Danas je: 26.09.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT MAREA - SKIDANJE ALTERNATORA

Datum objave: 29.01.2008 20:42:00
Slika
PITANJE: Imam Mareu 1,9Jtd 105 iz 99, i pošto se culo zviždanje iz motora, pošao sam majstoru i on mi je rekao da je u pitanju alternator, ali da ga je jako teško demontirati i to mora dodatno da naplati... Da li je to istina?
Što još može davati taj zvuk?
Ponekad osjetim kao da mi na autu fali izvjestan broj obrtaja na leru, pogotovu kad svijetla i kopresor klime rade, a tad mi i servo malo oslabi...
ODGOVOR:Svaki posao na vozilu ima vremensko trajanje ( vremenski normativ ). U ovom slucaju svaki bolji servis ce vam unaprijed reci cijenu demontaže, montaže i cijenu revizije alternatora. Uz tu cijenu rada potrebno je dodati samo još cijenu materijala ( ležajevi, cetkice klizni kolutovi, potrošni materijal ). Dakle iznenadenja nema unaprijed znate koliki su troškovi. Znajuci navedeno prihvacate ili odustajete od popravka. Navedeni zvuk može dolaziti od ležajeva alternatora ali i ne mora. Valjda vjerujete svom serviseru ?
Nizak broj okretaja na leru može imati puno razlicitih uzroka, njihovim nabrajanjem ne bi imali koristi. Do rezultata se dolazi dijagnostikom sustava za upravljanje motorom.
na vrh Povratak na vrh

BMW 316i - UDARAC U FELGU

Datum objave: 29.01.2008 20:36:00
Slika
PITANJE: Posjedujem BMW 316i iz 1989.god., u besprijekornom stanju. Bar je takav bio do nedavno kada je dobio udarac u zadnju desnu felgu. Naime udario me drugi automobil pod kutom od naprijed u sami rub felge zahvativši prethodno karoseriju malo iznad praga nekih dvadesetak cm od kotaca. Felga se iskrivila u rubu i guma se odmah ispraznila. Rezervnim kotacem uredno sam nastavio vožnju, ali kasnije nakon opticke kontrole trapa bilo je odstupanja pa smo promijenili desnu viljušku sa glavcinom. Stanje se malo popravilo, ali ni blizu idealnom. Odstupanje pokazuje i lijevi zadnji kotac. Provjereno na dva razlicita uredaja za opticku kontrolu. Da li je moguce da je udarac iskrivio zadnji most, jer auto-limar misli da je u ovom slucaju gotovo nemoguce ocekivati pomak karoserije. Da li iskrivljenje mosta na jednoj strani obavezno utjece i na optiku suprotne strane. Da li promijeniti most (rabljeni) pa onda ocekivati da cemo biti pametniji? Na što obratiti pažnju?
ODGOVOR:Udarac kakav ste naveli može izazvati deformaciju zadnjeg mosta i deformaciju karoserije. U takvim slucajevima kontrolu karoserije treba napraviti na specijalnom kompjutorskom stolu ( imaju ga bolje limarske radionice ) i na tom istom stolu moguce je napraviti korekciju na karoseriji ako je to potrebno. Tek nakon toga može se raditi dorada ili zamjena zadnjeg mosta te drugih dijelova ovjesa. Završna kontrola je opticka kontrola ovjesa .
na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO - CURENJE ULJA

Datum objave: 29.01.2008 20:32:00
Slika
PITANJE: Imam Fiat Tipo 1,4 90.god. na kojem mi kapa ulje na onom spoju kartera i motora pa me zanima da li treba skidat karter i mijenjat brtvu ili se to može riješit nekom diht masom ili necim slicnim?
ODGOVOR:Curenje ulja se ne sanira na pamet vec se precizno defektira mjesto propuštanja. U vašem slucaju to može biti brtva kartera, zadnji semering radilice ili nešto trece. Detaljno operite motor, napravite kratku vožnju i nakon toga pogledajte gdje se pojavljuje curenje. Za bilo kakvo curenje ulja nikakva brtvena masa nece pomoci, potrebno je zamijeniti neispravnu brtvu ili semering.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - SVJETLO INSTRUMENT PLOCE

Datum objave: 29.01.2008 20:27:00
Slika
PITANJE: Kupila sam rabljeni peugeot 206, 2001. god. Pokazna ploce koja pokazuje vrijeme i datum radi ok sve dok ne upalim svijetlo na autu,tada se na istoj ploci svijetlo smanji za pola, a tako je i na dijelu koji pokazuje kilometražu. Zanima me da li je to normalno ili je stvar u elektronici?
ODGOVOR:Kada upalite svijetlo normalno je da se intenzitet osvjetljenja instrument ploce smanji jer bi u uvjetima nocne vožnje to isto svijetlo bilo prejako i smetalo za vid.
na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - TEHNICKI PODACI

Datum objave: 29.01.2008 20:18:00
Slika
PITANJE: Ford fiesta 4. 1.3, 37kw, ENDURA E/1996g.
Imam Ford Fiestu kako sam naveo u predmetu.Zanimaju me tehnicke osobine tog auta kako ih navodi proizvodac.Npr. potrošnja goriva: otvoreno,kombinirano,grad. Zanima me dali je potrebno mijenjati ulje u getribi, pošto sam cuo price da ne treba za što mislim da i nije istina...zanima me na koji razmak se podešavaju ventili, pošto je netko skinuo naljepnicu sa poklopca ventila. imam auto datu gdje se navodi za usisne 0.20, a za ispušne 0.30 ,ali pod upitnikom, znaci da je vjerovatno neki drugi razmak, i na koliko tisuca prevoženih ih treba podešavati. imam još problem kad ga upalim radi dobro, u vožnji ide dobro, ali kad mu dam gas i pustim gas ,motor se gasi ako auto stoji, ili kod vožnje kad stajem na semaforu ili mjenjam brzine, cim pritisnem spojku.
ODGOVOR:Ulje u mjenjacu treba zamijeniti svakih 60.000 km ( iako neki misle da nema potrebe ). Ventili se podešavaju, usisni 0,20 mm , ispušni 0,30 mm, interval podešavanja je 30.000 km. Problem koji imate s gašenjem motora povezan je sa sustavom ubrizgavanja, ocistite injektor/injektore, provjerite ECT senzor, motoric minimuma, potenciometar leptira snage i MAP senzor.
na vrh Povratak na vrh

BMW 523 - MAF SENZOR

Datum objave: 29.01.2008 10:43:00
Slika
PITANJE: zanima me može li maf senzor na bmw 523 iz 97 malo raditi pa neraditi,pa radi pa neradi..... jeli problem u kontaktima ili je stvarno pokvaren.? auto 98% vremena radi u redu.
ODGOVOR:MAF senzor može raditi na nacin kako ste naveli ( radi, ne radi ). Uzrok može biti u samom senzoru, konektorima, elektricnoj instalaciji ili ECU centrali.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES VITO - MOTOR POD NADZOROM KOMPJUTORA

Datum objave: 28.01.2008 14:56:00
Slika
PITANJE: Imam mercedes Vito 110 CDI,a sa njim i problem
Šta god da se pokvari na njemu on smanji obrtaje do 3000 što je vrlo nezgodno.Prvi put je puklo crijevo ispod turbine,drugi put se skinulo crijevo sa prekidaca za pomjeranje farova,pa sada opet.filter i gorivo su okej,mislim da ima sada problem sa strujom.Znam da treba da ide na dijagnostiku ali tako nešto nema kod nas u Budvi a i dalje.Dali mu na neki nacin mogu ,,narediti,, resetovanje ili samokontrolu bez dijagnostike ili iskljuciti uredaj za prepoznavanje kvarova.
ODGOVOR:Motor vašega vozila je novije generacije a upravljanje motorom odvija se pod nadzorom kompjutora koji prati sve bitne funkcije motora (kolicinu goriva, tlak punjenja cilindara, opterecenje ). Radi toga nije moguce ništa iskljuciti jer tada motor ne bi radio nikako. Neophodno je da u pravom servisu napravite dijagnostiku i otklonite pronadene kvarove.
na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - REGULACIJA TEMPERATURE U AUTU

Datum objave: 28.01.2008 14:53:00
Slika
PITANJE: Pozdravljam vas iz Bihaca(BIH) i imam jedan problem, vozim FORD FIESTU 1999 god. 1.25 16V i sve je bilo uredu do prije neki dan kad mi se pojavio problem sa regulacijom temperature u autu kako god da ogrenem krug na kojem se regulise toplo-hladno uvijek puse toplo, pa bih vas zamolio za pomoc ako je ikako moguce da mi kazete u cemu je problem unaprijed Vam se zahvaljujem.
NAJJBOLJI STE
ODGOVOR:U ovom slucaju potrebno je provjeriti i ustanoviti zašto ne radi komanda za otvaranje ventila grijaca. Kvar je najcešce mehanicki ( labavi spoj na komandi ili istrošenost komande ).
Do potrebnih detalja cete najlakše doci kada demontirate komandne rucke grijaca i zaštitnu masku navedenih komandi. Prilikom tih radova treba biti pažljiv da ne dode do pucanja ( loma ) dijelova koji se demontiraju.
na vrh Povratak na vrh

OPEL OMEGA - UDARAC U GETRIBI ?

Datum objave: 28.01.2008 14:48:00
Slika
PITANJE: pitanje u vezi omege b 2,6 problem je kod getribe kad mjenjam iz 1 u 2 brzinu . kad pustam kvacilo iz 1 brzine u 2 cuje se podrhtavanje i udarac u getribi. auto je prešao 83000 km. i vec sam mjenjao lamelu iz istog problema pa molim za savijet.
problem je potrošnja ulja , ispod motora na karteru je malo mokro i kompresor klime je jako mastan od ulja šta bi to moglo biti. možete napisati sve bolesti ovog automobila koje dolaze kod njega.
ODGOVOR:Udarac koji cujete prilikom puštanja pedale spojke najcešce nastaje na kardanskom vratilu , uzrok može biti elasticni zglob ( Hardy zglob ) , križ kardanskog vratila i srednji ležaj kardanskog vratila. Ako je sve od navedenog ispravno udarac može nastati i u samom mjenjacu. Ako je to doista tako neophodno je otvoriti mjenjac, utvrditi cinjenice i zamijeniti neispravne dijelove.
Potrošnja ulja nastaje curenjem i kroz motor. Vi navodite da ulje curi iz motora, detaljno operite motor i tocno locirajte mjesto curenja, nakon toge zamijenite neispravnu brtvu/brtve ili semering.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN BERLINGO - NECE UPALITI ?

Datum objave: 24.01.2008 14:16:00
Slika
PITANJE: Ja sam iz Slovenije imam problem sa berlingom 2,0 hdi nece da pali kad dam kontakt se pale svi žmigavci, jednom se mi upalila i lampica o kljucu, dali je samo za programirat ili je nešto više, dali moram obavezno na poovlašceni servis sa šlep službo.
ODGOVOR:Problem koji imate može biti povezan s kodom ( Code ) u kljucu za paljenje. Cesto se dogada da elektronska centrala ne prepozna kod (Code ) kljuca i automatski nastane blokada paljenja. Kljuc se može reprogramirati. Pokušajte s rezervnim kljucem.
na vrh Povratak na vrh

BMW 318 TDS - PUMPA ZA GORIVO

Datum objave: 24.01.2008 14:11:00
Slika
PITANJE: Posjedujem BMW 318 TDS 1995.god sa 90KS. Možete mi reci koliki pritisak mora biti pumpe goriva u rezervoaru?? Da li je navedena pumpa visokotlacna?? Inace rekli su mi da pumpa paše iz bmw 525tds i 320d. Kada auto duže stoji ne želi upaliti, pa ga moram pogurati, i onda upali ali nekad se zna ugasiti kao da izgubi gorivo. Da li možda zrak u sistemu?? Zašto ne želi upaliti na anlaser, a ovako hoce?? Možete mi opisati dolazak goriva iz rezerovara do filtera. Molim vas odgovorite mi jer nisam baš neki strucnjak, a vi ste pravi strucnjak. Citam vaš sajt vec 1.god. i pomoglo mi je dosta.
ODGOVOR:Vaše vozilo nema dobavnu pumpu u rezervoaru. Na motoru vašeg vozila nalazi se visokotlacna pumpa u kojoj je integrirana i niskotlacna dobavna pumpa. Niskotlacna pumpa radi pod tlak i tako vuce gorivo iz rezervoara. Visokotlacna pumpa radi s tlakovima od 150-158 bara. Za pocetak izmjerite tlak kompresije koji mora biti veci od 20 bara. Provjerite nakon toga ima li zraka u sustavu dovoda goriva.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9D - ZRAK U SUSTAVU GORIVA

Datum objave: 24.01.2008 13:54:00
Slika
PITANJE: Imam golfa 1.9D. Prije 3 mjeseca sam promjenio filter od goriva i nakon toga su se pojavili sljedeci problemi! Auto ujutro kada se prvi puta pali radi dosta nemirno nekih 10-15 sek i nakon toga se smiri. A pri kretanju sa hladnim motorom zatrza nekoliko puta pa se zatim smiri. Kad stoji više od 3-4 sata pri paljenju se jave isti simptomi ali u manjoj mjeri. Grijaci su svi ok.
ODGOVOR:U sustavu goriva ima zraka. Pregledajte sam filter goriva, sve gumene cijevi za dovod goriva i otklonite uzrok pojave zraka u sustavu.
na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA - MIJENJAO SKORO SVE, ALI.....

Datum objave: 24.01.2008 13:49:00
Slika
PITANJE: Imam Seat Ibizu 1.4 SXE iz 1997 godine (obli branici), auto je prešao vec 140000 tkm i sad su se poceli dešavati problemi.
U prednjem dijelu auta jako lupi i auto kao da se zatrese kad se zaokrene volan skroz u desno i krene u rikverc. Mijenjano je skoro sve, znaci kugle, krajnici, oni ležajevi na amortizerima, selen blokovi.Cak su mi i nosace motora i getribe mijenjali ali ni to nije.
ODGOVOR:Kontrolirajte još vilice, hvatišta vilica, hvatišta amortizera. Ispitajte amortizere , napravite kontrolu geometrije ovjesa. Ako nema rezultata promijenite servis.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - EMULZIJA BOJE BIJELE KAVE

Datum objave: 24.01.2008 13:45:00
Slika
PITANJE: Na svojoj OPEL CORSA GSI 16V, 94., prešla 171.000 km, primjetila sam, na cepu i tjelu mjeraca motornog ulja ( GM, polusinteticko, 10W-40), emulziju svjetle boje poput bjele kave. Što se dogada, jeli to što ozbiljno?
ODGOVOR:Navedena bijela tvar ( emulzija ) nastaje kada je djelomicno oštecena brtva glave motora i tada u rashladnom sustavu nestaje rashladna tekucina. Drugi slucaj kada je javlja ista pojava je kada se vozilo koristi svaki dan na kratkim relacijama , tada se motor ne stigne zagrijati na radnu temperaturu i zato kondenzat iz prostora motora ne stigne ispariti nego zajedno s nezagrijanim motornim uljem stvori navedenu masu koja se vidi na cepu za dolijevanje ulja.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - PROBLEM KATALIZATORA

Datum objave: 22.01.2008 12:45:00
Slika
PITANJE: Imam Problem sa Katalizatorom na Peugeot-u 307 2.0 HDI 2003 god.Upalila se lampica na Tabli i na info displeju se kratko upali Info "greška u Precišcavanju". Da li se smije voziti tako i da li to može djelovati negativno na rad motora (ukoliko je katalizator neipravan).
ODGOVOR:Navedena greška se ponekad dogada radi lošeg goriva, zacepljenog filtara zraka, neispravnog mjeraca protoka ili nekog senzora u sustavu za regulaciju motora. Tom prilikom nastaje povecana kolicina krutih cestica ( slabije izgaranje ) koja može negativno utjecati na ispušni sustav i filter krutih cestica . Ukoliko je navedena pojava cesta ispitajte sustav za upravljanje motorom.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E 220 - NE PRELAZI 3000 OKRETAJA

Datum objave: 22.01.2008 12:42:00
Slika
PITANJE: Imam mercedes E 220 CDI, 2003. godina i veliki problem pa Vas molim za savjet. Odjednom, bez ikakvih prethodnih simptoma, motor ne prelazi 3000 okretaja. Prvi put se to pojavilo nakon 4 sata vožnje autocestom i
tankiranja goriva. Nakon kretanja više jednostavno nije postizao okretaje
iznad 3000 ni na leru ni u vožnji. Nakon nekog vremena sve je opet bilo u
redu pa sam protumacila da ima veze s gorivom na toj benzinskoj postaji. Kasnije sam tankirala kod drugih i sve je bilo u redu ali se to ponovo pojavilo, opet nakon nakoliko sati autoceste i opet kod one prvo navedene benzinske pumpe. Više se stanje ne poboljšava samo od sebe. Što bi moglo biti u kvaru? Molim Vas, pomozite.
ODGOVOR:U ovom slucaju treba krenuti nekom logikom a to znaci da morate biti potpuno sigurni da je gorivo u rezervoaru potpuno cisto i da je kolicina goriva na visokotlacnoj pumpi dovoljna. U tu svrhu treba ocistiti rezervoar, zamijeniti filter goriva i staviti cisto gorivo. Ako je nakon ovoga sve u redu riješili ste problem. Ukoliko i nakon ovoga motor nema snage tada treba napraviti dijagnostiku sustava za upravljanje motorom te kontrolu visokotlacne pumpe. Krenite navedenim redom.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - KOMADICI ZUPCANIKA U ULJU

Datum objave: 22.01.2008 12:33:00
Slika
PITANJE: Vec duže vremena sam primjetio cudno ponašanje auta prilikom mjenjanja brzina.Nakon što stisnem kvacilo, prešaltam (malo teže mjenjac ide u prvu i drugu, nije da nece ali nece onako glatko), pustim kvacilo, a nakon što sam ga otpustio (ako sam malo brže to izveo) cujem nekakav tupi udarac (tk- samo jednom)a naravno i osjetim taj udarac nakon cega auto naglo povuce, tj cukne, i to se dogada uglavnom iz 2. u 3. brzinu, rijede kad idem u 4. i 5. brzinu, ali se zna dogoditi ako kvacilo brže puštam ( ne naglo, vec jednostavno brže). Sve bi bilo u redu da me to nije pocelo (nervirati)zabrinjivati.
No ima još jedna stvar koja je povezana s ovime. Kad stojim u leru sa stisnutim kvacilom, zvuk motora normalan, ali kad pustim cujem neko cudno zvrljenje, a zvrljenje se cuje i u vožnji kad pustim gas. I odem ja u servis da decki pogledaju kaj je s autom, znao sam da nešto nije kako treba, a kad su decki napravili svoje pao mi je mrak na oci. Decki su ispustili ulje iz getribe u nakakvu posudu i proveli postupak kao da traže zlato u tom ulju, ali našli su svašta, a nije bilo zlato :). Naime, u ulju su našli sitne komadice nekakvog metala, jedan komadic je bio malo veci, listic možda nekih 7mm duljine. Rekli su da je to izgleda od zupcanika (nekakvi trkaci), i da ce više znati o kvaru kad raskopaju getribu. Tu su vec pocele price tipa: pa neznamo koliko je sama getriba oštecena, da li cemo morazi stavljati neku polovnu i sl.
Sad mene zanima, obzirom da znam prirodu kvara, kolika je mogucnost da je cijela getriba otišla kvragu i kolika je cijena tih zupcanika (ako su samo oni u pitanju) obzirom da znam da servis ne kupuje original dijelove vec ugraduje dijelove iz trgovina tipa Tokic i sl.
Ne razumijem se puno u mehaniku, niti u djelove, ali cisto me zanima sa strucne strane, da me ne bi izvozali, jer jucer sam reakciju mehanicara protumacio tako nekako obzirom da su vidjeli moju reakciju na kvar (nemam pojma kakvi zupcanici, trkaci i sl. izrazi). Jednostavno su vidjeli da sam tudum što se toga tice.
ODGOVOR:Metalni dijelovi mjenjaca koji su nadeni u ulju i zvuk iz mjenjaca redovito su znak oštecenja unutar mjenjaca. Svaki mjenjac je vrlo složeni sklop preko kojega se prenosi snaga motora i okretni moment na pogonske kotace. Popravak mjenjaca treba prepustiti strucnjaku jer se improvizacije ne isplate. Nije tocna cinjenica da ce vam u vaš mjenjac ugraditi neke nekvalitetne zamjenske dijelove jer se u mjenjac mogu ugraditi samo originalni dijelovi kojih nema i redovito se moraju narucivati. Prilikom popravka mjenjaca potrebno je napraviti reviziju mjenjaca i tom prilikom napraviti popis svih potrebnih dijelova koji se moraju mijenjati. Nakon toga za sve navedene dijelove može se tocno znati cijena, isto tako tada se zna i cijena popravka. Nakon što znate navedene cijene vi odlucujete da li cete raditi popravak mjenjaca ili cete tražiti neku drugu varijantu s tim u vezi. U ovom slucaju pocetni trošak za vas je demontaža mjenjaca i revizija mjenjaca .
na vrh Povratak na vrh

VW VENTO 1,9 - NEKOLIKO PITANJA

Datum objave: 22.01.2008 12:27:00
Slika
PITANJE: Imam VW Vento 1.9TD i par pitanja:
-nožna kocnica ne radi dok se auto ne upali(ranije to nije bilo tako). Nakon startanja motora sve je OK.
-Koji je interval zamjene zupcastog remena? Šta se sve mijenja tada (cuo sam za slabost ovog motora a vezano za neki vijak).
-Koje ulje mi preporucujete (trenutno koristim Valvoline sintetiku 5-40w, zamjena svakih 7000km) -Kada je hladno, dok se ne zagrije ulje u mjenjacu, pri prebacivanju iz prve u drugu nema uobicajene 'težine' (kao da je mjenjac upao u sir, pritom poneki put i malo zakrci).
ODGOVOR:Nožna kocnica radi i kad se motor ne upali samo pedalu kocnice treba znatno jace stisnuti. Ako postoji razlika sada i prije tada treba napraviti servis mehanickog i hidraulickog dijela kocnog sustava.
Interval zamjene razvodnog mehanizma ( zupcasti remen, natezac ) je 90.000 km a po potrebi i prije ako se utvrdi prema trenutnom stanju. Navedeni vijak je na radilici, potrebno ga je samo jednom svakih 30.000 km kontrolirati. Navedeno ulje je u redu mada možete koristiti i polusintetiku. Kao preventivu zamijenite ulje u mjenjacu.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - VODA U GORIVU

Datum objave: 21.01.2008 22:27:00
Slika
PITANJE: Posjedujem vozilo Opel Astra 1999 benzin.Nedavno sam na benzinskoj crpki nasuo gorivo koje je izgleda imalo previše vode u sebi i došlo je do zacepljavanja katalizatora,nakon cega sam izvršio zamjenu istog novim jer sa starim katalizatorom vozilo nije imalo snage a imalo je i cudan zvuk.Sada ima snagu i zvuk je uredu samo kada dodam gas ispocetka malo zatreperi auto i na izduvnoj rupi na autu vani cuje se kao neki zvuk tup tuptup.Na servisu su mi rekli da ce to biti sve dok se ne potroši gorivo koje se nalazi u rezervoaru.
ODGOVOR:Nemojte cekati da potrošite gorivo nego što prije ocistite rezervoar i zamijenite filter za gorivo.
na vrh Povratak na vrh

VOLVO S60 - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 21.01.2008 22:17:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Volvo S60 (2002.g.) 2.4 ccm3, 5 rednih cilindara, 140 KS s automatskim mjenjacem.Zanimaju me Vaša iskustva sa ugradnjom plina u taj automobil i kolika bi bila okvirna cijena ugradnje sa bocom koja bi bila smještena na mjesto rezervnog kotaca. Želim da imam cim manje gubitaka na snazi motora te dugotrajan rad motora i cijelog sustava.
ODGOVOR:U vaše vozilo može se ugraditi plinski sustav PRINS . Cijena s ugradnjom je 14.500,- kn. Motor nece imati znacajnih gubitaka na snazi.
na vrh Povratak na vrh