Danas je: 26.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

MAZDA 626 - ISPITIVANJE GRIJACA

Datum objave: 04.12.2007 23:00:00
Slika
PITANJE: Radi se o grijacima kod dizel motorima. Kako provjerit njihovu ispravnost i dali je potrebno mijenjat sva cetri ili samo neradnika ? Mazda 626 ditd,99 !
ODGOVOR:Grijace je najbolje ispitati kada ih izvadite . Drugi nacin je pomocu instrumenta ( amper metar ) .
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - NEODGOVARAJUCI KUT PREDPALJENJA

Datum objave: 04.12.2007 22:54:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Peugeot 206 1,9D 2001. godina. Od prije mjesec dana pojavio se oštar metalni zvuk (klaparanje) dok je motor hladan. U servisu su uradili test motora i savjetovali veliki servis jer nisam imao tehnicku dokumentaciju (kompjuter nije davao podatke o grešci, auto dovezen iz Belgije, "prešao 156000" Km). Nakon velikog servisa problem nije riješen pa je uradena zamjena vodica ventila i štelovanje ventila, ali je problem i dalje ostao neriješen. Uputili su me u servis za pumpe visokog pritiska gdje su mi rekli da je neispravan elektro ventil pa su ga zamjenili (150€). Ni ovom zamjenom problem nije riješen nego se poceo javljati i dok je motor zagrijan. Na ponovnom servisu za pumpe visokog pritiska su konstatovali da zamjenjeni elektro ventil povremeno gubi struju što izaziva poremecaj u radu motora (to su mi i demonstrirali pa vjerujem da su u pravu), te su mi preporucili autoelektricara jer to može dovesti do kvara novougradenog ventila.
Kako sam dosadašnje opravke "debelo" platio molim Vas da mi date odgovor na sljedece:
Na kom principu radi taj elektro ventil (LUKAS) i na koji nacin dobija struju (direktno sa procesora ili preko nekog releja)?Zbog cega se cuje tako rezak metalni zvuk kad ventil ostane bez struje? Da li je komplikovano otklanjanje ovog kvara i koliko bi to eventualno koštalo?
ODGOVOR:ECU centrala ( kompjutor ) dobiva signal od senzora radilice ( RPM ) i dobiva impuls sa elektricne dize . Spomenute informacije kao i još neke koje dobiva od senzora na motoru obraduje i nakon toga vrši permanentno upravljanje kuta predpaljenja pomocu solenoidnog ventila ( vaš elektro ventil ) . Metalni zvuk se cuje radi prevelikog i neodgovarajuceg kuta predpaljenja. Otklanjanje kvara je komplicirano za onoga tko ne zna navedenu tehniku.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - NESTAJE RASHLADNA TEKUCINA

Datum objave: 04.12.2007 22:44:00
Slika
PITANJE: Pred mjesec dana našao sam praznu posudu za rashladnu tekucinu i dodao cca 1,2 ltr.Nije bilo indikacije previsoke temperature.Medutim nakon nekoliko dana sada se povremeno lampica visoke temperature.Ventilator normalno radi.Nema grijanja kabine,puše hladan zrak.Nisam našao propuštanja rashl.tekucine.Ulje je normalno.U radu motora povremeno"zakuha" u posudi rashladne tekucine. Sugeriraju mi izmjenu pumpe vode i brtve glave.
ODGOVOR:Rashladna tekucina može nestajati na dva nacina, curenjem iz sustava i nestajanjem kroz motor. Curenje se vidi a potrošnja kroz motor ima karakteristicne simptome. I jedno i drugo može se defektirati . Posao povjerite servisu u kojega imate povjerenje.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT 1,3 - PREGARAJU SVJECICE

Datum objave: 04.12.2007 22:35:00
Slika
PITANJE: Na kadettu 1.3 89 godište svakih par dana rada izgaraju svijecice i to nove.Platine su zamjenjene nove i podešen zazor svjecice su nove jedino nisam promjenio kondenzator i kabele te razvodnu kapu ali mislim da su kabeli ispravni jer kad radi ispravno par dana ima tako miran i siguran rad. Da li da promjenim kabele , kapu i kondenzator?
ODGOVOR:Visoki napon na svjecicama ne smije biti veci od 20 kV ( kilovolti ) . Najbolji nacin da ispitate navedeni napon , primarni i sekundarni krug paljenja je dvokanalni osciloskop. Na njemu cete tocno vidjet u cemu je problem. Bez toga morate pojedinacno mijenjati sve dijelove sustava paljenja ( bobina , kablovi, razvodnik paljenja ).
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - - BENZINSKI INJEKTORI - VOŽNJA NA PLIN

Datum objave: 28.03.2011 18:46:57
Slika
PITANJE:

Vozim na plin cca 40tkm/god. i imam problema sa zacepljenjem benzinskih injektora, pokušavao sam dodavati aditive u gorivo, za cišcenje injektora, liquimoly, stp, tec2000, medutim sumpor i necistoca u našem benzinu su jaci od svih aditiva, svakih 500-600km prebacim na benzin i vozim 20-30km ali ipak se zacepljuju. Lijepo molim za Vaš savjet na koji nacin da sprijecim ili umanjim navedeni problem.

ODGOVOR:

Cinjenice koje ste iznijeli su uglavnom tocne. Postoje poteškoce s radom benzinskih injektora kada se vozi na plin jer su izloženi oksidaciji kod povišenih temperatura . Preventivno se koriste razni aditivi koji nisu opravdali ocekivanja. Na tržištu se pojavio novi proizvod za tretman injektora TUNAP MICRO LOGIC. Ovaj proizvod djeluje tako da se jedna doza ulije u benzinski spremnik a druga doza se stavlja u plinski spremnik kroz za to predvideni prikljucak. Jedna doza traje 5.000 do 10.000 km , što ovisi o volumenu spremnika. Aditiv koji se stavlja u benzinski spremnik traje 15.000 do 20.000 km. Prema referencama proizvodaca ovaj proizvod hladi i podmazuje ventile, sprecava oksidaciju, kako u benzinskim tako i u plinskim injektorima. Na taj nacin sprecava zacepljenje injektora i produžava trajnost injektora za više od 50 % ( tako kaže proizvodac ) .

na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,9 TDI - KOJE GORIVO ?

Datum objave: 04.12.2007 16:44:00
Slika
PITANJE: Možete li mi reci dali u VW Golf 1.9 TDI 96 god. (66kW) sipam obican Diesel ili Euro diesel. Kad je moj auto proizveden nije bili eurodiesela ,doduše neznam kakva je bila situacija u NJemackoj
jer je uvežen.Slušam svakakve price:neki sipaju samo diesel ,neki eurodiesel,a cuo sam i lož ulje. Molim da mi objasnite razlike izmedu tih goriva te i koje je za moj motor.
ODGOVOR:Razumije se da vi u vaše vozilo možete staviti gorivo koje želite ali je za vas puno bolje i jeftinije ako koristite Eurodizel. Razlog za to je visokotlacna pumpa i dize koje su osjetljive na loše gorivo ( dizel, lož ulje ). Razlika je u kolicini sumpora .
na vrh Povratak na vrh

BMW 318 TDS - NAPRAVITI DIJAGNOSTIKU STRUCNO

Datum objave: 04.12.2007 16:39:00
Slika
PITANJE: Imam BMW 318 TDS,95.god. Imam par problema. Auto mi ne pali kada duže stoji makar je vani hladno ili toplo. Jucer mi nije upalio, pa sam ga probao gurnuti i upalio je. Kada verglam kazaljka od goriva se mice cijelo vrijeme malo se poveca pa malo padne na nulu. Kada dode na 30L onda kao da ce upaliti ali odjednom opet kazaljka padne na nulu i ništa.Da li je možda pumpa u rezervoaru kriva ili bosch pumpa??? Na višim okretajima dimi crni dim. Mislim da se cuje jedna dizna koja klopoce. Molim vas pomozite jer sam bio i na kompjutorskoj dijagnostici i nigdje nije naden kvar. Auto je prešao 190000km. Imam još 1 problem. Kada je hladno temperatura ne prelazi iznad 60C tj. iznad plavoga nejde. Kabinu mi grije samo kada stavim da grije za noge i na staklo, a prema licu puše hladano. Molim vas navedite mi razloge jer sad nisam baš kod novaca pa nebi ulagao bez veze.
ODGOVOR:Prvi uvjet da motor može normalno upaliti jest dobro stanje akumulatora i elektro pokretaca. Drugi uvjet je dobra kompresija, kod ovoga motora mora biti veca od 20 bara. Ako je ovo što sam naveo dobro može se krenuti u kontrolu sustava za dobavu goriva. U gorivu ne smije biti zraka, grijaci moraju biti ispravni , visokotlacna pumpa treba biti ispravna. Crni dim o kojemu govorite znak je nepotpunog izgaranja goriva radi prevelike kolicine goriva i premalo zraka u cilindru. Vaš motor ne postiže radnu temperaturu ( što je vrlo štetno za motor ) radi neispravnog termostata. Kompjuterskom dijagnostikom može se otkriti vrlo mali postotak kvarova kao što ste se i sami uvjerili. U ovom slucaju dijagnostiku treba napraviti strucno i profesionalno nakon toga znaju se sve nepoznanice.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - POKAZIVAC GORIVA

Datum objave: 30.11.2007 15:47:00
Slika
PITANJE: Imam PEUGEOT 206, 1,4 HDI, 2000 godina, 95000 km i problem je slijedeci: Na kontrolnoj tabli - na pokazivacu kolicine goriva strelica je na malo više od 1/4 goriva, ali mi stalno stoji narancasta lampica da sam na rezervi. Do sada bi se palila tek kad bi stigla do crvenog dijela pokazivaca kolicine goriva.
ODGOVOR:U opisanom slucaju neispravna je komanda pokazivaca goriva u rezervoaru. Rješenje je izvaditi navedenu komandu ocistiti istu, ako cišcenje ne pomaže potrebno je ugraditi novu komandu pokazivaca goriva.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 1,6 HDI - hladni start i obrtaji

Datum objave: 30.11.2007 15:41:00
Slika
PITANJE: Sa užitkom sam citao Vaše odgovore na pitanja ! Imam citroen C4 1,6 HDI ,85000 km u dvije godine i izuzetno sam zadovoljan sa tim agregatom . Zadnjih dana osjetim prilikom jutarnjeg paljenja,pogotovo kada su temperature ispod 5 stupnjeva, blago nemiran rad motora prvih 10-tak sekundi ,kao da ne može održati obrtaje i da se pomalo "muci" s njima.Inace takvih zamjerki nemam u zagrijanom motoru i snaga je uredna .
ODGOVOR:Uzrok može biti djelomicno necista diza radi lošijeg goriva. Za pocetak pokušajte cišcenje aditivom ( LIQUI MOLY ) koji se ulije u rezervoar.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 75 - ZAMAGLJIVANJE STAKALA

Datum objave: 30.11.2007 15:36:00
Slika
PITANJE: Kao prvo želio bih Vas pohvaliti što svojim besplatnim savjetima pomažete, a citajuci ih covjek može puno toga nauciti.
Pitanje je sljedece; kako odzraciti rashladni sustav na Fiat Punto 75 (1995. g.)(benzinac) nakon zamjene antifriza. Naime uocio sam jedan vijak na malom crijevu koje ulazi u kabinu do kilera za grijanje kabine, ali mi je to malo nelogicno jer je to jedna od najnižih tocki u rashladnom sustavu pa sumnjam da bi se zrak mogao tu zadržavati.
Drugo pitanje je: što bi moglo uzrokovati jako zamagljivanje stakala. Klapna koja služi za recirkulaciju zraka je ispravna i neovisno o njezinom položaju auto se jako zamagljuje iako je ventilator u 4. brzini.
Auto ne gubi rashladnu tekucinu i kiler za grijanje kabine je promijenjen prije par mjeseci tako da uzrok nije isparavanje tekucine. Cuo sam da u zadnjem lijevom blatobranu postoji nekakav odušak zbog kojeg bi se mogla magliti stakla koji isto funkcionira jer kad se upali ventilacija i zatvore se sva vrata osjeti se strujanje zraka u predjelu gdje se blatobran spaja s zadnjim branikom. Auto nema klima uredaj i napominjem da se zamagljuje toliko da se nakon dvadesetak minuta, i ako su u njemu 3 osobe (cak i po ljetu ali malo manje) toliko kondenziora vlage da se kapljice vode pocinju cijediti po staklima.
ODGOVOR:Rashladni sustav odzracite tocno na tom vijku koji vam se cini nelogican. Jako zamagljivanje vjetrobranskog stakla može prouzrociti curenje radijatora grijaca, ventila grijaca, velika kolicina vlage u samom vozilu ( tepisi , tapecirung, … ) , cirkulacija svježeg zraka prema grijacu i kroz grijac . Odzracnik na zadnjem blatobranu provjerite a efekt odmagljivanja ispitajte sa malo otvorenim prednjim slaklom.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT E - HIDROPODIZACI ?

Datum objave: 29.11.2007 18:17:00
Slika
PITANJE: Na Kadettu E 1,4S, 90. godina dao sam napraviti polugeneralku zbog povecane potrošnje ulja (5 dl/1000km) i lupkanja jednog ventila na 2. ili 3. cilindru. Zamijenjeni su leteci ležajevi, klipni prstenovi, svi hidro-podizaci, gumice ventila i sve brtve. Tokar je glavu dekarbonizirao, izravnao i izbrusio ventile. Nije nadena istrošenost na vodilicama ventila ni na klackalicama, a bregasta osovina je izgledala uredno. Nakon popravka kompresija je odlicna, potrošna ulja minimalna, tlak ulja dobar, ali je ostao problem s lupkanjem ventila na istom mjestu kao i prije, ali sada još glasnije narocito pri 1000 – 3000 obrtaja motora.
Što bi trebalo provjeriti i koje dijelove cu morati ponovo kupiti s obzirom da sam nakon popravka prešao tek 500 km?
ODGOVOR:Ako lupaju hidro podizaci uzrok tražite u dobavi ulja za podizace ( uljni kanal ) , brtva glave ( neodgovarajuca ) , glava motora ili nešto trece. Još jednom razmislite da li lupa hidro podizac ili nešto drugo.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - DIZEL MOTOR I PODEŠAVANJE PALJENJA

Datum objave: 28.03.2011 18:35:38
Slika
PITANJE:

Molim vas da mi detaljno objasnite štelanje paljenja kod dizel motora jer je to jako teško naci, sve se svodi samo na benzinske motore i molim vas postupak odzracivanja sustava za gorivo ako Vam nije problem.

ODGOVOR:

Postupak podešavanja statickog kuta predpaljenja na dizel motorima je razlicito jer postoji puno razlicitih visokotlacnih pumpi ( Bosch, Lucas, CAV, Denso……) . Za svaki tip pumpe postoji specijalni alat koji je neophodan za navedeno podešavanje. Uz pomoc alata i komparatora pomice se sama pumpa ili pogonska remenica visokotlacne pumpe . Navedeno pomicanje se prati na komparatoru i jako je precizno jer se mjeri u stotinkama milimetra. Informacije za pojedina iznose paljenja postoje u profesionalnoj literaturi ili bazi podataka. Za odzracivanje sustava goriva koriste se razne metoda a najjednostavnija je da se filter goriva napuni s gorivom , rucnom pumpom izvuce preostali zrak iz kucišta filtera i visokotlacne pumpe i po potrebi iz visokotlacnih vodova.

na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - TEHNIČKI PODACI I LITERATURA ?

Datum objave: 28.03.2011 18:37:15
Slika
PITANJE:

Pocituvani gospoda pisem vam iz Makedonie, moe ime je Kire i vlasnik sam jednog mladog auto servisa. Ja sam diplomiran saobracajni inziner. Nekoliko nedelje pratim vas web sajt, stvarno je za pohvalu vas odnos sa "potencijalni pacientima", nesebicnost u ponugjenje na realni resenja za nihovi problemi, to su i moi principi. Zamolio bi ve u koliko hocete da mi posocite odakle nalazite korisne i realne podatke kako i literaturu (primer visina glave motora, do koju visini smije se obraditi glavu motora itd.). To u makedoniju tesko se nalazi. Ja koristim Auto data no taj program je ckrtliv za takvi informacii. Ako moju molbu nije prevelika ocekujem vas cjeneni odgovor.

ODGOVOR:

Tehnicke podatke i sve vezano uz automobilsku struku nabavljam na razne nacine. To znaci da kupujem svu mogucu literaturu, CD , od specijaliziranih firmi kupujem programe s bazom podataka , pohadam sve strucne seminare iz pojedinih podrucja automobilske tehnike, suradujem sa specijaliziranim firmama iz podrucja auto struke. Sve to zahtijeva puno vremena , novaca, znanja i upornosti.

na vrh Povratak na vrh

BMW 318 i - TLAK ULJA

Datum objave: 29.11.2007 17:56:00
Slika
PITANJE: BMW 318i kockica motor m40
Posle zamene dihtunga na glavi motora i visko ventilatora javlja se problem sa podmazivanjem motora. Ujutru treba mnogo lampici za ulje da se ugasi, skoro sam na auto putu nekih 50 km vozio konstantnom brzinom oko 170 km/h i poceo je jako da lupa ventil (kada sam se zaustavio na leru je zvucao kao dizel), posle manje pauze i ponovnog startovanja motor je radio sasvim normalno, nastavio sam smanjenom brzinom i problem se više nije javljao. Takode se lampica pali pri naglom oduzimanju gasa i leru. Ulje menjam na otprilike 10000 km i motor ga ne troši.
ODGOVOR:Lampica za kontrolu tlaka ulja pali se kada je tlak ulja u sustavu podmazivanja nizak ili kada je neispravan indikator tlaka ulja. U ovom slucaju moraju se utvrditi cinjenice a to je najlakše pomocu manometra za mjerenje tlaka ulja. Izmjerite tlak ulja na hladnom motoru prilikom prvog paljenja , isto napravite i kada je motor potpuno zagrijan. Tlak ulja na minimalnom broju okretaja treba biti minimalno 1 bar.
Tlak ulja kod zagrijanog motora i 4000 ok/min treba biti veci od 4 bara. Uzrok niskog tlaka ulja su istrošenost ležajeva u motoru, zaprljana ili istrošena uljna pumpa, zacepljen filter ulja …
na vrh Povratak na vrh

OPEL CALIBRA - POZDRAV OD SRECKA NESRECNOG

Datum objave: 29.11.2007 17:40:00
Slika
PITANJE: Cao i puno pozdrava iz Italije od Srecka(nesrecnog) tj mene.Evo ja resio posle puno muka i problema sa mojim autom da potrazim i zamolim za vasu pomoc akoje uopste to i moguce.Naime jacu malo davas namucim i udavim pisanjem i objasnjavanjem stame muci u nameri da bolje razumete i ustanovite staje moguci problem sa mojim autom.Pa ovako:Toje Opel calibra 2.0 16v turbo iz 94" ili mozda 92"posto mislim daje 2god podmladjen,mada nije bitno.Autoje kupljen u italiji a pre 3god.u njega je ugradjen obican plinski uredjaj marke landirenzo.I autoje super radio i isao kao lud i na benzin i na plin.A ondaje prosle zime nastao problem kojimje zapocela serija mojih muka.Prvomije puklo crevo od hladnjaka do termostata i tadasam primetio neki mulj u rashladnoj tecnostiijagnostika svih pa i mog mehanicara daje otisao dihtung na glavi.A onda sledi razocarenje.Sveje lepo uradjeno,ispitano i obradjeno,novi dihtun i sve a onda isti problem.Ulazi ulje u vodu za hladjenje(oko 200ml na 1000km)ali dovoljno.Kazu mehanicari glavaje pukla pa menjamo i glavu.Kad opet sve isto kao pre.E tada ja onako izludeo nalecem slucajno na jedan motor u dobrom stanju isto od calibre turbo tj oznaka C20 LET i uzimamga sa namenom daga ubacim umesto mog posto smo svi zakljucili daje na mome izgleda naprsao blok motora.I tako moji prijatelji mehanicari teskom mukom ubacuju taj motor i jedvaga osposobljavaju da radi ali ne onako kako treba tj.kao stoje bio i isao onaj stari,kazu slabiji motor,kakva glupost.Mislim on je tada palio super alije radio nekako cudno i turbo se nije palio kako treba nego je nesto secalo,paje na tren isao dobro itd.Ja licno mislim da oni (nehanicari) nisu nikad ni videli DOHC motor ali staje tuje:probao sam ja i kod drugih ali slaba valjda.Ja licno mislim da oni nisu lepo namestili one vakum cevcice od turbine a nisu imali gde da uporede na drugom autu.A onda ja pocinjem da majstorisem i pravim razne kombinacije sa njima i dotezem aktuator i u jednom trenutku auto pocinje da odkida kako ide(meni nije izgledao slabo kadje isao preko 260km/h)E odma nekoliko dana posle ja pravi strasnu gresku i sipam u sisstem za hladjenje aditiv protiv curenja hladnjaka i tadamise on zapusio,digao temperaturu i otisao dihtug glave.E pa onda ja opet gresim i ostavljam auto kod istih onih mehanicara(dodrih ortaka-bivsih) dami zamene aja podjem u lov na drugi hladnjak.Posle 3 nedelje odnosim hladnjak i oniga montiraju postosu pre toga kako kazu sve lepo sredili,zamenili diht,glavu itd ali auto radi kao traktor,nece da pali,nece da ide ni na plin a narocito na benzin.Oni kazu nemogu nista bolje daga srede.Nikakve dijagnostike,podesavanja nisu pomogla,sveje kao u redu a auto cimse ugasi posle 5min mu treba da okrece 10 sekundi da upali i na benzin nece da radi dokse ne zagreje dobro a i tada nije dobro.Na plin radi mnogo bolje ali je i dalje ostao problem paljenja i turbine koja nekada ukljucuje a nekada nece nesto seca a i one vakum cevcice su poremetili.I tako ja vec godinu dana vozim tako,tesko palim,menjam akumulatore i kukam.Ovde u Italiji sumi neki rekli dasumi senzori na ovom motoru drugacija od mojih na onom pa da racunar ne prima odgovarajuce podatke i zato nepali,dalije to moguce?Pasu mi u drugi servis rekli dami injektori nevaljaju i neubrizgavaju 1 i 3 kako treba i dasu one zicice iznad ubrizgivaca prevezane nekim zicicama izgleda od davaca gasenja od plina i to neznaju da prevezu tj nesmeju da diraju jer neznaju.A dizne su moji mehanicari ocistili i sve ispitali i sveje ok ali niko od svih nije uspeo dami resi problem paljenja a o turbini netreba ni govoriti.Zatosam ja resio daje popravim,barem turbinu(pa zavrsio sam ja za autoelektricara a sad vozim bager u Italiji)HA!.Svesam nasao gdese one vakum cevcice navlace samo neznam ona sto ide iz procesora crnaje i ima gumeni nastavak na kraju(racunara) dalise stavlja negde ili ona ostaje slobodna postosam na jednoj slici na internetu video da nije nigde navucena i cemu ona sluzi?Ako mozete dami posaljete neku semu ili slike gde idu sve cevcice pada probam ilimi objasnite da barem probam to da sredim ako nista drugo a za paljenje i voznju na benzin cu da pricekam ionako je benzin duplo skuplji.E bas vas udavi:IZVINITE I HVALA UNAPRED IAKOMI NE POMOGNETE.POZDRAV OD SRECKANESRECNOG!
ODGOVOR:Vaše pismo je stvarno opširno jer navodite stvari koje nisu bitne za problematiku koja vas zanima. Vaše vozilo ima elektronski sustav za ubrizgavanje, sustav paljenja je takoder elektronski a uz to motor ima i turbo punjac. Sve što sam naveo radi pod nadzorom ( kontrolom ) ECU kompjutora. Kada na ovakvom vozilu nastane kvar tada se time ne bavi priuceni mehanicar nego specijalizirani servis koji ima kompletnu dijagnosticku opremu, bazu podataka i strucno osoblje. Vi ste do sada napravili jako puno krivih poteza tako da je teško ocekivati da ce se navedeno vozilo dovesti u ispravno stanje.
Princip dijagnostike je da se najprije ispita mehanicki sustav motora, ako je taj dio ispravan ispituje se sustav ubrizgavanja goriva ( svi dijelovi tog sustava ) . Ako je ispravan i ovaj sustav ostaje još sustav paljenja sa svim svojim dijelovima ( primar , sekundar, visokonaponski kablovi i t.d. ) .
Kada bi vi vaše vozilo odvezli u servis koji bi to mogao riješiti , trošak popravka bi bio veci od realne cijene vozila. Na žalost više od ovoga ne mogu vam pomoci.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADET 1,6 D - BIJELI DIM

Datum objave: 29.11.2007 17:23:00
Slika
PITANJE: Kada upalim (relativno normalno) motor radi normalno, zatim za neku minutu pocne veliki bijeli dim izlaziti iz auspuha, te motor pocinje raditi sve neravnomjernije i jako se pocinje tresti. Takoder pumpa za gorivo kapa dok radi, cijela je mokra. Pretpostavljam da negdje usisava zrak sa gorivom? Da li postoje neke osnovne stvari koje bih mogao provjeriti zamijeniti poput dovodnog crijeva iz filtera za gorivo (promijenjen prije mjesec dana) ili "pritegnuti" neki vijak na pumpi za gorivo? Neka brtva na pumpi? Da li se to isplati popravljati?
ODGOVOR:Bijeli dim od rashladne tekucine nastaje kada je oštecena brtva glave ili glava motora. Uredenjem glave rješava se kvar. Bijelo plavi dim nastaje radi prodora ulja u komoru za izgaranje ( cilindar ). Ova pojava je znak istrošenja ili oštecenja na donjem dijelu motora. Ošteceni mogu biti klip i ili klipni prsteni. Curenje goriva na visokotlacnoj pumpi treba vidjeti i prema potrebi poduzeti potrebne mjere.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - TRESE SE NA LERU

Datum objave: 28.11.2007 14:46:00
Slika
PITANJE: Opel Corsa 1.0 12v
Ujutro kad ju upalim trese se na leru hoce se ugasit ako se ne doda gas i to traje nekih pet minuta dok se malo ne ugrije. Drugi problem je kad je auto topal i kad se doda i pusti gas na leru obrtaji na sekundu padnu kao da ce se ugasit i onda nakon sekundu sve bude normalno. Gorila mi je žuta lampica motora i slabo je primo gas na hladno, to sam rješio zamjenom senzora protoka zraka ali ovo gore navedeno je ostalo. Promjenio sam jos svjecice, filter goriva i zraka pokušo sa aditivom za cišcenje brizgaljki al ništa nije pomoglo.
ODGOVOR:Na vašem vozilu se tocno može znati svaki detalj nakon dijagnostike motora a sada se može samo pretpostavljati. Uzrok tražite u ETC senzoru , potenciometru leptirastog ventila, aktuatoru minimuma, necistim injektorima, niskom tlaku goriva. Ispitajte i rad lambda sonde.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - NEPRAVILAN RAD MOTORA

Datum objave: 28.11.2007 14:42:00
Slika
PITANJE: Imam Peugeot 307 2.0 XSI 136ks 2001godina,72000 km,prvi vlasnik, problemi su slijedeci :
u vožnji izmedu 2000 – 2900 okretaja auto lagano trokira kao da nema snage ako se tu vozi na laganome gasu,a ako se to podrucje prijede jacim gasom problema nema, u cemu je kvar??
na leru auto podrhtava i imam osjecaj kao da ce se ugasiti (a ne gasi se) i tada farovi trepere kao i unutarnje osvijetljenje??
Na autu je mjenjana bobina,svjecice,akumulator je nov i tocim samo eurosuper 98 sa 100 oktana (OMV)
ODGOVOR:Nepravilan rad motora na vecim okretajima i nemiran rad na minimumu zahtijevaju pregled mehanickog sustava motora , kontrolu sustava paljenja i kontrolu sustava ubrizgavanja.
Kod mehanickog sustava je bitno da su tlakovi kompresije zadovoljavajuci , da usisni kolektor i svi prikljucci dobro brtve. Kod sustava paljenja ispitajte visoki napon i mogucnost probijanja istoga. Sustav ubrizgavanja je složeniji jer ima puno komponenata koje se moraju ispitati a moguce greške treba tražiti na slijedecim stvarima: senzor pedale gasa, EVAP ventil, potenciometar leptira snage, lambda sonda, IAT ventil, ETC senzor, injektori , tlak goriva, ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA 1,9 TDI - PLAVA NAFTA I LOŽ ULJE ??

Datum objave: 27.11.2007 22:43:00
Slika
PITANJE: Molim Vas da mi objasnite dali je plava nafta i lož ulje štetno i ZAŠTO ako se upotrebljava za octaviu 1,9 tdi .
ODGOVOR:Motor ovoga vozila ima visokotlacnu pumpu s elektronskom regulacijom koja se nalazi unutar same pumpe. Brizgalice su specijalne izvedbe s pet otvora koji su izuzetno malog promjera. Ova tehnika je jako osjetljiva na loše gorivo tako da u puno slucajeva ni gorivo Eurodizel nije dovoljno cist. Najcešci problemi nastaju baš na elektronici visokotlacne pumpe i brizgaljkama.
na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO 156 - LAMPICA MJENJACA

Datum objave: 27.11.2007 22:35:00
Slika
PITANJE: kupio sam alfu 156 sa automatskim mjenjacem god 99 .i stvara mi probleme.lampica od mjenjaca zna se palit ,trepce ,i nece da mi prebacuje brzine,blokira.a ulja ima.kad se lampica ugasi sve normalno.kupio sam ga prije dva tjedna i dogada mi se sve cešce.
ODGOVOR:Uzrok može biti hidraulika mjenjaca ili upravljacka elektronika mjenjaca. Najprije se radi dijagnostika a nakon toga je sve jasnije.
na vrh Povratak na vrh