Danas je: 26.09.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

AUDI A4 - DUŽE VERGLANJE

Datum objave: 15.02.2008 22:34:00
Slika
PITANJE: Nakon promjene pumpe za gorivo na audiu A4 1.8 iz 1995g primjetio sam da za paljenje vozila treba sad duže verglat oko 10 sekundi a nekad i iz 2 pokušaja ,vozilo ima ugraden plin..zanima me jel se možda radi o nekoj neispravnosti (neki ventil ili elektronika) ili je do pumpe koja možda nije odgovarajuca?
ODGOVOR:Nakon zamjene pumpe za gorivo potrebno je izmjeriti tlak goriva koji mora biti veci od 3 bara. Ako je tlak goriva dobar uzrok težeg paljenja mogu biti benzinski injektori i još neki sklopovi sustava goriva. Ako u momentu paljenja nema pravovremeno iskre na svjecici tada treba ispitati sustav paljenja, senzor radilice, i senzor bregaste osovine. U vecini slucajeva injektori se mogu cistiti a najbolji nacin je ultrazvucno cišcenje.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E-200 - ISPRAZNI AKUMULATOR

Datum objave: 15.02.2008 22:24:00
Slika
PITANJE: Imam Mercedes E-200 Kompresor 2002 god prešao 54000 kilometara.Sada kada je garažiran i nije paljen 2-3 dana izprazni bateriju potpuno .U ovlaštenom servisu u Sl.Brodu stave na aparat i ne pokazuje nikakvu grešku a ja nisam siguran i pitam se moželi se negdje zapaliti.
ODGOVOR:Postoje dva moguca uzroka radi kojega sustav za startanje ne može pokrenuti motor. Prvi moguci uzrok je loš akumulator a drugi je pražnjenje akumulatora kada je vozilo u stanju mirovanja. Uzrok pražnjenja akumulatora je neki od elektricnih potrošaca koji nekontrolirano vuce struju iz akumulatora. Dozvoljena potrošnja struje kada je vozilo u stanju mirovanja je 0,3 A ( ampera ). Ako je to više od navedenog potrebno je ispitati i otkriti zašto nastaje pražnjenje akumulatora. Svaki bolji autoelektricar može otkriti o cemu se radi.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - BORIM SE SA RAZNIM AUTOSEVISIMA

Datum objave: 15.02.2008 22:19:00
Slika
PITANJE: Vec se nekoliko mjeseci "borim" sa raznim autoservisima, jer neznaju u cemu je problem na Fiat Punto 1,6 Sporting 1995. g. 210000 km. Uglavnom, na kontolnoj ploci kod kilometar sata mi se pali lampica za injektor, te se u tom trenutku auto ponaša "ko da radi na tri cilindra" i kao da ce se ugasiti ali se ne ugasi ..., nakon toga ugasim auto i odmah ga zapalim i lampica prestane goriti i auto normalno radi. Mijenjali su mi Lambda sondu jer su mislili da je to to , ali nije i dalje se lampica palila, nadalje injektori su ocišceni na nekakvom uredaju jer su mislili da su zaštopani, i dalje se lampica palila, nakon toga mi je ocišcen AGR ventil od cade, ali opet isto. Promjenjene su svjecice i kablovi ( Bosch )... Na dijagnostici (kompjuter) se ništa nevidi, ocitanja na lambda sondi su normalna, itd. jer kako su mi rekli da neka dodem kad se lampica upali, s tim da nema pravila kad ce se lampica zapaliti ( brza-spora vožnja ).Vozilo uredno servisiram i mijenjam sve moguce filtere ( pa i onaj kod zadnjeg desnog kotaca) u razumnom kilometarskom intervalu, prije odprilike tri godine kad sam auto kupio sam mogao sa punim rezervoarom napraviti cca 650-700 km , nakon godine dana je kilometraža pocela opadati i lampica se pocela paliti , tako da naprimjer sada napravim sa rezervoarom cca 450-500 km.
Cuo sam da katalizator može biti uzrocnik tome iako se na mjerenju pokaže ( lambda sonda ) da je sve u redu, s druge strane da li se injektori mogu fizicki pohabati nakon xy godina, jer još jedino te dvije stvari nisam na autu promjenio.
ODGOVOR:Na žalost ima i takvih kvarova koji nisu tipicni , pojavljuju se povremeno sami od sebe i radi toga ih je teže otkriti. Poznata je cinjenica da je najlakše otkriti kvar kada motor ne može upaliti. Na vaše pitanje mogao bih odgovarati na dugo i široko o raznim mogucim i nemogucim uzrocima, medutim od toga ne bi bilo koristi. Zadnji dio vašeg dopisa mi se cini interesantan jer spominjete povecanu potrošnju goriva a uzrok tome sigurno postoji. Obicno je to sustav ubrizgavanja koji ne radi na ispravan nacin. U traženju rješenja obvezno treba krenuti od kontrole mehanickog sustav, zatim sustava ubrizgavanja i na kraju je kontrola sustava paljenja. Odgovor na pitanje o injektorima , oni se mogu cistiti ali to cišcenje ne mora nužno dati i kvalitetne rezultate. Ako isti ne rade dobro potrebno ih je zamijeniti.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - SERVO URE?AJ

Datum objave: 14.02.2008 14:13:00
Slika
PITANJE: Poštovani gospodine Meicu hvala Vam na trudu oko uredivanja ove stranice.
Posjedujem renault megano 1.9 CDI star 3 godine, a receno mi je da on ima elektricni servo uredaj za upravljac koji i prema saznanjima mojih poznanika nije baš najuspješnije rješenje.Upravljac je neprecizan i tvrdi nego kod drugih tipova vozila, a u servisu su mi rekli da je sa mojim servom volana sve u redu. Cuo sam da u ovo vozilo postoji mogucnost ugradnje klasicnog servo uredaja od nekih fiatovih vozila, ( zanima me kojih) te vas molim za savjet kako to izvesti.
ODGOVOR:Prije bilo kakve odluke isprobajte volan na drugom istom takvom vozilu , ne vjerujem u amaterske price da navedeni servo sustav volana nije dobar. Na otpor okretanja mogu utjecati gume, ovjesi, kut osovine kotaca ( zatur ), otpor u zubnij letvi volana i sl. Ljudi bez ikakve odgovornosti svašta pricaju. Nemam spoznaju koji FIAT-ov servo volan odgovara za vaše vozilo. Ako ta mogucnost i postoji sigurno cete odustati od nje kada zbrojite cijenu materijala i cijenu rada za alternativnu ugradnju.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - ISPRAZNI SE AKUMULATOR

Datum objave: 14.02.2008 13:58:00
Slika
PITANJE: Mislim da je fantasticno to što radite. Sve cestitke samo tako nastavite.
Moj problem, nakon nedavne promjene akumulatora, ugradio sam tzv suhi Boshov silver 52 Ah dešava mi se da se pri ne tako niskim temperaturama skoro isprazni akumulator, odnosno poslije jednog dana stajanja jedva upali a ako bi stajao dva morao bih koristiti kleme. Provjerio sam akumulator kod dilera kod kog sam ga kupio gdje su mi rekli da je punjenje slabo ali da nije do akumulatora i da ga oni ne mogu promijeniti. Nakon što sam bio kod elektricara na pregledu i maloj intervenciji punjenje je bolje ali opet se isto dešava. Auto je opel astra F 1.6. Nikada ranije nisam imao tih problema.
ODGOVOR:Do rješenja cete doci ako napravite sve po uputama koje cu vam dati. Najprije ispitajte snagu akumulatora koja mora biti ( ako je novi ) iznad 70%. Ako je akumulator ispravan izmjerite napon punjenja kojega daje alternator a on mora biti 13,7 do 14,5 V ( volti ). Ako ste ustanovili da je napon punjenja dobar tada treba napraviti još jedno ispitivanje a to je test da li neki od potrošaca vuce struju iz akumulatora kada je vozilo u stanju mirovanja. Dozvoljena potrošnja struje u tom momentu ne smije biti veca od 0,2 A ( ampera ). Nakon ovoga sigurno cete znati uzrok.
POVRATNA INFORMACIJA:
Uradio sve po uputama. Zahvaljujem se najljubaznije. Auto kasetofon je izvlacio struju. Problem saniran. Hvala još jednom na vašoj nesebicnoj pomoci.
Uspješan rad želim.
Vedran
GOLF IV 1,9 TDI - GASI SE U TOKU VOŽNJE
14.2.2008. 13:30
PITANJE.
posjedujem golf IV 1.9 tdi, 66KW, godina proizvodnje 1998, a problem se ogleda u tome što mi se do sada u zadnjih 15 dana vec 3 puta ugasio u toku vožnje,automobil je servisiran redovno pri cemu prilikom svakog servisa mijenjam sve filtere.
Šta bi po vašem mišljenu mogao da bude uzrok?
ODGOVOR:
Navedena pojava je neugodna jer se dogada povremeno a mogucih uzroka može biti više. Nabrojiti cu neke koji su najcešci, elektricni konektori ( slabi kontakt ), zrak u sustavu goriva, solenoidni ventil za zatvaranje goriva, relej koji napaja cut-off ventil, regulator kolicine goriva, niskotlacna pumpa, relej niskotlacne pumpe, senzor radilice, RPM senzor ( za brij okretaja ), visokotlacna pumpa, relaj za napajanje upravljackog kompjutora, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - KAO DA NE DOBIVA GORIVO

Datum objave: 14.02.2008 13:26:00
Slika
PITANJE: Motor mi vrti ali kao da ne dobiva gorivo! zanima me da li bi kvar bio do elektronike ,pumpe……..Kod davanja kontakta svi pokazivaci rade OK, cim ga pocnem paliti pokazivac brzine pada dolje ,pokazivac goriva pada na rezervu(ima goriva) I cuje se mali škljocaj kod regulatora zraka.
ODGOVOR:Ako elektro pokretac okrece glavnu osovinu motora a motor ne može upaliti mogucih uzroka može biti vrlo mnogo. Kada bih sada navodio sve moguce samo bi vas zbunio a koristi od toga ne bi imali. Zato cu objasniti na jednostavniji nacin. Kada motor ne pali glavni uzrok je izostanak iskre na svjecici i mogucnost da nema goriva na injektorima. Ako nema iskre na svjecici ispituje se sustav paljenja ( sve njegove komponente ) i traži uzrok. Ako nema goriva na injektorima ispituje se sustav za ubrizgavanje goriva ( sve komponente sustava ) i traži uzrok.
Odgovor na vaše pitanje je da pumpa za gorivo može biti uzrok ali može biti i mnogo toga drugog. Vama ne pomaže opcenita informacija što bi moglo biti nego što stvarno jest uzrok. Precizan odgovor na to pitanje može se dati nakon pregleda navedenih sustava ( sustav goriva, sustav paljenja ).
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - RUCNA KOCNICA

Datum objave: 13.02.2008 23:32:00
Slika
PITANJE: Imam Fiat Punto 1.7TD iz 1997 godine.Problem je u tome sta mi je do neki dan rucna kocnica odlicno drzala a onda sam jednog dana potegao rucnu kocnicu i cuo se neki zvuk kao da je nesto puklo i najedanput je sasvim olabavila rucna kocnica…odnosno sada mi vise ne drzi kao prije nego skoro pa nikako…Zanima me dali je mozda pukla sajla i kako se to moze promijeniti bez posjeta mehanicaru ako je to moguce i za koliko novca…I dali je mozda problem u necem drugom.
ODGOVOR:Moguce je da je pukla sajla rucne kocnice ali je isto tako moguce da je i nešto drugo. Kvar je moguce popraviti i bez mehanicara na nacin da ste to u stanju napraviti a za to su vam potrebni uvjeti dizalica ili kanal, alat , potreban rezervni dio i znanje.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B - KOJI GRIJACI ?

Datum objave: 13.02.2008 23:25:00
Slika
PITANJE: Koje grijace staviti u Corsu B 1.5 D 1995 god. Isuzu motor !
Ima prijedenih 180000 km .
ODGOVOR:Za vaše vozilo koristite iste grijace kao što su sada na motoru. Prije nego što kupite grijace demontirajte jedan postojeci grijac kako bi imali uzorak. Na starom grijacu je važno da procitate da li je to grijac na kojem piše 11 V ( volti ) ili je to grijac na kojemu piše 5 V ( volti ). Marka grijaca može biti Bosch, Beru, Denso, Lucas.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - VELIKI SERVIS

Datum objave: 13.02.2008 23:20:00
Slika
PITANJE: Post. gosp. Meic, ja bih Vas zamolio ako mi mozete pomoci oko velikog servisa za Audi A4 1.9 TDI 81 KW 110 KS, 1999.g. proizvodnje modificirana linija ima 150.000 tkm i do sada nisam imao problema sa njime koje bi bilo vrijedno spomena. Zadnji veliki servis je bio na 90.000 tkm i sada mene zanima sto bi sve trebalo napraviti (ZAMIJENITI OBAVEZNO) i pregledati.
ODGOVOR:Na vašem vozilu redovni servis se radi svakih 15.000 km ili jednom godišnje. Ako želite pravi servis na 150.000 km tada je najbolje da prije servisa obavite kompletan pregled vozila koji bi ukljucio kontrolu stanja svih tekucina, pogonskih remena , natezaca,kocnog sustava, ovjesa,klima uredaja i ostalog. Nakon toga tocno bi znali kakav servis treba raditi. Bez tog pregleda može se reci da na navedenom servisu treba zamijeniti sve filtere, motorno ulje, ostale tekucine po potrebi, pogonske remene po potrebi,kocnice po potrebi,kontrola ovjesa, kontrola podvozja, servis klima uredaja po potrebi, pregled elektricne instalacije i potrošaca, servis klime po potrebi. Naglasio bih da se sve tekucine ( osim ulja u motoru ) mijenjaju svakih 60.000 km ili svake dvije godine, servis klime se radi isto tako. Kontrola i eventualni servis alternatora i elektro pokretaca radi se svakih 1000.000 km.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES W 210 - GENERALKA ??

Datum objave: 13.02.2008 23:05:00
Slika
PITANJE: Kupio sam mercedes w210 1998 god, 2.2 diesel 95 ks, od prvog dana problemi. Prošle godine (2007) radena je generalka jer jedan cilindar uopce nije radio u leru , pukao je klip, Majstor kaže da treba potpuno srediti motor. Platio sam 16000 kn , od toga samo dijelove 13500 kn, promijenjeno je sve od lanca, svi 4 klipa, strojna obrada, itd.
Auto je prošao 216000, a na 201000 radena generalna.Vjerovatno skidana kilometraža, jer majstor kaže da je pukla karika i nekako otkrhnula komad klipa i spisala cilindar. Danas nadolijevam tekucinu za staklo i dok sam palio auto primjetio sam lagan plavi dim pri paljenju, (Tocim samo eurodiesel), kad sam ga malo isturirao baca plavi dim, i na asfaltu sam primjetio crnu mrlju, opipao sam unutrašnjost auspuha , koja je potpuno masna i primjeti se pri turiranju kako izleti par kapljica ulja. Kako se je to moglo desiti vec nakon 10000 km od generalne, dali je majstor zeznuo stvari, kolika je ozbiljnost ovog problema?
ODGOVOR:Na vašem vozilu generalni popravak motora ne može koštati samo toliko koliko navodite jer je cijena materijala i strojne obrade znatno veca i to bez cijene rada servisa. Kada se napravi prava generalka tada tih problema nema. Ako želite znati u kakvom stanju je motor tada izmjerite kompresiju i napravite test propuštanja cilindara, isto tako ispitajte i dize. Crni dim u neznatnoj kolicini pri naglom dodavanju gasa ne znaci ništa ali ako je navedeni dim prisutan u vecoj mjeri i pri konstantnom gasu tada to treba ozbiljno shvatiti ( dize, visokotlacna pumpa, zacepljenje usisnih kanala ).
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - PODIZAC STAKLA

Datum objave: 13.02.2008 23:00:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam fiat punta 75sx iz 1994... Imam mali problem sa el.podizacem stakla..naime jucer nakon podizanja stakla na vozackoj strani vozila staklo se podiglo i više nije moguce ga ni spustit ni podic...uopce ne daje znakove ž.. i još jedna stvar dosta mi troši sa punim rezervarom max 450km prodjem i motoru u leru skacu obrtaji(mjenjan je motoric ler gasa). Šta da radim??..
ODGOVOR:Podizac stakla može otkazati radi kvara na prekidacu, radi kvara motora podizaca, radi mehanicke blokade mehanizma podizaca. Najprije provjerite prekidac na vratima, nakon toga demontirajte oblogu vrata i ispitajte ostalo.
Uzroci velike potrošnje goriva mogu biti razni. Najprije ispitajte mehanicki sustav nakon toga sustav ubrizgavanja ( senzori, davaci, mjerac protoka zraka, lambda sonda, potenciometar... ). Po potrebi ispitajte i sustav paljenja ( visoki napon ).
na vrh Povratak na vrh

ALFA 147 1,9 JTD - CRNI DIM

Datum objave: 13.02.2008 22:56:00
Slika
PITANJE: Molim Vas da mi pomognete da otkrijem razlog izlaska crnog dima iz auspuha moje Alfe 147 1.9 JTD, 2002 god. Osim toga nema impulsa kada pritiskam gas i ubrzavam, kao da se turbina ne ukljucuje. Provjeravan je ventil na turbini ali izgleda da to nije problem.
ODGOVOR:Crni dim je znak nepotpunog izgaranja goriva u cilindru a uzrok je nedovoljna kolicina zraka . Razlozi su nedovoljan tlak turbine i zacepljenje na usisnom kolektoru. Za pocetak provjerite sve tlacne cijevi turbine od kompresorskog dijela turbine do usisnog kolektora. Takoder ispitajte i hladnjak stlacenog zraka ( INTERCOOLER ).
na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 - CHIP TUNING

Datum objave: 13.02.2008 22:49:00
Slika
PITANJE: Nedavno sam kupio audi a6 1.8t 1998 gd.Auto je u dobrom stanju a prešao je 207000km.Interesuje me vaše mišljenje o chipovanju istog auta.Da li mislite da je to u redu s obzirom na kilometražu odnosno da li ce mu to naškoditi motoru?
ODGOVOR:Svaki CHIP TUNING povecava snagu i okretni moment motora što ima za posljedicu mehanicko i termicko opterecenje motora. Ako je motor u jako dobrom stanju možete razmišljati o tome. Svaki ovakav zahvat (tuning ) može skratiti vijek trajnosti motora.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E-220 CDI - BIJELI DIM

Datum objave: 13.02.2008 22:45:00
Slika
PITANJE: Imam Mercedes e 220 cdi 2003 god I dime bel cad .bil sam 10 puta u mercedesov servis I ne se mogli otkriti nista.Cisten e katalizator,citena e izduvna grana,smenjeno e turbo,dizni se dobri,smenen e eger ventil I uste sto drugo neki senzori itn..Na nekoliko kilometra iz izduvni deo ispusta golem bel dim I smrdi mnogo..Molim vas za savet..
Rekli sa mi od servis deka se dizni imali mali poremetanja ali je sve u granici na mercedesov ostupki.
ODGOVOR:Žao mi je što u vašem servisu ne možete riješiti problem koji navodite. Razumio sam da na auspuh izlazi velika kolicina bijelog dima koji ima neugodan miris. U stvarnosti postoji izrazito bijeli dim ( vodena para ) koji nastaje kada rashladna tekucina ( antufriz ) ulazi u cilindar , pretvara se u paru i kao bijeli dim izlazi na auspuh. Uzrok ove pojave može biti brtva glave motora, glava motora, blok motora. Druga vrsta dima je plavo-bijeli i može imati miris izgorenog motornig ulja. Navedeni dim nastaje kada u cilindar ulazi veca kolicina ulja koja izgara i nakon toga izlazi na auspuh. Postoji još svijetlo plavi dim koji nastaje od goriva koje u vecoj kolicini ulazi u cilindar. Navedeno gorivo se ne zapali u cilindru vec se pretvara u plinovito stanje i tako izlazi iz cilindra. Uzrok ove pojave može biti loša kompresija ili neispravna diza. Svaki bolji servis može utvrditi , otkriti kvar na vašem vozilu zato ako je potrebno zatražite uslugu drugog servisa.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV 1,9 TDI - KOJI AKUMULATOR ?

Datum objave: 10.02.2008 18:53:00
Slika
PITANJE: Molim Vas za odgovor mogu li u Golfa IV dizel TDI 1,9 snaga 66 KW god. proizvodnje XII/99 ugraditi akumulator 12 V 75 Ah EN 640A DIN 400A. Šta inace znace ove oznake na akumulatoru. Ili moram kupiti drugi
ODGOVOR:Za vaše vozilo predviden je akumulator od 65 Ah koji potpuno zadovoljava sve kriterije. Postoji barem tri razloga da ne kupite akumulator od 75 AH a to je cijena, težina, navedeni akumulator se teže puni ( duži interval ) i ponekad ne bi imao dovoljan napon. Navedene oznake su oznake opterecenja .
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - LJUDI POMAGAJTE - BAŠ GADNO SMRDI !!

Datum objave: 28.03.2011 18:30:00
Slika
PITANJE:

Prije 3-4 dana su mi u autopraonici oprali motor i od tada mi se u kabinu uvlaci nevjerovatan smrad, kad radi klima(ventilacija)...znam da samo i iskljucivo ima veze sa klimom ( ventilacijom ), jer ako mi je auto neko izjesno vrijeme stajalo, kad udjem u njega ništa se ne osjeti...problemi nastaju kad ga upalim...automatski se upali i klima i istog trena se smrad pocinje uvlaciti u kabinu....Danas sam zamijenio i polen filter, ali nista...smrdi pa smrdi...Ima li iko ideju kako da ovo riješim, ako je uopšte moguce? Moram li cekati da samo izlapi, ako je i to uopšte moguce? Ljudi pomagajte, bas gadno smrdi...

ODGOVOR:

Neugodni miris koji dolazi iz ventilacije nastaje na isparivacu klima uredaja, uzrok je nakupljena prljavština i vlage koje je prisutna na navedenom mjestu. Radi opisanih cinjenica razvija se bakterija što je dodatna komplikacija i šteta za zdravlje. Svaki klima uredaj i ventilacijski sustav treba redovito održavati . Što je rješenje ? Prvi pokušaj je detaljno cišcenje i dezinfekcija ventilacijskih kanala i isparivaca pomocu dezinfekcijskog sredstva koji se koristi za tu svrhu ( ima ga svaki bolji servis koji servisira klima uredaje na vozilima ) . Navedeno sredstvo može se nabaviti i u trgovinama za auto dijelove. Postupak cišcenja treba znati. Ako nakon navedenog tretmana nema rezultata tada preostaje samo demontaža isparivaca ( jako zahtjevan zahvat ) i kompletno cišcenje ventilacijskog sustava i isparivaca. Isparivac se mora potpuno demontirati i temeljito ocistiti. U najgorim slucajevima ako je vozilo koristio ( duže vrijeme ) pušac isparivac se mora zamijeniti.

na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS 1,8 TDI - LAMPICA ULJA

Datum objave: 10.02.2008 18:21:00
Slika
PITANJE: Prije 5 mjeseci sam kupio Ford Fokus 1,8 TDi 2000 godište.Poslije mijenjanja ulja primjetio sam da kad se isti ugrije na radnu temperaturu dolazi do povremenog paljenja i gašenja lampice ulja.Ponovo sam promijenio ulje i filter ulja(ulje 10/40) i primjetio sam isti problem.
ODGOVOR:Kontrolna lampica za tlak ulja može se paliti iz dva razloga , prvi je kada indikator za tlak ulja nije ispravan a drugi je kada je nizak tlak ulja u motoru. Ako želite znati o cemu se radi izmjerite tlak ulja ( motor mora biti vruc ) . Tlak ulja na minimumu ( ler gas ) mora biti veca od 0,8 bara . Ako je tlak ulja iznad navedenog vi ste super prošli jer treba zamijeniti samo indikator tlaka ulja ili ocistiti slabi kontakt na elektricnom vodu od indikatora do lampice na instrument ploci . Ako je tlak ulja ispod navedenog tada je problem u sustavu za podmazivanje i problem je znatno ozbiljniji.
na vrh Povratak na vrh

VW POLO - NIVO ULJA U KARTERU

Datum objave: 10.02.2008 18:14:00
Slika
PITANJE: Pratim vaš sajt od kad sam ga pronašao na web sajtu.Takvih pravih strucnih saveta malo ima na forumima koji se bave automobilizmom i problemima na mehanici.U posedu imam vw Polo Variant 1,6cm kod motora je alm 2000.god.Moj problem u poslednje vreme je taj da se nivo ulja u karteteru povecava i nakon vožnje oko 100 km nivo ulja dodje u normalu.Kad se ovo pojavi to je uvek posle lokalne vožnje .Ranije ovaj problem nije bio.Ukupna km je 134000 koja je predjena.Motor bez ikakvih problema pali radi ima snagu,ne sugnalizira nikakvu grešku.
ODGOVOR:Nivo ulja u karteru se može povecavati ( baš kao što ste opisali ) kada velika kolicina goriva ulazi u motor a dio te kolicine goriva ne izgori nego izmedu klipa i cilindra dode u karter. Radi toga se nivo ulja poveca a nakon što motor odradi u režimu potpune zagrijanosti ta ista kolicina goriva ispari. Uzrok ove pojave mogu biti neispravni injektori, veliko vrijeme ubrizgavanja goriva , neispravan ECT senzor. Napravite kontrolu i popravak sustava ubrizgavanja goriva.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CALIBRA - GDJE SE ODZRACUJE ?

Datum objave: 10.02.2008 18:05:00
Slika
PITANJE: Molio bih vas odgovor radi se o Opel Calibri 2.0 8v,oznaka motora C20NE sa klima uredajem. Prilikom izmjene rashladne tekucine molio bih vas da mi odgovorite gdje se sistem odzracuje?
ODGOVOR:Na gornjoj cijevi hladnjaka ili na cijevima koje vode od termostata do grijaca nalazi se ventil prepoznatljivog izgleda za ispuštanje zraka iz sustava . Kod nekih sustava navedeni ventil nalazi se na gornjem dijelu hladnjaka u vidnom polju.
na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO - SIMPTOMI NEISPRAVNE PUMPE GORIVA

Datum objave: 10.02.2008 17:59:00
Slika
PITANJE: Interesira me koji su moguci "simptomi" neispravne pumpe goriva.
Vozim Tipo 1.6 ie iz 1992. sa ugradenim plinom. Ponekad imam problema sa paljenjem i neujednacenim radom motora dok je na benzinu. Auto uspijem upalit davanjem gasa, ali onda moram konstantno pritiskati papucicu gasa jer bi se auto u protivnom ugasilo. Nakon cca 1 minute auto se smiri i normalno radi. Ovo mi se dogada otprilike 1-2 puta mjesecno. Moj mehanicar smatra da je to zbog pumpe goriva ali mi savjetuje da je ne mjenjam jer je preskupa, a i vozim se na plin pa nije baš neophodno da je promijenim.
ODGOVOR:Postoji nekoliko prepoznatljivih simptoma kada je neispravna pumpa za gorivo i to: motor uopce ne može upaliti, motor može upaliti ali nema snage da pokrene vozilo s mjesta, motor upali i može pokrenuti vozilo ali samo s malom snagom ( vozilo ne može postici znacajnu brzinu ). Najbolji nacin ispitivanja je mjerenje tlaka goriva i kolicine goriva.
na vrh Povratak na vrh