Danas je: 26.09.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA - OBRTOMJER

Datum objave: 02.11.2007 23:55:00
Slika
PITANJE: Radi se o obrtomjeru na Automobilu Opel Astra 1997 godište. Na automobilu motor je od Isuzu-a.Majstori kod kojih sam ja bio ne znaju odakle ide obrtomjer i ne mogu da otklone kvar istog. Mogu li saznati samo šta bi moglo biti uzrok kvara obrtomjera I kako je najlakši nacin ispitivanja i otklanjanja kvara.
ODGOVOR:Na ovom vozilu mogu postojati dva nacina za mjerenje broja okretaja motora . Jedan nacin radi pomocu senzora na radilici , koji daje odgovarajuci signal koji ide preko elektricne instalacije do racunala a od racunala do instrumenta . Uzrok može biti senzor, elektricna instalacija, racunalo, instrument. Drugi sustav radi pomocu alternatora od kojega ide impuls elektricnom instalacijom do pretvaraca i od pretvaraca do samog instrumenta. Kod ovog sustava uz navedene komponente uzrok može biti i sam alternator , odnosno njegov nepravilan rad.
INFORMACIJA CITATELJA:
Imao sam isti problem .Rešio sam ga zamenom kablova svecice komplet.Uzrok je bio kabl bonbina – razvodnik. Grafitni kablovi unutar pukotina i zazor.
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - KADA CISTITI BRIZGALICE (DIZE)

Datum objave: 02.11.2007 23:31:00
Slika
PITANJE: Auto ima 70.000 km.Kada bih morao cistiti injektore s obzirom da znamo kakvo je u nas gorivo?Dali bi manje trošio 98 od 95?Puno hvala i oprostite što vas gnjavim,ali ste mi najpouzdaniji i puno sam naucio iz vaših odgovora onih koji su vam se obratili uvezi problema.
ODGOVOR:Brizgalice ( dize ) ciste se kada za to postoji potreba ( veliki HC, nemiran rad , teže paljenje ) , medutim iste se mogu cistiti i preventivno po vašoj želji. Benzin od 98 oktana i benzin od 95 oktana imaju istu ogrijevnu moc a oktanski broj je nešto sasvim drugo, to je sposobnost goriva da ne dode do samozapaljenja smjese prije nego svjecica to uradi.
na vrh Povratak na vrh

FIAT UNO i TIPO - KOCNICE I ŽARULJE

Datum objave: 02.11.2007 23:26:00
Slika
PITANJE: 1. Uno Turbo 1,3 ie, 89.g.
Mijenjao sam zadnje disk plocice i lijevu stranu sam uz dosta muke uspio promijeniti ali klip od desnih kliješta ne popušta. Da li to znaci da cu morati mijenjati kliješta ili je kod tog auta postupak izmjene drugaciji?
2. Tipo 90.g.
Na desnom faru sam mijenjao pregorenu žarulju i nakon što sam ju promijenio nakon nekoliko minuta nova žarulja je vidno oslabila ali nije pregorila. Probao sam ponovno s novom žaruljom ali ista stvar. Žarulje su ispravne jer na drugom faru normalno svijetle. U cemu bi mogao biti problem?
ODGOVOR:U nekim slucajevima moguce je kvalitetno servisirati kocna kliješta. Da li je to moguce i u vašem slucaju treba direktno vidjeti i probati. Žarulja je ispravna ali slabo svijetli radi velikog pada napona na nekom od spojeva , konektora ili lošem elektricnom vodu. Uzrok tražite na kutiji osiguraca, releju za svjetla, konektorima.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - UGRADNJA PLINA U DIESEL MOTOR

Datum objave: 28.03.2011 18:57:35
Slika
PITANJE:

Nedavno sam surfajuci Internetom naišao na informaciju da se u diesel agregate takoder može ugraditi plinska instalacija.Koliko je ta informacija zapravo tocna te ako je to moguce da li je to rješenje po vama pouzdano i da li ga nudite? Naime, pitanje sam postavio iz razloga što se danas mnoga terenska vozila (Pajero, Patrol, Terrano isl.) isporucuju iskljucivo s velikim dieselskim motorima koji u prosjeku trose preko 12L goriva što ispada preko 90kn/100km dok bi na plinu racunica bila znatno povoljnija.

ODGOVOR:

Plinski sustav se može ugraditi u dizel motor što se i prakticira . Navedeni sustavi ugraduju se u velike dizel motore koji troše jako puno goriva i koji godišnje rade više od 100.000 km . Cijena plinskog sustava za dizel motore osobnih i terenskih vozila nije prihvatljiva a za velike kamionske dizel motore koji do generalke mogu prijeci i više od dva miliona kilometara je to ekonomski opravdano. To je glavni razlog zašto se to ne ugraduje na osobne automobile. Princip rada navedenog sustava je drugaciji nego kod benzinskih motora jer se istovremeno koristi dizel gorivo i plin u tocno odredenom omjeru.

na vrh Povratak na vrh

DAEWOO NEXIA - MOKRE SVJECICE

Datum objave: 02.11.2007 23:05:00
Slika
PITANJE: Imam gasni uredjaj Prins na automobilu Daewoo Nexia 1997. god. Kada auto prebacim na gas motor povuce jako mnogo gasa, svjecice se natope i ne mogu da upalim automobil sve dok gas ne ispari. Problemi su se poceli dešavati nakon problema sa akumulatorom (jedna klema je gubila kontakt, pa se gasdni uredjaj u vožnji palio i gasio. Nakon pritezanja kleme, auto nije više radio kako treba). U Subotici ne postoji servis za Prins gasne uredjaje, pa ne znam kako da rešim problem, a ne znam ni šta je problem.
ODGOVOR:Svjecice postanu mokre od benzina a ne od plina. Plin ulazi u cilindar u plinovitom a ne u tekucem stanju tako da ne može navlažiti svjecicu. U ovom slucaju motor dobiva dva goriva benzin i plin a uzrok tome je ( može biti ) injektor modul ( elektronika koja upravlja injektorima ) . Ovaj dio možete prepoznati po tome što minus vodovi benzinskih injektora vode do ovoga modula. Problem ne možete riješiti ako za to niste osposobljeni i ako nemate mogucnost da zamijenite neispravni dio.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,4 - PUTNO RAČUNALO

Datum objave: 24.03.2011 22:30:46
Slika
PITANJE: Kupio sam astru 1.4 16v gtc enjoy prije par mjeseci i nisam se previše obazirao na board computer.Prosjecna potrošnja prema njemu je 8.5 litara što je u redu.Nedavno sam skužio da mi range(domet) govori da imam jos 600 km sa pola tanka.Astra 1.4 16v 90KS sa pola tanka mi prode jedva 290 km, a kamoli 600 koliko piše.Dali je to greška na putnom racunalu jer mi u knjizi vozila piše da kada se upali rezerva treba pisati refuel, a meni 0 bodova jer piše da još mogu prijeci cca 300 km.U knjizi piše da racuna domet s obzirom na litre u rezervoaru i trenutnu potrošnju.Ako nije greška na racunalu ne vidim smisao tog range-a kad ne pokazuje dobro.Na svim autima koje sam do sada imao, range(koliko jos mogu prijeci) na putnom racunalu imao je malo normalno odstupanje cca 10,20 km, ali ovih 300 me totalno zbunilo.
Po njegovom bi još 300 km trebao proci na parama u rezervaru...
ODGOVOR:Ulazni podaci za putno racunalo koje racuna koliko vozilo može prevaliti kilometara s nekom kolicinom goriva su : prosjecna potrošnja goriva na 100 km, trenutna brzina vozila , kolicina goriva u rezervoaru, podtlak u usisnom kolektoru, broj okretaja motora , stupanj prijenosa.
Ukoliko neki od navedenih podataka nije tocan , nije tocan ni izracun racunala. Najcešci uzrok velikog odstupanja je baš samo racunalo.
na vrh Povratak na vrh

TOYOTA AVENSIS - PODEŠAVANJE VISINE SVJETALA

Datum objave: 02.11.2007 22:48:00
Slika
PITANJE: Kako mogu podignuti snop kratkog svjetla na Toyoti Avensis ,jer ova tvornicki podešena su prekratka ,i kad ih pomocu regulatora podignem na najviši nivo ne osvjetljava ni 20 m ,a znamo da je po pravilu izmedu 40 i 80m.
ODGOVOR:Na vašem vozilu postoje odgovarajuca mjesta na farovima pomocu kojih se podešava visina svjetala. Navedena mjesta su vidljiva nakon što se podigne poklopac motora ( hauba ). Uz dobru volju trebati ce vam odgovarajuci alat i uredaj za podešavanje visine svjetala. Prije podešavanja daljinski regulator farova u kabini stavite u položaj nula.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C4 - GDJE JE FILTER ??

Datum objave: 02.11.2007 22:39:00
Slika
PITANJE: Odlucio sam promjeniti filter za pelud u kabini svog auta, kupio ga u trgovini i ...nakon desetak minuta potrage nisam ga uspio pronaci na samom autu. Kolega mehanicar takoder nije mogao odgonetnuti mjesto filtera na autu.
ODGOVOR:Filter kabine nalazi se u prostoru motora ispod polužnog mehanizma brisaca , preciznije on je na gornjoj strani kucišta grijaca.
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO - MALI HLADNJAK ?

Datum objave: 02.11.2007 22:35:00
Slika
PITANJE: Ispod tapecirunga vozaca gdje stoje noge primjetio sam da je mokro , tekucina je slatkastog okusa , kažu da je mali hladnjak . Napominjem da se ne gubi mnogo tecnosti iz posude za antifriz i gdje se nalazi taj hladnjak .
ODGOVOR:U ovom slucaju treba najprije provjeriti cijevi odvoda i dovoda rashladne tekucine do grijaca, nakon toga i sam radijator grijaca. Po potrebi radijator grijaca treba ispitati i pod tlakom.Cijenu cete saznati u svakom FIAT skladištu dijelova uz predocenje broja šasije. Navedeni radijator nalazi se ispod konzole u samoj kabini.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF V - DUŽE VERGLANJE

Datum objave: 02.11.2007 22:31:00
Slika
PITANJE: Golf V, 1,9 TDI, 77 kW, sl.ozn. mot. BKC, 2005.g., 50000 km, još od pocetka, pri paljenju zagrijanog motora nešto duže "vergla". Vozilo se uredno održava u ovlaštenom servisu i dijagnostika ne evidentira nikakvu grešku. Ipak, kad startam zagrijani motor nekoliko minuta nakon što je bio ugašen, trebam osjetno duže "verglati".
ODGOVOR:Preduvjet da dizel motor normalno pali jest odlicno stanje akumulatora i elektro pokretaca. Kada je to potpuno ispravno tada se pri startanju motora postigne da se glavna osovina motora okrece sa više od 120 ok/min. Kada je to tako tada i motor lakše i brže pali. Ispitajte snagu akumulatora koja mora biti iznad 60% i po potrebi napravite servis elektro pokretaca.
na vrh Povratak na vrh

LANCIA LYBRA - KLIPNJACA ISPALA NA CESTU

Datum objave: 30.10.2007 14:55:00
Slika
PITANJE: Imam lanciu lybru 2.0 20 v benzinac 150 Ks ,nakon 120 000 km napravio sam redovni servis u ovlaštenom servisu .Nakon 500 prijedenih kilometara poslije ovog servisa jednostavno mi je prsnula jedna od pet klipnjaca i doslovno ispala na cestu kroz rupu koju je napravila u bloku motora i na njoj se vidi da je spaljena kao da se radillica nije podmazivala, u momentu kad se to dogodilo motor se vrtio na oko 4 - 4,5 tisuca okretaja .Ulazak u crvenu zonu je oznacen na obrtomjeru poslije 7,0 tisuca okretaja .Pitam vas dali je moguce da su u servisu nešto zabrljali ili se radi o necem drugom , i dali da tražim odštetu od servisa ili štetu moram nadoknaditi sam .Auto još nitko nije dirao jer neznam što da radim da ga vratim u isti servis ili dam drugom servisu da utvrdi eventualnu pogrešku servisera.
Malo ste mi predaleko jer sam s otoka Raba ali za dobar posao isplatilo bi se dovest auto do vas,a po ovim savjetima vidim da to i jeste .
Unaprijed puno hvala ! I jedna velika pohvala za ovaj vaš rad, puno ste pomogli svim vašim citateljima ove web stranice !
ODGOVOR:Do havarije klipnjace dolazi kada se pocne grijati ležaj klipnjace radi lošeg podmazivanja , kada nastane blokada na osovinici klipa, kada se olabavi ili pukne neki od vijaka ležaja klipnjace ili kada nastane havarija na sustavu klip cilindar. Ako je na servisu stavljeno odgovarajuce ulje i ako nije bilo nikakvog zahvata na klipnom mehanizmu i radilici tada se ne može govoriti o propustu servisa.
Više detalja moguce je utvrditi analizom na samom motoru.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 - SKIDANJE KATALIZATORA ??

Datum objave: 30.10.2007 10:18:00
Slika
PITANJE: imam pitanje u vezi katalizatora.dakle imam audi a6 2,8 quattro 98 god i imam atestiran plin sa kojim nemam nikakvih problema i sad me interesira dali bih ja mogao skinuti katalizatore jer ih imam 2 i 2 auspuha dali bi to prestavljalo nekakve pobleme jer smatram da bi auto lakše radilo bez njih pa me interesira vaŠe miŠljenje?
ODGOVOR:Na vaše vozilu motor nece dobro raditi ako skinete katalizatore. Razlog tome je kontrola ispušnih plinova prije i poslije katalizatora . Navedena kontrola obavlja se pomocu regulacione i kontrolne lambda sonde koje šalju potrebne podatke u ECU centralu, koja prema tim podacima upravlja elektronskim sustavom za ubrizgavanje .
na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - CVILKANJE NAKON UDESA

Datum objave: 30.10.2007 10:03:00
Slika
PITANJE: Prije izvjesnog vremena imao sam udes sa svojom škodom fabiom prilikom cega sam udario desnim prednjim kotacem u rubni kamen, iskrivio vilicu i felgu.Nakon izmjene vilice i felge pojavilo se neugodno ''cvilkanje'' prilikom vožnje. A odražava se na nacin kao da se u jednoj tocki dodiruju dva metala i tad zacvili.Povecanjem brzine zvuk je ucestaliji.Nakon toga sam zamjenio diskove, kocione plocice pa cak i desnu kocionu celjust ali zvuk se i dalje javlja a moram napomenuti da se nigdje ne vide tragovi grebanja na disku, felgi ... i da se cvilkanje ne cuje dok se disk vrti na prazno bez kotaca odnosno dok nije pod opterecenjem....Jednostavno neznam što da radim više, što bi mogao biti uzrok tome........
ODGOVOR:Stvar je vrlo jednostavna, treba otkriti uzrok navedenog zvuka a to nužno ne mora biti kocni sustav ili kotac. Ako se navedeni zvuk cuje samo u vožnji tada uzrok potražite u transmisiji, pogonskim osovinama, ispušnom sustavu. Ako se zvuk cuje dok vozilo stoji tada zvuk tražite oko motora i ispod zaštitnog poklopca razvodnog remena. Ukoliko u iznalaženju kvara nemate uspjeha potražite servis koji ce vam to napraviti.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - ZUJANJE IZ MJENJACA

Datum objave: 30.10.2007 09:51:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Opel Vectre A, 91.god., 1.6 motor, benzinac, nakon ubacivanja iz trece brzine u drugu, te nakon puštanja kvacila, pri malo vecem broju okretaja motora, cuje se odredeno zujanje koje dolazi iz mjenjaca, ista stvar se dogada i pri prebacivanju iz cetvrte brzine u trecu, pri ostalim brzinama ne dolazi do zujanja. O kojem problemu bi se moglo raditi? Takoder kada pustim pedalu od kvacila u leru, mjenjac mijenja zvuk, ponekad se cuje odredeno zujanje. Da li su problem ležajevi u mjenjacu, i da li se uopce isplati mijenjati ih, ako je problem do njih? Te o kojoj cifri novaca bi se radilo ako bi se napravio pregled mjenjaca i izvršilo otklanjanje kvara?
ODGOVOR:Uzrok zujanja iz mjenjaca su pojedini ležajevi ali mogu biti i drugi rotirajuci dijelovi mjenjaca. Kada postoji situacija kao ova koju navodite potrebno je demontirati mjenjac , otvoriti mjenjac, utvrditi cinjenice i napraviti troškovnik. Tek nakon toga može se znati cijena popravka mjenjaca. Nabavka starog mjenjaca je takoder rizik jer ne znate što ste kupili.
na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - MIRIS BENZINA

Datum objave: 30.10.2007 09:36:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Forda Focusa II, 1.6 116 KS Ti VTC. Kada upalim auto, odnosno kada je motor hladan, osjeti se dosta jak miris benzina. Neko vrijeme se osjeti i prestane kad se motor zgrije. Kada je motor zgrijan, prilikom starta miris se ne osjeti. Da li je to normalno? Još bi Vas nešto molio. Primjetio sam da još od prvog dana da mi je motor dosta bucan s obzirom da je benzinac. Da li je to karakteristicno za Fordove motore?
Auto je inace star 16 mijeseci i još je pod garancijom. Na prvom servisu u Grand Autu sam im rekao za ovaj problem. Oni su rekli da je sve u redu i da je to normalno jer se pri prvom startu stvara veci pritisak goriva u motoru. Ne želim više ici kod njih jer smatram da su bahati i da se isto tako odnose prema svojim klijentima, pa Vas molim za pomoc.
ODGOVOR:Nije normalno da se osjeti miris benzina , zato treba pregledati sve spojeve odvoda i dovoda goriva oko motora i ispod vozila. Po potrebi napravite i EKO test. Na drugo pitanje bih lako odgovorio kada bih cuo zvuk motora. Prilikom starta nije veci tlak goriva vec je on uvijek isti oko 3 bara.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - ŠTO TO KLAPA ??

Datum objave: 29.10.2007 17:45:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam peugeota 206 1.4 HDI starog 2 ipo godine sa prijedenih 30000 km.auto "klapa",najslicnije zvuku raštelanih ventila,ali samo dok je motor hladan i to samo izmedu 2 i 3000 okr/min.kad se zagrije,to se ili necuje ili se cuje vrlo malo.taj zvuk se poceo javljati prije nekih 1000 km i cini mi se da se ne pojacava s vremenom.upravo sam došao sa servisa na kojem su mjenjali ulje,filter,filter ulja,drenirali filter nafte i antifriz.provjerili su neke tlakove,protok necega(nesjecam se cega) i sve je ok.serviser kaže da je auto super samo da klapa.inace ne gubi snagu u nijednom režimu rada i potrošnja je kao i prije.sumnja je bila na egr ventil,medutim racunalo kaže da to nije problem.navodno bi problem mogao biti u špricama,diznama ili kako se to vec zove!?
ono što mene interesira je sljedece: može li problem zaista biti u tim špricama,ako ne,što bi moglo biti? ako da,da li je dovoljno cišcenje i koliko to otprilike košta,ili koliko koštaju nove šprice sa montažom.
moj serviser mi to nije mogao reci jer kaže,nevjeruje u nikakve kemikalije za cišcenje,vec treba ici na neki ultrazvuk i šta ja znam...
ODGOVOR:Lupanje o kojem govorite može dolaziti iz motora, izvan motora i iz visokotlacne pumpe. Upitajte vašeg servisera odakle dolazi navedeni zvuk. Kada to budete znali tada se zna i što treba raditi po tom pitanju . Lupanje iz motora može dolaziti iz gornjeg ili donjeg dijela . U gornjem dijelu lupati mogu podizaci ventila, bregasta osovina a iz donjeg dijela glavna osovina motora s ležajevima. Izvan motora uzroke treba tražiti u pojedinim agregatima, pumpama ili razvodnom mehanizmu. Ukoliko je izvor buke u visokotlacnoj pumpi kvar može biti mehanicki ili u regulaciji same pumpe. Kao što vidite za precizan odgovor potreban je neposredni uvid na samom vozilu. Nadam se da cete uz pomoc vašeg servisera otkriti navedeni uzrok. Cijenu novih diza možete saznati u svakom PEUGEOT skladištu dijelova.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 - ŽMIRKA ŽARULJICA GRIJACA

Datum objave: 28.10.2007 21:38:00
Slika
PITANJE: Imam mazdu 323(sedan)1997 godina,2.0 dizel.10 sekundi nakon paljenja auta pocinje mi žmirkati žaruljica grijaca te se uopce ne gasi vec stalno žmirka.Bio sam kod autoelektricara koji ga je stavio na kompjuter i nije pokazao ni jednu grešku,te mi je provjerio grijace i relej grijaca koji su ispravni.Ujutro kad je hladan žaruljica se ugasi malo kasnije al dalje opet sve isto.Dajte molim vas ako ikako znate šta bi moglo biti da mi javite jer vec neznam šta da napravim.
ODGOVOR:Navedena žaruljica se pali kada su neispravni grijaci ali se pali i kao upozorenje kada je neispravna upravljacka elektronika motora ili kada visokotlacna pumpa ne radi ispravno. Precizniji odgovor na vaše pitanje može se dati nakon pregleda navedenih sustava . U ovom slucaju treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - NEPOZNATI ZVUK ZUJANJA

Datum objave: 28.10.2007 21:34:00
Slika
PITANJE: Vozim Fiat Punto 2003, 1,2 benzinac, koji ima 40000 km. Nedavno kada su nastupila prohladna jutra prilikom startanja motora i dodavanjem gasa pojavio se za mene nepoznat zvuk zujanja koji dolazi iz podrucja gdje je smješten alternator. Nakon što se motor zagrije zvuk se ne pojavljuje. Inace auto normalno radi pa me brine da iz malog problema ne nastane veci.
ODGOVOR:Zvukovi koji dolaze oko i iz alternatora nastaju kada je dotrajao klinasti remen ili kada je oštecen neki od ležajeva alternatora. Provjerite najprije klinasti remen.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - DVA PROBLEMA

Datum objave: 28.10.2007 21:28:00
Slika
PITANJE: Odnedavno sam vlasnik auta Audi A4, benzin 1.8, 92kW, '97 godina, 130k km. Imam dva problema, prvi je da kad auto stoji dosta je teško ubaciti u 1 brzinu ili u rikverc, dovoljno je da se auto krece i najmanjom brzinom i u 1 se ubacuje lagano i bez problema.Drugi problem je kad je auto hladan ujutro primjetno lošije prima gas i dosta nemirno radi dok ne predem 2-3 kilometra kad sve postane normalno.
ODGOVOR:Otežano šaltanje u prvu brzinu i rikverc nastaje kada spojka pravilno ne funkcionira ili kada postoji istrošenje na polužnom mehanizmu biraca brzina.
Složeniji problem je neprihvacanje gasa kada je motor hladan jer mogucih uzroka ima daleko više . Najcešce su to pojedine komponente sustava ubrizgavanja ( ETC senzor, potenciometar, brizgalice, MAP senzor, IAC ventil … ) . Najbrže cete doci do rješenja nakon dijagnostike navede motora i upravljanja motorom.
na vrh Povratak na vrh

ALFA 146 - CODE KEY

Datum objave: 28.10.2007 21:17:00
Slika
PITANJE: Imam Alfu 146 1,4 t-spark, 99 godište.Ponekad pretežno ujutro kada je auto hladan pali mi se lapica code key i ne mogu upaliti auto,nekada nakon nekoliko pokušaja odjedamput lampica se ugasi i upalim normalno a nekada i nece?
ODGOVOR:Postoji nekoliko faktora koji mogu stvarati probleme koje navodite. Uzrok može biti sam kljuc , racunalo za blokadu motora , prstenasta antena na kontakt bravi te padovi napona na pojedinim konektorima prilikom paljenja motora. Uzrok treba ispitati u servisnim uvjetima.
na vrh Povratak na vrh