Danas je: 26.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

RENAULT MEGAN - UGRIJAN NE PALI

Datum objave: 07.09.2007 20:01:00
Slika
PITANJE: Moj Renault Megan 1.4 , 16V,2000.g. benzinac,kad je ugrijan ne mogu nikako upaliti.Kada odstoji 5 ili više sati i potpuno se ohladi pali bez problema.U vožnji radi savršeno.
ODGOVOR:Postoje dva osnovna uzroka radi kojih motor ne pali u navedenom momentu, prvi uzrok je nepostojanje elektricne iskre na svjecici a drugi je mala kolicina goriva ili nikakva kolicina goriva na injektorima. Za prvi uzrok potrebno je provjeriti sustav paljenja . Ako je u pitanju drugi uzrok tada treba grešku tražiti na injektorima i na sustavu ubrizgavanja. Najbrže je naci kvar u momentu kada motor ne može upaliti.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - ULAZI VODA U PRTLJAŽNIK

Datum objave: 07.09.2007 19:52:00
Slika
PITANJE: Radi se o Golfu serije 4 2004. godina, prvi vlasnik neogreban.
Primjetio sam da je lijeva strana prtljažnika mokra poslje pranja vozila ili kiše.Ustanovio sam da voda dolazi na sastavu veznog lima lijeve strane prtljažnika ispod lampe ( ne curi od lampe).U ovlaštenom sevisu su mi rekli da je to normalno, nebih o tome svako ima pravo na svoje mišljenje.No ja kao vlasnik vozila ipak sam mišljenja da to nije normalna pojava.Prilikom zaljevanja zadnje lijeve strane oko vrata gepeka ( po braniku sastav vrata i branika ) dolazi do navedenog problema.U ovlaštenom servisu mi je receno da se radi o nekakvoj membrani.
ODGOVOR:Nije normalno da u prtljažnik ulazi voda. Navedeni problem treba tocno defektirati a zatim otkloniti uzrok. Cesti uzrok je gumena brtva zadnjeg stakla ili gumena brtva vrata.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIJA - KAŠLJANJE MOTORA

Datum objave: 24.03.2011 23:00:23
Slika
PITANJE: Škoda felicija 1,3 / 1995 (140.000 km)
Cestitam na ovoj stranici, koja je danas zaista rijetkost, te ujedno zahvaljujem unaprijed za eventualni odgovor i vaše mišljenje o sljedecem problemu: Automobil je svake godine redovito servisiran u ovlaštenom servisu i do sada je služio dobro, bez važnijih primjedbi za vozilo u svojoj klasi. Osobito nije bilo poteškoca vezanih uz paljenje i rad motora opcenito. S obzirom na minimalnu potrošnju ulja i moguce ubrzanje, cini se da je moror još u vrlo dobrom stanju.Prije priblizno 3 mjeseca se iznenada pojavilo zatrzavanje i "kašljanje" motora, pa cak i gašenje, što smo povezali sa eventualno lošim gorivom prethodno ulivenim na crpki INA. Automobil je potom pregledan od strucne osobe, a zatim i u ovlaštenom servisu. U oba slucaja, nakon 2-3 dana promatranja, odgovor je bio da je automobil ispravan i da motor radi besprijekorno. Medjutim, daljnjim korištenjem automobila evidentno je da problem nije otklonjen, a može se opisati ovako:
- Paljenje motora je redovito bez ikakvih poteškoca;
- Nakon paljenja (u bilo koje doba dana), 3-5 min iza toga u vožnji se cesto pojavi zakašljavanje motora, zatrzavanje, intenzivno vibriranje, pa cesto i gašenje motora (u gustom gradskom prometu to stvara nesigurnost, nelagodne, pa i opasne situacije).
- Ako se motor ne ugasi, nego automobil zbog inercije nastavi kretanje i motor "prihvati" paljenje, rad motora i ubrzanje je znacajno iznad onogašto bi trebalo odgovarati položaju papucice gasa (vjerojatno zbog izgaranja zaostalog goriva u cilindrima?).
- Ukoliko se gore navedene poteškoce nisu pojavile u pocetku, zapaženo je da ce gotovo sigurno vožnja proteci bez ikakvih problema.
- Zapaženo je takodjer da dio lampica na kontrolnoj ploci (lijeva strana) u tom pocetnom periodu ne radi, ili je vrlo slabog intenziteta. Nakon što gore opisane poteškoce prodju, i svjetla na kontrolnoj ploci postanu nesto intenzivnija.
Jasno je da ova poteškoca spada u dio problematike koja se teže dijagnosticira. No, cini se ipak da je odgovor negdje u elektricnoj instalaciji, sa efektom na sustav paljenja. Bez pretenzija za ikakvo strucno razmatranje, pitam se može li problem imati nekakve veze sa ukljucivanjem / iskljucivanjem uredjaja koji se naziva „automatski chock"?
ODGOVOR:Moje mišljenje je slicno vašem , treba najprije provjeriti elektriku vozila a to znaci sve elektricne spojeve na i oko motora , nakon toga po potrebi napraviti kontrolu svih kontakata koji se nalaze na kutiji s osiguracima. Nakon ovoga svakako treba pregledati veliki konektor koji je spojen na upravljacku centralu. Ukoliko i nakon ovoga nema promjene na bolje tada treba posumnjati na neki od senzora na motoru a koji je sastavni dio sustava ubrizgavanja.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA 1,7 DTI - CRNI TALOG

Datum objave: 24.03.2011 23:03:30
Slika
PITANJE: Na astri 1,7 DTI iz 2001 god, negdje od 65 t km, u posudi rashlane tucine zamjetio sam crni talog. U servisu su mi rekli da je to "normalno" za ovaj motor i da taj talog potjece od hladnjaka ulja na kucištu filtera ulja (porozitet), da se nece ništa dogoditi i da mogu voziti tako ali da povremeno pogledam stanje. Od tada sam prošao cca 22 t km i u zadnje vrijeme sam zamjetio da mi pada nivo rashladne tekucine u ekspanzionoj posudi (cca 1,5 l na 10 t km). Dali su ove dvije pojave medusobno povezane? Dali je ovo " normalno" za ove motore? Što vi predlažete?
ODGOVOR:Crni talog nije uobicajena pojava na tom vozilu. Ako je porozan hladnjak ulja tada bi se miješalo ulje i rashladna tekucina. Ako sumnjate u navedeni hladnjak ispitajte ga . Rashladna tekucina može nestajati na mnogo mjesta na motoru i oko motora. Kada postoji takva pojava treba ispitati sva mjesta koja mogu propuštati , kontrolu treba raditi kada je motor vruc jer je tada tlak u sustavu najveci.
na vrh Povratak na vrh

TOYOTA AVENSIS - UGRADNJA KVALITETNOG PLINA

Datum objave: 07.09.2007 14:25:00
Slika
PITANJE: Toyota avensis 2,0 motor otto-reg-kat-euro IV 1998 cm3 2007 god. 3000 km automatic.
Zanima me ugradnja autoplina molim kakve su mogucnosti ugradnje i cijena? Želim kvalitetni uradaj.
ODGOVOR:U vaše vozilo može se ugraditi plinski sustav PRINS neupitne kvalitete , cijena sustava ukljucujuci i flash lube za podmazivanje ventila je 13.500,-kn.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - ODVODNO CRIJEVO KLIME

Datum objave: 07.09.2007 14:18:00
Slika
PITANJE: Interesuje me gdje se nalazi odvodno crijevo klime kod audija a4 1996. klimatronik?To je crijevo koje ostatak kondenzovane vode ispušta napolje, mislim da se to crijevo zacepilo jer ta kondenzovana voda trenutno curi pod noge suvozaca.
ODGOVOR:Navedena cijev se nalazi na podnici iza centralne konzole. Oslobodite podnicu od tepiha i potražite to iza grijaca.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - XENON SVJETLA

Datum objave: 07.09.2007 14:13:00
Slika
PITANJE: Imam automobil Audi A4 2,4 Quatro god 98 ugradio bih BI XENON svijetla pa me interesira da li moram mijenjati komplet farove .Ili samo ugraditi sijalice jer sam cuo da se više ne trebaju mijenjati farovi .Ja ne vjerujem da se samo ugradi sijalica i stvar je gotova. Zato Vas molim da mi kažete što moram sve kupiti da bih na tom automobilu imao BI XENON svijetla.
ODGOVOR:Ako ugradite samo sijalice to nije pravi xenon . Ako želite pravi xenon tada se mijenjaju kompletni farovi i ugraduje elektronika potrebna za tu svrhu jer je za to neophodna visokofrekventna struja koju daju visokofrekventni generatori. Za detaljnije informacije nazovite bilo koji VW ovlašteni servis.
na vrh Povratak na vrh

VW LUPO - ZUJANJE

Datum objave: 07.09.2007 14:08:00
Slika
PITANJE: Nedavno sam kupio VW LUPO 50 god. 2001 sa 71000 km, nešto mi se cini da malo zuji motor osobito kada je u leer gangu, što to može biti?
ODGOVOR:Zujanje može nastati radi mjenjaca i radi motora. Zujanje iz mjenjaca je lako prepoznati jer ima karakteristican zvuk i frekvenciju. Zvukovi su nešto drugaciji kada dolaze iz i oko motora. Najlakše je doci do spoznaje u neposrednom kontaktu s vozilom.
na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA B - NAPRAVITE DIJAGNOSTIKU

Datum objave: 24.03.2011 23:06:25
Slika
PITANJE: Corsa B 1.2 16V 1999g. Imam problema u jutro kad je upalim zatrzava i treba neko vrijeme da se ugrije kako bi krenuo. A tijekom vožnje se upali lampica dolje ljevo pored pokazivaca goriva ,i kada se upali gubi snagu.
ODGOVOR:Napravite dijagnostiku koja ce obuhvatiti kontrolu dobave i tlaka goriva a nakon toga ispitati treba sve komponente sustava ubrizgavanja. Na ovaj naci najbrže cete naci kvar.
POMOC CITATELJA:
Mala pomoc u vezi odgovora od 7.9.2007, opel corsa B 1999 god
1,2 16V.
Isti problem sam imao na mojoj corsi (isti model, ista godina i motor). Problem je u regulatoru protoka zraka koji se nalazi na usisnoj usisnoj cijevi (izmedu filtera zraka i ulaza u mašinu).Cijena mu je oko cca 1300 kn, a može se naci i za 500 kn. Kad sam ga zamjenio riješili su se svi problemi oko trzanja, gubljenja snage, palenja itd. Nadam se da sam vam malo pomogao kao i vašim citateljima.
Pohvale za stranicu.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF IV - UPRAVLJACKI SUSTAV TURBINE

Datum objave: 07.09.2007 14:02:00
Slika
PITANJE: Imam jedan problem, vozim golfa IV 1,9 Tdi i sad nakon što auto dode do 110 auto jednostavno cukne i izgubi gas i više ne ide od 140 i stvar je takva da auto ne ubrzava ni od prve do 5 brzine nikako nego jednostavno kao da ima 20 konja! E kad se auto ugasi auto ubrzava do nekih 100-110 normalno i opet ista prica, cukne osjetiš da se gas izgubi i gotovo nema nikako gasa!
ODGOVOR:Problem je u upravljackom sustavu turbine , uzrok može biti upravljacki ventil turbine , zacepljenje usisnih kanala. Ispitajte najprije navedeni ventil a po potrebi ovo drugo.
na vrh Povratak na vrh

VW BORA - CHECK LAMPICA

Datum objave: 06.09.2007 18:30:00
Slika
PITANJE: Rješili ste mi par problema što se tice mene i mojih auta pa da vidim možete li mi pomoci. U pitanju je auto vw bora (jetta), 2.0 GLI, 85 kW, 2000 god. U vožnji mi se nedavno pocela palit žuta lampica CHECK (od motora ili...). Palila se neovisno o nacinu vožnje, otišao sam na servis (ne u VW SERVIS) i spojili auto na dijagnostiku i izbacilo je dvije greške koje u autodata imaju opis:
16518 - Heated oxygen sensor (HO2S) 1, bank 1 - no activity detected - Moguci kvar - Wiring open circuit, heating inoperative, HO2S i grešku
16519 - Heated oxygen sensor (HO2S) 1, bank 1 - heater circuit maltfunction - Moguci kvar - Fuse, wiring, HO2S dalje, majstor je rekao da je najvjerojatnije otišla lambda sonda na izduvnoj grani (ispred katalizatora), medjutim kako u vw servisu u dijelovima i drugim trgovinama nije bilo originalne lambda sonde ponudio mi je opcije da stavimo univerzalnu jer on ih stavlja vec 5 godina u ostala vozila i kaže da rade, pristao sam, kupili smo, spojili žice kako treba jer ne može se pogriješit jer su oznacene bojama, vratili je nazad u auto, obrisali grešku i otišao sam malo provozat auto, ugrijao sam ga na radnu temperaturu i vozao još malo i OPET se upalila CHECK lampica. Spojili smo ga na dijagnostiku i sad se javlja samo greška 16518. E sad, možete li mi reci da li je to do UNIVERZALNE lambda sonde, ili postoji mogucnost da se to pojavi i ako uzmem originalnu lambda sondu.
ODGOVOR:Navedena lampica bi se upalila i da ste stavili originalnu lambda sondu jer nije otklonjen osnovni uzrok koji blokira rad lambda sonde. Dijagnostikom sustava paljenja i sustava ubrizgavanja treba otkriti uzrok ( prevelika kolicina goriva, probijanje visokog napona, slabo brtvljenje usisnog kolektora ). Kada se otkrije uzrok i otklone nedostaci navedena lampica se više nece paliti .
na vrh Povratak na vrh

FORD ESCORT - UGRADNJA FILTERA

Datum objave: 06.09.2007 18:18:00
Slika
PITANJE: Prošli put sam vas pitao za benzinski filter za ford escort 1987, 1.1, 37kW pa ga nisam našao ni kod rezervoara niti oko motora. Izgleda da ga ni nema, možda ga je neko skinuo. Imao bih dva pitanja, prvo mislio sam da ja ugradim filter onaj obicni plasticni negdje na dovodnoj cijevi, a drugo, ja trenutno sipam eurosuper 95, dali bi se nešto desilo ako bih poceo sipati eurosuper 98, pošto mislim da bi možda bolje vukao na to gorivo.
ODGOVOR:Filter za gorivo možete ugraditi ali ne plasticni vec metalni jer metalni izdrži veci tlak i bolje filtrira gorivo. Eurosuper možete koristiti .
na vrh Povratak na vrh

FORD FOCUS - LETVA VOLANA

Datum objave: 03.09.2007 22:12:00
Slika
PITANJE: Vozim ford focus 1.6 karavan 2001. S prijedenih 140 000 km.Iz motornog prostora dopire mi zvuk kuckanja, a kad u mjestu okrecem volan lijevo-desno cuje se lagano škljocanje.Spone i stabilizatori su provjereno u redu.Mehanicar mi predlaže promjenu letve volana i tu je problem.Za novu mi u fordu traže 7000 kn što mi je jako skupo,a za polovnu ne znam koliko je to pametno.Što mi vi predlažete.Može li se letva reparirati ili kupiti zamjenska.
ODGOVOR:Zamjenska zubna letva ne postoji. Vecina zubnih letvi se može reparirati , prije bilo kakvog zahvata treba utvrditi što je na zubnoj letvi istrošeno i tada donijeti odluku što se treba raditi .
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 307 - VELIKI SERVIS

Datum objave: 03.09.2007 22:03:00
Slika
PITANJE: Imam Peugeot 307SW 2.0 HDi sa 90 konja 2003 godina.
Sada ima 116000 km i trebao bi raditi "veliki servis" te me zanima što se podrazumijeva pod time?
Takodje imam cudno zviždanje, zvuk kad auto usporava slicno kad avion slijece, to se ne cuje kad je auto u neutralnoj brzini i kad ubrzava tek kad usporava na cca 30km-20km?
ODGOVOR:Zvuk koji vas brine može nastajati radi propuštanja na visokotlacnoj strani turbine ali može biti i nešto drugo što svakako treba otkriti i otkloniti. Na velikom servisu mijenjaju se svi filteri i po potrebi kocne obloge. Ulje u mjenjacu , kocnicama, servo volanu i antifriz mijenjaju se svakih 60.000 km ili svake dvije godine. Ostalo se radi po potrebi.
na vrh Povratak na vrh

OPEL SENATOR - PUCA, NEMA SNAGE ....

Datum objave: 03.09.2007 21:54:00
Slika
PITANJE: Vozim Opel Senatora 3.0i 130kw,automatik.Sve je radilo besprekorno, išao je imao snagu brzinu...sve!!!Ali odjednom je poceo da "puca"(ima ugradjen plin),da neravnomerno radi na leru,da nema tu snagu,da uzbrdo nemože da predje 3000 obrtaja,da kada se vozi nizbrdo bez gasa-gasi se,ili na pravcu kad se oduzme gas a obrtaji spadnu on se ugasi,kako na plinu tako i na benzinu.Ja sam pokušao da štelujem ler gas i protokomer,mada nisam trebao,ali sad je još gore!Možete li mi pomoci i predpostaviti kvar?Recite mi kako da naštelujem barem približno protokomer,kako treba da stoji dok auto radi na leru?POkušali smo kod majstora ali oni to izbegavaju!
ODGOVOR:Postoji dosta faktora koji mogu biti uzrok stanju motora kao što navodite. Prvo što treba provjeriti je faza motora, nakon toga ispitajte stanje kompresije. Ako je ovo ispravno može se krenuti dalje i ispitati ( izmjeriti ) tlak goriva i ispravnost injektora. Nakon ovoga ispituju se ostali dijelovi sustava ubrizgavanja ( senzori, davaci, i sl. ).Nakon ovoga radi se kontrola sustava paljenja . Mjerac protoka zraka se ne dira a njegovo podešavanje radi se samo u tvornici.
Teško je raditi dijagnostiku bez odgovarajuce servisne opreme i baze podataka.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 60 SX - LAMPICE

Datum objave: 03.09.2007 21:46:00
Slika
PITANJE: Imam dva pitanja.Posjedujem fiat punto 60sx iz '97god sa 108000 km. Prije dva dana mi se upalila lampica zracnog jastuka prilikom prelaska preko neravnine, pa me interesira što bi moglo biti, dali trebam mjenjati zracne jastuke ili je stvar u nekom kontaktu i koliko dode promjena zracnih jastuka ( za vozaca i suvozaca).
Prilikom gašenja motora lampica ulja mi se upali i svjetli 1 sek. I onda se ugasi. (u vožnji ne svijetli i prilikom paljenja motora normalno se ugasi.)
ODGOVOR:Uzrok paljenja lampice zracnog jastuka je loš spoj na nekom od konektora ili elektricnoj instalaciji, radi toga nije potrebno ništa mijenjati. Ispitajte tlak ulja i ako je on u granicama tada se pozabavite indikatorom ulja i po potrebi elektricnom instalacijom.
na vrh Povratak na vrh

OPCI SAVJETI - BOJA VOZILA ??

Datum objave: 28.03.2011 19:19:15
Slika
PITANJE:

Molim Vas da mi odgovorite na možda Vama glupo pitanje ,a meni jako bitno, naime kupio sam VW Boru karavan 2000god. uvoz iz Švicarske i u saobracajnoj mi piše da je boja vozila "hellblau" što u prevodu znaci svijetlo plava ili lagano plava, a auto je tamno plave boje. Dali je to OK, molim Vas za savjet?

ODGOVOR:

Na vašem vozilu postoji šifra boje ( treba se nalaziti kod rezervne gume na odgovarajucoj naljepnici ili plocici ). Nazovite ili otidite u ovlašteni VW servis i tocno cete ustanoviti o kojoj boji se radi i da li je u skladu s navedenom šifrom.

na vrh Povratak na vrh

OPEL CORSA - PIKSA U LETVI VOLANA

Datum objave: 01.08.2007 18:40:00
Slika
PITANJE: Zanima me da li se može nabaviti piksa u letvi volana za OPEL CORSU 2003.g 1,7D osim u ovlaštenom servisu i ako može da li se to može zamjeniti a da nije u ovlaštenom servisu?
ODGOVOR:Dijelovi letve volana rijetko se mogu nabaviti u trgovinama autodijelova, najcešce se navedeni dio mora naruciti i cekati dok ne stigne 3 do 15 dana. Kada imate potrebni dio , popravak možete obaviti gdje želite ukoliko imate servis od povjerenja.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT LAGUNA - VELIKA POTROŠNJA ULJA

Datum objave: 01.08.2007 18:29:00
Slika
PITANJE: Imam renault lagunu 1,9dci 2001. g.dynamic oprema. Od samog pocetka imam problema. Auto mi troši ulje. I to podosta. Trnutno na 1000 km potroši 4-5 litara.Majstori su mislili da je turbina pa smo slali na reparaciju ali su oni ustanovili da ne bi smjela biti toliko velika potrošnja radi nje iako je napravljenja reparacija turbine. Prije reparacija mi je curilo ulje radi toga što je pustilo na hladnjaku intercooler-a koji smo zamjenili. Motor se pojacano grije iako termometar to ne registrira. Pokazuje normalnu radnu temperaturu. Kada pokušam dodati jaci gas iz auspuha izlazi crni dim. Vozim s malim gasom te je podnošljivo, što se tice dima, ali ne znam što da dalje radim. Da li se isplati popravaljati i što bi to moglo biti?
Nedavno smo takoder promijenili neki senzor jer se stalno palila žuta lampica (ima kao grijac na sebi) tako da se sada više ne pali. Možda jednom u 1000 km.
ODGOVOR:Ako je potrošnja ulja tako velika kao što navodite tada treba reparatura motora . Prije bilo kakvih odluka i radova motor treba pregledati , napraviti test propuštanja cilindara i nakon toga se može tocno reci što treba raditi na motoru da bude ispravan. Kada se obavi spomenuti pregled motora može se znati i cijena popravka motora.
na vrh Povratak na vrh

BMW 530D - LOŠ RAD MOTORA

Datum objave: 01.08.2007 18:17:00
Slika
PITANJE: Imam 530d, e39, 2001. Auto ne vuce uvijek kako treba,tj. ako se krece iz stajanja sa punim gasom, tek izmedju 3-3,5 tisuce(kako kad) okretaja u trecoj brzini pocinje vuci kako treba i osjeti se onaj pravi okretni moment i onda dalje vuce kako treba dok god se ubrzava, a kroz cijelu drugu brzinu nema onaj pravi potisak, kao da se turbina nije dovoljno zavrtjela, ne osjeti se okretni moment i samim time ne ide kako treba. Drugi nacin koji sam otkrio kako da vuce normalno je da par sekundi držim gas na oko 2-2,5 tisuce okretaja , onda kada ga stisnem ide odmah normalno jako i u drugoj brzini, pa nadalje. Maksimalnu brzinu moze postici,nije da zaglavi na recimo 150. Turbina je nedavno mijenjana, svi filteri promijenjeni, pa me zanima u cemu je problem?
ODGOVOR:U ovom slucaju mogu postojati više faktora koji mogu biti uzrok lošeg rada motora, zato treba krenuti logicnim redom . Najprije ispitajte mehanicko stanje motora i to tlak turbine na usisnom kolektoru, stanje i prohodnost usisnih kanala, stanje kompresije, regulaciju turbine i upravljanje turbinom, stanje diza , prohodnost ispušnog sustava. Nakon ovoga provjerite i upravljacku elektroniku visokotlacne pumpe , potenciometar pedale gasa, mjerac protoka zraka . Ispitajte i dizu koja daje impuls GMT.
na vrh Povratak na vrh