Danas je: 26.07.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

FIAT BRAVO - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 31.07.2007 19:42:00
Slika
PITANJE: Fiat Bravo 1.4 12V, 1996g. a problem je sljedeci. Najme auto dok je hladan upali iz prve. Kad se motor zagrije i ostavim ga npr 5 minuta ugašenog opet upali, ali nakon tog vremena ne mogu ga upaliti isprve dok se motor skroz ne ohladi (ili upali nakon 5 min "verglanja"). Isto tako po ovim vrucinama vani auto ostane cijeli dan na suncu onda ga isto nemogu upaliti, uz to mi se par puta dogodilo da mi se ugasi u vožnji, onda stanem i normalno upali.
ODGOVOR:Kada postoji problem kao što ste naveli uzroka može biti više ali treba poceti po nekoj logici. Ispitajte tlak goriva ( mora biti veci od 3 bara ), ispitajte ispravnost brizgalica. Nakon ovoga ispitajte senzor GMT .
na vrh Povratak na vrh

VW POLO CLASIC - TUCKANJE U LERU

Datum objave: 29.07.2007 19:49:00
Slika
PITANJE: Polo clasic 1.4 i 99.g 75000km .Problem : kad se upali auto, lampica ulja se ne gasi oko 15sec , kad je u leru cuje se tuckanje , kod povišenog gasa se ne cuje.Mjenjani su hidrošteli i leteci ležajevi,no sve je ostalo isto,pa cak i gore.Molim Vas neki koristan savjet.
ODGOVOR:Ispitajte tlak ulja , po potrebi provjerite i indikator ulja. Hidro podizaci se cuju kada nisu ispravni , kada je ulje pregusto, kada je tlak goriva niski, kada su neprohodni uljni kanali u glavi motora. Ponekad u rijetkim slucajevima treba otvoriti kompletan motor da bi se došlo do rezultata.
na vrh Povratak na vrh

BMW 530 - DIJAGNOSTIKA

Datum objave: 29.07.2007 19:44:00
Slika
PITANJE: Najprije sve pohvale vašen sajtu,i vašim savjetima!
Vlasnik sam vozila bmw 530d,99god! Auto slabo ubrzava do otprilike 2500 o/min,naprimjer u petoj od 140-230km/h ide bez problema!
Napravio sam diagnostiku,i nije bilo nikakve greške,(egr ventil sam dao blokirat)! U auto servisu vele da je najvjerovarnije problem u maf senzoru,i da ga diagnostika ne može uvujek prepoznat???
Zanima me dali je to istina da ga nemože uvijek prepoznati i šta da radim???
ODGOVOR:Dijagnostika nije samo spajanje servisnog kompjutora i ocitanje snimljenih grešaka jer se vecina grešaka ne zabilježi u memoriju kompjutora vozila. Iznalaženje grešaka je znatno složeniji postupak jer obuhvaca ispitivanja i provjeru stanja mehanickog , hidraulicnog i elektronskog sustava motora te svih pripadajucih dijelova i sklopova navedenih sustava. Ako mislite da vaše vozilo nije potpuno ispravno tada trebate uslugu servisa koji ce vam moci pronaci kvar i isti otkloniti.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - GDJE JE FILTER KABINE ??

Datum objave: 29.07.2007 19:38:00
Slika
PITANJE: Vozim Fiat Punto 1.7 D iz 1996. Auto ima klimu i ja kupio filter peludi i pitao bi vas samo dali znate gdje se nalazi u autu jer sam ja pregledao cjeli auto i nemam pojma gdje bi to moglo biti?
ODGOVOR:Filter kabine nalazi se u meduprostoru izmedu poluga brisaca i motora ( treba dignuti poklopac motora ).
na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - FILTER KLIME ??

Datum objave: 29.07.2007 19:33:00
Slika
PITANJE: Gdje se na Renault Twingu 1.2 16 V 2003 god. nalazi filter klima uredaja. Svako koliko kilometara (ili vremena) je poželjno promjeniti motorno ulje. Vozilo se vozi samo u gradu na relacijama kracim od 5 km.
ODGOVOR:Motorno ulje je poželjno promijeniti dva puta godišnje ili svakih 10.000 do 15.000 km. U vašem slucaju najbolje je da ga mijenjate dva puta godišnje i to pred ljeto i pred zimu. Ovo vozilo nema klasican filter kabine nego samo zaštitnu mrežicu na ulazu u kucište ventilatora.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - POTRAŽITE DRUGI SERVIS !

Datum objave: 29.07.2007 19:26:00
Slika
PITANJE: Na Vašu stranicu sam slucajno naišao pokušavajuci možda naci rješenje mog problema, bez obzira na odgovor citajuci je mogu Vas samo pohvaliti.
Imam Peugeot 206 1.1XR 1999.god. i prije par tjedana mi se pocelo javljati cukanje i trokiranje, ali zna bez razloga prestati i raditi normalno. Auto je za to vrijeme bio malo vožen i ponovo se javilo i naravno otišao sam na Peugeotov servis u Karlovcu i oni kažu da je sve ok komp.dijag. ništa ne pokazuje ,uzmem auto i nakon kilometra to se javi ponovo vratim se na servis oni više ne rade i ne žele ni sjesti u auto i probati nego da dodem sutra, naravno ponovo dijag. plati itd.Navodno oni sumnjaju na svjecice (nove su i originalne i to sam im rekao) ili bobinu, ali njima kompjuter ništa ne pokazuje i oni neznaju ,a ja bih to trebao svaki puta platiti.Da li je moguce da te njihove Sagemove bobine mogu možda imati napon na svjecicama pa ga gubiti ?
ODGOVOR:Ako niste ( a niste ) zadovoljni navedenim servisom potražite drugi servis koji ce vas uvažavati kao stranku. Uzrok vaših problema treba tražiti u sustavu goriva i sustavu paljenja. Svaki bolji servis može ustanoviti cinjenice i dovesti vaše vozilo u ispravno stanje.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - SERVIS NA 90.000 KM

Datum objave: 29.07.2007 19:21:00
Slika
PITANJE: Imam rabljeni fiat punto 1,9 jtd trebao bi napravit servis pa me zanima što sve treba napravit auto ima 90 tkm, zanima me što se sve radi i na redovitim servisima?
ODGOVOR:Na ovom servisu treba pregledati i po potrebi promijeniti razvodni mehanizam ( zupcasti remen ), sve filtere ( ako je došlo vrijeme za to ), sve tekucine, otklonite i sve primjedbe koje su evidentne.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - ŽUTA LAMPICA

Datum objave: 29.07.2007 19:15:00
Slika
PITANJE: Vozilo u pitanju je opel astra 1.6, poluajnspric, 1995 god. Prošli vikend mi se nakon ugradnje audio uredaja desilo da se nedugo nakon ugradnje upalila žuta lampica, sistema za ubrizgavanje i autu su opali obrtaji u leru sa normalnih 800 na 500 i ispod. Nakon toga sam otišao kod mehanicara koji je procistio sistem ubrizgavanja.Dešava se sljedece, nakon što je namjestio obrtaje ponovo na normalu, auto savim normalno radi ali se nakon nekog vremena u vožnji upali ponovo lampica. Bio sam u ovlaštenom servisu na dijagnostici ali aparat ne izbacuje nikakvu grešku. Majstor u ovlaštenom servisu je rekao da je u pitanju necistoca goriva ali pošto aparat ne ocitava grešku da nije ništa ozbiljno i da oni ne mogu naci kvar ako postoji isti.
ODGOVOR:Uzrok poteškoca koje imate nije ugradnja akusticnog uredaja niti gorivo. Neispravnost treba tražiti na sustavu ubrizgavanja goriva. Ovaj sustav je dosta složen i vecina grešaka se ne može otkriti pomocu servisnog kompjutora vec za to treba još neka dijagnosticka oprema i baza tehnickih podataka za to vozilo . Ovom prilikom vam ne bih navodio sve moguce uzroke jer ih ima puno i mogli bi vas samo zbuniti. Pravo rješenje je kompletna provjera sustava ubrizgavanja , otkrivanje greške, grešaka i popravak.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - NEISPRAVAN AKUMULATOR ?

Datum objave: 29.07.2007 19:09:00
Slika
PITANJE: Ja sam trenutno na moru i auto (Audi A4 1.6 1996.g.) mi je cijeli dan na suncu. Danas mi nije htio upaliti iako uvijek pali odprve. Cuje se samo neko lupkanje iz prostora gdje su osiguraci i releji. Jedva sam zatvorio stakla na struju i vrata na daljinsko zakljucavanje. Dali je u pitanju akumulator ili relej? Akumulator pokazuje da ima struju (suho punjenje) iako se svi instrumenti ponašaju kao da uopce nema struje u akumulatoru.
ODGOVOR:Neispravan je akumulator . Ako ste u mogucnosti izmjeriti pad napona prilikom startanja ustanoviti cete da je to uzrok.
na vrh Povratak na vrh

HONDA CIVIC - UDARAC U RINZOL

Datum objave: 29.07.2007 19:01:00
Slika
PITANJE: Vozim Hondu Civic 1996. godina i udarila sam sa zadnjim desnim kotacem u rinzol. Nakon pregleda dobila sam odgovor da su mi otišli selen i ležaj.. Molim da mi objasnite kako se to mijenja i da li moram nakon popravka otici na špur. Malo i guma stoji nakoso..Vilica?? Znate li koliko koštaju svi ti dijelovi?
ODGOVOR:Selen blokovi se mijenjaju tako da se vozilo stavi na auto dizalicu, utvrdi se koji dio je neispravan, ako je to selen blok tada se uz upotrebu odgovarajuceg alata i naprave blok ispreša iz svog ležišta a na njegovo mjesto upreša se novi. Ako je deformiran neki dio ovjesa ( vilica ) tada se taj dio mijenja . Nakon pravilno odradenog posla treba napraviti optiku ovjesa. Cijena dijelova se zna nakon pregleda vozila.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO 55 - OPRUGA OVJESA

Datum objave: 24.03.2011 23:19:44
Slika
PITANJE: Vozim Punto 55 98god 121000 km ugraden plin s toroidalnom bocom bruto kapaciteta 43,5l, plin je ugraden prije nešto više od godinu dana.
Kada sam išao provjeriti ispravnost amortizera primjetio sam da auto visi na stražnju stranu. To sam primjetio prije neka dva mjeseca.Nakon svajetovanja s mehanicarom rekao mi je da su vjerojatno serijske opruge jako oslabile te da bi ih trebao zamijeniti, kao i amortizere. Kako sam vec duže vremena razmišljao o tome da auto spustim, narucio sam set opruga APEX koje spuštaju 30-35mm kako ne bih morao mijenjati sva 4 amortizera, i kako bi auto zadržao prakticnost, amortizere za koje sam se odlucio su kayaba gas-a-just. Pri mjerenju auta sa serijskim oprugama ustanovio sam da je "pao" za nekih 30-40mm.
Nakon što sam promijenio opruge i stražnje amortizere problem je ostao, auto je ponovno straga niži nego naprijed te se ponovno nalazi na cca 20mm od odbojnih gumica opruga.Razgovarao sam s više mehanicara i niti jedan ne smatra da je problem vezan uz plinsku bocu jer je ona napunjena teška oko 19kg.Ne vidm da je riješnje stavljanje serijskih opruga straga kada je problem jednak.Auto je dva puta mora biti razvlacen jer sam nažalost imao sudare gdje je stražnji dio kao i šasija nastradala, drugi puta je sudar bio s ugradenim plinom, oba puta je dobro popravljeno.
ODGOVOR:Nema nikakve dileme u cinjenicu da visinu vozila diktira opruga ovjesa. Ako želite podici stražnji dio vozila tada treba staviti takvu oprugu koja ce podici vozilo na željenu visinu. Najbolje rješenje je ako takvu oprugu možete nabaviti u trgovackoj mreži auto dijelova. Drugo slabije rješenje je ugradnja adaptera odgovarajuce debljine koji se trebaju staviti ispod ili iznad spiralnih opruga ovjesa.
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVA - KLIMA I TEMP.MOTORA ?

Datum objave: 25.07.2007 16:45:00
Slika
PITANJE: imam fiat bravu 1.6-16v- 2000.godina
problem se javlja kada ukljucim klimu u autu, tada nakon kraceg vremena temperatura skoci do crvenog polja, a kada klimu iskljucim tada se temperatura motora vraca na normalu
ODGOVOR:Najprije treba ustanoviti da li se motor stvarno povecano grije kada ukljucite klima uredaj ili je to samo kriva informacija koju daje davac temperature, termometar , upravljacka elektronika. Zato treba izmjeriti temperaturu motora kada je ukljucen klima uredaj.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - CUDAN ZVUK

Datum objave: 25.07.2007 16:40:00
Slika
PITANJE: Vlasnik sam vozila Peugeot 206, 2001 god, sa prijed;enih 75 000 km. Od nedavno sam primjetio cudan zvuk koji dolazi iz smjera prednjeg ovjesa.Zvuk se manifestira kada krecem u lijevo ili desno i cuje se kao lagano škripanje (kao otvaranje nepodmazanih vrata) ili kao zvuk istezanja jako nategnutog konopca. Kada krecem ravno taj zvuk se ne cuje. Isto tako, manifestira se kada prelazim neravnine, rupe i dr. te se onda cuje više kao klapanje metal od metal. Amortizere sam promjenio prije otprilike 18. mjeseci.
Da li Vi servisirate Peugeot vozila? Ako bih se odlucio da li bih mogao kod vas servisirati vozilo?
ODGOVOR:Zvukovi koje opisujete mogu nastati na selen blokovima ovjesa, na balans štangi, na upravljackom mehanizmu i na aksijalnim ležajima amortizera. Preciznije se može odgovoriti nakon pregleda vozila.
Kod nas možete servisirati vaše vozilo.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA G - NE PALI NA SUNCU

Datum objave: 24.03.2011 23:22:36
Slika
PITANJE: Vozim Astru G 99. godište 1.2 benzin. Problem se javlja kada auto ostane "na suncu" odnosno kada su visoke temperature. Jednostavno nece da starta,vergla,ali upali tek iz 10-20 puta. Juce su bile izrazito visoke temperature i oko 16 h nisam uspio pokrenuti vozilo. Medutim, jutros sam je upalio iz prve. E sada na šta sumnjam. Nemam sliku da vam pokažem,ali prijašnji vlasnik ili neko prije njega je nešto premoštavao sa crijevima koja idu od rezervoara do motora (to su ona tri plava plasticna crijeva). Kod mene su, izgleda, skinuli jedno i napravili neki baypas. Sve to radi fino i potrošnja i vuca, ali se to dešava na višim temperaturama. Napravili su nešto kao metalne racve koje dva crijeva iz rezervoara spajaju u jedno i onda sa 10 cm gumenog crijeva (poprilicno tvrdo,ali ipak gumeno) taj dio spajaju sa odvodnim plavim crijevom u motor. E sada,pretpostavljam da tih 10 cm crijeva omekša i pravi problem dovodu goriva ili pritisku.
ODGOVOR:Ispitajte tlak goriva i ispravnost injektora za pocetak, kada to riješite po potrebi pozabavite se i ostalim dijelovima sustava ubrizgavanja.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 406 - UDARAC U BANKINU

Datum objave: 23.07.2007 21:44:00
Slika
PITANJE: Vozim Peugeot 406 1.8,16v 1997 god!Prilikom udarca u bankinu prosjekao sam gumu,odma sam kupio obje nove i napravio optiku.Medjutim,auto mi od onda cijelo vrijeme vuce u lijevo,iako je optika odlicna!Sada smo ustanovili da je savijena lijeva vilica,odnosno majstori kojima je trebalo 2 mjeseca!Da li je potrebno mjenjati vilicu ili ne?jedni kažu ako je optika ok. da ne treba a drugi da treba.Da li je kugla uprešana zajedno sa vilicom ili se može odvrnuti?Da li ju je problem sam zamjeniti?Koliko je pametno staviti polovnu?Nova je 1600kn a polovnu sa našao za 350kn,ta razlika mi puno znaci.
ODGOVOR:Iz vašeg opisa mogu se procitati same kontradikcije ( optika je odlicna ali vozilo vuce u stranu , jedan majstor kaže jedno drugi drugo ) . Ako je vozilo vaše i ako ga želite dovesti u ispravno stanje tada nemojte improvizirati i tražiti neka jeftina polovicna rješenja jer su ona najskuplja. Ako sami niste dovoljno strucni , zatražite da vam vozilo pregleda servis od povjerenja koji ce vam reci što je sve potrebno napraviti da vam vozilo ponovo bude ispravno. Kada vozilo doživi udarac kao što navodite deformacije mogu nastati na dijelovima ovjesa i na samoj karoseriji. To je razlog što vas upucujem na servis koji može i takve stvari prepoznati.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A3 - TROM JE

Datum objave: 23.07.2007 21:35:00
Slika
PITANJE: Prije par dana kupio sam audi a3 1.8,96g .125ks,prijašnji vlasnici su gospodin od 70god i žena od 50god,da li je moguce da je auto samo zagušen ili je problem u necem drugom, naime prilikom kretanja auto nekada slabo krece tj. u prvoj i drugoj brzini do 3000 okretaja je nekako trom, a poslije radi normalno,to se dogada bilo klima upaljena ili ne,zna se dogodit i kad se prebacuje iz 3 u 2 brzinu! to se najviše dogadja dok upalim auto ,ali nekad se zna dogodit i u toku vožnje,i nakon što ga malo propušem zna radit normalno ! mislim da bi auto od 125ks morao puno bolje vuci i ubrzavat! zamolio bih vas ako mi mozete dat neki savjet o cemu se radi!
ODGOVOR:Ako želite znati pravi uzrok zašto motor nema dovoljno snage i ubrzanja tada napravite kontrolu sustava ubrizgavanja a po potrebi i kontrolu sustava paljenja. Nakon ovoga tocno cete znati da li je premali tlak goriva, neispravne brizgalice, neispravni pojedini senzori i davaci . Nakon navedenog pregleda mogu se imati sve potrebne informacije kako motor dovesti u ispravno stanje.
na vrh Povratak na vrh

ALFA ROMEO - MJERAC PROTOKA ZRAKA

Datum objave: 23.07.2007 21:32:00
Slika
PITANJE: Iskljucio sam mjerac protoka zraka za Alfa Romeo 2.0 TS, odnosno izvukao sam uticnicu. Nakon toga auto juri bez problema, za razliku dok je mjerac bio ukljucenn, kod naglog dodavanja gasa motor se gušio. Meni je jasno da je mjerac protoka zraka neispravan pa sam ga iskljucio. Pitanje: da li sa takvom vožnjom do zamjene novog mjeraca može doci do ozbiljnije štete na motoru.
ODGOVOR:Sada mjerac protoka zraka nije u funkciji a motor ipak radi . Razlog tome je što je kompjutor zadao neke druge parametre ( kompromis ) kako bi takvo vozilo moglo doci do servisa i kako bi se kvar otklonio u bliskoj buducnosti. Vožnja od nekoliko dana bez mjeraca protoka nece štetiti ali nemojte tu cinjenicu zanemariti.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - KOCNICE

Datum objave: 23.07.2007 21:26:00
Slika
PITANJE: Bio sam na tehnickom pregledu (automobil Renault Clio II,2004. godine) i ustanovljeno je da zadnji desni kotac slabije koci u odnosu na lijevi.
u subotu sam napravio pregled i ustanovio:
- ferode nisu potrošene i imaju dovojnu debljinu;
- kocioni cilindri imaju slobodan hod (ne zapinju,tj. nisu "zapekli").
medutim pronašao sam ispod automobila nešto kao, po mome, "težinski" ventil za ciju funkiconalnost nisam siguran (koja mu je uloga ?) te da li on može utjecati na neravnomjerno kocenje stražnjih kotaca.
automobil je dakle prošao tehnicki, ali......
ODGOVOR:Navedeni sklop je korektor kocenja i nema utjecaja na problem koji imate. Niste naveli da li se radi o nožnoj ili rucnoj kocnici. Ako je to nožna kocnica uzrok može biti hidraulika ili mehanika. Ako je to rucna kocnica tada treba kontrolirati samo mehaniku ( sajla , papucice kocnice, bubanj kocnice ).
DODATNO PITANJE:
Radi se o nožnoj kocnici.što može biti problem kod hidraulike, tj. mehanike ?
ODGOVOR:
Kod hidraulike neispravan može biti glavni i ili radni cilindar kocnice. Kod mehanike uzrok treba tražiti u kocnim papucama i kocnom bubnju.
na vrh Povratak na vrh

ZASTAVA SKALA 55 - PODEŠAVANJE RUCNE

Datum objave: 23.07.2007 21:22:00
Slika
PITANJE: Imam Zastavu skala 55.Da li moram kada hocu da podesim rucnu da podižem zadnja dva toCka od zemlje ili to mogu kada su na zemlji?
ODGOVOR:Podignite oba zadnja kotaca u zrak i podešavajte rucnu kocnicu tako da vam nakon podešavanja kotaci idu lagano bez otpora, inace bi se mogli jako grijati.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - CRNI DIM

Datum objave: 23.07.2007 21:15:00
Slika
PITANJE: Imam Audi A4 1.9 TDi, 1995 god. 66kw. U zadnjih par mjeseci imam problem s crnim dimom koji izlaz iz auspuha (zbog istog sam imao problema na posljednjem tehnickom pregledu). Naime, pri normalnoj gradskoj vožnji crnog dima nema ili ga ima vrlo malo, dok kod ubrzavanja nakon što obrtomjer prede 2500 o/min dolazi do pojave izrazito crnog dima. Kolicina crnog dima je možda još i malo veca, ako je pri vožnji ukljucen klima uredaj. Prvo sam pomislio da bi auto trebalo malo "propuhati". No i nakon duže vožnje autocestom ništa se nije promijenilo. Pokušao sam promijeniti i filter zraka ali ni to nije pomoglo.
Potrošnja goriva je oko 7-8 litara / 100km (gradske vožnje) i oko 6 litara/100km na otvorenoj cesti., a potrošnja ulja oko 1 litra/4 000km.
ODGOVOR:Uzrok dima je manjak zraka u komori za izgaranje ( cilindru ) odnosno nepotpuno izgaranje goriva. Postoji više faktora koji mogu prouzrociti takvo stanje ( EGR ventil, mali tlak turbine zacepljenje usisne grane ili usisnih kanala, upravljacka elektronika , dize ) . Najprije se radi dijagnostika i iznalaženje kvara a zatim potreban popravak.
na vrh Povratak na vrh