Danas je: 26.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 406 - AUTO JE SLOŽEN PROIZVOD

Datum objave: 05.11.2007 11:14:00
Slika
PITANJE: Imam Peugeot 406 2.0 16v i kada je auto u leru pokazuje mi na boardu "antipolution fault". Jedan od majstora kada sam radio dijagnostiku (greška tj. prejak sustav kod lamda sonde) mi je rekao da treba zameniti EGR ventil za recirkulaciju izduvnih gasova ali poŠto je skup može se ocistiti i popraviti vrlo jednostavno. Da li mogu pomoci aditivi oko ovoga i da li su korisni ili štetni za benzinske motore. Koju marku aditiva za ulje i gorivo kupiti?
Molim Vas da mi objasnite postupak rada, da li je korisno vrsiti popravku ili nešto drugo uraditi?
Trebao bi promeniti i rashladnu tecnost ali mi je potreban postupak zamene tecnosti. Da li bih mogao da sam to uradim ako nema nekih posebnih problema prilikom zamjene.
ODGOVOR:Vaš automobil je vrlo složen proizvod a za popravak i održavanje potrebno je ne samo odgovarajuce znanje nego specijalna servisno dijgnosticka oprema i baza podataka. Ovo nemaju ni svi servisi te zato ni oni ne mogu servisirati vozio kao što je vaše. Vaše vozilo može dovesti u ispravno stanje samo onaj tko ima navedenu opremu , podatke i strucno znanje.
Vi kao vlasnik vozila možete raditi na vašem vozilu sve što zamislite jer vas nitko nece kritizirati za neuspjeh. Lambda sonda je sastavni dio sustava ubrizgavanja i ona može biti van funkcije iz više razloga. Prvi uzrok je probijanje visokog napona radi loših kablova i svjecica, zatim prevelika kolicina goriva na injektorima radi neispravnog rada ETC senzora, MAP senzora, mjeraca protoka zraka i potanciometra laptirastog ventila, treci uzrok je slabo brtvljenje usisnog kolektora i cetvrti uzrok je sama lambda sonda. Nije dovoljno samo zamijeniti lambda sondu vec treba otkloniti uzrok radi kojega ona ne radi. Kao što vidite nije to tako jednostavno kao što se misli a još je teže otkloniti kvar u kucnoj radinosti s amaterskim znanjem. Upotreba aditiva za koji pitate može pomoci samo psihološki bez obzira o kojima se radi.
Rashladnu tekucinu treba zamijeniti tako da na bloku motora i na hladnjaku ispustite staru rashladnu tekucinu, nakon toga ispere se rashladni sustav obicnom vodom. Napravite rashladnu tekucinu tako da njezina gustoca bude veca od -38°C, nalijte novu tekucinu u rashladni sustav, po potrebi ispustite zrak iz sustava tako da u sustav stane propisana kolicina rashladne tekucine.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 1,9-D - EKOLOGIJA

Datum objave: 05.11.2007 11:06:00
Slika
PITANJE: Fiat punto 1.9D 2000.god, prešao 170.000 km. Najprije sam imao problem da je jako pušio crn dim pri naglom gasu, trzao pri vožnji i nije imao snage. Problem sam riješio u servisu tako što su zacepili nekakav ventil za povratne gasove i izbacili katalizator. Pitam koja je uloga tog ventila i da li cemu šteti njegova eliminacijna. Cinjenica, poslije toga nema crnog dima i puno bolje vozi. Medutim trzanje u vožnji nije se pojavljivalo nekih mjesec dana, da bi opet povremeno došlo do izražaja. Obicno motor pocne da trza prilikom ubrzavanja, najcešce kad mijenjam brzine 1.2. i onda u trecoj zatrza. U tom momentu odvojim kvacilom i na leru nekoliko puta dam gas tad prestane trzanje. Osim toga, motor prilikom gašenja u 90 posto slucajeva jako zatrese.
ODGOVOR:Ventil koji ste zatvorili ( EGR ventil ) i filter krutih cestica ( nije katalizator ) služe u svrhu ekologije. EGR ventil smanjuje emisiju dušicnih oksida a filter krutih cestica smanjuje emisiju štetnih cestica cade i krutih tvari. Njihovom eliminacijom ne štetite motoru nego samom sebi, vašoj neposrednoj okolini i okolini u globalnom smislu.
Uzrok prekidanja motora treba tražiti u pojavi zraka u sustavu goriva i ili u lošijem radu visokotlacne pumpe. Ispitajte i po potrebi podesite ventile.
na vrh Povratak na vrh

BMW E34 - GAŠENJE INSPEKCIJE NA INST.TABLI

Datum objave: 05.11.2007 10:50:00
Slika
PITANJE: Kako cu ugasiti inspekciju u instrunent tabli. Naime,radi se o vozilu bmw e34 94god.U inst. tabli mi javlja grešku (lic plate light,,brake light,,low beam,,tail light) koja se ponavlja svako par dana.
Otprilike mi sve ocita ovim redosljedom kao što je navedeno u zagradama.Koliko sam shvatio stvar je u žaruljicama u štopovima,no sve su nove i komplet promjenjene,i pazio sam da su iste voltaže i amperaže.Koliko sam mogao primjetiti spojevi su uredni (nema prekida struje).Dobio sam savjet da to nekako sam resetiram pomocu gumba za poništavanje kilometraže i pozicije kljuca u bravi,no neznam kojim redosljedom i kako.
ODGOVOR:Navedeni natpis ce se sam ugasiti ali najprije treba otkloniti kvar . Natpis o kojemu govorite pali se kada u pojedinom strujnom krugu nastane razlika u naponu napajanja pojedinog potrošaca. Uzrok nije uvijek pojedina žaruljica , nekada je to pad napona na pojedinim elektricnim kontaktima ili pad napona u samom vodicu. Ako niste uspjeli doci do rezultata zamjenom žaruljica tada je to posao za strucnjaka koji zna što treba raditi. Nikakvim „ gumbom“ za kilometražu ne možete resetirati kontrolne natpise na instrument ploci. Najprije otklonite uzrok a tada ako je potrebno uz pomoc servisne dijagnosticke opreme izbrišite grešku .
na vrh Povratak na vrh

TOYOTA RAV - VOLAN NA DESNOJ STRANI

Datum objave: 05.11.2007 10:43:00
Slika
PITANJE: Stranica vam je za deset,najbolja na ovim prostorima za ovu problematiku !
Našao sam povoljno toyotu rav 4,benzinac,2001 godina,ful oprema,problem je što je volan na desnoj strani ,a meni treba naravno na ljevoj,ko u Hrvatskoj ili Bosni,može da uradi preinaku i koliko bi ona koštala?
ODGOVOR:Žao mi je ne znam nikoga u Hrvatskoj. Da li ste razmislili koje su to sve preinake od komandi do upravljackog mehanizma, elektricne instalacije , inetrument ploce s konzolom i t.d. To bi bilo skuplje nego samo vozilo.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V - TOPAL TEŽE PALI

Datum objave: 05.11.2007 10:38:00
Slika
PITANJE: Golf v 1,9 tdi 130.000 km dok je hladan ujutro upali odmah a kad je topal upali uz verglanje oko 5 sec.ŠTO UCINITI!
ODGOVOR:Kod ovog vozila i problema s težim paljenjem ima puno faktora koji mogu biti uzrok. Navesti cu ih po nekom redoslijedu : niski tlak kompresije, zrak u sustavu goriva, padovi napona na važnim konektorima, slabo stanje akumulatora, ETC senzor, mjerac protoka zraka, dobavna pumpa, regulator kolicine goriva, senzor radilice, dize, upravljacka elektronika, visokotlacna pumpa, ECU centrala.
Najbrži nacin kako doci do cinjenica jest dijagnostika motora i to mehanickog dijela, sustava dobave goriva i sustav za upravljanje motorom.
na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA - NE PALI

Datum objave: 04.11.2007 16:21:00
Slika
PITANJE: seat ibiza 1.4mpi stela 2001.g-ne pali
Prilikom startanja motor alnasuje ali nece da upali.Kad dodam kontakt ne cuje se pumpa za gorivo u rezervaru da odradi.U servisu mi mjenjaju pumpu i nakon par dana opet isto.Na lap top ne pokazuje nikakav kvar. Ulijem u razvodnu granu malo goriva i auto upali bez problema.Tako se vozim tjedan dana i opet isto. Napominjem da svaki put kad nece da upali kod starta necuje se pumpa od goriva a kad upali slabo prima gas i broj okretaja je od 850-900 i kad se ugrije u vožnji zna zacugivati.
ODGOVOR:Postoji više razloga zašto motor ne može upaliti. Kontrolu i pojedina ispitivanja treba zapoceti sa mjerenjem tlaka goriva, mjerenjem kolicine goriva i kontrolom ispravnosti injektora. Nakon ovoga ispitajte da li u momentu paljenja ima iskre na svjecicama. Ako je do sada sve ispravno na redu je kontrola pojedinih dijelova sustava ubrizgavanja i to ETC senzora, potenciometra leptira za snagu, MAP senzora, senzora temperature zraka, aktuatora minimuma. To bi bio logican redoslijed .
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - UZROK NIJE ŽENA !

Datum objave: 03.11.2007 00:17:00
Slika
PITANJE: Opel vectra 16 16v 1996
Auto ide normalno do 2000 obrtaja, dok preko 3000 obrtaja pocinje lagano cupkati,tresti. Kao da nema onu snagu koju bi trebao imati.
Auto je do sad vozila žena. Prijatelji mi govore da ga treba par puta zavrtjeti do 6000 obrtaja,da se procisti. Interesira me par razloga zbog cega bi to moglo biti. LAMPA OD ZRACNOG JASTUKA MI NONSTOP RADI,OSTALO JE SVE OK.
ODGOVOR:Uzrok lošeg rada motora nije žena vec nešto sasvim drugo. Cesti uzrok prekidanja su visokonaponski kablovi i svjecice a nakon toga sustav ubrizgavanja goriva odnosno neke od komponenata sustava . Elektronski sustav ubrizgavanja je dosta složen i postoji puno raznih faktora koji bi mogli biti razlog ( tlak goriva, brizgalice, razni senzori, aktuatori ...) . Do rješenja cete najbrže doci ako ispitate komponente sustava paljenja i sustava ubrizgavanja, tada se može znati i cijena popravka. Kontrolna lampica AIR BAG-a se pali kada navedeni sustav nije ispravan. Moguci uzroci su zatezaci pojaseva, konektori, elektricna instalacija, zavojnica ispod volana, racunalo.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - TRZANJE PRILIKOM KRETANJA

Datum objave: 03.11.2007 00:13:00
Slika
PITANJE: Kupio sam rabljeni Fiat Punto 1.2 2000. godište proizvodnje, i odmah u pocetku mi se pojavio problem zatrzavanja auta samo prilikom kretanja. U pocetku nije bilo jako izraženo, majstori su mi govorili da trese zbog lošeg auspuha. Auspuh sam promjenio, no trzanje se pojacalo, sad mi to radi konstantno, ali napominjem, samo kod kretanja u prvoj brzini. Ponekad mi se dogodi da se vozilo jako zatrese, i zaustavi na mjestu. Ostale brzine rade savršeno, u drugoj s vecim brojem okretaja krene bez problema.
ODGOVOR:Redovito najcešci uzrok trzanja prilikom kretanja je spojka , vrlo rijetko je to pogonska osovina sa zglobovima ili nešto trece. Konzultirajte strucnjaka da vam jednoznacno defektira uzrok ili navratite do nas .
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF 1,6 - D - OBRADA GLAVE

Datum objave: 03.11.2007 00:07:00
Slika
PITANJE: GOLF 1.6D GLAVA JE OBRA?IVANA 3 PUTA,PA SAM SE BOJAO DA NIJE SKINUTA VIŠE NEGO ŠTO TREBA,BRTVILO JE BILO SA TRI RUPE KADA SAM JE SKINUO,I KLIPOVI IMAJU PECATE OD IZDUVNIH VENTILA, STIZALI SU KLIPOVI IZDUVNE VENTILE,ZBOG TOGA SAM VAS PITAO KOLIKA JE DEBLJINA GLAVE.ŠTA DA RADIM?
ODGOVOR:Ponavljam vam ponovo visina glave motora nema utjecaja na debljinu brtvila glave. Ako klip izlazi iz cilindra više od 1,02 mm tada se mora mijenjati blok motora jer je najdeblja brtva glave 1,61 mm i može doci do kontakta klipa i ventila.
Glava motora je poseban sklop koja ima dodatak za obradu od 1,5 mm ( kada je nova ). Ako je visina nove glave 132 mm to znaci da se glava motora može obradivati do visine od 130,5 mm nakon toga se mora mijenjati. Drugi važan detalj na glavi motora su dosjedi ventila ( sicevi ) i ventili. Ventil mora imati odgovarajucu debljinu i ne smije biti niži od ravnine glave motora više od 1,2 mm . Detalji za koje pitate trebaju se obaviti vrlo strucno bez improvizacija uvažavajuci sva pravila struke.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA B - TVRDOCA OVJESA ?

Datum objave: 03.11.2007 00:04:00
Slika
PITANJE: Imam Opel Vectru B 96.g.,5 vrata i problem u tvrdoci ovjesa,kad prelazim preko rupa ili spojeva na cesti užasno se osjeca udaranje,doslovno me baca po sjedalu pogotovo se osjeti na stražnjim sjedalima dok sam auto prilikom udarca ne bježi ljevo-desno i dobro leži u zavojima. Zanima me u cemu je problem,da li su u pitanju amortizeri ili nešto drugo?
ODGOVOR:U ovom slucaju potrebno je provjeriti amortizere , hvatišta amortizera, ovjese i selen blokove ovjesa. Uzrok može biti pojedini dio ovjesa , amortizeri ili sve navedeno. Dijagnostika i utvrdivanje cinjenica radi se na nacin da se provjeri svaki moguci detalj kako bi se izbjegle krive procjene i bespotrebno mijenjanje nekih dijelova.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - OBRTOMJER

Datum objave: 02.11.2007 23:55:00
Slika
PITANJE: Radi se o obrtomjeru na Automobilu Opel Astra 1997 godište. Na automobilu motor je od Isuzu-a.Majstori kod kojih sam ja bio ne znaju odakle ide obrtomjer i ne mogu da otklone kvar istog. Mogu li saznati samo šta bi moglo biti uzrok kvara obrtomjera I kako je najlakši nacin ispitivanja i otklanjanja kvara.
ODGOVOR:Na ovom vozilu mogu postojati dva nacina za mjerenje broja okretaja motora . Jedan nacin radi pomocu senzora na radilici , koji daje odgovarajuci signal koji ide preko elektricne instalacije do racunala a od racunala do instrumenta . Uzrok može biti senzor, elektricna instalacija, racunalo, instrument. Drugi sustav radi pomocu alternatora od kojega ide impuls elektricnom instalacijom do pretvaraca i od pretvaraca do samog instrumenta. Kod ovog sustava uz navedene komponente uzrok može biti i sam alternator , odnosno njegov nepravilan rad.
INFORMACIJA CITATELJA:
Imao sam isti problem .Rešio sam ga zamenom kablova svecice komplet.Uzrok je bio kabl bonbina – razvodnik. Grafitni kablovi unutar pukotina i zazor.
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - KADA CISTITI BRIZGALICE (DIZE)

Datum objave: 02.11.2007 23:31:00
Slika
PITANJE: Auto ima 70.000 km.Kada bih morao cistiti injektore s obzirom da znamo kakvo je u nas gorivo?Dali bi manje trošio 98 od 95?Puno hvala i oprostite što vas gnjavim,ali ste mi najpouzdaniji i puno sam naucio iz vaših odgovora onih koji su vam se obratili uvezi problema.
ODGOVOR:Brizgalice ( dize ) ciste se kada za to postoji potreba ( veliki HC, nemiran rad , teže paljenje ) , medutim iste se mogu cistiti i preventivno po vašoj želji. Benzin od 98 oktana i benzin od 95 oktana imaju istu ogrijevnu moc a oktanski broj je nešto sasvim drugo, to je sposobnost goriva da ne dode do samozapaljenja smjese prije nego svjecica to uradi.
na vrh Povratak na vrh

FIAT UNO i TIPO - KOCNICE I ŽARULJE

Datum objave: 02.11.2007 23:26:00
Slika
PITANJE: 1. Uno Turbo 1,3 ie, 89.g.
Mijenjao sam zadnje disk plocice i lijevu stranu sam uz dosta muke uspio promijeniti ali klip od desnih kliješta ne popušta. Da li to znaci da cu morati mijenjati kliješta ili je kod tog auta postupak izmjene drugaciji?
2. Tipo 90.g.
Na desnom faru sam mijenjao pregorenu žarulju i nakon što sam ju promijenio nakon nekoliko minuta nova žarulja je vidno oslabila ali nije pregorila. Probao sam ponovno s novom žaruljom ali ista stvar. Žarulje su ispravne jer na drugom faru normalno svijetle. U cemu bi mogao biti problem?
ODGOVOR:U nekim slucajevima moguce je kvalitetno servisirati kocna kliješta. Da li je to moguce i u vašem slucaju treba direktno vidjeti i probati. Žarulja je ispravna ali slabo svijetli radi velikog pada napona na nekom od spojeva , konektora ili lošem elektricnom vodu. Uzrok tražite na kutiji osiguraca, releju za svjetla, konektorima.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - UGRADNJA PLINA U DIESEL MOTOR

Datum objave: 28.03.2011 18:57:35
Slika
PITANJE:

Nedavno sam surfajuci Internetom naišao na informaciju da se u diesel agregate takoder može ugraditi plinska instalacija.Koliko je ta informacija zapravo tocna te ako je to moguce da li je to rješenje po vama pouzdano i da li ga nudite? Naime, pitanje sam postavio iz razloga što se danas mnoga terenska vozila (Pajero, Patrol, Terrano isl.) isporucuju iskljucivo s velikim dieselskim motorima koji u prosjeku trose preko 12L goriva što ispada preko 90kn/100km dok bi na plinu racunica bila znatno povoljnija.

ODGOVOR:

Plinski sustav se može ugraditi u dizel motor što se i prakticira . Navedeni sustavi ugraduju se u velike dizel motore koji troše jako puno goriva i koji godišnje rade više od 100.000 km . Cijena plinskog sustava za dizel motore osobnih i terenskih vozila nije prihvatljiva a za velike kamionske dizel motore koji do generalke mogu prijeci i više od dva miliona kilometara je to ekonomski opravdano. To je glavni razlog zašto se to ne ugraduje na osobne automobile. Princip rada navedenog sustava je drugaciji nego kod benzinskih motora jer se istovremeno koristi dizel gorivo i plin u tocno odredenom omjeru.

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO NEXIA - MOKRE SVJECICE

Datum objave: 02.11.2007 23:05:00
Slika
PITANJE: Imam gasni uredjaj Prins na automobilu Daewoo Nexia 1997. god. Kada auto prebacim na gas motor povuce jako mnogo gasa, svjecice se natope i ne mogu da upalim automobil sve dok gas ne ispari. Problemi su se poceli dešavati nakon problema sa akumulatorom (jedna klema je gubila kontakt, pa se gasdni uredjaj u vožnji palio i gasio. Nakon pritezanja kleme, auto nije više radio kako treba). U Subotici ne postoji servis za Prins gasne uredjaje, pa ne znam kako da rešim problem, a ne znam ni šta je problem.
ODGOVOR:Svjecice postanu mokre od benzina a ne od plina. Plin ulazi u cilindar u plinovitom a ne u tekucem stanju tako da ne može navlažiti svjecicu. U ovom slucaju motor dobiva dva goriva benzin i plin a uzrok tome je ( može biti ) injektor modul ( elektronika koja upravlja injektorima ) . Ovaj dio možete prepoznati po tome što minus vodovi benzinskih injektora vode do ovoga modula. Problem ne možete riješiti ako za to niste osposobljeni i ako nemate mogucnost da zamijenite neispravni dio.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 - PUTNO RAČUNALO

Datum objave: 24.03.2011 22:30:46
Slika
PITANJE: Kupio sam astru 1.4 16v gtc enjoy prije par mjeseci i nisam se previše obazirao na board computer.Prosjecna potrošnja prema njemu je 8.5 litara što je u redu.Nedavno sam skužio da mi range(domet) govori da imam jos 600 km sa pola tanka.Astra 1.4 16v 90KS sa pola tanka mi prode jedva 290 km, a kamoli 600 koliko piše.Dali je to greška na putnom racunalu jer mi u knjizi vozila piše da kada se upali rezerva treba pisati refuel, a meni 0 bodova jer piše da još mogu prijeci cca 300 km.U knjizi piše da racuna domet s obzirom na litre u rezervoaru i trenutnu potrošnju.Ako nije greška na racunalu ne vidim smisao tog range-a kad ne pokazuje dobro.Na svim autima koje sam do sada imao, range(koliko jos mogu prijeci) na putnom racunalu imao je malo normalno odstupanje cca 10,20 km, ali ovih 300 me totalno zbunilo.
Po njegovom bi još 300 km trebao proci na parama u rezervaru...
ODGOVOR:Ulazni podaci za putno racunalo koje racuna koliko vozilo može prevaliti kilometara s nekom kolicinom goriva su : prosjecna potrošnja goriva na 100 km, trenutna brzina vozila , kolicina goriva u rezervoaru, podtlak u usisnom kolektoru, broj okretaja motora , stupanj prijenosa.
Ukoliko neki od navedenih podataka nije tocan , nije tocan ni izracun racunala. Najcešci uzrok velikog odstupanja je baš samo racunalo.
na vrh Povratak na vrh

TOYOTA AVENSIS - PODEŠAVANJE VISINE SVJETALA

Datum objave: 02.11.2007 22:48:00
Slika
PITANJE: Kako mogu podignuti snop kratkog svjetla na Toyoti Avensis ,jer ova tvornicki podešena su prekratka ,i kad ih pomocu regulatora podignem na najviši nivo ne osvjetljava ni 20 m ,a znamo da je po pravilu izmedu 40 i 80m.
ODGOVOR:Na vašem vozilu postoje odgovarajuca mjesta na farovima pomocu kojih se podešava visina svjetala. Navedena mjesta su vidljiva nakon što se podigne poklopac motora ( hauba ). Uz dobru volju trebati ce vam odgovarajuci alat i uredaj za podešavanje visine svjetala. Prije podešavanja daljinski regulator farova u kabini stavite u položaj nula.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 - GDJE JE FILTER ??

Datum objave: 02.11.2007 22:39:00
Slika
PITANJE: Odlucio sam promjeniti filter za pelud u kabini svog auta, kupio ga u trgovini i ...nakon desetak minuta potrage nisam ga uspio pronaci na samom autu. Kolega mehanicar takoder nije mogao odgonetnuti mjesto filtera na autu.
ODGOVOR:Filter kabine nalazi se u prostoru motora ispod polužnog mehanizma brisaca , preciznije on je na gornjoj strani kucišta grijaca.
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO - MALI HLADNJAK ?

Datum objave: 02.11.2007 22:35:00
Slika
PITANJE: Ispod tapecirunga vozaca gdje stoje noge primjetio sam da je mokro , tekucina je slatkastog okusa , kažu da je mali hladnjak . Napominjem da se ne gubi mnogo tecnosti iz posude za antifriz i gdje se nalazi taj hladnjak .
ODGOVOR:U ovom slucaju treba najprije provjeriti cijevi odvoda i dovoda rashladne tekucine do grijaca, nakon toga i sam radijator grijaca. Po potrebi radijator grijaca treba ispitati i pod tlakom.Cijenu cete saznati u svakom FIAT skladištu dijelova uz predocenje broja šasije. Navedeni radijator nalazi se ispod konzole u samoj kabini.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V - DUŽE VERGLANJE

Datum objave: 02.11.2007 22:31:00
Slika
PITANJE: Golf V, 1,9 TDI, 77 kW, sl.ozn. mot. BKC, 2005.g., 50000 km, još od pocetka, pri paljenju zagrijanog motora nešto duže "vergla". Vozilo se uredno održava u ovlaštenom servisu i dijagnostika ne evidentira nikakvu grešku. Ipak, kad startam zagrijani motor nekoliko minuta nakon što je bio ugašen, trebam osjetno duže "verglati".
ODGOVOR:Preduvjet da dizel motor normalno pali jest odlicno stanje akumulatora i elektro pokretaca. Kada je to potpuno ispravno tada se pri startanju motora postigne da se glavna osovina motora okrece sa više od 120 ok/min. Kada je to tako tada i motor lakše i brže pali. Ispitajte snagu akumulatora koja mora biti iznad 60% i po potrebi napravite servis elektro pokretaca.
na vrh Povratak na vrh