako i dalje. Kada svijetli spomenuta lampica to je siguran znak da postoji greška na sustavu ubrizgavanja goriva, na sustavu paljenja , na mehaničkom sustavu motora. Stručnim pregledom i dijagnostikom može se točno otkriti neispravnost i ista otkloniti. Moguće neispravnosti su : senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, lambda sonda, nečisti injektori, mjerač mase zraka, potenciometar leptirastog ventila, propuštanje na usinoj grani, visokonaponski kablovi, bobina, svjećice, električna instalacija motora, ECU centrala motora, mehaničko stanje motora.

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 2,0 TDI PD - ZALEDIO SE RASHLADNI SUSTAV

Datum objave: 24.01.2013 18:28:15
Slika
PITANJE:

pozdrav za majstora znam da nije lahko odgovorit na sva pitanja ali se nadam da cete imati vremena i volje da mi pokusate objasnit kako ozracit sistem nakon zamjene rashladne tekucine,naime nedavno sam kupio passata 2.0 tdi 140 ks highline ali imam dva problema sa njim jedan je da auto puno pusi bjeli dim nesto nalik pari neznam kako bi to objasnio drugacije ujedno sam nasao tragove ulja ispod karter je mastan i poluga mjenjaca mjenjac je dsg drugi problem je da mi je smrzla tecnost u rashladnom sistemu (s obzirom da sam kupio auto u zimskom periodu racuno sam da je permant u njemu) ostavio sam auto u garazu par dana led se otopio nasuo sam permant ali je donje crjevo stalno hladno dali treba ozracivat i kako to odradit vozio sam auto 100 km na -7 stepeni temperatura motora je bila stalno 90 stepeni ali donje crjevo hladnjaka hladno inace auto ide ko sat pozdrav iz svedske

ODGOVOR:

Postupak koji treba napraviti je slijedeći : staviti vozilo u toplu prostoriju da se otopi led rashladnom sustavu , ispustiti kompletnu rashladnu tekućinu , isprati vodom rashladni sustav, staviti odgovarajući antifriz koncentracije za ( minus ) -40°C, upaliti motor, čekati dok se ne otvori termostat, dopuniti rashladnu tekućinu u ekspanzionu posudu, napraviti kratku probnu vožnju, provjeriti kako radi rashladni sustav ( temperatura motora ne smije prelaziti iznad 90°C, po potrebi opet dopuniti rashladnu tekućinu. Posebnog odzračivanja nema. Ako nakon toga vidite veću količinu bijelog dima na auspuhu , to može biti znak da je oštećena brtva glave motora. Tada odmah treba skidati glavu motora i obaviti potreban popravak. Kada vozilo bude na servisnoj dizalici, provjerite brtvu kartera i brtvu mjenjača zbog curenja ulja. To curenje ulja također otklonite.

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - NITKO NE ZNA ODAKLE CURI ULJE !

Datum objave: 21.01.2013 19:10:24
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meicu,sinoc sam vam se obratio sa pitanjem ,izvinjavam se sto sam nestrpljiv ,ali mi gori pod nogama .Samo danas sam bio kod 4 razlicita majstora i svi su mi razlicito rekli,ustvari niko mi nije znao reci odakle tacno curi ulje sa turbine .Jedni kazu da turbina nije losa ,jedni da mora da se radi ,treci da mora nova nikako polovna ,a ja ludim .Ako vam nije problem da me posavjetujete sto da uradim sa autom !znaci golf 4 1,9 tdi presao 217 000 ulje curi negde sa turbine, dima nema nikakvog ,nikakve greske ne pokazuje,ne trza ....S postovanjem !

ODGOVOR:

Pitanja koja mi svakog časa stižu su vrlo brojna i ne stignem odmah odgovoriti . Kada trebate hitan odgovor, možete nazvati i telefonom. Na ovo mislim da sam već odgovorio. Odgovor je bio slijedeći . Ulje se na turbini može pojaviti na dva načina i to preko sustava za odušak uljnih para i kroz smu turbinu. Ako je to ulje koje dolzi kroz odušak za ulje , turbine je ispravna . Ako ulje dolazi kroz samu turbinu, neispravni su ležajevi turbine jer kroz njih prolazi ulje. U ovom slučaju potrebno je obaviti popravak turbine ili ugraditi drugu turbinu. Izjave Vaših mehaničara ne bih komentirao.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 1,9 TDI PD - PONEKAD JAKO DUGO VERGLA ?

Datum objave: 21.01.2013 07:54:00
Slika
PITANJE:

Postovani gospodine Meic.Obracam Vam se za savjet i pomoc oko audija A4 1.9tdi 74kw,2002god.Audi je u perfektnom stanju.Ide kao zmaj,na izdivima nema ni malo dima.Na dijagnostici ne pokazuje nikakve greske ali imam problem od pre nekoliko dana sto je poceo da vergla kada pali i to ne uvek vec neko palje je ono sto kazu na pola kljuca bez imalo verglanja a neko vergla.Uvek je palio savrseno cak bolje nego i benzinci.Dohvatis kljuc i kresne kao lud.I sad tako pali ali se pojavljuje i situacija sa verglanjem.Moment ubrizgavanja,sagorijevanje,pumpa visokog pritiska,dizne,sve je u gotovo fabrickom stanju.Vuce uzbrdo kao da idem nizbrdo.Radio sam nekoliko dijagnostika i nikakvih rezultata.On nekad prokine i po par dana pali bez greske a nekad vergla.Uplaim sa verglanjem,gasim,ponovo palim,upali kao lud.Nije bitno da li je hladan i da li je prvo ili 101-vo paljenje.Ja sam perfekcionista i bas odrzavam i cuvam automobil i ovo stanje me bas smara.Predpostavljam da se radi o nekoj sitnici koja ne moze da se vidi na dijagnostici.Jedino sto mi jedan majstor rekao je da vergla kada ima ispod 280 obrtaja na alanseru.Uradio sam rekont alansera,ocistio piksnu,cetkice sredio rotor,ne probijaju mu namotaji struje i proverio sam ga na uredjajima i on je odlican,cak je i akumulator nov.Ali i pored svega sto je kako kazu majstori bez greske on nekad vergla nekad pali onako kako samo on zna a to je savrsenstvo.Kao iskusnom serviseru koji se je sreo sa mnogo mocnijih auta od mog obracam vam se za pomoc i unaprijed se zahvaljujem i pozdravljam Vas.

ODGOVOR:

Moguće je da se kvar ne može otkriti jednostavno i uz pomoć servisno dijagnostičke opreme. U tom slučaju bi trebalo ispitivanje raditi točno u momentu kada motor ne može upaliti. Tada se mogu pratiti svi parametri i kontrolirati pojedine vrijednosti sa pojedinih senzora davača, aktuatora. Isto tako se mogu gladati pojedini padovi napona i broj okretaja radilice. Ovo ispitivanje bi trebao raditi djelatnik servisa koji bi uz svoju stručnost i uz upotrebu svih potrebnih uređaja i pomagala u kritičnom momentu mogao doći do saznanja zbog čega motor ne može upaliti. Alternativa ovakvom ispitivanju je metoda eliminacije grešaka. To znači da se na osnovu predviđanja mijenjaju  ( kratkotrajno ) neki dijelovi i da se na taj način dođe do rezultata.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDCI - ČESTO SE PALI LAMPICA GRIJAČA ?

Datum objave: 20.01.2013 11:21:04
Slika
PITANJE:

Lijep pozdrav.Posjedujem Ford Focusa 2002.1.8 tdci.u zadnjih mjesec dana često se pali lampica grijača nakon čega motor gubi snagu,međutim nakon što ugasim pa ponovno upalim auto radi bez problema.također auto ne pali iz prve;vergla ali pali uz trećeg-četvrtog puta uz dodavanje gasa.(i to samo kad je motor hladan).akumulator je promijenjen.Molim vas za odgovor.unaprijed hvala

ODGOVOR:

Kontrolna lampica grijača se pali kada postoji bilo kava neispravnost u sustavu za upravljanje motoro ili kada je neispravan jedan ili više grijača. Naveli ste da motor teže pali . Zbog toga bi za Vas bilo jako korisno da obavite stručni pregled i dijagnostiku motora. Tada ćete točno znati zašto motor teže pali i koje su neispravnosti. Naravno da ćete znati i cijenu popravka. Moguće neispravnosti su : elektropokretač, grijači, zrak u sustavu goriva, filteri, senzor tlaka goriva, regulator količine goriva, ventil za recirkulaciju ispušnih plinova, dize, visokotlačna pumpa, relej grijača, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, regulacioni ventil turbine, senzor tlaka turbine, senzor položaja pedale kočnice, senzortemperature goriva, senzor radilice.

na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 1,9 JTD - MOTOR JE IZGUBIO SNAGU !

Datum objave: 20.01.2013 10:55:06
Slika
PITANJE:

Poštovani gospodine Meić. radi se o AR 156 1.9 JTD 77KW 99.GOD a uzrok mojim problemima je sto je izgubila snagu i kada se lagano daje gas onda mi samo zacuga,a kada naglo dam gas ugasi se,a to se samo dogsda od 2000-2700 okretaja,a promjenio sam sljedece:senzor radrilice,senzor na letvi reila,ventil na reilu i opet ista stvar i jos jedno pitanje u vezi turbine kada dignem auto u visoke okretaje u praznom hodu ventil na turbu ne reagira stoji na jednom mjestu.Unapred hvala

ODGOVOR:

Ispitivanje turbine i mjerenje tlaka turbine se nikada ne radi kada vozilo stoji . To se uvijek radi u vožnji i pod opterećenjem. Uzroci zbog kojih motor nema snge kao što ste opisali mogu biti brojni i sda ću ih nabrojiti : faza motora, kompresija motora, začepljenje na usisnoj strani motora, začepljenje auspuha, filteri, nečisto gorivo, senzor pedale gasa, dize, mjerač mase zraka, EGR ventil, senzor tlaka turbine, Wastegate regulacioni ventil turbine, tlak turbine, dobavna pumpa, visokotlačna pumpa, senzor temperature motora, senzor temperature goriva, senzor radilice, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 1,9 TDI - NAKON VELIKOG SNIJEGA NE RADI ABS ?

Datum objave: 19.01.2013 18:16:37
Slika
PITANJE:

Poštovani g.Meić, unaprijed sam zahvalan na bilo kakvom savjetu i pomoći s Vaše strane, i želim puno uspjeha u 2013. godini. Sad na problem, vozim Audi A3 8L, 2001g. 1.9tdi 90ks. Prije 2mj. su promijenjeni diskovi (zimmermann) i pločice (ferodo premier), kao i ulje za kočnice. Prije mjesec dana je i zamijenjen akumulator, stavljen je Bosch Silver S5 74ah. Uslijed visoke razine snijega ovih dana počela mi se paliti lampica ABS-a i odmah za njom ESP-a, i imam problema pri kretanju iz prve brzine. Štoviše - odmah pri davanju kontakta, upali se žuta ABS lampica i ostaje upaljena. Što mi je činiti, pošto sam automobil detaljno očistio i nema više nigdje zaglavljenog snijega i leda, bar što vidim golim okom. Postoji li rješenje i resetiranje greške odnosno kakva dijagnostika ovog problema? U vožnji zna biti prilično neugodno jer imam dojam da stražnji kotači blokiraju, ili čak pri naglom kočenju da jedan od kotača zablokira i automobil zanosi.Hvala najljepša.

ODGOVOR:

Kočni sustav i ABS sutav su dva odvojena sustava . To sam spomenuo jer želim reči da uzrok zanošenja vozila nije ABS sutav nego kočni sustav, točnije razlika u sili kočenja na pojedinim kotačima. To znači da najprije treba dovesti u red kočni sustav. Nakon toga se treba baviti sustavom ABS. Moguće je da kvar nije veliki i da je za to kriv veliki snijeg . Uzrok najprije treba tražiti u električnoj instalaciji , konektorima i senzorima ABS-a na kotačima. Tek nakon toga po potrebi ispituje se hidroagregat, unutrašnja elektroinstalacija, procesor ABS-a .

na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 200 2,0 i. - MOTOR PREKIDA NA PLIN I BENZIN ?

Datum objave: 19.01.2013 08:15:52
Slika
PITANJE:

Poštovani gosp. Meić naime vlasnik sam e klase w210 ,200 classic ,96.god. Ugradio sam plin te mi je nakon određenog vremena počeo trokirati i na plinu i na benzini. Mehaničar mi je promijenio bobine i svijećice i pregledao kabele koji su bili u redu,te je nakon toga određeno vrijeme auto dobro radio na benzini međutim nakon pređenih cca 5000 km auto na benzini opet trokira. Interesira me marka svijećica koje bih trebao staviti i dali postoji još koji razlog trokiranja izuzev svijećica,bobina i kablova. Unaprijed zahvaljujem

ODGOVOR:

Odgovarajuće svjećice su : Bosch F8DC4, Beru 14F-8DU7.97 ili 14FGH-8DTURXO, NGK BCP6E-VG97 ili BKUR5ET . Osim svjećica, kablova i bobine, ostali mogući uzroci prekidanja mogu biti : filteri, nečisti injektori, tlak goriva, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor položaja zaklopke snge, lambda sonda, propuštanje na usisnom kolektoru, mehaničko stanje motora, električna instalacija motora, EVAP ventil rezervoara, mjerač mase zraka .

na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,8 i. - NISKI LER GAS I POVREMENO GAŠENJE MOTORA ?

Datum objave: 18.01.2013 13:10:41
Slika
PITANJE:

Poštovani g.meić pišem vam u nadi da čete mi riješiti problem.Imam VW passata 1.8 benz.66kw.1995 god.26o.oootk(međulinija)vlasnik sam 5 godina nisam imao nikakvih problema osim jednoga koji mi se povremeno javlja pogotovo u zimskom periodu.Naprimjer ujutro zapalim odmah krenem i vozim se nekih 12km temperatura je oko 70c na kraju puta još se nije zagrijao normalno,zagasim ga i odmah zapalim sve normalno.Ali evo problema vračam se u auto za 10-15 minuta zapalim ga od prve ali broj okretaja pada na oko 500 i oče da se gasi ja ga isturiram on opet pada i oče da se gasi ili se zagasi ili krenem sa večom turažom vozim do prvog raskrižja pa opet isto ili proradi normalno na 800-900 okretaja.Da ga palim kasnije dok se malo ohladi bilo bi sve ok.Ima i drugi način upalim ga ujutro i pustim ga da radi u leru da se full zagrije okretaji su normalni ili padnu na 500,dodam gas da krenem on se ugasi ja ga zapalim malo isturiram vozim do semafora motor opet na 500 okretaja ili normalno na 800-900.Znalo mi se dogoditi par puta da vozi normalno i onda u prometnoj gužvi na temperaturi oko 70c u leru padnu okretaji i zagasi se neki puta je odmah zapalio ali sa odmah ugasio.Nadam se da nisam bio naporan sa detaljnim objašnjenjem,vjerujem da čete pogoditi kvar,unaprijed mnogo zahvalan

ODGOVOR:

Prema Vašemu opisu izgleda da postoji samo jedan problem a to je gašenje motora ili niski broj okretaja motora . Međutim za taj jedan problem koji imate mogu postojati brojne neispravnosti koje mogu utjecati i stvarti problem koji ste naveli. Biti ću jako detaljan i navesti ću po logičnom redoslijedu što sve može biti uzrok i što sve treba ispitati . To su : faza motora, tlakovi kompresije, propuštanje na usisnom kolektoru, propuštanje na monoinjektoru, regulator tlaka goriva, količina goriva, senzor temperature motora, senzor tlaka zraka, senzor temperature zraka, EVAP ventil rezervoara, aktuator minimuma, potenciometar zaklopke snage, električna instalacija motora, ECU centrala motora.

na vrh Povratak na vrh

AUDI 100 2,5 TDI - CRNI DIM I PUNO TROŠI ?

Datum objave: 18.01.2013 12:31:47
Slika
PITANJE:

Postovani, imam problem sa Audijem 100 C4 2.5 Tdi,redni petak. Radi se o tome da puno baca crni dim i povecana potrosnja,a nema mi bas snage, dao sam cititi dizne, sad imaju pritisak 190 bara koliko i pise na njima.Mjerena je kompresija koja iznosi od 25-30,sto je OK po katalogu, ali i nakon svega crni dim i velika potrosnja. Od pet dizni jedna ima nekakvu struju, kad sam je iskljucio, prestao je dimiti ali i dalje trosi vise i snaga je isto slaba kao i sa ukljucenom diznom. Cemu ta dizna sluzi i sta mi je ciniti dalje? E da i gas nekad je normalan na leru a nekad se digne na 1000 obrtaja i radi kao da mu je to ler,znaci ujednaceno. Unaprijed hvala na odgovoru.

ODGOVOR:

U ovom slučaju treba najprije biti siguran da je mehaničko stanje motora u redu . Naveli ste da je kompresija dobra . Osim toga treba biti dobro i slijedeće što ću navesti : usisni kanali i usisni kolektor bez začepljenja, ispušni sustav bez začepljenja, faza motora bez odstupanja, predpaljenje na visokotlačnoj pumpi dobro podešeno, EGR venti ( ako postoji , ispravan ) . Nakon ovoga treba se baviti slijedećim stvarima : filteri, dobava zraka u motor ( ispravan tlak turbine , ispravan sustav za regulaciju tlaka turbine, ispravna turbina ) . Na kraju ostaje sustav za dobavu goriva u motor a to su : dize, regulator količine goriva, senzor položaja regulatora količine goriva, visokotlačna pumpa. Električna diza koju ste spomenuli je vrol bitna za regulaciju motora. Ona daje točan impuls kompjutoru motora o položaju GMT . Na osnovu toga kompjutor motora određuje kut predpaljenja i vrijeme kada će dize injektirati gorivo u cilindre. Naglasio bih samo činjenicu da crni dim nastaje kada u motor ulazi prevelika količina goriva a premala količina zraka.

na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 2,0 DITD - U VOŽNJI ODJEDNOM IZGUBI GAS ?

Datum objave: 17.01.2013 12:08:55
Slika
PITANJE:

IMAM MAZDU 626 DITD 2.0 2001GOD.UPALILA MI SE LAMP.GRIJAČA I IMAM GREŠKU.ISPOLJAVA SE TAKO ŠTO UVOZNJI ODJEDNOM IZGUBIM GAS,NEČE SE UGASIT ALI NEMA GASA.GAD GA UGASIM PA UPALIM RESETIRA SE KRATKO VRIJEME PA OPET.JA RADIM S MAZDOM VEĆ DUGO GODINA IMAM SVOJ SERVIS ALI OVAJ PROBLEM NEZNAM RIJEŠIT.OTKRIO SAM KAD IŠTEKAM PREKIDAĆ NA PEDALI GASA BLINKA GREŠKA ALI NE GUBI GAS ALI OD JUČE GA VIŠE NEMOGU VOZIT POMOZITE HVALA.

ODGOVOR:

Prema Vašem opisu i problemu koji ste naveli, mogu navesti brojne uzroke zbog kojih može motor povremeno ili trajno izgubiti snagu. Navesti ću koji su to mogući uzroci a Vi ispitajte slijedeće : mehaničko stanje motora ( faza, kompresija, začepljenje na usisnoj strani motora, djelomično začepljenje auspuha ) , filteri, zrak u sustavu goriva, senzor pedale gasa, ventil za rasterećenje turbine Wastegate, ventili za regulaciju tlaka turbine ( previsoki tlak turbine ), MAP senzor, EGR ventil, mjerač mase zraka, regulator količine goriva, solenoid vremena ubrizgavanja na visokotlačnoj pumpi, visokotlačna pumpa, senzor položaja pedale kočnice, senzor temperature motora, senzor temperature goriva u visokotlačnoj pumpi, senzor radilice, kontrolni modul visokotlačne pumpe, ECU centrala motora. Obavite detaljno ispitivanje svih dijelova koje možete i koje sam spomenuo.

na vrh Povratak na vrh