Danas je: 26.09.2017

Pitanja i odgovori

Napomena: Izraženo mišljenje dano je u dobroj vjeri, a temelji se na podacima sadržanim u postavljenom upitu pa stoga isto ne mora nužno biti ispravno, ne predstavlja savjet za postupanje niti obvezuje autora.
Broj rezultata po stranici: 20

OPEL ASTRA - ISPRAZNI AKUMULATOR

Datum objave: 31.07.2007 21:01:00
Slika
PITANJE: Prije tri mjeseca sam kupio Opel Astru 1.7 DTI 2001 god. Imam problem da ako ostavim automobil 2 dana bez vožnje akumulator se skroz isprazni i ne mogu ga upaliti .Provjerio sam sve sijalice i od gepeka i od ladice suvozca su ugašene. Ako ga vozim svaki dan sve je sasvim normalno. Akumulator je nov, kupljen prije 2 sedmice (novi sam kupio nakon što se prvi put desilo pražnjenje). Išao sam elektricaru koji mi je provjerio koliko auto vuce struje kada je ugašen i on kaže da je sve normalno da auto ima normalno punjenje i normalnu potrošnju struje kada je ugašen. Sutradan sam otišao kod drugog maistora i on mi kaže da je auto CD (orginalni) otišao i da on vuce puno struje. Predložio mi je da osigurac CDa izvadim dok to ne riješim. Ja sam zadnje dvije sedmice skidao klemu (-) akumulatora kada auto ne vozim. Pitanje je da li cesto skidanje i vracanje kleme može oštetiti komjuter ili neki drugi dio vozila. Kada sada skinem i vratim minus klemu vidim blago varnicenje, da li je to normalno i kako provjeriti da li auto stvarno ne vuce puno stuje kada je ugašen.
ODGOVOR:Vi navodite da prilikom spajanja akumulatorske stezaljke ( kleme ) nastaje iskrenje . To je siguran znak da neki potrošac, potrošaci vuku veliku struju koja prazni akumulator. To nije jednostavno svaki put naci ali treba biti uporan. Iskapcanjem akumulatora nece se oštetiti kompjutor.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A6 - PROBLEMI SA KLIMOM

Datum objave: 31.07.2007 20:54:00
Slika
PITANJE: Kada ste zadnji put radili servis klima uredaja ? To treba raditi redoviti svake dvije godine. Uzrok slabog rada sustava je nedostatak rashladnog plina i moguci slabi rad ekspanzionog ventila. Prilikom servisiranja klima uredaja na vašem vozilu nemojte serviseru limitirati troškove na racun kvalitete. Za ocekivati je da ce kod vašeg vozila uz rashladni plin trebati ulje za kompresor, dehidrator, ekspanzioni ventil i kontrast.
ALFA145 - LUTAM OD MAJSTORA DO MAJSTORA
31.7.2007. 20:47
PITANJE:
Imam jedno pitanje a neznam kome i gdje da se obratim, lutam od stranice do stranice od majstora do majstora, pa neznam više šta da radim. Naime, moje pitanje glasi: vozim Alfu 145, 2000 god, 16v, (vozim je oko tri mjeseca) promjenila sam ulje naravno selenia K 20 i filter, kad sam otišla do majstora rekao mi je da se i varijator faze cuje, na što mi je naravno predložio da ga mjenja, da bude sve još bolje, rekao mi je da nov košta oko 1000 KM i da on ima polovan te da bi isti promjenio za 300KM, pristala sam na sve to.Za nepunih mjesec dana auto je pocelo da proizvodi ponovo cudne zukove, te sam se malo raspitala, svi su mi potvrdili da se radi o varijatoru.Išla sam i na diagnostiku, ustanovljene su dvije greške a to je: senzor bregaste i senzor zraka, greške su otklonjene ali problem je i dalje taj varijator.
Šta da radim, nemocna sam i neznam kome da se obratim.
Isto tako me zanima cijena novog varijatora.Prvo paljenje je katastrofa, ugasi se pa onda ponovo pali, kad se upali onda se gorivo osjeti i još nekakav specifican miris, sve to dok se ne zagrije, kada stisnem gas imam osjecaj kao da preskace. Ne vuce kako treba, kažu nije uzubljen auto. Nadam se da sam koliko toliko objasnila i da cete mi pomoci, bar u vezi nekih stvari.
ODGOVOR:Iz navedenog proizlazi više toga a ne samo varijator faze . Moj savjet je da odete u ozbiljan servis koji ima sve specijalne alate i dijagnosticku opremu za vozila ALFA . Razlog tome jest da se bez specijalnog alata ne može ispravno namjestiti faza motora ( motor nije uzubljen kako vi kažete ). Drugi problem u vezi paljenja i slabog prihvacanja gasa ukazuje na neispravan sustav ubrizgavanja goriva a za to je potreban strucnjak i odgovarajuca servisna oprema što je mnogi servisi nemaju. Najprije treba provjeriti mehanicki sustav motora a tek nakon toga sustav ubrizgavanja goriva i po potrebi sustav paljenja.
na vrh Povratak na vrh

ALFA145 - LUTAM OD MAJSTORA DO MAJSTORA

Datum objave: 31.07.2007 20:47:00
Slika
PITANJE: Imam jedno pitanje a neznam kome i gdje da se obratim, lutam od stranice do stranice od majstora do majstora, pa neznam više šta da radim. Naime, moje pitanje glasi: vozim Alfu 145, 2000 god, 16v, (vozim je oko tri mjeseca) promjenila sam ulje naravno selenia K 20 i filter, kad sam otišla do majstora rekao mi je da se i varijator faze cuje, na što mi je naravno predložio da ga mjenja, da bude sve još bolje, rekao mi je da nov košta oko 1000 KM i da on ima polovan te da bi isti promjenio za 300KM, pristala sam na sve to.Za nepunih mjesec dana auto je pocelo da proizvodi ponovo cudne zukove, te sam se malo raspitala, svi su mi potvrdili da se radi o varijatoru.Išla sam i na diagnostiku, ustanovljene su dvije greške a to je: senzor bregaste i senzor zraka, greške su otklonjene ali problem je i dalje taj varijator.
Šta da radim, nemocna sam i neznam kome da se obratim.
Isto tako me zanima cijena novog varijatora.Prvo paljenje je katastrofa, ugasi se pa onda ponovo pali, kad se upali onda se gorivo osjeti i još nekakav specifican miris, sve to dok se ne zagrije, kada stisnem gas imam osjecaj kao da preskace. Ne vuce kako treba, kažu nije uzubljen auto. Nadam se da sam koliko toliko objasnila i da cete mi pomoci, bar u vezi nekih stvari.
ODGOVOR:Iz navedenog proizlazi više toga a ne samo varijator faze . Moj savjet je da odete u ozbiljan servis koji ima sve specijalne alate i dijagnosticku opremu za vozila ALFA . Razlog tome jest da se bez specijalnog alata ne može ispravno namjestiti faza motora ( motor nije uzubljen kako vi kažete ). Drugi problem u vezi paljenja i slabog prihvacanja gasa ukazuje na neispravan sustav ubrizgavanja goriva a za to je potreban strucnjak i odgovarajuca servisna oprema što je mnogi servisi nemaju. Najprije treba provjeriti mehanicki sustav motora a tek nakon toga sustav ubrizgavanja goriva i po potrebi sustav paljenja.
na vrh Povratak na vrh

VW GOLF III - OTEŽANO PALJENJE

Datum objave: 31.07.2007 20:40:00
Slika
PITANJE: Imam Golfa III, 1.6 GL benzin, 55 KW i javlja mi se mali problem oko paljenja auta. Naime, kad se auto prvi puta pali nakon dužeg vremena, to može biti par sati od zadnjeg paljenja, javlja se dugotrajno verglanje i auto se nakon toga upali, no ako se nakon toga (par sekundi) ugasi i ponovo pokuša upaliti, motor se pali gotovo bez zakašnjenja, gotovo trenutno. Pitam se zašto odziv kasni nakon prvog paljenja kad je defakto motor hladan. Prije par dana sam promjenio dosta toga na alanseru, doduše automat koji je promjenjen je od dizela golfa III, magneti su promjenjeni, novo kuciste, te piksne 14x12x13.8. Nakon provedene elektronicke dijagnostike nije nadena nikakva greška. Što može biti razlog, predpostavljam da je akumulator ispravan? Pored ovoga bi još naveo problem da mi kazaljka(indikator) stanja goriva u rezervoaru ne pokazuje pravo stanje. Prije godinu dana sam promjenio relej koji regulira dotok goriva jer je bio otišao, no dok smo utvrdili da je do njega vadili smo pumpu od goriva (benzin) te postoji mogucnost da je plovak vracen pogrešno ili je greška elektronicka.
ODGOVOR:U momentu kada motor ne može upaliti provjerite ima li iskre na svjecici. Ako iskre ima, detaljno ispitajte sustav ubrizgavanja , posebno tlak goriva i stanje injektora. Ako iskre nema ispitajte sustav paljenja. Krivo pokazivanje nivoa goriva može biti povezano s radovima na samoj komandi pokazivaca u rezervoaru.
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO - PLIN I KATALIZATOR

Datum objave: 31.07.2007 20:24:00
Slika
PITANJE: U Fiat Bravo 16 16 v ugradio sam plin na usis zraka (na flandu),sve je ok al me zanima šta je s katalizatorom,buduci da kod vožnje na plin nema funkciju, nema eko testa, jeli ga je preporucljivo skinuti ili ne ,da li bi možda auto bolje vukao ( bio življi) ,ili se zbog plinskog ispuha cepi .
ODGOVOR:Katalizator je i dalje u funkciji i kao takav vam treba, narocito na tehnickom pregledu . Ako ste htjeli da motor ima bolje ubrzanje tada ste trebali ugraditi sustav s cetiri plinska injektora.
na vrh Povratak na vrh

ALFA 146 - BLOW OFF VENTIL

Datum objave: 31.07.2007 20:18:00
Slika
PITANJE: Imam alfu 146 2.0 TD '97,na motoru je pojacana turbina za 0,2 bar. te je otvorena pumpa nafte i mijenjan je ispušni sustav...Mene zanima da li mogu ugraditi na taj motor blow off ventil i dali ce on normalno raditi,te koji bi bili nedostaci i prednosti?ako mogu da li to može biti bilo koji (univerzalni) ili mora bit bas odredeni tip?koja je ustvari uloga tog blow off ventila,osim šminke :) ?
ODGOVOR:Blow off možete ugraditi mada to smatram nepotrebnim. Navedeni sustav omogucava da se turbina okrece i dalje velikom brzinom prilikom otpuštanja pedale gasa kako bi ponovnim dodavanjem gasa njezin brij okretaja bio na zavidnom nivou. Da li ce taj sustav u vašem slucaju normalno raditi isprobajte sami.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - NEKOLIKO PITANJA

Datum objave: 31.07.2007 20:09:00
Slika
PITANJE: Imam peugeot 206 1,4 hdi 2005 god.Prvi mi je problem klima uredaj:hladi odlicno i zrak je svjež medutim,kad se tek upali (ili izgasi,a ventilacija radi) prvih,možda pola minute je smrad naprosto nepodnošljiv, kao javni prljavi wc ili kanalizacija.Vec sam o tome citao ali kod mene je problem što se to dogadalo uvijek,cim sam ga izveo iz salona.Dakle nije nikakva kondenzacija ili nešto slicno jer je smrdilo kad je auto imao 0 km.Šta da radim? Drugi problem su mi gume,neznam tocno koje su osim da su dunlop 175/65/14.konstantno šuškaju kao da se vozim po izgrebanom asfaltu,dakle,cini mi se da je problem u gumama(takoder od 0 km).inace,relativno dobro drže cestu.
Treca stvar:da li je moguce "pojacati"servo volan,da bude malo mekši,izmjenom ulja ili nekim podešavanjem? I zadnje,da li je moguce podesiti turbinu da se ranije pali? Cini mi se da se turbina uklucuje na oko 1900 okr/min i onda auto odlicno povuce ali ispod toga nema snage.
ODGOVOR:Neugodan miris koji opisujete nastaje na isparivacu jer se na tom mjestu intenzivno stvara vlaga radi ekspandiranja rashladnog plina. Vlaga u kombinaciji s necistocama iz i izvan kabine pogoduje stvaranju procesa truljenja i neugodnog mirisa. Rješenje je temeljito cišcenje isparivaca i redovito godišnje dezinficiranje istoga. U pojedinim slucajevima cak ni detaljno cišcenje isparivaca ne pomaže nego samo zamjena isparivaca novim. Pokušajte s detaljnim cišcenjem i dezinfekcijom. Neke gume imaju pojacani šum u vožnji. Servo volan ne možete pojacati , možete samo staviti uže gume.
na vrh Povratak na vrh

RENAULT CLIO - PROVJERA KOCNICA

Datum objave: 31.07.2007 20:03:00
Slika
PITANJE: I dalje se radi o problemu nožne kocnice na CLIO II.Tijekom vikenda sam izmjenio ulje kocnica i subjektivni dojam je da je papuca kocnice puno bolja nego prije (izmjena ulja je bila potrebna jer je na tehnickom izmjerena temperatura ulja od 187 stupnjeva).Nadalje, otac i ja smo, prije nego što smo išta radili, podigli dizalicom zadnji desni kotac i pritiskom na nožnu kocnicu, ustanovili smo da kotac koci prvi trenutak, a onda popusti. Nakon izmjene ulja to se više ne dogada.Ostali dijelovi, tipa kocioni cilindar, glavni kocioni cilindar, opruge sve je to (vizualno) ok.
Dakle, ili sam problem otklonio izmjenom loše kocione tekucine ili su kocione obloge zadnjeg kotaca jednostavno "pretvrde" te ne omogucavaju prijenos kocione sile onako kako bi trebali.
Kako bih sada mogao provjeriti da li sam otklonio problem ?
Naime, ako automobilu omogucim kratkotrajni zalet i pritisnem kocnicu niti jedan od zadnjih kotaca ne koci (pretpostavljam da je to uredu no...)!?
ODGOVOR:Otidite u stanicu za tehnicki pregled i napravite kontrolu kocnica na valjcima.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - ODJEDNOM JE STAO

Datum objave: 31.07.2007 19:57:00
Slika
PITANJE: Imam Astru 1,7 dtl '99. god. Odjednom je stao i normalno vergla ali nece da upali. Kao da nema dovod goriva.Izvadim crevo sa filtera za dovod goriva, zaverglam i ništa. Da li ovaj auto ima pumpu za dovod goriva i da li je ona pokvarena. Ili postoje i druge mogucnosti kvara.
ODGOVOR:Ovi motori imaju dvije vrste dobave goriva , jedna vrsta ima dobavnu pumpu u rezervoaru a druga vrsta ima dobavu goriva preko visokotlacne pumpe na motoru. Ako želite provjeriti cinjenice tada morate otvoriti rezervoar i vidjeti što je unutra. Uzrok zašto nema goriva na mjestu gdje ste naveli mogu biti mnogobrojni , neke cu i nabrojiti: elektricni konektori, imobilajzer ( blokira pumpu goriva radi krade ), filter goriva, zrak u sustavu goriva, solenoidni ventil za zatvaranje goriva na visokotlacnoj pumpi, regulator kolicine goriva, kontrolni modul visokotlacne pumpe, kompjuter. Kao što vidite mogucih uzroka ima puno ali ne treba gubiti nadu treba od necega krenuti.
na vrh Povratak na vrh

NISSAN MICRA - RIKVERC SVJETLO

Datum objave: 31.07.2007 19:49:00
Slika
PITANJE: Imam Nissan Micru 1.0. 16V 1997. godina, ne radi mi svijetlo za vožnju unatrag, te Vas molim da mi kažete gdje se nalazi sklopka za ukljucivanje, koje najvjerovatnije ne radi jer na sijalici prilikom ubacivanja u rikverc nema 12 V .
ODGOVOR:Prekidac za rikverc svijetlo nalazi se na mjenjacu.
na vrh Povratak na vrh

FIAT BRAVO - PROBLEM PALJENJA

Datum objave: 31.07.2007 19:42:00
Slika
PITANJE: Fiat Bravo 1.4 12V, 1996g. a problem je sljedeci. Najme auto dok je hladan upali iz prve. Kad se motor zagrije i ostavim ga npr 5 minuta ugašenog opet upali, ali nakon tog vremena ne mogu ga upaliti isprve dok se motor skroz ne ohladi (ili upali nakon 5 min "verglanja"). Isto tako po ovim vrucinama vani auto ostane cijeli dan na suncu onda ga isto nemogu upaliti, uz to mi se par puta dogodilo da mi se ugasi u vožnji, onda stanem i normalno upali.
ODGOVOR:Kada postoji problem kao što ste naveli uzroka može biti više ali treba poceti po nekoj logici. Ispitajte tlak goriva ( mora biti veci od 3 bara ), ispitajte ispravnost brizgalica. Nakon ovoga ispitajte senzor GMT .
na vrh Povratak na vrh

VW POLO CLASIC - TUCKANJE U LERU

Datum objave: 29.07.2007 19:49:00
Slika
PITANJE: Polo clasic 1.4 i 99.g 75000km .Problem : kad se upali auto, lampica ulja se ne gasi oko 15sec , kad je u leru cuje se tuckanje , kod povišenog gasa se ne cuje.Mjenjani su hidrošteli i leteci ležajevi,no sve je ostalo isto,pa cak i gore.Molim Vas neki koristan savjet.
ODGOVOR:Ispitajte tlak ulja , po potrebi provjerite i indikator ulja. Hidro podizaci se cuju kada nisu ispravni , kada je ulje pregusto, kada je tlak goriva niski, kada su neprohodni uljni kanali u glavi motora. Ponekad u rijetkim slucajevima treba otvoriti kompletan motor da bi se došlo do rezultata.
na vrh Povratak na vrh

BMW 530 - DIJAGNOSTIKA

Datum objave: 29.07.2007 19:44:00
Slika
PITANJE: Najprije sve pohvale vašen sajtu,i vašim savjetima!
Vlasnik sam vozila bmw 530d,99god! Auto slabo ubrzava do otprilike 2500 o/min,naprimjer u petoj od 140-230km/h ide bez problema!
Napravio sam diagnostiku,i nije bilo nikakve greške,(egr ventil sam dao blokirat)! U auto servisu vele da je najvjerovarnije problem u maf senzoru,i da ga diagnostika ne može uvujek prepoznat???
Zanima me dali je to istina da ga nemože uvijek prepoznati i šta da radim???
ODGOVOR:Dijagnostika nije samo spajanje servisnog kompjutora i ocitanje snimljenih grešaka jer se vecina grešaka ne zabilježi u memoriju kompjutora vozila. Iznalaženje grešaka je znatno složeniji postupak jer obuhvaca ispitivanja i provjeru stanja mehanickog , hidraulicnog i elektronskog sustava motora te svih pripadajucih dijelova i sklopova navedenih sustava. Ako mislite da vaše vozilo nije potpuno ispravno tada trebate uslugu servisa koji ce vam moci pronaci kvar i isti otkloniti.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - GDJE JE FILTER KABINE ??

Datum objave: 29.07.2007 19:38:00
Slika
PITANJE: Vozim Fiat Punto 1.7 D iz 1996. Auto ima klimu i ja kupio filter peludi i pitao bi vas samo dali znate gdje se nalazi u autu jer sam ja pregledao cjeli auto i nemam pojma gdje bi to moglo biti?
ODGOVOR:Filter kabine nalazi se u meduprostoru izmedu poluga brisaca i motora ( treba dignuti poklopac motora ).
na vrh Povratak na vrh

RENAULT TWINGO - FILTER KLIME ??

Datum objave: 29.07.2007 19:33:00
Slika
PITANJE: Gdje se na Renault Twingu 1.2 16 V 2003 god. nalazi filter klima uredaja. Svako koliko kilometara (ili vremena) je poželjno promjeniti motorno ulje. Vozilo se vozi samo u gradu na relacijama kracim od 5 km.
ODGOVOR:Motorno ulje je poželjno promijeniti dva puta godišnje ili svakih 10.000 do 15.000 km. U vašem slucaju najbolje je da ga mijenjate dva puta godišnje i to pred ljeto i pred zimu. Ovo vozilo nema klasican filter kabine nego samo zaštitnu mrežicu na ulazu u kucište ventilatora.
na vrh Povratak na vrh

PEUGEOT 206 - POTRAŽITE DRUGI SERVIS !

Datum objave: 29.07.2007 19:26:00
Slika
PITANJE: Na Vašu stranicu sam slucajno naišao pokušavajuci možda naci rješenje mog problema, bez obzira na odgovor citajuci je mogu Vas samo pohvaliti.
Imam Peugeot 206 1.1XR 1999.god. i prije par tjedana mi se pocelo javljati cukanje i trokiranje, ali zna bez razloga prestati i raditi normalno. Auto je za to vrijeme bio malo vožen i ponovo se javilo i naravno otišao sam na Peugeotov servis u Karlovcu i oni kažu da je sve ok komp.dijag. ništa ne pokazuje ,uzmem auto i nakon kilometra to se javi ponovo vratim se na servis oni više ne rade i ne žele ni sjesti u auto i probati nego da dodem sutra, naravno ponovo dijag. plati itd.Navodno oni sumnjaju na svjecice (nove su i originalne i to sam im rekao) ili bobinu, ali njima kompjuter ništa ne pokazuje i oni neznaju ,a ja bih to trebao svaki puta platiti.Da li je moguce da te njihove Sagemove bobine mogu možda imati napon na svjecicama pa ga gubiti ?
ODGOVOR:Ako niste ( a niste ) zadovoljni navedenim servisom potražite drugi servis koji ce vas uvažavati kao stranku. Uzrok vaših problema treba tražiti u sustavu goriva i sustavu paljenja. Svaki bolji servis može ustanoviti cinjenice i dovesti vaše vozilo u ispravno stanje.
na vrh Povratak na vrh

FIAT PUNTO - SERVIS NA 90.000 KM

Datum objave: 29.07.2007 19:21:00
Slika
PITANJE: Imam rabljeni fiat punto 1,9 jtd trebao bi napravit servis pa me zanima što sve treba napravit auto ima 90 tkm, zanima me što se sve radi i na redovitim servisima?
ODGOVOR:Na ovom servisu treba pregledati i po potrebi promijeniti razvodni mehanizam ( zupcasti remen ), sve filtere ( ako je došlo vrijeme za to ), sve tekucine, otklonite i sve primjedbe koje su evidentne.
na vrh Povratak na vrh

OPEL ASTRA - ŽUTA LAMPICA

Datum objave: 29.07.2007 19:15:00
Slika
PITANJE: Vozilo u pitanju je opel astra 1.6, poluajnspric, 1995 god. Prošli vikend mi se nakon ugradnje audio uredaja desilo da se nedugo nakon ugradnje upalila žuta lampica, sistema za ubrizgavanje i autu su opali obrtaji u leru sa normalnih 800 na 500 i ispod. Nakon toga sam otišao kod mehanicara koji je procistio sistem ubrizgavanja.Dešava se sljedece, nakon što je namjestio obrtaje ponovo na normalu, auto savim normalno radi ali se nakon nekog vremena u vožnji upali ponovo lampica. Bio sam u ovlaštenom servisu na dijagnostici ali aparat ne izbacuje nikakvu grešku. Majstor u ovlaštenom servisu je rekao da je u pitanju necistoca goriva ali pošto aparat ne ocitava grešku da nije ništa ozbiljno i da oni ne mogu naci kvar ako postoji isti.
ODGOVOR:Uzrok poteškoca koje imate nije ugradnja akusticnog uredaja niti gorivo. Neispravnost treba tražiti na sustavu ubrizgavanja goriva. Ovaj sustav je dosta složen i vecina grešaka se ne može otkriti pomocu servisnog kompjutora vec za to treba još neka dijagnosticka oprema i baza tehnickih podataka za to vozilo . Ovom prilikom vam ne bih navodio sve moguce uzroke jer ih ima puno i mogli bi vas samo zbuniti. Pravo rješenje je kompletna provjera sustava ubrizgavanja , otkrivanje greške, grešaka i popravak.
na vrh Povratak na vrh

AUDI A4 - NEISPRAVAN AKUMULATOR ?

Datum objave: 29.07.2007 19:09:00
Slika
PITANJE: Ja sam trenutno na moru i auto (Audi A4 1.6 1996.g.) mi je cijeli dan na suncu. Danas mi nije htio upaliti iako uvijek pali odprve. Cuje se samo neko lupkanje iz prostora gdje su osiguraci i releji. Jedva sam zatvorio stakla na struju i vrata na daljinsko zakljucavanje. Dali je u pitanju akumulator ili relej? Akumulator pokazuje da ima struju (suho punjenje) iako se svi instrumenti ponašaju kao da uopce nema struje u akumulatoru.
ODGOVOR:Neispravan je akumulator . Ako ste u mogucnosti izmjeriti pad napona prilikom startanja ustanoviti cete da je to uzrok.
na vrh Povratak na vrh

HONDA CIVIC - UDARAC U RINZOL

Datum objave: 29.07.2007 19:01:00
Slika
PITANJE: Vozim Hondu Civic 1996. godina i udarila sam sa zadnjim desnim kotacem u rinzol. Nakon pregleda dobila sam odgovor da su mi otišli selen i ležaj.. Molim da mi objasnite kako se to mijenja i da li moram nakon popravka otici na špur. Malo i guma stoji nakoso..Vilica?? Znate li koliko koštaju svi ti dijelovi?
ODGOVOR:Selen blokovi se mijenjaju tako da se vozilo stavi na auto dizalicu, utvrdi se koji dio je neispravan, ako je to selen blok tada se uz upotrebu odgovarajuceg alata i naprave blok ispreša iz svog ležišta a na njegovo mjesto upreša se novi. Ako je deformiran neki dio ovjesa ( vilica ) tada se taj dio mijenja . Nakon pravilno odradenog posla treba napraviti optiku ovjesa. Cijena dijelova se zna nakon pregleda vozila.
na vrh Povratak na vrh