Danas je: 17.11.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

VW PASSAT - VISOKOTLACNA CIJEV SE OTPUSTI

Datum objave: 15.12.2007 18:25:00
Slika
PITANJE: Vozilo: VW Passat 1996.g (medulinija), 1.9TDI 81kW/110KS
Oznaka motora: AFN
Naime muci me odvrtanje holendera na visokotlacnom crijevu servo letve. Malo po malo zna se odvrnuti te izgubim ulje iz serva. Pokušavao sam u ovlaštenom servisu po nekoliko puta, ali bezuspješno, jer oni znaju samo „zamjeniti“ dio s novim. A crijevo, takozvani lajtung je 120€.
ODGOVOR:Na žalost nekada se i jednostavan stvar može pretvoriti u ozbiljnu komplikaciju. Visokotlacna cijev volana se nikada ne može otpustiti sama od sebe , ako se to dogada onda sigurno postoji uzrok. U vašem slucaju je to navoj na kucištu volana i ili navoj na matici/holenderu.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - ZUPCASTI REMEN

Datum objave: 14.12.2007 18:24:00
Slika
PITANJE: Imam par pitanja u vezi namještanja zupcastog remena na Renault Twingu 1.2 60 ks, 1999 god.
1. Da li je moguce prenategnuti zupcasti remen, kako se to manifestira (natezac nije "automatski", namjesti se manualno i fiksira vijkom na njemu)?Ima li štetnih posljedica u tom slucaju na bregastu osovinu, da li može doci do njenog pucanja zbog prenategnutosti?
2. Da li se zupcasti remen smije okretati u smjeru suprotnom od smjera (strelice) oznacene na njemu?
3. Da li se smije vracati stari zupcasti remen , npr remen je promijenjen prije 10 000 km, a mijenja se pumpa vode.Da li se smije vratiti taj koji je vec bio na automobilu?
4. Kako znati kad je remen pravilno nategnut (po mogucnosti bez nekih specijalnih alata)? Ja znam za pricu da se remen na svom najdužem dijelu mora moci okrenuti za 90 stupnjeva u odnosu na "normalan"
položaj, znaci montiran je i nategnut.
ODGOVOR:Zupcasti remen je lako moguce zategnuti jace od dozvoljenog. Kada je to tako uglavnom se ne može prepoznati bez demontaže zaštitnog poklopca. Štetne posljedice su povecano opterecenje ležajeva i samog remena i znatno krace vrijeme trajnosti. U ekstremnim slucajevima može doci do havarije sustava. Prilikom montaže treba poštivati upute o montaži i paziti na smjer okretanja remena. Ako je zupcasti remen relativno novi, isti se može opet upotrijebiti, odluka o tome donosi se od slucaja do slucaja nakon neposrednog uvida u stanje remena. Napetost remena se odreduje odgovarajucim alatom koji mjeri progib remena ili moment okretanja natezaca remena. Postoje i empirijske ( iskustvene ) metode ali o njima ne bih .
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA - NE RADI BRZINOMJER

Datum objave: 14.12.2007 13:33:00
Slika
PITANJE: pisao sam vam vec i riješili ste mi problem, hvala, evo sad još jedno pitanje, naime radi se o citroen xara 1,4 i prestao mi je raditi brzinomjer, znaci ne pokazuje kolko se vozim, nema sajle, elektronika je, brzinu ne kaže, a kilometri idu normalno, njih broji, u cemu bi bio problem?
po meni možda davac impulsa, ako je to di se on nalazi i dal se da popravit ili ga treba zamijeniti?
ODGOVOR:Nekoliko stvari mogu utjecati na problem koji ste naveli, impulsni davac na mjenjacu, instrument brzinomjera, veza izmedu brzinomjera i instrument ploce. Popravak impulsnog davaca nije moguc. Davac se nalazi na gornjem dijelu mjenjaca iznad diferencijala.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 - MOMENT PRITEZANJA GLAVE

Datum objave: 14.12.2007 13:29:00
Slika
PITANJE: Imam PEUGEOT 306 1.4i (kdx oznaka motora) 55kw, 1996 godina, 135000 km imam nekoliko pitanja.
Koliko se steže glava i bregasta na ovom autu?
Drugo imam problem sa variranjem broja obrtaja, nekada umeju zastati na oko 2000 a onda se vratiti u normalu,koliko iznosi pritisak koji stvara pumpa za gorivo?.
ODGOVOR:Moment pritezanja glave motora je 20 Nm + 240° . Konzole bregaste se pritežu momentom od 6 Nm. Tlak goriva je 2,8 do 3,2 bara. Uzroci variranja broja okretaja mogu biti razni ( potenciometar , MAP senzor, aktuator minimuma, ECT senzor , ECU centrala, slabo brtvljenje usisnog kolektora… ) , zato je potrebno ispitati sustav ubrizgavanja.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 626 - PROMAŠIO ZA ZUB,DVA ...

Datum objave: 13.12.2007 21:10:00
Slika
PITANJE: na mazdi 626 2.0 12v koje oznake trbaju biti poravnate na radilici i bregastoj da bi motor bio u fazi .kolega mi je mijenjao zupcasti remen i sad mi se cuje kuckanje iz motora pa mislim da mi ventili dodiriju klip i da nije dobro postavljen remen zupcasti,mislim da je promašio za zub ,dva ....
ODGOVOR:( GODINA ???, SNAGA ???, ŠIFRA MOTORA ??? )
Ako je šifra motora FS , oznaka na pogonskoj remenici nalazi se u gornjem položaju kao 12 sati na satu, nasuprot toj oznaci nalazi se odgovarajuca oznaka na motoru. Oznaka na zadnjoj bregastoj ( usisna ) nalazi se na položaju kao brojka 3 na satu a oznaka prednje bregaste treba biti na mjestu brojke 9 sata. Dakle obe oznake se nalaze jedna nasuprot drugoj i dobro su oznacane.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190D - AUTOMATSKI MJENJAC

Datum objave: 13.12.2007 21:06:00
Slika
PITANJE: Htio bih vas prvo pohvaliti stranica vam je za desetku a nadam se da možete i meni pomoci.Imam mercedesa 190D 2.5 automatik kupio sam ga prije 6 mj sve je radilo super do prošle sedmice kada je odjednom prestao da radi rikverc tj. samo trza kada prebacim u R trenutno živim u Francuskoj išao sam u mercedesov servis rekli su da bi popravka mogla da košta oko 2000eura a ja sam auto platio toliko, molim vas ako možete da mi date neki savjet šta dalje da radim.
ODGOVOR:Popravak automatskog mjenjaca je uvijek i svugdje skup. Razlog tome je puno rada i potrebnih dijelova. Moj savjet je da potražite specijalizirani servis za automatske mjenjace te da saznate kolika bi bila cijena popravka s potrebnim dijelovima. Nemojte se iznenaditi ako vam kažu da trebaju najprije otvoriti mjenjac i nakon toga da vam mogu reci cijenu popravka. U vecini slucajeva se niti ne mogu znati detalji vec samo nakon pogleda u unutrašnjost mjenjaca.
na vrh Povratak na vrh

VW POLO - RUCNA KOCNICA

Datum objave: 13.12.2007 21:01:00
Slika
PITANJE: Kako se zateže i dali se uopce može zategnuti rucna kocnica na polu 1.0 benzinac iz 1998god?
ODGOVOR:Rucnu kocnicu možete zategnuti ( podesiti visinu ) ispod same poluge rucne kocnice u kabini. Time ne postižete bolji efekt kocenja vec samo utjecete na hod poluge rucne kocnice. Za bolje kocenje potrebno je napraviti servis zadnjih kocnica jer rucna kocnica djeluje baš preko zadnjeg dijela kocnog sustava.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - POLUGENERALKA

Datum objave: 13.12.2007 20:55:00
Slika
PITANJE: Imam opel vectru B 1.6 16v 96g. problem je u potrošnji ulja,naime napravljena je polu-generalka(zamj. karike,leteci ležajevi,gumice ventila,s tim da su cilindri kao novi,stavljen je i novi katalizator),napravio sam oko 2000km,s tim da nisam prelazio 3500 radnih okretaja, medjutim troši ulja cca 0,5l na 1000km,motorno ulje marke GM 5w30.U cemu je problem i hoce li se to smiriti dok to sjedne na svoje mjesto?
ODGOVOR:Prije ugradnje novih klipnih prstena trebalo je izmjeriti istrošenje cilindra na tri razlicite visine i u dvije osi . Takvim mjerenjem može se izmjeriti koliko cilindar ( radi istrošenja ) ide u elipsu odnosno koliko odstupa od kružnice. Ako je odstupanje manje od 0,1 mm onda klipni prsteni pomažu a ako je vece od navedene mjere tada se radi obrada cilindra na prvu prekomjeru . Sada kada je posao odraden vozite i pazite na ulje a nakon 2.000 do 5.000 km potrošnje se može i smanjiti . Ako rezultata ne bude to je znak da je cilindar potrošen iznad navedene mjere .
na vrh Povratak na vrh

FORD MONDEO - NAKON UGRADNJE PLINA LIJENIJI

Datum objave: 13.12.2007 13:05:00
Slika
PITANJE: Imam Ford mondeo 94 god 18 16v automatic na plin.Od kada smo ugradili plin auto se ne ponaša kao ranije tj.postao je lijeniji bez obzira vozi li se na benz.ili plin.Kad vozimo na plin auto u vožnji pocinje trzati pucati u auspuhu pa se ugasi,a pogotovo na semaforima kad staneš jako trza i gasi se.Meštri u Zadru kažu da je pad visokog napona(kablovi,i ti sklopovi što su uz to)servisirali smo kod dva majstora plin ali ponavlja se to isto,a pogotovo poslije kiše.Dali vi znate kojeg dobrog majstora u Zd.županiji?Ili ako je moguce da se dog.za dolazak kod Vas.
2.kakva je mašina od pointiaka Trans Sport?,dali ima lanac ili zupcasti remen,te dali ima djelova za ta vozila iz 93-96.jer bi si takvog kupio jer sam invalid.
ODGOVOR:Prije ugradnje plina svako vozilo se mora pregledati ( sustav ubrizgavanja, sustav paljenja, mehanicki sustav ) i po potrebi treba otkloniti sve eventualne greške. Nakon ugradnje plinskog sustava vozilo mora normalno ( isto ) voziti na benzin kao i prije ugradnje plinskog sustava. Ako je plinski sustav odgovarajuci i ako je strucno ugraden, vozilo i na plin mora besprijekorno funkcionirati. Vi sami najbolje znate kako se motor ponašao prije ugradnje plina , koji plinski sustav ste ugradili i tko vam je to ugradivao. Ne znam nikoga u vašem kraju u vezi servisa. Pontiac ima lanac.
ZAHVALA:
puno Vam hvala na odgovorima na brzini kojom odgovarate nama malim ljudima.sada znamo da ima još poštenih u tom pokvarenom svijetu,naime svi gdje god dodeš ljubazno te prima,a onda bezobrazno otpile i to im još platiš.JOŠ JEDANPUT VAM HVALA NA ODGOVORU
na vrh Povratak na vrh

TOYOTA AVENSIS - ISPADA IZ PETE BRZINE

Datum objave: 13.12.2007 12:55:00
Slika
PITANJE: Na pocetku puno pohvala za ovakav nacin pomoci ljudima.
Nego meni otišlo nešto u mjenjackoj kutiji (ili ti ga po domaci "u getribi") i izbacuje iz pete brzine. Bio kod jednog mehanicara taj mi rekao da ce me popravak koštat oko 5000-6000 kuna. Bio kod drugog ... drugi kaže 4000-5000 kn. A u ducanima s auto djelovima sam cak uspio dobiti odgovor da bi popravak mogao biti skroz jeftin do možda 1000 kn, jer se u getribi nalaze nekakvi plasticni prstenovi koji su zaslužni za držanje odnosno izbacivanje iz pete brzine. Ehh sad, pošto se ne radi o malim iznosima popravka bolje je znati što tocno treba složiti. Lako mehanicarima dok jednom rastave getribu, mogu pricat bilo šta. Dali mi Vi mozete reci što konkretno je moglo otici, koji vitalni dijelovi su upitni da bi auto ostao u brzini. Radi se o tome da ja mogu normalno vozit al moram rukom držat mjenjac u petoj a to zna biti dosta nezgodno kod velikih brzina. Auto normalno ide, ne cuje se nikakvo krcanje prilikom mjenjanja brzina ili da bi auto sporije vukao i slicno, ali kao što kažem moraš mjenjac držat sa rukom, što nije dobro za dulje relacije od 10 km.
ODGOVOR:Mjenjac može ispadati iz brzine radi dva uzroka. Prvi uzrok je istrošenje dijelova mehanizma koji su izvan mjenjaca a drugi je istrošenje dijelova u mjenjacu . U slucaju kao što je vaš potrebno je jednoznacno odrediti gdje je greška , izvan ili unutar mjenjaca. Ako je to unutar mjenjaca potrebno je otvoriti mjenjac, utvrditi cinjenice i obaviti potreban popravak ( dorada ili zamjena dijelova ). Ako je kvar izvan mjenjaca tada se može napraviti potrebna dorada na mehanizmu za šaltanje. Na ovaj nacin rade profesionalci. Po pitanju ove teme nemam vam ništa više za reci.
na vrh Povratak na vrh

VOLVO V40 - JOŠ SAMO DA KAŽEM "DA"

Datum objave: 12.12.2007 12:27:00
Slika
PITANJE: Do sada nisam naišao na sajt koji nudi ovoliko korisnih savjeta o Volvo vozilima ....stvarno sam zadivljen i svaka vam cast. elem da iznesem moj tkzv.PROBLEM naime hocu da kupim volvo v40 i auto je u toku kupovine jos samo treba da kazem DA ....(kao na vjencanju).radi se o dizel varijanti 1,9 2000-to godište sa servisnom knjigom i 125 000 km .
ako imate ista da kažete protiv sklapanja ovog "BRAKA" recite hitno ..ili zauvijek šutite....(kao u glupim americkim filmovima).
ODGOVOR:Vozilo se kupuje nakon detaljnog pregleda svih sustava ( podvozje, ovjesi, upravljacki mehanizam ) a posebno nakon strucnog pregleda stanja motora. Ako znate da je to sve u redu to je velika stvar za buduce održavanje.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA - NE PALI SE LAMPICA GRIJACA

Datum objave: 12.12.2007 12:00:00
Slika
PITANJE: Molim Vaš savjet vezano za problem sa Škodom Felicijom 1.9 d 89.god. Naime pri paljenju ne pali se lampica grijaca tj. grijaci (provjerio 12 voltnim ispitivacem kad dam kontakt). Takoder sam ispitao relej grijaca ampermetrom (kad ga spojim na 12 V zatvara mi strujni krug na dijelu gdje daje struju grijacima).Ispitan 50 A-ski osigurac. Što bi mogao još biti problem?
ODGOVOR:Ako nema struje na 50 A osiguracu tada vidite ima li struje na prikljuccima za navedeni relej grijaca . Ako struje ima onda posumnjajte u relej jer do releja postoji napajanje a nakon njega prema grijacima ne postoji. Precizniji odgovor može se dati direktnim uvidom na vozilu.
na vrh Povratak na vrh

ALFA 145 BOXER - PUNO TROŠI

Datum objave: 12.12.2007 11:53:00
Slika
PITANJE: Hvala Vam za sve ove savjete kojim nesebicno pomažete.Molio bih Vas za jednu pomoc. Radi se otome da ja imam Alfu Romeo 145 1,3 bokser. Godina proizvodnje 1997. U zadnje vrijeme sam primjetio povecanu potrošnju goriva ( 15 - 16 litara na 100km - grad ). Otišao sam u servis Alfe romeo u Sarajevu gdje su mi odgovorili da nemaju program za dijagnostiku ovog tipa motora, odnosno da mi je auto "zastarilo". U drugom servisu su prikljucili auto na kompjuter i ustanovili da nije u redu lambda sonda. Nakon toga su zamjenili lambdu sondu i auto je jedno vrijeme dobro radio, svela se potrošnja na nekih 11,5 litara gradska vožnja. Nakon par dana, a i sada, ponovo je povecana potrošnja na 15 - 16 litara. Možete li mi odgovoriti koji bi uzrok mogao biti kad je sve ostalo prilikom dijagnostike bilo u redu? Molio bih vas još par savjeta. Na leru auto samo poveca i smanji gas par puta a onda se smiri i ubrzanje osjetite tek nakon 3500 obrtaja.
ODGOVOR:Motor vašega vozila troši puno goriva jer sustav ubrizgavanja goriva i ili sustav paljenja ne rade na ispravan nacin. Potvrda tome je i nestabilan rad motora na minimumu. Dijagnostika koju ste radili u vašem servisu nije napravljena do kraja i ne može se napraviti samo uz pomoc servisnog kompjutora . Vaš servis je otkrio da lambda sonda nije radila i stavili su drugu što je u redu. Medutim nije otklonjen uzrok radi kojega prva lambda sonda nije radila. Sada imate istu situaciju jer ne radi ni druga ( nova ) lambda sonda. Ako sada stavite opet novu ( trecu ) lambda sondu ona ce raditi nekoliko dana i opet ce prestati raditi i tako u nedogled jer kao što sam vec rekao nije otklonjen uzrok jer dijagnostika nije odradena do kraja. Uzroci blokade rada lambda sonde mogu biti razni , loši injektori, preveliko vrijeme ubrizgavanja goriva, probijanje visokog napona, neispravnost pojedinih senzora, mehanicko stanje motora. Nakon obavljene dijagnostike na strucan i temeljit nacin poznati su svi moguci uzroci, zna se što treba raditi i kolika je cijena popravka. Nadam se da ste shvatili što sam htio reci.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC RX4 - ZVUK IZ MJENJACA ?

Datum objave: 11.12.2007 23:24:00
Slika
PITANJE: Vozim Renault scenic rx4 1.9 dci 130000 km.Problem je u zvuku koji se cuje iz menjaca nalik vibriranju lima.Kada je motor hladan ništa se ne cuje. Zvuk se cuje samo kada se motor zagreje i to samo pri nižem broju obrtaja u svim stepenima prenosa.Pri vecem broju obrtaja zvuk nestaje.Zvuk se ne cuje kada motor nije u brzini.
ODGOVOR:Vrlo rijetka je pojava da se takav zvuk cuje iz mjenjaca ali je cešca pojava da takav zvuk nastaje oko ili u neposrednoj blizini mjenjaca. Ako zvuk dolazi iz mjenjaca ( tako vi kažete ) to nije dobar znak i zato treba provjeriti kolicinu i kvalitetu ulja u mjenjacu , ulje je najbolje ispustiti u cistu posudu i vidjeti ima li sitnih metalnih cestica ili dijelova zupcanika. Ako zvuk dolazi izvan mjenjaca isti može nastati na komandi za šaltanje ili na nekim dijelovima motora koji nisu dobro fiksirani te tako dodu u rezonanciju. Za precizniji odgovor potreban je neposredni uvid na samom vozilu.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - POVREMENA GREŠKA

Datum objave: 11.12.2007 23:19:00
Slika
PITANJE: Imam Renault Megane-a 1.5DCI iz 2005.g. Primjetio sam da ponekad u tijeku vožnje pri cca 3000rpm i brzini od 140km/h osjetim trenutni gubitak snage (kao neko prigušenje koje traje 1s). Pri tome ne dolazi do pada brzine. Inace, nedavno sam bio na servisu 60000km i sve je bilo ok. Isto se dešava kada i npr. ubrzavam u trecoj brzini, auto pocinje normalno ubrzavati, da bi u nekom trenu došlo do propada, a potom se ubrzavanje normalno nastavlja.Gorivo tocim samo na Tifonu. Treba li me ova pojava brinuti, jer se javlja rijetko? Što može biti uzrok?
ODGOVOR:Navedena pojava može nastati radi više razloga kao poremecaj u mehanickom sustavu motora ( punjenje cilindra, propuštanje na usisnom kolektoru ili nekom prikljucku ) , sitnom feleru na nekom od senzora motora , manjoj grešci na nekoj od brizgalica ( ove brizgalice su programirane ) , grešci na programu ECU centrale . Ovako sitan nedostatak ponekad je teško otkriti bilo kakvim servisnim uredajima ali vrijedi pokušati. Djelovati se može i na bazi pretpostavki sumnjajuci na neki dio ili sklop . Navedena pojava vas ne bi trebala brinuti ako nije cesta jer ponekad neki problemi tijekom vremena nestanu.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - UPUTE POCETNIKU

Datum objave: 11.12.2007 23:09:00
Slika
PITANJE: Ja sam tek pocetnik i nemam baš puno znanja šta se tice automobila i zato bih vas molio za par savjeta.
1.)Imam fiat punto iz 1997 god. sa 1.7TD motorom a model je?s?.Kada hocu tankat gorivo onda mi se desi a mi nikako nece ulaziti nafta odnosno koliko god držo i kako držo rucicu od crijeva goriva na crpki mi se stalno iskljucuje rucica kao da je unutra puno zraka i visok tlak.Mene zanima šta je razlog jer se zna desiti da je vrlo teško natankat auto,ali moguce.I dali je to normalno.
2.)Na koliko se bara pumpaju gume ovih dimenzija:Gume su nokian M+S 175/70/R14 84T
3.)Šta mislite da se na taj auto stavi filter zraka(Sportski) dali bi se tako oštetio motor i šta bi se na taj nacin dobilo.I koji filter preporucate?
4.)Koje gorivo tankat u njega disel ili eurodisel?
5.)Kako se odzracuje sistem hladenja nakon što se promijeni antifriz?
6.)Dali je potrebno mijenjat elektropokretac jer kada se auto slucajno ne upali za 1-2 sekunde onda ga elektropokretac izbaci i cuje se zvuk kao da nesto klizi.Ali inace uvijek upali.
ODGOVOR:Problem kod punjenja goriva nastaje kada sustav za odušak rezervoara nije ispravan ( potrebno je demontirati rezervoar i otkloniti nedostatak ) . Prednje gume se pumpaju na 2,4 bara a zadnje na 2,0 bara. Fileter zraka nemojte staviti sportski bez kucišta nego k&n filter koji ide u standardno kucište. Koristite Eurodizel. Zrak iz rashladnog sustava se ispušta na ventilu koji je na cijevi grijaca. Elektro pokretac ne treba mijenjati , može se normalno servisirati i popravljati. Akumulator mora biti ispravan a to znaci da njegova snaga treba biti veca od 60% .
na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO - PREBACIVANJE BENZIN - PLIN

Datum objave: 11.12.2007 23:04:00
Slika
PITANJE: Vozim Fiat Tipo 1.6ie,`92.godište, s ugradenim plinom prije 4 godine. U 9.mjesecu imala sam problema sa vožnjom na plin,okretaji bi naglo "podivljali"...uglavnom, mehanicar je otkrio da mi curi plin i da je pukla membrana te riješio problem. Medutim, nakon toga sam shvatila da moram drugacije palit auto pa me zanima je li to uobicajena procedura za vozila na plin. Prije gore navedenog popravka palila sam auto na benzin i odmah prebacila na plin bez ikakvog zagrijavanja motora bilo da je ljeto ili zima. No, sada sam primjetila da moram zagrijati motor dok je na benzinu otprilike 3 minute ili više,ovisno o hladnoci, jer mi inace okretaji variraju dok vozim na plin. Primjerice, jutros sam upalila auto nakon 2 dana, motor je "zvucao" zagrijan nakon 3 minute i ja sam krenula s vožnjom na plin. Nakon 2 minute cula sam da okretaji "skacu" pa sam stala,prebacila na benzin,ostala tako još nekih 45 sekundi i nastavila vozit na plin...nakon toga nisam imala problema.Zanima me jeli ovo uobicajeno ili opet imam problema sa vozilom. Variranje okretaja se dogada iskljucivo kad bih malo krace držala auto na benzinu prilikom paljenja. Kad u istom danu opet palim auto i odmah prebacim na plin,nemam problema.
ODGOVOR:Nacin prebacivanja benzin – plin postoji na dva nacina, manualni i automatski. I jedan i drugi nacin podrazumijevaju da se temperatura u isparivacu podigne na 40°C. Ako se rucnim putem prebaci ranije može doci do gašenja motora jer je tada rasplinjavanje plina ( prelazak iz tekuce u plinsku fazu ) teže nego pri vecoj temperaturi.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT ESPASO - NEKOLIKO PITANJA

Datum objave: 11.12.2007 22:44:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Renault Espaso 2.2I automatik 96.god.
1.Javio se problem da samo ubacuje u rikverc,dok naprijed nece(kada su kotaci u zraku tada se mogu pokrenuti i naprijed)
2.ventilator radi samo u 4. položaju
3.što preporucate od plinske instalacije i cijena ugradnje(ugradnja rezervoara ispod vozila-max. litara)
4.Da li se može ugraditi manualni mjenjac,i ako da da li je isplativo
ODGOVOR:Manuelni mjenjac se može ugraditi ali uz to ima još puno dijelova i preinaka u pogledu komandi mjenjaca i komande spojke ( pedala spojke, pedala kocnice, instalacija,….) tako da to nema ekonomskog opravdanja . Navedeni automatski mjenjac je bolje popraviti. Ventilator grijaca radi samo u cetvrtoj brzini radi neispravne elektronike koja se nalazi na samom ventilatoru. Za vaš automobil odgovarajuca plinska instalacija je ona s plinskim injektorima ( MPI sustav ) i plinskim racunalom. Cijena takvog sustava kojega mi ugradujemo je 12.500,- kn.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - NECE PA NECE !

Datum objave: 11.12.2007 22:37:00
Slika
PITANJE: Vozim Fiat Punto II 2001.god, imala sam problem vec dva puta, vozila sam ga, ponašao se sasvim normalno da bi se u jednom trenutku odjednom sam od sebe ugasio, kao da sam mu okrenula kljuc da ga sama ugasim, eto tako je samo stao, onda nije hteo da upali, ja sam pokušavala i pokušavala a on nece onda mi duže drži upaljenu lampcu za gorivo kao da je na rezervi a ima pun rezervoar, onda se ta lampica posle par minuta ugasi i kad probam da ga ponovo upalim nece pa nece, tek kad prodje nekih 20 min da odstoji onda ga upali i opet posle nekog vremena se sam ugasi u toku vožnje. Ne znam šta bi moglo biti, pun mi je rezervoar ima i vode i antifriza, menjala sam mu skoro i grejace i ima nov akumulator,ima i ulje.... Koristim Euro Dizel ne znam šta mu je da li je problem u kontaktu ili.....možete li mi pomoci?
ODGOVOR:Motor vašega vozila može se ugasiti iz dva razloga, radi prekida u strujnim krugovima ili radi sustava za gorivo. Kvar je najlakše otkriti kada se motor ugasi ili kada ne može upaliti. U tom momentu treba ispitati elektro ventil koji zatvara dovod goriva i po potrebi elektricno napajanje toga ventila. Drugi uzrok je pojava zraka u visokotlacnoj pumpi radi loših cijevnih spojeva, loših spojeva na prikljuccima pumpe i filtera goriva.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - PROBLEM S PALJENJEM

Datum objave: 11.12.2007 14:02:00
Slika
PITANJE: Imam punto 1.7TD .Kada pocmem paliti auto bio hladan ili ne ako mi ne upali slucajno iz prve elktro pokretac zavergla ali nakon nekog vremena sam sebe iskljuci pa mene sada zanima dali je to nekakav ozbiljan kvar ili je to samo napravljeno tako da se elektropokretac sam iskljucuje nakon nekog vremena šta vergla?
ODGOVOR:Prilikom paljenja ne smije se dogadati pojava koju ste opisali. Prilikom startanja motora elektro pokretac mora stalno okretati radilicu motora. Uzrok navedene pojave je veliki pad napona akumulatora ili loš elektromagnet u pokretacu. Rješenje je ispitati snagu akumulatora (mora biti veca od 60% ) i po potrebi servis elektro pokretaca.
na vrh Povratak na vrh