Danas je: 19.09.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 206 - ZAMJENA FILTERA ZA GORIVO

Datum objave: 02.03.2008 16:30:00
Slika
PITANJE: Da li možete da mi objasnite postupak zamjene filtera za gorivo kod peugeota 206 1.9diesel, 2003 god.
ODGOVOR:Na ovom vozilu mogu biti dvije vrste filtera , kucište s uloškom ili kompletni filter. Nakon zamijene filtera ili uloška filtera, najbolje je filter napuniti s gorivom, nakon toga treba spojiti odvodnu i dovodnu cijev za gorivo. Nakon spajanja navedenih cijevi potrebno je otpustiti visokotlacne cijevi na dizama. Kada su cijevi otpuštene pomocu elektro pokretaca odzracite sustav za gorivo ( na navedene cijevi pocne izlaziti gorivo ). Nakon toga fiksirajte visokotlacne cijevne vodove na dizama i upalite motor. Ako je sve dobro napravljeno motor ce upaliti.
na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - CRNI DIM

Datum objave: 29.02.2008 15:00:00
Slika
PITANJE: Redovno pratim Vaš site i oduševljen sam da postoji takav covjek koji nesebicno savjetuje i pomaže ljudima i to vrlo strucno.Poucen saznanjima iz Vaših savjeta odlucih da vam se javim sa svojim problemom.
Posjedujem Ford focus 1.8 tddi, 2001.god. 180000 km. Prilikom dodavanja gasa ili kretanja izbaci crni oblak dima koji se kasnije u vožnji ne pojavljuje. Napominjem da se crni dim javlja kod malo jaceg dodavanja gasa i kod kretanja, npr na semaforu kad motor vec radi u leru. Pošto sam vozac od 1982. godine i vozio sam razne automobile, iskustvo mi govori da je nešto vezano za zrak ili doziranje, ali bih volio cuti vaše strucno mišljenje.
ODGOVOR:Crni dim je znak nepotpunog izgaranja goriva i nedostatka zraka u cilindru. Uzroci mogu biti razni. Najbanalniji razlog je zacepljeni filter zraka ili djelomicno zacepljenje usisne grane. Drugi uzroci su nešto složeniji, EGR ventil, propuštanje zraka na tlacnoj strani turbine, propuštanje na hladnjaku stlacenog zraka. Treci uzroci su najsloženiji, brizgalice, ETC senzor, upravljanje turbinom, ECU racunalo.
na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO - PROPUŠTANJE CILINDRA

Datum objave: 29.02.2008 14:54:00
Slika
PITANJE: ford mondeo ghia td 98 g
u servisu mi rekli na propuštanje ventila ,i to ispušnih ovim redom:
1 cil 8 posto
2 cil 60 posto
3 cil 10 posto
4 cil 18 posto::::granica je 18 posto kažu,auto ima,tj piše 234000 km ja ga imam oko1 god,jako dimi crno iza,šta mi je po vama ciniti i zašto se to dogodilo???molim vase strucno mišljenje,turbina da je ok da puni na mjestu oko 0,8bara
ODGOVOR:Svi cilindri su dobri osim drugoga. Cilindar može propuštati na dva mjesta kroz ventile i kroz klipne prstenove. Propuštanje na ventile je financijski manje zahtjevno jer se ureduje samo glava motora s ventilima i vodilicama ventila. Propuštanje kroz klipne prstenove je znatno zahtjevnije jer se uz glavu motora treba sanirati i navedeni cilindar.U ovom slucaju treba ustanoviti koliko je propuštanje na ventila a koliko na klipne prstenove drugog cilindra. Ako je propuštanje na klipne prstenove manje od 25% onda treba samo urediti glavu motora. Tlak turbine ne smije biti manji od 0,75 bara.
na vrh Povratak na vrh

BMW-320 D - TURBINA

Datum objave: 29.02.2008 14:46:00
Slika
PITANJE: Mjenjao sam turbinu na Bmw 320d 2002. god(110kw).Primjetio sam u trecem stupnju prijenosa kada stisnem gas, turbina se cuje da se upali ali ne "vuce" kao prije odmah na cca 1800 obrtaja/min a sad tek pocne vuci kako treba oko cca 2800-3000 obrtaja/min?U cemu je problem?
ODGOVOR:Postoji nekoliko stvari koje mogu utjecati na stanje koje ste naveli. Prvi uzrok je propuštanje na tlacnoj strani turbine, drugi je zacepljenje na tlacnoj strani turbine, trece je podešenost sustava za regulaciju turbine (mehanicko vakumski ventil, elektro pneumatski regulator ). Isto tako provjerite da li je ugradena turbina ista kao prethodna i da li je u ispravnom stanju.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - PUCA KUCIŠTE FILTERA ZRAKA

Datum objave: 29.02.2008 14:43:00
Slika
PITANJE: Imam renault lagunu, 1.8, 98. god, ugraden joj je plin. Od samog pocetka puca kucište filtera zraka i nitko ne zna razlog. Da li ste imali takva iskustva i da li imate u prodaji slucajno polovno kucište? Iako promjena kucišta nije rješenje ako se ne utvrdi razlog pucanja istog.
ODGOVOR:Kucište filtera zraka obicno puca radi eksplozije koja nastaje u usisnom kolektoru radi zaostale kolicine plina. To se dogada na plinskim sustavima s centralnim mješacem. Takav sustav mora imati leptirasti ventil ( klapnu ) za rasterecenje u slucaju eksplozije. U vašem slucaju taj ventil ne postoji ili nije ispravan. Nisam trgovina i ne bavim se rabljenim dijelovima.
na vrh Povratak na vrh

ARO - PROBLEM SA KOCNICAMA

Datum objave: 28.02.2008 22:28:00
Slika
PITANJE: Poštovani, moj je problem vezan za kocnice. Na tehnickom pregledu upozoren sam da su mi zadnje kocnice slabije. Otišao sam majstoru koji mi je rekao da su zadnje pakne potrošene. Buduci da nije mogao naci orginal pakne a nije imao nikome dati nalijepiti obloge (Frik iz Baštijanove ne radi) zanitao je sam obloge. Bila je to loša opcija jer je auto blokirao sa zadnjim kotacima za vrijeme kiše. Ocito se materijal napio vode i nabubrio te na mali doticaj kocnice kotaci su trenutno blokirali i ostali blokirani te bi auto nakon toga jedva krenuo.
Otišao sam drugom majstoru koji mi je rekao da je prvi majstor nanitao loš materijal na pakne te da je polomio vijke za odzracivanje na prednjim celjustima. Buduci da su i gumice i crijeva prednjih celjusti bila u lošem stanju zamolio sam ga da sve poskida i zamijeni. Našao je djelove od fiat una koji su potpuno istih dimenzija izvana i iznutra. Plocice su takoder od fiat una. Zadnje pakne sam dao naljepiti (našao sam majstora u meduvremenu koji je potvrdio da je nanitani materijal loš) i tu pocinje problem; prednji kotaci su kocili slabije od zadnjih. Potreban je poprilican stisak na pedalu i auto ima duži zaustavni put u normalnom kocenju. Korektor kocenja je potpuno smanjen i vijak se drži na još par navoja ali su zadnji kotaci još jaci u kocenju. Nakon svega sam sam skinuo prednje plocice i stavio stare plocice koje su bile prije na autu (ferodo). Sada auto koci prejako, krenem u prvoj brzini i malo stisnem kocnicu a auto koci na smik. U vožnji koci osjetljivo ali nije tako strašno naglo jer je auto težak 1400 kg. Sada razmišljam staviti neke malo tvrde plocice (valso) naprijed ali nisam siguran jeli to dovoljno. Zanima me kakvi su prohtjevi na tehnickom pregledu vozila u odnosu sile kocenja izmedu prednjih i zadnjih kotaca. Što da radim?
Sa kim god da razgovaram svi dižu ruke u zrak i nitko mi ne želi pomoci. Aro je rumunjski terenac lošije kvalitete ali ima više prostora od Lade Nive.God proizvodnje je 1998.
ODGOVOR:Na tehnickom pregledu prednje kocnice moraju ravnomjerno kociti a razlika u kocnoj sili izmedu lijevog i desnog kotaca ne smije biti veca od 5%, isto važi i za zadnje kotace ( nožnu i rucnu ). Kocna sila za prednje i zadnje kotace je definirana s površinom presjeka kocnih cilindara ( prednji su znatno veceg promjera ). Poznata je cinjenica da kod svih vozila prednje kocnice koce sa 70% a zadnje sa 30%. U vašem slucaju potreban vam je samo strucni servis koji ce kocnice popraviti kako treba.
na vrh Povratak na vrh

DAEWOO NUBIRA - PREVELIKA POTROŠNJA

Datum objave: 28.02.2008 22:20:00
Slika
PITANJE: Javljam se na Vašu stranicu na koju sam slucajno naišao i buduci sam ocajan vlasnik vozila za koje mi u ovlaštenom servisu mi ocigledno neznaju naci grešku na vozilu.
Posjedujem Daewoo Nubiru 1.6 16 v, iz 2000. god, prvi vlasnik sa prijedenih 170 000 km. Unatoc svim predrasudama smatram da je to kvalitetno vozilo buduci da do sada uistinu nije bilo nikakvih kvarova. Od 10 mj prošle godnei poceo je u vožnji trokirati (poskakivati) ali ne konstantno vec povremeno, i trošiti goriva u prosjeku oko 16-17 lit na 100 km. Buduci se osjetio i jaki miris sagorjevanja benzina, odlucio sam auto odvesti u ovlašteni servis za Chevrolet ex Daewoo gdje je auto i kupljen. (Chevrolet Grohovac volan, Rijeka)
Moram uistinu priznati da je osoblje autoservisa bilo ljubazno i korektno, ali šta mi to vrijedi kada problem nisu i neznaju riješiti, a meni vozilo stoji uredno parkirano. Da ne dužim, u ovih nekoliko mjeseci promjenjeno je po njihovim rijecima i mom novcaniku slijedece: filter za gorivo, pumpa goriva, katalizator, srednji lonac( sumnja u zacepljen ispuh), svjecice, termostat vode, filter klime i zraka (sumnjali su u vakume u motoru), svi senzori u motoru (skinuti sa rabljenog identicnog vozila kao npr senzor protoka zaraka i sl..), lamda sonda je izmjenjena, izvršili su zamjenu centralnog kompjutera sa identicnim vozilom radi testiranja centraline, auto su dali vanjskom elektricaru da testira ni sam nezanam više šta, ali ni on nije ništa riješio, injektore su cistili i testirali pod opterecenjem, iskopcavali EGR ventil ( ako sam to dobro zapamtio, navodno taj ventil ima neke veze sa plinovima u motoru). Uglavnom problem je riješen utoliko što auto više ne trokira u vožnji ali i nadalje trošic cca15 lit prosjecno, i dalje se osjeti miris benzina iz ispuha. Tako npr sa cca 100 kn u auto ulijete cca 12 lit benzina sa kojima prodem oko 70 km, a buduci da u servisu više neznaju što napraviti pa me vec uredno i izbjegavaju, javljam se Vama sa nadom da se ovo vozilo ipak može popraviti, bez obzira gdje, jer neznam kome se obratiti.
U navedenom servisu oni bi još pokušali mijenjati ožicenje koje vodi od centralnog kompjutora pa do svih senzora u motoru, jer još po njihovim tvrdnjama može biti samo to (sumnjaju u grešku sa elektrovodovima). Kako neznam što bih napravio molim Vas za savjet i ako je moguce problem riješiti i kod Vas u servisu.
ODGOVOR:Pažljivo sam procitao vaš dopis i za pocetak mogu reci da mi je žao što imate takve poteškoce. Uzroci velike potrošnje goriva na vašem vozilu mogu biti razni a najcešci uzroci su mehanicko stanje motora (kompresija, zacepljenje kanala u glavi motora, bregaste osovine-istrošenost ), sustav upravljanja motorom ( konektori ožicenja, releji ), preveliki tlak goriva, prevelika kolicina goriva, regulator tlaka goriva, injektori, IAT senzor, TP senzor, TP ventil, Senzor detonacija, ECT senzor, ECU centrala. Iz navedenog vidite da mogucih uzroka ima puno. Ako se odlucite da kod nas radite vaše vozilo mi bi najprije utvrdili cinjenice ( dijagnostika ) , predložili rješenje, otklonili nedostatke, ispitali potrošnju nakon toga i obavijestili vas o rezultatima. Testiranje potrošnje goriva radili bi prije bilo kakvih radova i nakon obavljenih radova.
Za detaljnije informacije možete se javiti telefonom.
na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 - DEBIMETAR

Datum objave: 28.02.2008 22:15:00
Slika
PITANJE: Nedavno sam kupila Alfu Romeo 156 1.9 JTD.
Postoji mogucnost da sam auto kupila sa vec dotrajalim debimetrom. U pocetku je sve bilo ok ali zadnjih par dana auto ne vuce na saltanju trece i cetvrte brzine i u tim trenutcima se pali lampica na kontrolnoj tabli; danas se lampica uopste ne gasi. Zanima me na koji nacin mogu utvrditi da li je to prouzrokovalo neku stetu na motoru. Dijagnostika radjena prije pojave navedenih simptoma bila je sasvim ok (0 gresaka u radu motora), motor (euro 3) spolja izgleda cisto i fino...
ODGOVOR:Greška mjeraca protoka zraka ( debimetar )ne ostavlja posljedice na motoru ( jedino ako bi na taj nacin vozili dugo vremena ). Stanje motora možete provjeriti mjerenjem kompresije, kontrolom zacrnjenja ( ispušni plinovi ) kontrolom upravljackog sustava motora.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G - VJEŠTAČENJE MOTORA

Datum objave: 24.03.2011 21:26:15
Slika
PITANJE: astra G1,6 16v, 1999. 180.000 km, prije par dana pukao zamašnjak i blok motora. Auto je na plinskom sustavu (dvije godine) i u zadnje vrijeme je bilo povratnih detonacija pa me zanima je li to moguci uzrok puknuca zamašnjaka i bloka motora.
ODGOVOR:Kod ovakvih havarija motora prave informacije dobivaju se vještacenjem motora ( neposredni uvid u fakte ). Navedene detonacije su se nadovezale na vec postojeci negativni proces koji je vec postojao u motoru.
na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 BENZIN - SADA DIZEL

Datum objave: 28.02.2008 22:06:00
Slika
PITANJE: Svaka cast i sve najbolje u buducem radu..vec duze vrijeme citam vase savjete i moram priznati da su super pa evo i ja da pitam za svoj problem.naime imam audija 80 koji je bio benzinac pa je ugraden dizel motor 1.6 TD. imam problema kad krecem na vecoj uzbrdici tj.jedva krenem . i malo mi je veca potrosnja nafte nego kod kolege sa indenticnim autom i motorom(kod njega orginal dizel).molim vas da mi odgovorite sta moze biti a par majstora su mi rekli da je moj mjenjac od benzinca,mozda cak i zamajac pa mi zato pravi probleme .STA DA RADIM DALI DA ZAMJENIM MJENJAC I HOCU LI STA TIM DOBITI
ODGOVOR:Kada ste zamijenili benzinski za dizel motor trebali ste zamijeniti i mjenjac u kojemu je i diferencijal. Razlika izmedu jedne i druge transmisije je u prijenosnim omjerima izmedu pojedinih zupcanih parova i isto tako razlika je u diferencijalu.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT 1,2 - KLJUC ILI ....

Datum objave: 28.02.2008 22:00:00
Slika
PITANJE: Molim za pomoc.Auto mi ponekad hoce upaliti,ponekad nece,daljinsko malo hoce otvoriti malo nece.Code lamica se upali,blinka pa kad stavim kljuc se ugasi i auto zapali,ponekad kad pokušam upaliti ne dešava se ništa samo code lampica i dalje blinka.To mi se dogada s glavnim i rezervnim kljucem,nema pravila.Hoce mi prodati novi kljuc mada meni ta logika ne štima.Star sam i možda me hoce za mandleka.
ODGOVOR:Uzroci navedenih problema može biti kljuc, elektro magnetska antena na kontakt bravi ili elektronika za blokadu paljenja. Ukoliko sumnjate u tvrdnje vašeg servisa zatražite mišljenje i drugog servisa u kojega imate povjerenje. Nakon toga znati cete što treba ciniti.
na vrh Povratak na vrh

ASTRA G - LEŽAJ KOTACA

Datum objave: 28.02.2008 21:53:00
Slika
PITANJE: Trebao bih savjet po pitanju prednjeg ležaja na Astri G, sa ABS-om. Kotrlja se bez zastoja, nema lufta, ne drobi, izgleda sasvim u redu osim što pravi zvuk koji izgleda kao da se guma tare od metal.
U servisu (nije ovlašten) su skinuli ležaj i utvrdili da nema nikavu manu osim te. Pokušali su nakapati malo nafte u ležište jer smatraju da je semering suh. Tu je dalo efekta i zvuka nije bilo nekoliko dana, ali evo se opet pojavljuje. ABS na ploci ne pokazuje grešku. Nov ležaj je oko 100 eura, ali ne bih mijenjao ako nije nužno. Kilometraža mu je 58.000. Htio bih vaš savjet, mijenjati ga ili voziti ovako (ako nema opasnosti)?
ODGOVOR:Ne znam kakav je to servis koji ne može tocno defektirati obican ležaj kotaca. Moj savjet je da vam to može utvrditi svaki bolji servis. Ako dodete mi cemo vam to ustanoviti besplatno.
POVRATNA INFORMACIJA:
Vrlo bih rado, ali sam 500 km daleko od vas. Ovlasteni servis za Opel u mom gradu je prilicno skup i defektaza bi me dosla kao cetvrtina cijene zamjene, tako da ovako pokusavam saznati sta mi je najpametnije. Jos da dodam da se zvuk pojavljuje tek nakon 10 ili vise predjenih kilometara, dakle kad se zagrije, i nije tako glasan, tj. cuje se samo ako je prozor otvoren i ako nema drugog saobracaja. U krajnjem zamjenit cu lezaj, ali niko nema viska 100 eura da ih tek tako baca. U stvari, ne razumijem sta bi trebalo znaciti defektaza lezaja? Procjena kvara, tj da li ga treba mijenjati ili ne i na koji nacin?
U svakom slucaju hvala vam na brzom odgovoru, i zelim vam svaku srecu i uspjeh u radu. Volio bih da ste mi blizi.
ODGOVOR:
Ako se zvuk pojavljuje tek nakon 10 km vožnje tada nije u pitanju ležaj nego nešto drugo. To drugo je potrebno cuti i zakljuciti o cemu se radi.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,6 SR - NEMIRNI RAD MOTORA

Datum objave: 28.02.2008 21:47:00
Slika
PITANJE: Veliki pozdrav za velikog poznavaoca automobila i sve cestitke za ovako precizne i dobre odgovore,
imam Golf 4 1,6 SR, 2000 godište koji je kod mene godinu i po i do sada je prešao oko 92000 km.Auto je stvarno dobar , brz i donedavno mi nije pravio nikakve probleme.Medutim problemi su nastali sa nemirnim radom motora kada je u leru pa mu je dijagnosticiran kvar na "senzoru za zrak" koji se nalazi kod zracnog filtera i koji sam ja kupio kod ovlaštenog servisa i naravno promijenio ga.Mislio sam da je sada sve u redu medutim ponovo se poceo javljati nemiran rad motora kada je u leru i cesto mi se zna ugasiti kada prelazim naprimjer iz trece u drugu ili druge u prvu brzinu t. kada pritisnem kvacilo i smanjim brzinu na 10-20 km na sat.Odem ponovo na dijagnostiku i dijagnoza pokaže da "lamda sonda" nije u redu. Narucio sam i "lamda sondu" u ovlaštenom servisu za VW u Sarajevu pošto sam iz Kaknja BiH. Interesuje me kada i to promjenim da li ce mojim nevoljama doci kraj jer me je toga najviše i strah!?
ODGOVOR:Lambda sonda nije uzrok nestabilnog broja okretaja na minimumu. Uzrok je najcešce u nekim dijelovima sustava ubrizgavanja. U ovom slucaju potrebno je ispitati: EGR ventil, EVAP ventil za benzinske pare, potenciometar leptirastog ventila, motoric minimuma, veza izmedu motorica minimuma i ECU centrale, TP senzor, ECT senzor, MAP senzor, mjerac protoka zraka, zabrtvljenost usisne grane i njenih prikljucaka, ECU centrala.
Najbolje rješenje je da napravite dijagnostiku u servisu koji je sposoban to odraditi do kraja.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT KANGOO - KONTROLA TEMPERATURE ?

Datum objave: 28.02.2008 21:33:00
Slika
PITANJE: Radi se o Kangoo-u 1.4,8v iz 1999 godine,na autu su nedavno promjenjeni remeni,antifriz i sve ostalo kaj treba mjenjti na 110 000km ali se pojavio problem,naime kazaljka temperature se kod stajanja digne iznad polovice i zaustavi malo ispod oznake 3/4 i tu se pali ventilator i održava tu temperaturu,cim se krene kazaljka se spušta do oznake sredine a u vožnji je malo ispod ili iznad sredine.Mene zanima kak da ustanovim da li je to ok s obzirom da je sve ostalo normalno.
ODGOVOR:Najbolja kontrola koju možete napraviti sam je preko grijanja. Na otvorenoj cesti upalite grijanje i ako vam je u vozilu jako toplo tada je temperatura motora u redu. Preciznija kontrola je pomocu profesionalnog termometra.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 220-D - TEMPERATURA NA OTVORENOJ CESTI

Datum objave: 26.02.2008 20:03:00
Slika
PITANJE: Vozim mercedes 220D, 1995 godina. Radna temeratura po gradu mi je oko 90 stupnjeva. Kad izadjem na auto-cestu temeratura mi se popne na otprilike 110 stupnjeva pri brzini od 160 km/h. Zanima me da li temperatura izlazi iz dozvoljenih odstupanja i da li je sve ok.
ODGOVOR:Temperatura na otvorenoj cesti treba biti niža nego u gradu. U ovom slucaju provjerite ispravnost i protok kroz hladnjak koji može biti djelomicno zacepljen.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - NESTRUCNO NAPRAVLJENA GENERALKA

Datum objave: 26.02.2008 18:20:00
Slika
PITANJE: IMAM PROBLEM SA OPEL KADETOM 1,6D 1984 GOD.NAIME PROBLEM JE U TOME ŠTO KADA GA UPALIM ON NENORMALNO ZADIMI .DIM JE ONAKO PLAVICASTE BOJE .KADA GA NAKON TOGA VOZIM PAR KILOMETARA DIMA UOPŠTE NEMA .KADA STANEM NA PAR MINUTA I PONOVO UPALIM AUTO ISTO SE DEŠAVA ,PONOVO ZADIMI.PROBLEM JE JOŠ U TOME ŠTO MOTOR TROŠI I ULJE I TO NA 400 KM OKO POLA LITRE. NA AUTU JE PRE 15000 KM RA?ENA GENERALKA . BUŠENI SU CILINDRI ,STAVLJENI SU NOVI KLIPOVI MARKE KOBEL SMIT NOVE TEFLON GUMICE-SEMERINZI NA VENTILIMA MARKE GEC.RADILICA JE TAKO?E URA?ENA ,POSTAVLJENI SU KOMPLET ZAPTIVACI.ŠTO SE TICE GLAVE MOTORA STAVLJENO JE PAR NOVIH VENTILA I UFREJZOVANI SU SVI VENTILI KOMPLETNO. TEMPERATURA MOTORA JE NORMALNA KAO I POTROŠNJA
DIZELA.MOTOR NEMA KARTER GAS APSOLUTNO NIŠTA ,VUCE ODLICNO.KONSULTOVAO SAM VISE MAJSTORA U VEZI POMENUTOG KVARA,SVUGDE SAM DOBIO DRUGACIJI ODGOVOR.
POSTO DUŽE VREMENA PRATIM VAS SAJT I VAŠE STRUCNE ODGOVORE ZAMOLIO BIH VAS DA MI ODGOVORITE O KAKVOM SE PROBLEMU ILI KVARU RADI NA MOM AUTU.
ODGOVOR:Potrošnje ulja koju navodite je jako velika tim više što je obavljen generalni popravak motora sa svim brušenjima. Postoje samo tri stvari radi kojih motor troši ulje i to: nestrucno napravljena strojna obrada, upotrebljeni loši ili neodgovarajuci materijali, nestrucno obavljen automehanicarski dio posla. Na vama je da utvrdite što od navedenog nije dobro.
na vrh Povratak na vrh

SEAT TOLEDO - MOTOR LER GASA ??

Datum objave: 26.02.2008 18:16:00
Slika
PITANJE: Imam problem sa ler gasom, kada pustim papucicu gasa ugasi se. Tada ispod haube ponovno spojim taj kontakt koji se razdvoji i radi jedan odreden broj dana dok ne napravi istu grešku. Zadnji put sam skinuo klemu na akumulatoru da se resetira i sada radi ali ne znam do kada. Radi se o Seatu toledu iz 92 god. benz. RP motor.
ODGOVOR:Uzrok gašenja motora ne mora nužno biti motoric minimuma. Moguci slijedeci uzroci su veza izmedu motorica minimuma i racunala, ECT senzor, injektor, potenciometar leptira, slabo brtvljenje usisnog kolektora, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

HONDA CIVIC - STRUJA JE POLUDJELA ?

Datum objave: 26.02.2008 18:06:00
Slika
PITANJE: Prvo velike pohvale na web stranici te sadržaju jer ovakva prezentacija djelatnosti "Auto servisa"jedna od rjetkih svjetlih tocaka na Hr webu.
Problem:
Honda Civic 91,Auto sam ugasio, te ujutru više ništa nije bilo kao prije...
Struja kao da je poludjela na kocnicu pali štop svjetla, na svjetla pokrece kazaljku od temperature, na žmigavce glasno zuji i ne rade,motor teško pali a kad upali ukoliko ne silim sa gasom se ugasi.
Ocito veliki kvar,što bi moglo biti?
ODGOVOR:Ne mora biti veliki kvar. Prema vašem opisu na vitalnim mjestima došlo je do pada napona radi kojega pojedini potrošaci i instrumenti ne rade ispravno. Padovi napona najcešce nastaju na pojedinim stezaljkama i konektorima, rjede je uzrok elektricni vod/vodovi. Potrebno je provjeriti sve vitalne elektricne spojeve ( konektori ) preko kojih se odvija napajanje instrumenata i elektricnih potrošaca koji sada ne rade na ispravan nacin.
na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA - ŽUCKASTI TALOG NA CEPU

Datum objave: 25.02.2008 17:28:00
Slika
PITANJE: Imam seat ibizu 98g 1.6 prilikom vožnje upalila mi se lampica ulja stao sam i nakon pola sata išao sam provjerit ulje i razina je bila ok i tako par puta u par dana dok nisam otvorio cep poklopca ventila na njemu sam našao žuckasti talog kao pjena pa me zanima dali je u pitanju kakva brtva ili šta???p.s. na cepu od vode nema nikakvog taloga i voda je cista znaci ne miješa vodu i ulje,inace ulje bi trebao promjenit pa me zanima dali može tako pjenit i stvarat talog kada izgubi viskoznost?
ODGOVOR:Pritisak, tlak ulja i talog koji ste primijetili na cepu za ulje nisu povezani jedan s drugim. Lampica za tlak ulja se može paliti radi neispravnog indikatora za ulje ili radi niskog tlaka ulja. Potrebno je što hitnije izmjeriti tlak ulja kako bi se sa sigurnošcu utvrdilo cinjenicno stanje. Uzrok pojave navedenog taloga je najcešce brtva glave motora.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XANTIA - LUPANJE IZ MOTORA

Datum objave: 25.02.2008 17:19:00
Slika
PITANJE: Imam Citroen Xantiu 1.8i kada ga upalim hladnog cuje se lupanje u motoru kako se motor zagrijava smanjuje se i lupanje te se cuje skroz lupanje kada je topao i hladan kada se krece u bilo kojoj brzini izmedu 1500 i 3000 obrtaja kasnije prestaje tj.cuje se jako malo napomenuo bih da se to cuje samo kada dajem gas kada pustim gas u vožnji onda se necuje necuje se ni kada dajem gas na mjestu.
ODGOVOR:Svako lupanje iz motora treba shvatiti vrlo ozbiljno. Ako treba dati mišljenje s tim u vezi tada to lupanje treba cuti direktno na vozilu.
Bez toga može se reci da lupanje može nastati u glavi motora i ili u bloku motora. Lupanje iz glave odnosu se na ventilsku grupu i ili bregastu osovinu. Lupanje u bloku nastaje na radilici, klipnjacama i ili na glavnim ležajevima radilice ( ili na necemu nepredvidenomu ). Profesionalac ce nakon direktnog uvida tocno znati uzrok lupanja.
na vrh Povratak na vrh