Danas je: 25.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

LANCIA LYBRA - KLIPNJACA ISPALA NA CESTU

Datum objave: 30.10.2007 14:55:00
Slika
PITANJE: Imam lanciu lybru 2.0 20 v benzinac 150 Ks ,nakon 120 000 km napravio sam redovni servis u ovlaštenom servisu .Nakon 500 prijedenih kilometara poslije ovog servisa jednostavno mi je prsnula jedna od pet klipnjaca i doslovno ispala na cestu kroz rupu koju je napravila u bloku motora i na njoj se vidi da je spaljena kao da se radillica nije podmazivala, u momentu kad se to dogodilo motor se vrtio na oko 4 - 4,5 tisuca okretaja .Ulazak u crvenu zonu je oznacen na obrtomjeru poslije 7,0 tisuca okretaja .Pitam vas dali je moguce da su u servisu nešto zabrljali ili se radi o necem drugom , i dali da tražim odštetu od servisa ili štetu moram nadoknaditi sam .Auto još nitko nije dirao jer neznam što da radim da ga vratim u isti servis ili dam drugom servisu da utvrdi eventualnu pogrešku servisera.
Malo ste mi predaleko jer sam s otoka Raba ali za dobar posao isplatilo bi se dovest auto do vas,a po ovim savjetima vidim da to i jeste .
Unaprijed puno hvala ! I jedna velika pohvala za ovaj vaš rad, puno ste pomogli svim vašim citateljima ove web stranice !
ODGOVOR:Do havarije klipnjace dolazi kada se pocne grijati ležaj klipnjace radi lošeg podmazivanja , kada nastane blokada na osovinici klipa, kada se olabavi ili pukne neki od vijaka ležaja klipnjace ili kada nastane havarija na sustavu klip cilindar. Ako je na servisu stavljeno odgovarajuce ulje i ako nije bilo nikakvog zahvata na klipnom mehanizmu i radilici tada se ne može govoriti o propustu servisa.
Više detalja moguce je utvrditi analizom na samom motoru.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 - SKIDANJE KATALIZATORA ??

Datum objave: 30.10.2007 10:18:00
Slika
PITANJE: imam pitanje u vezi katalizatora.dakle imam audi a6 2,8 quattro 98 god i imam atestiran plin sa kojim nemam nikakvih problema i sad me interesira dali bih ja mogao skinuti katalizatore jer ih imam 2 i 2 auspuha dali bi to prestavljalo nekakve pobleme jer smatram da bi auto lakše radilo bez njih pa me interesira vaŠe miŠljenje?
ODGOVOR:Na vaše vozilu motor nece dobro raditi ako skinete katalizatore. Razlog tome je kontrola ispušnih plinova prije i poslije katalizatora . Navedena kontrola obavlja se pomocu regulacione i kontrolne lambda sonde koje šalju potrebne podatke u ECU centralu, koja prema tim podacima upravlja elektronskim sustavom za ubrizgavanje .
na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - CVILKANJE NAKON UDESA

Datum objave: 30.10.2007 10:03:00
Slika
PITANJE: Prije izvjesnog vremena imao sam udes sa svojom škodom fabiom prilikom cega sam udario desnim prednjim kotacem u rubni kamen, iskrivio vilicu i felgu.Nakon izmjene vilice i felge pojavilo se neugodno ''cvilkanje'' prilikom vožnje. A odražava se na nacin kao da se u jednoj tocki dodiruju dva metala i tad zacvili.Povecanjem brzine zvuk je ucestaliji.Nakon toga sam zamjenio diskove, kocione plocice pa cak i desnu kocionu celjust ali zvuk se i dalje javlja a moram napomenuti da se nigdje ne vide tragovi grebanja na disku, felgi ... i da se cvilkanje ne cuje dok se disk vrti na prazno bez kotaca odnosno dok nije pod opterecenjem....Jednostavno neznam što da radim više, što bi mogao biti uzrok tome........
ODGOVOR:Stvar je vrlo jednostavna, treba otkriti uzrok navedenog zvuka a to nužno ne mora biti kocni sustav ili kotac. Ako se navedeni zvuk cuje samo u vožnji tada uzrok potražite u transmisiji, pogonskim osovinama, ispušnom sustavu. Ako se zvuk cuje dok vozilo stoji tada zvuk tražite oko motora i ispod zaštitnog poklopca razvodnog remena. Ukoliko u iznalaženju kvara nemate uspjeha potražite servis koji ce vam to napraviti.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA - ZUJANJE IZ MJENJACA

Datum objave: 30.10.2007 09:51:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Opel Vectre A, 91.god., 1.6 motor, benzinac, nakon ubacivanja iz trece brzine u drugu, te nakon puštanja kvacila, pri malo vecem broju okretaja motora, cuje se odredeno zujanje koje dolazi iz mjenjaca, ista stvar se dogada i pri prebacivanju iz cetvrte brzine u trecu, pri ostalim brzinama ne dolazi do zujanja. O kojem problemu bi se moglo raditi? Takoder kada pustim pedalu od kvacila u leru, mjenjac mijenja zvuk, ponekad se cuje odredeno zujanje. Da li su problem ležajevi u mjenjacu, i da li se uopce isplati mijenjati ih, ako je problem do njih? Te o kojoj cifri novaca bi se radilo ako bi se napravio pregled mjenjaca i izvršilo otklanjanje kvara?
ODGOVOR:Uzrok zujanja iz mjenjaca su pojedini ležajevi ali mogu biti i drugi rotirajuci dijelovi mjenjaca. Kada postoji situacija kao ova koju navodite potrebno je demontirati mjenjac , otvoriti mjenjac, utvrditi cinjenice i napraviti troškovnik. Tek nakon toga može se znati cijena popravka mjenjaca. Nabavka starog mjenjaca je takoder rizik jer ne znate što ste kupili.
na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - MIRIS BENZINA

Datum objave: 30.10.2007 09:36:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Forda Focusa II, 1.6 116 KS Ti VTC. Kada upalim auto, odnosno kada je motor hladan, osjeti se dosta jak miris benzina. Neko vrijeme se osjeti i prestane kad se motor zgrije. Kada je motor zgrijan, prilikom starta miris se ne osjeti. Da li je to normalno? Još bi Vas nešto molio. Primjetio sam da još od prvog dana da mi je motor dosta bucan s obzirom da je benzinac. Da li je to karakteristicno za Fordove motore?
Auto je inace star 16 mijeseci i još je pod garancijom. Na prvom servisu u Grand Autu sam im rekao za ovaj problem. Oni su rekli da je sve u redu i da je to normalno jer se pri prvom startu stvara veci pritisak goriva u motoru. Ne želim više ici kod njih jer smatram da su bahati i da se isto tako odnose prema svojim klijentima, pa Vas molim za pomoc.
ODGOVOR:Nije normalno da se osjeti miris benzina , zato treba pregledati sve spojeve odvoda i dovoda goriva oko motora i ispod vozila. Po potrebi napravite i EKO test. Na drugo pitanje bih lako odgovorio kada bih cuo zvuk motora. Prilikom starta nije veci tlak goriva vec je on uvijek isti oko 3 bara.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - ŠTO TO KLAPA ??

Datum objave: 29.10.2007 17:45:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam peugeota 206 1.4 HDI starog 2 ipo godine sa prijedenih 30000 km.auto "klapa",najslicnije zvuku raštelanih ventila,ali samo dok je motor hladan i to samo izmedu 2 i 3000 okr/min.kad se zagrije,to se ili necuje ili se cuje vrlo malo.taj zvuk se poceo javljati prije nekih 1000 km i cini mi se da se ne pojacava s vremenom.upravo sam došao sa servisa na kojem su mjenjali ulje,filter,filter ulja,drenirali filter nafte i antifriz.provjerili su neke tlakove,protok necega(nesjecam se cega) i sve je ok.serviser kaže da je auto super samo da klapa.inace ne gubi snagu u nijednom režimu rada i potrošnja je kao i prije.sumnja je bila na egr ventil,medutim racunalo kaže da to nije problem.navodno bi problem mogao biti u špricama,diznama ili kako se to vec zove!?
ono što mene interesira je sljedece: može li problem zaista biti u tim špricama,ako ne,što bi moglo biti? ako da,da li je dovoljno cišcenje i koliko to otprilike košta,ili koliko koštaju nove šprice sa montažom.
moj serviser mi to nije mogao reci jer kaže,nevjeruje u nikakve kemikalije za cišcenje,vec treba ici na neki ultrazvuk i šta ja znam...
ODGOVOR:Lupanje o kojem govorite može dolaziti iz motora, izvan motora i iz visokotlacne pumpe. Upitajte vašeg servisera odakle dolazi navedeni zvuk. Kada to budete znali tada se zna i što treba raditi po tom pitanju . Lupanje iz motora može dolaziti iz gornjeg ili donjeg dijela . U gornjem dijelu lupati mogu podizaci ventila, bregasta osovina a iz donjeg dijela glavna osovina motora s ležajevima. Izvan motora uzroke treba tražiti u pojedinim agregatima, pumpama ili razvodnom mehanizmu. Ukoliko je izvor buke u visokotlacnoj pumpi kvar može biti mehanicki ili u regulaciji same pumpe. Kao što vidite za precizan odgovor potreban je neposredni uvid na samom vozilu. Nadam se da cete uz pomoc vašeg servisera otkriti navedeni uzrok. Cijenu novih diza možete saznati u svakom PEUGEOT skladištu dijelova.
na vrh Povratak na vrh

MAZDA 323 - ŽMIRKA ŽARULJICA GRIJACA

Datum objave: 28.10.2007 21:38:00
Slika
PITANJE: Imam mazdu 323(sedan)1997 godina,2.0 dizel.10 sekundi nakon paljenja auta pocinje mi žmirkati žaruljica grijaca te se uopce ne gasi vec stalno žmirka.Bio sam kod autoelektricara koji ga je stavio na kompjuter i nije pokazao ni jednu grešku,te mi je provjerio grijace i relej grijaca koji su ispravni.Ujutro kad je hladan žaruljica se ugasi malo kasnije al dalje opet sve isto.Dajte molim vas ako ikako znate šta bi moglo biti da mi javite jer vec neznam šta da napravim.
ODGOVOR:Navedena žaruljica se pali kada su neispravni grijaci ali se pali i kao upozorenje kada je neispravna upravljacka elektronika motora ili kada visokotlacna pumpa ne radi ispravno. Precizniji odgovor na vaše pitanje može se dati nakon pregleda navedenih sustava . U ovom slucaju treba napraviti kompletnu dijagnostiku motora.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - NEPOZNATI ZVUK ZUJANJA

Datum objave: 28.10.2007 21:34:00
Slika
PITANJE: Vozim Fiat Punto 2003, 1,2 benzinac, koji ima 40000 km. Nedavno kada su nastupila prohladna jutra prilikom startanja motora i dodavanjem gasa pojavio se za mene nepoznat zvuk zujanja koji dolazi iz podrucja gdje je smješten alternator. Nakon što se motor zagrije zvuk se ne pojavljuje. Inace auto normalno radi pa me brine da iz malog problema ne nastane veci.
ODGOVOR:Zvukovi koji dolaze oko i iz alternatora nastaju kada je dotrajao klinasti remen ili kada je oštecen neki od ležajeva alternatora. Provjerite najprije klinasti remen.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - DVA PROBLEMA

Datum objave: 28.10.2007 21:28:00
Slika
PITANJE: Odnedavno sam vlasnik auta Audi A4, benzin 1.8, 92kW, '97 godina, 130k km. Imam dva problema, prvi je da kad auto stoji dosta je teško ubaciti u 1 brzinu ili u rikverc, dovoljno je da se auto krece i najmanjom brzinom i u 1 se ubacuje lagano i bez problema.Drugi problem je kad je auto hladan ujutro primjetno lošije prima gas i dosta nemirno radi dok ne predem 2-3 kilometra kad sve postane normalno.
ODGOVOR:Otežano šaltanje u prvu brzinu i rikverc nastaje kada spojka pravilno ne funkcionira ili kada postoji istrošenje na polužnom mehanizmu biraca brzina.
Složeniji problem je neprihvacanje gasa kada je motor hladan jer mogucih uzroka ima daleko više . Najcešce su to pojedine komponente sustava ubrizgavanja ( ETC senzor, potenciometar, brizgalice, MAP senzor, IAC ventil … ) . Najbrže cete doci do rješenja nakon dijagnostike navede motora i upravljanja motorom.
na vrh Povratak na vrh

ALFA 146 - CODE KEY

Datum objave: 28.10.2007 21:17:00
Slika
PITANJE: Imam Alfu 146 1,4 t-spark, 99 godište.Ponekad pretežno ujutro kada je auto hladan pali mi se lapica code key i ne mogu upaliti auto,nekada nakon nekoliko pokušaja odjedamput lampica se ugasi i upalim normalno a nekada i nece?
ODGOVOR:Postoji nekoliko faktora koji mogu stvarati probleme koje navodite. Uzrok može biti sam kljuc , racunalo za blokadu motora , prstenasta antena na kontakt bravi te padovi napona na pojedinim konektorima prilikom paljenja motora. Uzrok treba ispitati u servisnim uvjetima.
na vrh Povratak na vrh

DAEWOO RACER - NISAM SIGURAN U AUTO

Datum objave: 28.10.2007 21:05:00
Slika
PITANJE: Imam daewoo Racer 94.god. automatik,ugraden plin ,promijenjene su karike ,razvodnik paljenja,kablovi i svijecice,medutim na benzinu mi se dešava da zatrzava pri malim okretajima pa mi se zna i ugasiti ako ga izbacim u ler ili kad stanem na kocnicu u nižim obrtajima.pored toga uvijek mi javi grešku pa i kad radi u leru 1-2 minute.pri vecoj brzini se zatuši javi grešku.molio bih vas savijet šta da radim jer mehanicar nikako da mi to sredi pa nisam više siguran u auto.
ODGOVOR:Ako je mehanika motora dobra, tu mislim na tlakove kompresije tada grešku, greške treba tražiti na sustavu ubrizgavanja i pojedinim senzorima. Ispitivanje treba zapoceti sa mjerenjem tlaka goriva i kontrolom ispravnosti injektora. Nakon ovoga provjeravaju se svi kontakti na konektorima koji idu od motora do ECU centrale. Slijedece što treba kontrolirati su leptirasti ventil, potenciometar leptira, ventil minimuma, senzor temperature motora, senzor radilice. Na kraju uzrok može biti i ECU centrala.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - JOŠ MALO O KLIMI

Datum objave: 28.03.2011 19:07:21
Slika
PITANJE:

Kažu da klima na golfu 94 god nema grijanje samo hladenje, kod mene grije ali ne prejako.

ODGOVOR:

Ne postoji klima koja grije , postoji samo automatski sustav koji objedinjuje hladenje i grijanje. Hladenje radi na poznati nacin uz pomoc kompresora, kondenzatora , ekspanzionog ventila, isparivaca i upravljackog mehanizma. Grijanje radi isto na poznati nacin tako što koristi toplinu iz rashladnog sustava motora . Automatski klima uredaj upravlja s funkcijom grijanja i hladenja na nacin da uz pomoc senzora i racunala prepozna trenutak kada ce aktivirati hladenje ili grijanje. Vozac treba samo odabrati željnu temperaturu u vozilu a za ostalo se brine automatika.

na vrh Povratak na vrh

YUGO KORAL 55 - OBRADA GLAVE MOTORA

Datum objave: 28.10.2007 20:39:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Yuga Koral 55, 1989.god. Prije dvije godine mi je poceo puštati hladnjak, zamijenio sam ga drugim polovnim, medutim prije nekoliko mjeseci je i on poceo puštati. Zadnjih nekoliko tjedana sam primijetio da mi rashladna tekucina izlazi oko jednog od vijaka koji drži glavu motora. Je li moguce da je probila brtva glave pa da mi nabija kompresiju u rashladni sustav te da mi zbog toga pušta hladnjak? Ako je tako, jeli to skup popravak? Inace automobil je prešao 190000km i savršeno radi, cak se i potrošnja goriva zna spustiti ispod 5.5l/100km.
ODGOVOR:Ako rashladna tekucina izlazi iz sustava toliko da je morate svaki tjedan nadolijevati tada bi bilo dobro da zamijenite brtvu glave a glavu motora da kompletno obradite . To znaci da obradite siceve ventila i same ventile . Za sada navedeno curenje nije opasno jer rashladna tekucina ne ulazi u cilindar niti u ulje ali uredenje glave motora napravite što prije . Za vaše vozilo taj popravak nije toliko skup.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - SENZORI TLAKA U GUMAMA

Datum objave: 28.10.2007 20:22:00
Slika
PITANJE: Prije par dana sam na Laguni 1.9dci 2003g.promijenio originalne felge u koje su ugradeni senzori koji kompjutoru daju informaciju o stanju tlaka u gumama.Moj majstor kaže da se ne mogu prebaciti na nove felge,bolje receno nije siguran dali može ili ne.Sada na displeju više nemam kotaca na grafickom prikazu automobila,što je i logicno kada više nema senzora tlaka.Od tada mi svijetli žuta lampica ( ! ))Kako cu ugasiti navedenu lampicu,odnosno mogu li se prebaciti senzori tlaka sa starih felgi na nove.
ODGOVOR:U ventilima kotaca nalaze se senzori za tlak u gumama. Ako zamijenite felge navedeni sustav nece raditi . Po mogucnosti stavite navedene ventile na nove felge ako to nije moguce onda trebate upotrijebiti stare felge ili staviti odgovarajuce nove.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - KOJA JA KLIMA BOLJA ?

Datum objave: 28.03.2011 19:06:16
Slika
PITANJE:

Molio bih vas da mi odgovorite na pitanje: da li je bolja manulana ili digitalna (automatska) klima?
Koja je ucinkovitija, štedljivija i lakša za održavanje?

ODGOVOR:

Svakako je puno bolja automatska. Za održavanje je zahtjevnija automatska.

na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 24.10.2007 10:42:00
Slika
PITANJE: Ford Escort 1.8d 92 god problem paljenja!
IMAM PROBLEMA SA PRVIM JUTARNJEM PALJENJEM.IZBACUJE CRNI DIM IZ AUSPUHA U KOLIKO SE PUMPA VRATI U MINUS ONDA NEMA DIMA ALI NEMA NI ŠANSE DA UPALI KADA JE HLADAN ! KAKO ISPITATI UZROK ?
ODGOVOR:Postoje neki preduvjeti koje vaš motor mora zadovoljavati kako bi mogao normalno paliti. Kompresija mora biti veca od 27 bara ( normalna je 28 do 32 bara ) , ventili trebaju biti ispravno podešeni , motor mora biti besprijekorno u fazi, predpaljenje mora biti tocno podešeno odgovarajucim alatom i komparatorom, dize moraju imati pravilan mlaz u obliku stošca i otvarati na 120 bara, grijaci moraju biti svi ispravni i isti, u sustavu goriva ne smije biti zraka, visokotlacna pumpa i regulator kolicine goriva moraju biti ispravni, stanje akumulatora i elektro pokretaca moraju biti takvo da zavrte radilicu na više od 120 ok/min. Eto to bi bilo sve što je bitno kako bi motor palio normalno. Redoslijed koji sam naveo je i logican redoslijed po kojem treba krenuti u akciju. Puno uspjeha u radu i dobra zabava.
na vrh Povratak na vrh

SEAT IBIZA - RASTAVIO SAM POLA AUTA ?

Datum objave: 24.10.2007 10:37:00
Slika
PITANJE: Imam seat ibizu 1997 sxe, ne radi mi rikverc svjetlo, rastavio sam pola auta, slijedio kablove, svi citavi osiguraci su u redu, žarulje u redu, pao mi je na pamet indikator rikverca ali vas molim da mi kažete gdje se nalazi???
ODGOVOR:Rikverc šalter se nalazi na mjenjacu u blizini biraca brzina.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT - NE PALI NORMALNO

Datum objave: 24.10.2007 10:32:00
Slika
PITANJE: Opel kadett, 1.6i (single point injection).
Auto ne pali normalno, ali ga uspijem upaliti uz pomoc start spray-a ili rucnim nalijevanjem benzina u karburator i kad mu podignem okretaje dovoljno da prebaci na plin - radi normalno.
Pitanje:
1.Kako mogu ispitati da li je problem u EM dizni (do nje dolazi gorivo, ali preko nje nikako) (zaštopana ili ima problem elektricne prirode) ili u signalu koji dolazi do nje (koji daje ECU)?
2. Kako izgleda signal (napon, valni oblik, frekvencija itd) koji dolazi do dizne?
Mjerenjem napona izmjerio sam prisutnost i istosmjernog i izmjenicnog napona na stezaljkama dizne. Na raspolaganju od mjerne opreme bio mi je samo unimer.
ODGOVOR:Napon na injektoru je 12V a upravljanje injektorom obavlja ECU centrala. U ovom slucaju treba izmjeriti tlak goriva koji mora biti oko 1 bar tek nakon toga možete ispitivati napone i signale na pojedinim senzorima. Oblik signala injektora je specifican , to je okomita krivulja s oštrim vrhom koji ima blago padajucu krivulju . Ispitajte još MAP senzor, senzor leptirastog ventila ( potenciometar ) i senzor temperature motora.
S vašim instrumentom ne možete daleko stici u dijagnostici motora.
DODATNO PITANJE:
Koja je uloga upravljacke elektronike plina u prekidanju injektora?
Može li njezina neispravnost direktno utjecati na rad injektora za benzin?
Pretpostavljam da može, no zanima me kako funkcionira mehanizam prekida rada benzinskog injektora dok auto prebaci na plin.
ODGOVOR:
Razliciti plinski sustavi ne moraju imati isi nacin rada . Postoje razlike izmedu pojedinih proizvodaca. Jedan od poznatih plinskih sustava radi na slijedeci nacin. Motor uvijek pali na benzin a prekapcanje na plin nastati ce u momentu kada rashladna tekucina postigne temperaturu od 40°C jer je tako podešen program. Na navedenoj temperaturi aktivira se termicki senzor koji šalje impuls u plinsko racunalo. Plinsko racunalo putem upravljacke elektronike na koju su spojeni benzinski injektori zatvara benzinske injektore a istovremeno ( ili nešto ranije "milisekunde" ) otvara preko plinskog elektromagnetskog ventila dovod plina direktno na plinske injektore. Ovaj proces je sinkroniziran i odvija se u djelicu sekunde.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 306 - IAC VENTIL SE ZAPRLJA

Datum objave: 24.10.2007 10:27:00
Slika
PITANJE: Imam problem sa Peugeot 306 1.4i 1998god. Mesec dana posle polu generalne povremeno se gasio na ler gasu i to najcešce kada je zagrejan i sa vremenom to sve cešce. U servisu su mi ocistili IAC ventil i rešili problem, ali evo posle tri meseca ponovo se javlja isti problem. Ocistio sam ga, bez odlaska u sevis i problem je ponovo rešen. Ventil je bio samo malo zaprljan od uljnih isparenja (po mom mišljenju). Pitanje: Da li da kupim novi IAC ventil, ako mi se problem sa gašenjem ponovi javi, ili je moguce da je kvar još u necem drugom.
ODGOVOR:Pravo pitanje je zašto se IAC ventil tako cesto zaprlja . Ako su to uljne pare tada cete morati otkloniti povecanu kolicinu uljnih para , u protivnom trebate cesto cistiti navedeni ventil. Uljne pare su znak da je kompresija slaba.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - SLABO GRIJANJE

Datum objave: 24.10.2007 10:13:00
Slika
PITANJE: pomoc u vezi auta golf 3 94 benzin 55kw 1.8, imam slabo grijanje radna temperatura oko 70%, u leru se malo penje oko 80%, na otvorenom padne i ispod 70 %,stavljen nov termostat, napominjem auto ima klimu, primjetio sam da i ljeti slabije hladi, sa klimom radi normalno, šta ciniti jer je nemoguce voziti kad stakla magle, jer se ne mogu osušiti kad slabo grije, šta preduzeti u vezi malog ali meni velikog problema jer je vidljivost na 0 ...
ODGOVOR:Preduvjeti da grijanje bude u vašem vozilu dobro su : radna temperatura motora mora biti iznad 85°C, termostat mora biti potpuno ispravan, radijator grijaca ( mali hladnjak ) ne smije biti zacepljen, komande sustava grijaca moraju normalno otvarati i zatvarati zaklopke sustava grijaca, hladni zrak mora nesmetano moci dolaziti na radijator grijaca, gumene cijevi grijaca za rashladnu tekucinu moraju omogucavati normalni protok rashladne tekucine kroz radijator grijaca. Ispitajte po navedenom redoslijedu sve dijelove sustava.
na vrh Povratak na vrh