Danas je: 26.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT PUNTO - UGASIO SE NA SEMAFORU

Datum objave: 10.11.2007 19:45:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Punta 1.9 JTD/80 ks, god. 01. 112,000 km. Naime kad sam vozio i stao na semaforu auto se ugasio te ga više nisam mogao upaliti, izgurao sam ga sa strane te nakon 3-5 min. auto je odmah ponovno upalio kao da se nije ništa desilo. Okrenem se i dodem na raskrižje cekam zeleno ista situacija, auto se sam od sebe ugasi. Ponovim radnju cekam, upalim auto ali više nisam stajao nego sam odmah krenuo i auto se više nije gasio. To se desilo danas, tako da nisam bio u servisu. Auto je bio zagrijan.
ODGOVOR:U ovom slucaju sve navodi na grešku imobilizatora i kljuca s kodom. Probajte s drugim kljucem a ako nema rezultata onda treba provjeriti centralu imobilizatora kljuceve a po potrebi i ostalo.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - EMISIJA ULJNIH PARA

Datum objave: 10.11.2007 19:37:00
Slika
PITANJE: Najprije da pohvalim sajt koji je vrh,a i vas kao retko ljubazne ljude.Imam astru H 1.7 CDTI 74 kw 2005god. prešao sam 56oookm.Moj problem se sastoji u tome što mi se pojavila uljna para na crevu koje dolazi od filtera zraka do turbine pri samom kraju kod šelne koja spaja crevo sa turbinom.Pritom sam mjenjao turbinu u garanciji na 28000km i stavili su novu.E sad nije mi jasno kako je moguce da dode do tragova ulja na tom mjestu koje je jedino valjda moglo doci tu preko oduška ulja ili ne znam nija više cega.Ne znam dali mi je motor vec gotov pa da pušta ulje na odušku ili je neka greška do turbine.U svakom slucaju bio sam kod majstora (pošto nisam u garanciji više) i on mi je rekao da se to dogada kod diesel motora s vremenom,al mi se cini da ja imam malo kilometara za takvo nešto.E sad savetovao me je da pratim potrošnju ulja od zamjene do zamjene koju radim na 10000km sa svim filterima i samo originalnim djelovima.Pritom nemam nikakvih znakova niti u vožnji niti kod paljenja ujutro ili bilo kad da nešto nije u redu.Super vuce potrošnja je ok tako da ne znam šta da radim.Dali je stvar ozbiljna ili da poslušam majstora.
ODGOVOR:Ako vaše vozilo dobro pali , ima snage , potrošnja goriva je normalna , potrošnja ulja je manja od 0,2 i/1000 km tada se ne radi o nicemu ozbiljnom. U svakom odušku za ulje ima sitnih cestica ulja koje putuju od kucišta motora do usisnog kolektora. Navedena kolicina ulja može doci kroz visokotlacnu cijev turbine i do same turbine ( kompresorska strana ) . Ako visokotlacna cijev turbine ne brtvi u potpunosti , može se pojaviti trag motornog ulja na tom mjestu kao i na kompresorskoj strani turbine. To ulje nije znak istrošenosti turbine . Ako je emisija uljnih para iz motora povecana to je znak istrošenja na sustavu klip cilindar .
na vrh Povratak na vrh

NISSAN SUNNY - JE LI JEDNOSTAVNO PRESTAR ??

Datum objave: 10.11.2007 19:26:00
Slika
PITANJE: Imam Nissan Sunny 1.4/16v iz 1991. sa 200.000 km. Unatoc starosti motor odlicno radi i ne troši ni malo ulja. U motor stavljam Valvoline Synt Power 5W-40 i Mann filter. Prije par godina mi se poceo pojavljivati problem da se kod startanja motora nakon duljeg stajanja lampica ulja sporo gasi (nakon 3-4 sek.), pri cemu se cuje i drugaciji zvuk iz motora (prestane kad se lampica ugasi). Danas se problem pojavljuje vec nakon stajanja motora duljeg od 2 sata, a ako motor startam nakon 2 dana, lampica se gasi nakon 4-5 sek. i u tom periodu se cuje da motor radi na suho, a cuje se i struganje lanca jer ga natezac još ne nateže. Kasnije u radu nemam nikakvih problema s motorom. U ovlaštenom servisu su mi rekli da ne trebam sumnjati na pumpu ulja, a i da ništa drugo ne treba raditi na motoru.
-trebam li u motor staviti neko drugo ulje (polusint. ili mineralno - zbog gustoce),
-postoji li neki drugi filter koji bi ublažio ili riješio ovaj problem,
-treba li na motoru napraviti neki zahvat, ili je jednostavno prestar?
ODGOVOR:Kasno gašenje lampice za tlak ulja povezano je s suženjem kanala za podmazivanje, istrošenjem pojedinih rukavaca i kliznih ležajeva. Ponekad uzrok može biti indikator ulja i filter za ulje. Sigurno je da se taj problem može riješiti samo je pitanje volje i cijene koštanja. Bez otvaranja motora može se pokušati sa drugim filterom za ulje, indikatorom i drugom vrstom ulja.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C3 - NE IDE BRŽE OD 30 KM/H

Datum objave: 09.11.2007 20:44:00
Slika
PITANJE: Imam Citroen C3 1.4i 2003 godište, i danas mi se pojavio problem tako da auto nije mogao ici brže od 30km/h. Lampica motora se palila. U protekla 3 mjeseca sam promjenio injektore na 3 i 4 cilindru (gledano s desna na lijevo). Ali kad je otišao injektor auto je išao ali je malo trzao i išao s manje snage. U cemu bi mogao biti problem?
ODGOVOR:Zamjena pojedinih dijelova po metodu slobodne procijene ne daje ocekivani rezultat. Uzrok problema koji ste imali može biti bilo što od niskog tlaka goriva do pojedinih davaca i senzora do sustava paljenja. Pojedinacno navodenje pojedinih faktora nece vam biti od koristi jer ih ima zaista puno. Moj savjet je da najprije testirate sustav elektronskog ubrizgavanja te tlak i kolicinu goriva .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II 1,6 –D - ADITIVI ZA GORIVO ?

Datum objave: 09.11.2007 09:59:00
Slika
PITANJE: Kako sam novi na internetu, tek sam vas sada pronašao,te sam iznenaden da ovako strucno i svesrdno besplatno pomažete nama vozacima, uvjetno receno neznalicama, uz posao svog servisa, koji je kako vidim vrlo cijenjen u toj branši.
Naravno i mene, nakon svih mogucih napisa, kako, da bi produžili vijek Bosch pumpe, motora..treba gorivu dodati obicnog ulja, cak i ulja za dvotaktne motore, ili dodataka aditiva-svakih 4-5 t.kilometara, itd..... , stavlja u veliku dilemu, da li dobro postupam.
Naime, prošao sam svojim Golfom 216 t kilometara,Bosch pumpu još nisam ni dirao,vozim se na Eurodizel, i gorivu dodajem STP ov dodatak za dizel goriva /sastav Kerozin/.
ODGOVOR:Nije dokazano da visokotlacna pumpa traje duže ili krace ako se koriste dodaci kao što ste naveli. Podmazivanje visokotlacne pumpe obavlja se pomocu dizel goriva a na njezinu trajnost direktno utjece redovita izmjena filtera goriva i sama cistoca goriva. U smislu preventive korisnije je ranije mijenjati navedeni filter .
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA PICASSO - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 08.11.2007 16:06:00
Slika
PITANJE: Imam jednu veliku dilemu.Planiram uzeti xaru picasso 1.6 benzinac koja je na akciji 107950kn.Koliko sam informiran u toj cijeni nije uracunato dodatni paket opreme koji sadrži metalik boju,automatsku klimu i radio CD,a navodno i to ulazi u taj auto koji je na akciji,pa cijena iznosi sa dodatnim paketom oko 116000kn.
Razmišljao sam da ugradim plin,pa me zanima da li mi se isplati ugraditi plin u novi auto i koliko dode ugradnja plina.
ODGOVOR:Vožnja na plin je duplo jeftinija nego na benzin . Godišnju uštedu je lako izracunati ako znate koliko kilometara godišnje vozite. U ovo vozilo treba ugraditi plinski sustav MPI s plinskim injektorima. Cijena plinskog sustava ovisi o kvaliteti i krece se od 11.000,- kn do 12.500,- kn . U novo vozilo poželjno je ugraditi plinski sustav jer nema nikakvih posljedica ni problema. Mi ugradujemo plinski sustav PRINS koji je vrhunske kvalitete . Cijena je 12.500,- kn bez obzira na vrstu rezervoara.
na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA - TROKIRA

Datum objave: 08.11.2007 16:01:00
Slika
PITANJE: Vozim seat ibizu 1999./2000.g. model 2000. i do sada sam bio iznimno zadovoljan autom, ali sada su se poceli javljati neki problemi. Naime auto sam kupio prije dvije i pol godine sa prijedenih 61000km, prešao sam cca 25000km i sada na satu piše 85500km. Prije nekoliko dana auto mi je poceo lagano ''trokirati'' pa sam ga odveo na servis gdje mi je konstatirano da prvi cilindar ne radi te da trebam izmjenu ventila. To me je malo zacudilo jer je kompresija u svim cilindrima dobra, pa sam posumnjao u nešto drugo nakon cega je auto temeljito pregledano.
Izmijenjeni su svi kabeli struje, lambda sonda je ok, drugi razvodnik paljenja , svjecice i kompjuter auta. Nakon svega toga rezultat je bio isti, motor i dalje trokira. Kompjuterska dijagnostika nije pokazala ni najmanji kvar na autu te pokazuje da je sve u redu a auto i dalje trokira tj. neradi prvi cilindar. Dali je problem stvarno u ventilima ili u necemu drugom?
DRUGO PITANJE:
Planiram kupnju drugog auta te planiram kupnju auta sa dizel motorom.
Moj prvi izbor bi bila Alfa Romeo 156 iz 2004./2005.g. sa 1.9. jtd motorom snage 115ks.Zanima me kakvi su, prema vašem mišljenju, to auti te na što trebam obratiti pažnju, te kako mogu sigurno provjeriti pravo stanje prijedenih kilometara na autu. Drugi izbor bila bi Opel Vectra iz 2004./2005.g. sa 2.2. cdti motorom snage 125ks.
Koji je od ova dva auta po vama bolji te kojega je isplativije kupiti.
ODGOVOR:Ako je kompresija na motoru bila iznad 10 bara tada to nije bio uzrok lošeg rada motora ( prekidanja ). Uzrok treba tražiti u sustavu paljenja ( probijanje visokog napona ili izostanak elektricne iskre ) i ili u sustavu elektronskog ubrizgavanja goriva ( tlak i kolicina goriva, injektori, potenciometar, MAP senzor, mjerac protoka ... ). Nakon strucne dijagnostike sigurno se zna uzrok, uzroci.
ALFA 156 1,9- JTD je jako kvalitetno vozilo a motor je njegov bolji dio.
Potrebno je redovno održavanje bez taktiziranja . Ovo vozilo je bolji izbor od mnogih drugih.
na vrh Povratak na vrh

VOLVO V40 - POTROŠNJA GORIVA ?

Datum objave: 08.11.2007 15:55:00
Slika
PITANJE: U zadnjih 15-tak dana primjecujem da vozilo podosta troši goriva u gradskoj vožnji,po mojoj procjeni to se krece oko 10 lit./100 km. Inace dosta putujem i nisam primjetio da na otvorenom putu troši puno mislim da se to krece oko 6 lit./100 km. umjerenom vožnjom od cca 100 km/h, normalno se ponaša u toku vožnje,ulja ne troši skoro pa ništa,paljenje dobro.možda je to i u redu ali ja nemam podatak koja bi njegova potrošnja mogla biti.molim za savjet i smjernice, vozilo je 1998 godište i ima renaultov dizel motor u sebi.
ODGOVOR:Na potrošnju goriva utjece nacin vožnje, vanjska temperatura , stanje kolnika, opterecenje vozila. Drugi nacin povecane potrošnje goriva je stanje motora i to : filter zraka , stanje diza, podešenost ventila, ispravan rad i podešenost visokotlacne pumpe, potrebna kolicina zraka za motor. Kao što vidite ima toga dosta , vama je poznato kada ste zadnji put radili servis motora , provjeravali dize , mijenjali filtere i podešavali ventile.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - SLABO GRIJANJE

Datum objave: 08.11.2007 15:43:00
Slika
PITANJE: Prvo Vas moram pohvaliti . Gotovo mi je nevjerojatno da u Hrvatskoj postoji majstor za automobile Vašeg ranga kojem su sve rijeci na svom mjestu (umjesto da bljezgari gluposti) i još je voljan svoje veliko znanje podijeliti s malim covjekom. Ja sam se inace vrlo razocarao u lokalnim "majstorima" koji su mi na autu napravili više štete nego koristi pa se Vama obracam za savjet. Vozim A4 1.9 TDI 110 PS koji ima grijanje preko klimatronika. Zadnjih sam nekoliko hladnijih dana primjetio da ne grije kako treba. Naime pocne "grijati" (upuhivati mlaki zrak u kabinu ) tek nakon prijedenih 7-8 km. Iako se motor zagrijava normalno , cak i kad je na radnoj temperaturi ne grije kako treba. Pokušao sam malo zaviriti i otkrio neka 3 elektricna elementa na izlazu crijeva iz motora prema unutarnjoj jedinici. Da li su to elektroventili ili pak neka vrsta termometra te kako ih provjeriti.
ODGOVOR:Prvi uvjet dobrog grijanja jest radna temperatura motora koja kod vašeg vozila mora biti 90°C. Nakon toga komande grijaca moraju ispravno funkcionirati. Ako su komande ispravne tada zaklopke za zrak na grijacu moraju ispravno otvarati i zatvarati dovod zraka. Vaše vozilo ima i filter kabine koji mora biti cist te na taj nacin omoguciti dotok cistog zraka na radijator grijaca. Provjerite sustav grijanja prema navedenom redoslijedu a filter kabine neka bude prvi.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 200 CDI - MJENJAC ISPADNE IZ BRZINE

Datum objave: 08.11.2007 15:38:00
Slika
PITANJE: Mercedes 200Cdi godina 06.2001,6 brzina i imam orginal 128,000km auto je u najboljem stanju tehnis i optis top ,problem je taj da mi je se desilo 4do5 puta to da je mjenjaC kad ubacim u prvu brzinu i krenem izbacio iz brzine ali auto je i dalje radilo nije se ugasilo , normalno probao sam stotinu puta na mijestu ubacim u prvu i krenem sve normalno i normalno se šalta bez ikakvih problema nikakvih zvukova da se pojavljivaju iz mijenjaca ,moja žena vozi i kaže da se njoj to još nije desilo ,zamolio bih vas za jedan strucan savijet Puno hvala unaprijed i jedan veliki pozdrav iz Münchena .
ODGOVOR:Mjenjac ispada iz brzine kada vozac ne gurne polugu za šaltanje brzina do kraja, kada postoji istrošenje na mehanizmu za šaltanje brzina ili kada postoji istrošenje unutar samoga mjenjaca. Nadam se da je u vašem slucaju uzrok ovo prvo.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 DIZEL - KOJE ULJE ?

Datum objave: 08.11.2007 15:33:00
Slika
PITANJE: redovito citam Vaše odgovore na razna pitanja a evo mene kopka takoder jedno...
Posjedujem golf II 1.6d u jako dobrome stanju i otkad sam ga kupio, ulijevam mineralna (15w-40) ulja od shella i castrola.
Pošto sam naišao na mnoge suprotnosti pri raspravama od ulja, molio bih Vas da mi odgovorite da li bi bilo bolje za motor 10w-40 ulja (shell plavi) jer ta ulja su bolja pri hladnim startovima? Treba li ispirati motor nekim aditivom prije prijelaza na polusintetiku?Interval zamjene?
Inace ulje i filter mijenjam svako 5-6kkm, potrošnja Castrola je oko 1-5dl/1000km a Shella 1dl/1000km.
ODGOVOR:Za vaš motor bolje je ulje 10W-40 narocito zimi jer ima bolju pumpabilnost a u motoru manje izgara od mineralnog ulja. Motor nije potrebno posebno ispirati, ulje i uljni filter zamijenite kada je motor vruc. Ako ipak želite isprati motor tada to napravite s motornim uljem kojega cete staviti u motor, dovoljno je da ulijete 2 litre ulja i da pustite da motor radi na minimumu 10 min.
na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT - PROBLEM SA KOCNICAMA

Datum objave: 08.11.2007 15:27:00
Slika
PITANJE: Imam Ford Escort 1.4 problem su zadnje kocnice prije dvije godine izmjene su pakne i kocioni cilindri na oba dva kotaca, nakon toga sve bilo u redu dok nije na tehnickom pregledu ustanovljeno da jedan od zadnjih kotaca slabije koci poslje toga su tokareni doboši oba zadnja kotaca poslje toga sve u redu ,ove godine na tehnickom pregledu ustanovljeno da je desni zadnji kotac nožna kocnica koci slabije koci od ljevog kotaca više od 25 % razlike , rucna kocnica je u redu u servisu su rekli da se promjene sajle rucne kocnice, promjenjene su ali desni kotac i dalje slabije koci, lijevi doboš su stavili na desnu stranu ,desni na ljevu stranu i dalje sve isto.
ODGOVOR:Za vašu informaciju kocni bubnjevi se ne tokare vec se ugrade novi. Ako je rucna kocnica ispravna tada uzrok treba tražiti u hidraulicnom sustavu kocnice, fleksibilnim gumenim cijevima kocnice, kocnoj tekucini, tokarenim bubnjevima kocnice. Krenite navedenim redom i doci cete do rezultata.
na vrh Povratak na vrh

VW POLO - NAKON GAŠENJA, MOTOR DALJE RADI

Datum objave: 08.11.2007 15:13:00
Slika
PITANJE: Polo disel 1.9 d 1996.Problem je gašenje automobila.Naime prilikom okretanja brave ne dolazi da prestanka rada motora.Uložak brave je ispravan i predpostavljam da je kvar negdje "dublje".Ponekad se dešava da vozilo samo poveca gas , narocito kada je motor hladan.Možda je problem u LUcas pumpi i elektronici oko nje.Šta je isplativije?Ugradnja polovne pumpe ili repariranje pumpe?
ODGOVOR:Postoje dva slucaja kada se motor ne može ugasiti pomocu kljuca. Prvi slucaj je kada radi lošeg stanja motora u cilindar ulazi motorno ulje koje se u cilindru ponaša kao gorivo, pretpostaviti cemo da to nije slucaj kod vas.
Drugi slucaj jest kada je neispravan elektromagnetski ventil za zatvaranje goriva ( ovo je cešci slucaj ). Ako vozilo ima puno kilometara treba svakako ustanoviti u kakvom stanju je mehanicki dio motora a nakon toga po potrebi može se napraviti i servis visokotlacne pumpe koji je znatno jeftiniji od nove pumpe.
na vrh Povratak na vrh

FIAT STILO - ZABLOKIRANI KOTACI

Datum objave: 07.11.2007 14:54:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Fiat Stilo, 2004g. s kojim sam nedavno imao prometnu nezgodu pri cemu su se aktivirali zracni jastuci. Šteta nije bila velika, ali problem je u tome što su mi kotaci ostali zablokirani kao da je papucica kocnice stisnuta. Bi li pomoglo kad bi resetirao kompjuter?
ODGOVOR:Resetiranje racunala ne bi pomoglo. Ispitajte glavni kocni cilindar, prednja i zadnja kocna kliješta i same kocne obloge.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - RAZVODNIK PALJENJA

Datum objave: 07.11.2007 14:44:00
Slika
PITANJE: Imam opel kadet karavan i crko mi je motor koji je bio 1.4l,karburator. Slucajno sam imao motor od istog takvog kadeta ali je 1.6 i ne odgovara mu razvodnik palenja. Ovaj stari je sa dvije a ovaj sa tri žice.
ODGOVOR:Morate pronaci razvodnik paljenja koji ima dvije žice, Razvodnik paljenja od motora 1,6i. ima razvodnik paljenja s elektronikom i HALL davacem koji ne odgovara sustavu paljenja kakav vi imate na vozilu.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - KAKVE GUME ZA SNIJEG ?

Datum objave: 28.03.2011 18:55:36
Slika
PITANJE:

TREBA LI ZIMI SKIDATI ALUMINISKE FELGE,DALI SE OSTECUJU ZIMI?I DRUGO PITANJE IMAM PREDNJE ZIMSKE GUME,DOBRE ZA SNIJEG ALI KAD IZA?EM NA AUTOPUT GDJE NEMA SNIJEGA MAX.BRZINA JE 120KM,KOJE GUME DA STAVIM DA SU DOBRE ZA SNIJEG A DA VOZIM BRŽE TAMO GDJE SNIJEGA NEMA.

ODGOVOR:

Najbolje i najkvalitetnije rješenje je da na aluminijske felge montirate nove sve cetiri zimske gume ali ne bilo kakve vec prve klase . Ako vaše vozilo može voziti do 180 km/h tada oznaka na gumi treba biti „S „ a ako vaše vozilo ima brzinu do 190 km/h kupite gumu sa oznakom „ T „ ako je brzina do 210 km/h tada guma mora imati oznaku „ H „ . Sve ove podatke zna vam svaki bolji prodavac guma.

na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - VOŽNJA NA PLIN

Datum objave: 28.03.2011 19:00:39
Slika
PITANJE:

Kada vozim na plin, da li se podaci koje mi ocitava kompjuter odnose na plin ili benzin?

ODGOVOR:

Prilikom vožnje na plin u potpunosti rade obadva kompjutora ( benzinski i plinski ) . Ako postoji greška na nekom od sustava tada se pali lampica CHECK ENGINE ( žuta lampica ) . Uzrok tome može biti nepravilan rad neke od komponenata sustava ubrizgavanja ili sustava paljenja, ali isto tako uzrok može biti i sam plinski sustav. Kada se želi doci do rezultata najprije se testira sustav na benzin , otklone se sve eventualne greške a zatim po potrebi radi se kontrola plinskog sustava.

na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - RADNA TEMPERATURA

Datum objave: 06.11.2007 17:55:00
Slika
PITANJE: imao sam lakšu saobracajku s Puntom mk1 75 ks, nakon cega je promijenjen ventilator, stavljen zamjenski hladnjak i novi termoprekidac. Bacao mi je kasnije vodu na cep i otišao sam svom majstoru koji je ustanovio da brtva glave pri kraju i da je ugraden neodgovarajuci termoprekidac. Glava uredena i prekidac promijenjen no sad mi se cini da ventilator radi duže. Pali ga ispod srednje crtice i dosta dugo radi u koloni, za razliku od onog što je bilo prije sudara. Na uzbrdici mi je prelazila polovicu koja 3 milimetra pa sam stao sa strane i pogledao. Ventilator radi, kad sam dotakao cep kao da cu ga odvrnuti (što i nije bas mudro na toj temperaturi) rashladna tekucina je poletila gore, a kad sam cep zavrnuo primjetio sam kako ekspanziona posuda trese. Da li je to normalno i ako nije u cemu je problem? Koje su normalne radne temperature zagrijanog motora, i koje su radne temperature pripadajuceg termoprekidaca.
ODGOVOR:Radna temperatura motora u gradskoj vožnji je 90°C do 96°C , na otvorenoj cesti je ispod 90°C. Ekspanziona posuda se može tresti kada rashladna tekucina kuha ( vrije ) . U ovom slucaju važno je da prilikom vožnje ne otvorenoj cesti temperatura rashladne tekucine nije veca od 90°C a u gradskoj vožnji ne smije prelaziti 98°C. Pokazivac temperature motora nije svaki put mjerilo stvarnog stanja.
Termo prekidac i termostat moraju uvijek biti prve klase inace može doci do odstupanja u regulaciji protoka rashladne tekucine i u ukopcavanju ventilatora na hladnjaku.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT 1,9 TDI - " TURBO RUPA" ?

Datum objave: 06.11.2007 17:47:00
Slika
PITANJE: Radi se o vw passatu 1.9 TDI (81kw) iz 98., problem nastaje u turbini, naime, turbina radi, max brzina je ista, ali auto povuce tek negdje na 2,500 o/min dok je prije dobivao ubrzanje vec od negdje 1,800 o/min. (do 100km/h treba nekih 14 sec) Osjecaj kada se prebacuje iz niže u višu je kao da se osjeti turbo rupa, opet stisnem gas i pricekam da se turbina ponovno zavrti. Regulator turbine je novi, filter zraka i goriva su novi... Da li je možda turbina zacadena pa je treba pjeskariti ili je tu nešto drugo u pitanju...
ODGOVOR:Uzrok navedene pojave je turbina ili suženje usisnih ili ispušnih kanala u glavi motora. Ucinak turbine postaje slabiji radi kumuliranja krutih cestica u samoj turbini , ovo se može riješiti servisom turbinskog punjaca. Ako su u pitanju kanali u glavi motora tada je potrebna demontaža glave i uredenje iste.
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO - REZERVNI KLJUC

Datum objave: 05.11.2007 15:40:00
Slika
PITANJE: Fiat Bravo, 1.6 16v 1995
Ja sam treci vlasnik vozila, drugi vlasnik je izgubio kljuc tako da sam ja auto otkupio sa samo jednim rezervnim kljucem. Igra slucaja je htjela da nisam ni stigao dati napraviti novi kljuc a vec sam izgubio ovaj rezervni. Uspio sam provaliti u auto i otkljucati vrata da mogu do stvari i dokumenata. Medutim ne znam šta mi je ciniti dalje?! Pretraživao sam internet za ovim problemom i nisam našao nikakve konkretne savjete.
ODGOVOR:Vaš problem možete riješiti na dva nacina , prvi nacin je narudžba preko ovlaštenog FIAT servisa koji bi vam predložio zamjenu svih cilindara, centralu koda ( CODE ) i ECU centralu motora. Ova varijanta je jako skupa . Drugo rješenje je da prema kljucu kojega imate napravite drugi kljuc na kojega treba sa postojeceg kljuca presnimiti kod ( CODE ). To možete napraviti u nekim bravarskim radionicama za izradu kljuceva.
na vrh Povratak na vrh