Danas je: 25.02.2018

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

DAEWOO NEXIA - SAMO NA PLIN ??

Datum objave: 27.11.2007 21:03:00
Slika
PITANJE: Da li je opasno po motor da se benzinski dio kompletno premosti, i da se i za startanje, i za pogon, koristi samo plin?
ODGOVOR:Kada motor radi na plin uz plinsko racunalo radi i benzinsko racunalo kao i svi senzori , davaci i aktuatori . Prelazak samo na plinski sustav nije moguc bez grubih improvizacija. Tada motor ne bi imao potrebnu regulaciju , ne bi postizao predvidenu snagu i ne bi prošao godišnji tehnicki pregled.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV TDI - EGR VENTIL

Datum objave: 27.11.2007 20:56:00
Slika
PITANJE: U kom režimu vožnje (ili pri kojim obrtajima motora) se otvara EGR ventil? Rijec je o golfu 4 TDI. Kako se može ustanoviti eventualna neispravnost EGR ventila (da li kompjuter javlja grešku u tom slucaju)? Usisna grana je bila dosta prljava od cadi pa se pitam da li je moguce da je EGR ventil neispravan i da je bio otvoren više nego što bi trebalo. Pozdrav i hvala na brojnim savjetima koji se mogu procitati na Vašem sajtu!
ODGOVOR:Neispravnost navedenog ventila može se ustanoviti ocitavanjem snimljene greške na ECU centrali ili prepoznavanjem simptoma tijekom probne vožnje. EGR ventilom upravlja ECU centrala a otvara ga kako je programirano u tvornici. EGR ventil je otvoren kada motor radi u režimima kada nije potrebna snaga ( podrucje minimuma , podrucje kocenja motorom , neki drugi režimi ). Ako vas zanima kada je EGR ventil stvarno otvoren to možete provjeriti tijekom vožnje tako da spojite mjerni instrument direktno na napajanje EGR ventila. Niti jedan motor s EGR ventilom nema cistu usisnu granu.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - TROŠI ULJE

Datum objave: 24.11.2007 09:53:00
Slika
PITANJE: Imam Fiat Punto 1.9d iz 2001. S obzirom da sam ga skoro kupio, na prvi pogled auto je dobar. Lepo pali na niskim temperaturama, ne dimi,ali mi se potrošnja ulja ne dopada, skoro 1l na 1000km. Ne znam kakvo je ulje u njemu, treba da ga izmenim, Koje ulje da sipam i koje gradacije. Motor je cist, ulje ne curi nigde, filter za vazduh je takodje cist. Ništa mi nije jasno.
ODGOVOR:Potrošnja ulja je velika i treba nešto poduzeti u vezi toga. Vaš motor troši ulje na dva nacina i to kroz vodilice ventila i preko klipnih prstena. Bitno je ustanoviti kolika je potrošnje ulja na vodilice a kolika na klipne prstene. Ako se veci dio potrošnje ulja odvija preko vodilica ventila tada je potrebno napraviti uredenje glave motora ( sve što je potrebno ). Ako se potrošnja dogada radi klipnih prstena ili istrošenja cilindra tada je potreban zahvat na donjem dijelu motora. Prije demontaže glave motora može se napraviti test propuštanja cilindara i ustanoviti koliko ( u postocima % ) propušta cilindar a koliko propuštaju ventili. U motor ovoga vozila možete stavljati ulje 10W-40.
na vrh Povratak na vrh

YUGO - 45 - TEŠKO PRONALAZIM RIKVERC

Datum objave: 23.11.2007 16:51:00
Slika
PITANJE: Radi se o yugu 45, teško pronadem rikverc, ostale brzine idu besprijekorno a rikverc tek iz 5 do 6 tog pokušaja .
ODGOVOR:Rikverc teško pronalazite jer nije dobro podešena komanda za šaltanje brzina. Najcešci uzrok je istrošenost na osovinici koja povezuje vertikalnu polugu s kojom se šalta i horizontalnu polugu koja je direktno povezana s biracem brzina. Drugo mjesto koje treba provjeriti je spoj i sam vijak na biracu brzina.
na vrh Povratak na vrh

KIA RIO - PROBLEMI PALJENJA

Datum objave: 23.11.2007 16:45:00
Slika
PITANJE: Prije nepunih 5 mjeseci kupio sam novi Kia Rio 1,4 EX LIFE i sada kada su temperature oko 0° C, poceo se javljati problem kod paljenja hladnog motora. Motor uredno starta i nakon oko jedne minute mirnog rada naglo izgubi broj okretaja pa se ponekad ugasi, ili sam doda gas pa ipak radi dalje. To dodavanje gasa ponovi 3 – 4 puta u otprilike 1 minuti i nakon toga radi normalno. Ako se ugasi, nakon ponovnog pokretanja radi uredno. Pitao sam u ovlaštenom servisu, ali nisam dobio nikakav konkretan odgovor. Možete li iz ovog kratkog opisa pretpostaviti o cemu se radi?
ODGOVOR:Dobro je što je vozilo u garantnom roku tako da možete tražiti da vam otklone navedenu grešku. Bez direktnog testiranja motora generalno može se reci da problem može stvarati neki od senzora sustava ubrizgavanja, potenciometar zaklopke snage , upravljacka centrala.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - TERMOPREKIDAC ??

Datum objave: 23.11.2007 16:37:00
Slika
PITANJE: Od nedavno posjedujem Twingo ' 98 god. Prva registracija I mjesec 1999 g. Dosad nisam imao nikakvih problema sa twingom, ali sam cuo da loši termoprekidaci izazivaju pregaranje brtve glave. Interesira me da li da ih mijenjam iako za sada nemam problema sa njima. Takoder bih Vas htio pitati za marku ulja koje se stavlja u (kocioni sistem, mijenjac-getriba). Znam da u mašinu ide ulje Elf competition. Sada kada je hladnije vrijeme prilikom skretanja u zavoj cvile „kotaci“, po ljeti se nije culo nista. Što bi moglo proizvoditi taj zvuk.
ODGOVOR:Nije tocna tvrdnja koju navodite u vezi brtvila glave motora. Na vozilu postoji jedan termo prekidac koji u pojedinim trenucima pali ventilator za prisilno hladenje motora . Isti se zimi gotovo i ne pali jer je temperatura u hladnjaku redovito niža od 96°C. U motor možete stavljati bilo koju marku ulja gradacije 10W-40 ili 5W-40 , važno je samo da poštujete interval izmjene ulja ( svakih 10.000 do 15.000 km ili jednom do dva puta godišnje ). Ulje u kocnom sustavu i mjenjacu mijenjajte svakih 60.000 km ili 2 god. U zavoju cujete ( cvile ) disk plocice koje su dotrajale ( postale su tvrde ) , zamijenite ih kvalitetnima.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - MOTOR JE ISPRAVAN

Datum objave: 23.11.2007 16:24:00
Slika
PITANJE: Prvo bih pohvalio ovaj portal kao najstrucni portal o automobilima u hrvatskoj i sve pohvale Vama i Vašoj ekipi, samo tako nastavite. Imam Audi A4 1.6 1998 god. sa 168000 km. Primjetio sam kad otvorim cep do ulja u motoru ili izvucem mjerac pojavi se bjelkasti dim. To je tako od kako sam ga kupio, a ima oko 1 god. Auto pali i ide odlicno ulje mu mijenjam na 4-5 tisuca 10w40, troši ulja otprilike 1 dcl na tisucu km možda malo manje. Bio bi Vam jako zahvalan kad bi mi nekako objasnili zbog cega je to i dali je zabrinjavajuce. Izmjerena kompresija 10:1. I jel mu je ta kompresija normalna.
ODGOVOR:Potrošnja ulja je potpuno u granicama normale. Koju kontrolu motora vi želite obaviti otvaranjem cepa i izvlacenjem mjeraca za ulje ? Takva kontrola ne postoji a navedeni dim se vidi jer je temperatura ulja oko 90°C. To bi bilo isto kao da ste me pitali da ne možete držati ruku na ispušnom kolektoru cija je temperatura 400°C. Motor vam je ispravan.
Kompresija na ovom motoru treba biti od 10 bara do 14 bara . Podatak koji ste naveli ( 10 : 1 ) nije kompresioni tlak nego kompresioni omjer a to je nešto sasvim drugo i nema veze sa stanjem motora.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - SLABO UZ BRDO

Datum objave: 23.11.2007 16:14:00
Slika
PITANJE: Pretražujuci internet, u svrsi pronalaženja odgovora na svoj problem, pronadoh i Vašu zanimljivu stranicu, gdje na veoma zanimljiv i poucan nacin pružate odgovore na pitanja i dajete savjete za bezbjednu vožnju naših ljubimaca.
Vlasnik sam RENAULTA Laguna 1.9 dti ,2000 godište .72 KW, sa predenih 170.000km.Nisam u ovom periodu imao nikakvih problema sa autom, do posljednjih nekoliko mjeseci.Auto je redovito i dobro održavano. Na njemu su za ovaj period uradeni svi servisi i izvršena od krupnijih zahvata, zamjena zupcastog remena 2 puta. A, sada o problemu. U zadnje vrijeme auto mi je izgubilo snagu u vožnji u brdu za sigurno 30% i to samo u brdu, pri pokušaju ubezavanja auta. Sumnjao sam u lamelu, ali u jednim servisu su mi dijagnosticirali da nije u pitanju lamela, nego protokomjer zraka. Dali je to stvarni uzrok slabe vuce auta u brdu ili nešto drugo? Ponavljam da se auto u ravnini ponaša skoro normalno samo malo slabije povuce, i ovo se ne ponavlja cesto, tj samo periodicno. Nekada se auto ponaša normalno i u brdu ali se mana ponovo vrati. Nekada je dovoljno stati, i ugasiti auto da se auto ponovo ponaša relativno normalno.U tom servisu su mi rekli da kupim protokomjer firme Bosch ili Valleo,ali u jednoj prodavnici su mi ponudili protokomjer firme Hella, pa me interesuje dali je Hella proizvodac i kako je kvalitetan? I koliko je orjentaciona cijena protokomjera?
ODGOVOR:Svaki bolji mehanicar može prepoznati da li je spojka ( lamela ) ispravna ili kod naglog ubrzanja stvarno „proklizava“ . Mjerac protoka zraka može biti uzrok slabog ubrzanja i manje snage motora. Isto tako postoje i drugi razlozi radi kojih motor nema dovoljno snage. Pravi servis vas ne bi slao da vi kupujete potreban dio vec bi vam ponudio kompletnu uslugu koja bi bila ovakva kakvu cu navesti. Servis od ugleda treba napraviti dijagnostiku motora , otkriti kvar , informirati vlasnika vozila o cijeni potrebnih dijelova i cijeni rada . Ako ste vi suglasni sa prijedlogom servisa tada servis obavi potreban popravak vozila i garantira da je navedeni kvar otklonjen, u stvarnosti to tako treba i biti.
Druga varijanta kada vi nabavljate dijelove može se dogoditi da nabavite neodgovarajuci ili da nakon ugradnje toga dijela motor opet radi isto. Vaše teškoce nitko ne shvaca ozbiljno jer ste vi nabavljali dijelove koje možda necete moci ni reklamirati. Nadam se da ste shvatili što želim reci. Tko je proizvodac nekog dijela nije bitno .
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 - TREBA LI OTVARATI MOTOR?

Datum objave: 23.11.2007 16:07:00
Slika
PITANJE: Imam mazdu 323 f 16 V 1990g. Motor 1,6 i 64kW! Prešla je 190 000 km! Od jucer sam primjetio da mi jedna svjecica ne radi pa sam zamjenio svjecice i kablove ali opet mi se dogada isto! Zanima me ako je u pitanju cilindar dali postoji mogucnost popravka i koliku cijenu mogu ocekivati? Da li se kod takvog popravka otvara kompletan motor?
ODGOVOR:Kada ne radi cilindar može postojati više vrsta kvarova. Najprije izmjerite kompresiju i ako nije dobra ispitajte da li je neispravan ventil ( usisni, ispušni ) ili je propuštanje u karter. Kada to znate onda je jasno da li je potrebno urediti samo glavu motora ili se mora uredivati donji dio motora ( klip , cilindar ) . Ako je kompresija dobra , tada ispitajte ispravnost injektora i po potrebi dijelove visokog napona paljenja ( kabel, razvodnu kapu ….. ) .
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 - PLASTICNA GRANA I UGR.PLINA

Datum objave: 23.11.2007 15:56:00
Slika
PITANJE: Kupio sam prije par dana peugeot 406, 1.8 benzin, 1996.god.Ne rade kazaljke brzinomjera i broja okretaja, pokazivac temperature radi, a za gorivo nije baš tocno jer kazaljka varira. Ovlašteni servis kaže da je vjerovatno neki senzor, a najlakše bi bilo promijeniti cijelu plocu.Senzor je 1200 kn, a ploca...hm...ne znam,a ni necu znati. Dali postoji neki jeftiniji nacin da se to popravi?
Takoder me zanima koliko bi bila cijena ugradnje plina, koliko sam shvatio on ima plasticnu granu pa to jako diže cijenu ugradnje, ali cuo sam da se da ugraditi aluminijska...
ODGOVOR:Cesti uzrok navedenih kvarova je sama instrument ploca , prije zamjene treba je ispitati strucnjak. Ne postoji servis za popravak instrument ploca.
Kod nas se može ugraditi plinski sustav PRINS za koji nije bitno da li je grana plasticna ili metalna jer sustav radi s plinskim injektorima ( MPI sustav ) . Cijena s ugradnjom je 12.500,- kn.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT 19 DIZEL - ŠTO DA UCINIM ?

Datum objave: 23.11.2007 15:50:00
Slika
PITANJE: Imam renault 19 diesel.Prešao je 160000km.
Motor ne dimi,potrošnja ulja je oko 1litre od mjenjanja do mjenjanja i to u ljetnom periodu zbog propuštanja brtve na karteru, tako da baš ne sumnjam da je motor toliko loš.Grijaci su u redu,,u sistem goriva ne ulazi zrak,filter goriva je novi i nema tragova zraka u sistemu goriva, motor je u fazi ali javlja se problem pri palenju ako auto ne pali 24sata.Sumnjam na forkomore u glavi i na ventile jer nisu podešavani vec 50000 km.Molim Vas što da ucinim.
ODGOVOR:Izmjerite kompresiju, po potrebi podesite ventile, otklonite curenje ulja na karter. Ventili se podešavaju , usisni 0,20 mm , ispušni 0,40 mm. Kompresija treba biti iznad 22 bara. Nakon ovoga znati cete treba li uredivati glavu motora.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - KOCNICE

Datum objave: 21.11.2007 21:51:00
Slika
PITANJE: Promjenio sam plocice i pakne na suzi ali ne koci kako treba.Što jace stiskam kocnicu on slabije koci to jest nece da blokira tockove.
ODGOVOR:Kocni sustav ce dobro kociti ako je potpuno ispravna hidraulika . Ona se sastoji od glavnog cilindra i radnih cilindara . Radni cilindri se nalaze za prednje kotace u prednjim kocnim kliještima a za zadnje u zadnjim bubnjevima kocnice. U hidrauliku kocnice pripadaju i cijevni vodovi
( metalni i gumeni ) kao i regulator tlaka za zadnje kotace. Ulje u hidraulici kocnice mora biti ispravno ( vrelište iznad 200°C i potpuno cisto ) . Nakon ovoga diskovi i bubnjevi kocnice ne smiju imati preveliko istrošenje. Kocna kliješta na svojim osovinicama moraju se pomicati lagano.
Ispitajte u kakvom stanju su opisani dijelovi kocnog sustava , zamijenite sve što je neispravno, odstranite zrak iz kocnog sustava , podesite rucnu kocnicu.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - ISPUHIVANJE AUTA

Datum objave: 21.11.2007 21:35:00
Slika
PITANJE: Imam Fiat Punto 1.9D, 2000 god. sa prijedenim 78000 km, problem se javlja kod paljenja. Buduci da ujutro ili u bilo koje dana kada auto nije vožen odredeno vrijeme probam upalit on pocne na startu prigušeno verglati i onda nastane tišina, mrtavL. Prije dok sam ga uspila upaliti izašao bi kroz auspuh veliki oblak dima (ne uvijek).
Lampice se uredno ugase, s tim da možda lampica od grijaca ugasi se nakon par sekundi. Takoder napravljen je servis na njemu-tocnije mijenjan je remen i dijelovi oko njega, filter goriva, ulja i zraka, te senzor goriva. Ovaj problem se poceo javljati unazad tjedan dana, cak mi se takoder u tom slucaju zna javit i da ne prepoznaje kljuc odnosno Fiat Code.
Na tehnickom pregledu, su ustanovili da mi ispuh prekoracuje limite, te su mi preporucili ispuhivanje auta. S obzirom da neznam na koji nacin da se to radi, dali postoji objašnjenje da napravim na što bezbolniji nacin, buduci da sigurno takva vrsta vožnje utjece na motor.
ODGOVOR:Problem koji navodite je lako riješiti a nije ni financijski zahtjevan. Svi problemi dolaze od nedovoljnog napona akumulatora. Radi toga se pali i oznaka Fiat Code. Akumulator treba ispitati , zamijeniti i nakon toga izmjeriti napon punjenja. Nakon toga svi problemi ce nestati. Kada prvi dio posla bude obavljen može se ispitati i ispuh , EKO test. Ovo je dobro napraviti jer se na taj nacin može otkriti eventualna greška na sustavu goriva ili na punjenju cilindra zrakom. Povremeno na otvorenoj cesti možete voziti u nižem stupnju prijenosa i s vecim brojem okretaja kako bi cestice cade izašle iz ispušnog sustava.
POVRATNA INFORMACIJA:
Zahvaljujem se na odgovoru, ali i rješenju mojih muka. Naime ovaj put s sigurnošcu mogu reci majstor ste svoje struke, i to je jako dobro a i jako malo ljudi je koji žele pomoci drugima kada su u nevolji. Istina, je problem je bio u akumulatoru i radi kao mala zvijer. Takoder, poslušat cu Vaš savjet te ici na otvorenu cestu ispuhati ga!
na vrh Povratak na vrh

BMW E-46 - CENTRALNO ZAKLJUCAVANJE

Datum objave: 21.11.2007 21:29:00
Slika
PITANJE: imam bmw e-46 320 dizel, i svako malo mi ne radi daljinsko centralno zakljucavanje, uvijek normalno zakljuca sa daljinskim orginalnim koji se nalazi u kljucu, i kad trebam otvoriti samo žmigavci blicnu a ne otkljuca vrata. tada otvaram s kljucem vrata od vozaca, druga nece otvoriti i nakon negog vremena par minuta opet radi, pa se to sve skora dešava svakodnevno. dali je nešto u prekidu ili je problem negdje u kljucu.
ODGOVOR:Brave na vratima uz mehanicki imaju i elektricni dio za daljinsko zakljucavanje. Uzrok je cesto baš sama brava vrata ali uzrok može biti i upravljacka elektronika daljinskog zakljucavanja.
Pregledajte bravice vrata i po potrebi navedenu elektroniku.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - ERG VENTIL

Datum objave: 21.11.2007 21:25:00
Slika
PITANJE: Zanima me da li moram mjenjati ERG ventil na Corsi 1,2 16V 2000.god. ili se može procistiti ili nešto drugo?Šta vi predlažete?Naime, kad dode do 1000-1500 obrtaja kao da gubi gas na trenutak, otprilike 2-3 sekunde, cim prode 1500 obrtaja radi normalno.Išao sam kod nekih majstora na dijagnostiku pa su mi rekli da procistim ili kupim drugi dio,koji košta oko 200,00 EUR.
ODGOVOR:EGR ventil se mijenja kada je neispravan. Nekada se rezultat postiže i cišcenjem istoga ali to je samo nekada. U ovom slucaju treba stvarno znati da li je EGR ispravan ili nije. Predlažem da ispitate navedeni ventil a po potrebi treba ispitati i dijelove sustava ubrizgavanja goriva. Najskuplje je ici od servisa do servisa i slušati teoriju rekla - kazala. Najbolja odluka za vas je da servis u kojega imate povjerenje napravi dijagnostiku , informira vas o troškovima popravka i nakon vaše suglasnosti otkloni kvar.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - VEC GUBIM ŽIVCE

Datum objave: 19.11.2007 15:57:00
Slika
PITANJE: Imam opel astru 1.6 si ,motor stvarno ljepo radi no problem dolazi kada je motor hladan.Kada je hladan motor uopce nece zapaliti nego zapali iz sedmog osmog puta ,promjenio sam svijecice,kablove i opet isto.Akomulator mi je nov i sumljam da bi bio on ,jer on motor okrece.Stvarno polako vec gubim polako živce pa bi vas molio za nekakvu pomoc.
ODGOVOR:Ponekad je teško otkloniti kvar na vozilu u kucnoj radinosti odnosno metodom slucajnog pronalaska kvara. U ovom slucaju nabrojiti cu vam moguce uzroke a to su: slab kontakt ( pad napona ) na elektricnim konektorima, pumpa goriva, relej pumpe goriva, nezabrtvljenost usisnog kolektora, ETC senzor, IAT senzor zraka, potenciometar leptirastog ventila, IAC aktuator minimuma, tlak goriva i održavanje konstantnog tlaka, senzor radilice, senzor broja okretaja , ECU centrala. Eto to su moguci uzroci a ispitivanje se može zapoceti po istom redoslijedu.
na vrh Povratak na vrh

FIAT GRANDE PUNTO - BUDITE UPORNI

Datum objave: 19.11.2007 15:48:00
Slika
PITANJE: Vozim grande punto 1.3 mjt. star 8 mj. i ima 27 000 km.
Auto prilikom mijenjnja brzina lupka ali povremeno,a najcešce se cuje kad ga vozi u 4. cca. 60 kmh. lagano tapkam po gasu, znaci malo dam pustim, a i u vožnji se cuje taj zvuk samo slabije ko da se lageri drobe.
2.problem je recimo vozim se uzbrdo i kad promijenim iz 4. u 3. brzinu jako zalupa ali samo u uzbrdici.auto je bio u servisu i našli su neke lagere strgane u getribi ali stvar je opet ista,a još gore je od toga šta sad kad su raskopali getribu dok je auto hladan i radi na leru cuje se nek buka ko da se meteli drobe u servisu odugovlace, s popravkom.
odmah kad sam ga kupio kad sam pustio i stisnuo kvacilo culo se je zvuk ko da se zupcanici naglo zakvace, sad se to nedešava, ali sve gore navedeno je ostalo.
tražio sam po internetu sl. situacija al ih nema, pa sam došao do vaše stranice i vidim da puno pomognete svojim savjetima.
znam da je auto pod garancijom ali mi se neostavlja auto svaki tjedan u servisu da nonstop kopaju po njemu, a još gore naprave.Kod kupnje auta sam odmah prijavio kvar ali su rekli da to nije ništa da ce se razraditi.
ODGOVOR:Prema vašem opisu može se zakljuciti da je uzrok mjenjac odnosno zupcani snopovi i ležajevi mjenjaca. Ako je vozilo u garantnom roku tražite da vam ugrade novi mjenjac . Ako to nije moguce tada vam servis treba popraviti postojeci mjenjac tako da se ne osjeti nikakva razlika izmedu njega i novoga mjenjaca a to možete provjeriti na istom takvom vozilu. Budite uporni u svojim pravima.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 6 - ZVUK NAKON GAŠENJA MOTORA

Datum objave: 19.11.2007 15:40:00
Slika
PITANJE: Na Mazdi 6 (CD120, god. 2003, 110000km) cuje se intenzivan zvuk (zujanje, klokotanje ...) još 2-3 minute nakon gašenja. Ovo se pocelo dešavati s prvim hladnijim danima i izraženo je ako ne prelazim dulju relaciju. Odmah nakon paljenja cuje se zvuk s iste pozicije (ispod haube ispred suvozacevog sjedala) koji do sada nije bio prisutan. O cemu se tu radi?
ODGOVOR:Navedeni zvuk treba cuti jer se dopisnim putem može samo pretpostavljati. Slican zvuk nastaje kada u sustavu hladenja ima zraka ili kada radi elektro pumpa za prisilu cirkulacije rashladnog sredstva.
POVRATNA INFORMACIJA CITALACA:
Zvuk koji se cuje nakon gašenja motora je od Webasto uredaja koji je tvornicki ugraden u sve Mazde 6 sa dizel motorom.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT MEGANE - NE PALI OD PRVE

Datum objave: 19.11.2007 15:27:00
Slika
PITANJE: Kada je nocna temperatura ispod 10 stupnjeva C, a auto provede vani cijelu noc, ne pali od prve nego od trece a ponekad i od šeste.Kada se da kontakt, ništa se ne dogada, kao da je neispravan kontakt na bravici.
Prije dvije godine sam imao isti problem i jednostavno su ga otklonili u Renault servisu Velika Gorica.Ocistili su klemu na starteru i stavili novu capicu na tanku žicu.Sada se ponovo javio isti problem. U Renault servisu u Zagrebu sam ih jedva nagovorio da naprave isto to što su u V. Gorici napravili prije dvije god. Ali nije pomoglo. U Renault servisu predlažu zamjenu startera za nekih 5000 ili više kn.A vjerojatno samo treba ocistiti sve kontakte na putu od kljuca do startera.
ODGOVOR:Vi kao vlasnik vozila u vecini slucaja mislite da je bilo koji kvar neka banalnost i da je potrebna neka vrlo jednostavna radnja kako bi se kvar otklonio. Na žalost cesto nije tako. U navedenom slucaju nema potrebe mijenjati starter ( elektro pokretac ) . Svaki servis koji drži do svog ugleda treba otkriti uzrok kvara i nakon toga predložiti rješenje . Kada se utvrde cinjenice servis vam treba dati informaciju o cijeni dijelova i cijeni popravka. Ako je neispravan elektro pokretac isti se ne mora mijenjati vec se može normalno popraviti.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XANTIA - ULJE PROBILO U RASHLAD.SUSTAV

Datum objave: 19.11.2007 15:19:00
Slika
PITANJE: Citroen Xantia-kompresija u sistemu hladenja motora
Prije desetak dana sam promijenio ulje,filter ulja i zraka,a sada sam primjetio da se pale u zavoju Kontrole nivoa ulja.Otvorivši poklopac motora primjetio sam da iz posude antifriza curi tekucina koja je smjesa ulja i antifriza i da fali ulja u motoru.Auto je redovno servisiran,tip je 2,0 HDI 66 KW i prošao je 185000 km.
ODGOVOR:Iz vašeg opisa lako je zakljuciti da je došlo do miješanja ulja i rashladne tekucine ili preciznije ulje je probilo u rashladni sustav. Navedena pojava zahtijeva hitnu intervenciju. Potrebno je demontirati glavu motora, utvrditi uzroke i otkloniti kvar. Uzrok može biti brtva glave motora, glava motora a u vrlo rijetkim slucajevima i blok motora. Ovaj posao ne trpi improvizacije i treba ga napraviti strucno i profesionalno.
na vrh Povratak na vrh