Danas je: 23.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI 80 BENZIN - SADA DIZEL

Datum objave: 28.02.2008 22:06:00
Slika
PITANJE: Svaka cast i sve najbolje u buducem radu..vec duze vrijeme citam vase savjete i moram priznati da su super pa evo i ja da pitam za svoj problem.naime imam audija 80 koji je bio benzinac pa je ugraden dizel motor 1.6 TD. imam problema kad krecem na vecoj uzbrdici tj.jedva krenem . i malo mi je veca potrosnja nafte nego kod kolege sa indenticnim autom i motorom(kod njega orginal dizel).molim vas da mi odgovorite sta moze biti a par majstora su mi rekli da je moj mjenjac od benzinca,mozda cak i zamajac pa mi zato pravi probleme .STA DA RADIM DALI DA ZAMJENIM MJENJAC I HOCU LI STA TIM DOBITI
ODGOVOR:Kada ste zamijenili benzinski za dizel motor trebali ste zamijeniti i mjenjac u kojemu je i diferencijal. Razlika izmedu jedne i druge transmisije je u prijenosnim omjerima izmedu pojedinih zupcanih parova i isto tako razlika je u diferencijalu.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT 1,2 - KLJUC ILI ....

Datum objave: 28.02.2008 22:00:00
Slika
PITANJE: Molim za pomoc.Auto mi ponekad hoce upaliti,ponekad nece,daljinsko malo hoce otvoriti malo nece.Code lamica se upali,blinka pa kad stavim kljuc se ugasi i auto zapali,ponekad kad pokušam upaliti ne dešava se ništa samo code lampica i dalje blinka.To mi se dogada s glavnim i rezervnim kljucem,nema pravila.Hoce mi prodati novi kljuc mada meni ta logika ne štima.Star sam i možda me hoce za mandleka.
ODGOVOR:Uzroci navedenih problema može biti kljuc, elektro magnetska antena na kontakt bravi ili elektronika za blokadu paljenja. Ukoliko sumnjate u tvrdnje vašeg servisa zatražite mišljenje i drugog servisa u kojega imate povjerenje. Nakon toga znati cete što treba ciniti.
na vrh Povratak na vrh

ASTRA G - LEŽAJ KOTACA

Datum objave: 28.02.2008 21:53:00
Slika
PITANJE: Trebao bih savjet po pitanju prednjeg ležaja na Astri G, sa ABS-om. Kotrlja se bez zastoja, nema lufta, ne drobi, izgleda sasvim u redu osim što pravi zvuk koji izgleda kao da se guma tare od metal.
U servisu (nije ovlašten) su skinuli ležaj i utvrdili da nema nikavu manu osim te. Pokušali su nakapati malo nafte u ležište jer smatraju da je semering suh. Tu je dalo efekta i zvuka nije bilo nekoliko dana, ali evo se opet pojavljuje. ABS na ploci ne pokazuje grešku. Nov ležaj je oko 100 eura, ali ne bih mijenjao ako nije nužno. Kilometraža mu je 58.000. Htio bih vaš savjet, mijenjati ga ili voziti ovako (ako nema opasnosti)?
ODGOVOR:Ne znam kakav je to servis koji ne može tocno defektirati obican ležaj kotaca. Moj savjet je da vam to može utvrditi svaki bolji servis. Ako dodete mi cemo vam to ustanoviti besplatno.
POVRATNA INFORMACIJA:
Vrlo bih rado, ali sam 500 km daleko od vas. Ovlasteni servis za Opel u mom gradu je prilicno skup i defektaza bi me dosla kao cetvrtina cijene zamjene, tako da ovako pokusavam saznati sta mi je najpametnije. Jos da dodam da se zvuk pojavljuje tek nakon 10 ili vise predjenih kilometara, dakle kad se zagrije, i nije tako glasan, tj. cuje se samo ako je prozor otvoren i ako nema drugog saobracaja. U krajnjem zamjenit cu lezaj, ali niko nema viska 100 eura da ih tek tako baca. U stvari, ne razumijem sta bi trebalo znaciti defektaza lezaja? Procjena kvara, tj da li ga treba mijenjati ili ne i na koji nacin?
U svakom slucaju hvala vam na brzom odgovoru, i zelim vam svaku srecu i uspjeh u radu. Volio bih da ste mi blizi.
ODGOVOR:
Ako se zvuk pojavljuje tek nakon 10 km vožnje tada nije u pitanju ležaj nego nešto drugo. To drugo je potrebno cuti i zakljuciti o cemu se radi.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,6 SR - NEMIRNI RAD MOTORA

Datum objave: 28.02.2008 21:47:00
Slika
PITANJE: Veliki pozdrav za velikog poznavaoca automobila i sve cestitke za ovako precizne i dobre odgovore,
imam Golf 4 1,6 SR, 2000 godište koji je kod mene godinu i po i do sada je prešao oko 92000 km.Auto je stvarno dobar , brz i donedavno mi nije pravio nikakve probleme.Medutim problemi su nastali sa nemirnim radom motora kada je u leru pa mu je dijagnosticiran kvar na "senzoru za zrak" koji se nalazi kod zracnog filtera i koji sam ja kupio kod ovlaštenog servisa i naravno promijenio ga.Mislio sam da je sada sve u redu medutim ponovo se poceo javljati nemiran rad motora kada je u leru i cesto mi se zna ugasiti kada prelazim naprimjer iz trece u drugu ili druge u prvu brzinu t. kada pritisnem kvacilo i smanjim brzinu na 10-20 km na sat.Odem ponovo na dijagnostiku i dijagnoza pokaže da "lamda sonda" nije u redu. Narucio sam i "lamda sondu" u ovlaštenom servisu za VW u Sarajevu pošto sam iz Kaknja BiH. Interesuje me kada i to promjenim da li ce mojim nevoljama doci kraj jer me je toga najviše i strah!?
ODGOVOR:Lambda sonda nije uzrok nestabilnog broja okretaja na minimumu. Uzrok je najcešce u nekim dijelovima sustava ubrizgavanja. U ovom slucaju potrebno je ispitati: EGR ventil, EVAP ventil za benzinske pare, potenciometar leptirastog ventila, motoric minimuma, veza izmedu motorica minimuma i ECU centrale, TP senzor, ECT senzor, MAP senzor, mjerac protoka zraka, zabrtvljenost usisne grane i njenih prikljucaka, ECU centrala.
Najbolje rješenje je da napravite dijagnostiku u servisu koji je sposoban to odraditi do kraja.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT KANGOO - KONTROLA TEMPERATURE ?

Datum objave: 28.02.2008 21:33:00
Slika
PITANJE: Radi se o Kangoo-u 1.4,8v iz 1999 godine,na autu su nedavno promjenjeni remeni,antifriz i sve ostalo kaj treba mjenjti na 110 000km ali se pojavio problem,naime kazaljka temperature se kod stajanja digne iznad polovice i zaustavi malo ispod oznake 3/4 i tu se pali ventilator i održava tu temperaturu,cim se krene kazaljka se spušta do oznake sredine a u vožnji je malo ispod ili iznad sredine.Mene zanima kak da ustanovim da li je to ok s obzirom da je sve ostalo normalno.
ODGOVOR:Najbolja kontrola koju možete napraviti sam je preko grijanja. Na otvorenoj cesti upalite grijanje i ako vam je u vozilu jako toplo tada je temperatura motora u redu. Preciznija kontrola je pomocu profesionalnog termometra.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 220-D - TEMPERATURA NA OTVORENOJ CESTI

Datum objave: 26.02.2008 20:03:00
Slika
PITANJE: Vozim mercedes 220D, 1995 godina. Radna temeratura po gradu mi je oko 90 stupnjeva. Kad izadjem na auto-cestu temeratura mi se popne na otprilike 110 stupnjeva pri brzini od 160 km/h. Zanima me da li temperatura izlazi iz dozvoljenih odstupanja i da li je sve ok.
ODGOVOR:Temperatura na otvorenoj cesti treba biti niža nego u gradu. U ovom slucaju provjerite ispravnost i protok kroz hladnjak koji može biti djelomicno zacepljen.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - NESTRUCNO NAPRAVLJENA GENERALKA

Datum objave: 26.02.2008 18:20:00
Slika
PITANJE: IMAM PROBLEM SA OPEL KADETOM 1,6D 1984 GOD.NAIME PROBLEM JE U TOME ŠTO KADA GA UPALIM ON NENORMALNO ZADIMI .DIM JE ONAKO PLAVICASTE BOJE .KADA GA NAKON TOGA VOZIM PAR KILOMETARA DIMA UOPŠTE NEMA .KADA STANEM NA PAR MINUTA I PONOVO UPALIM AUTO ISTO SE DEŠAVA ,PONOVO ZADIMI.PROBLEM JE JOŠ U TOME ŠTO MOTOR TROŠI I ULJE I TO NA 400 KM OKO POLA LITRE. NA AUTU JE PRE 15000 KM RA?ENA GENERALKA . BUŠENI SU CILINDRI ,STAVLJENI SU NOVI KLIPOVI MARKE KOBEL SMIT NOVE TEFLON GUMICE-SEMERINZI NA VENTILIMA MARKE GEC.RADILICA JE TAKO?E URA?ENA ,POSTAVLJENI SU KOMPLET ZAPTIVACI.ŠTO SE TICE GLAVE MOTORA STAVLJENO JE PAR NOVIH VENTILA I UFREJZOVANI SU SVI VENTILI KOMPLETNO. TEMPERATURA MOTORA JE NORMALNA KAO I POTROŠNJA
DIZELA.MOTOR NEMA KARTER GAS APSOLUTNO NIŠTA ,VUCE ODLICNO.KONSULTOVAO SAM VISE MAJSTORA U VEZI POMENUTOG KVARA,SVUGDE SAM DOBIO DRUGACIJI ODGOVOR.
POSTO DUŽE VREMENA PRATIM VAS SAJT I VAŠE STRUCNE ODGOVORE ZAMOLIO BIH VAS DA MI ODGOVORITE O KAKVOM SE PROBLEMU ILI KVARU RADI NA MOM AUTU.
ODGOVOR:Potrošnje ulja koju navodite je jako velika tim više što je obavljen generalni popravak motora sa svim brušenjima. Postoje samo tri stvari radi kojih motor troši ulje i to: nestrucno napravljena strojna obrada, upotrebljeni loši ili neodgovarajuci materijali, nestrucno obavljen automehanicarski dio posla. Na vama je da utvrdite što od navedenog nije dobro.
na vrh Povratak na vrh

SEAT TOLEDO - MOTOR LER GASA ??

Datum objave: 26.02.2008 18:16:00
Slika
PITANJE: Imam problem sa ler gasom, kada pustim papucicu gasa ugasi se. Tada ispod haube ponovno spojim taj kontakt koji se razdvoji i radi jedan odreden broj dana dok ne napravi istu grešku. Zadnji put sam skinuo klemu na akumulatoru da se resetira i sada radi ali ne znam do kada. Radi se o Seatu toledu iz 92 god. benz. RP motor.
ODGOVOR:Uzrok gašenja motora ne mora nužno biti motoric minimuma. Moguci slijedeci uzroci su veza izmedu motorica minimuma i racunala, ECT senzor, injektor, potenciometar leptira, slabo brtvljenje usisnog kolektora, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

HONDA CIVIC - STRUJA JE POLUDJELA ?

Datum objave: 26.02.2008 18:06:00
Slika
PITANJE: Prvo velike pohvale na web stranici te sadržaju jer ovakva prezentacija djelatnosti "Auto servisa"jedna od rjetkih svjetlih tocaka na Hr webu.
Problem:
Honda Civic 91,Auto sam ugasio, te ujutru više ništa nije bilo kao prije...
Struja kao da je poludjela na kocnicu pali štop svjetla, na svjetla pokrece kazaljku od temperature, na žmigavce glasno zuji i ne rade,motor teško pali a kad upali ukoliko ne silim sa gasom se ugasi.
Ocito veliki kvar,što bi moglo biti?
ODGOVOR:Ne mora biti veliki kvar. Prema vašem opisu na vitalnim mjestima došlo je do pada napona radi kojega pojedini potrošaci i instrumenti ne rade ispravno. Padovi napona najcešce nastaju na pojedinim stezaljkama i konektorima, rjede je uzrok elektricni vod/vodovi. Potrebno je provjeriti sve vitalne elektricne spojeve ( konektori ) preko kojih se odvija napajanje instrumenata i elektricnih potrošaca koji sada ne rade na ispravan nacin.
na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA - ŽUCKASTI TALOG NA CEPU

Datum objave: 25.02.2008 17:28:00
Slika
PITANJE: Imam seat ibizu 98g 1.6 prilikom vožnje upalila mi se lampica ulja stao sam i nakon pola sata išao sam provjerit ulje i razina je bila ok i tako par puta u par dana dok nisam otvorio cep poklopca ventila na njemu sam našao žuckasti talog kao pjena pa me zanima dali je u pitanju kakva brtva ili šta???p.s. na cepu od vode nema nikakvog taloga i voda je cista znaci ne miješa vodu i ulje,inace ulje bi trebao promjenit pa me zanima dali može tako pjenit i stvarat talog kada izgubi viskoznost?
ODGOVOR:Pritisak, tlak ulja i talog koji ste primijetili na cepu za ulje nisu povezani jedan s drugim. Lampica za tlak ulja se može paliti radi neispravnog indikatora za ulje ili radi niskog tlaka ulja. Potrebno je što hitnije izmjeriti tlak ulja kako bi se sa sigurnošcu utvrdilo cinjenicno stanje. Uzrok pojave navedenog taloga je najcešce brtva glave motora.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XANTIA - LUPANJE IZ MOTORA

Datum objave: 25.02.2008 17:19:00
Slika
PITANJE: Imam Citroen Xantiu 1.8i kada ga upalim hladnog cuje se lupanje u motoru kako se motor zagrijava smanjuje se i lupanje te se cuje skroz lupanje kada je topao i hladan kada se krece u bilo kojoj brzini izmedu 1500 i 3000 obrtaja kasnije prestaje tj.cuje se jako malo napomenuo bih da se to cuje samo kada dajem gas kada pustim gas u vožnji onda se necuje necuje se ni kada dajem gas na mjestu.
ODGOVOR:Svako lupanje iz motora treba shvatiti vrlo ozbiljno. Ako treba dati mišljenje s tim u vezi tada to lupanje treba cuti direktno na vozilu.
Bez toga može se reci da lupanje može nastati u glavi motora i ili u bloku motora. Lupanje iz glave odnosu se na ventilsku grupu i ili bregastu osovinu. Lupanje u bloku nastaje na radilici, klipnjacama i ili na glavnim ležajevima radilice ( ili na necemu nepredvidenomu ). Profesionalac ce nakon direktnog uvida tocno znati uzrok lupanja.
na vrh Povratak na vrh

AUDI 80 - TROŠI VODU

Datum objave: 25.02.2008 17:12:00
Slika
PITANJE: audi 80 b4 2.0 benzinac 94 g.
Kod audia mi u rashladnom sustavu dolazi do povecanje tlaka i auto troši vodu no medutim nigdje nisam naša gdje troši vodu (nije ni na cepu, ni na pumpi za vodu) no medutim daljnim pregledom našao sam da na racvi od vode koja ulazi u glavu motora pušta vodu ova racva nije na vidljivom mjestu , moram napomenuti da je mjenjan dihtung glave motora te je takoder glava strojno obradena , mene zanima je li ovo kod mene zatvoreni sustav hladenja i da li može na tom mjestu gdje sam vam rekao odnosno na racvi od vode koja pušta, hvatati zrak i samim time nabijati kompresiju u rashladnom sustavu, jer sam takoder cuo da ako pode opruga na cepu od ekspanzione posude može hvatati zrak i samim time u sustavu za hladenje nastajati povecanje tlaka ,što su isti simptomi napuknutog dihtunga ili same glave motora.
ODGOVOR:Gubitak rashladne tekucine na pojedinim mjestima ( spojevi, brtvila, cijevi, racve, cep ekspanzione posude i t.d. ) nema nikakve povezanosti (nije uzrok ) s pojavom tlaka u rashladnom sustavu. Povišeni tlak u rashladnom sustavu nastaje kada kompresija probija u rashladni sustav, uzrok tome je brtva glave motora, glava motora, blok motora. Brtva glave može biti oštecena, glava motora može biti neravna ili puknuta, blok motora može biti neravan ( dosjedna površina za brtvu glave ) i ili puknut. Svaki bolji mehanicar ce znati o cemu se radi.
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO - ODRŽAVANJE K&N FILTERA

Datum objave: 25.02.2008 17:06:00
Slika
PITANJE: Nedavno sam kupio FIAT BRAVO 1,6 16V iz 1997 godine u koji je ugraden K&N filter zraka pa me interesira kako se on održava.Takodjer me interesira na koliko se predenih kilometara mijenja zupcasti remen buduci da je automobil prešao 170000 kilometara.
ODGOVOR:K&F filter se cisti svakih 50.000 km sa specijalnim sredstvom koje može biti kao tekucina ili sprej , nakon toga se filter opere u vodi i osuši. Nakon toga se filter tretira sa specijalnim uljem ( tanki sloj ) . Zupcasti remen i pripadajuci dijelovi mijenjaju se svakih 110.000 km , po potrebi može i ranije ako to situacija nalaže.
na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO - NISKI TLAK KOMPRESIJE

Datum objave: 25.02.2008 16:59:00
Slika
PITANJE: Motor 1.8 td,96g, u toku zime teže pali,ponekad se dogada i po toplijem vremenu. nakon dužeg stajanja ako ne prime paljenje od prve (zna upaliti nakratko ali s nedovoljno snage pa se ugasi) onda slijedi dugo verglanje ali uz vecu trešnju motora - nije isti zvuk kao prvo paljenje. Kad je vruc ili topao pali od prve normalno, ulje motora i rashladna tekucina uvijek na istoj razini - ne troši ulje i ne dimi. mala potrošnja i prolazi eko test. Ali sad izneneda motor više uopce ne pali niti sa dva akumulatora, motor se samo okrece i po nekoliko minuta bez neke naznake da ce upaliti. Da se jednokratno nekako upaliti kad elektricar direktno spoji struju sa nekim grijacima onda se promijeni zvuk paljenja na zvuk s naznakom da ce upaliti. (Inace su svi grijaci, anlaser, akumulator, filter goriva novi). Mjerena je kompresija i iznosi za 1: 28 bara, 2 i 4 po 25bara i 3: 20 bara. Da li je kompresija glavni razlog toga svega ili nešto drugo ? Ako da jeli moguce dobiti kompresiju sa nekakvom polugeneralkom? Ali sve to vrijeme nije bio spojen kabel koji ide vjerovatno sa bosch / lucas pumpe -nalazi se ispod poluge za dodavanje gasa i coka (uredaj prekriven gumenom kapom) koji nitko ne zna spojiti kod brojnih servisa (da to nije ništa) !? Je li taj kabel važan za rad motora ?
ODGOVOR:Uzrok teškog paljenja motora na vašem vozilu je niski tlak kompresije. Radi toga u motoru se ne može postici potrebna temperatura za paljenje dizel goriva. Tlakovi kompresije trebaju biti 28,0 do 34,0 bara. Postoje nekoliko uzroka radi kojih motor može imati slabu kompresiju, propuštanje na ventilima, propuštanje na sustavu klip cilindar. Uzrok propuštanja na ventilima može nastati i kada ventili nisu dugo podešavani pa nema potrebne zracnosti izmedu ventila i podizaca ventila. Ako se vecina propuštanja dogada radi loših ili oštecenih dosjeda ventila tada je rješenje demontaža i uredenje glave motora. Ako se glavnina propuštanja dogada na sustavu klip cilindar tada treba urediti donji dio motora a to podrazumijeva zamjenu klipnih prstena
(ovo se radi ako cilindri nisu istrošeni ), ili obradu cilindara na vecu prekomjeru i ugradnju novih ( vecih ) klipova.
U ovom slucaju potrebno je najprije podesiti ventile i vidjeti efekt. Nakon toga ako poboljšanja nema treba razmišljati o navedenim zahvatima na motoru.Navedeni kabel nije bitan za paljenje motora.Navedeni dio je senzor predpaljenja na visokotlacnoj pumpi i on nije presudan za start hladnog motora. Ako visokotlacna pumpa ima navedeni senzor onda isti treba biti u funkciji.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III 1,9 TDI - RJEŠAVANJE POTROŠNJE ULJA

Datum objave: 25.02.2008 16:28:00
Slika
PITANJE: Imam priliku kupit po povoljnoj cijeni golf 3 1.9 TD kraj 95 g, motor prešao 200000km, a sad mali problem. Auto trošii ulja i to 1l na 1000km, što mislim da je previše, i dimi, pa mi je osoba koja to prodaje inace moj prijatelj rekao da ce ga on odvesti na popravak i da bi riješio potrošnju ulja i crni dim on misli promijeniti prstenove brusiti glavu i još neke stvari kojih se ne mogu sjetiti, mene sad zanima dali on kad to popravi, odnosno stavi nove dijelove dali ce auto radit kako i treba i dali je sa tim mijenjam dijelova produžio vijek ili dali još ima neke stvari napravit, a ja od vas tražim da mi recete na što bih trebao pripaziti kad auto taj budem gledao, što trebam gledati kad budem kompresiju mjerio, dali on još treba moža ventile ili cilindre mijenjati, tu bih stvarno trebao vašu strucnu pomoc??? I još jedno pitanje, kako da prepoznam da turbina kod takvog auta nevalja??
ODGOVOR:Brušenje glave motora i zamjena klipnih prstena ne znaci da motor nece trošiti ulje i dalje. Zašto je to tako???
Kada se želi dugorocno rješenje za motor a to znaci besprijekorno funkcioniranje bez potrošnje ulja tada treba sanirati sva istrošenja i ugraditi nove dijelove. Klipni prsteni su rješenje samo ako na cilindrima nema istrošenosti koja je veca od 0,10 mm ( deset stotinki milimetra ). Isto tako istrošene mogu biti vodilice ventila i ventili. Ne bih dalje spominjao predkomore, turbinu , potrebna brušenja , stanje diza i visokotlacne pumpe. Bitno je shvatiti da se cijena popravka ne može znati sve dok se ne otvori motor i sagledaju sve cinjenice. Turbina se može ispitati i ustanoviti kolika su istrošenja na glavnoj osovini , turbinskom i kompresorskom kolu te sustavu za regulaciju.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4. - STATICKI ELEKTRICITET

Datum objave: 25.02.2008 16:20:00
Slika
PITANJE: Možete li mi reci zašto me na C4 trese struja kad izadem iz auta i dodirnem lim i kako to sprijeciti ?
ODGOVOR:Na vašem vozilu ima puno plasticnih dijelova i sintetickih materijala (unutrašnjost vozila ) , vozilo se krece i giba, tijekom vožnje stvara se staticki elektricitet znacajnog napona. Prilikom izlaska iz vozila kada stanete na zemlju vi imate isti polaritet kao zemlja dok vozilo ima suprotni polaritet. U momentu kada dotaknete vozilo ( kvaka, vrata ) iz vozila skoci na vas iskra koja može imati znacajni napon koji može biti ponekad vrlo neugodan. Uzrok tome su obicno navlake za sjedala u vozilu koje treba skinuti i baciti. Ako u vašem slucaju to ili nešto slicno nije uzrok tada se može na podnicu vozila staviti gumena traka za uzemljenje koja permanentno odvodi staticki elektricitet prema zemlji.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - KOJE ULJE ?

Datum objave: 25.02.2008 16:16:00
Slika
PITANJE: Vozim Peugeot 307 iz 2003. 1.6 16v i pri zadnjem servisu stavljeno je motorno ulje Esso Ultron 5W40 pa me zanima da li to ulje odgovara tipu auta i na koliko km. je potrebna izmjena ? Imam još jedno pitanje vezano uz Peugeot . U autu je automatska klima i nedugo sam primjetio da ne radi osvijetljenje tipkica klime provjerio sam osigurac no nije do njega pa me zanima u cemu bi mogao biti problem i da li bih mogao to riješiti u Vašem servisu ? Redovno pratim Vašu stranicu koja je za svaku pohvalu !
ODGOVOR:Za vaše vozilo predvideno je ulje gradacije 10W-40 polusinteticko. Navedeno ulje je takoder dobro za vaš motor ( ima malo veci cijenu od polusintetickog ). Svaki prekidac ( tipka ) koji ima osvjetljenje i prestane raditi može se popraviti tako da se zamijeni žaruljica koja se nalazi u prekidacu. Kod nas možete to riješiti.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - KOCNICA PROPADA I BLOKIRA

Datum objave: 25.02.2008 16:07:00
Slika
PITANJE: Zahvaljujem Vam i cestitam na ideji da dijelite internet-savjete i žao mi je što niste bliži (živim u BiH –Bijeljina) da vam dotjeram auto na popravku.Pratim vec duže Vaš sajt a danas sam ga pregledao gotovo citavog tražeci problem kao kod mog auta ali nisam ga našao pa Vas molim da mi odgovorite na sledeca pitanja:
Od prije mjesec dana sam uvezao iz Njemacke vw Passat 1.9 tdi 74 PS, proizv. 2001 godina, standardna oprema ,u odlicnom stanju, svi servisi, jedan vlasnik, 118000km ,ali zadnje sedmice su poceli problemi sa kocnicom. U jutarnjim satima ponekad kocnica “propadne”, i papucicu moram rukom ili nogom da vratim. U tom trenutku kocnice pocinju da blokiraju, na sva cetiri tocka, i imam utisak da to traje dok se sve dovoljno ne zagrije, pa onda sve opet funkcioniše normalno. Tako je bilo tri jutra. Juce ujutro poslije prvog kocenja nisam uopšte mogao nastaviti jer je “blokirala”, papuca od kocnice nece da se vrati. Kad je sama od sebe pustila i poslije 10 minuta vožnje sam je probao i tada je onda“propala” .Nakon još 5 minuta vožnje sve je bilo normalno. I jutros mi je u dvorištu odmah poslije paljenja “blokilara” pa kad je poslije par minuta pustila ipak sam krenuo koristeci samo rucnu. Ali i ne dirajuci papucu, na semaforu je sama od sebe opet “blokirala”. Odvezao sam se na parking, pa kad sam poslije pola sata probao sve je bilo u redu. Ovaj put nije “propadala”, citav dan je poslije toga sve u redu, pa bih Vas molio za vaše mišljenje. Ponekad kocnica otvrdne (danas kad smo odvojili vakum prikljucak sa servo pojacivaca dobili smo isti efekt). Naravno sve se to dešava 10-tak minuta posle paljenja i kratke vožnje, i pretpostavka je da to prestaje kad se to sve malo ugrije. Prekjuce(subota 16.02.)u servisu na autodijagnostici elektrika je sva u redu ,nigdje ne curi ulje, danas sam provjerio da vakum pumpa radi. Citave sedmice su bile jutarnje temperature oko -4 a subota i nedjelja cak -9. Kakvu zaštitu (alarm …itd.) ima ovaj model protiv kradje, i da li ima mjerac temperature (klima nije automatska) i nema board computer. Koje ulje mi preporucujete, i ima li nekih velikih posebnosti kod održavanja s obzirom na sistem ubrizgavanja(dugo godina sam vozo MB 190 D sa klasicnom pompom visokog pritiska).
ODGOVOR:Problemi s kocnicom nastaju radi neispravnog glavnog kocnog cilindra. Navedeni cilindar treba zamijeniti . Prilikom zamjene vodite brigu o pravilnoj montaži. Zamijenite i ulje u kocnom sustavu. Vaše vozilo bi trebalo imati tvornicku zaštitu putem kod kljuca i imobilizatora paljenja. Ako je klima uredaj manualni tada nema senzore za temperaturu niti racunalo klime.Ulje za motor je 10W-40 koje odgovara VW normi 505.00 . Interval izmjene ulja je svakih 15.000 km a može i ranije. Na godišnjem servisu mijenjajte sve filtere a svake dvije godine mijenjajte sve tekucine.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 - TROKIRA I PADA BROJ OKRETAJA

Datum objave: 22.02.2008 15:24:00
Slika
PITANJE: Imam Mazdu 323 f, 2001.godina proizvodnje, 1.5 16V. u zadnjih 2 mjeseca imam velikih problema sa autom. Trokira, pada mu broj okretaja, gasi se kad je u prvoj i treba svladati uspon ili zavoj, sav se trese, nece primiti gas, samo ga odjednom izgubi, i ide snagom inercije. Promjenila sam filter goriva, ulje, svjecice, ali ništa nije bolje. Dali bi mogle biti u pitanju bobine jer više ne znam šta da radim.
ODGOVOR:Na vašem vozilu uzrok može biti sustav ubrizgavanja benzina ili sustav paljenja. Navedeni sustavi su vrlo složeni i imaju puno komponenata. Bobine su samo jedan od mogucih uzroka. Moguci drugi uzroci su elektronika paljenja, probijanje visokog napona, senzor radilice. Kod sustava ubrizgavanja najprije se provjerava tlak goriva, ispravnost injektora, potenciometar leptirastog ventila, MAP senzor. Najbrže cete riješiti kvar/kvarove strucnim pregledom motora i navedenih sustava.
na vrh Povratak na vrh

DAEWOO MATIZ - ZAMJENA RAMENA

Datum objave: 22.02.2008 15:08:00
Slika
PITANJE: POSJEDUJEM DAEWOO MATIZ IZ 2000.GODINE TE SU MI USTVRDILI DA JE DESNO RAME OTIŠLO.ZAMJENILI SU MI OBA RAMENA TE NAKON TE IZMJENE POCEO MI SE CUDNO PONAŠATI VOLAN.
KADA ULAZIM U ZAVOJ AKO NIJE JAKI POD 90 STUPNJEVA ZAVOJ, VOLAN MI OSTANE U TOM POLOŽAJU NE VRATI SE RAVNO NEGO GA JA MORAM RUCNO VRATITI ILI NA KADA GA VOZIM NA OTVORENOJ CESTI PRI BRZINI VECOJ OD 80 KM/H POSTANE JAKO OSJETLJIV KAO DA GA NESMIJEM NITI PIPNUTI ODMAH MIJENJA SMIJER.
JA SE NADAM DA SAM VAM DOVOLJNO OBJASNIO TE DA CETE MI MOCI POMOCI JER U SERVISU KAŽU DA SU TA RAMENA VJEROJATNO JAKO SPREŠANA TE DA CE TO S VREMENOM POPUSTITI.
ODGOVOR:Razlog nestabilnosti i problema oko vracanja volana u ravni položaj je nestrucno obavljen posao prilikom zamijene oscilirajucih ramena na vašem vozilu. Sada je poremecena geometrija ovjesa i to treba što prije ispraviti radi sigurnosti vožnje i trošenja guma. Ako niste sigurni u strucnost servisa koji je obavljao radove, obavite to u servisu u kojega imate povjerenje.
na vrh Povratak na vrh