Danas je: 11.12.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

PEUGEOT 307 - ZAPINJE MJENJAC

Datum objave: 14.09.2007 10:32:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam Peugeota 307 s 1.4 motorom i u posljednje vrijeme imam mali problem s mjenjacem. Prilikom šaltanja iz 1. u 2. brzinu i iz 2. u 3. desi se da mjenjac nece uci u brzinu, ali nakon što pustim spojku i ponovo stisnem sve bude dobro i mijenja, radi normalno. Nikakvih cudnih zvukova prilikom šaltanja brzina, niti kod stiskanja spojke nema i sve vrijeme mjenjac radi normalno osim jednom u 5-6 dana kada se desi da tako zapne. Mislio sam mijenjati ulje mjenjaca jer je auto prešao 65.000 km u 3 godine, ali mislim da ovdje nije problem u ulju.
ODGOVOR:Poteškoca koju navodite može nastati povremeno a uzrok može biti lamela koja ostane u kontaktu sa zamašnjakom , nakon ponovnog stiskanja pedale spojke lamela se odljepi od zamašnjaka a šaltanje postane normalno. Ulje u mjenjacu se mijenja svakih 60.000 km ili svake dvije godine.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FABIA - NA PLIN KAŠLJE

Datum objave: 14.09.2007 10:26:00
Slika
PITANJE: Auto je Skoda Fabia 2002 1,4MPI 44kw
Kad motor radi na benzinu onda je sve u redu, ali kad prebacim na plin onda u razlicitim intervlima kašlje i podripava, nosio sam ga na servis i oni su promjenili svu instalaciju od plinskog uredaja, svjecice su kupljene od ovlaštenog distributera skode, i nemam ideju šta bi moglo da bude. Pomozite!!!
ODGOVOR:Ako ste potpuno sigurni da motor radi bez greške na benzin tada uzrok treba tražiti u plinskom sustavu koji je ugraden na vaše vozilo. Kod rada na plin uzroci mogu biti : struja , visokonaponski dio ( bobina kablovi za svjecice ), filter plinske faze, filter tekuce faze, kolicina plina kod pojedinih brojeva okretaja, isparivac. Ispitajte sve što je navedeno.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 - PROBLEM PRI PALJENJU

Datum objave: 14.09.2007 10:18:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Audi A6 2.4 121kw (1999 serija motora AGA) imam cudan problem pri palenju, kada je motor hladan pali bez problema ali trokira dok se ne ugrije a kada je topao ne pali iz prve nego treba duže verglati. Ne pali iz prve takoder ako je parkiran nekoliko sati na jakom suncu. posijetio sam dva ovlaštena servisera medutim nisu pronašli ništa, jednom su mijenjali senzor temperature zraka a jednom bravu, ali sve u svemu ništa nisu riješili.
ODGOVOR:Nije dovoljno zamijeniti poneki senzor i ocekivati da problem bude riješen. Posao dijagnostike treba odraditi do kraja , otkriti sve nedostatke i nakon toga dovesti motor u ispravno stanje. Ovom prilikom mogu vam samo nabrojiti moguce uzroke a to su: elektricni konektori , loša kompresija, nezabrtvljenost usisnog kolektora, tlak i kolicina goriva, sustav paljenja, ETC senzor, Maf senzor, Map senzor, senzor leptirastog ventila, injektori, senzor temperature zraka, senzor radilice, CKP senzor, ispušni sustav, EVAP ventil, ECU centrala.
Kao što vidite ima toga dosta ali treba krenuti redom . Poceti treba s ispitivanjem mehanickog sustava , nakon toga ide ispitivanje tlaka i kolicine goriva i t,d.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA 1,7 TD - CRNI DIM

Datum objave: 12.09.2007 21:18:00
Slika
PITANJE: Posjedujem Opel Vectru 1.7 TD. 60kw, 93/94 god sa isuzzu motorom. Zanima me koja je normalna radna temperatura motora? Primjetio sam da mi se motor pregrijava i temperatura na kazaljci mi pokazuje do 97-98 C stupnjeva što me zabrinjava. Takoder sam primjetio i da mi se hladenje motora pali na 95 C st. i radi 2-3 sekunde te se ponovno ugasi i tako opet svakih 40-60 sekundi dok mi za to vrijeme kazaljka pokazuje sve vecu temperaturu! Isto tako me brine i oblak crnog dima koji izlazi iz auspuha pri malo jacem gasu, u bocu rashladne tekucine nema ulja ali mi se napravi veliki pritisak u boci te se smanji razina vode za 3-4 dcl, primjetio sam i da mi pušta ulje oko brtve glave ali skoro zanemarivo!? Takoder me zanima i zašto mi slabo vuce tj ubrzava, pošto je TD, imam osjecaj kao da je obican dizelski motor? Koliko ja imam saznanja turbo bi se trebao paliti na oko 2500 okretaja/min ali ne osjetim nikakvu razliku, da li se možda varam? Što da radim u svezi mojih problema? Motor inace odlicno radi i pali od prve, kako se inace kaže "radi kao beba".
ODGOVOR:Radna temperatura motora na otvorenoj cesti je 85 do 90°C a u gradskoj vožnji kada su ljetne temperature oko 95°C. Ventilator na hladnjaku pali se na 96°C. Opasna temperatura za motor je ona iznad 108°C. Ukoliko mislite da se motor pregrijava tada treba izmjeriti temperaturu rashladne tekucine i po potrebi ispitati i otkriti uzrok . Crni dim je znak nepotpunog izgaranja goriva a uzroci mogu biti dize, filter zraka, suženje usisnih kanala, niski tlak turbine, regulacija turbine, loše stanje mehanike motora. Slabo ubrzanje povezano je s prethodno navedenim mogucim uzrocima. Na vaše pitanje što da radite odgovor je jednostavan, napravite dijagnostiku motora , utvrdite cinjenice i otklonite greške.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 220 E - REPARIRANA PUMPA ?

Datum objave: 12.09.2007 21:14:00
Slika
PITANJE: Imam problema sa pumpom Luxas, išao sam kod servisera, isti je preporucio repariranu pumpu, za koju je receno da je garancija godinu dana.Molim savjet dali je pametno stavljati repariranu pumpu.
ODGOVOR:Ako dobivate garanciju tada možete ugraditi spomenutu pumpu.
VEZANO UZ ODGOVOR: "octavia smeta joj kiša"
12.9.2007. 9:49
VEZANO UZ ODGOVOR: "octavia smeta joj kiša"
S obzirom da sam poslom vezan uz održavanje Škoda vozila htio bih vam pomoci da bolje odgovorite na pitanje vezano uz Octaviu 1.6.
Naime kod Octavia 1.6 oznaka AEE motora je ucestala greška da nakon 5-6 godina uporabe kod vlažnog vremena dode do gašenja motora ili nemogucnosti paljenja.
Kvar se jednostavno otklanja zamjenom bobine cija je cjena cca 1300 kn..Kvar je dosta teško dijagnosticirati jer se ne pokazuju nikakve greške na ispitnim uredajima, ali iz iskustva znadem da je to tipicni kvar za taj motor.
ODGOVOR:
Poštovani , raduje me što ste se javili . Ovom prilikom želim vam se posebno zahvaliti na vašoj pomoci i vašem savjetu . Do nekih spoznaja na podrucju dijagnostike možete doci jedino kroz praksu i zato je vaš savjet jako dragocjen.
na vrh Povratak na vrh

OPEL VECTRA C - RAD PUMPE ZA GORIVO ?

Datum objave: 24.03.2011 22:53:24
Slika
PITANJE: Što se tice rada pumpe goriva dok auto radi na plinu, razgovarajuci s nekim automehanicarima i elektricarima mišljenja su ista kod sviju, dok je auto na plinu pumpa nema potrebe da radi. Sugriran mi je relej koji ce pumpu iskljuciti automatski kako se auto prebacuje na plin odnosno obrnuto na benzin. Pošto se i vi bavite ugradnjom plina, zanima me i Vaše mišljenje. Koja je svrha i ima li je da pumpa radi dok je auto na plinu.
ODGOVOR:Vaša ideja i sugestije vaših majstora nije prihvatljiva iz razloga sigurnosti. Prilikom vožnje na plin u nekom momentu može doci do kvara na plinskom sustavu ili može jednostavno nestati plina u rezervoaru , tada vi jednostavnom radnjom prebacujete da motor radi na benzin. Kada je pumpa za benzin spojena na uobicajeni nacin tada motor odmah bez zastoja prihvaca gas i dalje normalno radi . Ako je to spojeno na vaš nacin motor ce se ugasiti i proci ce neko vrijeme dok pumpa za benzin ne stvori potreban tlak i kolicinu goriva na brizgalicama ( injektorima ) . Sada zamislite tu situaciju da ste toga casa bili u fazi pretjecanja drugog vozila .
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 106 - USISNA GRANA

Datum objave: 11.09.2007 20:08:00
Slika
PITANJE: Moj problem je usisna grana(pušta zrak/falš) ima li neka alternativa (neke cijevi ili crijeva )do nabavke kompletne.Auto je peugeot 106 2000 god 1.4 benzin .
ODGOVOR:Ako znate gdje je mjesto propuštanja tada to mjesto možete zabrtviti. Kontrola se može napraviti pomocu komprimiranog zraka .
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA - AIR BAG

Datum objave: 11.09.2007 20:04:00
Slika
PITANJE: Imam Fiat BRAVA 1.6 16v, 97. god. Na autu se upalila lampica za airbeg.
Ispostavilo se da je rashladna tecnost curila na airbeg centralu. Skinuo sam centralu, ocistio necistocu, zamenio dva kondezatora, popravio izgorele vodove. Da li mogu tu airbeg centralu vratiti u auto a da ne dode do aktiviranja airbegova?
ODGOVOR:Upravljacku centralu sustava AIR BAG-a možete ponovo ugraditi u vozilo. Prije ugradnje najprije odspojite akumulator, zatim ugradite centralu, spojite ponovo akumulator. Nakon toga trebati ce poništiti grešku ( ugasiti kontrolnu lampicu ). Ako se navedena lampica ne gasi to znaci da još postoji neka greška koju treba otkloniti. Ukoliko se lampica ne pali to znaci da je sustav ispravan.
na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT - STAVLJANJE MOTORA U FAZU

Datum objave: 10.09.2007 18:49:00
Slika
PITANJE: Prvo svaka pohvala vama na ovoj stranici.
Imam dva pitanja,auto je ford escort 1.8d,1996 god.Auto je super radio i odlicno palio po jutrima.Mjenjao sam zupcasto remenje i od onda mi auto po jutrima teže pali a kasnije dobro,i osjecam da promjenio zvuk,nekako kao da više prenosi vibracije.Pomalo me strah da nisam negdje omanuo kod uzubljivanja.Znam za oznake na bregastoj i pumpi imaju rupe za alat i to je ok,više me zabrinjava tocan položaj radilice. Ona navodno nema oznake nego je definirana alatom koji se umece u blok motora,kada se skine altenator.Ja nemam tocno original alat pa sam se poslužio obicnim M10 šarafom,ali nisam znao šta moram tocno da uradim u vezi te faze pa sam samo na remenici radilice i na bloku zacrtao fazu i tako promjenio remen.Bojim se da sam tu mogao kiksati i koliko je to vjerodostojno.Molim vas da mi odgovorite na koji nacin kad se taj alat za radilicu umetne(ili ušarafi)u blok motora na što i na koji nacin moram obratiti pozornost da bih dobio poziciju radilice ili bi što pomoglo da skinem karter motora pa da onda rucno namjestim radilicu u GMT na prvom cilindru.Drugo pitanje se odnosi na alnaser.Kako bih mogao znati dali alnaser postiže dovoljnu brzinu okretaja pri paljenju,na koji nacin bi se to moglo ispitati.
ODGOVOR:Kada se stavlja motor u fazu tada se moraju koristiti odgovarajuce naprave-alati za tu svrhu. Ako te naprave imate tada iste treba staviti na predvideno mjesto jer to tocno definira položaj radilice, bregaste osovine i visokotlacne pumpe. Nakon toga može se provjeriti i po potrebi korigirati staticki kut paljenja na visokotlacnoj pumpi. Broj okretaja radilice možete izmjeriti na dva nacina , pomocu osciloskopa i senzora GMT ili pomocu mehanickog davaca impulsa koji se spoji na visokotlacnu cijev prije brizgalice ( dize ).
Kada se stavi naprava-alat za položaj radilice tada se koljeno radilice nasloni na navedeni alat. Okretanje radilice unazad je moguce a prema naprijed nije moguce jer to ne dozvoljava alat. Moment kada se koljeno radilice nasloni na alat je tocan položaj za fazu.
DODATNO PITANJE:
Molim vas samo mi recite dali možem sa zamjenskim alatom(vijak M10)koji ušarafim odrediti fazu,ili se vijak mora pretokariti na neku odredenu mjeru ili dimenziju da bi tocno odgovarao alatu .
ODGOVOR:
Možete i na taj nacin odrediti fazu ukoliko tocno odredite dužinu navedenog vijka. Bolji nacin od toga je da posudite originalni alat kojega možete tocno izmjeriti , nacrtati i po tom nacrtu napraviti. Dužina alata je neobicno važna za odredivanje tocne pozicije koljenastog vratila.
na vrh Povratak na vrh

VW PASSAT - VIŠE PROBLEMA

Datum objave: 10.09.2007 18:44:00
Slika
PITANJE: VW Passat 1.6i, 1997.g. oznaka motora AHL .Broj prijedenih kilometara 168 000. Prije nekih 20 000 km pocela mi je nestajati rashladna tekucina. Najprije je pocelo po malo, decilitar ili dva, a u zadnjh 2 tjedna 1 litru na 300 km. Nigdje nema vidljivih oštecenja hladnjaka ili crijeva, nigdje ne curi voda izvan motora. Motor troši u prosjeku 3 dcl ulja na 1000 km. Danas sam primjetio na cepu od ulja emulziju boje bijele kave. Na mjeracu ulja, ulje je sivkaste boje i nema emulzije. Radna temperatura motora je uvijek normalna, nikad se nije pregrijao. Otkad je pocela nestajati rashladna tekucina motor ponekad nemirno radi, lambda sonda pokazuje greške, u vožnji auto iznenadno izgubi snagu i pocnu detonacije iz auspuha, te isto tako detonacije prestanu i auto pocne primati gas. Zanima me koliko bi kod Vas koštala polugeneralka i ultrazvucno cišcenje injektora navedenog motora?
ODGOVOR:Vaš motor treba najprije strucno pregledati a nakon toga mogao bih vam reci i cijenu popravka. U ovom slucaju trebate racunati najprije na mehanicki popravak motora a zatim i na ispitivanje i dijagnostiku sustava ubrizgavanja goriva i eventualni popravak toga sustava.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN C-3 - UGRADNJA PLINA

Datum objave: 10.09.2007 18:37:00
Slika
PITANJE: Koji plinski sistem bi preporucili za automobil citroen C3 1.4i, 2005 godina proizvodnje.Dali je potrebno da se za taj motor ugraduje flah-lube i simulator nivoa goriva ?
ODGOVOR:U vaše vozilo može se ugraditi plinski sustav s cetiri plinska injektora , najbolji se pokazao i dokazao PRINS. Uz navedeni sustav može se ugraditi i flash lube ali nije nužno.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - DEFORMACIJE GLAVE

Datum objave: 10.09.2007 18:25:00
Slika
PITANJE: Imam corsu 1.7 cdti 2004 74Kw 120000 Kilometara
Prije nekih 2 mjeseca bile su vadene dize i cišcene ali kada su bile vracene u motor bio je puko uložak jedne dize i u vožnji je auto ostao bez vode tj. sva voda je kroz cilindre izašla na auspuh van. Kod ovlaštenog servisa autu je skinuta glava motora i generalno je uredena ali kada je auto sastavljen bila je stavljena zamjenska brtva za glavu i šarafi koji su bili na toj glavi i prije. I sada nakon prijedenih 4000 kilometara auto je poceo gubiti vodu i ustanovljeno je u drugom servisu da je voda ulazila u prvi cilindar i na ispitivanju je utvrdeno da je glava motora svinuta i da je zbog toga ulazila voda u motor.Sad je narucena orginalna brtva i glava motora je pobrušena pa ce motor biti sastavljen u narednih par dana, ali mene zanima dali je moguce da se je glava motora mogla svinuti zbog zamjenske brtve ili neceg drugog (krivog pritezanja glave itd.) i dali se glava motora još doteže nakon prijedenih 1000 kilometara ili se može samo dotegnuti radi sigurnosti da je stegnuta do kraja.
ODGOVOR:Na motoru se mogu dogoditi mnoge neželjene stvari pa tako i ovo o cemu govorite. Uzroci deformacije glave mogu biti razni , pregrijavanje motora , loša obrada glave , loši materijali , nestrucna montaža, korištenje nekvalitetnih materijala i slicno. Kada se radi zahvat na glavi motora tada ne smije biti nikakvih improvizacija jer je to najoptereceniji sklop motora kako termicki tako i dinamicki. Uz korištenje najboljih materijala sam zahvat mora biti napravljen po svim pravilima struke. Vijci glave se ne dotežu naknadno.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 - BROJAC OKRETAJA MOTORA

Datum objave: 10.09.2007 18:20:00
Slika
PITANJE: Redovito citam vašu rubriku besplatnih savjeta i mogu vam reci da sam jedva cekao da ih ponovo mogu citati jer me to jako zanima,a sad se i ja javljam pošto imam jedan problem na svome autu.
Vozim audija A6 98god, motor 2,4 AGA ,problem je u sljedecem
-neki dan mi se upalila lampica od kocionog ulja i obloga a zatim se upalila i lampica motora (ulje) koje su blinkale a stalno je gorila lampica od ABS-a,obrtomjer je pao dole i nije ništa pokazivao a kilometraža je normalno pokazivala i sve ostalo je normalno radilo
-pregledao sam kolicinu ulja za kocenje i u motoru i sve je bilo ok,kocione obloge su isto ok ali te lampice i dalje blinkaju
-u vožnji se nekada te lampice ukljuce i gore pa se opet znaju same i ugasiti
-spajao sam ga na dijagnostiku VAG COM i unišao u modul ABS-a pa je pokazao 01203-ABS-Instrumentna ploca elektricni spoj,03-10 nema signala- Intermittent
grešku sam obrisao i nije se više javljala,pa me zanima na koju se to instrumentnu plocu odnosi,jucer sam bio i kod prijatelja u servisu pa smo ga spojili na BOSCH ESI i on nije pokazao nikakav kvar na ABS_u,samo je bilo nekih greškica sa lamda sondom koje smo opet poništili,,a lamda je normalno pokazivala svoj rad.
-sad mene interesira dali obrtomjer ima neki svoj posebni senzor sa koji ga pogoni ili to ide iz nekoga drugoga sustava
-imam ugraden i plinski sustav BRC (just heavy) koji dobro radi ali kad se pojavi ta greška sa lampicama on se iskljuci jer neradi obrtomjer ali onda normalno radi na benzinu i kad se te lampice ponovo ugase pali se ponovo plinski sustav i vožnja ide bez problema
-sad me zanima gdje bih kvar mogao tražiti pa da ga probam rješiti,pretpostavljam da je negdje loš kontakt ali neznam odakle bih mogao da krenem (radim elektroniku pa mi struja u autu nece biti neki problem)
-neznam ima li ovaj model kakvih boljki sa ABS-om pa bih to volio znati
ODGOVOR:Brojac okretaja motora ima senzor na radilici od kojega dobiva impulse i na taj nacin racuna broj okretaja motora . Greška može biti sam senzor, elektricna instalacija i instrument ploca.
Vi najprije krenite od senzora i elektricnih konektora, nakon toga ispitajte elektricnu instalaciju i na kraju instrument plocu.
na vrh Povratak na vrh

ALFA 156 - SELEN BLOKOVI

Datum objave: 10.09.2007 18:14:00
Slika
PITANJE: Zanima me dali Vi možete na prednjim doljnjim vilicama na Alfi 156 2.4jtd 2002.g. zamijeniti samo selen blokove ili se moraju mijenjati cijele vilice ? Dali znate koliko bi to, otprilike, koštalo ?
ODGOVOR:Selen blokovi se mogu mijenjati pojedinacno , u tom slucaju ima više posla nego kada se mijenjaju kompletne vilice. Ako ste u blizini dodite do nas kako bih pogledali detalj na selen bloku, nakon toga možemo reci i cijenu .
na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO - PUCKETANJE IZ AUSPUHA

Datum objave: 10.09.2007 18:09:00
Slika
PITANJE: Molim vas da mi odgovorite na ovo pitanje,Imam Fiat Tipo 1,4karb. prešao 80 000tk,perfektno radi,razvodnik podešen,karburator isto.Problem je sledeci:pri oduzimanju gasa,kada obrtaji padnu na minimum cuje se pucketanje iz auspuha.Pokušao sam da naštelujem smesu goriva i vazduha,ali bez uspeha.Pomozite strašno me nervira.Pozdravi iz Ohrida Macedonia
ODGOVOR:Ako je kod vašeg vozila razvodnik paljenja na glavi motora onda se kut predpaljenja ne može podešavati. Ako je razvodnik paljenja na bloku motora kut statickog predpaljenja treba biti 10° . pucketanje o kojem govorite znak je nepotpunog izgaranja i nepravilno podešenog paljenja . Napravite kontrolu faze, predpaljenja i sustava paljenja.
na vrh Povratak na vrh

FIAT TIPO - PUMPA ZA GORIVO

Datum objave: 10.09.2007 18:00:00
Slika
PITANJE: Imam fijat tipo 1.4 ie problem mi je sa pumpom za gorivo. Desi se da na nju prilikom paljenja ne dolazi struja,kada joj dam direktan inpuls struje ona proradi zatim se desi da jedno izvjesno vrijeme pali normalno .Kad ponovno zašteka opet radim isto.Izgleda da je to problem kod fijata jer mi jedan poznanik ima isti problem.
ODGOVOR:Ispitajte najprije relej pumpe za gorivo , nakon toga ispitajte elektricne kontakte i instalaciju do pumpe za gorivo. Po potrebi ocistite veliki konektor i pinove na upravljackoj centrali ECU.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES E200 CDI - TROŠI ULJE

Datum objave: 10.09.2007 17:50:00
Slika
PITANJE: Najpije svaka Vam cast za ovolike odgovore, pravi ste. Evo i mog problema pa ako uhvatite vremena biti cu Vam jako zahvalan:
Mercedes E200 CDI, 98 god., automatik, prešao 244 000 km. Troši jako puno ulja približno 1 litra na 1000 km ako se vozi na nekih 2500 ili 3000 obrtaja (autoput). Kad se malo jace doda gas izbacuje crni dim. Vidi se malo ulja na turbini ali ne curi ispod motora izgleda da motor jednostavno sagori ulje.Koji je kvar ovdje u pitanju? Ako je to turbina, a sve mi se cini da je, da li smije voziti dalje ili se odmah mora popravljati? Koliko približno iznosi popravak turbine i da li se može popravit? Koliko je nova turbina?
ODGOVOR:Potrošnja ulja može nastati na tri nacina , potrošnja preko turbinskog punjaca, potrošnja na vodilice ventila i potrošnja preko klipnih prstena i cilindra. U svakom boljem servisu možete utvrditi kako vaš motor troši ulje. Najjeftiniji popravak je ako se radi o turbini, nakon toga nešto skuplji popravak je uredenje glave motora i najskuplje je kada motor troši ulje na klipne prstene i cilindar.
Obavite pregled vozila i zatražite strucno mišljenje servisa .
na vrh Povratak na vrh

VW JETTA - ISPITAJTE HLADNJAK ULJA

Datum objave: 10.09.2007 17:47:00
Slika
PITANJE: U boci za tekucinu hladenja motora pojavila mi se masnoca, ulje.
Mislim da je to posljedica ili oštecenja diftunga glave motora ili što je moguce diftung hladnjaka ulja kod filtera ulja. Rijec je o autu marke Jetta Volkswagen, turbo dizel 1988 godište.Molim Vas da mi savjetujete da li prvo da promjenim hladnjak ulja kod filtera ulja pa da vidim reakciju ili da odma radim promjenu diftunga glave motora.
ODGOVOR:Vaš zakljucak je ispravan. Demontirajte hladnjak ulja , operite ga od ulja i nakon toga možete ga ispitati komprimiranim zrakom. Ako hladnjak ne pušta uzrok je brtva glave ili sama glava motora.
na vrh Povratak na vrh

CITROEN XSARA - ZATRAŽITE DRUGO MIŠLJENJE

Datum objave: 10.09.2007 17:38:00
Slika
PITANJE: Imam Xsaru, 98.g., 1.4i (75 KS), 83000 km.Odnedavno su se poceli javljati problemi. Motor ponekad radi vrlo nemirno, kao da trza, nevoljko reagira na gas, trese i odaje dojam kao da ce se svaki trenutak ugasiti. Problem se pojavljuje povremeno, pogotovo ako je zagrijan, iako to nije pravilo....Uglavnom, promjenjene su svjecice - motor i dalje trza...
Ocišcene su dizne, ali problem i dalje postoji. Pregledane se bobine i mehanicari u Citroenu kažu da nije problem u njima, vec najvjerojatnije u glavnom kompjuteru motora, pa oni predlažu da ga se zamjeni. Kad sam pitao za cijenu, kažu 7000 kn (skoro sam se onesvjestio...). Pa zar oni ne mogu ubaciti neki drugi komp i provjeriti da li je do njega problem, jer što ako ja dam skoro 1000 eura za novi kompjuter i pokaže se da u njemu nije problem?! Ne znam što da napravim... Da li ste Vi imali slicnih problema i iskustava? Ako možete, molio bih da me savjetujete...
ODGOVOR:Kada bilo tko dobije negativnu vijest ona nas uvijek iznenadi . U vašem slucaju dobro bi bilo zatražiti i drugo mišljenje u servisu kojem vjerujete, nakon toga znali bi da li je dijagnoza ista ili razlicita. Na vašem vozilu nije moguce uzeti racunalo s drugog vozila i tako utvrditi ispravnost vašeg racunala jer vaše racunalo ima svoju šifru koja je kompatibilna s imobilajzerom koji se nalazi na vašem vozilu. Medutim postoji i drugi nacin da se ustanovi ispravnost vašeg racunala zato vam i predlažem da napravite dijagnostiku u drugom servisu. Moram reci da ovakvi slucajevi u praksi nisu rijetki , ovo vam govorim iz osobnog iskustva.
na vrh Povratak na vrh

SKODA OCTAVIA - SMETA JOJ KIŠA

Datum objave: 10.09.2007 17:32:00
Slika
PITANJE: Imam Škodu Octaviu 1.6, iz 2002.god.Problemi su se poceli javljati prije godinu dana kad sam vozio po kiši. Prešao sam preko lokve i auto je stalo. Uspio sam ga upaliti tek iduce jutro. Nakon toga sam promjenio sve zaštitne plastike, svjecice, kablove od svjecica te ga vozio u Škoda servis na provjeru. Tamo je spojen na kompjuter ali nikakva greška nije prikazana. Auto mi se još i sada gasi po kiši, stalno sam kod mehanicara ali nitko nema pojma u cemu je problem.
ODGOVOR:Na žalost ima i takvih kvarova kada je kvar teško pronaci i otkloniti. Uzrok kvara treba tražiti na elektricnim spojevima i na nekom od senzora motora . Posebno treba kontrolirati senzor GMT. Možda bi dobro bilo da vaše vozilo date u servis kada je kišno vrijeme tako da se može raditi ispitivanje po takvom vremenu.
na vrh Povratak na vrh