Danas je: 23.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

JEEP GRAND CHEROKEE - PROBLEM AUTOMATSKOG MJENJAČA

Datum objave: 25.03.2011 01:53:22
Slika
PITANJE: Imam Grand Cherokee 4.0 limited 1993.g sa automatskim mjenjacem. Poceo mi je vrlo teško mijenjati brzine, a nakon desetak minuta, kada sam stao na semaforu, nije više htio krenuti. Motor radi i postiže obrtaje kao da je u "leru" iako je u položaju "D". Kad ga ugasim i nakon par sekundi ponovo upalim, normalno krene (ili naprijed ili unazad-ovisno o položaju mjenjaca) oko 20-30 metara, pa onda sve po starom. Motor radi, a mjenjac ne hvata. Interesira me što se desilo na mjenjacu i da li se može popraviti. Eventualno ako znate neku okvirnu cijenu popravka.
ODGOVOR:U mjenjacu se mogu dogoditi mnogo stvari koje utjecu na funkcionalnost, najcešce je to nedostatak ulja ili zacepljenje hidraulicnih kanala u mjenjacu. Na žalost dogadaju se i ozbiljniji kvarovi koji nisu jeftini. Na vašem vozilu bi najprije trebalo zamijeniti filter mjenjaca i ulje u mjenjacu, ako ni tada nema rezultata mjenjac treba dati na popravak . Kvarovi na mjenjacu uglavnom nastaju radi neredovitog održavanja , zamijena ulja i filtera predvidena je svakih 60.000 km ili svake dvije godine. Cijena popravka se može znati tek nakon otvaranja mjenjaca.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT SENIC - VENTILATOR

Datum objave: 01.08.2007 17:37:00
Slika
PITANJE: Vlasnica sam renault scenica 1999g. 1.6 16v imam problem da nakon gašenja motora, vozilo stoji cca 10 min ukljucuje se ventilator i radi stalno bez iskljucenja. Tek kad upalim motor nakon par sekundi ventilator se iskljuci. Napominjem da je temperatura bila viša na termometru nego nakon gašenja motora i takoder padne u roku par sek. na radnu temperaturu.
ODGOVOR:Kada se ugasi motor tada temperatura rashladne tekucine poraste jer je prestala raditi i cirkulaciona pumpa. Kod mnogih automobila nakon gašenja motora upali se ventilator na hladnjaku radi porasta temperature rashladne tekucine. Nakon nekog vremena ventilator se opet ugasi jer se tada snizi temperatura rashladne tekucine. Ako se na vašem vozilu ventilator ne gasi ni nakon nekoliko minuta tada je problem u senzoru temperature koji pali i gasi ventilator.
na vrh Povratak na vrh

SKODA FELICIA - NE PALI SE LAMPICA GRIJACA

Datum objave: 01.08.2007 17:29:00
Slika
PITANJE: Škoda Felicia LX Diesel iz 2001. Kad dam kontakt, ne upali se lampica grijaca i nakon 15ak sekundi verglanja ili iz druge uspijem upaliti. Probao sam kratko spojiti +pol akumulatora na grijac, držati par sekundi i upaliti i pali odlicno. Pratio sam žicu koja dovodi napon na grijac, ide s grijaca negdje u instrument tablu, možda je problem u nekakvom elektronskom prekidacu koji pusti struju prilikom okretanja kljuca ili sl.,
ODGOVOR:Uzrok ne paljenja kontrolne lampice grijaca treba tražiti u neispravnom releju grijaca, elektricnoj instalaciji, osiguracu, samim grijacima ili necem drugom. Ne mogu vam dati preciznu uputu kako da otkrijete kvar , za to bih trebao direktan kontakt s vozilom.
na vrh Povratak na vrh

FORD FIESTA - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 01.08.2007 17:23:00
Slika
PITANJE: Prije svega unaprijed hvala na trudu uloženom za odgovore na pitanja ljudi koji nemaju dovoljno znanja a ni novaca da bi utvrdili svaki sitni detalj na automobilima.
A sada pitanje: Radi se o Ford Fiesti 1.8 D iz 1994.Prije nekoliko dana se javio problem s paljenjem. Auto nikako ne pali, i nakon grijanja (do trena kada se cuje relej) vergla po 5-7 sec, i upali iz drugog pokušaja (isto ne baš na prvi zub). Napominjem da su ovih dana bile nesnosne vrucine, pa mi iz tog razloga cudno. Danas namjeravam testirati grijace da vidim da li su ispravni, no ukoliko se ispostavi da su u redu što bi moglo biti uzrok? Napominem da se problem javio u kratkom roku (zadnjih par dana). Ima li smisla na taj motor ugradivati nepovratni ventil ispred Bosch pumpe?
ODGOVOR:Ako motor ne pali može postojati nekoliko razloga, slaba kompresija, zrak u sustavu goriva, grijaci , dize, akumulator i elektro pokretac. Uvijek se najprije ispita kompresija jer je to preduvjet svega, nakon toga stanje akumulatora i elektro pokretaca, zatim ispravnost grijaca i napajanje grijaca. Ako su grijaci ispravni a u momentu kada bi trebali raditi ne rade , tada ispitajte napajanje grijaca, osigurac, relej, elektro instalaciju.
na vrh Povratak na vrh

OPEL KADETT E - VENTILI ?

Datum objave: 24.03.2011 23:09:35
Slika
PITANJE: Imam kadett E 88.g. i cuje se kao da ima diesel motor.Bio sam kod mehanicara i kaže da su to ventili da bi ih trebalo tokariti pa me zanima vaše mišljenje i kakav je proces popravka, te kolko od prilike bi to trebao platiti?
ODGOVOR:Na vašem vozilu se ventili ne tokare nego po potrebi se mijenjaju vodilice ventila. To spada u uredenje glave motora a uredenje glave se radi kada za tim postoji potreba. Navedeni zahvat traje dva do tri dana i ima svoju cijenu kja se zna kada se demontira glava motora.
na vrh Povratak na vrh

TOYOTA YARIS - NERAVNOMJERAN RAD

Datum objave: 01.08.2007 17:12:00
Slika
PITANJE: Vec neko vreme pratim Vaše tekstove na sajtu autoportal-a. Smatram da su Vaši odgovori na pitanja citalaca veoma korisni i edukativni. Stoga sam odlucio da Vam se obratim u vezi problema koji imam u vezi sa mojim autom. U pitanju je Toyota Yaris 1.4 D-4D (prva registracija novembar 2003. godine, prešao 83000km).
Problem je u tome da pri jutarnjem startu motor neravnomerno radi - broj obrtaja raste i opada u granicama od ~500-800 obrtaja. Pri tom, kada broj obrtaja opadne, motor kao da hoce da se ugasi, a zatim broj obrtaja poraste uz škripanje kaiša(po mom mišljenju). Problem se javio nakon sto je u ovlaštenom Toyota servisu menjano ulje, filter ulja, lanac(auto nema zupcasti kaiš vec lanac) za pogon ventila i klizaci/španeri.
Pojava se ispoljava samo kada je motor hladan i traje nekoliko minuta(zavisno od spoljašnje temperature tj. ako je hladnije pojava je izraženija i potrebno je nešto više vremena da motor pocne ravnomerno da radi) dok se motor ne zagreje.Reklamirao sam popravku u servisu, majstor je cak zamenio i elektromagnetne ventile vazduha(rekao je da preko njih racunar kontroliše rad motora), ali i dalje se dogadja isto.
Nakon ponovne reklamacije, u servisu su mi rekli da je to zbog prljavih dizni/brizgaljki i da ce nakon cišcenja sve biti u redu. Medjutim, ni to nije pomoglo.Da li na osnovu opisa "simptoma" možete da zakljucite u cemu je problem?
ODGOVOR:Uzrok takvog rada motora je najcešce prisutnost zraka u sustavu goriva. Ako se mijenjao filter goriva postoji mogucnost da pumpa vuce gorivo baš na tom mjestu. Postoje i drugi uzroci ali najprije provjerite ovaj.
na vrh Povratak na vrh

ALFA 145 BOXER - KLIKTANJE U MOTORU

Datum objave: 01.08.2007 17:07:00
Slika
PITANJE: Imam Alfu 145 1.4 boxer god. 1995,u zadnje vrijeme se cuje cudno kliktanje u motoru kada naglo dodam gas i auto puno sporije ubrzava nego ranije.Napominjem da sam na desnoj glavi motora zamijenio hid. podizace ventila.Kako podesiti fazu na boxer motoru i gdje se nalazi senzor kliktanja.Ako može graficki prikaz.
ODGOVOR:Detonacije u motoru ( kliktanje ) se cuju radi nepravilno namještene faze i kuta predpaljenja. Senzor kliktanja ne postoji . Namjestite fazu i kut paljenja prema oznakama.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF II - GUBI RASHLADNU TEKUCINU

Datum objave: 31.07.2007 22:20:00
Slika
PITANJE: Imam problem sa Golfom 2, 1.8 benz, '91. god. Naime, auto mi gubi rashladnu tekucinu. Pokušao sam detektirati gdje curi, ali ništa se ne vidi. Cak sam ulio i tekucinu za brtvljenje hladnjaka, no nije pomoglo. Zadnja dva dana pri vožnji rano ujutro, kad je vani hladnije, primjecujem da mi se pojacano magle stakla pri ukljucivanju grijanja. Recimo, kad puše hladno na vjetrobransko staklo, ništa, ili se magli vrlo malo, kad ukljucim grijanje, za kratko vrijeme je cijela šajba zamagljena. To me potaknulo da posumnjam da se curenje dešava negdje i kabini.
Kako bih to mogao provjeriti? Gdje se tocno nalazi unutarnji grijac?
ODGOVOR:Prema vašem opisu zakljucujem da se rashladna tekucina gubi preko radijatora grijaca ( mali hladnjak ). Na to ukazuje intenzivno zamagljivanje vjetrobranskog stakla. Provjeru napravite tako da vidite ima li rashladne tekucine ispod podnih obloga i u blizini navedenog radijatora. Zamjena radijatora grijaca je vrlo zahtjevna traje dva dana a demontira se kompletna konzola , s instrument plocom.
na vrh Povratak na vrh

MERCEDES 190 - ŠKRIPANJE

Datum objave: 31.07.2007 21:08:00
Slika
PITANJE: Imam mercedesa 190 u vožnji se ponaša dobro ali pri skretanju kada volan smotam do kraja pocne škripati . molio bi vas za savjet šta trebam raditi .
ODGOVOR:Vaše vozilo ima pumpu servo-volana koja ima pogon preko klinastog ili kanalnog remena. Uzrok škripanja moše biti labav ili oštecen pogonski remen ali mogu biti i ležajevi u pumpi servo volana. Prije bilo kakvog zahvata potrebno je precizno defektirati kvar.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - ISPRAZNI AKUMULATOR

Datum objave: 31.07.2007 21:01:00
Slika
PITANJE: Prije tri mjeseca sam kupio Opel Astru 1.7 DTI 2001 god. Imam problem da ako ostavim automobil 2 dana bez vožnje akumulator se skroz isprazni i ne mogu ga upaliti .Provjerio sam sve sijalice i od gepeka i od ladice suvozca su ugašene. Ako ga vozim svaki dan sve je sasvim normalno. Akumulator je nov, kupljen prije 2 sedmice (novi sam kupio nakon što se prvi put desilo pražnjenje). Išao sam elektricaru koji mi je provjerio koliko auto vuce struje kada je ugašen i on kaže da je sve normalno da auto ima normalno punjenje i normalnu potrošnju struje kada je ugašen. Sutradan sam otišao kod drugog maistora i on mi kaže da je auto CD (orginalni) otišao i da on vuce puno struje. Predložio mi je da osigurac CDa izvadim dok to ne riješim. Ja sam zadnje dvije sedmice skidao klemu (-) akumulatora kada auto ne vozim. Pitanje je da li cesto skidanje i vracanje kleme može oštetiti komjuter ili neki drugi dio vozila. Kada sada skinem i vratim minus klemu vidim blago varnicenje, da li je to normalno i kako provjeriti da li auto stvarno ne vuce puno stuje kada je ugašen.
ODGOVOR:Vi navodite da prilikom spajanja akumulatorske stezaljke ( kleme ) nastaje iskrenje . To je siguran znak da neki potrošac, potrošaci vuku veliku struju koja prazni akumulator. To nije jednostavno svaki put naci ali treba biti uporan. Iskapcanjem akumulatora nece se oštetiti kompjutor.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 - PROBLEMI SA KLIMOM

Datum objave: 31.07.2007 20:54:00
Slika
PITANJE: Kada ste zadnji put radili servis klima uredaja ? To treba raditi redoviti svake dvije godine. Uzrok slabog rada sustava je nedostatak rashladnog plina i moguci slabi rad ekspanzionog ventila. Prilikom servisiranja klima uredaja na vašem vozilu nemojte serviseru limitirati troškove na racun kvalitete. Za ocekivati je da ce kod vašeg vozila uz rashladni plin trebati ulje za kompresor, dehidrator, ekspanzioni ventil i kontrast.
ALFA145 - LUTAM OD MAJSTORA DO MAJSTORA
31.7.2007. 20:47
PITANJE:
Imam jedno pitanje a neznam kome i gdje da se obratim, lutam od stranice do stranice od majstora do majstora, pa neznam više šta da radim. Naime, moje pitanje glasi: vozim Alfu 145, 2000 god, 16v, (vozim je oko tri mjeseca) promjenila sam ulje naravno selenia K 20 i filter, kad sam otišla do majstora rekao mi je da se i varijator faze cuje, na što mi je naravno predložio da ga mjenja, da bude sve još bolje, rekao mi je da nov košta oko 1000 KM i da on ima polovan te da bi isti promjenio za 300KM, pristala sam na sve to.Za nepunih mjesec dana auto je pocelo da proizvodi ponovo cudne zukove, te sam se malo raspitala, svi su mi potvrdili da se radi o varijatoru.Išla sam i na diagnostiku, ustanovljene su dvije greške a to je: senzor bregaste i senzor zraka, greške su otklonjene ali problem je i dalje taj varijator.
Šta da radim, nemocna sam i neznam kome da se obratim.
Isto tako me zanima cijena novog varijatora.Prvo paljenje je katastrofa, ugasi se pa onda ponovo pali, kad se upali onda se gorivo osjeti i još nekakav specifican miris, sve to dok se ne zagrije, kada stisnem gas imam osjecaj kao da preskace. Ne vuce kako treba, kažu nije uzubljen auto. Nadam se da sam koliko toliko objasnila i da cete mi pomoci, bar u vezi nekih stvari.
ODGOVOR:Iz navedenog proizlazi više toga a ne samo varijator faze . Moj savjet je da odete u ozbiljan servis koji ima sve specijalne alate i dijagnosticku opremu za vozila ALFA . Razlog tome jest da se bez specijalnog alata ne može ispravno namjestiti faza motora ( motor nije uzubljen kako vi kažete ). Drugi problem u vezi paljenja i slabog prihvacanja gasa ukazuje na neispravan sustav ubrizgavanja goriva a za to je potreban strucnjak i odgovarajuca servisna oprema što je mnogi servisi nemaju. Najprije treba provjeriti mehanicki sustav motora a tek nakon toga sustav ubrizgavanja goriva i po potrebi sustav paljenja.
na vrh Povratak na vrh

ALFA145 - LUTAM OD MAJSTORA DO MAJSTORA

Datum objave: 31.07.2007 20:47:00
Slika
PITANJE: Imam jedno pitanje a neznam kome i gdje da se obratim, lutam od stranice do stranice od majstora do majstora, pa neznam više šta da radim. Naime, moje pitanje glasi: vozim Alfu 145, 2000 god, 16v, (vozim je oko tri mjeseca) promjenila sam ulje naravno selenia K 20 i filter, kad sam otišla do majstora rekao mi je da se i varijator faze cuje, na što mi je naravno predložio da ga mjenja, da bude sve još bolje, rekao mi je da nov košta oko 1000 KM i da on ima polovan te da bi isti promjenio za 300KM, pristala sam na sve to.Za nepunih mjesec dana auto je pocelo da proizvodi ponovo cudne zukove, te sam se malo raspitala, svi su mi potvrdili da se radi o varijatoru.Išla sam i na diagnostiku, ustanovljene su dvije greške a to je: senzor bregaste i senzor zraka, greške su otklonjene ali problem je i dalje taj varijator.
Šta da radim, nemocna sam i neznam kome da se obratim.
Isto tako me zanima cijena novog varijatora.Prvo paljenje je katastrofa, ugasi se pa onda ponovo pali, kad se upali onda se gorivo osjeti i još nekakav specifican miris, sve to dok se ne zagrije, kada stisnem gas imam osjecaj kao da preskace. Ne vuce kako treba, kažu nije uzubljen auto. Nadam se da sam koliko toliko objasnila i da cete mi pomoci, bar u vezi nekih stvari.
ODGOVOR:Iz navedenog proizlazi više toga a ne samo varijator faze . Moj savjet je da odete u ozbiljan servis koji ima sve specijalne alate i dijagnosticku opremu za vozila ALFA . Razlog tome jest da se bez specijalnog alata ne može ispravno namjestiti faza motora ( motor nije uzubljen kako vi kažete ). Drugi problem u vezi paljenja i slabog prihvacanja gasa ukazuje na neispravan sustav ubrizgavanja goriva a za to je potreban strucnjak i odgovarajuca servisna oprema što je mnogi servisi nemaju. Najprije treba provjeriti mehanicki sustav motora a tek nakon toga sustav ubrizgavanja goriva i po potrebi sustav paljenja.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - OTEŽANO PALJENJE

Datum objave: 31.07.2007 20:40:00
Slika
PITANJE: Imam Golfa III, 1.6 GL benzin, 55 KW i javlja mi se mali problem oko paljenja auta. Naime, kad se auto prvi puta pali nakon dužeg vremena, to može biti par sati od zadnjeg paljenja, javlja se dugotrajno verglanje i auto se nakon toga upali, no ako se nakon toga (par sekundi) ugasi i ponovo pokuša upaliti, motor se pali gotovo bez zakašnjenja, gotovo trenutno. Pitam se zašto odziv kasni nakon prvog paljenja kad je defakto motor hladan. Prije par dana sam promjenio dosta toga na alanseru, doduše automat koji je promjenjen je od dizela golfa III, magneti su promjenjeni, novo kuciste, te piksne 14x12x13.8. Nakon provedene elektronicke dijagnostike nije nadena nikakva greška. Što može biti razlog, predpostavljam da je akumulator ispravan? Pored ovoga bi još naveo problem da mi kazaljka(indikator) stanja goriva u rezervoaru ne pokazuje pravo stanje. Prije godinu dana sam promjenio relej koji regulira dotok goriva jer je bio otišao, no dok smo utvrdili da je do njega vadili smo pumpu od goriva (benzin) te postoji mogucnost da je plovak vracen pogrešno ili je greška elektronicka.
ODGOVOR:U momentu kada motor ne može upaliti provjerite ima li iskre na svjecici. Ako iskre ima, detaljno ispitajte sustav ubrizgavanja , posebno tlak goriva i stanje injektora. Ako iskre nema ispitajte sustav paljenja. Krivo pokazivanje nivoa goriva može biti povezano s radovima na samoj komandi pokazivaca u rezervoaru.
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO - PLIN I KATALIZATOR

Datum objave: 31.07.2007 20:24:00
Slika
PITANJE: U Fiat Bravo 16 16 v ugradio sam plin na usis zraka (na flandu),sve je ok al me zanima šta je s katalizatorom,buduci da kod vožnje na plin nema funkciju, nema eko testa, jeli ga je preporucljivo skinuti ili ne ,da li bi možda auto bolje vukao ( bio življi) ,ili se zbog plinskog ispuha cepi .
ODGOVOR:Katalizator je i dalje u funkciji i kao takav vam treba, narocito na tehnickom pregledu . Ako ste htjeli da motor ima bolje ubrzanje tada ste trebali ugraditi sustav s cetiri plinska injektora.
na vrh Povratak na vrh

ALFA 146 - BLOW OFF VENTIL

Datum objave: 31.07.2007 20:18:00
Slika
PITANJE: Imam alfu 146 2.0 TD '97,na motoru je pojacana turbina za 0,2 bar. te je otvorena pumpa nafte i mijenjan je ispušni sustav...Mene zanima da li mogu ugraditi na taj motor blow off ventil i dali ce on normalno raditi,te koji bi bili nedostaci i prednosti?ako mogu da li to može biti bilo koji (univerzalni) ili mora bit bas odredeni tip?koja je ustvari uloga tog blow off ventila,osim šminke :) ?
ODGOVOR:Blow off možete ugraditi mada to smatram nepotrebnim. Navedeni sustav omogucava da se turbina okrece i dalje velikom brzinom prilikom otpuštanja pedale gasa kako bi ponovnim dodavanjem gasa njezin brij okretaja bio na zavidnom nivou. Da li ce taj sustav u vašem slucaju normalno raditi isprobajte sami.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - NEKOLIKO PITANJA

Datum objave: 31.07.2007 20:09:00
Slika
PITANJE: Imam peugeot 206 1,4 hdi 2005 god.Prvi mi je problem klima uredaj:hladi odlicno i zrak je svjež medutim,kad se tek upali (ili izgasi,a ventilacija radi) prvih,možda pola minute je smrad naprosto nepodnošljiv, kao javni prljavi wc ili kanalizacija.Vec sam o tome citao ali kod mene je problem što se to dogadalo uvijek,cim sam ga izveo iz salona.Dakle nije nikakva kondenzacija ili nešto slicno jer je smrdilo kad je auto imao 0 km.Šta da radim? Drugi problem su mi gume,neznam tocno koje su osim da su dunlop 175/65/14.konstantno šuškaju kao da se vozim po izgrebanom asfaltu,dakle,cini mi se da je problem u gumama(takoder od 0 km).inace,relativno dobro drže cestu.
Treca stvar:da li je moguce "pojacati"servo volan,da bude malo mekši,izmjenom ulja ili nekim podešavanjem? I zadnje,da li je moguce podesiti turbinu da se ranije pali? Cini mi se da se turbina uklucuje na oko 1900 okr/min i onda auto odlicno povuce ali ispod toga nema snage.
ODGOVOR:Neugodan miris koji opisujete nastaje na isparivacu jer se na tom mjestu intenzivno stvara vlaga radi ekspandiranja rashladnog plina. Vlaga u kombinaciji s necistocama iz i izvan kabine pogoduje stvaranju procesa truljenja i neugodnog mirisa. Rješenje je temeljito cišcenje isparivaca i redovito godišnje dezinficiranje istoga. U pojedinim slucajevima cak ni detaljno cišcenje isparivaca ne pomaže nego samo zamjena isparivaca novim. Pokušajte s detaljnim cišcenjem i dezinfekcijom. Neke gume imaju pojacani šum u vožnji. Servo volan ne možete pojacati , možete samo staviti uže gume.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - PROVJERA KOCNICA

Datum objave: 31.07.2007 20:03:00
Slika
PITANJE: I dalje se radi o problemu nožne kocnice na CLIO II.Tijekom vikenda sam izmjenio ulje kocnica i subjektivni dojam je da je papuca kocnice puno bolja nego prije (izmjena ulja je bila potrebna jer je na tehnickom izmjerena temperatura ulja od 187 stupnjeva).Nadalje, otac i ja smo, prije nego što smo išta radili, podigli dizalicom zadnji desni kotac i pritiskom na nožnu kocnicu, ustanovili smo da kotac koci prvi trenutak, a onda popusti. Nakon izmjene ulja to se više ne dogada.Ostali dijelovi, tipa kocioni cilindar, glavni kocioni cilindar, opruge sve je to (vizualno) ok.
Dakle, ili sam problem otklonio izmjenom loše kocione tekucine ili su kocione obloge zadnjeg kotaca jednostavno "pretvrde" te ne omogucavaju prijenos kocione sile onako kako bi trebali.
Kako bih sada mogao provjeriti da li sam otklonio problem ?
Naime, ako automobilu omogucim kratkotrajni zalet i pritisnem kocnicu niti jedan od zadnjih kotaca ne koci (pretpostavljam da je to uredu no...)!?
ODGOVOR:Otidite u stanicu za tehnicki pregled i napravite kontrolu kocnica na valjcima.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - ODJEDNOM JE STAO

Datum objave: 31.07.2007 19:57:00
Slika
PITANJE: Imam Astru 1,7 dtl '99. god. Odjednom je stao i normalno vergla ali nece da upali. Kao da nema dovod goriva.Izvadim crevo sa filtera za dovod goriva, zaverglam i ništa. Da li ovaj auto ima pumpu za dovod goriva i da li je ona pokvarena. Ili postoje i druge mogucnosti kvara.
ODGOVOR:Ovi motori imaju dvije vrste dobave goriva , jedna vrsta ima dobavnu pumpu u rezervoaru a druga vrsta ima dobavu goriva preko visokotlacne pumpe na motoru. Ako želite provjeriti cinjenice tada morate otvoriti rezervoar i vidjeti što je unutra. Uzrok zašto nema goriva na mjestu gdje ste naveli mogu biti mnogobrojni , neke cu i nabrojiti: elektricni konektori, imobilajzer ( blokira pumpu goriva radi krade ), filter goriva, zrak u sustavu goriva, solenoidni ventil za zatvaranje goriva na visokotlacnoj pumpi, regulator kolicine goriva, kontrolni modul visokotlacne pumpe, kompjuter. Kao što vidite mogucih uzroka ima puno ali ne treba gubiti nadu treba od necega krenuti.
na vrh Povratak na vrh

NISSAN MICRA - RIKVERC SVJETLO

Datum objave: 31.07.2007 19:49:00
Slika
PITANJE: Imam Nissan Micru 1.0. 16V 1997. godina, ne radi mi svijetlo za vožnju unatrag, te Vas molim da mi kažete gdje se nalazi sklopka za ukljucivanje, koje najvjerovatnije ne radi jer na sijalici prilikom ubacivanja u rikverc nema 12 V .
ODGOVOR:Prekidac za rikverc svijetlo nalazi se na mjenjacu.
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 31.07.2007 19:42:00
Slika
PITANJE: Fiat Bravo 1.4 12V, 1996g. a problem je sljedeci. Najme auto dok je hladan upali iz prve. Kad se motor zagrije i ostavim ga npr 5 minuta ugašenog opet upali, ali nakon tog vremena ne mogu ga upaliti isprve dok se motor skroz ne ohladi (ili upali nakon 5 min "verglanja"). Isto tako po ovim vrucinama vani auto ostane cijeli dan na suncu onda ga isto nemogu upaliti, uz to mi se par puta dogodilo da mi se ugasi u vožnji, onda stanem i normalno upali.
ODGOVOR:Kada postoji problem kao što ste naveli uzroka može biti više ali treba poceti po nekoj logici. Ispitajte tlak goriva ( mora biti veci od 3 bara ), ispitajte ispravnost brizgalica. Nakon ovoga ispitajte senzor GMT .
na vrh Povratak na vrh