Danas je: 19.12.2018

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA - ZAMAGLJIVANJE PREDNJEG STAKLA

Datum objave: 11.05.2008 22:10:00
Slika
PITANJE: Imam opel astru g, iz '99te godine, motor je 1.8 16V 85 KW, i dva problema.
1. u zadnjih par dana se vrlo cesto pali lampica elektrike motora (žuta lampica u donjem redu u sredini). kad se lampica upali, auto trza, gubi snagu i kao da ce se ugasiti. auto sam vozio na dijagnostiku, koja ispiše: primary/secondary electric circuit error. majstor kaže da je u pitanju dis modul (bobina), koji treba da se zamijeni (oko 300 eur). napominjem da auto nema drugih problema, ima nov alternator i akumulator, majstor je mjerio napon na akumulatoru dok auto radi i on je uredan (preko 13V). da li masa može da pravi problem, cuo sam da ako se masa gubi na autu (zbog kontakta koji ne spaja kako treba) te kad elektrika radi samo na fazu, da ista se kvari. koje je vaše mišljenje i da li ipak moram mijenjati dis modul?
2. imam veliki problem vec godinu dana sa zamagljivanjem stakala. kada pada kiša ili snijeg, stakla toliko zamagle da voda curi te stalno moram brisati. to se dešava i na prednjim i na bocnim i zadnjem staklu. filtar klime sam mijenjao 3 puta u mjesec dana jer su mi rekli da se zgužvao, no ni nakon treceg filtra ista se stvar dešava. takode mi majstori govore da je u pitanju mali hladnjak, koji propušta vodu, no da propušta vodu auto bi morao gubiti vodu u hladnjaku, a ne gubi.
kada se namjesti ventilacija na prednje staklo, i to prema uputama koja su došla uz auto, (jacina na 3, smjer prema prednjem staklu, sa ostalim usmjerivacima zatvorenim, grijanje ukljuceno), samo se mali dio odmagli koji je jako nisko pa se moram saginjati kad vozim da bi vidio gdje idem ili brisati rucno staklo. probao sam sve ostale opcije sa ventilacijom ali magla ne nestaje ili jako teško (kad otvorim prozor i vozim pola sata tako). primjetio sam medutim da ventilator ne puše pod pravim uglom, tj. duva na prednje staklo ali samo u donji dio, dok u gornji dio nikako cak i kad okrenem ventilaciju na najjace (4). šta mi je ciniti?
ODGOVOR:Kontrolna lampica motora se može paliti radi neispravne bobine. Nema razloga da ne vjerujete svojemu majstoru koji je radio dijagnostiku. Ako je dijagnostika dobro napravljena potrebno je samo zamijeniti bobinu, izbrisati grešku i navedena lampica se nece više paliti a motor ce imati snagu.
Zamagljivanje prednjeg stakla prema vašem opisu može nastati radi propuštanja radijatora grijaca i u tom momentu vodena para direktno zamagljuje prednje staklo tako da ga ventilator grijaca ne može odmagliti. U ovom slucaju potrebno je napraviti kontrolu radijatora grijaca, ventila grijaca, cijevi za dovod rashladne tekucine u grijac i nakon toga otkloniti što je neispravno. Isto tako po potrebi treba provjeriti kompletan sustav grijaca te utvrditi njegovu ispravnost i cistocu. Nekada se zna nakupiti puno lišca i prljavštine u samom kucištu grijaca što znatno smanjuje cirkulaciju vanjskog zraka kroz grijac.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E-240 V6 - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 11.05.2008 22:06:00
Slika
PITANJE: Zanima me idealan plinski uredaj sa svime potrebnim i cijena za mercedes e 240 v6 99.g. w210.
ODGOVOR:Plinski sustav marke PRINS kojega mi imamo je vrhunske kvalitete a njegova cijena za motor od 6 cilindara je 15.500, - kn.
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - NE IDE VIŠE OD 130 km/h

Datum objave: 11.05.2008 22:02:00
Slika
PITANJE: Imam škodu octaviu 1.9 tdi, zadnjih mjesec dana primjetio sam da automobil ne može razviti vecu brzinu od 130 km/h, tj. u cetvrtoj brzini motor ne može postici više od 3.000 obrtaja. Motor ne gubi ulje,niti se iz ispušnog sustava javlja crni dim. Dakle motor se najnormalnije ponaša do te brzine kada naglo pocinje gubiti snagu i obrataji motora padaju. Da li je rijec o kvaru turbine? Automobil je prešao 123 tis. km.
ODGOVOR:Postoje nekoliko razloga radi kojih motor ne može postici potrebnu snagu mehanicko stanje motora ( zacepljenje usisno ispušnog kolektora), upravljacka elektronika visokotlacne pumpe, filter krutih cestica, dize, mjerac protoka zraka, niski tlak turbine. Kontrolu treba zapoceti s ispitivanjem mehanickog stanja motora.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - PROBLEM SA KOCNICAMA

Datum objave: 11.05.2008 20:53:00
Slika
PITANJE: Imam VW golf IV 1999 god. TDI 90 KS. Obradivao sam zadnje diskove i tada nastaju problemi. Kada je sve vraceno na mjesto, kocnica mi je pocela da propada ali koci bez problema. Odem na tehnicki pregled i na valjcima pokazuje da koci ali me ne pušta da prodem jer kocnica ne drži (propada) i da moram otkloniti kvar. Promijenim zadnja kliješta odzracim sistem problem isti auto koci, ali papucica propada postepeno. Promijenim glavni kocioni cilindar, odzracim sistem, auto koci ali propada postepeno papucica kocnice. Kažu mi da je kvar u ABS-u. ABS se aktivira na nagli pritisak kocnice. Na aparatu je provjeren ABS za svaki kotac posebno, nema greške. Crijeva provjerena nigdje ne puštaju, promijenjeno ulje u sistemu, odzraceno sa vakum uredajem.Napominjem dok diskovi nisu dirani sve je bilo OK.
ODGOVOR:Pedala kocnice može propadati kada u sustavu ima zraka, kada je neispravan glavni kocni cilindar, kada je neispravan neki od radnih cilindara , kada je neispravan korektor kocenja, kada je neispravna bilo koja cijev kocnice, kada nisu dobro podešene papucice kocnice kada kocne obloge ne naliježu u dovoljnoj mjeri na kocni bubanj ili disk. Provjerite navedeno.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - ZABLOKIRANI TOCKOVI

Datum objave: 11.05.2008 20:49:00
Slika
PITANJE: Molio bih pomoc na golfuIV 98 godina tdi mi vec godinu dana kada stisnem kocnicu tockovi ostanu zablokirani i nakon nekog vremena par sekundi se sami odblokiraju ili ako krenem škripa i onda se odblokiraju ili ako nogom povucem papucicu kocnice prema nazad odblokira se šta da radim izluduje me to a nitko od majstora nece da se primi posla jer kažu to je normalno.
ODGOVOR:Navedene poteškoce mogu nastati radi glavnog kocnog cilindra, radi polužnog mehanizma kocnice ( pedala, osovina, servo uredaj ) , radi necega treceg . Ne mogu razumjeti da vam u servisu to ne žele popraviti.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA C - PAD NAPONA ?

Datum objave: 11.05.2008 20:44:00
Slika
PITANJE: Imam problem s opel vektrom c,2003 g. 2.2 dti,automatik s predenih 150000 km. Naime do sada nije mijenjan akumulator te prilikom paljenja hladnog motora primjecujem malo duže verglanje,a tom prilikom sam izmjerio na klemama pad nampona do 9,6 V.Akumulator u mirovanju drži napon na 12,5 V.Kada upali ocitavam na klemama napon od 14,15V prvih dvadesetak min. vožnje.Nakon toga izmjereni napon na klemama je oko 13,8 V,na leru bez upaljenih potrošaca.Upalim li svijetla pada na 13,7 V,upalim li grijac stakla pada na 13,6,paljenjenjem dugih svjetala padne na 13,4V,sve na leru.Takoder primjetim kad se motor ugrije i napon pada sa 14,15V na 13,8V te tada zadržava tu vrijednost.Molio bih savjet da li je to normalno,te da li bih trebalo mijenjati akumulator,i da li bih se time stanje poboljšalo.Napominjem da ja nemam nikakvih problema sa elektrikom osim što primjecujem duže verglanje hladnog motora,a topal pali odmah.Još jedno pitanje…da li aditiv LIQUI MOLLY koji sam stavio u motor ?(ceratec) pomaže od daljnjeg habanja motora iz Vašeg iskustva ili je to samo dobra reklama.
ODGOVOR:Pad napona prilikom startanja ne bi trebao pasti ispod 10 V. Uzrok tome može biti akumulator, alternator i elektro pokretac. Kapacitet akumulatora mora biti veci od 60%. Alternator treba servisirati jer ima veliku oscilaciju napona. Nakon ovoga po potrebi napravite i servis elektro pokretaca. Kada bi napravili sve navedeno sigurno bi se situacija popravila. Navedeni aditiv u izvjesnoj mjeri pomaže.
na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO - ZAMIJENITI SET SPOJKE

Datum objave: 06.05.2008 20:47:00
Slika
PITANJE: Imam Ford Mondeo 2002. g, 1,8 / 92KW, benzinac, a kupio sam ga u ovlaštenom Fordovom servisu prije 2 godine sa predenih 65.000 km. Sada je prešao 75.000 km. Nažalost stalno imam neke probleme. Prvo se pokvario agregat klime, potom computer, što je donijelo prilicno visoke troškove zamjene. Sada, kako barem ja pretpostavljam, imam problema sa kvacilom. Naime, kvacilo jako visoko hvata. Pošao sam u navedeni servis ali su mi rakli da je, iako kvacilo doista visoko hvata, sve još u redu jer se radi o samoštelujucem kvacilu, te da mogu još preci sigurno 10.000 - 20.000 km. Medutim, u vožnji sam primijetio da se ponekad, na uzbrdici, pri dodavanju gasa povecava broj okretaja za 1000 i više, a da se brzina automobila ne povecava, što naravno prati i pojacani zvuk motora koji mi ukazuje da vjerojatno proklizava lamela. To je moja laicka procjena. Pokušao sam staru metodu ispitivanja kvacila i automobil se pod rucnom kocnicom ne gasi ali i ne pokrece, vec se ponovo samo povecava broj okretaja, što mi opet ukazuje na proklizavanje lamele. Ako je moja pretpostavka tocna onda postoji velika vjerojatnost da negdje "ostanem na putu".
Da li su moje pretpostavke tocne i ako jesu, da li je nužno kupiti "originalnu" korpu i lamelu u ovlaštenom servisu koja je prema njihovom cjeniku prilicno skupa? Da li postoje zamjenske korpe i lamele za ovaj tip vozila, koje su provjereno dobre kvalitete i koje se možda mogu nabaviti po povoljnijoj cijeni od navodno originalnih koje nude u servisu, a da zapravo i ne znam od kojeg su proizvodaca? Ako postoje, gdje se mogu nabavaiti?
ODGOVOR:Visoko hvatanje spojke je znak istrošenosti iste. U ovom slucaju dobro bi bilo zamijeniti set spojke ( lamela, potisna ploca, potisni ležaj ). Nije nužno da ugradite spojku FORD vec da ista bude prve klase ( ima raznih proizvodaca ) jer se ista mijenja nakon dugo vremena pa se taktiziranje ne isplati. Svaki bolji servis ce vam unaprijed reci cijenu posla i materijala.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - BRIZGALICE – INJEKTORI

Datum objave: 28.03.2011 18:26:03
Slika
PITANJE:

Zanima me cišcenje injektora, šta vi preporucate neki aditiv ili ultrazvucno cišcenje.koliko traje cišcenje i naravno koliko bi okvirno bila cijena tog zahvata.

ODGOVOR:

Korištenje pojedinih aditiva za cišcenje nije efikasno. Ako postoji potreba za cišcenjem injektora tada je najucinkovitije ultrazvucno cišcenje. Cijena toga ovisi o tipu vozila i cijeni mikro filetra u samim injektorima.

na vrh Povratak na vrh

FIAT UNO 999 ccm, FIRE - SAM SLAŽEM

Datum objave: 30.04.2008 20:08:00
Slika
PITANJE: Ja pomalo iz hobija slažem stari Uno (god.91) sa benzinskim motorom od 1000ccm(fire motor),weberovim karburatorom i u vezi toga imam dva pitanja:
1)koji su momenti pritezanja vijaka glave motora,ležecih i letecih ležajeva radilice i vijaka zamašnjaka
2)iz kojeg razloga navedeni motor ne može upaliti ako ima iskru iz svijecica (novih) u pravom trenutku i nalijem mu benzin direktno u otvor karburatora,dali je moguce da je u pitanju slaba kompresija u cilindrima
ODGOVOR:Glava motora se steže 20 Nm, 30 Nm, +90°, +90° . Glavni ležajevi 40 Nm, +90° . Ležajevi klipnjaca 20 Nm, 41 Nm . Zamašnjak 44 Nm. Postoji puno razloga radi kojih motor ne može upaliti a najprije se kontrolira ima li goriva na karburatoru.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - NOVOPECENI VOZAC

Datum objave: 27.04.2008 19:16:00
Slika
PITANJE: Kupijem peugeot 206 1.6 taj auto ima 110 konja....ja sam novopeceni vozac i nesmijem voziti taj auto smijem voziti do 100konja.....jel moguce to kako rijesiti da se na elektronici smanje konji i da se stavi da ima 100konja....Jeli ikako to moguce.......
ODGOVOR:Nije problem smanjiti snagu motora vec je problem taj podatak administrativno provesti u dokumentaciji vozila. Nazovite CENTAR ZA VOZILA HRVATSKE i zatražite savjet.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - NESTRUCAN POPRAVAK !?

Datum objave: 27.04.2008 19:12:00
Slika
PITANJE: Imam Golfa IV 2001 godina SDI prilikom vožnje osjetio sam udar u motoru gdje je motor automacki prestao da radi. Kad sam otvorio haubu vidio sam da je zupcasti remen pukao i jedan propeler na vodenoj pumpi. Mozete li mi pomoci i izaci u susret da mi objasnite kakve su posljedice i sta je uzrok pucanja remena. Trebam napomenuti da je zupcasti promjenjen prije 48 sati. Kao laik mogao sam zakljuciti da je majstor (prevarant) stavio samo jedan nov spaner, a staru pumpu nije ni dirao. Unaprijed zahvalan vozac Golf-a.
ODGOVOR:Pucanje remena izaziva znacajna oštecenja unutar motora ( sudar ventila i klipova ). Uzroci mogu biti dotrajalost pojedinih dijelova razvodnog mehanizma, neredovito servisiranje, blokada neke osovine motora, defekt ventila, nestrucna ugradnja razvodnog mehanizma ( zupcasti remen, natezac, klizaci, pumpa za vodu ). Na žalost ovakve stvari se dogadaju. Svaki ozbiljniji servis bi u ovakvom slucaju trebao o svom trošku riješiti ovakvu situaciju. Želio bih reci da se u pravom servisu ovo ne bi ni dogodilo.
na vrh Povratak na vrh

BMW 325 i - ADITIV NIJE POMOGAO

Datum objave: 27.04.2008 19:08:00
Slika
PITANJE: Najprije da Vam se zahvalim na besplatnim savjetima. Hvala Vam na tome!
Posjedujem bmw 325i iz 1989 g. Motor ima 290000 km, nije se štedio. Gledajuci neke reklame za aditive kupio sam Liqui Moly Ceratec i ulio ga u motorno ulje. Od tada(napravio sam 200km) stalno iz auspuha smrdi i primjecujem da je poceo dimiti. Osjecam siroviji rad samog motora, te na višim okretajima su se pojacale vibracije koje su i prije bile neznatne. Da li sam napravio dobru stvar i da li takvi proizvodi imaju opravdanu namjenu?Koliko su izdržljivi m20b25 motori?
ODGOVOR:Navedeni aditiv u nekim situacijama može nešto pomoci. Poznata je cinjenica da ne postoji nikakav aditiv koji bi mogao sanirati znacajna istrošenja unutar motora. Vi ste pokušali, rezultat je izostao , sada jedino pomaže konkretan zahvat na motoru. Navedeni motori su kvalitetni ali zahtijevaju brigu i redovito servisiranje.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - ŠPUR ZADNJIH KOTACA ??

Datum objave: 27.04.2008 19:03:00
Slika
PITANJE: AUDI A4 1.9 TDI 1996. godina
Da li se na navedenom Audiu A4 radi "špur" zadnjih kotaca?
Naime primjetio sam da je samo zadnja lijeva guma izlizana više s vanjske strane, dok je tlak u gumi u redu, a nikad auto nije udaren. Manji luft kotaca (cca 1 mm) riješio sam pritezanjem centralne matice ležaja, što sam smatrao normalno nakon 270 000 km.
ODGOVOR:Na ovom vozilu se ne podešava geometrija zadnjeg ovjesa jer je sve fiksno. Uzrok trošenja zadnjeg pneumatika može biti istrošenost selen bloka zadnjeg mosta, loš amortizer, deformacija ovjesa.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - VODA CURI U AUTO

Datum objave: 27.04.2008 18:50:00
Slika
PITANJE: Renault Twingo 2007. Godište, znaci star godinu dana, a problem je taj što svaki put kada pada kiša voda curi s unutarnje strane vratiju u auto. Na servisu naravno nemaju pojma šta bi moglo biti, promjenili su tapecir jer su mislili da ima nekakve veze s tim, ali ništa. Garancija pomalo ide ka kraju a problem ostaje neriješen. Što se može uciniti? Molim Vas da mi pomognete.
Evo odlucila sam Vam se ponovo javiti s obzirom da je auto opet bio u Renault kuci Monte u Puli, medutim oni tvrde da su oni pustili auto vani na kiši i da njima voda nije curila u auto. Njihova objašnjenja su da auto ne smije stajati na nikakvom nagibu jer u protivnom voda ide u auto, a to znaci da se ja ne bi trebala parkirati nigdje gdje postoji nagib. Meni je ovo objašnjenje jako, ne znam kako da kažem smiješno. Nije mi jasno kako onda Auto kuca upoce može prodavati takva vozila. Još me više zbrinjava što ne znam gdje da dalje idem, kome da se obratim? Generalnom zastupništvu? Tužba? Možete li mi dati bilo kakav savjet?
ODGOVOR:U servisu rade samo ljudi koji imaju svoj limit. Obavijestite o tome generalnog zastupnika i zatražite od njega da vam navede servis koji ce vam otkloniti navedenu reklamaciju. Ako se problem ne riješi u garantnom roku zatražite svakako produženje garancije s tim u vezi.
na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO - BAŠ SAM SE ZABRINUO

Datum objave: 26.04.2008 11:46:00
Slika
PITANJE: Imam auto Ford Mondeo.Proizveden 2001.Motor 1,8 benzin 92kw.Auto sam kupio u Njemackoj tacno prije godinu dana.Presao sam sa njim 7500km.Nisam imao nikakvih problema sa autom.Bio sam izuzetno zadovoljan sa autom.Auto je trenutno preslo 98500km. Prije dvadeset dana uradjen je servis u Fordovom servisu u Tuzli (zamijenjeno ulje i filteri ) imao sam osjecaj da je auto jos bolje islo.U servisu sam pitao kad bi trebalo mijenjati remenje. Rekli su mi da auto nema zupcasti remen nego lanac ida se mijenja na 100 000km.Inace kad radi na leru znalo se povremeno cuti umotoru zveckanje u predjelu gdje je remenje.Zvucalo je odprilike kao klak,klak.Majstor u servisu mi je rekao da bi to mogao biti spaner.
U istom servisu zamijenjen je lanac,spaner i vodilica.Nakon voznje mozda 2km osjetio sam da auto ne vuce.Krecuci 1.brzinom auto se ponasa kao da sam ubacio u 3.U visim brzinama auto tek povuce na vise od 3000 obrtaja.Sutra dan sam se vratio u servis na reklamaciju.
Oko auta su radili mozda sat vremena i rekli mi da je u pitanju katalizator da je zacepljen.Da se uzario (sijao).Kao u pitanju je gorivo.
Auto sam probao malo je bolje vukao i cuo se rezak zvuk ispod vozacevog sjedista,kao da zrak prolazi kroz cijev.Poslije probanja vratio sam se u srevis i rekao da nista nisu napravili.Rekli su mi da dodjem drugi dan i da ostavim auto da moraju to detaljnije pregledati.
Ponovo sam dosao u servis nakon 3 dana i ostavio im auto.
Auto je bilo cijeli dan na servisu.Probao sam ga,isao je bolje ali ne kao kakav je bio prije promjene lanca i cuo onaj reski zvuk zraka kroz auspuh.Problem je kao bila sonda(valjda lambda) i da sad nemam katalizatora.Oni su ga valjda procepili i on nije u funkciji.
Sad kad krecem u 1.brzini pritisnem gas ali ne povuce kao inace,treba mu vremena.Tek nakon 2500 do 3000 obrtaja povuce.Prije sam znao nehotice prilikom kretanja da mi auto zaslajdra a sad kad i hocu ne ide.Mislim da mi u servisu nisu auto slozili kako treba i da su mi upropastili katalizator.Oni kazi da je sve u redu,da su auto testirali da je kompresija i obrtni momenat dobar.A za katalizator je krivo gorivo.
Ponovo se moze cuti onaj zvuk u motoru klak,klak.Bas sam se pravo zabrinuo za auto,molio bih vas za vase misljenje i savjet.
ODGOVOR:Na vašem vozilu treba ponovo napraviti kontrolu položaja lanca i bregastih osovina ( faza motora ). Ako je potrebna korekcija onda to svakako treba napraviti ( potreban specijalni alat ). Ako je faza motora dobra tada treba ispitati ispravnost sustava ubrizgavanja ( tlak goriva, injektori, potenciometar leptira, MAP senzor, mjerac protoka, EGR ventil ). Nakon toga po potrebi potrebno je obaviti kontrolu ispišnog sustava ( zacepljenje ). Na kraju ostaje samo sustav paljenja (probijanje visokog napona ).
na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 - LER GAS

Datum objave: 24.04.2008 17:14:00
Slika
PITANJE: Veliki pozdrav iz Austrije.Ja imam Audi A6 tdi 150 ks godina 98,imam problem sa ler gasom kazaljka je uvijek oko broja deset ponekad sidje na normalni ler ili se zadržava malo ispod broja deset,sa tim mi se je i potrošnja goriva povecala pa vas molim za savjet,ostalo je sve u redu i nema nikakvih problema.
ODGOVOR:U navedenom slucaju postoji više faktora koji mogu biti uzrok stanja kao što ste opisali. Iste cete moci otkriti uz pomoc servisne dijagnostike. Moguci uzroci su : mehanicko stanje motora, ECT senzor temperature, mjerac protoka zraka, senzor pedale gasa, regulator kolicine goriva, dize, senzor položaja pumpe, visokotlacne pumpe, kontrolni modul pumpe, MAP senzor, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - MATURALNA RADNJA

Datum objave: 28.03.2011 18:23:08
Slika
PITANJE:

Gospodine, obracam vam se s poštovanjem. Imam jednu zamolbu, ja imam maturalnu radnju o servisu na 45000 km,. Možete li mi pomoci? Možete li mi nešto o tome napisati ili mi reci neke web stranice na kojima to mogu naci…

ODGOVOR:

Umjesto vas nitko ne može napisati maturalnu radnju, to mora biti vaš rad. Cudi me naslov teme servis na 45.000 km. Na navedenom servisu ima jako malo radova koji se tom prilikom obavljaju, sve se svodi na zamjenu ulja u motoru i pojedinih filtera. Takoder je cudno da navedenu temu ne možete obraditi u servisu u kojemu obavljate praksu. Ispravno bi bilo da sve informacije i pomoc zatražite od servisa gdje ste obavljali prakticni dio naukovanja.
Puno uspjeha u daljnjem radu i školovanju.

na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - PROBLEMI NAKON UZIMANJA GORIVA

Datum objave: 24.04.2008 17:03:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Renault Megane 1.6E iz 1998.godine.
Danas sam na Ininoj pumpi uzeo gorivo: Eurosuper 98.
Sa autom je sve bilo u redu do prije uzimanja tog goriva.Nikada nista ozbiljno.No problem se javio nakon nekih 15minuta kasnije dok je auto bio jos vruc.Nisam ga mogao upaliti, jedva je primao gas,no kada je upalio nije imao snage da krene,tresao se i jedva je primao gas.
Jedva sam samo promijenio mjesto parkiranja.No kasnije nakon nekoliko sati kada se je motor potpuno ohladio i kada sam ga ponovo upalio radio je posve normalno,ali ponovo kod paljenja nakon par minuta znaci motor je ponovo vruc,auto je pokazao ponovo iste simptome i jedva sam ga vozio,obrtaji su mu padali,motor je nepravilno radio,sve se je osjetilo kao da se pregrijavao,narocito u predjelu auspuha,kao da gori ona zaštitna srebrna vatrostalna boja kojom se na nekim autima premazuju ispušni lonci.
ODGOVOR:Prema vašem opisu može biti više uzroka. Za pocetak promijenite filter goriva i po potrebi ocistite rezervoar. Ako nakon toga ne bude promjene na bolje potrebno je izmjeriti tlak goriva i ocistiti injektore. Nakon ovoga ako ce trebati moraju se ispitati i ostale komponente sustava ubrizgavanja ( senzori, davaci ).
na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - SENZORI

Datum objave: 24.04.2008 16:56:00
Slika
PITANJE: ford focus 1.4 1999.
Moj problem vezan je uz broj okretaja praznog hoda. Zanima me da li osim ventila praznog hoda postoji i kakav senzor ubrizgavanja (ili broja okretaja ) i gdje se on nalazi.
ODGOVOR:Uz navedeni aktuator minimuma ( ventil minimuma ) postoje još mnogobrojni senzori, davaci, mjeraci i aktuatori koji su sastavni dio sustava elektronskog ubrizgavanja goriva nalaze se svuda po i oko motora.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - NOVE KOCNE PLOCICE

Datum objave: 24.04.2008 16:51:00
Slika
PITANJE: imam GOLF IV , 1,4i. 16V, 2001 godina.
moj upit vezan za izmjenu zadnjih kocionih plocica.
Naime imam diskove na sva cetiri kotaca + ABS i prije dva dana odlucio sam se na izmjenu zadnjih plocica radi istrosenosti.
Medjutim, nakon izmjene plocica kocnice vise nisu sto su bile. Papucica je mekana i imam osjecaj da propada dalje nego prije i tek onda jace koci. Cak imam osjecaj da i prednje kocnice koce s 50% prijasnje snage iako se na njima nije nista radilo. To je naravno moja laicka procjena. Prije su tako reci odmah grizle i vozilo je odmah stalo.
Moj mehanicar me uvjerava da je dva puta odzracivao sustav i prednjih i zadnjih kocnica i da mora proci nekoliko dana da se kocnice uhodaju. Osobno me i nije uvjerio. Dok u medjuvremenu ne prodje tih nekoliko dana koliko on kaze i sa zeljom da imam moje stare kocnice ja saljem ovaj upit Vama na razmatranje.
ODGOVOR:Vaš mehanicar je u pravu pedala kocnice ce biti mekana dok se nove kocne plocice ne prilagode ( potroše ) prema starim diskovima koji nisu ravni. Kada se postigne navedena prilagodba ( 100 do 500 km vožnje ) kocnica ce opet biti normalna.
na vrh Povratak na vrh