Danas je: 25.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

DAEWOO MATIZ - ZAMJENA RAMENA

Datum objave: 22.02.2008 15:08:00
Slika
PITANJE: POSJEDUJEM DAEWOO MATIZ IZ 2000.GODINE TE SU MI USTVRDILI DA JE DESNO RAME OTIŠLO.ZAMJENILI SU MI OBA RAMENA TE NAKON TE IZMJENE POCEO MI SE CUDNO PONAŠATI VOLAN.
KADA ULAZIM U ZAVOJ AKO NIJE JAKI POD 90 STUPNJEVA ZAVOJ, VOLAN MI OSTANE U TOM POLOŽAJU NE VRATI SE RAVNO NEGO GA JA MORAM RUCNO VRATITI ILI NA KADA GA VOZIM NA OTVORENOJ CESTI PRI BRZINI VECOJ OD 80 KM/H POSTANE JAKO OSJETLJIV KAO DA GA NESMIJEM NITI PIPNUTI ODMAH MIJENJA SMIJER.
JA SE NADAM DA SAM VAM DOVOLJNO OBJASNIO TE DA CETE MI MOCI POMOCI JER U SERVISU KAŽU DA SU TA RAMENA VJEROJATNO JAKO SPREŠANA TE DA CE TO S VREMENOM POPUSTITI.
ODGOVOR:Razlog nestabilnosti i problema oko vracanja volana u ravni položaj je nestrucno obavljen posao prilikom zamijene oscilirajucih ramena na vašem vozilu. Sada je poremecena geometrija ovjesa i to treba što prije ispraviti radi sigurnosti vožnje i trošenja guma. Ako niste sigurni u strucnost servisa koji je obavljao radove, obavite to u servisu u kojega imate povjerenje.
na vrh Povratak na vrh

FIAT SCUDO - NESTAJE RASHLADNA TEKUCINA

Datum objave: 20.02.2008 09:32:00
Slika
PITANJE: Na scudu 1,9 td 98.g.svijetli lampica rashladnog sistema.Tek povremeno se na kratko ugasi,uglavnom prilikom brže vožnje autoputom.U ekspanzijskoj posudi ima cca 1/3 antifriza.Kad dolijem antifriz do cca 2/3 posude lampica se ugasi,ali sistem vrlo brzo izbaci tu kolicinu van kroz cep.Zamijenio sam cep ali se dogada isto.Napominjem da kad razina antifriza oped dode na 1/3 exp. posude, izbacivanje kroz cep prestane a lampica ponovo svijetli (uz kraca gašenja).
ODGOVOR:Navedena lampica svijetli jer senzor nivoa u ekspanzionoj posudi signalizira da nedostaje rashladne tekucine što je tocno. Ako i nakon zamjene cepa ekspanzione posude i dalje nastaje gubitak tekucine kroz cep to je znak da kompresija probija u rashladni sustav i radi toga nastaje povecani tlak u sustavu te radi toga rashladna tekucina izlazi na cep ekspanzione posude. Ova pojava je znak oštecenja brtvila glave i ili oštecenja glave motora.
CITROEN BERLINGO - ZAMJENA SAJLE
18.2.2008. 13:07
INFORMACIJA:
Zahvaljujem se na prijašnjim odgovorima i savjetima vezano za problem koji sam imao, s preskakanjem papucice kuplunga na berlingu HDI – 2004. godina. U meduveremenu su mi, na moje inzistiranje i razumijevanje jednog starijeg meštra, u jednom ovlaštenom servisu zamijenili sajlu i bilo je skoro OK. Papucica više nije propadala, ali je lovila jako nisko. Cijelih 7-8 tisuca. I onda opet propadanje uz KRRR kod prstiju. Ukupno je to vec bila treca sajla. Trpio sam muku kojih 10 tisuca dok propadanje uz škrgutanje nije poprimilo alarmantnu ucestalost. Ukratko, "veleznalci" iz zastupstva Citroena i dalje šute da su im sajle u prvoj ugradnji, kao i one koje zamjenski ugraduju, ocajne. Danas sam u servisu za izradu sajli Brcic, Samoborska c. 107 narucio i dobio klasicnu sajlu bez kuglica, zubaca i ostalih genijalnih sklopova za samozatezanje iste (ovo je sad cetvrta sajla na autu). Namjestio sam si visinu po želji i šaltanje ide "ko u putar"!!!! . Moj profesionalni fah nisu auti kao kolegama s faksa koji su se specijalizirali u trgovini, a ne u praksi, nego instalacije, no iskustva u vožnji i šarafanju Ficeka i Volge tijekom studiranja, ostavila su nešto rutine u prstima da samostalno odradim zamjenu sajle.
Konacni rezultat je višestruko oduševljenje – 1. konacno riješen problem i 2. pobjeda malog covjeka nad sustavom koji ga muze.
Vama još jednom zahvaljujem i nadam se da ce i Vama ove moje pisanije dati neki koristan podatak.
ODGOVOR:
Drago mi je da ste uspjeli otkloniti kvar na vašem vozilu. Zahvaljujem se na vašoj informaciji o nacinu otklanjanja kvara.
na vrh Povratak na vrh

TOYOTA YARIS - ŠKRIPANJE KVACILA

Datum objave: 18.02.2008 13:01:00
Slika
PITANJE: Imam 1,5 godina staru Toyotu Yaris. Unazad mjesec dana dogada se da, kad se auto zagrije, nakon prijedenih 40-ak kilometara, kvacilo pocne škripati, uglavnom kod otpuštanja kvacila. Škripa je prilicno glasna i iritantna, a i 'osjeca' se pod nogom. Imate li savjet za takav problem?
ODGOVOR:Pojava škripanja spojke ( kvacila ) može nastati na dva mjesta i to na komandi/komandama spojke i na vodilici potisnog ležaja. Ako je škripanje na komandama spojke iste se mogu doraditi ( podesiti, podmazati ) , ako je škripanje na vodilici potisnog ležaja potrebno je demontirati mjenjac kako bi se i taj dio problema otklonio. Najprije treba ustanoviti o cemu od navedenog se radi.
na vrh Povratak na vrh

HONDA SHUTTLE - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 18.02.2008 00:52:00
Slika
PITANJE: Kakva bi bila cijena ugradnje plinskog uredaja u Hondu shuttle 2,3i LS iz 1998. uz standardni cilindricni spremnik za sustav lambda control, a kakva za direktno ubrizgavanje?
ODGOVOR:Ugradnja plinskog sustava Prins , direktno ubrizgavanje je 12,500,- kn . Cijena sustava za hladenje ventila je 800,- kn.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - DEMONTAŽA NASLONA ZA GLAVU

Datum objave: 18.02.2008 00:32:00
Slika
PITANJE: IMAM FIAT PUNTA 75 SX '95, PA BI ME ZANIMALO KAKO SE DEMONTIRA NASLON ZA GLAVU NA PREDNJIM SJEDALIMA. TREBAM STAVITI NAVLAKE NA SJEDALA ALI NIKAKO NE MOGU SHVATITI KAKO SE NASLONI SKIDAJU.I ZANIMALO BI ME GDJE SE MOZE NABAVITI KNJIGA O MOM PUNTU.
ODGOVOR:Postoji dva nacina ( rješenja ) koja se primjenjuju na vozilima PUNTO. Jedan nacin je da se naslon za glavu izvlaci jednostavno podizanjem samog naslona a ako je potrebno može se udarcem dlana lagano izbiti iz ležišta. Drugi nacin je da naslon za glavu ima odgovarajuci osigurac kojega treba stisnuti i na taj nacin osloboditi vodilicu naslona a naslon samo izvuci iz ležišta. Ponekad navedeni osigurac nije moguce vidjeti nego ga treba osjetiti pod prstima. Knjigu o PUNTU možete nabaviti preko ovlaštene servisne mreže.
na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - KOJE GORIVO ?

Datum objave: 18.02.2008 00:24:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Ford Focusa 1.8 TDCI sa 115 KS iz 2003. godine, pa bih vas htjeo pitati koje dizelsko gorivo koristiti EURO IV (npr.INA) ili EURO V (npr Tifon)? Naime, koliko znam EURO V sadrži manje sumpora što je navodno bolje motor/pumpu zbog smanjene kolicine cade koja nastaje pri izgaranju, no upravo zbog te smanjene kolicine sumpora navodno taj EURO V ima slabije "podmazivanje" (po informacijama upravo taj sumpor kod izgaranja radi kao lubrikant).
Buduci nisam pristaša ubacivanja nikakvih aditiva i doljevanja ulja u gorivo, što bi bila vaša preporuka u ovom slucaju?
ODGOVOR:Euro IV i Euro V normalno vrše funkciju podmazivanja visokotlacne pumpe i ostalih mehanickih dijelova sustava. Gorivo s više sumpora ima štetnije djelovanje na elektronske komponente sustava ubrizgavanja. Prednost bih dao cistijem gorivu.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - CIJENA POPRAVKA ??

Datum objave: 18.02.2008 00:20:00
Slika
PITANJE: Posedujem Peugeot 206 1.9 d 2001 god, prešao 85000. Motor je radio bez problema dok u jednom trenutku nije zatrzao I stao, sada NE može DA upali, samo vergla, šta je u pitanju I koliko košta opravka ?
ODGOVOR:Cijena popravka je jako mala ako je motor stao radi toga što nemate goriva u rezervoaru ili ako je zacepljen filter goriva. Ako je motor stao radi kvara na elektro magnetskom ventilu koji zatvara gorivo tada je cijena nešto veca. Ako se radi o havariji razvodnog mehanizma ( zupcasti remen, klizaci , natezaci ) tada je popravak jako skup. Kao što vidite odgovor kolika je cijena popravka znati cete kada strucna osoba utvrdi cinjenice i eventualne neispravnosti na vašem vozilu.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - KOJE VOZILO KUPITI?

Datum objave: 28.03.2011 18:28:42
Slika
PITANJE:

Imao bih jedno pitanje koje se tice Golfa V 2,0 TDI. Razmišljam o kupovini polovnog auta (golfa 2006 god) sa provjerenom kilometražom koja je 50000 km. Pošto pretpostavljam da ste se zbog prirode vašeg posla susretali sa tim autom zamolio bih vas za savjet: Da li bi vi meni preporucili taj motor?? Poznato je da troši ulje, da ima grublji rad(pumpa sapnica princip) i cuo sam da im hoce otici zamašnjak. Vjerujem da ce te mi Vi preporucit 1.9 TDI, ali mi je to malo preslabo, a opet ne bih se htio zaletiti u neka skupa održanja. Znaci u kratkim crtama, uz redovito održavanje da li taj motor može proci do nekih 170000 km (kad bih ga prodavao) bez nekih velikih zahvata na motoru i getrib (manualnoj).

ODGOVOR:

GOLF V, 2,0 TDI PD. GOLF V, 1,9 TDI. I jedan i drugi motor su dobri . I jedan i drugi imaju svoje specificnosti. Svi motori 2,0 TDI PD troše ulje i to od 1 do 3 litre na 15.000 km , po tvornickim podacima je to i više.
Motori 1,9 TDI troše znatno manje ulja i jednostavnije su konstrukcije te samim tim i prihvatljiviji za održavanje. Problem ( uvjetno receno ) sa zamašnjakom je prisutan i treba ga zamijeniti na 100.000 km. Oba navedena motora mogu se tunirati ( chip tuning ) . OCT tuningom motor 1,9 TDI od 77 KW dobiva 105 KW , moment motora se poveca s 250 Nm na 320 Nm. Navedenu kilometražu 170.000 km uz adekvatan tretman motor 2,0 TDI PD normalno prolazi.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - TEŽE IZ PRVE BRZINE

Datum objave: 15.02.2008 22:46:00
Slika
PITANJE: Imam Fiat punta 1.9 jtd 2001 god.Problem je u rucici menjaca koja ponekad nece da izade iz prve brzine. Kada mi se to desi malo prodrmam rucicu i ona izadje iz brzine, a ponekad cak moram
podovo da pustim kvacilo malo ga zaletim prvom i nakon toga obicno bez problema izadje iz prve.
ODGOVOR:Teže izbacivanje iz prve brzine najcešce nastaje radi istrošenosti mehanizma za šaltanje brzina, nekada je dovoljno samo podesiti i podmazati navedeni mehanizam i problem je otklonjen. U rijetkim slucajevima uzrok može biti u samom mjenjacu i tada je popravak znatno složeniji jer je potrebna revizija mjenjaca. Napravite potrebnu doradu na mehanizmu.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - CVILI I ŠKRIPI

Datum objave: 15.02.2008 22:40:00
Slika
PITANJE: Imam Reanult Megane, 1997. godina. Pocelo je sa škripanjem, cviljenjem dok se volan, servo okrece. Prvo je bilo samo kad je auto stajao na mjestu upaljen i okretao se volan. Sada je vec pocelo škripati u vožnji u zavojima. Kada palim auto servo je toliko težak da ga jedva okrecem prvih par minuta. Prvo sam mislila da nema ulja u servu ali ulila sam i nije prestalo. Receno mi je da je to možda otišla manžeta letve volana, pa bih vas sada molila za mišljenje da li znate da li je to ta mažeta ili nešto drugo...da znam kakav servis da tražim :)
ODGOVOR:Iz vašeg dopisa nije teško zakljuciti da se radi o dva tipa grešaka, prva je škripanje a druga je teško okretanje volana. Škripanje volana može nastati radi neispravnosti na dijelovima prednjeg ovjesa ( kuglasti zglobovi, selen blokovi, aksijalni ležaj amortizera ). Otežano okretanje volana povezano je sa radom servo sustava volana ( tlacna pumpa, hidraulika volana, tlacna cijev ) i ili deformacijom na zubnoj letvi volana. Direktnim pregledom na vozilu mogu se tocno utvrditi cinjenice kao i cijena popravka.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - DUŽE VERGLANJE

Datum objave: 15.02.2008 22:34:00
Slika
PITANJE: Nakon promjene pumpe za gorivo na audiu A4 1.8 iz 1995g primjetio sam da za paljenje vozila treba sad duže verglat oko 10 sekundi a nekad i iz 2 pokušaja ,vozilo ima ugraden plin..zanima me jel se možda radi o nekoj neispravnosti (neki ventil ili elektronika) ili je do pumpe koja možda nije odgovarajuca?
ODGOVOR:Nakon zamjene pumpe za gorivo potrebno je izmjeriti tlak goriva koji mora biti veci od 3 bara. Ako je tlak goriva dobar uzrok težeg paljenja mogu biti benzinski injektori i još neki sklopovi sustava goriva. Ako u momentu paljenja nema pravovremeno iskre na svjecici tada treba ispitati sustav paljenja, senzor radilice, i senzor bregaste osovine. U vecini slucajeva injektori se mogu cistiti a najbolji nacin je ultrazvucno cišcenje.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E-200 - ISPRAZNI AKUMULATOR

Datum objave: 15.02.2008 22:24:00
Slika
PITANJE: Imam Mercedes E-200 Kompresor 2002 god prešao 54000 kilometara.Sada kada je garažiran i nije paljen 2-3 dana izprazni bateriju potpuno .U ovlaštenom servisu u Sl.Brodu stave na aparat i ne pokazuje nikakvu grešku a ja nisam siguran i pitam se moželi se negdje zapaliti.
ODGOVOR:Postoje dva moguca uzroka radi kojega sustav za startanje ne može pokrenuti motor. Prvi moguci uzrok je loš akumulator a drugi je pražnjenje akumulatora kada je vozilo u stanju mirovanja. Uzrok pražnjenja akumulatora je neki od elektricnih potrošaca koji nekontrolirano vuce struju iz akumulatora. Dozvoljena potrošnja struje kada je vozilo u stanju mirovanja je 0,3 A ( ampera ). Ako je to više od navedenog potrebno je ispitati i otkriti zašto nastaje pražnjenje akumulatora. Svaki bolji autoelektricar može otkriti o cemu se radi.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - BORIM SE SA RAZNIM AUTOSEVISIMA

Datum objave: 15.02.2008 22:19:00
Slika
PITANJE: Vec se nekoliko mjeseci "borim" sa raznim autoservisima, jer neznaju u cemu je problem na Fiat Punto 1,6 Sporting 1995. g. 210000 km. Uglavnom, na kontolnoj ploci kod kilometar sata mi se pali lampica za injektor, te se u tom trenutku auto ponaša "ko da radi na tri cilindra" i kao da ce se ugasiti ali se ne ugasi ..., nakon toga ugasim auto i odmah ga zapalim i lampica prestane goriti i auto normalno radi. Mijenjali su mi Lambda sondu jer su mislili da je to to , ali nije i dalje se lampica palila, nadalje injektori su ocišceni na nekakvom uredaju jer su mislili da su zaštopani, i dalje se lampica palila, nakon toga mi je ocišcen AGR ventil od cade, ali opet isto. Promjenjene su svjecice i kablovi ( Bosch )... Na dijagnostici (kompjuter) se ništa nevidi, ocitanja na lambda sondi su normalna, itd. jer kako su mi rekli da neka dodem kad se lampica upali, s tim da nema pravila kad ce se lampica zapaliti ( brza-spora vožnja ).Vozilo uredno servisiram i mijenjam sve moguce filtere ( pa i onaj kod zadnjeg desnog kotaca) u razumnom kilometarskom intervalu, prije odprilike tri godine kad sam auto kupio sam mogao sa punim rezervoarom napraviti cca 650-700 km , nakon godine dana je kilometraža pocela opadati i lampica se pocela paliti , tako da naprimjer sada napravim sa rezervoarom cca 450-500 km.
Cuo sam da katalizator može biti uzrocnik tome iako se na mjerenju pokaže ( lambda sonda ) da je sve u redu, s druge strane da li se injektori mogu fizicki pohabati nakon xy godina, jer još jedino te dvije stvari nisam na autu promjenio.
ODGOVOR:Na žalost ima i takvih kvarova koji nisu tipicni , pojavljuju se povremeno sami od sebe i radi toga ih je teže otkriti. Poznata je cinjenica da je najlakše otkriti kvar kada motor ne može upaliti. Na vaše pitanje mogao bih odgovarati na dugo i široko o raznim mogucim i nemogucim uzrocima, medutim od toga ne bi bilo koristi. Zadnji dio vašeg dopisa mi se cini interesantan jer spominjete povecanu potrošnju goriva a uzrok tome sigurno postoji. Obicno je to sustav ubrizgavanja koji ne radi na ispravan nacin. U traženju rješenja obvezno treba krenuti od kontrole mehanickog sustav, zatim sustava ubrizgavanja i na kraju je kontrola sustava paljenja. Odgovor na pitanje o injektorima , oni se mogu cistiti ali to cišcenje ne mora nužno dati i kvalitetne rezultate. Ako isti ne rade dobro potrebno ih je zamijeniti.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - SERVO URE?AJ

Datum objave: 14.02.2008 14:13:00
Slika
PITANJE: Poštovani gospodine Meicu hvala Vam na trudu oko uredivanja ove stranice.
Posjedujem renault megano 1.9 CDI star 3 godine, a receno mi je da on ima elektricni servo uredaj za upravljac koji i prema saznanjima mojih poznanika nije baš najuspješnije rješenje.Upravljac je neprecizan i tvrdi nego kod drugih tipova vozila, a u servisu su mi rekli da je sa mojim servom volana sve u redu. Cuo sam da u ovo vozilo postoji mogucnost ugradnje klasicnog servo uredaja od nekih fiatovih vozila, ( zanima me kojih) te vas molim za savjet kako to izvesti.
ODGOVOR:Prije bilo kakve odluke isprobajte volan na drugom istom takvom vozilu , ne vjerujem u amaterske price da navedeni servo sustav volana nije dobar. Na otpor okretanja mogu utjecati gume, ovjesi, kut osovine kotaca ( zatur ), otpor u zubnij letvi volana i sl. Ljudi bez ikakve odgovornosti svašta pricaju. Nemam spoznaju koji FIAT-ov servo volan odgovara za vaše vozilo. Ako ta mogucnost i postoji sigurno cete odustati od nje kada zbrojite cijenu materijala i cijenu rada za alternativnu ugradnju.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - ISPRAZNI SE AKUMULATOR

Datum objave: 14.02.2008 13:58:00
Slika
PITANJE: Mislim da je fantasticno to što radite. Sve cestitke samo tako nastavite.
Moj problem, nakon nedavne promjene akumulatora, ugradio sam tzv suhi Boshov silver 52 Ah dešava mi se da se pri ne tako niskim temperaturama skoro isprazni akumulator, odnosno poslije jednog dana stajanja jedva upali a ako bi stajao dva morao bih koristiti kleme. Provjerio sam akumulator kod dilera kod kog sam ga kupio gdje su mi rekli da je punjenje slabo ali da nije do akumulatora i da ga oni ne mogu promijeniti. Nakon što sam bio kod elektricara na pregledu i maloj intervenciji punjenje je bolje ali opet se isto dešava. Auto je opel astra F 1.6. Nikada ranije nisam imao tih problema.
ODGOVOR:Do rješenja cete doci ako napravite sve po uputama koje cu vam dati. Najprije ispitajte snagu akumulatora koja mora biti ( ako je novi ) iznad 70%. Ako je akumulator ispravan izmjerite napon punjenja kojega daje alternator a on mora biti 13,7 do 14,5 V ( volti ). Ako ste ustanovili da je napon punjenja dobar tada treba napraviti još jedno ispitivanje a to je test da li neki od potrošaca vuce struju iz akumulatora kada je vozilo u stanju mirovanja. Dozvoljena potrošnja struje u tom momentu ne smije biti veca od 0,2 A ( ampera ). Nakon ovoga sigurno cete znati uzrok.
POVRATNA INFORMACIJA:
Uradio sve po uputama. Zahvaljujem se najljubaznije. Auto kasetofon je izvlacio struju. Problem saniran. Hvala još jednom na vašoj nesebicnoj pomoci.
Uspješan rad želim.
Vedran
GOLF IV 1,9 TDI - GASI SE U TOKU VOŽNJE
14.2.2008. 13:30
PITANJE.
posjedujem golf IV 1.9 tdi, 66KW, godina proizvodnje 1998, a problem se ogleda u tome što mi se do sada u zadnjih 15 dana vec 3 puta ugasio u toku vožnje,automobil je servisiran redovno pri cemu prilikom svakog servisa mijenjam sve filtere.
Šta bi po vašem mišljenu mogao da bude uzrok?
ODGOVOR:
Navedena pojava je neugodna jer se dogada povremeno a mogucih uzroka može biti više. Nabrojiti cu neke koji su najcešci, elektricni konektori ( slabi kontakt ), zrak u sustavu goriva, solenoidni ventil za zatvaranje goriva, relej koji napaja cut-off ventil, regulator kolicine goriva, niskotlacna pumpa, relej niskotlacne pumpe, senzor radilice, RPM senzor ( za brij okretaja ), visokotlacna pumpa, relaj za napajanje upravljackog kompjutora, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - KAO DA NE DOBIVA GORIVO

Datum objave: 14.02.2008 13:26:00
Slika
PITANJE: Motor mi vrti ali kao da ne dobiva gorivo! zanima me da li bi kvar bio do elektronike ,pumpe……..Kod davanja kontakta svi pokazivaci rade OK, cim ga pocnem paliti pokazivac brzine pada dolje ,pokazivac goriva pada na rezervu(ima goriva) I cuje se mali škljocaj kod regulatora zraka.
ODGOVOR:Ako elektro pokretac okrece glavnu osovinu motora a motor ne može upaliti mogucih uzroka može biti vrlo mnogo. Kada bih sada navodio sve moguce samo bi vas zbunio a koristi od toga ne bi imali. Zato cu objasniti na jednostavniji nacin. Kada motor ne pali glavni uzrok je izostanak iskre na svjecici i mogucnost da nema goriva na injektorima. Ako nema iskre na svjecici ispituje se sustav paljenja ( sve njegove komponente ) i traži uzrok. Ako nema goriva na injektorima ispituje se sustav za ubrizgavanje goriva ( sve komponente sustava ) i traži uzrok.
Odgovor na vaše pitanje je da pumpa za gorivo može biti uzrok ali može biti i mnogo toga drugog. Vama ne pomaže opcenita informacija što bi moglo biti nego što stvarno jest uzrok. Precizan odgovor na to pitanje može se dati nakon pregleda navedenih sustava ( sustav goriva, sustav paljenja ).
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - RUCNA KOCNICA

Datum objave: 13.02.2008 23:32:00
Slika
PITANJE: Imam Fiat Punto 1.7TD iz 1997 godine.Problem je u tome sta mi je do neki dan rucna kocnica odlicno drzala a onda sam jednog dana potegao rucnu kocnicu i cuo se neki zvuk kao da je nesto puklo i najedanput je sasvim olabavila rucna kocnica…odnosno sada mi vise ne drzi kao prije nego skoro pa nikako…Zanima me dali je mozda pukla sajla i kako se to moze promijeniti bez posjeta mehanicaru ako je to moguce i za koliko novca…I dali je mozda problem u necem drugom.
ODGOVOR:Moguce je da je pukla sajla rucne kocnice ali je isto tako moguce da je i nešto drugo. Kvar je moguce popraviti i bez mehanicara na nacin da ste to u stanju napraviti a za to su vam potrebni uvjeti dizalica ili kanal, alat , potreban rezervni dio i znanje.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B - KOJI GRIJACI ?

Datum objave: 13.02.2008 23:25:00
Slika
PITANJE: Koje grijace staviti u Corsu B 1.5 D 1995 god. Isuzu motor !
Ima prijedenih 180000 km .
ODGOVOR:Za vaše vozilo koristite iste grijace kao što su sada na motoru. Prije nego što kupite grijace demontirajte jedan postojeci grijac kako bi imali uzorak. Na starom grijacu je važno da procitate da li je to grijac na kojem piše 11 V ( volti ) ili je to grijac na kojemu piše 5 V ( volti ). Marka grijaca može biti Bosch, Beru, Denso, Lucas.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - VELIKI SERVIS

Datum objave: 13.02.2008 23:20:00
Slika
PITANJE: Post. gosp. Meic, ja bih Vas zamolio ako mi mozete pomoci oko velikog servisa za Audi A4 1.9 TDI 81 KW 110 KS, 1999.g. proizvodnje modificirana linija ima 150.000 tkm i do sada nisam imao problema sa njime koje bi bilo vrijedno spomena. Zadnji veliki servis je bio na 90.000 tkm i sada mene zanima sto bi sve trebalo napraviti (ZAMIJENITI OBAVEZNO) i pregledati.
ODGOVOR:Na vašem vozilu redovni servis se radi svakih 15.000 km ili jednom godišnje. Ako želite pravi servis na 150.000 km tada je najbolje da prije servisa obavite kompletan pregled vozila koji bi ukljucio kontrolu stanja svih tekucina, pogonskih remena , natezaca,kocnog sustava, ovjesa,klima uredaja i ostalog. Nakon toga tocno bi znali kakav servis treba raditi. Bez tog pregleda može se reci da na navedenom servisu treba zamijeniti sve filtere, motorno ulje, ostale tekucine po potrebi, pogonske remene po potrebi,kocnice po potrebi,kontrola ovjesa, kontrola podvozja, servis klima uredaja po potrebi, pregled elektricne instalacije i potrošaca, servis klime po potrebi. Naglasio bih da se sve tekucine ( osim ulja u motoru ) mijenjaju svakih 60.000 km ili svake dvije godine, servis klime se radi isto tako. Kontrola i eventualni servis alternatora i elektro pokretaca radi se svakih 1000.000 km.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 210 - GENERALKA ??

Datum objave: 13.02.2008 23:05:00
Slika
PITANJE: Kupio sam mercedes w210 1998 god, 2.2 diesel 95 ks, od prvog dana problemi. Prošle godine (2007) radena je generalka jer jedan cilindar uopce nije radio u leru , pukao je klip, Majstor kaže da treba potpuno srediti motor. Platio sam 16000 kn , od toga samo dijelove 13500 kn, promijenjeno je sve od lanca, svi 4 klipa, strojna obrada, itd.
Auto je prošao 216000, a na 201000 radena generalna.Vjerovatno skidana kilometraža, jer majstor kaže da je pukla karika i nekako otkrhnula komad klipa i spisala cilindar. Danas nadolijevam tekucinu za staklo i dok sam palio auto primjetio sam lagan plavi dim pri paljenju, (Tocim samo eurodiesel), kad sam ga malo isturirao baca plavi dim, i na asfaltu sam primjetio crnu mrlju, opipao sam unutrašnjost auspuha , koja je potpuno masna i primjeti se pri turiranju kako izleti par kapljica ulja. Kako se je to moglo desiti vec nakon 10000 km od generalne, dali je majstor zeznuo stvari, kolika je ozbiljnost ovog problema?
ODGOVOR:Na vašem vozilu generalni popravak motora ne može koštati samo toliko koliko navodite jer je cijena materijala i strojne obrade znatno veca i to bez cijene rada servisa. Kada se napravi prava generalka tada tih problema nema. Ako želite znati u kakvom stanju je motor tada izmjerite kompresiju i napravite test propuštanja cilindara, isto tako ispitajte i dize. Crni dim u neznatnoj kolicini pri naglom dodavanju gasa ne znaci ništa ali ako je navedeni dim prisutan u vecoj mjeri i pri konstantnom gasu tada to treba ozbiljno shvatiti ( dize, visokotlacna pumpa, zacepljenje usisnih kanala ).
na vrh Povratak na vrh